Uitdagende campagne Agent Provocateur choqueert
Lingeriemerk Agent Provocateur doet haar naam alle eer aan met haar
nieuwste campagne. Provocerend, ongegeneerd, orgastisch, episch: de
campagne is het allemaal. De foto's zijn net schilderijen: drukke
taferelen van jonge, krachtige dames in sexy lingerie die elkaar
betasten, bespringen, strelen en druiven en kersen voederen. Net
momentopnames van gigantische orgieën: even decadent en barstensvol
seksuele spanning.
Peaches Tussen
alle kronkelende vrouwenlijven valt af en toe een man (een albino
bijvoorbeeld) en een bekend gezicht te bespeuren. Peaches, de dochter
van sir Bob Geldof bijvoorbeeld, die Kate Moss opvolgt als gezicht voor
het merk. Geldof kon niet bepaald lachen met de nieuwste stunt van zijn
19-jarige dochter, na een onverwachte trouwpartij en een
zelfmoordpoging.
Maar Agent Provocateur is in de wolken.
"Peaches is perfect voor ons: jong, knap en met een scherp kantje, dat
duidt op mogelijk gevaar. Ze is spannend." En de lingerie is ook
spannend.
Doorzichtig, zwart en kant Veel
doorzichtig kant, op de beha's, de al bij al kuise slips, de kousen en
jarretellen. Zwart overheerst, net als nononsense kapsels en bloedrode
lippen, wat past bij het donkere, troebele sfeertje dat ze proberen te
scheppen. De accessoires, zoals glanzende lakschoenen en een
parternoster maken het af.
Agent Provocateur weet als geen ander
dat lingerie een imago nodig heeft. Vlijmscherp, een tikje gevaarlijk,
uitdagend en krachtig: voor deze vrouwen maakt Agent Provocateur
lingerie. Lingerie om te heersen en beheersen, om te verleiden en om
zelf verleid te worden. (br.hln)
|