Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashionista

31-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karl Lagerfeld: Ik heb geen persoonlijkheid

Karl Lagerfeld: Ik heb geen persoonlijkheid


http://oi50.tinypic.com/4r9cp2.jpg


Karl Lagerfeld is een manusje van alles, naast twee eigen collecties, designt de man ook nog voor Fendi en Chanel. "Fendi lijkt nooit op Chanel en Chanel nooit op Karl Lagerfeld. Ik weet niet hoe ik dat krijg klaargespeeld."

"Ik denk altijd dat ik geen persoonlijkheid heb, maar misschien heb ik er in het echte leven wel drie. Je ziet een silhouet, meer is er niet te zien. Een fotograaf vertelde me ooit: ik moet langer bij je blijven om door te krijgen wat er achter de silhouetten schuilgaat. 'Je verspilt je tijd', zei ik hem. 'Er is niks gaande achter die façade'." (br.she - foto photo news)


31-07-2012 om 11:26 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
30-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De 13 trends voor 2013

De 13 trends voor 2013


http://oi47.tinypic.com/vy9ugp.jpg


De modewereld kijkt al stilaan naar 2013, en daar hoort ook een portie trends bij. Op basis van de resortcollecties van de afgelopen maanden zijn 13 trends gepuurd. Opvallend is dat de 90s een comeback maken in de vorm van blote buiken, broekrokken en jurken over broeken. Enkele klassiekers van de afgelopen jaren houden ook goed stand.

De klassiekers

Leder
Niet enkel voor broeken of jurken, maar ook voor gevoerde en mouwloze topjes, en niet enkel in zwart!

Kant
Kant door enkele jaren geleden terug op en blijkt nog steeds een favoriet van designers. Geen toefje of randje meer, kant 'all the way', liefst in een fel kleur als rood, oranje of groen. Ook de combinatie met het ook nog altijd trendy leder is een optie, zowel voor lederen broeken met kanten bloes, of een lederen jurk met kanten versiering.


http://static3.hln.be/static/photo/2012/11/13/3/20120730162613/media_l_5035923.jpg
kant


Strepen
Ook een bljiver, maar blijft toch altjid transformeren. Dikke strepen vervangen de fijne, vaak horizontaal (en zelfs gecombineerd met vertikale strepen), wit of beige afgewisseld met een ander kleur, maar ook een witte achtergrond met verschillende kleurrijke strepen op de rok. Het hoeft niet altjid de stof te zijn: de strepen kunnen ook gemaakt worden met glitters en lovertjes.

Trenduitlopers

Peplum
Deze vooralsnog rodelopertrend schijnt niet meteen te verdwijnen. Peplums blijven trendy, in alle soorten en vormen: met borduursel, in leder of versierd met kant.


http://static0.hln.be/static/photo/2012/4/6/11/20120730162134/media_l_5035916.jpg
peplums

Drukke prints
Het begon met fijne bloemetjes, en ging via steeds fellere kleuren en meer opvallende prints naar dit punt: schreeuwerige, vloekende, hele drukke prints die ons eerlijk gezegd pijn doen aan de ogen. Voor de durvers.

Jumpsuits
De jumpsuit wordt stilaan een waardige vervanger voor een cocktailjurk. Comfortabel en toch gemakkelijk chique te maken door enkele goedgekozen accessoires. Te dragen met hak en riem voor een feestje, of slippers en zonder riem voor een dagje shoppen, strand of niets doen.

De nieuwkomers

Sportief chique
Lossere blazers, shorts met een contrastzoom, maken formele kledij een tikje speelser en krachtiger.

Flatterende vrouwelijke vormen
Nadruk op de taille en rokken die de vrouwelijke vormen flatteren, soms rechttoe rechtaan, soms in retrovormen met een wijde rok.

Snijwerk
Op de rode loper wordt er al duchtig mee geëxperimenteerd: jurken met kunstig snijwerk. Een manier om bloot te tonen zonder te veel te tonen. Zelfs de meest eenvoudige ontwerpen krijgen een sexy kantje op deze manier.

Jurken over broeken
Een trend uit de jaren '90 die op kousevoeten terug ons leven insluipt. Jurken over wijde of gewone broeken, (voorlopig?) geen leggings. Liefst in dezelfde print of met een aanvullend kleurenschema, zodat duidelijk is dat ze samenhoren.


http://static0.hln.be/static/photo/2012/2/7/4/20120730165159/media_l_5036104.jpg
Jurken over broeken


Wijde broekrokken
Een trend die we voor eeuwig hadden begraven, maar kijk: zelfs in de mode (of misschien wel vooral in de mode) komt altijd alles terug.  De wijde broeken met hoge taille worden gecombineerd met vrouwelijke topjes of mouwloze hemdjes.

Buiken bloot
Wie eraan twijfelde dat de jaren '90 terug zijn weet het nu wel zeker: de topjes die zijn weer een tikje te klein en laten net de navel zien. Te combineren met een 'conservatieve' broek, zoals de zwarte broek waarvan iedereen er toen zeker drie hangen had.

Versierde kragen
Een heel nieuwe trend: kragen (en neklijnen) van topjes, bloezen en jurken die (extra) worden versierd. Met borduursel, meer kant of stenen bijvoorbeeld.  (br.hln)


30-07-2012 om 18:33 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nelson Mandela heeft een eigen kledinglijn

Nelson Mandela heeft een eigen kledinglijn


http://oi48.tinypic.com/j96ouc.jpg


Nelson Mandela, de voormalige president van Zuid-Afrika die vorige week 94 werd, heeft zijn eigen kledinglijn gelanceerd. De lijn werd 46664 gedoopt, als ode aan zijn gevangenisnummer van toen hij op Robbeneiland zat opgesloten.

In Zuid-Afrika is de kleding al op de markt, online is de collectie ook te koop. In de Verenigde Staten zal de lijn dit najaar bovendien gepresenteerd worden tijdens de New York Fashion Week, zo meldt Daily Beast.

De lijn bestaat niet uit het soort overhemden dat Mandela dat zelf doorgaans draagt, maar uit moderne T-shirts, broeken en jurken en zelfs schoenen, tassen en riemen. Een shirtje kost ongeveer 25 euro, voor een herentrenchcoat moet zo'n 150 euro betaald worden. De kleding wordt in Zuid-Afrika gemaakt, en 7 tot 9 procent van de opbrengst gaat naar de 46664-foundation van Mandela.

De marketing wordt uitermate voorzichtig gedaan omdat de naam van Mandela niet vercommercialiseerd mag worden. Volgens de Amerikaanse licentiehouder geldt Mandela als 'iconische inspiratie', maar speelt hij geen directe rol in de campagne. De kleding zou de boodschap van 'sociale opmars' moeten uitstralen en is bedoeld voor jongeren die een verschil willen maken.

Celebs zoals Charlize Theron en Beyoncé schijnen bereid te zijn om de kledinglijn (die je uitspreekt als 'four, double six, six four') aan een beetje extra bekendheid te helpen. De eerste 46664-galajurk zal binnenkort dus ongetwijfeld op de rode loper te zien zijn. (br.hln)


30-07-2012 om 18:20 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
28-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Madonna's Truth or Dare schoenen: zou jij ze dragen?

Madonna's Truth or Dare schoenen: zou jij ze dragen?


http://oi50.tinypic.com/34he62s.jpg


Enkele maanden geleden kwam Madonna even plagend op de proppen met twee foto's van haar schoendesigns, maar nu is de volledige collectie een feit. De langverwachte 'Truth or Dare'-lijn omvat een dertigtal verschillende stijlen met een mooie mix van pumps, stiletto's, laarzen en platte schoenen, allemaal vervaardigd door schoenenketen 'Aldo'.

Critici vallen meteen met de deur in huis door te stellen dat de collectie eigenlijk maar weinig van Madonna's typische extravagantie bevat. Iets wat naar ons gevoel niet noodzakelijk een slechte eigenschap is. Het maakt de schoenen perfect draagbaar voor iedereen. "Het prijskaartje?", hoor ik u denken. Wel, dat varieert tussen 70 en 290 euro. Best doenbaar, met andere woorden.

Opvallend is het relatief brave kleurenpalet, dat niet verder reikt dan zwart, wit, bruin en zilver. De ontwerpen op zich zijn, duidelijk tegen de zin van fashionista's, vergelijkbaar met wat andere schoenenketens te bieden hebben. Madonna en co-designer Arianne Phillips mikken met deze collectie op vrouwen tussen 27 en 50. Voor de jeugd bestaat er namelijk 'Material Girl', waarvoor recent nog een voorproevertje van de herfstcollectie werd gelost.

"Het eerste wat we deden was kijken naar de schoenen die Madonna doorheen de haren zelf had gedragen. We kozen bewust voor stijlen die we nooit zouden kunnen missen", deelt Arianne. "Je kan er altijd op rekenen dat ze stijl en kwaliteit brengt vanuit een zeer vrouwelijk perspectief", klinkt het. De schoenen werden speciaal aangepast om te beschermen tegen verdraaide enkels, aangezien Madonna's dansers de ontwerpen dragen op het podium. Zo werden al enkele van de designs gespot tijdens haar huidige wereldtournee.

De collectie zal verkrijgbaar zijn via ASOS en ook bij Macy's en Nordstrom zullen de schoenen mogen pronken in de etalages. Tot slot kondigen we alvast aan dat er ook een lingeriecollectie van Truth or Dare op het programma staat en dat Madonna in 2013 nog een reeks accessoires op de markt zal brengen. (br.hln -foto Truth or Dare)


28-07-2012 om 12:43 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
26-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stella McCartney mikt op betaalbare lingerie voor elke dag

Stella McCartney mikt op betaalbare lingerie voor elke dag


http://oi45.tinypic.com/1j52dk.jpg


Ontwerpster Stella McCartney, zeer geliefd in sterrenland voor haar aantrekkelijke jurken met optische illusies, komt nu op de proppen met een betaalbare lingeriecollectie voor dagdagelijks gebruik.

De collectie, getiteld 'Stella', vormt de nieuwste aanwinst van een groeiend lingeriereportoire dat ontstond in 2008. McCartney werkt graag met zijde en kant en mikte voor haar duurdere designs op lingerie die gezien mag worden en niet verstopt onder kledij. Een beetje vergelijkbaar dus met de denkwijze van de Nederlandse Marlies Dekkers.

Met deze lijn gaat ze echter voor comfort, gemak, onzichtbaarheid en budgetvriendelijkheid. Zoals altijd maakt ze gebruik van de allernieuwste technologie om op innoverende wijze de dunste, lichtste en meest onzichtbare lingerie op de markt te brengen. Naar eigen zeggen is 'Stella' "een bijna naakte ervaring".

De reeks bestaat uit vijf basistypes: Moulded Underwire, Balconnet, Plunge, Strapless en Supernatural. Deze laatste is een splinternieuw behasilhouet dat, volledig draadloos en quasi onzichtbaar, voor een knappe decolleté zou zorgen. Verder is de collectie ook onderverdeeld in drie substijlen: Stella Smooth, Stella Lace en Stella Mesh, die allemaal tussen de 50 en 60 kosten. De slipjes vallen tussen 25 en 30 euro. (br.hln)


26-07-2012 om 10:41 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
24-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bikinifoto's een nachtmerrie?

Bikinifoto's een nachtmerrie?


http://oi49.tinypic.com/2r4shle.jpg


Het bikiniseizoen betekent voor de meeste vrouwen een nachtmerrie, want dat betekent dat ze de gebieden waarover ze complexen bloot moeten geven. Wanneer dit dan ook nog eens voor eeuwig wordt vastgelegd, vinden ze het helemaal verschrikkelijk. We delen poseertips van lingeriemodellen zodat je op alle vakantiekiekjes je van je beste kant kunt laten zien.

Het Amerikaanse lingeriemodel Jessica Hart zegt dat je best op je tenen gaat staan voor een slanker effect. "Dit verlengt namelijk je benen en doet je beenspieren beter uitkomen. Zorg ervoor dat je je heupen en lichaam langs een kant lichtjes naar voren beweegt. Hou je armen zo natuurlijk mogelijk, je kunt deze bijvoorbeeld op je heup zetten. Of ga je met je handen door je haar. Draag ook een bikini die goed past, niets is zo erg als een te klein topje of broekje dat je lovehandles of buikje net benadrukt."

Het volslanke model Georgina Burke: "Mijn meest flatterende pose is wanneer ik mijn kont naar achteren steek, dit verlengt mijn bovenlichaam. Door je schouders naar achteren te doen, komen je borsten meer in de kijker. Ook helpt het natuurlijk je buik in te trekken. Je benen kruisen benadrukt je zandloperfiguur en dit verlengt ook je benen. Steek je kin naar voren, dit verlengt je nek en legt de nadruk op je gezicht. Dames met rondingen kunnen best hoge hakken aantrekken want dit doet je groter lijken en slankt zo af, zo sta je ook vanzelf in de juiste houding."

De beste manier om je buikje te verstoppen is door een transparante jurk te dragen of verstop deze onder een grote sjaal die je rond je taille bindt. Met een broekje dat hoog in de taille komt, kun je ook heel wat verdoezelen. Model Erin Heatherton zegt dat de meest flatterende pose de houding is waarin je je het meest op je gemak voelt. "Je armen kunnen losjes naast je lichaam hangen of op je heupen zetten. Kijk ook altijd recht in de camera, zo straal je veel zelfvertrouwen uit." (br.hln)


24-07-2012 om 22:06 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De hoogste hakken in Europa worden gedragen door ... ?

De hoogste hakken in Europa worden gedragen door ... ?


http://oi50.tinypic.com/svl7h2.jpg


Britse vrouwen. Uit onderzoek blijkt dat dames in Groot-Brittannië hun kleine gestalte absoluut willen compenseren door het dragen van torenhoge hakken. Zo treden ze letterlijk in de voetstappen van 'stilettolovers' als Victoria Beckham en Cheryl Cole door in schoenen rond te lopen met een hak van gemiddeld 8,4 centimeter.

Zelfs de petites Françaises voelen zo geen gigantische compensatiedrang. Frankrijk eindigde in de grote schoenenstudie namelijk maar op een vijfde plaats met een gemiddelde hakhoogte van 6,1 cm. Spanje stond op de twee met een standaard hak van 8,1 cm, gevolgd door Denemarken met 7,6 en Duitsland met 6,9 centimeter. Helaas konden we voor België geen cijfermateriaal terugvinden.

Het onderzoek kwam er nadat gebleken was dat Britse vrouwen tot de kleintjes van Europa behoren. De gemiddelde lengte voor dames tussen 18 en 29 bedraagt namelijk 1 meter 63. Om dit te compenseren is een kwart zelfs bereid stiletto's te dragen tussen 10 en 15 centimer hoog. De pijnlijke voeten nemen ze er gewoon bij.

"Een grote vrouw wordt gezien als assertiever, zelfzekerder, rijker, succesvoller, bekwamer, onafhankelijker én intelligenter dan kleinere dames", stelt psychologe Emma Kenny. Perceptie is iets ongelooflijk krachtigs en de manier waarop anderen ons behandelen geeft alleen maar meer vuur aan de drijfveer om een negatief beeld te doorbreken. "Het ziet er naar uit dat dames bereid zijn af te zien om groter te lijken. De Britse vrouw is ambitieus en als een paar schoenen van 15 centimeter haar carrière een boost kunnen geven, dan zal ze niet aarzelen", besluit Kenny.  (br.hln)


24-07-2012 om 09:25 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
20-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welke trendy pony past bij jouw gezicht?

Welke trendy pony past bij jouw gezicht?


http://oi46.tinypic.com/kmhef.jpg
Michelle-Williams


De pony is helemaal terug en alomtegenwoordig op de rode loper. Dit lijkt een erg gedurfd kapsel, maar het voordeel is dat er een stijl bestaat voor elke vorm van gezicht, zodat dit iedereen flatteert.

 Vierkant gezicht
Een scherp gezicht vraagt om een zachte pony, dus als je een uitgesproken kaaklijn hebt, ga je best voor een pony die je naar een kant kamt om je uitgesproken trekken in evenwicht te brengen. Vraag dus aan je kapper om deze naar een kant te knippen, laat de uiteinden ook wat uitdunnen. Laat je inspireren door actrice Reese Whitherspoon.

Ronde trekken
Een rond gezicht kan best voor een zijscheiding gaan in plaats van voor een volle pony. Deze laatste deelt namelijk je gezicht in twee en geeft een ronder effect, ook een iets langere versie flatteert je het beste. Door de rest van je lokken lang te houden, kun je je gezicht optisch verlengen. Actrice Michelle Williams toont hoe het moet.

Hartvormig gezicht
Heb je net als actrice Jennifer Love Hewit een hartvormig gezicht? Dan laat je best je pony groeien tot deze aan je jukbeenderen komt. Kam deze naar een kant, dit flatteert je gelaatstrekken het best. Een kortere pony zal de aandacht naar je breed voorhoofd trekken en dat is net wat je niet wil.

Ovaal gezicht
Zangeres Jessie J heeft een ovaal gezicht, wat als de ideale vorm wordt beschouwd. Dit betekent dat je met elke mogelijke pony staat. Met een vol, recht exemplaar ga je voor gewaagd en creëer je snel een volledig nieuwe look. (br.hln)


20-07-2012 om 12:02 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
19-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat mannen echt van je make-up vinden

Wat mannen echt van je make-up vinden


http://oi50.tinypic.com/34pylcn.jpg


Als je een knappe man tegen het lijf loopt kan je maar beter zorgen dat je ogen er opperbest uitzien, liefst met een beetje make-up. Zo blijkt uit een Amerikaans onderzoek.

81% van de mannen kijkt het eerst naar de ogen van een vrouw en 19% kijkt als eerste naar de lippen. Mannen houden vooral van donkere kleuren rondom de ogen, terwijl vrouwen dan weer eerder voor speelse kleurtjes zouden kiezen op een date.


Denk je extra te scoren met valse wimpers? Dan heb je het grondig mis. Mannen haten alles wat er vals uitziet. Ook bij wimpers weten heren echt wel dat je geen verleidelijke wimpers hebt van 2 centimeter lang. Weet je niet goed welke make-up je nu best verkiest? Te veel is nooit goed, zo vinden de meeste mannen, maar helemaal niets ook niet. Een beetje oogmake-up en wat lipgloss zijn dan weer perfect. En als je kiest voor een lichte foundation, zien die mannen dat toch niet!
Kleine foutjes

Uit een recent onderzoek blijkt dat vrouwen met hun twee hersenhelften iemand beoordelen, terwijl mannen enkel de rechterhelft gebruiken. Hierdoor merken vrouwen kleine foutjes van mannen sneller op, terwijl mannen enkel het geheel zien: zij is heet zonder naar kleine foutjes in de make-up of kledij te kijken.

Ook blush kan wonderen doen, een beetje rode wangen zorgen er namelijk voor dat mannen denken dat je gezonder bent en je dus een geschikte partner bent om zich bij voort te planten. Qua lipkleuren ga je best niet te hevig. Mannen denken dan al snel "zal dat niet op mij afgaan als we kussen", waardoor ze minder snel geneigd zijn om tot het zoenen over te gaan. (br.she)


19-07-2012 om 18:10 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anne Hathaway in ruitjesjurk

Anne Hathaway in ruitjesjurk


http://oi49.tinypic.com/29da82d.jpg


Anne Hathaway staat in de belangstelling, dat is wel het minste dat je kan zeggen. De schuldige is de aanstormende première van de nieuwe Batmanfilm 'The Dark Knight Rises', en daarvoor duikt de actrice op in allerhande tv-shows.

Vaak in het zwart gekleed, op de première in New York verraste ze in het wit. Voor de talkshow 'Late Night with Jimmy Fallon' koos ze iets ertussenin: een zwart/wit geruite jurk. Speciaal aan de jurk was het andere ruitjespartoon (rechter en kleiner) op de hals en borst, gescheiden van de jurk door subtiele, inkervingen die heel wat bloot lieten zien op de borst en de zij.

Een opvallende keuze die de actrice zeker flatteert - maar was het ook een goede keuze? Eén ding is zeker: het was een veiligere optie dan de outfit waarin Anne later te zien was, tijdens een sketch.


19-07-2012 om 17:42 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
18-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rihanna tekent betaalbare kledinglijn

 Rihanna tekent betaalbare kledinglijn


http://oi47.tinypic.com/24lobcz.jpg


Nadat het maandenlang gonsde van geruchten bevestigde de budgetvriendelijke kledingketen River Island dat Rihanna een collectie voor het merk zal ontwerpen, je moet wel nog tot volgende lente wachten om het resultaat te kunnen dragen.

De zangeres legt haar keuze voor dit merk uit: "Ik wilde al een tijdje mijn eigen collectie ontwerpen en het Britse River Island is perfect omdat ik Londen erg inspirerend vind." De roddels over een eventuele samenwerking begonnen toen Rihanna in februari gespot werd op een evenement van het merk in Londen. Ze postte vervolgens op Twitter een foto van zichzelf met een t-shirt van River Island. In maart bekende ze tijdens een interview dat ze zich aan een kledinglijn zou wagen. "Ik werk nu samen met designers omdat ik zelf mode wil ontwerpenn, het gaat om een modebedrijf dat ik respecteer." (br.hln)


18-07-2012 om 20:28 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
17-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo paradeer je rond op het strand: wit, los en luchtig

Zo paradeer je rond op het strand: wit, los en luchtig


http://oi47.tinypic.com/2hx0c3a.jpg


Gwen Stefani werd dit weekend gespot op het strand van Malibu met haar ouders, broer, schoonzus én haar twee schattige zoontjes, Kingston en Zuma. Wat onmiddellijk opvalt, is Stefani's toffe strandlook, die we hier eventjes van dichtbij gaan bekijken.

Wat de strandmode betreft is Gwen Stefani helemaal mee: een strohoed om haar hoofd te beschermen van een overdosis zon, een felle retrozonnebril om strategisch haar kids te spotten zonder verblind te worden door het zonovergoten strand en een luchtige, losse outfit die haar stoere luipaardprintbikini bedekt (én onthult).

Trendy, comfortabel en fris, beter kunnen we deze outfit niet omschrijven. Een loshangend, ietwat transparant wit truitje dat een beetje buik laat zien én ook Gwens bikinitopje in de verf zet.

Doe daar nog een losse, lange witte rok bij, een enkelsieraadje, wat armbandjes en teennagelak die aansluit bij de fleurige zonnebril en je krijgt het perfecte recept voor een geslaagde beachlook. (br.hln)


17-07-2012 om 20:10 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
14-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beha van 1 miljoen dollar

Beha van 1 miljoen dollar


http://oi48.tinypic.com/6h6t6d.jpg


Wie spontaan verliefd wordt op deze beha, kan maar beter een flinke spaarpot hebben, de lotto winnen of rijk trouwen want je telt er maar liefst 1 miljoen dollar voor neer. De duurste is het niet: een Fantasy Bra van Victoria's Secret kostte enkele jaren terug meer dan 3 miljoen.

Waarom?  Omdat de beha voor 501,46 karaat aan 'fancy cut' gekleurde diamanten bevat, gezet in 750 gram goud van 18 karaat.

Het ontwerp kostte 3 maanden, het maakproces hield 40 mensen een jaar lang bezig.

Het stukje lingerie doet denken aan de Fantasy Bra die Victoria's Secret elk jaar op de markt brengt, met al even waanzinnige bedragen aan vastgekleefd. Wat is het verschil dan?

"Het verschil tussen onze beha en die van Victoria's Secret, is dat onze beha geen stof bevat. Bij Victoria's Secret worden de diamanten in de stof verwerkt, bij ons is het puur goud en diamant", legt Anthony Aubry van Birmingham Estate and Jewellery in Detroit uit.

We willen zelfs niet raden naar het gevoel van deze beha, laat staan het draagcomfort... (br.hln)


14-07-2012 om 16:04 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
12-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jessica Biel steelt de show op de Espy Awards

Jessica Biel steelt de show op de Espy Awards


http://oi46.tinypic.com/wwn1oo.jpg


Gisteren was het weer tijd voor de Espy Awards (Excellence in Sports Performance Yearly), een ideale gelegenheid dus om toffe outfits te spotten. De grote winnaar van de avond is zonder twijfel actrice Jessica Biel, die met een stijlvolle en toch edgy outfit de show wist te stelen.

Retro met een neon toets, beter kunnen we deze geweldige look niet omschrijven. Wie enkel het kapsel en het kleedje ziet, zou denken dat Jessica Biel een schattig, braaf meisje is, maar wanneer de knalgele fluohakken in beeld komen, wordt de outfit plots heel wat gewaagder.

De witte jurk is enorm flatterend en zet haar boezen en smalle taille extra in de verf. De speelse openwaaiende rokpartij past perfect bij Jessica's karakter, die als we op de foto's mogen afgaan best wat humor heeft.

Kapsel, make-up, maar vooral de schoenen maken deze look helemaal af! Een zijwaartse frou-frou, een simpele paardenstaart en zeer natuurlijke visagie maken duidelijk dat eenvoud nog altijd sieren kan. En dan zijn er de neon hakken, die ons positief wisten te verrassen door helemaal niet te clashen met de rest van de maagdelijk witte outfit.(br.hln)


12-07-2012 om 21:50 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
11-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergeet het rotweer: voel je zomers met deze stijltips

Vergeet het rotweer: voel je zomers met deze stijltips


http://oi48.tinypic.com/vewtux.jpg


Als het op outfits aankomt met een zomerse uitstraling, kunnen we volgens de stijlexperten van onder andere Beyoncé wel wat leren van zangeres Miley Cyrus. Hoewel haar rock-'n-roll look ongetwijfeld niet iedereen kan bekoren, zijn er toch een aantal trucjes die onmiddellijk zorgen voor dat zomerse gevoel.

"De zomer draait helemaal rond comfort en rond het benadrukken van de lichaamsdelen waar je absoluut trots op bent", stelt Ugo Mozie, stylist van niemand minder dan Beyoncé.

Miley mikt strategisch op het tonen van haar benen door speelse, stoere shortjes te dragen. Regen of niet, van zodra de temperaturen het een beetje toelaten, is een toffe short altijd een winnaar. Om te weten welk exemplaar perfect past bij jouw figuur, kan je terecht in de lees-ooks.

"Pastel- en citrustinten zijn helemaal in en een knappe kleur kan de aandacht helemaal naar jou toe trekken", deelt Daver Campbell, eveneens stijlexpert in sterrenland. Ga op zoek naar contrasterende kleuren en durf ook prints te combineren of kies een leuk kleedje in de kleur die jou flatteert.

"Op een casual dag gaat Miley voor een short met een eenvoudige tanktop en fantastische accessoires. Ze is gek op kleurrijke handtassen, fluo armbanden en toffe riemen", klinkt het. Felle accessoires zijn de ideale middenweg voor wie liever niet van kop tot teen in kleur rondloopt. (br.hln)


11-07-2012 om 21:01 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
10-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bent u klaar voor de nieuwe trendzool?

Bent u klaar voor de nieuwe trendzool?


http://oi49.tinypic.com/keal4m.jpg



Plateauzolen? Zo zomer 2012. Vrouwen die nu al stijlvol voor de dag willen komen, schaffen zich een paar stappers aan die dit najaar hoge ogen zal gooien. Welke kleur u daarbij verkiest, maakt niet zoveel uit. De zool des te meer.

Denk Lady Gaga maar dan iets minder uitgesproken. Zo kunnen we de nieuwste zool nog het beste omschrijven. het plateautje vooraan stopt pardoes op driekwart van je ondervoet. De hakken worden door het platformpje immens hoog en toch draagbaar. Al ziet het er wel een beetje vreemd uit.

Nicholas Kirkwood en Charlotte Olympia zijn maar enkele van de schoenendesigners die tonen hoe het moet. De schoenen zijn verkrijgbaar via netaporter.com. Prijzen schommelen rond de 650 euro. (br.she)


10-07-2012 om 16:56 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gwyneth Paltrow lanceert eigen shirt en jeans

Gwyneth Paltrow lanceert eigen shirt en jeans


http://oi46.tinypic.com/2zztd8w.jpg


Gwyneth Paltrow creëerde enkele jaren geleden haar eigen stijlwebsite Goop.com. Tot voor kort vond je daar niet veel meer dan Gwyneth's onrealistische trainings- en voedingsschema's, maar nu kan je er ook kledij kopen.

Paltrow werkte voor een wit shirt samen met Kain Label. Het T-shirt kost je 90 dollar, heeft maar 1 maat en ziet er niet erg speciaal uit. Zeker niet voor zijn 90 dollar. De samenwerking met MiH Jeans lijkt dan wel weer geslaagd. Het merk creëerde voor (met?) Paltrow een bootlegjeans met hoge taille. Voor een exemplaar tel je 200 dollar neer, maar het merk gaat er prat op dat het de meeste lichaamsvormen prachtig zal staan. (br.she)


10-07-2012 om 13:31 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
09-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Recessie transformeert vrouw in jager-verzamelaar

Recessie transformeert vrouw in jager-verzamelaar


http://oi45.tinypic.com/15q50ma.jpg


Primaire driften vieren hoogtij in de winkelstraten als we de laatste shoppinganalyses mogen geloven. Door de recessie zouden vrouwen zich steeds meer als jager-verzamelaars gaan gedragen met als enige missie het binnenhalen van goede koopjes.

Uit een onderzoek van TK Maxx blijkt dat meer dan een kwart van dames tussen 18 en 24 alles zouden doen om het alfavrouwtje van de fashionstam te zijn. Ze zijn zelfs bereid vriendinnen de loef af te steken als het aankomt op goede koopjes.

Gedragspsychologe Donna Dawson verklaart: "De recessie dwingt consumenten hun koopgedrag te wijzigen om te 'overleven'. Het is dan ook niet verrassend dat vrouwen shoppen nu zien als een uitdagende jacht. Het beloningssysteem in de hersenen focust op het binnenhalen van strategisch gekozen koopjes want meer dan de helft van deze 'Hunter-Gatheristas' voelt zich tegenwoordig pas goed als de jacht een succes was".

Ongeveer 81 procent plant haar shopdag tegenwoordig met militaire precisie. Zo wordt onder meer nauwkeurig uitgestippeld welke winkels dames zullen bestormen door websites, blogs en magazines af te schuimen. Twee op drie vrouwen geeft bovendien aan dat ze nog zelden faalt in haar jacht. (br.hln)


09-07-2012 om 12:12 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het Assepoesterschoentje van Louboutin

Het Assepoesterschoentje van Louboutin


http://oi49.tinypic.com/2hwkzsk.jpg


Eindelijk: het Assepoesterschoentje van Louboutin is voorgesteld aan de wereld. Opvallend genoeg is het schoentje geen muiltje en niet van glas ('te onpraktisch'), noch doorzichtig.

Ontwerper Christian Louboutin opteerde voor een open toe-schoen uit kant en Swarovski-kristallen, met de bekende Louboutinkenmerken: rode zool en een hak van 12 centimeter. De perfecte hoogte om een schoen te verliezen bij het afrennen van trappen...

De tip van de schoen en de hiel zijn versierd met een grote, glanzende vlinder, op de rest van de schoen zijn in het kant bloemen verwerkt. De hak, zool en enkele bloemen zijn versierd met kristallen.

De schoenen zijn vrouwelijk, romantisch, elegant, schitterend en... (waarschijnlijk) onbetaalbaar. Een prijs is niet gekend, maar aangezien een gewone Louboutin je gemakkelijk enkele maandlonen armer maakt, kan verondersteld worden dat deze limited edition met de vele kristallen nog enkele nullen extra krijgt.

De schoen werd gemaakt naar aanleiding van de Blue-Ray versie van de iconische Disneyfilm uit de jaren '50. "Assepoester is niet alleen iconisch als het aankomt op schoonheid, elegantie en sprookjesliefde, maar ook als het gaat om schoenen. Haar verhaal dicteerden mij het ontwerp, het zit allemaal in het sprookje", legt Christian Louboutin zijn inspiratiebron uit. Eerder zei hij al enorme fan te zijn van het sprookje.

De ontwerper speelt ook mee in het zes minuten durende reclamefilmpje. Hij speelt een schoenmaker onder grote druk, die hulp krijgt van vriendelijke dieren maar hij vindt pas inspiratie als hij een moderne Assepoester ziet zwoegen terwijl ze droomt van een beter leven. (br.hln)


09-07-2012 om 07:21 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
06-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soldentip: deze trends draag je volgende herfst ook nog

Soldentip: deze trends draag je volgende herfst ook nog


http://oi50.tinypic.com/112gaqw.jpg
Dit koop je wel: camelbroek, kokerrok met druk patroon en zwarte kanten jurk in uitverkoop bij Asos.com.


Het zou zonde om kledingstukken in de uitverkoop te kopen die je volgende seizoen niet meer kan dragen omdat ze uit zijn. We zetten daarom op een rijtje wat nog zeker in blijft en wat helemaal heeft afgedaan.

Hoewel bij bijvoorbeeld Dries Van Noten heel wat bloemenprints zagen afgelopen lente, zal dit patroon helemaal verdwenen zijn tegen komende herfts. Felle, maar minder sierlijke  patronen zijn daarentegen wel een goede optie, we zagen dit onder meer bij Carven, Marc Jacobs en Stella McCartney.

De peplum, het stukje extra stof aan de heupen, bij rokken heeft helemaal afgedaan. Je kunt deze probleemzone dus niet langer verstoppen onder een strategisch geplaatste franje. Tijdens deze soldenperiode ga je dus beter op zoek naar een eenvoudige kokerrok zoals we zagen op de catwalk bij Sonia Rykiel, Burberry en Gucci.

Het topje dat je buik ontbloot heeft na de zomer afgedaan. Je hebt gelukkig wel niet voor niets al die buikspieroefeningen gedaan. Alles draait om de strakke taille deze herfst aangezien designers de buik dichtsnoerden met een riem. In de uitverkoop zoek je dus best naar een brede riem die je hoog in de taille kunt dragen.



http://oi47.tinypic.com/34so0np.jpg
Dit koop je niet: de jurk met peplum, het korte topje en jurkje met bloemenprint in uitverkoop bij Asos.com.


Zachte zuurstokkleurtjes hebben afgedaan, deze herfst hou je het klassiek met zwart, grijs en niet te vergeten: camel. Als je wat kleur wil toevoegen, zorg dan dat het rood is.

De brede broek, die soms wat aan een pyjama doet denken, mag je wegstoppen tot volgende lente en ruilen voor eentje die onderaan nauw aansluit, zoals we al op de catwalk zagen bij Sonia Rykiel, Prada en Marni.

De twentiesjurk, zoals we bij Gucci zagen, heeft afgedaan. Als je voor vintage wil gaan, kies dan stukken uit de seventies. Denk aan sierlijke patronen, maatpakken met strakke broeken en contrastrerende kleuren. Ook met een witte jurk zit je volledig fout. Het is beter wat kleur in je kleerkast te brengen met een rode outfit, combineer met camel en grijs om helemaal stijlvol te zijn.

Voor wie makkelijk wit vuil maakt, is er goed nieuws. Als je komende herfst kant wil dragen, kies je best voor zwart. Laat de goth in je los en doe inspiratie op bij modehuizen als Givenchy, Dolce & Gabbana. (br.hln)


06-07-2012 om 17:08 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
05-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ondanks 3.109 stuks in kast heeft vrouw niets om aan te trekken

Ondanks 3.109 stuks in kast heeft vrouw niets om aan te trekken


http://oi48.tinypic.com/1g3nyb.jpg


Een gemiddelde dame spendeert in haar leven bijna 105.000 euro aan kleding in haar leven, maar ondanks deze hoge som heeft 60 procent het moeilijk een outfit te kiezen voor de werkdag of een avondje uit met vrienden, als we Britse cijfers mogen geloven.

Een rondvraag bij meer dan 1000 volwassenen bracht aan het licht dat vrouwen tijdens hun leven 3.109 kledingstukken kopen, dat zijn 271 paar schoenen (goed voor 17.409 euro), 185 jurken (9.581 euro) en 145 handtassen (6.746 euro). 41 procent van de dames verandert minstens twee keer per dag van outfit, brengt vijf keer per dag haar make-up opnieuw aan en een kwart controleert zichzelf meer dan vier keer per dag in de spiegel.

Tien procent koopt minstens wekelijks een kledingstuk of accessoire tijdens de middagpauze meteen na het werk naar een speciale gelegenheid te gaan. 14 procent verborg al aankopen voor haar partner. Een op de acht heeft altijd een paar schoenen op haar werk liggen zodat ze deze kan omruilen voor een avondje uit.

Jongere leeftijdsgroepen hebben de grootste kans om het meeste geld uit te geven aan kleding. Wie jonger dan 25 is, stevent af op een totaal van 161.782 euro tijdens haar leven. 55-plussers zijn spaarzamer en zullen maar 79.164 euro aan kledij uitgeven. Julie Spearman, van de het bedrijf 'Sure for Women' dat het onderzoek liet uitvoeren: "Vrouwen lijken nooit genoeg kleren te hebben. Velen voelen de druk om steeds met de snel veranderende trends mee te zijn, dit maakt dat ze steeds nieuwe dingen kopen." (br.hln)


05-07-2012 om 13:44 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
04-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Raf Simons scoort met eerste collectie voor Dior

Raf Simons scoort met eerste collectie voor Dior

Klik op de foto om de ganse collectie te bekijken




De eerste collectie die de Belgische ontwerper voor het iconische modehuis Christian Dior is een waar succes. Verschillende celebs wilden de herlancering van Dior niet missen: Jennifer Lawrence, Marion Cotillard, Sharon Stone, prinses Charlene van Monaco en mede-ontwerpers als Olivier Theyskens en Diane Von Furstenberg kwamen opdagen, en natuurlijk zat ook Vogue-hoofdredactrice Anna Wintour op de eerste rij.

De collectie wordt geprezen om zijn vrouwelijkheid, structuur en om het precaire evenwicht tussen minimalisme en uitbundigheid. De nadruk ligt op de taille, die vaak benadrukt wordt met een riem of door de voorgevormde rok. De kleuren waren over het algemeen somber: veel grijs, zwart en donkerblauw met uitschieters naar geel, rood en fuschia.

Ook de manier waarop hij klassieke Dior-elementen (zoals het gebruik van zakken of tweed) eruit puurde, en een moderne twist gaf wordt geapprecieerd.

De commentaren in de internationale modepers logen er niet om:

Cathy Horyn (New York Times)

"Simons start triomfantelijk bij Dior" titelt de NYT. "De kleren zijn vaak zo simpel dat je goed moet kijken voor het opvalt hoe moeiteloos een jurk de lijn van het lichaam volgt of welke mate van detail er toch aanwezig is. Hij haalt het meeste en het beste uit haute couture, en hij is nog maar begonnen."

Donatella Versace

"Raf is zo verlegen! Ik weet niet eens zeker of hij wel beseft hoe goed hij echt is."

UK Grazia

"De nieuwe silhouetten zijn vrij van overdaad en tegelijk spat de jeugdige energie er af. Bij de aanwezige ontwerpers was geen jaloezie te bespeuren, maar solidariteit."

Vogue UK

"Het was alles waar we op hoopten en meer. Een hommage aan Dior en tegelijk een goede mix van modern, onverwacht en clean. Het was nog eleganter dan elegant, en de manier waarop hij Dior respecteerde zonder zichzelf te verloochenen was briljant."

Dior stond altijd bekend om overdaad, grandeur, over-the-top ontwerpen, maar met Simons aan het hoofd lijkt een ander tijdstip aangebroken. Een van meer eenvoudige elegantie, een die niet hoeft te schreeuwen om op te vallen.

Raf Simons (44) was jarenlang de hoofdontwerper bij Jil Sander. Eerder dit jaar verliet hij het merk voor Dior. Daar is hij nog maar de vierde ontwerper sinds Christian Dior zelf. Simons volgt John Galliano op, die werd ontslagen na antisemitische uitspraken. (br.hln)


04-07-2012 om 11:03 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
02-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shoptips: helemaal in en (f)out deze zomer

Shoptips: helemaal in en (f)out deze zomer


http://oi50.tinypic.com/34zk6tl.jpg


Het is weer zo ver: de zomersolden zijn een feit. De jacht op toffe zomerse outfits kan beginnen. Graag geven we jou een kort overzichtje mee van dingen die nu helemaal in én (f)out zijn. Zo kan jij gericht grabbelen in de koopjeschaos. Veel winkelplezier!

Helemaal in is de terugkeer naar de jaren '20 en '30 met gladde en zijdezachte stoffen die je lichaam mooi accentueren. Vooral kleedjes met een lage taille (drop waist) en speelse uitsnijdingen zijn een must-have. Combineer ze met meervoudige, glamoureuze halskettingen en toffe hoofbanden.

Dames met rondingen mikken dan weer beter op kleedjes met een hoge taille die van daaruit mooi openvallen. Speur zeker ook naar leuke tailleriemen om lossere jurkjes een accent te geven net onder de borst voor een afslankend effect.

Nog meer vintage
Wie nog op zoek is naar een bikini, grijpt best naar de vintage geïnspireerde modellen want ze zijn he-le-maal in. Denk Brigitte Bardot met polkadots en bloempatronen.

Voor wie graag rommelt in vintagewinkels: ook de excentrieke zonnebrillen zijn weer trendy. Eens je jouw ultieme montuur vast hebt, kan je binnenspringen bij de opticien voor glazen die je ogen goed beschermen tegen uv-stralen.

Bikini en bril binnen? Dan moet je alleen nog je hoofd beschermen op het strand met een leuke strohoed. Je vindt ze ongetwijfeld in ontelbaar veel leuke varianten.

Out en fout: neon
Voor de fans van de extreem felle kleuren, hebben we slecht nieuws want neon is helemaal (f)out. Fashionexperten stellen het zo: "Draag geen neon, niet dit seizoen, niet het volgende, nooit meer". De enige uitzondering op deze 'moderegel' zijn accessoires.

En dan nu van 'fout' naar in: de espadrille. Deze casual schoen kan tellen als een klassieker die voor veel vrouwen toch net iets té nonchalant is om te dragen onder een knaller zomeroutfit. Toch staat hij dit seizoen hoog op de trendlijst en is hij bovendien zeer betaalbaar en extreem comfortabel.

Geen beha, wel bandeau
Een mooie bandeauverzameling blijkt een must deze zomer, aangezien het de ideale behavervangers zijn (althans toch voor dames die geen al te grote cupmaat hebben). Een bandeau brengt bovendien leuke accenten aan je outfits.

Denk bijvoorbeeld aan een kleurrijk exemplaar onder een wit hemdje met de eerste drie (of vier of vijf) knopjes open en een speelse short. Ook bij strapless jurkjes en tanktops is het mooi meegenomen dat er geen behabandjes onderuit komen.

Witter dan wit
Hoewel ook dit een absolute klassieker is, benadrukken we toch nog even graag dat het ook deze zomer trendy is om helemaal in het wit te gaan, op accessoires na. Zeker voor de kleinere dames onder ons kan een 100 procent (gebroken) witte look zorgen voor een vergrotend effect.

Door het te combineren met twee of drie fleurige armbanden (hint: neon is hier wel toegelaten) trek je de aandacht naar je middel, dat door het wit sowieso al langer en slanker lijkt. (br.hln)


02-07-2012 om 20:07 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
01-07-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom winkelgiganten Zara, Mango en Blanco heten

Waarom winkelgiganten Zara, Mango en Blanco heten


http://oi48.tinypic.com/1t6gd3.jpg


Zara, Mango en Blanco. Drie namen uit twee lettergrepen die om ter melodieust in de oren klinken. Toch doen de namen van de meest succesvolle Spaanse winkelketens geen spectaculair denkwerk vermoeden van het een of andere gigantische marketingteam. Niets is echter minder waar: de goed doordachte bondige namen spelen een belangrijke rol in de uitmuntende verkoopcijfers.

"Een goed gekozen naam is geen garantie tot succes", verklaart Ana Rumschisky, marketingprofessor aan de IE Business School in Madrid. "Er bestaan geen regels of vaste normen over een winkelnaam. Wel moet het aan bepaalde voorwaarden voldoen. Zo moet het kort zijn, makkelijk en vloeiend uitspreekbaar en mogen er geen negatieve connotaties aan vasthangen", gaat de professor verder.

"Het aantal gevallen waar de business slecht draait omwille van een fout gekozen naam is echter miniem, tenzij er natuurlijk een opvallend negatieve bijklank aan vasthangt. Een goede naam kan daarentegen wel op een positieve manier bijdragen aan de verkoopcijfers", verzekert Rumschisky. Hoewel in Spanje 30 tot 50 procent van de winkels de naam van de oprichter dragen, blijken dat uiteindelijk de minst succesvolle bedrijven te zijn.

Zara
De naam Zara werd in het leven geroepen door de grote Spaanse winkelmagnaat Amancio Ortega himself.  Hoewel hij Zara eigenlijk oorspronkelijk Zorba wilde noemen, naar de film van Michael Cacoyannis, zal hij zijn keuze ongetwijfeld nooit beklaagd hebben. Zo is de winkelketen vandaag de dag in maar liefst 84 verschillende landen vertegenwoordigd. De 1659 winkels worden verdeeld over de belangrijkste winkelsteden ter wereld.

Naast Zara is Ortega ook nog trotse eigenaar van de internationale ketens Massimo Dutti, Pull&Bear en Stradivarius.

Mango
Opnieuw geen ingewikkelde marketingstrategieën, maar wel de oprichter zelf, Isac Andic, die met de naam 'Mango' op de proppen kwam. Tijdens een tripje door de Filippijnen botste Andic immers op een "heerlijke, frisse vrucht die tot dusver onbekend was in Europa": de mango. Aangezien de naam in alle talen dezelfde was en er dus geen vertaalproblemen konden opduiken, was Andic in 1984 snel overtuigd om samen met zijn broer Nahman de eerste Mango op te richten in Barcelona.

Blanco
De naam 'Blanco' is afgeleid uit de naam van oprichter Bernardo Blanco Solana. In het kader van de wereldwijde winkeluitbreiding zal Blanco binnenkort echter als 'Suiteblanco' op de zakjes pronken. Door het woordje 'Suite' voor de huidige winkelnaam te plakken, hopen de grote bazen snel de vruchten te kunnen plukken van de uitbreiding.

Momenteel telt Blanco 200 winkels, verspreid over elf landen. In 2012 is het de bedoeling dat er vestigingen bijkomen in Azië, Europa, Noord-Afrika en Latijns-Amerika. Op het einde van het jaar hoopt de keten meer dan zestig winkels buiten Spanje te hebben geopend.

Of de oorsprong van de naam nu te danken is aan een stuk fruit, filmpersonage of de naam van de eigenaar, de Spaanse ketens blijven een onverklaarbare rol spelen in de grote markt der winkelketens. (br.hln)


01-07-2012 om 08:55 geschreven door fashionista


» Reageer (0)


Foto

Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 08-2018
  • 06-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!