Cindy Crawford oogt te gezond om nog topmodel te zijn
Cindy Crawford oogt te gezond om nog topmodel te zijn
Moest ze opnieuw beginnen, gelooft Cindy Crawford nooit dat ze het nu
nog zou maken als supermodel. "Ik zie er te gezond uit", stelt de
43-jarige in het Duitse magazine Bunte.
Nieuwe trend De
beauty beseft dat haar vrouwelijke rondingen in 2009 niet meer gegeerd
zijn in de modewereld. "In 2009 was ik geen topmodel kunnen worden. Ik
zie er te gezond uit en de trend is anders. Een lichaam met borsten,
normale billen en gespierde armen, doet het niet meer".
Geen zorgen De
huidige modellen hebben een maatje zero. Crawford, met een Amerikaanse
maat 6 heb, zou niets meer kunnen aanvangen op de modescène. En toch
ligt ze, met het ouder worden, steeds minder wakker van haar looks.
"Natuurlijk wil ik er zo lang mogelijk goed uitzien, maar toch hou ik
ervan om als veertiger rond te lopen. Ik heb mezelf gevonden en ik weet
nu wat ik kan. Ik apprecieer mijn lichaam voor zoveel meer dan toen ik
23 was. Mijn lichaam heeft twee kinderen op de wereld gezet. Ik weet
wel dat ik er niet meer hetzelfde uitzie als toen, maar ik wil geen
druk meer voelen. Daarom ben ik blij dat ik niet meer moet concurreren
met de huidige modellen".
Het vervelendste aan parfum is dat het vervliegt. Op het einde van de
dag blijft nog maar een vleugje over, en het flesje meesleuren om 'bij'
te spuiten is niet echt ideaal. Marc Jacobs bedacht daar een oplossing
voor: de geurring.
De
ring met ingebouwd parfum werd gemodelleerd in de vorm van een bloem,
en wordt voorlopig enkel verkocht bij het parfum Lola. Het bloemige
parfum 'vat de vrije geest van een modern en sexy meisje. Ze is speels,
cool en flirterig', klinkt het.
De ring (maat 7) is 2,5 centimeter hoog. De bloem is bijna 4 centimeter diameter. Niet echt iets om naast te kijken... Hebben?
Victoria Beckham ontwerpt ook schoenen en handtassen
Victoria Beckham ontwerpt ook schoenen en handtassen
Na haar jeans, zonnebrillen en jurkencollectie, wil Victoria Beckham
ook de wereld van de accessoires veroveren. In de eerste plaats worden
daar schoenen en handtassen mee bedoeld, twee kledingsstukken waar La
Beckham zelf dol op is.
De
reden dat ze eigen schoenen en handtassen zal ontwerpen, is omdat ze
het beu is 'reclamebord' te zijn voor andere merken en ontwerpers, die
profiteren van de gratis reclame en hogere verkoop telkens als ze een
van hun stukken onder de aandacht brengt.
De voormalige Spice
Girl bedacht dat ze evengoed haar eigen ontwerpen onder de aandacht kon
brengen. Vooral toen celebs háár jurken begonnen te dragen. Als ze even
gretig de schoenen en handtassen zullen dragen, zal haar kledinglijn
snel véél meer geld waard zijn.
Victoria's ontwerpen werden al
gespot bij Jennifer Lopez, Dannii Minogue, Blake Lively, Elle McPherson
en 'Blair Waldorf', een personage uit de Amerikaanse serie Gossip Girl.
Liefhebbende
man David Beckham heeft zijn vrouw beloofd een designworkshop te bouwen
in 'Beckingham Palace', hun villa in Hertfordshire, bij hun terugkeer
naar Groot-Brittannië.
Modehuis Versace heeft verregaande maatregelen aangekondigd om de economische crisis het hoofd te bieden. Zo zal het modemerk volgend jaar wereldwijd 350 werknemers ontslaan.
350 werknemers, dat is de tol die Versace wil betalen om de economische crisis op te lossen. Uitgerekend komt dat neer op een kwart van het huidige personeel. Toch is het volgens Versace nodig om de huidige koers bij te stellen. Zo zouden ook de collecties simpeler worden en de winkels minder luxueus. (br .she)
Waar schoenenkeizer Jimmy Choo de kans greep om ook het grote publiek
kans te geven een 'Choo' te bezitten met zijn H&M-collectie, kiest
schoenengod Christian Louboutin voor het exclusieve wereldje van
vrouwen met een grote portemonnee. De ontwerper heeft namelijk gezworen
nooit een collectie voor H&M te ontwerpen. Louboutin-fans kunnen
dus maar beter blijven sparen (of zichzelf uithongeren) willen ze ooit
een Louboutin bezitten.
"Te veel werk" "Ze
hebben me gevraagd, maar ik heb hun verzoek vriendelijk geweigerd,"
vertelt Louboutin tijdens een signeersessie van zijn beroemde rode
pumps in Bergdorf Goodman, een luxe warenhuis in New York aan de 5th
Avenue.
"Niet dat ik het geen interessant idee vind, maar het
is eigenlijk heel veel werk om zoiets te doen en dat wordt voor mij een
beetje moeilijk." Waar een wil is, is een weg, zo is ons geleerd.
Vrouwen kunnen voortaan zelf hun ideale schoenen ontwerpen. Via de website iCreate-Shoes kiezen ze de kleur, de vorm, de hak en het materiaal.
Sportschoenen Wie zijn sportschoenen persoonlijk wil stylen, kan daarvoor al online terecht bij een aantal sportmerken. In Groot-Brittannië werd het concept al enige tijd geleden door ene Raquel Dobson op de markt gebracht met groot succes. Bedoeling is om je eigen identiteit en uitstraling aan je voeten weer te geven.
Internationaal De internationale site waarop alle schoenen kunnen ontworpen worden, gaat binnenkort online. Creatieve zielen kunnen er aan de slag met een eigen idee over de perfecte schoen. Prijzen zijn nog niet gekend. Meer info: www.icreate-shoes.com
Een hartvormige
champagne diamant van 16 karaat is hét pronkstuk in een nieuwe beha,
gemaakt voor het lingeriemerk Victoria's Secret. In de beha werden
daarnaast nog eens 2.300 witte, champagne en cognackleurige diamanten
verwerkt, met een totaal gewicht van 150 karaat.
De
diamanten vormen de rand van de zwarte push-upbeha, en een ruitvormig
patroon. Logischerwijze is deze beha niet voor de portemonnee van de
modale vrouw weggelegd: de waarde wordt op meer dan drie miljoen dollar
(ruim 2 miljoen euro)
Gedaan met de sexy jeans- en andere strakke broeken op het eiland
Sumatra. Moslimvrouwen mogen in het district West-Atjeh deze outfits
niet meer aan, zo meldt een lokale functionaris. Doet zij dat wel,
wordt haar broek meteen aan stukken gescheurd.
Korte broek De
kledingregels worden danig aangepast en dan niet enkel voor de vrouwen.
Ook moslimmannen mogen voortaan niet meer in korte broek rondwandelen.
Niet-moslims mogen dat wel en zullen worden ontzien.
Strenge leer De
provincie West-Atjeh kent van oudsher een stricte en strenge
geloofsleer. De provincie kreeg in 2005 een grote vorm van autonomie na
een jarenlange strijd tussen de centrale overheid en rebellen.
Sienna Miller viel gisteren op in New York met haar korte, gescheurde
jurk van Balmain. Nee, de celeb werd niet verslonden door een bende
wilde beesten, deze outfit hoort zo te zijn. Deze winter is namelijk de
chique zwerver trendy.
Gescheurd Dakloze
zwervers lijken de nieuwste inspiratiebron te zijn voor celebs:
gescheurde jurken en jeans zijn tegenwoordig trendy. Want de Britse
Cheryl Cole wordt regelmatig gespot in haar jeans met gaten. Je moet
voor deze hype wel wat over hebben, de jurk van Sienna Miller ontworpen
door Balmain kost meer dan 15.000 euro.
Zwervers zijn trendy De
modeblogger The Sartiorialist die op straat trends spot, plaatste
vorige week een dakloze man op zijn site als stijlvoorbeeld. Ook
beweert modeontwerpster Erin Wason dat ze haar inspiratie haalt bij de
zwervers van Venice Beach, omdat ze creatief zijn met een heel beperkt
budget.
Vorig winterseizoen puilde onze kleerkast nog uit van de paarse kledij en accessoires. Dit najaar zijn het echter vooral onze lippen en nagels die voorzien worden van dit prachtige kleurtje.
Het ziet er misschien beangstigend uit, maar echte fashionista's schrikken er niet voor terug: paars op je lippen en nagels. Lipsticks in donkere pruimkleuren doen het bijzonder goed en ook nagellak in diverse lila en donkerpaarse kleurtjes zijn hotter dan ooit. Het beautymerk Revlon wijdde alvast een hele collectie aan de kleur. Een goede zet, zo bleek achteraf want de collectie was reeds na 1 dag volledig uitverkocht.
Vergeet die blonde of rode lokken, bruin
haar is hotter dan ooit. Modehuizen Armani en Givenchy kozen er zelfs
voor enkel bruinharige modellen de catwalk op te sturen. Dat zette
haarspecialisten aan tot het creëren van een nieuw soort kleur: het
aardse bruin.
Vergeet die cacaobruine kleur met karamel
highlights. De trendy kappers praten nu in aardse termen. Zo kan je
kiezen voor een mos- of turfaccent. Geen rode onderkleuren meer maar
diepbruin dat gebaseerd is op groen en grijstinten. Volgens
haarstylisten zorgt deze ingenieuze nieuwe kleuring ervoor dat je niet
langer een rode schijn krijgt na enkele wasbeurten, maar dat je bruine
kleuring gelijktijdig verkleurt.
De nieuwe kleuring is bovendien
flatterender voor lichte huidtypes, die voorheen al snel koortserig
leken door de rode ondertoon. Het enige wat je nog nodig hebt is een
wenkbrauwpotlood, wat blush en een nude lipstick. Je zal zien dat je
look er luxueuzer dan ooit uitziet.
Wil je het zelf proberen?
Vraag dan aan je kapper om een natuurlijk bruin te kiezen en leg de
nadruk op een koel bruin, geen warm rood-bruin.
Vorige maand werdt er al een opmerkelijke fotoreeks van Crazy Horse
uitgebracht , waarbij het naakt in het Parijse revuetheater
uitdrukkelijk in het teken van de crisis stond. Nu pakken de
wereldberoemde naaktdanseressen uit met een nieuwe stunt om de crisis
te bestrijden. Ze brengen hun show in de etalage van 'Printemps' in
Parijs. De soms schaars aangeklede etalagepoppen zijn dus vervangen
door levensechte naaktdanseressen. Daar kwam uiteraard heel wat volk op
af.
Naast de leuke kiekjes is het ook de bedoeling om op deze manier meer
klanten naar de winkel te lokken en hen meer geld te laten uitgeven in
de winkel van 'Printemps' op de boulevard Haussmann. Zo moet de
economie weer aangezwengeld worden. De modellen showen een paar
niemendalletjes,want de meest prestigieuze lingeriemerken werken mee
aan de originele actie.. Tegelijk maakt Crazy Horse reclame voor de
nieuwe show 'Désirs'. De voorbijgangers kijken niet echt meer op van
deze stunt. "Dit is Parijs, Crazy Horse behoort al heel lang tot deze
stad en maakt hier bijna deel uit van het straatbeeld."
Beschuldigde inbraken bij Paris en Lindsay is 19-jarige fashionista
Beschuldigde inbraken bij Paris en Lindsay is 19-jarige fashionista
De bende fashionista's had het op de garderobe van de sterren gemunt.
Een jongedame van negentien benijdde de glamour van jonge
Hollywoodsterren zo erg dat ze dan maar besloot hun looks letterlijk te
gaan stelen. Rachel J. Lee werd gisteren samen met een reeks andere
tienermeiden gearrresteerd. De speurders menen dat zij het brein is
achter de recente golf van inbraken in de huizen van onder meer Paris
Hilton, Lindsay Lohan, Audrina Partridge en Orlando Bloom. Ziekelijke fascinatie voor celebritymode De
vrouw heeft naar verluidt een ziekelijke fascinatie voor
celebritykleren. Het was voor Rachel en haar trawanten een koud kunstje
om de adressen van de sterren terug te vinden op het internet en op
'Hollywood star maps'. Vervolgens kwamen ze er al even makkelijk achter
wanneer de sterren uithuizig zouden zijn, omdat ook hun agenda's op het
net te vinden zijn.
Modeguerillera's Het is
nog onduidelijk of de recente inbraken bij Rachel Bilson en Hayden
Panettiere ook door deze 'modeguerillera's' werden gepleegd. Het
voorbije weekend was Kourtney Kardashian het recentste slachtoffer van
de inbraakgolf. Telkens werd voor duizenden dollars aan designerkledij,
juwelen, handtassen en andere luxeproducten buitgemaakt.
Jongerenbende Naast
Rachel J. Lee werden gisteren ook Courtney Ames (18), Diana Tamayo (19)
en Alexis Neirs (18) gearresteerd. Ames en Neirs zijn inmiddels vrij
nadat ze een borgsom van 50.000 dollar betaalden. Lee en Tamayo werden
eind juli al eens gearresteerd nadat ze werden betrapt tijdens een
winkeldiefstal.
Lee was een klasgenote van Nicholas Prugo
(18), die formeel in beschuldiging is gesteld van de inbraken bij
Lindsay Lohan en Audrina Partridge.
Het weer is verantwoordelijk voor ontelbare slechte kapsels, vrouwen
spenderen fortuinen aan producten om hun kroezelhaar terug steil te
maken. Maar de beste experts ter wereld, onder andere de wetenschapper
die oren op muizen liet groeien, maken hier een einde aan met een
nieuwe reeks producten.
Oor op muis 'No
Frizz' werd ontwikkeld door Robert Langer, een chemisch ingenieur die
enkele prestigieuze prijzen won met zijn medicijnen. Hij werd beroemd
door een oor op een muis te laten groeien. "Als ik dat kon, moest ik
zeker een middel kunnen maken dat kroezelend haar voorkomt." Hij
ontwikkelde producten die je na het wassen en voor het drogen aanbrengt
en beschermen tegen waterdruppels bij vochtig of nat weer die het doen
kroezelen, golven of krullen.
Huidige producten niet efficiënt Om
de basis van het probleem aan te pakken, bestudeerde zijn team het
probleem van de reeds bestaande sprays en gels. Deze werkten allemaal
met hetzelfde ingrediënt, silicone, om het haar te doen stoppen met
kroezelen. Ze ontdekten dat dit niet efficiënt is en dat het haar er
zwaar en vettig van wordt. Als je kapsel vochtig wordt, zet het in
verschillende manieren uit en dat zorgt voor problemen. De sleutel is
het vocht er uit te houden, dat doet silicone niet zo goed.
Awards 'No
frizz' werkt met het waterafstotende ingrediënt polyethyleen glycol en
vormt een laagje over het haar. Je hebt de keuze tussen een spray of
een crème, afhankelijk van de dikte van het haar. Je moet het elke dag
aanbrengen, de prijs varieert tussen 6 en de 16 euro. Je kunt de
producten al in de Verenigde Staten kopen, maar nog niet in Europa. Er
wordt verwacht dat de lijn vanaf volgend jaar hier gelanceerd wordt. De
lijn won verschillende beauty-awards in Amerika en de fabrikanten
worden overspoeld met dankbetuigingen. "Kroezelend haar is het meest
frustrerende van alle haarproblemen. Heel wat vrouwen stuurden mails
dat dit product hun leven veranderd heeft."
Momenteel is
professor Langer bezig met een product dat te steil haar behandeld. Hij
ontwikkelde een tweede bestanddeel dat je haar voller maakt.
Heidi Klum heeft als de zoveelste celeb aangekondigd dat ze zelf gaat
ontwerpen. Gelukkig heeft het ex-topmodel en presentatrice van Project
Runway al enige ervarig in de modewereld.
De
kersverse mama lanceert samen met de merken Modern Vintage en Majestic
Mills American een schoenencollectie. Die gaat ze later uitbreiden naar
een kledingcollectie, strandkledij en zwangerschapsmode.
Trendy, met scherp kantje Heidi
zou erg betrokken geweest zijn bij het ontwerpen van de collectie, ze
zette zelfs enkele van haar eigen ideeën op papier. De bedoeling was om
weerspiegeling van de kast van Heidi te maken. De ontwerpen zijn erg
vrouwelijk, met een trendy maar ook scherp kantje. De collectie zou in
het begin van 2010 in de winkels hangen.
Paris Hilton is rijk, Paris Hilton wil alleen maar merken, Paris Hilton
kijkt nooit naar het prijskaartje. De eerste twee zijn misschien waar,
maar het laatste alvast niet, of toch niet altijd.
Koopjesjacht De
blonde socialite ging gisteren op koopjesjacht in een winkel die gaat
sluiten. Al doet ze dat dan wel op de Hilton-manier: niet enkele
bloesjes, maar zoveel zakken vol rokken, jurken, jeansbroeken, shirts
én accessoires dat haar grote SUV tjokvol zat.
En ja, zelfs
Paris bekijkt het prijskaartje om te zien of ze een goede slag slaat.
Kwatongen beweren dat zelfs Paris de gevolgen van de recessie voelt in
haar portemonnee.
Haar villa Maar dat lijkt
niet meteen het geval te zijn. La Hilton leeft, shopt en drinkt er nog
altijd op los. In haar Hollywood-villa valt vooral haar garderobe (met
kleurcodes!) op. Verder berschikt ze over een privé-nachtclub en
geheime doorgangen. Ook voor haar hondjes, Prada, Dolce en Marilyn
Monroe is niets te veel. Paris liet voor hen een replica van haar villa
bouwen, inclusief inboedel. "Ze zijn erg verwend", was haar enige
commentaar.
Je nagels zorgen voor een fashion statement, maar welke kleur past bij je leeftijd? Wij zochten het voor je uit!
20 & 30
Jonge twintigers en dertigers kunnen volop experimenteren. Hun look vraagt nu eenmaal voor gedurfde combinaties. Deze winter zijn metallickleurtjes en glitters helemaal hot. Je vindt ze in het grijs, paars, blauw en bruin maar voor de echte durvers is er ook het pure zwart. Let er echter wel op dat je zwarte nagellak genoeg glans en indien mogelijk glitters bevat. Anders krijgt je look al snel een gothic-toets. 40 & 50
Wanneer je in de veertig of vijftig bent, begin je je al snel af te vragen of die ene nagellak niet wat overdreven is. Veel vrouwen vinden kleurige nagellak zelfs te opvallend en kiezen ervoor enkel hun teennagels van een kleurtje te voorzien. Toch is het helemaal geen schande om je vingernagels een leuk tintje te geven. Kies best voor donkerrode kleuren zoals bessen. Ook navyblauw is een echte hit, en oogt bovendien erg klassiek. Om je nagels extra vrouwelijk te maken, vijl je ze best in een amandelvorm en laat je ze iets langer. 60 & 70
Zestig- en zeventigjarige vrouwen verdoezelen hun handen liefst. Ze vrezen dat nagellak hun rimpels enkel meer extra in de verf zal zetten. Onzin, zo vinden Amerikaanse schoonheidsexperts. Hun tip? Breng iedere dag een beetje handcrème aan. Je rimpels zullen er niet door verdwijnen maar de glans van je huid wordt er prachtig door! Ook je nagels verdienen een extra plaatsje in de spotlights. Voor een elegante en flatterende look kies je best voor roze en nude-tinten. Heb je last van ouderdomsvlekjes op je nagels? Dan kan je ze voorzien van een bloedrood laagje nagellak. Je zal zien dat het je nagels zijn die spreken en niet de rimpeltjes op je handen!
Ralph Lauren blijft modellen bewerken tot skeletten
Ralph Lauren blijft modellen bewerken tot skeletten
Vorige week laaide de discussie rond Ralph Lauren hoog op toen uitlekte
dat het merk een reeds slank model onnatuurlijk mager had gemaakt met
photoshop. Toen verzekerde Ralph Lauren dat het om een geïsoleerd geval
ging, maar gisteren dook nog een bewerkte foto van een ander onmogelijk
slank model op.
Taille onnatuurlijk smal Deze
keer gaat het om het model Valentina Zelyaeva, een slank meisje waarbij
haar sleutelbeenderen al opvallend zichtbaar zijn. Maar dat was
blijkbaar niet mager genoeg voor Ralph Lauren. Voor een campagne in het
Australische Sydney maakten ze haar heupen en taille smaller dan haar
hoofd, waardoor het erg onnatuurlijk overkomt. Het vreemde is dat het
modemerk beide foto's, zowel het bewerkte als het oorspronkelijke
beeld, op zijn website zette. Zo kon iedereen ze vergelijken. Het was
de blog PhotoshopDisaster.blogspot.com die deze blunder ontdekte.
Skeletten als model Ook
de rimpeltjes in het truitje van Valentina zijn op onhandige wijze
weggewerkt, waardoor het lijkt alsof je haar ribben door haar kledij
kan tellen. Ralph Lauren zelf heeft nog geen commentaar op het beeld
gegeven. Maar op dit moment veroorzaakt het een hele hetze op internet,
met reacties als: "Waarom laten ze in de toekomst geen skeletten de
kledij showen of zijn deze niet slank genoeg?", maar ook termen als
alien en lelijk vielen.
Voorzorgen genomen Vorige
week ontstond er al controverse over een bewerkt beeld van het model
Filippa Hamilton, waarbij ook haar hoofd groter was dan haar taille
voor een camagne voor Ralph Lauren. Toen reageerde het merk: "Ralph
Lauren staat al 42 jaar voor kwaliteit en integriteit. Na onderzoek
hebben we ontdekt dat we verantwoordelijk zijn voor deze slecht
bewerkte foto's die zorgen dat vrouwen zich onzeker over hun lichaam
voelen. We pakken dit probleem aan en nemen onze voorzorgen dat het
nooit meer zal gebeuren."
Actrice Scarlett
Johansson gebruikt weer al haar troeven om de herst/wintercollectie van
kledingketen Mango te promoten. Het resultaat zijn erg sexy beelden met
een eighties look.
Eighties
Voor
zijn nieuwste collectie liet Mango zich duidelijk inspireren door de
eighties. De pronkstukken zijn een grijze minijurk, een lederen
ceintuur en sandalen met veters. Voor de rest bestaat de lijn uit veel
donkere jurkjes in verleidelijke stoffen. De foto's werden genomen door
de bekende modefotograaf Mario Sorrenti.
Foto: Mango
Kapsel
Scarletts
haren zijn voor de gelegenheid terug platinablond, de laatste maanden
experimenteerde ze met tal van kleuren. Voor de lancering eerder deze
week had de actrice haar coupe al weer veranderd, ze was toen lichtros
en droeg een strakke kokerrok en chique blouse van Mango.
Ontwerpt Christian Lacroix binnenkort privé-vliegtuigen?
Ontwerpt Christian Lacroix binnenkort privé-vliegtuigen?
Het modehuis Christian Lacroix mag
dan failliet zijn, de Franse ontwerper geeft de moed niet op.
Integendeel, hij praat met sjeik Hassan bin Ali al-Nuaimi over een
investering van 70 miljoen dollar in zijn modehuis.
In
ruil daarvoor wordt Al-Nuaimi de grootste aandeelhouder. De sjeik weet
wel waarom: hij wil het modehuis omtoveren tot luxemerk, dat ook
paleizen, vliegtuigen en hotels maakt.
"Ik wil me niet toeleggen
op mode, maar op een boel vrijetijdsactiviteiten zoals
privé-vliegtuigen, hotels, luxejachten, paleizen en interieur. De focus
wordt de heel exclusieve markt. We zullen zijn naam niet goedkoop
verkopen."
Of de deal doorgaat is nog niet zeker. Daarover moet de Franse rechtbank zich uitspreken. Dat gebeurt eind deze maand.
Michelle Obama is niet langer de meest modebewuste presidentsvrouw. Nu
zijn de ogen van de modewereld gericht op de vrouw van de Japanse
premier Miyuki Hatoyama. Ze kreeg de award van de celeb met de mooiste
jeans.
Stijlvol maar vernieuwend Hoewel
de vrouw van premier Yukio Hatoyama 66 jaar is, won ze de prijs van de
'Best Jeanist' omdat ze deze broek op een stijlvolle maar vernieuwende
manier draagt, aldus de Japanse 'Jeans Associatie'. "Ze is degene die
het best de ziel van jeans vertegenwoordigd. Het is een vernieuwende,
sterke en energieke vrouw." Miyuki nam deze prijs op de Japanse Fashion
Week in ontvangst, ze zei er heel blij mee te zijn.
Miyuki Hatoyama (rechts) neemt haar prijs in ontvangst.
Aliens De
Japanse first lady haalde vorig jaar de internationale pers toen ze in
haar biografie bekende dat ze ooit ontvoerd werd door aliens, dat meldt
het persagentschap Reuters. Twintig jaar geleden zou haar ziel in een
driehoekige UFO naar Venus hebben gereisd.
Worden de nieuwste
Manolo Blahniks' straks ingeruild voor een paar Zweedse klompen? Als
het van Sarah Jessica Parker in de nieuwste Sex and the City film
afhangt, wel. Niet enkel op de fset draagt ze de hippe
gezondheidsschoenen, ook privé lijkt ze graag mee te pronken.
Succes De
Swedish Hasbeens zijn aan een opmars bezig. Twee jaar na hun opstart,
zijn ze al in 14 landen te verkrijgen. In thuisland Zweden en in
Amerika vliegen de hippe klompen het meest over de toonbank.
Hype De
publiciteit die Sarah Jessica Parker nu maakt voor de eco-vriendelijke
schoen, is niet te onderschatten. Zo maakte ze eerder al Manolo Blahnik
en de Ugg boots tot gegeerde schoenen. Zodra de tweede Sex and the City
film te zien is, zal de hype pas echt ontploffen, zo verwachten ze bij
de Swedish Hasbeens.
Ontstaan Het bedrijf
maakt eco-vriendelijke schoenen en tassen uit onbewerkt leer in jaren
'70 stijl. De Hasbeens ontstonden toen oprichtster Emily Blixt een paar
honderden klompen vond in een oude klompenfabriek. Ze verwerkte de
degelijke klompen tot meer hippere en comfortabele schoenen. Intussen
zijn de modellen wereldwijd al in 170 winkels te koop. Dit seizoen
wordt trouwens voor het eerst een herfst/wintercollectie verkocht.
Megan Fox is het nieuwe gezicht van de ondergoed- en jeanscampagne van Emporio Armani. Ze wordt daarmee de vrouwelijke sidekick van Ronaldo, die eerder al bekend raakte als het mannelijke model voor Armani zijn ondergoedcampagne.
Megan Fox en Ronaldo volgen daarmee Victoria en David Beckham op. Of de twee even pikante foto's zullen voortbrengen als de Beckhams blijft voorlopig de vraag. De foto's werden afgelopen weekend alvast ingeblikt in Los Angeles.
Louis
Vuitton heeft samen met het topmodel Naomi Campbell een tas ontworpen
voor het goede doel. De opbrengst van de peperdure handtas gaat
integraal naar White Ribbon, een organisatie die zich inzet om de
moedersterfte tijdens de zwangerschap tegen te gaan.
Campbell
koos samen met ontwerper Marc Jacobs voor een simpel, vierkant model
met het bekende LV-monogram op gedrukt. De tas kost zo'n 1900 euro en
wordt in 49 internationale winkels verkocht. De gehele opbrengst gaat
naar White Ribbon, de organisatie die moedersterfte bestrijdt.
Ordinaire Jordan schrijft boek met mode- en stijltips
Ordinaire Jordan schrijft boek met mode- en stijltips
Katie Price, ook bekend als het glamourmodel Jordan, gaat een boek met
stijltips lanceren. Een nogal vreemde keuze, want ze staat niet meteen
bekend als een toonbeeld van stijl en elegantie. Zou jij haar tips
aanvaarden?
Stijl? Katie
Price staat bekend om haar eeuwige té bruine kleurtje. Onlangs droeg ze
een jurk met zwart korset waaruit haar borsten leken te barsten met een
rok gemaakt van pauwenveren. Ze droeg twee brede armband, gigantische
oorbellen en een opvallende ring. Ze maakte het vloekende geheel af met
een paar blauwe suède schoenen, die nergens bij leken te passen. Met
haar alter ego Jordan, het glamourmodel, werd ze bekend dankzij haar
minisculeoutfits.
Tips Haar boek dzal
haar stijl over de jaren heen behandelen. Ze geeft tips hoe de
Jordan-look te creëren. Maar ze helpt je ook bij het kiezen van de
perfect bruidsjurk, geeft make-uplessen en raad bij plastische
chirurgie. Ze deelt ook enkele pittige details over haar privéleven.
Katie deelt tien haar stijlgeboden met haar fans: 1) Alles moet bij elkaar passen "Ik
kies mijn diamanten zodat ze passen bij mijn look. Roze juwelen draag
ik bijvoorbeeld nooit bij een blauwe outfit. Ik heb wel een setje dat
bij alles past. "
2) Wees niet bang "Ik
draag felle kleuren omdat ik vindt dat dit een positieve
persoonlijkheid uitstraalt. Maar soms als ik me te dik voel, kies ik
voor zwart, omdat dit een afslankend effect heeft."
3) Verzorgen "Ik verzorg mezelf goed. Ik zou nooit de deur uitgaan met een gescheurde nagel"
4) Comfortabel Jordan
staat bekend voor haar strakke outfits, maar ze draagt graag
gemakkelijke kledij. "Als ik vrienden op bezoek krijg, vraag ik dat ze
een training meenemen, zodat ze iets comfortabel kunnen aantrekken
wanneer ze arriveren. "
5) Pijn lijden "Op mijn huwelijk droeg ik een groot haarstuk, het woog ontzettend zwaar, maar het was de pijn wel waard."
6) Geen modeslaaf "Ik verpersoonlijk een outfit altijd door er diamantjes op aan te brengen"
7) Geef niet om het weer "In mijn hoofd is het altijd warm en zonnig. Ik draag steeds luchtige kledij en zet de verwarming dan wat hoger."
8) Zelfvertrouwen "Als
ik naar Beyoncé kijk, denk ik altijd dat ik zoiets nooit zou durven
dragen met zo'n rond figuur. Maar ze hebben zoveel zelfvertrouwen dat
ze er fantastisch uitzien."
9) Spiegel "Alle
vrouwen moeten voor ze de deur uitgaan in de spiegel kijken, vanuit
alle hoeken. Ordinaire types denken waarschijnlijk dat mensen naar ze
staren omdat ze er sexy. Maar laat de spiegel je weer met je voeten op
de grond zetten. "
10) Niet duur "Je hoeft geen fortuinen te spenderen aan een mooie outfit, je vindt bij grote ketens ook mooie spullen."
Doutzen Kroes showt nieuwe collectie Victoria's Secret
Doutzen Kroes showt nieuwe collectie Victoria's Secret
Victoria's Secret heeft een nieuwe collectie gelanceerd, en dat zullen
we geweten hebben. Het lingeriemerk sloot twee jaar geleden een
miljoenenovereenkomst met het Nederlandse topmodel Doutzen Kroes, en
zij mag nu de nieuwe collectie showen.
"Je
moet charisma hebben op de catwalk én in lingerie", zegt de 24-jarige
zelfverzekerd. Over dat charisma hebben wij in elk geval niet te
klagen...(br.hln)
Ralph Lauren ontsloeg graatmager model wegens te dik
Ralph Lauren ontsloeg graatmager model wegens "te dik"
Filippa Hamilton, het reeds magere model waarvan haar foto bewerkt werd
door Ralph Lauren, zegt dat ze ontslagen werd door het modemerk omdat
ze te dik was.
Maatje 38 Vorige
week veroorzaakte een bewerkte foto van Filippa Hamilton voor Ralph
Lauren veel ophef omdat haar heupen zo onnatuurlijk smal leken. "Ralph
Lauren ontsloeg me omdat ik te dik was, ze zeiden dat ik te zwaar was
om in hun kledij de passen." Filippa heeft maatje 38, ze vindt de
gebeurtenis zo verontrustend omdat ze al lang voor het bedrijf werkte.
"Ik poseer al sinds mijn 15de voor het merk. Dus ik beschouwde de
mensen daar als familie. In april kreeg ik mijn ontslag, voordat de
bewerkte foto's gepubliceerd werden. Toen ik achteraf de beelden zag,
herkende ik mezelf niet, zo extreem mager was ik. Dit stemt me droevig,
deze beelden geven geen goed voorbeeld. Jonge vrouwen of meisjes die
dit bekijken, zullen denken dat zo'n lichaam normaal is."
Gezond rolmodel Volgens
Ralph Lauren zijn de beweringen van het model niet waar. "Het contract
werd stopgezet omdat ze niet voldeed aan verwachtingen. Het was niet de
bedoeling dat deze foto verspreid zou worden, maar door een fout
gebeurde dit toch", aldus een verklaring van het merk. Filippa
Hamilton: "Ralph Lauren moet zich excuseren aan alle Amerikaanse
vrouwen. Ik ben heel trots op mijn uiterlijk en een rolmodel moet er
gezond uit zien."
Stijlgeheimen van de meest trendy vrouwen ter wereld
Stijlgeheimen van de meest trendy vrouwen ter wereld
Rechts: Carine Roitfeld.
De modeweken
draaien natuurlijk om de ontwerpers en de catwalks, maar het is ook de
plek waar fashionista's elkaar ontmoeten. De drie belangrijkste
moderedactrices van de wereld Anna Dello Russo (Vogue Japan), Carine
Roitfeld (Vogue Frankrijk) en Sophie Neophitou (de Amerikaanse Harpers
Bazaar) bewezen er dat ze terecht stijlkoningen zijn. Ze weten hoe ze
zich naar hun figuur moeten kleden en uniek te zijn. We bestudeerden
hun looks tijdens de shows in Milaan en Parijs en haalden daar hun
stijlgeheimen uit.
Anna Dello Russo Zij
is niet verlegen om kleur en houdt ervan om te breken met de regels.
Vaak bestaat haar look uit een eenvoudige jurk, waarbij ze veel
aandacht besteedt aan de accessoires. Ze kiest vaak een sombere kleur,
maar maakt de outfit leuker met frivole accessoires. Ook durft ze oude
spullen te dragen, ze is bijvoorbeeld trouw aan sandalen van Yves Saint
Laurent van enkele seizoenen geleden en heeft ze in alle kleuren. Als
je iets hebt waar je echt gek op bent, is het de moeite om dit
kledingstuk in verschillende kleuren te kopen.
Carine Roitfeld
Anna is dol op
transparante stoffen, ze leert vrouwen te experimenteren met stoffen.
Kies voor een kanten jurkje of blouse, maar draag er een singlet of een
onderjurkje onder om het minder pikant te maken. Anna koos op de
Fashion Week voor een gouden jurk, zo bewijst ze dat deze kleur niet
alleen 's avonds kan. Je kan dit iets subtieler kopiëren door een
gouden riem te dragen of voor een gouden blouse te kiezen onder een
blazer.
Carine Roitfeld Ze heeft een erg
nette kledingstijl. In de winter draagt ze steeds een erg opvallende
mantel en ultrahoge hakken. Kies je voor een uitgesproken jas, hou dan
de rest van je outfit eenvoudig. Daarnaast durft ze klassieke stukken
te combineren met meer trendy kledij, voor een moderne twist. Ze
bewijst ook dat elke vrouw een zwarte hemdjurk nodig heeft. Combineer
met een opvallende ketting en kniehoge laarzen en je valt meteen op. De
Franse moderedactrice zweert ook bij minihandtassen, hoe trendy de
oversized exemplaren ook zijn.
Sophia Neophitou
Sophia Neophitou Als
de creatief directeur van het Amerikaanse modeblad Harpers Bazaar en
eindredactrice van de stijlbijbel 10 is Sophia Neophitou altijd op de
hoogte van de nieuwste trends. Haar stijl valt het best te omschrijven
als de 'sexy rocklook'. Ze draagt vaak lederen motorjassen en
combineert ze met een stijlvolle, strakke rok, voor een vrouwelijke
look. Als je een zwarte outfit draagt, durf dan te experimenteren met
je accessoires als schoenen en handtassen. Ook weet ze perfect bij haar
figuur past. Ondanks haar rondingen zal ze nooit dikker lijken dan ze
is. Ze draagt wel strakke jurken, maar combineert dit met een jasje dat
de juiste probleemgebieden verdoezelt. Sophia durft ook een mannenjasje
of andere unieke stukken aan te trekken, zodat ze steeds origineel voor
de dag komt.
Foto's van zwartgeverfd model in Vogue zorgen voor ophef
Foto's van zwartgeverfd model in Vogue zorgen voor ophef
Foto: Vogue.
De Franse editie van modemagazine Vogue is nooit verlegen geweest om
controverse. Onlangs publiceerde het blad nog foto's van zogezegd
zwangere modellen die rookten en kussende vrouwen waarbij bloed uit hun
mond liep. Nu zou het Vogue volgens sommigen te ver zijn gegaan door
een blank model zwart te verven. Lara Stone In
de oktobereditie van de Franse Vogue poseert het Nederlandse model Lara
Stone, met een zwartgeverfd gezicht en lichaam. Hoofdredactrice Carine
Roitfeld zorgde zelf voor de styling van de shoot. Het nieuws
verspreide zich razendsnel op internetfora en modewebsites. Bloggers
verwijten Roitfeld en fotograaf van ongevoeligheid doordat ze de
huidskleur van het model veranderden.
Foto: Vogue.
Beledigend op alle vlakken "Het
zwart schilderen van de huid van blanke mensen voor het entertainment
van anderen is beledigend op alle vlakken. Hoewel Frankrijk niet
dezelfde geschiedenis kent als Amerika, waar het onderwerp uiterst
gevoelig is, bewijst dat de hoofdredactrice dat ze geen enkel gevoel
voor tact heeft", aldus de Amerikaanse bloggende fashionista Jezebel.
Tactloos Dominique
Sopo, vertegenwoordiger van de Franse organisatie SOS Racisme zegt dat
deze shoot niet racistisch is, maar zeker wel tactloos. "Als het doel
een artistieke foto was en niet om een blank meisje als een zwarte te
laten doorgaan, hadden ze toch beter moeten weten. Zwarten mochten lang
hun lichaam in het openbaar niet tonen en deze beelden herinneren daar
weer aan." De woordvoerder van de Franse Vogue verdedigt zich door te
zeggen dat het magazine zich van geen kwaad bewust was.
Het is
niet de eerste keer dat het zwart verven van mensen voor ophef zorgt.
Vorige week nog moest een Australtische komiek zich verontschuldigen
voor een scetch waarbij blanke zangers de Jackson 5 imiteerden door hun
gezicht zwart te verven.
Liefhebber van
parels? Dan komt de Bracli-string als geroepen. Het kruis is volledig
vervangen door parels en geeft volgens de dragers, een aangenaam en
uiterst sexy gevoel. In Amerika kent de string groot succes.
Massage In
de serie Sex and the City werd de sexy string gedragen door één van de
personages. Ook in de Playboy kreeg de lingerie lovende kritieken. Het
ding lijkt niet gemaakt voor je dagelijks comfort want het kruis werd
volledig vervangen door parels. Al heeft dat dan weer andere opwindende
voordelen...
Body Lijkt een simpele
string wat te gewoontjes, dan biedt de body nog meer fraais. Ook deze
is afgewerkt met parels. Alle stuks worden met de hand gemaakt in
Franse kant.
Blitse jurkjes met lovertjes, Fendi sjaaltjes of jasjes van Dior zijn
tegenwoordig even gegeerd bij de baby's. In Engeland lijkt die
baby-modetrend flink in opmars. Daar gaan heuse personal shoppers op
zoek naar exclusieve plunjes voor je ukje.
Carrière Ware
fashionista's wiens baby er even flitsend hoort uit te zien als de
Vuitton handtas dat ze meezeulen, doen beroep op de personal
babyshoppers. Meestal zitten de dames er warmpjes in en hebben ze het
te druk met hun carrière om nog voor de kleine de mooiste outfits te
gaan zoeken.
Accessoires Vooral in Londen
doen de personal shoppers gouden zaken. "De moeders geven uiteindelijk
meer uit aan hun baby's dan aan zichzelf", vertelt een Engelse
styliste. "Opmerkelijk is ook dat zelfs driejarigen al goed weten wat
ze willen. Vooral meisjes zijn daar snel in. En het stopt niet bij de
kleding. Zelfs lederen handtassen, diamanten juwelen, knuffels,
designerschoenen en chique zuigflessen, zijn gegeerd".
Celebs Trendsetters
op dit vlak zijn de kleintjes van enkele celebs als Suri Cruise en
Zahara Jolie-Pitt. Regelmatig duiken ze op in de magazines met dure
outfits van belangrijke ontwerpers. Die voorbeelden werken duidelijk
inspirerend bij de huidige mama's.
Emma McLaren wordt het nieuwe gezicht van Vero Moda
Emma McLaren wordt het nieuwe gezicht van Vero Moda
Emma McLaren wordt vanaf nu het nieuwe gezicht van het Deense merk Vero Moda. Na samenwerkingen met de ervaren modellen Gisele Bündchen en Erin Wasson, opteert de keten deze keer voor jeugdigheid en vernieuwing.
De Britse Emma McLaren is een van de meest populaire modellen van het moment. Ze werd 4 jaar geleden ontdekt wanneer ze slechts 14 jaar oud was. Ondertussen siert zij campagnes voor diverse ontwerpers en werkt ze voor diverse agentschappen.
In 2008 raakt haar reeds beloftevolle carrière pas echt gelanceerd. Emma McLaren loopt dan in Londen haar eerste défilé voor de herfstcollectie van de Engelse ontwerpers Ashley Isham en Allegra Hicks. Vervolgens wordt ze gefotografeerd door Bruno Ripoche voor de Engelse Marie Claire en verschijnt ze in de Glamour UK.
In datzelfde jaar neemt Emma ook deel aan de Fashion Week in New York waar ze shows loopt voor Donna Karan, Erin Fetherston, Diane Von Furstenberg en Marc Jacobs. Ze sluit hierna ook nog de show af van Bottega Veneta tijdens de presentatie van diens lentecollectie in Milaan. De merken Jil Sander, Christian Dior, Givenchy en Lanvin gingen voor Vero Moda reeds met haar in zee. (br.she)
Posh draagt lederen outfit en stiletto's op schoolfeest
Posh draagt lederen outfit en stiletto's op schoolfeest
Fashionista Victoria Beckham doet er alles aan om nooit gefotografeerd
te worden met een modeblunder. Deze week droeg ze een lederen outfit
ter waarde van 12.000 euro voor het schoolfeest van haar zoon, wat
zelfs voor Posh overdreven is.
Lederen outfit Tussen
de andere ouders die gewone t-shirts en shorts droegen, viel Posh op
met een jasje van Balmain van meer dan 7.000 euro, een lederen broek
van 1.000 euro ontworpen door DSquared, torenhoge Yves Saint
Laurentstiletto's van 500 euro en een gouden Rolex met een waarde van
meer dan 3.000 euro. Hoewel ze met deze outfit zeker trendy leek, was
haar outfit wat overdreven.
Trendy jasje Het
was niet de eerste keer dat de modeontwerpster dit trendy jasje met
epauletten droeg, ze werd er in april ook mee gespot op de vlieghaven
in LA. Stylistes wereldwijd prijzen dit kledingstuk omdat het je
afslankt.
Rode lippen zijn al lang populair bij vrouwen. Het was de
lievelingskleur van Cleopatra, zij smeerde fijngestampte kevertjes op
haar lippen. Elizabeth I bepaalde dat het de look van de eeuwige jeugd
was: ze combineerde een witte huid met felle rode lippen. Alle vrouwen
in de 16e eeuw kopieerden dit. Maar ook Audrey Hepburn en Marilyn
Monroe waren fan van rode lipstick.
Ontwerpers Designers
wereldwijd besloten dit seizoen dat rood de kleur van dit seizoen is:
van Armani, Lanvin, Dolce & Gabbana tot Jean Paul Gaultier.
Alexander McQueen dreef het zelfs nog wat verder en tekende clownmonden
bij zijn modellen.
Model bij Alexander McQueen.
Vruchtbaar Antropologen
beweren dat er een verband is tussen de lipstick en de schaamlippen,
rode lipstick zou een teken van vruchtbaarheid zijn. Maar veel vrouwen
zijn het erover eens dat je lippen rood stiften je onmiddellijk energie
geeft. Je lijkt meteen minder moe en glamoureuzer, zelfs wanneer je
baby je de afgelopen nacht drie keer wekte.
Welke kleur past bij jou? Het
geheim bij het dragen van rode lipstick zit hem erin de juiste tint
voor jou te kiezen. Want de keuze is groot: glanzend of mat, oranje of
bordeaux? Zelfs vrouwen met ros haar kunnen deze kleur aan op hun
lippen: zij moeten gewoon een donkere tint kiezen met een bruine toets.
Mensen met een roze huid gaan beter voor rood met een paarse schijn,
vrouwen met een gele teint kiezen best voor warmere tinten. De truc is
het geleidelijk aan te proberen. Je hoeft niet meteen voor knalrood te
gaan. Eens je het gewoon bent, zul je altijd naar rode lipstick grijpen.
Stervoetballer Cristiano Ronaldo vervangt David Beckham in de nieuwste
campagne van Emporio Armani underwear. De geruchten werden dit weekend
bevestigd.
Lente/zomer Ronaldo
gaat uit de kleren voor de modecampagne van lente/zomer 2010. Naast
mannenondergoed, zal de 24-jarige Portugese voetballer ook het nieuwste
jeansmodel van Armani showen.
Beckham
David
Beckham, sinds januari 2008 het gezicht van Armani underwear, werkt
volgens kenners aan zijn eigen ondergoedcollectie. Deze is voorzien
voor de herst/winter 2010. Ook vrouwlief Victoria Beckham maakte een
eind aan haar contract met het modehuis. Tijdens de vorige campagne's
poseerde ze wulps met haar man.
Beckham als model voor Armani underwear.
Geheim Giorgio
Armani wist het nieuws lange tijd te verzwijgen. De geruchtenmolen
draaide echter al volle toeren. Nu de advertentiecampagne recent met
Cristiano gemaakt is, werd het nieuws bevestigd. Deze week worden nog
de eerste tv-spotjes met de stervoetballer opgenomen.
Bij het begin van de winter zijn we allemaal op zoek naar die
nieuwe leuke jas. Maar welk model flatteert jouw lichaam eigenlijk?
Wanneer je bijna geen taille hebt, kies je best voor een jas met
een riem. Zo kan je dankzij de riem toch de illusie wekken van een
smallere taille. Ook een jas met een naveldiepe v-hals kan wonderen
doen. Je vestigt dan namelijk de aandacht op het midden van de taille.
Heb je brede heupen? Dan ga je best voor een jas met brede revers
zodat je schouders verbreed worden of een jas met een A-lijn. Koop
zeker en vast geen model dat op de heupen eindigt. Ook brede schouders
zijn gebaat bij een jas met grote revers. Ze doorbreken namelijk de
breedte van de schouders. Een lange jas doet je schouders ook smaller
lijken, net als een jas met twee rijen knopen. Deze maakt je borstkas
namelijk breder. Opgelet! Wanneer je én brede schouders én een buikje
of grote borsten hebt kies je best niet voor jas met twee rijen knopen.
Zij trekken de aandacht naar de lichaamsdelen die je wilt verdoezelen.
Grote borsten komen het best tot hun recht bij een jas met een diepe
halslijn. Deze deelt je boezem namelijk in twee. Een wijduitlopende jas
met schuine zakken vervolmaakt het zandlopersfiguur dan weer. (br.she)
De herfst is een moeilijke periode om je te kleden. Vooral als de
temperatuur schommelt, horen we regelmatig de vraag 'wat moet ik nu
weer aan?' Als de blaadjes vallen, maakt het weer voor een deel je
outfit, toch zijn er aantal moderegels die je maar beter kan volgen.
Kleur Wit
mag nog gedragen worden maar dan als accentkleur. Een totale witte
outfit berg je maar beter weg. Kies liever voor kleur. Donkere kleuren
kunnen dan weer erg winters lijken. Ga voor de kleuren oker, beige,
camel, zachtbruin en groen. Een koude herfstdag? Een wollen pull in een
flashy tint als knalrood bijvoorbeeld geeft je outfit een trendy
metamorfose.
Vrolijk Ga voor strepen of
ruiten, daar wordt elke mens vrolijk van. Verschillende ruitjes geven
een eigenzinnige mix. Streepjes kunnen ook sober lijken, zeker in
combinatie met een ton-sur-ton combinatie. Laagjes Kleding
in laagjes zijn makkelijk om je aan te passen aan de
temperatuurwisselingen. Rokjes met een A-lijn en wijde broeken,
XL-kragen, losse mouwen geven een zwierige indruk en zorgen voor een
mooi volume-effect.
Zomerjurk Moeten jouw
zomerjurkjes de kast in? Nog niet. Het kan nog als je ze weet te
combineren met een paar mooie laarzen en een vestje in leder
bijvoorbeeld. Dat geldt evengoed voor zomerse topjes of hemdjes. Geef
ze een herfstlook door ze te combineren met herfstaccessoires. Linnen
kan echt niet meer. Dit stofje hoort thuis in de zomer en kan maar
beter opgeborgen worden.
Open schoenen Tenzij
de zomerzon volop overuren maakt, kunnen open schoenen, slippers en
sandalen niet meer. Wil je de hoge laarzen nog niet aan, ga dan op zoek
naar een paar mooie ballerina's, een degelijke pump of een mooi
enkellaarsje.
Blote benen Blote benen zien
er niet uit als ze blauw wegtrekken van de kou. Haal de panty's uit de
kast. Streepjes, geruite, kniekousen of fijne kousen geven een
stijlvoller silhouet in de herfst.
Nicole Kidman blijft ontkennen dat ze botox liet, wat experts ook
beweren. Maar deze week paste ze wel een ander, meer zichtbaar trucje
toe om jonger te lijken. Met een paardenstaart werkte ze haar rimpels
weg voor jeugdige look op de rode loper in New York.
Antirimpeltruc Nicole
Kidman bond haar rosse lokken hoog op de kruin zodat haar kapsel haar
gelaatstrekken nog strakker maakte dan anders. In beautytermen wordt
dit de 'Croydon Facelift' genoemd. Ook Kate Moss, Sianna Miller, Kate
Winslet, Michelle Obama en zelfs Victoria Bekcham passen deze
eenvoudige en goedkope antirimpeltruc toe. Een toeschouwer: "Nicole
ziet er fantastisch uit. Ze had geen enkel rimpeltje. Ofwel wordt ze
heel mooi oud, ofwel hielp de paardenstaart haar jonger te maken."
Helemaal natuurlijk Sommigen
vragen zich of Kidman botox liet injecteren, ondanks het feit dat ze
dit steevast ontkent. Ze beweert zelf dat veel water te drinken, fruit
eten en yoga voor haar jeugdige uiterlijk zorgen. 'Ik ben helemaal
natuurlijk, ik heb niets aan mijn gezicht laten doen." De plastische
chirurg Martin Braun die de grootste botoxkliniek in Canada runt, is
het daar niet mee eens. "Nicole heeft te veel botox gebruikt, ze geeft
de industrie een slechte naam."
Bewerkte foto van model voor Ralph Lauren veroorzaakt rel
Bewerkte foto van model voor Ralph Lauren veroorzaakt rel
Omdat het slanke model Filippa Palmstierna volgens het Amerikaanse
modehuis Ralph Lauren nog niet mager genoeg was, besloot merk haar met
photoshop nog een pak slanker te maken voor een advertentie. De blog
BoingBoing pikte dit op en ging nog een stapje verder. Ze maakten het
model nog magerder, zodat het zeker opviel dat er met de foto geprutst
was.
Van nature slank Onder
de foto van het graatmagere model Filippa Palmstierna op BoingBoing
stond duidelijk te lezen 'Haar hoofd is duidelijk groter dan haar
heupen'. Vooral het feit dat het meisje al van nature heel slank is,
stoorde de makers van de blog. Ralph Lauren kon duidelijk niet lachen
met deze kritiek en stuurde zijn advocaten er op af. Maar de blog liet
niet met zich sollen doen. "De wet van de copyright geeft je niet het
recht critici die je wijzen op problemen af te dreigen", was het
antwoord.
Matendebat Dit voorval voert het
matendebat en het gebruik van photoshop bij modefoto's om het uiterlijk
van modellen te verbeteren. Steeds meer magazines en modehuizen
proberen af te stappen van de digitale bewerking van foto's, iets waar
de mode-industrie veel kritiek over krijgt de laatste tijd. Gisteren
nog liet een Duits magazine weten geen professionele modellen meer te
willen gebruiken voor reportages wegens te mager.
De campagne van JBC met Naomi Campbell heeft zijn doel niet gemist.
Zaterdag werd het spotje voor het eerst uitgezonden en sindsdien is de
vraag naar het jurkje dat La Campbell in de spot draagt, bijzonder
groot. Nu al zijn de betreffende jurkjes in de meeste winkels
uitverkocht.
Bijbestellen Bij
JBC werd die stormloop niet verwacht. Klanten vragen specifiek naar dat
ene jurkje dat het topmodel draagt in de clip. Wegens massaal succes,
worden nog een aantal exemplaren bijgemaakt, al zullen dat er niet
teveel zijn. Het exclusieve karakter zou er alleen maar door
verdwijnen, zo luidt het bij JBC.
Uithangbord Campbell
blijft trouwens nog tot volgend jaar het uithangbord van de Belgische
keten. In de volgende spots is ze meer op de achtergrond te zien,
weliswaar nog steeds in hetzelfde jurkje. Te zien vanaf 2 november.
Meer dan twee miljoen Britse vrouwen houden hun favoriete jeansbroek
tot 40 jaar bij, in de hoop er terug in te passen na een
vermageringskuur.
Nooit uit de mode De
helft van de volwassenen gelooft dat de jeansbroek nooit uit de mode
raakt, daarom krijgen ze het niet over hun hart hun favoriete exemplaar
weg te smijten. Uit een enquête bij 1.000 Britse vrouwen blijkt dat de
gemiddelde jeansbroek zes jaar oud is en dat vrouwen deze langer
bijhouden dan mannen.
Meest comfortabele kledingstuk Een
derde van de vrouwen, maar slechts 12 procent van de mannen bewaren een
oud exemplaar in de hoop ooit genoeg af te vallen zodat ze weer in hun
favoriete exemplaar passen. Bijna de helft van de mannen beweert er
eentje te bewaren voor smerige klusjes als verven en knutselen. Een
kwart doet het omdat dit hun meest comfortabele kledingstuk is. 8
procent bewaart zijn jeans vanwege sentimentele redenen. Een gemiddelde
volwassene bezit vijf jeansbroeken.
De laatste jaren werd breien steeds populairder, maar door de crisis
krijgt dit plots een serieuze boost. Tal van breiliefhebbende celebs
bewijzen dat deze hobby niet langer enkel voor grootmoeders is.
Grof is trendy De
verkoop van wol nam sinds vorige herfst met 30 procent toe. Ook steeg
de interesse voor breikringen, waarbij leden wol en patronen met elkaar
ruilen. De hobbywinkelketen Hobby-Craft zegt dat ze het afgelopen jaar
meer dan een miljoen bollen wol verkochten. "Steeds meer mensen
beginnen zelf dingen te maken door de recessie. Vooral grof gebreide
kledingstukken blijken populair te zijn, dit is namelijk makkelijker te
maken voor beginners. De verkoop van dikke wol steeg zelfs met 38
procent."
Kate Hudson in de breiwinkel.
Breiende celebs Weardowney, een
merk van breiwerk, heeft een breigroep in Londen en geeft ook lessen.
Oprichtster Gail Downey zegt dat celebs ook hielpen om het oma-imago
van breien kwijt te raken. "Het is glamoureuze hobby nu, degenen die
het graag doen, passen tegenwoordig niet meer in het plaatje van de
oma. Jonge vrouwen halen er voldoening uit en het werkt kalmerend."
Kimberly Stewart, dochter van de rockster Rod Stewart, komt er eerlijk
voor uit dat ze liever thuis blijft om te breien dan uit te gaan.
Andere bekende breiliefhebbers zijn Julia Roberts, Kate Hudson, Cameron
Diaz en Geri Halliwell.
Kimberley Stewart met een zakje uit de breiwinkel.
Volgend seizoen dumpen Redactrice
bij een Brits breimagazine Emma Kennedy zegt dat de revival van breien
vijf jaar geleden begon, maar dat dit het laatste jaar explosief
toenam. "Steeds meer mensen willen zelf dingen maken, in plaats van
kledij te kopen en deze het volgende seizoen weer te dumpen."
Geen betere
winkelstad in Europa dan Londen. Shopfanaten kunnen naar hartelust hun
hartje ophalen in de vele beroemde winkelstraten en blitse warenhuizen.
Deze winkelstraten moet je gezien hebben.
1. Dé winkelstraat van Londen is ongetwijfeld Oxford Street,
de drukste shoppingstraat van Europa. Hier vind je de wereldberoemde
warenhuizen Selfridges en Marks & Spencer. De 1,5 km lange straat
herbergt een heel aanbod aan winkels. Vrijwel alle grote winkelketens
hebben hier een vestiging, zoals H&M, Mexx, Esprit, Bershka en
Zara. De beroemde TopShop waar je goedkoop kopietjes van couture vindt,
is ook hier te vinden.
2. Ook Regent Street moet
je gezien hebben. Daar vind je de warenhuizen Liberty's, Dickins &
Jones en Hamley's, de grootste speelgoedwinkel. Hamley's huisvest een
schat aan speelgoed op wel zes verdiepingen. Vooral kinderen zijn er
niet weg te slaan. Op de derde verdieping staat een berenfabriek waar
je zelf een eigen beer kan maken.
3. Carnaby Street
is een zijstraat van Regent Street. Trendy winkeltjes en hippe
boetiekjes hopen de iets jongere shopper aan te spreken. Bekende
modezaken alsG-Star, Replay, Wrangler, Diesel, Hilfiger Denim en Puma
hebben er hun vestiging.
4. Exclusiever shoppen doe je in New Bond Street.
De kans is trouwens ook groot dat je een of andere celeb tegen het lijf
loopt. Alle grote modenamen zitten er, gaande van Calvin Klein, Donna
Karan, Armani, Chanel, YSL, Cerruti, Louis Vuitton, Hermes, Mulberry en
zomeer. In de Old Bond Street zijn winkels van Gucci,
Prada, Versace, Dolce & Gabbana en DKNY, te vinden. Zelfs de
antiekliefhebber is op New Bond Street aan het goede adres. Sotheby's,
het oudste veilinghuis ter wereld, heeft hier zijn stek.
5. Mannelijke shoppers halen hun hartje op in Jermyn Street.
Deze straat richt zich vooral op mannenmode. Toppers zijn Dunhill,
Turnbull & Asser, J. Floris en Harvie & Hudson. Ook zijn er
accessoireshops waar je knopen, dasspelden en andere onmisbare
kleinigheden kunt kopen.
6. Je interieur fris je op met spullen uit Kings Road en de New Kings Road. Deze straten staan boordevol meubelzaken.
7.
Alle internationale modehuizen en designerwinkels zoals Christian Dior,
Louis Vuitton, Alberta Ferretti, Dolce & Gabbana, Giani Versace,
Gucci, Chanel, Prada, Valentino, Hugo Boss en Harvey Nichols, zijn te
vinden in de Londense wijk Knightsbridge. Een toeristische trekpleister in dit gebied is het luxueuze warenhuis Harrods. Alles is hier te vinden.
8. De wijk Notting Hill
kent succes sinds de gelijknamige film met Julia Roberts en Hugh Grant.
De boekshop in de film, Travel Bookshop, staat er trouwens echt. Vooral
reisboeken zijn er gegeerd. Portobello Road is de belangrijkste straat in Notting Hill. De permanente markt is een bezoekje meer dan waard.
9. Ben je in Londen, moet je naar Camden Town geweest
zijn. Het meer alternatieve centrum van Londen is een ontmoetingsplaats
voor vele subculturen. Goths, punks, hippies,... ze voelen zich allen
thuis in deze wijk. Camden Town trekt zowel toeristen als rasechte
Londenaars. De wijk strekt zich uit tussen de metrostations Camden en
Chalk Farm. In de hoofdstraat vind je vooral kleine winkeltjes, tattoo-
en piercingzaken en restaurants. Maar de echte publiekstrekkers zijn de
markten.
WEDSTRIJD Zin om ook af te
zakken naar Londen? Dat kan als je zaterdag naar de NINA- Shoppingdag
komt. Nina.be schenkt 5 dagtickets met de Eurostar naar het mekka van
de shopper. Waarde is 270 euro per persoon.
Vijf gelukkigen
vinden een bijzonder shoppingticket in de Nina goodiebag, te krijgen op
de NINA shoppingdag in Maasmechelen Village. Succes! (br.nina)
Wie de modeshow van Louis Vuitton tijdens de Parijse modeweek graag live bijwoont, surft morgen best even naar Facebook.
Luxemerk Louis Vuitton zendt op woensdag 7 oktober om 14 uur 30 zijn modeshow live uit via zijn fanpage op Facebook. De pagina, die zo'n 620.000 fans heeft, laat het eveneens toe om meteen commentaar te geven op de ontwerpen en de mening van anderen te lezen.
Volgens een studie aan de universiteit van New York is Louis Vuitton één van de topmerken op vlak van digitale marketing. Eerder richtte Vuitton ook al een Twitterpagina op, met zo'n 40.000 volgelingen.
Claudia Schiffer en Naomi Campbell naakt voor D&G.
Naakt lijkt stilaan de norm te worden, zeker in de modewereld zie je
steeds meer blote lichamen. Wat wel vreemd is als je er over nadenkt,
modellen moeten kledij promoten, maar ze doen dat steeds vaker zonder
enig kledingstuk. Denk maar aan de parfumcampagne van Dolce &
Gabbana.
Magazines en merken Steeds
meer modemagazines trekken hun modellen steeds minder kledij aan en
tonen artistieke foto's van naakte vrouwen om de laatste trends te
illustreren. Vooral bij Franse modemagazines valt dit op, de vrouwen
daarin hebben haast niets aan. De Fransen zijn op modevlak wel altijd
iets vooruitstrevender geweest dan de rest van de wereld. Maar ook in
Amerika neemt het gebruik van naakt toe. Naakt lijkt wel de nieuwste
stijltrend te zijn. Het Amerikaanse magazine Marie Claire publiceerde
vorige editie een modereportage met vrouwen die niets droegen. En de
campagnes van grote merken volgen, denk maar aan die met een naakte
Naomi Campbell en Claudia Schiffer voor Dolce & Gabbana, de
ontblote borsten van Keira Knightley voor Chanel, een naakte Kate Moss
voor de handtassen van Longchamp, de halfnaakte medewerkers die de
kledij van American Apparel aanprijzen, maar ook traditionele merken
als Abercrombie & Fitch gebruiken vaker sexy foto's.
Kate Moss voor Longchamp.
Internet Er
zijn enkele duidelijke redenen waarom er meer naakt getoond wordt in de
media. Nieuwe technologieën zorgen ervoor dat de grenzen van het
aanvaardbare vervagen sinds het ontstaan van de kunst. Naakte beelden
bestaan echter al ontzettend lang. Van zodra mensen begonnen te
schilderen of te tekenen, dienden blote lichamen als inspiratiebron.
Maar sinds het ontstaan van het internet kwam er een explosie van
pornografie. Het wordt steeds bereikbaarder voor mensen en vooral meer
aanvaard.
Schoonheidsideaal Maar het feit
is dat seks verkoopt, het heeft een shockeffect, het trekt aandacht.
Een naakt lichaam is een goede manier om schoenen of andere accessoires
te verkopen, omdat er dan geen andere visuele elementen de aandacht
afleiden. Als vrouwen een modemagazine met naakte modellen kopen, doen
ze dat niet voor de kledij, niet voor de seks, maar voor het hele
pakket van schoonheid op zich. Een perfect naakt lichaam is iets wat
alle vrouwen willen bereiken, het is de basis voor schoonheid, het
innerlijke is daarbij veel minder van belang.
Keira Knightley voor Chanel.
Plastische chirurgie De
lichamen die je in de bladen ziet, is iets wat vrouwen moeten
nastreven, het is van enorm belang voor hun zelfvertrouwen. We kunnen
daaraan zoveel mogelijk aanpassen als we willen. Je kunt stoffen laten
injecteren, huid laten liften en implantaten laten inbrengen. Het is nu
een instrument dat kan aangepast worden, daarom is het lichaam de
nieuwe kledij geworden. Tegenwoordig kun je alles kopen, ook een mooi
lichaam, de modebladen dienen als een soort catalogus, waarin we ons
ideale lichaam maar hebben uit te kiezen.
Ontspannen ethno-elegantie, dat liet de Belgische designer Dries Van
Noten zondag in Parijs zien tijdens de voorstelling van de
vrouwencollectie voor de lente/zomer van 2010. De Antwerpenaar had zich
laten inspireren door de drie steden Parijs, Tokio en Calcutta en
bracht uit een mix van verschillende elementen een harmonische
collectie voort.
Saffraangele
ontwerpen met versieringen, kostbare manteljassen in violet en zilver,
bonte rokken die als sari's gewikkeld werden en lange sjaals. Zowel als
ensemble als op zichzelf wisten de kledingstukken het aanwezige publiek
te bekoren. De accessoires zoals tweekleurige pumps, parelkettingen en
smaragdgroene, glanzende handtassen, speelden dit jaar een belangrijke
rol.
Givenchy-Designer Riccardo Tisci toonde zich dan weer een
ware meester van de snit met architectonische jassen met grafische
patronen gedrapeerd op zwarte harembroeken.
Parijs is de laatste stad op het drukke programma van de modeweken,
maar deze is tegelijkertijd het hoogtepunt. Maar hier lijkt wel alsof
de celebs op de eerste rijen van de modeshows en de catwalk meer
aandacht krijgen dan de ontwerpen.
Rihanna en Katy Perry Parijs
is nog steeds weggelegd voor de grootste en belangrijkste modemerken:
klinkende namen als Dior, Gaultier, Lagerfeld en Lanvin stelden er hun
lentecollecties voor 2010 voor. Maar dit jaar valt het op dat er meer
gesproken wordt over de celebs op en naast de catwalk dan de kledij. Zo
lijkt het alsof Rihanna geen enkel show heeft gemist en voor elke
ontwerper hees ze zich in een andere outfit, de ene nog sexyer dan de
andere. Ook zangeres Katy Perry zat op de eerste rij bij Karl Lagerfeld
en Gaultier. Zij kreeg veel aandacht van de paparazzi, maar eerder voor
haar relatie met komiek Russel Brand dan voor haar modekennis.
Lindsay Lohan Lindsay
Lohan mocht in Parijs haar eerste couturecollectie voorstellen als
creatief directeur voor Ungaro. Maar het is duidelijk dat ze meer
succes scoort als actrice, de pers was vernietigend over haar ontwerpen.(br.hln)
Schoenen worden
steeds minder comfortabel, de hakken steeds hoger. Deze nieuwe schoen
ziet er uiterst ongemakkelijk uit, maar de ontwerper belooft dat ze een
verademing voor je voeten zijn.
Ontzettend gezond De
'Mojitoschoen' van de Britse architect is een staaltje van
architectonische kunst. Hij ondersteunt enkel de hiel en de bal van de
voet en heeft dus geen zool waarop je kan rusten. Dat geeft het gevoel
alsof je op lucht wandelt. Je lichaam rust op de bal en de hiel van de
voet, die heeft eigenlijk helemaal geen zool nodig. Beenderen en pezen
vormen namelijk een natuurlijke steun. Volgens experts zou de schoen
ontzettend gezond zijn.
Populair De
ontwerper Hakes, staat bekend voor zijn ontwerpen van bruggen. De hoge
hakken zijn gemaakt van carbonvezels, leder en rubber. "Schoenen worden
meestal gemaakt om er goed uit te zien. Ik heb bestudeerd hoe de voet
beweegt, hoe dit het gewicht van het lichaam verdeelt", aldus Hakes.
Hoewel de ontwerper al heel wat aanvragen kreeg voor de schoenen, wil
hij zijn ontwerp niet in massaproductie brengen.(br.nina)
Zowat 5.000 personeelsleden van de NMBS krijgen in de loop van 2010 een
nieuw uniform, dat werd ontworpen door Olivier Strelli. Het nieuwe
uniform past ook in de nieuwe huisstijl die de NMBS vandaag lanceert in
een grootse voorstelling in het Brusselse Paleis voor Schone Kunsten
(Bozar). Bestemming beter!
Met
het evenement in de Bozar viert de NMBS haar vijfde jaar sinds de
opsplitsing van de 'oude' NMBS-structuur in drie delen (Holding,
Infrabel, NMBS). De spoorwegmaatschappij vond de tijd ook rijp voor een
opfrissing van de huisstijl. Die nieuwe huisstijl kreeg de baseline
'Bestemming beter!' en zal geleidelijk ingevoerd worden. Aan het
bekende B-logo wordt niet geraakt, maar stap voor stap zullen de
publiciteit, drukwerken en loketten een aangepast uitzicht krijgen. Personeel mocht kiezen
Een
van de meest opvallende nieuwigheden wordt het nieuwe uniform voor de
treinbegeleiders, het verkoops- en onthaalpersoneel en de
onderstationschefs. Dat uniform werd door het personeel gekozen uit
drie ontwerpen. Het winnende ontwerp is van de hand van de Belgische
ontwerper Olivier Strelli. De levering van de nieuwe uniformen wordt
verwacht in de loop van volgend jaar.
Hoewel niet
iedereen fan is van het geblondeerde kapsel van Rihanna overtuigde ze
modecritici afgelopen week met twee gewaagde outfits: een gewaagde
transparante jurk en een kepie.
Transparant De
transparante jurk die ze droeg op de Fashion Week in Parijs bij de show
Gareth Pugh was op zijn minst sexy, om het woord bloot niet te
gebruiken. Gelukkig bedekten donkere horizontale strepen net haar meest
intieme lichaamsdelen. Ook achter haar minihandtas probeerde ze zich te
verstoppen. De make-up hield ze net als altijd eenvoudig met donkere
lipstick.
Militaire look Een dag eerder
trok Rihanna ook al de aandacht met haar kledij, ze koos voor een
kepie. Toen ze net naast de deurwachter van haar hotel in Berlijn
verscheen, viel de gelijkenis tussen de twee op. Hiermee bewijst de
zangeres dat de militaire look helemaal in is, enkele maanden geleden
droeg Posh een gelijkaardig hoofddeksel. Haar jurkje is met de
pofmouwen ook helemaal mee met de laatste trends.
Rihanna lanceert binnenkort haar nieuwe album dat Justin Timberlake hielp te producen.
Michelle Obama zorgde voor comeback van kleine hak
Michelle Obama zorgde voor comeback van kleine hak
De schoenen van Michelle Obama (links) en Carla Bruni (rechts).
Heel wat dingen die ooit als de grootste modeblunder bestempeld werden,
zijn nu terug trendy. Denk maar aan de legging, glitters en
fluokleurtjes. Nu kunnen we de kleine hak daar ook aan toevoegen.
Vooral Michelle Obama zorgde voor deze comeback.
Catwalk Hoewel
de torenhoge hakken nog steeds overal zichtbaar blijven, zagen we ook
bescheiden hakjes op de catwalk in Milaan bij Marni en Missoni. Volgens
mode-experts zorgde Michelle Obama voor deze trend. Veel
moderedactrices merkten dat ze een zwak heeft voor schoenen met een
klein hakje. De reden is waarschijnlijk eerder het respect voor haar
man dan schoonheid. Met een bescheiden hakje ziet ze er namelijk toch
chique en vrouwelijk uit, maar zorgt ervoor dat ze niet boven manlief
uit torent. Iets waar steeds meer vrouwen, als Carla Bruni en Katie
Holmes, rekening mee moeten houden. (br.hln)
Nu geeft ook Tyra Banks vrouwen lifestyletips, het ex-topmodel
lanceerde namelijk haar eigen beautywebsite. Ze onthult er haar echte
kapsel zonder extensions en het geheim waarmee ze kilo's kwijtraakte.
Vrouwen helpen Via
een eigen website je beautygeheimen onthullen, het wordt een trendy bij
celebs. Naast Gwyneth Paltrow, waagt ook Tyra Banks zich hier aan. Ze
geeft niet alleen tips, de presentatrice van America's Next Top Model
wil dat haar website een plek wordt waar vrouwen elkaar helpen. Je kunt er ook een vraag aan het ex-model stellen.
Cellulitis De
onderwerpen van deze maand zijn oefeningen om een stevige kont te
krijgen, het model besloot namelijk te vermageren nadat ze twee jaar
geleden door de pers werd aangevallen vanwege cellulitis. Ze neemt het
ook op voor kleine vrouwen, zij moeten ook model kunnen worden volgens
Tyra. (br.hln)
David Beckham ontwerpt chique sportkledij voor Adidas
David Beckham ontwerpt chique sportkledij voor Adidas
Het is duidelijk dat de modecarrière van Posh manlief David Beckham
inspireerde. De voetballer stelde namelijk gisterenavond een
kledingcollectie voor die hij ontwierp in opdracht van sportmerk
Adidas. Het zijn casual stukken met een tikje glamour geworden.
Kasjmier en zijde De
collectie van David in samenwerking met ontwerper J. Bond bevat jasjes,
shirts en schoenen, maar ook ondergoed en accessoires. In tegenstelling
tot wat je verwacht van een sportmerk werkte hij met luxueuze
materialen als kasjmier en zijde.
Rode loper Gisterenavond
daagde het designerkoppel Victoria en David samen op voor de lancering
van de collectie in Los Angeles. De voetballer koos voor een outfit uit
zijn eigen lijn, Posh droeg voor de verandering geen jurk van eigen
makelij, maar eentje van William Tempest. De lijn is vanaf vandaag te
koop bij Adidas.
Kledij van 3-jarige Suri Cruise is meer dan 2 miljoen waard
Kledij van 3-jarige Suri Cruise is meer dan 2 miljoen waard
Het is geen geheim dat Tom Cruise en Katie Holmes hun dochtertje rot
verwennen. Vorige week nog verscheen de driejarige kleuter in hoge
hakken en handtas op straat. Nu blijkt dat haar kleerkast al meer dan 2
miljoen euro waard is.
Beste geklede kleuter In
de kleerkast van Suri Cruise hangen alle merken waar een fashionista
van droomt: jurken van Cavalli en schoenen van Louboutin. Het meisje
werd officieel tot de best geklede kleuter gekroond. "De outfits van
Suri Cruise worden heel zorgvuldig uitgekozen, het komt zelden voor dat
ze twee keer hetzelfde draagt."