Cindy Crawford oogt te gezond om nog topmodel te zijn
Cindy Crawford oogt te gezond om nog topmodel te zijn
Moest ze opnieuw beginnen, gelooft Cindy Crawford nooit dat ze het nu
nog zou maken als supermodel. "Ik zie er te gezond uit", stelt de
43-jarige in het Duitse magazine Bunte.
Nieuwe trend De
beauty beseft dat haar vrouwelijke rondingen in 2009 niet meer gegeerd
zijn in de modewereld. "In 2009 was ik geen topmodel kunnen worden. Ik
zie er te gezond uit en de trend is anders. Een lichaam met borsten,
normale billen en gespierde armen, doet het niet meer".
Geen zorgen De
huidige modellen hebben een maatje zero. Crawford, met een Amerikaanse
maat 6 heb, zou niets meer kunnen aanvangen op de modescène. En toch
ligt ze, met het ouder worden, steeds minder wakker van haar looks.
"Natuurlijk wil ik er zo lang mogelijk goed uitzien, maar toch hou ik
ervan om als veertiger rond te lopen. Ik heb mezelf gevonden en ik weet
nu wat ik kan. Ik apprecieer mijn lichaam voor zoveel meer dan toen ik
23 was. Mijn lichaam heeft twee kinderen op de wereld gezet. Ik weet
wel dat ik er niet meer hetzelfde uitzie als toen, maar ik wil geen
druk meer voelen. Daarom ben ik blij dat ik niet meer moet concurreren
met de huidige modellen".
Het vervelendste aan parfum is dat het vervliegt. Op het einde van de
dag blijft nog maar een vleugje over, en het flesje meesleuren om 'bij'
te spuiten is niet echt ideaal. Marc Jacobs bedacht daar een oplossing
voor: de geurring.
De
ring met ingebouwd parfum werd gemodelleerd in de vorm van een bloem,
en wordt voorlopig enkel verkocht bij het parfum Lola. Het bloemige
parfum 'vat de vrije geest van een modern en sexy meisje. Ze is speels,
cool en flirterig', klinkt het.
De ring (maat 7) is 2,5 centimeter hoog. De bloem is bijna 4 centimeter diameter. Niet echt iets om naast te kijken... Hebben?
Victoria Beckham ontwerpt ook schoenen en handtassen
Victoria Beckham ontwerpt ook schoenen en handtassen
Na haar jeans, zonnebrillen en jurkencollectie, wil Victoria Beckham
ook de wereld van de accessoires veroveren. In de eerste plaats worden
daar schoenen en handtassen mee bedoeld, twee kledingsstukken waar La
Beckham zelf dol op is.
De
reden dat ze eigen schoenen en handtassen zal ontwerpen, is omdat ze
het beu is 'reclamebord' te zijn voor andere merken en ontwerpers, die
profiteren van de gratis reclame en hogere verkoop telkens als ze een
van hun stukken onder de aandacht brengt.
De voormalige Spice
Girl bedacht dat ze evengoed haar eigen ontwerpen onder de aandacht kon
brengen. Vooral toen celebs háár jurken begonnen te dragen. Als ze even
gretig de schoenen en handtassen zullen dragen, zal haar kledinglijn
snel véél meer geld waard zijn.
Victoria's ontwerpen werden al
gespot bij Jennifer Lopez, Dannii Minogue, Blake Lively, Elle McPherson
en 'Blair Waldorf', een personage uit de Amerikaanse serie Gossip Girl.
Liefhebbende
man David Beckham heeft zijn vrouw beloofd een designworkshop te bouwen
in 'Beckingham Palace', hun villa in Hertfordshire, bij hun terugkeer
naar Groot-Brittannië.
Modehuis Versace heeft verregaande maatregelen aangekondigd om de economische crisis het hoofd te bieden. Zo zal het modemerk volgend jaar wereldwijd 350 werknemers ontslaan.
350 werknemers, dat is de tol die Versace wil betalen om de economische crisis op te lossen. Uitgerekend komt dat neer op een kwart van het huidige personeel. Toch is het volgens Versace nodig om de huidige koers bij te stellen. Zo zouden ook de collecties simpeler worden en de winkels minder luxueus. (br .she)
Waar schoenenkeizer Jimmy Choo de kans greep om ook het grote publiek
kans te geven een 'Choo' te bezitten met zijn H&M-collectie, kiest
schoenengod Christian Louboutin voor het exclusieve wereldje van
vrouwen met een grote portemonnee. De ontwerper heeft namelijk gezworen
nooit een collectie voor H&M te ontwerpen. Louboutin-fans kunnen
dus maar beter blijven sparen (of zichzelf uithongeren) willen ze ooit
een Louboutin bezitten.
"Te veel werk" "Ze
hebben me gevraagd, maar ik heb hun verzoek vriendelijk geweigerd,"
vertelt Louboutin tijdens een signeersessie van zijn beroemde rode
pumps in Bergdorf Goodman, een luxe warenhuis in New York aan de 5th
Avenue.
"Niet dat ik het geen interessant idee vind, maar het
is eigenlijk heel veel werk om zoiets te doen en dat wordt voor mij een
beetje moeilijk." Waar een wil is, is een weg, zo is ons geleerd.
Vrouwen kunnen voortaan zelf hun ideale schoenen ontwerpen. Via de website iCreate-Shoes kiezen ze de kleur, de vorm, de hak en het materiaal.
Sportschoenen Wie zijn sportschoenen persoonlijk wil stylen, kan daarvoor al online terecht bij een aantal sportmerken. In Groot-Brittannië werd het concept al enige tijd geleden door ene Raquel Dobson op de markt gebracht met groot succes. Bedoeling is om je eigen identiteit en uitstraling aan je voeten weer te geven.
Internationaal De internationale site waarop alle schoenen kunnen ontworpen worden, gaat binnenkort online. Creatieve zielen kunnen er aan de slag met een eigen idee over de perfecte schoen. Prijzen zijn nog niet gekend. Meer info: www.icreate-shoes.com
Een hartvormige
champagne diamant van 16 karaat is hét pronkstuk in een nieuwe beha,
gemaakt voor het lingeriemerk Victoria's Secret. In de beha werden
daarnaast nog eens 2.300 witte, champagne en cognackleurige diamanten
verwerkt, met een totaal gewicht van 150 karaat.
De
diamanten vormen de rand van de zwarte push-upbeha, en een ruitvormig
patroon. Logischerwijze is deze beha niet voor de portemonnee van de
modale vrouw weggelegd: de waarde wordt op meer dan drie miljoen dollar
(ruim 2 miljoen euro)
Gedaan met de sexy jeans- en andere strakke broeken op het eiland
Sumatra. Moslimvrouwen mogen in het district West-Atjeh deze outfits
niet meer aan, zo meldt een lokale functionaris. Doet zij dat wel,
wordt haar broek meteen aan stukken gescheurd.
Korte broek De
kledingregels worden danig aangepast en dan niet enkel voor de vrouwen.
Ook moslimmannen mogen voortaan niet meer in korte broek rondwandelen.
Niet-moslims mogen dat wel en zullen worden ontzien.
Strenge leer De
provincie West-Atjeh kent van oudsher een stricte en strenge
geloofsleer. De provincie kreeg in 2005 een grote vorm van autonomie na
een jarenlange strijd tussen de centrale overheid en rebellen.
Sienna Miller viel gisteren op in New York met haar korte, gescheurde
jurk van Balmain. Nee, de celeb werd niet verslonden door een bende
wilde beesten, deze outfit hoort zo te zijn. Deze winter is namelijk de
chique zwerver trendy.
Gescheurd Dakloze
zwervers lijken de nieuwste inspiratiebron te zijn voor celebs:
gescheurde jurken en jeans zijn tegenwoordig trendy. Want de Britse
Cheryl Cole wordt regelmatig gespot in haar jeans met gaten. Je moet
voor deze hype wel wat over hebben, de jurk van Sienna Miller ontworpen
door Balmain kost meer dan 15.000 euro.
Zwervers zijn trendy De
modeblogger The Sartiorialist die op straat trends spot, plaatste
vorige week een dakloze man op zijn site als stijlvoorbeeld. Ook
beweert modeontwerpster Erin Wason dat ze haar inspiratie haalt bij de
zwervers van Venice Beach, omdat ze creatief zijn met een heel beperkt
budget.
Vorig winterseizoen puilde onze kleerkast nog uit van de paarse kledij en accessoires. Dit najaar zijn het echter vooral onze lippen en nagels die voorzien worden van dit prachtige kleurtje.
Het ziet er misschien beangstigend uit, maar echte fashionista's schrikken er niet voor terug: paars op je lippen en nagels. Lipsticks in donkere pruimkleuren doen het bijzonder goed en ook nagellak in diverse lila en donkerpaarse kleurtjes zijn hotter dan ooit. Het beautymerk Revlon wijdde alvast een hele collectie aan de kleur. Een goede zet, zo bleek achteraf want de collectie was reeds na 1 dag volledig uitverkocht.
Vergeet die blonde of rode lokken, bruin
haar is hotter dan ooit. Modehuizen Armani en Givenchy kozen er zelfs
voor enkel bruinharige modellen de catwalk op te sturen. Dat zette
haarspecialisten aan tot het creëren van een nieuw soort kleur: het
aardse bruin.
Vergeet die cacaobruine kleur met karamel
highlights. De trendy kappers praten nu in aardse termen. Zo kan je
kiezen voor een mos- of turfaccent. Geen rode onderkleuren meer maar
diepbruin dat gebaseerd is op groen en grijstinten. Volgens
haarstylisten zorgt deze ingenieuze nieuwe kleuring ervoor dat je niet
langer een rode schijn krijgt na enkele wasbeurten, maar dat je bruine
kleuring gelijktijdig verkleurt.
De nieuwe kleuring is bovendien
flatterender voor lichte huidtypes, die voorheen al snel koortserig
leken door de rode ondertoon. Het enige wat je nog nodig hebt is een
wenkbrauwpotlood, wat blush en een nude lipstick. Je zal zien dat je
look er luxueuzer dan ooit uitziet.
Wil je het zelf proberen?
Vraag dan aan je kapper om een natuurlijk bruin te kiezen en leg de
nadruk op een koel bruin, geen warm rood-bruin.
Vorige maand werdt er al een opmerkelijke fotoreeks van Crazy Horse
uitgebracht , waarbij het naakt in het Parijse revuetheater
uitdrukkelijk in het teken van de crisis stond. Nu pakken de
wereldberoemde naaktdanseressen uit met een nieuwe stunt om de crisis
te bestrijden. Ze brengen hun show in de etalage van 'Printemps' in
Parijs. De soms schaars aangeklede etalagepoppen zijn dus vervangen
door levensechte naaktdanseressen. Daar kwam uiteraard heel wat volk op
af.
Naast de leuke kiekjes is het ook de bedoeling om op deze manier meer
klanten naar de winkel te lokken en hen meer geld te laten uitgeven in
de winkel van 'Printemps' op de boulevard Haussmann. Zo moet de
economie weer aangezwengeld worden. De modellen showen een paar
niemendalletjes,want de meest prestigieuze lingeriemerken werken mee
aan de originele actie.. Tegelijk maakt Crazy Horse reclame voor de
nieuwe show 'Désirs'. De voorbijgangers kijken niet echt meer op van
deze stunt. "Dit is Parijs, Crazy Horse behoort al heel lang tot deze
stad en maakt hier bijna deel uit van het straatbeeld."
Beschuldigde inbraken bij Paris en Lindsay is 19-jarige fashionista
Beschuldigde inbraken bij Paris en Lindsay is 19-jarige fashionista
De bende fashionista's had het op de garderobe van de sterren gemunt.
Een jongedame van negentien benijdde de glamour van jonge
Hollywoodsterren zo erg dat ze dan maar besloot hun looks letterlijk te
gaan stelen. Rachel J. Lee werd gisteren samen met een reeks andere
tienermeiden gearrresteerd. De speurders menen dat zij het brein is
achter de recente golf van inbraken in de huizen van onder meer Paris
Hilton, Lindsay Lohan, Audrina Partridge en Orlando Bloom. Ziekelijke fascinatie voor celebritymode De
vrouw heeft naar verluidt een ziekelijke fascinatie voor
celebritykleren. Het was voor Rachel en haar trawanten een koud kunstje
om de adressen van de sterren terug te vinden op het internet en op
'Hollywood star maps'. Vervolgens kwamen ze er al even makkelijk achter
wanneer de sterren uithuizig zouden zijn, omdat ook hun agenda's op het
net te vinden zijn.
Modeguerillera's Het is
nog onduidelijk of de recente inbraken bij Rachel Bilson en Hayden
Panettiere ook door deze 'modeguerillera's' werden gepleegd. Het
voorbije weekend was Kourtney Kardashian het recentste slachtoffer van
de inbraakgolf. Telkens werd voor duizenden dollars aan designerkledij,
juwelen, handtassen en andere luxeproducten buitgemaakt.
Jongerenbende Naast
Rachel J. Lee werden gisteren ook Courtney Ames (18), Diana Tamayo (19)
en Alexis Neirs (18) gearresteerd. Ames en Neirs zijn inmiddels vrij
nadat ze een borgsom van 50.000 dollar betaalden. Lee en Tamayo werden
eind juli al eens gearresteerd nadat ze werden betrapt tijdens een
winkeldiefstal.
Lee was een klasgenote van Nicholas Prugo
(18), die formeel in beschuldiging is gesteld van de inbraken bij
Lindsay Lohan en Audrina Partridge.
Het weer is verantwoordelijk voor ontelbare slechte kapsels, vrouwen
spenderen fortuinen aan producten om hun kroezelhaar terug steil te
maken. Maar de beste experts ter wereld, onder andere de wetenschapper
die oren op muizen liet groeien, maken hier een einde aan met een
nieuwe reeks producten.
Oor op muis 'No
Frizz' werd ontwikkeld door Robert Langer, een chemisch ingenieur die
enkele prestigieuze prijzen won met zijn medicijnen. Hij werd beroemd
door een oor op een muis te laten groeien. "Als ik dat kon, moest ik
zeker een middel kunnen maken dat kroezelend haar voorkomt." Hij
ontwikkelde producten die je na het wassen en voor het drogen aanbrengt
en beschermen tegen waterdruppels bij vochtig of nat weer die het doen
kroezelen, golven of krullen.
Huidige producten niet efficiënt Om
de basis van het probleem aan te pakken, bestudeerde zijn team het
probleem van de reeds bestaande sprays en gels. Deze werkten allemaal
met hetzelfde ingrediënt, silicone, om het haar te doen stoppen met
kroezelen. Ze ontdekten dat dit niet efficiënt is en dat het haar er
zwaar en vettig van wordt. Als je kapsel vochtig wordt, zet het in
verschillende manieren uit en dat zorgt voor problemen. De sleutel is
het vocht er uit te houden, dat doet silicone niet zo goed.
Awards 'No
frizz' werkt met het waterafstotende ingrediënt polyethyleen glycol en
vormt een laagje over het haar. Je hebt de keuze tussen een spray of
een crème, afhankelijk van de dikte van het haar. Je moet het elke dag
aanbrengen, de prijs varieert tussen 6 en de 16 euro. Je kunt de
producten al in de Verenigde Staten kopen, maar nog niet in Europa. Er
wordt verwacht dat de lijn vanaf volgend jaar hier gelanceerd wordt. De
lijn won verschillende beauty-awards in Amerika en de fabrikanten
worden overspoeld met dankbetuigingen. "Kroezelend haar is het meest
frustrerende van alle haarproblemen. Heel wat vrouwen stuurden mails
dat dit product hun leven veranderd heeft."
Momenteel is
professor Langer bezig met een product dat te steil haar behandeld. Hij
ontwikkelde een tweede bestanddeel dat je haar voller maakt.
Heidi Klum heeft als de zoveelste celeb aangekondigd dat ze zelf gaat
ontwerpen. Gelukkig heeft het ex-topmodel en presentatrice van Project
Runway al enige ervarig in de modewereld.
De
kersverse mama lanceert samen met de merken Modern Vintage en Majestic
Mills American een schoenencollectie. Die gaat ze later uitbreiden naar
een kledingcollectie, strandkledij en zwangerschapsmode.
Trendy, met scherp kantje Heidi
zou erg betrokken geweest zijn bij het ontwerpen van de collectie, ze
zette zelfs enkele van haar eigen ideeën op papier. De bedoeling was om
weerspiegeling van de kast van Heidi te maken. De ontwerpen zijn erg
vrouwelijk, met een trendy maar ook scherp kantje. De collectie zou in
het begin van 2010 in de winkels hangen.
Paris Hilton is rijk, Paris Hilton wil alleen maar merken, Paris Hilton
kijkt nooit naar het prijskaartje. De eerste twee zijn misschien waar,
maar het laatste alvast niet, of toch niet altijd.
Koopjesjacht De
blonde socialite ging gisteren op koopjesjacht in een winkel die gaat
sluiten. Al doet ze dat dan wel op de Hilton-manier: niet enkele
bloesjes, maar zoveel zakken vol rokken, jurken, jeansbroeken, shirts
én accessoires dat haar grote SUV tjokvol zat.
En ja, zelfs
Paris bekijkt het prijskaartje om te zien of ze een goede slag slaat.
Kwatongen beweren dat zelfs Paris de gevolgen van de recessie voelt in
haar portemonnee.
Haar villa Maar dat lijkt
niet meteen het geval te zijn. La Hilton leeft, shopt en drinkt er nog
altijd op los. In haar Hollywood-villa valt vooral haar garderobe (met
kleurcodes!) op. Verder berschikt ze over een privé-nachtclub en
geheime doorgangen. Ook voor haar hondjes, Prada, Dolce en Marilyn
Monroe is niets te veel. Paris liet voor hen een replica van haar villa
bouwen, inclusief inboedel. "Ze zijn erg verwend", was haar enige
commentaar.
Je nagels zorgen voor een fashion statement, maar welke kleur past bij je leeftijd? Wij zochten het voor je uit!
20 & 30
Jonge twintigers en dertigers kunnen volop experimenteren. Hun look vraagt nu eenmaal voor gedurfde combinaties. Deze winter zijn metallickleurtjes en glitters helemaal hot. Je vindt ze in het grijs, paars, blauw en bruin maar voor de echte durvers is er ook het pure zwart. Let er echter wel op dat je zwarte nagellak genoeg glans en indien mogelijk glitters bevat. Anders krijgt je look al snel een gothic-toets. 40 & 50
Wanneer je in de veertig of vijftig bent, begin je je al snel af te vragen of die ene nagellak niet wat overdreven is. Veel vrouwen vinden kleurige nagellak zelfs te opvallend en kiezen ervoor enkel hun teennagels van een kleurtje te voorzien. Toch is het helemaal geen schande om je vingernagels een leuk tintje te geven. Kies best voor donkerrode kleuren zoals bessen. Ook navyblauw is een echte hit, en oogt bovendien erg klassiek. Om je nagels extra vrouwelijk te maken, vijl je ze best in een amandelvorm en laat je ze iets langer. 60 & 70
Zestig- en zeventigjarige vrouwen verdoezelen hun handen liefst. Ze vrezen dat nagellak hun rimpels enkel meer extra in de verf zal zetten. Onzin, zo vinden Amerikaanse schoonheidsexperts. Hun tip? Breng iedere dag een beetje handcrème aan. Je rimpels zullen er niet door verdwijnen maar de glans van je huid wordt er prachtig door! Ook je nagels verdienen een extra plaatsje in de spotlights. Voor een elegante en flatterende look kies je best voor roze en nude-tinten. Heb je last van ouderdomsvlekjes op je nagels? Dan kan je ze voorzien van een bloedrood laagje nagellak. Je zal zien dat het je nagels zijn die spreken en niet de rimpeltjes op je handen!
Ralph Lauren blijft modellen bewerken tot skeletten
Ralph Lauren blijft modellen bewerken tot skeletten
Vorige week laaide de discussie rond Ralph Lauren hoog op toen uitlekte
dat het merk een reeds slank model onnatuurlijk mager had gemaakt met
photoshop. Toen verzekerde Ralph Lauren dat het om een geïsoleerd geval
ging, maar gisteren dook nog een bewerkte foto van een ander onmogelijk
slank model op.
Taille onnatuurlijk smal Deze
keer gaat het om het model Valentina Zelyaeva, een slank meisje waarbij
haar sleutelbeenderen al opvallend zichtbaar zijn. Maar dat was
blijkbaar niet mager genoeg voor Ralph Lauren. Voor een campagne in het
Australische Sydney maakten ze haar heupen en taille smaller dan haar
hoofd, waardoor het erg onnatuurlijk overkomt. Het vreemde is dat het
modemerk beide foto's, zowel het bewerkte als het oorspronkelijke
beeld, op zijn website zette. Zo kon iedereen ze vergelijken. Het was
de blog PhotoshopDisaster.blogspot.com die deze blunder ontdekte.
Skeletten als model Ook
de rimpeltjes in het truitje van Valentina zijn op onhandige wijze
weggewerkt, waardoor het lijkt alsof je haar ribben door haar kledij
kan tellen. Ralph Lauren zelf heeft nog geen commentaar op het beeld
gegeven. Maar op dit moment veroorzaakt het een hele hetze op internet,
met reacties als: "Waarom laten ze in de toekomst geen skeletten de
kledij showen of zijn deze niet slank genoeg?", maar ook termen als
alien en lelijk vielen.
Voorzorgen genomen Vorige
week ontstond er al controverse over een bewerkt beeld van het model
Filippa Hamilton, waarbij ook haar hoofd groter was dan haar taille
voor een camagne voor Ralph Lauren. Toen reageerde het merk: "Ralph
Lauren staat al 42 jaar voor kwaliteit en integriteit. Na onderzoek
hebben we ontdekt dat we verantwoordelijk zijn voor deze slecht
bewerkte foto's die zorgen dat vrouwen zich onzeker over hun lichaam
voelen. We pakken dit probleem aan en nemen onze voorzorgen dat het
nooit meer zal gebeuren."
Actrice Scarlett
Johansson gebruikt weer al haar troeven om de herst/wintercollectie van
kledingketen Mango te promoten. Het resultaat zijn erg sexy beelden met
een eighties look.
Eighties
Voor
zijn nieuwste collectie liet Mango zich duidelijk inspireren door de
eighties. De pronkstukken zijn een grijze minijurk, een lederen
ceintuur en sandalen met veters. Voor de rest bestaat de lijn uit veel
donkere jurkjes in verleidelijke stoffen. De foto's werden genomen door
de bekende modefotograaf Mario Sorrenti.
Foto: Mango
Kapsel
Scarletts
haren zijn voor de gelegenheid terug platinablond, de laatste maanden
experimenteerde ze met tal van kleuren. Voor de lancering eerder deze
week had de actrice haar coupe al weer veranderd, ze was toen lichtros
en droeg een strakke kokerrok en chique blouse van Mango.
Ontwerpt Christian Lacroix binnenkort privé-vliegtuigen?
Ontwerpt Christian Lacroix binnenkort privé-vliegtuigen?
Het modehuis Christian Lacroix mag
dan failliet zijn, de Franse ontwerper geeft de moed niet op.
Integendeel, hij praat met sjeik Hassan bin Ali al-Nuaimi over een
investering van 70 miljoen dollar in zijn modehuis.
In
ruil daarvoor wordt Al-Nuaimi de grootste aandeelhouder. De sjeik weet
wel waarom: hij wil het modehuis omtoveren tot luxemerk, dat ook
paleizen, vliegtuigen en hotels maakt.
"Ik wil me niet toeleggen
op mode, maar op een boel vrijetijdsactiviteiten zoals
privé-vliegtuigen, hotels, luxejachten, paleizen en interieur. De focus
wordt de heel exclusieve markt. We zullen zijn naam niet goedkoop
verkopen."
Of de deal doorgaat is nog niet zeker. Daarover moet de Franse rechtbank zich uitspreken. Dat gebeurt eind deze maand.