Heidi Klum heeft als de zoveelste celeb aangekondigd dat ze zelf gaat
ontwerpen. Gelukkig heeft het ex-topmodel en presentatrice van Project
Runway al enige ervarig in de modewereld.
De
kersverse mama lanceert samen met de merken Modern Vintage en Majestic
Mills American een schoenencollectie. Die gaat ze later uitbreiden naar
een kledingcollectie, strandkledij en zwangerschapsmode.
Trendy, met scherp kantje Heidi
zou erg betrokken geweest zijn bij het ontwerpen van de collectie, ze
zette zelfs enkele van haar eigen ideeën op papier. De bedoeling was om
weerspiegeling van de kast van Heidi te maken. De ontwerpen zijn erg
vrouwelijk, met een trendy maar ook scherp kantje. De collectie zou in
het begin van 2010 in de winkels hangen.
Paris Hilton is rijk, Paris Hilton wil alleen maar merken, Paris Hilton
kijkt nooit naar het prijskaartje. De eerste twee zijn misschien waar,
maar het laatste alvast niet, of toch niet altijd.
Koopjesjacht De
blonde socialite ging gisteren op koopjesjacht in een winkel die gaat
sluiten. Al doet ze dat dan wel op de Hilton-manier: niet enkele
bloesjes, maar zoveel zakken vol rokken, jurken, jeansbroeken, shirts
én accessoires dat haar grote SUV tjokvol zat.
En ja, zelfs
Paris bekijkt het prijskaartje om te zien of ze een goede slag slaat.
Kwatongen beweren dat zelfs Paris de gevolgen van de recessie voelt in
haar portemonnee.
Haar villa Maar dat lijkt
niet meteen het geval te zijn. La Hilton leeft, shopt en drinkt er nog
altijd op los. In haar Hollywood-villa valt vooral haar garderobe (met
kleurcodes!) op. Verder berschikt ze over een privé-nachtclub en
geheime doorgangen. Ook voor haar hondjes, Prada, Dolce en Marilyn
Monroe is niets te veel. Paris liet voor hen een replica van haar villa
bouwen, inclusief inboedel. "Ze zijn erg verwend", was haar enige
commentaar.
Je nagels zorgen voor een fashion statement, maar welke kleur past bij je leeftijd? Wij zochten het voor je uit!
20 & 30
Jonge twintigers en dertigers kunnen volop experimenteren. Hun look vraagt nu eenmaal voor gedurfde combinaties. Deze winter zijn metallickleurtjes en glitters helemaal hot. Je vindt ze in het grijs, paars, blauw en bruin maar voor de echte durvers is er ook het pure zwart. Let er echter wel op dat je zwarte nagellak genoeg glans en indien mogelijk glitters bevat. Anders krijgt je look al snel een gothic-toets. 40 & 50
Wanneer je in de veertig of vijftig bent, begin je je al snel af te vragen of die ene nagellak niet wat overdreven is. Veel vrouwen vinden kleurige nagellak zelfs te opvallend en kiezen ervoor enkel hun teennagels van een kleurtje te voorzien. Toch is het helemaal geen schande om je vingernagels een leuk tintje te geven. Kies best voor donkerrode kleuren zoals bessen. Ook navyblauw is een echte hit, en oogt bovendien erg klassiek. Om je nagels extra vrouwelijk te maken, vijl je ze best in een amandelvorm en laat je ze iets langer. 60 & 70
Zestig- en zeventigjarige vrouwen verdoezelen hun handen liefst. Ze vrezen dat nagellak hun rimpels enkel meer extra in de verf zal zetten. Onzin, zo vinden Amerikaanse schoonheidsexperts. Hun tip? Breng iedere dag een beetje handcrème aan. Je rimpels zullen er niet door verdwijnen maar de glans van je huid wordt er prachtig door! Ook je nagels verdienen een extra plaatsje in de spotlights. Voor een elegante en flatterende look kies je best voor roze en nude-tinten. Heb je last van ouderdomsvlekjes op je nagels? Dan kan je ze voorzien van een bloedrood laagje nagellak. Je zal zien dat het je nagels zijn die spreken en niet de rimpeltjes op je handen!
Ralph Lauren blijft modellen bewerken tot skeletten
Ralph Lauren blijft modellen bewerken tot skeletten
Vorige week laaide de discussie rond Ralph Lauren hoog op toen uitlekte
dat het merk een reeds slank model onnatuurlijk mager had gemaakt met
photoshop. Toen verzekerde Ralph Lauren dat het om een geïsoleerd geval
ging, maar gisteren dook nog een bewerkte foto van een ander onmogelijk
slank model op.
Taille onnatuurlijk smal Deze
keer gaat het om het model Valentina Zelyaeva, een slank meisje waarbij
haar sleutelbeenderen al opvallend zichtbaar zijn. Maar dat was
blijkbaar niet mager genoeg voor Ralph Lauren. Voor een campagne in het
Australische Sydney maakten ze haar heupen en taille smaller dan haar
hoofd, waardoor het erg onnatuurlijk overkomt. Het vreemde is dat het
modemerk beide foto's, zowel het bewerkte als het oorspronkelijke
beeld, op zijn website zette. Zo kon iedereen ze vergelijken. Het was
de blog PhotoshopDisaster.blogspot.com die deze blunder ontdekte.
Skeletten als model Ook
de rimpeltjes in het truitje van Valentina zijn op onhandige wijze
weggewerkt, waardoor het lijkt alsof je haar ribben door haar kledij
kan tellen. Ralph Lauren zelf heeft nog geen commentaar op het beeld
gegeven. Maar op dit moment veroorzaakt het een hele hetze op internet,
met reacties als: "Waarom laten ze in de toekomst geen skeletten de
kledij showen of zijn deze niet slank genoeg?", maar ook termen als
alien en lelijk vielen.
Voorzorgen genomen Vorige
week ontstond er al controverse over een bewerkt beeld van het model
Filippa Hamilton, waarbij ook haar hoofd groter was dan haar taille
voor een camagne voor Ralph Lauren. Toen reageerde het merk: "Ralph
Lauren staat al 42 jaar voor kwaliteit en integriteit. Na onderzoek
hebben we ontdekt dat we verantwoordelijk zijn voor deze slecht
bewerkte foto's die zorgen dat vrouwen zich onzeker over hun lichaam
voelen. We pakken dit probleem aan en nemen onze voorzorgen dat het
nooit meer zal gebeuren."
Actrice Scarlett
Johansson gebruikt weer al haar troeven om de herst/wintercollectie van
kledingketen Mango te promoten. Het resultaat zijn erg sexy beelden met
een eighties look.
Eighties
Voor
zijn nieuwste collectie liet Mango zich duidelijk inspireren door de
eighties. De pronkstukken zijn een grijze minijurk, een lederen
ceintuur en sandalen met veters. Voor de rest bestaat de lijn uit veel
donkere jurkjes in verleidelijke stoffen. De foto's werden genomen door
de bekende modefotograaf Mario Sorrenti.
Foto: Mango
Kapsel
Scarletts
haren zijn voor de gelegenheid terug platinablond, de laatste maanden
experimenteerde ze met tal van kleuren. Voor de lancering eerder deze
week had de actrice haar coupe al weer veranderd, ze was toen lichtros
en droeg een strakke kokerrok en chique blouse van Mango.
Ontwerpt Christian Lacroix binnenkort privé-vliegtuigen?
Ontwerpt Christian Lacroix binnenkort privé-vliegtuigen?
Het modehuis Christian Lacroix mag
dan failliet zijn, de Franse ontwerper geeft de moed niet op.
Integendeel, hij praat met sjeik Hassan bin Ali al-Nuaimi over een
investering van 70 miljoen dollar in zijn modehuis.
In
ruil daarvoor wordt Al-Nuaimi de grootste aandeelhouder. De sjeik weet
wel waarom: hij wil het modehuis omtoveren tot luxemerk, dat ook
paleizen, vliegtuigen en hotels maakt.
"Ik wil me niet toeleggen
op mode, maar op een boel vrijetijdsactiviteiten zoals
privé-vliegtuigen, hotels, luxejachten, paleizen en interieur. De focus
wordt de heel exclusieve markt. We zullen zijn naam niet goedkoop
verkopen."
Of de deal doorgaat is nog niet zeker. Daarover moet de Franse rechtbank zich uitspreken. Dat gebeurt eind deze maand.
Michelle Obama is niet langer de meest modebewuste presidentsvrouw. Nu
zijn de ogen van de modewereld gericht op de vrouw van de Japanse
premier Miyuki Hatoyama. Ze kreeg de award van de celeb met de mooiste
jeans.
Stijlvol maar vernieuwend Hoewel
de vrouw van premier Yukio Hatoyama 66 jaar is, won ze de prijs van de
'Best Jeanist' omdat ze deze broek op een stijlvolle maar vernieuwende
manier draagt, aldus de Japanse 'Jeans Associatie'. "Ze is degene die
het best de ziel van jeans vertegenwoordigd. Het is een vernieuwende,
sterke en energieke vrouw." Miyuki nam deze prijs op de Japanse Fashion
Week in ontvangst, ze zei er heel blij mee te zijn.
Miyuki Hatoyama (rechts) neemt haar prijs in ontvangst.
Aliens De
Japanse first lady haalde vorig jaar de internationale pers toen ze in
haar biografie bekende dat ze ooit ontvoerd werd door aliens, dat meldt
het persagentschap Reuters. Twintig jaar geleden zou haar ziel in een
driehoekige UFO naar Venus hebben gereisd.
Worden de nieuwste
Manolo Blahniks' straks ingeruild voor een paar Zweedse klompen? Als
het van Sarah Jessica Parker in de nieuwste Sex and the City film
afhangt, wel. Niet enkel op de fset draagt ze de hippe
gezondheidsschoenen, ook privé lijkt ze graag mee te pronken.
Succes De
Swedish Hasbeens zijn aan een opmars bezig. Twee jaar na hun opstart,
zijn ze al in 14 landen te verkrijgen. In thuisland Zweden en in
Amerika vliegen de hippe klompen het meest over de toonbank.
Hype De
publiciteit die Sarah Jessica Parker nu maakt voor de eco-vriendelijke
schoen, is niet te onderschatten. Zo maakte ze eerder al Manolo Blahnik
en de Ugg boots tot gegeerde schoenen. Zodra de tweede Sex and the City
film te zien is, zal de hype pas echt ontploffen, zo verwachten ze bij
de Swedish Hasbeens.
Ontstaan Het bedrijf
maakt eco-vriendelijke schoenen en tassen uit onbewerkt leer in jaren
'70 stijl. De Hasbeens ontstonden toen oprichtster Emily Blixt een paar
honderden klompen vond in een oude klompenfabriek. Ze verwerkte de
degelijke klompen tot meer hippere en comfortabele schoenen. Intussen
zijn de modellen wereldwijd al in 170 winkels te koop. Dit seizoen
wordt trouwens voor het eerst een herfst/wintercollectie verkocht.
Megan Fox is het nieuwe gezicht van de ondergoed- en jeanscampagne van Emporio Armani. Ze wordt daarmee de vrouwelijke sidekick van Ronaldo, die eerder al bekend raakte als het mannelijke model voor Armani zijn ondergoedcampagne.
Megan Fox en Ronaldo volgen daarmee Victoria en David Beckham op. Of de twee even pikante foto's zullen voortbrengen als de Beckhams blijft voorlopig de vraag. De foto's werden afgelopen weekend alvast ingeblikt in Los Angeles.
Louis
Vuitton heeft samen met het topmodel Naomi Campbell een tas ontworpen
voor het goede doel. De opbrengst van de peperdure handtas gaat
integraal naar White Ribbon, een organisatie die zich inzet om de
moedersterfte tijdens de zwangerschap tegen te gaan.
Campbell
koos samen met ontwerper Marc Jacobs voor een simpel, vierkant model
met het bekende LV-monogram op gedrukt. De tas kost zo'n 1900 euro en
wordt in 49 internationale winkels verkocht. De gehele opbrengst gaat
naar White Ribbon, de organisatie die moedersterfte bestrijdt.
Ordinaire Jordan schrijft boek met mode- en stijltips
Ordinaire Jordan schrijft boek met mode- en stijltips
Katie Price, ook bekend als het glamourmodel Jordan, gaat een boek met
stijltips lanceren. Een nogal vreemde keuze, want ze staat niet meteen
bekend als een toonbeeld van stijl en elegantie. Zou jij haar tips
aanvaarden?
Stijl? Katie
Price staat bekend om haar eeuwige té bruine kleurtje. Onlangs droeg ze
een jurk met zwart korset waaruit haar borsten leken te barsten met een
rok gemaakt van pauwenveren. Ze droeg twee brede armband, gigantische
oorbellen en een opvallende ring. Ze maakte het vloekende geheel af met
een paar blauwe suède schoenen, die nergens bij leken te passen. Met
haar alter ego Jordan, het glamourmodel, werd ze bekend dankzij haar
minisculeoutfits.
Tips Haar boek dzal
haar stijl over de jaren heen behandelen. Ze geeft tips hoe de
Jordan-look te creëren. Maar ze helpt je ook bij het kiezen van de
perfect bruidsjurk, geeft make-uplessen en raad bij plastische
chirurgie. Ze deelt ook enkele pittige details over haar privéleven.
Katie deelt tien haar stijlgeboden met haar fans: 1) Alles moet bij elkaar passen "Ik
kies mijn diamanten zodat ze passen bij mijn look. Roze juwelen draag
ik bijvoorbeeld nooit bij een blauwe outfit. Ik heb wel een setje dat
bij alles past. "
2) Wees niet bang "Ik
draag felle kleuren omdat ik vindt dat dit een positieve
persoonlijkheid uitstraalt. Maar soms als ik me te dik voel, kies ik
voor zwart, omdat dit een afslankend effect heeft."
3) Verzorgen "Ik verzorg mezelf goed. Ik zou nooit de deur uitgaan met een gescheurde nagel"
4) Comfortabel Jordan
staat bekend voor haar strakke outfits, maar ze draagt graag
gemakkelijke kledij. "Als ik vrienden op bezoek krijg, vraag ik dat ze
een training meenemen, zodat ze iets comfortabel kunnen aantrekken
wanneer ze arriveren. "
5) Pijn lijden "Op mijn huwelijk droeg ik een groot haarstuk, het woog ontzettend zwaar, maar het was de pijn wel waard."
6) Geen modeslaaf "Ik verpersoonlijk een outfit altijd door er diamantjes op aan te brengen"
7) Geef niet om het weer "In mijn hoofd is het altijd warm en zonnig. Ik draag steeds luchtige kledij en zet de verwarming dan wat hoger."
8) Zelfvertrouwen "Als
ik naar Beyoncé kijk, denk ik altijd dat ik zoiets nooit zou durven
dragen met zo'n rond figuur. Maar ze hebben zoveel zelfvertrouwen dat
ze er fantastisch uitzien."
9) Spiegel "Alle
vrouwen moeten voor ze de deur uitgaan in de spiegel kijken, vanuit
alle hoeken. Ordinaire types denken waarschijnlijk dat mensen naar ze
staren omdat ze er sexy. Maar laat de spiegel je weer met je voeten op
de grond zetten. "
10) Niet duur "Je hoeft geen fortuinen te spenderen aan een mooie outfit, je vindt bij grote ketens ook mooie spullen."
Doutzen Kroes showt nieuwe collectie Victoria's Secret
Doutzen Kroes showt nieuwe collectie Victoria's Secret
Victoria's Secret heeft een nieuwe collectie gelanceerd, en dat zullen
we geweten hebben. Het lingeriemerk sloot twee jaar geleden een
miljoenenovereenkomst met het Nederlandse topmodel Doutzen Kroes, en
zij mag nu de nieuwe collectie showen.
"Je
moet charisma hebben op de catwalk én in lingerie", zegt de 24-jarige
zelfverzekerd. Over dat charisma hebben wij in elk geval niet te
klagen...(br.hln)
Ralph Lauren ontsloeg graatmager model wegens te dik
Ralph Lauren ontsloeg graatmager model wegens "te dik"
Filippa Hamilton, het reeds magere model waarvan haar foto bewerkt werd
door Ralph Lauren, zegt dat ze ontslagen werd door het modemerk omdat
ze te dik was.
Maatje 38 Vorige
week veroorzaakte een bewerkte foto van Filippa Hamilton voor Ralph
Lauren veel ophef omdat haar heupen zo onnatuurlijk smal leken. "Ralph
Lauren ontsloeg me omdat ik te dik was, ze zeiden dat ik te zwaar was
om in hun kledij de passen." Filippa heeft maatje 38, ze vindt de
gebeurtenis zo verontrustend omdat ze al lang voor het bedrijf werkte.
"Ik poseer al sinds mijn 15de voor het merk. Dus ik beschouwde de
mensen daar als familie. In april kreeg ik mijn ontslag, voordat de
bewerkte foto's gepubliceerd werden. Toen ik achteraf de beelden zag,
herkende ik mezelf niet, zo extreem mager was ik. Dit stemt me droevig,
deze beelden geven geen goed voorbeeld. Jonge vrouwen of meisjes die
dit bekijken, zullen denken dat zo'n lichaam normaal is."
Gezond rolmodel Volgens
Ralph Lauren zijn de beweringen van het model niet waar. "Het contract
werd stopgezet omdat ze niet voldeed aan verwachtingen. Het was niet de
bedoeling dat deze foto verspreid zou worden, maar door een fout
gebeurde dit toch", aldus een verklaring van het merk. Filippa
Hamilton: "Ralph Lauren moet zich excuseren aan alle Amerikaanse
vrouwen. Ik ben heel trots op mijn uiterlijk en een rolmodel moet er
gezond uit zien."
Stijlgeheimen van de meest trendy vrouwen ter wereld
Stijlgeheimen van de meest trendy vrouwen ter wereld
Rechts: Carine Roitfeld.
De modeweken
draaien natuurlijk om de ontwerpers en de catwalks, maar het is ook de
plek waar fashionista's elkaar ontmoeten. De drie belangrijkste
moderedactrices van de wereld Anna Dello Russo (Vogue Japan), Carine
Roitfeld (Vogue Frankrijk) en Sophie Neophitou (de Amerikaanse Harpers
Bazaar) bewezen er dat ze terecht stijlkoningen zijn. Ze weten hoe ze
zich naar hun figuur moeten kleden en uniek te zijn. We bestudeerden
hun looks tijdens de shows in Milaan en Parijs en haalden daar hun
stijlgeheimen uit.
Anna Dello Russo Zij
is niet verlegen om kleur en houdt ervan om te breken met de regels.
Vaak bestaat haar look uit een eenvoudige jurk, waarbij ze veel
aandacht besteedt aan de accessoires. Ze kiest vaak een sombere kleur,
maar maakt de outfit leuker met frivole accessoires. Ook durft ze oude
spullen te dragen, ze is bijvoorbeeld trouw aan sandalen van Yves Saint
Laurent van enkele seizoenen geleden en heeft ze in alle kleuren. Als
je iets hebt waar je echt gek op bent, is het de moeite om dit
kledingstuk in verschillende kleuren te kopen.
Carine Roitfeld
Anna is dol op
transparante stoffen, ze leert vrouwen te experimenteren met stoffen.
Kies voor een kanten jurkje of blouse, maar draag er een singlet of een
onderjurkje onder om het minder pikant te maken. Anna koos op de
Fashion Week voor een gouden jurk, zo bewijst ze dat deze kleur niet
alleen 's avonds kan. Je kan dit iets subtieler kopiëren door een
gouden riem te dragen of voor een gouden blouse te kiezen onder een
blazer.
Carine Roitfeld Ze heeft een erg
nette kledingstijl. In de winter draagt ze steeds een erg opvallende
mantel en ultrahoge hakken. Kies je voor een uitgesproken jas, hou dan
de rest van je outfit eenvoudig. Daarnaast durft ze klassieke stukken
te combineren met meer trendy kledij, voor een moderne twist. Ze
bewijst ook dat elke vrouw een zwarte hemdjurk nodig heeft. Combineer
met een opvallende ketting en kniehoge laarzen en je valt meteen op. De
Franse moderedactrice zweert ook bij minihandtassen, hoe trendy de
oversized exemplaren ook zijn.
Sophia Neophitou
Sophia Neophitou Als
de creatief directeur van het Amerikaanse modeblad Harpers Bazaar en
eindredactrice van de stijlbijbel 10 is Sophia Neophitou altijd op de
hoogte van de nieuwste trends. Haar stijl valt het best te omschrijven
als de 'sexy rocklook'. Ze draagt vaak lederen motorjassen en
combineert ze met een stijlvolle, strakke rok, voor een vrouwelijke
look. Als je een zwarte outfit draagt, durf dan te experimenteren met
je accessoires als schoenen en handtassen. Ook weet ze perfect bij haar
figuur past. Ondanks haar rondingen zal ze nooit dikker lijken dan ze
is. Ze draagt wel strakke jurken, maar combineert dit met een jasje dat
de juiste probleemgebieden verdoezelt. Sophia durft ook een mannenjasje
of andere unieke stukken aan te trekken, zodat ze steeds origineel voor
de dag komt.
Foto's van zwartgeverfd model in Vogue zorgen voor ophef
Foto's van zwartgeverfd model in Vogue zorgen voor ophef
Foto: Vogue.
De Franse editie van modemagazine Vogue is nooit verlegen geweest om
controverse. Onlangs publiceerde het blad nog foto's van zogezegd
zwangere modellen die rookten en kussende vrouwen waarbij bloed uit hun
mond liep. Nu zou het Vogue volgens sommigen te ver zijn gegaan door
een blank model zwart te verven. Lara Stone In
de oktobereditie van de Franse Vogue poseert het Nederlandse model Lara
Stone, met een zwartgeverfd gezicht en lichaam. Hoofdredactrice Carine
Roitfeld zorgde zelf voor de styling van de shoot. Het nieuws
verspreide zich razendsnel op internetfora en modewebsites. Bloggers
verwijten Roitfeld en fotograaf van ongevoeligheid doordat ze de
huidskleur van het model veranderden.
Foto: Vogue.
Beledigend op alle vlakken "Het
zwart schilderen van de huid van blanke mensen voor het entertainment
van anderen is beledigend op alle vlakken. Hoewel Frankrijk niet
dezelfde geschiedenis kent als Amerika, waar het onderwerp uiterst
gevoelig is, bewijst dat de hoofdredactrice dat ze geen enkel gevoel
voor tact heeft", aldus de Amerikaanse bloggende fashionista Jezebel.
Tactloos Dominique
Sopo, vertegenwoordiger van de Franse organisatie SOS Racisme zegt dat
deze shoot niet racistisch is, maar zeker wel tactloos. "Als het doel
een artistieke foto was en niet om een blank meisje als een zwarte te
laten doorgaan, hadden ze toch beter moeten weten. Zwarten mochten lang
hun lichaam in het openbaar niet tonen en deze beelden herinneren daar
weer aan." De woordvoerder van de Franse Vogue verdedigt zich door te
zeggen dat het magazine zich van geen kwaad bewust was.
Het is
niet de eerste keer dat het zwart verven van mensen voor ophef zorgt.
Vorige week nog moest een Australtische komiek zich verontschuldigen
voor een scetch waarbij blanke zangers de Jackson 5 imiteerden door hun
gezicht zwart te verven.
Liefhebber van
parels? Dan komt de Bracli-string als geroepen. Het kruis is volledig
vervangen door parels en geeft volgens de dragers, een aangenaam en
uiterst sexy gevoel. In Amerika kent de string groot succes.
Massage In
de serie Sex and the City werd de sexy string gedragen door één van de
personages. Ook in de Playboy kreeg de lingerie lovende kritieken. Het
ding lijkt niet gemaakt voor je dagelijks comfort want het kruis werd
volledig vervangen door parels. Al heeft dat dan weer andere opwindende
voordelen...
Body Lijkt een simpele
string wat te gewoontjes, dan biedt de body nog meer fraais. Ook deze
is afgewerkt met parels. Alle stuks worden met de hand gemaakt in
Franse kant.
Blitse jurkjes met lovertjes, Fendi sjaaltjes of jasjes van Dior zijn
tegenwoordig even gegeerd bij de baby's. In Engeland lijkt die
baby-modetrend flink in opmars. Daar gaan heuse personal shoppers op
zoek naar exclusieve plunjes voor je ukje.
Carrière Ware
fashionista's wiens baby er even flitsend hoort uit te zien als de
Vuitton handtas dat ze meezeulen, doen beroep op de personal
babyshoppers. Meestal zitten de dames er warmpjes in en hebben ze het
te druk met hun carrière om nog voor de kleine de mooiste outfits te
gaan zoeken.
Accessoires Vooral in Londen
doen de personal shoppers gouden zaken. "De moeders geven uiteindelijk
meer uit aan hun baby's dan aan zichzelf", vertelt een Engelse
styliste. "Opmerkelijk is ook dat zelfs driejarigen al goed weten wat
ze willen. Vooral meisjes zijn daar snel in. En het stopt niet bij de
kleding. Zelfs lederen handtassen, diamanten juwelen, knuffels,
designerschoenen en chique zuigflessen, zijn gegeerd".
Celebs Trendsetters
op dit vlak zijn de kleintjes van enkele celebs als Suri Cruise en
Zahara Jolie-Pitt. Regelmatig duiken ze op in de magazines met dure
outfits van belangrijke ontwerpers. Die voorbeelden werken duidelijk
inspirerend bij de huidige mama's.
Emma McLaren wordt het nieuwe gezicht van Vero Moda
Emma McLaren wordt het nieuwe gezicht van Vero Moda
Emma McLaren wordt vanaf nu het nieuwe gezicht van het Deense merk Vero Moda. Na samenwerkingen met de ervaren modellen Gisele Bündchen en Erin Wasson, opteert de keten deze keer voor jeugdigheid en vernieuwing.
De Britse Emma McLaren is een van de meest populaire modellen van het moment. Ze werd 4 jaar geleden ontdekt wanneer ze slechts 14 jaar oud was. Ondertussen siert zij campagnes voor diverse ontwerpers en werkt ze voor diverse agentschappen.
In 2008 raakt haar reeds beloftevolle carrière pas echt gelanceerd. Emma McLaren loopt dan in Londen haar eerste défilé voor de herfstcollectie van de Engelse ontwerpers Ashley Isham en Allegra Hicks. Vervolgens wordt ze gefotografeerd door Bruno Ripoche voor de Engelse Marie Claire en verschijnt ze in de Glamour UK.
In datzelfde jaar neemt Emma ook deel aan de Fashion Week in New York waar ze shows loopt voor Donna Karan, Erin Fetherston, Diane Von Furstenberg en Marc Jacobs. Ze sluit hierna ook nog de show af van Bottega Veneta tijdens de presentatie van diens lentecollectie in Milaan. De merken Jil Sander, Christian Dior, Givenchy en Lanvin gingen voor Vero Moda reeds met haar in zee. (br.she)
Posh draagt lederen outfit en stiletto's op schoolfeest
Posh draagt lederen outfit en stiletto's op schoolfeest
Fashionista Victoria Beckham doet er alles aan om nooit gefotografeerd
te worden met een modeblunder. Deze week droeg ze een lederen outfit
ter waarde van 12.000 euro voor het schoolfeest van haar zoon, wat
zelfs voor Posh overdreven is.
Lederen outfit Tussen
de andere ouders die gewone t-shirts en shorts droegen, viel Posh op
met een jasje van Balmain van meer dan 7.000 euro, een lederen broek
van 1.000 euro ontworpen door DSquared, torenhoge Yves Saint
Laurentstiletto's van 500 euro en een gouden Rolex met een waarde van
meer dan 3.000 euro. Hoewel ze met deze outfit zeker trendy leek, was
haar outfit wat overdreven.
Trendy jasje Het
was niet de eerste keer dat de modeontwerpster dit trendy jasje met
epauletten droeg, ze werd er in april ook mee gespot op de vlieghaven
in LA. Stylistes wereldwijd prijzen dit kledingstuk omdat het je
afslankt.
Rode lippen zijn al lang populair bij vrouwen. Het was de
lievelingskleur van Cleopatra, zij smeerde fijngestampte kevertjes op
haar lippen. Elizabeth I bepaalde dat het de look van de eeuwige jeugd
was: ze combineerde een witte huid met felle rode lippen. Alle vrouwen
in de 16e eeuw kopieerden dit. Maar ook Audrey Hepburn en Marilyn
Monroe waren fan van rode lipstick.
Ontwerpers Designers
wereldwijd besloten dit seizoen dat rood de kleur van dit seizoen is:
van Armani, Lanvin, Dolce & Gabbana tot Jean Paul Gaultier.
Alexander McQueen dreef het zelfs nog wat verder en tekende clownmonden
bij zijn modellen.
Model bij Alexander McQueen.
Vruchtbaar Antropologen
beweren dat er een verband is tussen de lipstick en de schaamlippen,
rode lipstick zou een teken van vruchtbaarheid zijn. Maar veel vrouwen
zijn het erover eens dat je lippen rood stiften je onmiddellijk energie
geeft. Je lijkt meteen minder moe en glamoureuzer, zelfs wanneer je
baby je de afgelopen nacht drie keer wekte.
Welke kleur past bij jou? Het
geheim bij het dragen van rode lipstick zit hem erin de juiste tint
voor jou te kiezen. Want de keuze is groot: glanzend of mat, oranje of
bordeaux? Zelfs vrouwen met ros haar kunnen deze kleur aan op hun
lippen: zij moeten gewoon een donkere tint kiezen met een bruine toets.
Mensen met een roze huid gaan beter voor rood met een paarse schijn,
vrouwen met een gele teint kiezen best voor warmere tinten. De truc is
het geleidelijk aan te proberen. Je hoeft niet meteen voor knalrood te
gaan. Eens je het gewoon bent, zul je altijd naar rode lipstick grijpen.