Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashionista

31-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spleetje tussen tanden is trendy

Spleetje tussen tanden is trendy


http://img23.imageshack.us/img23/1615/geogriamayjagger1.jpg



Een spleetje tussen de tanden is erg trendy. Vrouwen laten sommige ingrepen zelfs ongedaan maken om meer op Georgia Jagger en Lara Stone te lijken.

Georgia Jagger, Lara Stone, Vanessa Paradise,… allemaal hebben ze het authentieke spleetje tussen de tanden. Vrouwen vinden die look zo sexy dat ze hun beugel aan de kant gooien en zelfs naar de tandarts stappen om te vragen of dat oude tandspleetje niet terug gecreëerd kan worden.

Volgens tandheeldeskundige Laura Torrado is er een duidelijke trend te bemerken. "Dit is een perfect voorbeeld van het beëindigen van een bestaand schoonheidsideaal. Nu willen mensen terug een natuurlijke glimlach. Imperfectie maakt mensen interessant en geeft een natuurlijke uitstraling en gevoel", aldus Torrado.



31-01-2010 om 16:34 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muizenoren bij Chanel

Muizenoren bij Chanel


http://img98.imageshack.us/img98/4933/kleedje.jpg



Publiekslieveling Karl Lagerfeld kleurt de zomer voor Chanel wel zeer apart. Niet alleen houdt hij deze zomer vast aan pastelkleurtjes, maar heeft de haute-couture designer plannen met onze kapsels. Die worden steevast opgestoken tot ware muizenoren, voorzien van reuzenstrik en al.



http://img138.imageshack.us/img138/8059/strik.jpg




http://img651.imageshack.us/img651/5539/strik2.jpg




http://img44.imageshack.us/img44/2051/jurkje.jpg




http://img69.imageshack.us/img69/1033/strik1.jpg







31-01-2010 om 11:10 geschreven door fashionista


» Reageer (2)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zusje Miley Cyrus lanceert kledinglijn

Zusje Miley Cyrus lanceert kledinglijn


http://s2.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/30/886682/zusje-miley-cyrus-lanceert-kledinglijn_1_515x0.jpg



Noah Cyrus treedt in de voetsporen van haar bekende grote zus. Het 9-jarig meisje gaat haar eigen kinderkledij uitbrengen.

De 17-jarige Miley Cyrus lanceerde vorig jaar haar eigen kledinglijn. Dit jaar is het de beurt aan haar zusje. Noah (links op foto) start samen met actrice Emily Grace Reaves de 'Ooh! La, La!'-lijn, die vanaf 14 februari in de Amerikaanse winkels te verkrijgen is.

De collectie zal bestaan uit "kledij die combineerbaar is met ballerina's, gymschoenen of laarsjes voor een rock and roll-look". (br.she)



31-01-2010 om 00:19 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
30-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kelis als futuristische freak op rode loper

Kelis als futuristische freak op rode loper





Het is dus toch mogelijk dat stervelingen kunnen wandelen met de torenhoge hakken van 30 ontworpen door Alexander McQueen. Zangeres Kelis bewees het gisteren op de rode loper in Hollywood.





Kelis ging duidelijk voor een surrealistisch ensemble op de rode loper, ze liet zich inspireren op de nieuwste film van James Cameron. Ze droeg een strak, roze, latex pak, waarin haar rondingen niet helemaal tot hun uiting kwamen. Ook was er een duidelijke 'camel toe' zichtbaar, één van de ergste modeblunders. De zangeres had een ontzettend lange staart die tot haar knieën kwam, op haar hoofd droeg ze gigantische studs. Haar neusbel was via kettingen verbonden met haar oren, de veren op haar wimpers maakten het bizarre geheel helemaal af.


30-01-2010 om 00:47 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
29-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jonge vrouw verkiest H&M en Diesel

Jonge vrouw verkiest H&M en Diesel




De jonge vrouw shopt het liefst bij H&M. Voor hun jeans draagt het merk Diesel hun voorkeur weg. Dragen ze make-up, verkiezen ze Bourjois boven Maybelline en Nivea. Een rondvraag onder 3.000 jongeren tussen 15 en 30 jaar door JIM-zender, toont dat aan.

Criteria
359 merken werden beoordeeld aan de hand van zeven criteria: kwaliteit, prijs, overeenkomst met hun identiteit, uniciteit, ethische waarden, de mate waarin ze het merk willen en hoe erover wordt gepraat.

Bij de Jeans-categorie en het kledingmerk kaapt Diesel de eerste prijs weg. Shoppen doen ze dan weer liever bij H&M, gevolgd door Zara en Hunkemöller.



29-01-2010 om 13:33 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kate Moss ontwerpt handtassen voor Longchamp

Kate Moss ontwerpt handtassen voor Longchamp


http://img697.imageshack.us/img697/6730/handtassenkatemoss.jpg


Kate Moss is niet langer alleen het gezicht van het Franse accessoiremerk Longchamp. Het Britse topmodel gaat voor het merk voortaan ook handtassen ontwerpen.

Moss tekende bij Lonchamp een langetermijncontract. Twee keer per jaar zal het model een collectie voor het label moeten bedenken.
Gebruiksvriendelijk

Voor haar eerste handtassenlijn wilde Moss gebruiksvriendelijke modellen ontwikkelen. "Ik reis veel en vind het vervelend om te slepen met een zware tas", aldus het model, "Mijn eerste collectie moest daarom comfortabel en licht zijn".

De eerste collectie 'Kate Moss for Longchamp' heet 'Rock'n Casual' en bevat vier leren handtassen. Deze zijn vanaf 11 februari te verkrijgen. (br.she)



29-01-2010 om 01:54 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
28-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beleef een kleurrijke lente

Beleef een kleurrijke lente


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/27/881922/beleef-een-kleurrike-lente_1_515x0.jpg



Lichtgeel, anijsgroen, sprankelend roze en een vurig oranje,... Wanneer we het kleurenpalet van cosmeticagigant Bourjois mogen geloven wordt het een bijzonder kleurrijke lente.

Het druilerige winterweer is nog lang niet gedaan en de vrieskoude snijdt nog steeds door ons gezicht. Maar vanbinnen maken we ons stiekem al klaar voor een fleurige, bloemige lente. Eentje die bol staat van de pracht en praal, van de felle kleurcombinaties en de leuke stofjes.

Om deze voorjaarsfantasie vol vitaliteit te vieren, zijn de bekende ronde Bourjoisdoosjes bedrukt met gekleurde en subtiele bloemen. Op de oogleden brengen we dit voorjaar het harmonieuze duo citroengeel en tabaksblond aan. Om je ogen meer swung te geven omlijn je ze met een goudkleurig lichtgroen oogpotlood. Deze combinatie zorgt voor een oplichtend effect, net alsof je in het zonlicht kijkt.

Op je nagels komt volgens Bourjois een fruitig kleurtje. De make-upgigant doet daarom beroep op de koraaltinten die vorige zomer al erg hip waren. Voor een avondje stappen voorzien ze de nagels van een pure lak die lijkt op uitgedroogde aarde.

Het allerbelangrijkste dit voorjaar zijn echter de lippen. Deze worden gehuld in fruitkleuren die extra glanzend zijn en je die ultieme 'wetlook' bezorgen. De nieuwe creaties van de Sweet Kiss Shine lipsticks zijn sappig mandarijn voor lippen die er letterlijk uitspringen en fonkelend roze voor een sublieme glans. De lipsticks zorgen er dankzij hun voedende formule, ultrafijne textuur, transparante tinten, Monoï olie, zeecollageen en een derivaat van vitamine E voor dat je lippen gehydrateerd en glad blijven.



28-01-2010 om 14:43 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marilyn Monroe inspireert voor veilige onderbroek

Marilyn Monroe inspireert voor veilige onderbroek





De bekende foto van Marilyn Monroe waarbij haar witte jurk opwaait door de metro is wereldwijd bekend. Deze inspireerde het lingeriemerk Protec-Style voor een wegwerponderbroek.

Glamour
De Marilynonderbroek is niet meteen sexy, hij lijkt eerder op iets wat je grootmoeder zou dragen. Hij is verkrijgbaar in zwart, wit en beige en bestaat uit een speciale stof, die absorberend en vlekvrij is, ook is hij antibacterieel en schimmelwerend. Ideaal dus voor tijdens je menstruatie of als je met continentieproblemen kampt, maar je je toch sexy wil voelen. Directeur van het lingeriemerk Linda Lord: "Ik ontdekte dat er nood was aan een glamoureuze en tegelijkertijd een wegwerpbare onderbroek, maar dat bestaat simpelweg niet. De vrouwen die Marilynonderbroek dragen moeten zich veilig voelen door het comfort en de duurzaamheid."

Goed voor milieu
De makers zeggen dat de onderbroeken 10 keer hun eigen gewicht absorberen, het is dus even efficiënt als inlegkruisjes of tampons. Omdat deze onderbroek dit overbodig maakt, beweren de makers dat deze lingerie ook goed voor het milieu is. Dit zou eveneens vrouwen zelfzekerder moeten maken, omdat de onderbroek garandeert dat je geen lekjes meer hebt.




28-01-2010 om 00:36 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
27-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fotografe Annie Leibovitz financieel gedwongen om model te worden


Fotografe Annie Leibovitz financieel gedwongen om model te worden


http://img707.imageshack.us/img707/3275/annieleibovitz.jpg



De fotografe Annie Leibovitz staat normaal gezien enkel achter de lens, maar haar financiële problemen hebben haar ertoe gedwongen om zelf model te staan voor het modehuis Louis Vuitton.

De voorjaarscampagne 2010 van het modehuis Louis Vuitton wordt deze keer niet opgevrolijkt door een hip model. Fotografe Annie Leibovitz zal er namelijk samen met balletdanser Mikhail Baryshnikov, beter bekend als Aleksandr Petrovsky uit Sex and the City, in schitteren. "Leibovitz is puur en echt, voor 100% een kunstenares. We hebben ons altijd al heel erg toegewijd gevoeld tot haar en haar talent", vertelt Louis Vuitton in een persmededeling.


27-01-2010 om 12:59 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scarlett Johansson mag opnieuw opdraven voor Mango

Scarlett Johansson mag opnieuw opdraven voor Mango


http://s2.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/27/881652/scarlett-johansson-mag-opnieuw-opdraven-voor-mango_1_515x0.jpg



Actrice Scarlett Johansson heeft het hart veroverd van het Mango-management. De actrice mag namelijk opnieuw schitteren als uithangbord voor de winkelketen.

Fris en jeugdig. Dat is wat Mango met zijn nieuwste collectie voor ogen houdt. Opvallend is dat dit seizoen natuurlijke stoffen en eenvoudige silhouetten centraal staan in de lijn. Johansson zelf is alvast vol lof over haar 'nieuwe' job. "Ik hou van de zachte, frivole kledij van Mango. Het is de perfecte keuze voor vrijetijdskleding. De stukken zijn perfect combineerbaar met andere, duurdere stukken en geven iedere outfit dat tikkeltje meer." (br.she)



27-01-2010 om 12:51 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bruno Pieters verkoopt archiefstukken voor weeskinderen

Bruno Pieters verkoopt archiefstukken voor weeskinderen


http://s2.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/26/879838/bruno-pieters-verkoopt-archiefstukken-voor-weeskinderen_1_515x0.jpg



Bruno Pieters zet zich graag in voor een goed doel. De Belgische ontwerper heeft daar zelfs enkele archiefstukken voor over.

Fans van Bruno Pieters kunnen nu enkele collectors items op de kop tikken. De designer verkoopt namelijk enkele exclusieve archiefstukken die gedragen werden tijdens zijn modeshows ten voordele van de weeskinderen in India.


In de collectie zitten onder andere jassen, jurken, sweaters, rokken en broeken. (br.she)


27-01-2010 om 12:46 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
26-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Word internationaal Benneton-model

Word internationaal Benneton-model


http://s2.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/25/878326/word-internationaal-benneton-model_1_515x0.jpg



De kleurrijke campagnes van het modehuis Benneton schitteren ieder seizoen weer op de pagina's van de meest toonaangevende modemagazines. Nu biedt het modemerk jou echter ook de kans om op deze prachtige foto's te schitteren.

Vergeet die professionele modellen, echte vreugde en vrolijkheid kan je veel beter van de gezichten van echte mensen aflezen. Met die boodschap trekt Benneton naar de buitenwereld. Zij zoeken 20 kandidaten die hun nieuwe campagne opvrolijken. Inschrijven kan over een tweetal weken via het web, waarna internetgebruikers en een jury de 20 beste inzendingen uitkiezen.

De uiteindelijke modellen-voor-één-dag worden naar New York gevlogen waar ze samen mogen genieten van een professionele fotoshoot met celebritiyfotograaf Josh Olins. (br.she)




26-01-2010 om 10:32 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
25-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shoppen als sport is trend in Amerika

Shoppen als sport is trend in Amerika




Mall walking, of in shoppingcentra rondlopen als sport, is een grote fitnesstrend in Amerika. Vooral bij kersverse mama's en gepensioneerden slaat dit aan.

Oudste sport
"Het grootste deel van de mall walkers is gepensioneerd, maar ook mama's met buggy's doen aan deze 'sport', aldus Sara Donavan, als experte schreef zij het boek: 'Mall Walking Madness: Everything You Need to Know to Lose Weight and Have Fun at the Same Time.' "Wandelen is één van de oudste sporten. Duizenden jaren geleden kondigde de Griekse 'arts' Hippocrates dit als het beste medicijn aan. Volgens experts helpt het je gewicht onder controle te houden, je bloeddruk te verlagen, het risico op hartaanvallen en beroertes te beperken.


Strenge winters
De 'sport' startte in de koude delen van Amerika. Artsen raadden in de jaren '50 hartpatiënten aan om daar te herstellen, ver weg van de sneeuw en ijs tijdens de strenge winters. Sinds de jaren '80 is het overgewaaid naar Europa en Azië. Het is nu zelfs zo dat de winkelcentra in Amerika drie uur vroeger opengaan voor de 'mall walkers', de winkels blijven dan toe, zodat ze genoeg ruimte en rust hebben om te sporten.



25-01-2010 om 18:00 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
24-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kapsels van 2010 stralen glamour uit

De kapsels van 2010 stralen glamour uit


Megan Fox houdt van strak.



Sally Brooks, een Londense topkapper en art director bij Nivea, zet de kapseltrends voor 2010 op een rijtje. Er is voor elk wat wils: je kan zowel voor nonchalant en slordig gaan als strak.


Sally Brooks bestudeerde aandachtig de catwalks en de kapsels van de modellen, dat meldt nu.nl. Daaruit leidde ze vier belangrijke stijlen af die komende lente en zomer trendy zullen zijn:




Miley Cyrus toont hoe nonchalant toch glamoureus kan zijn.
Miley Cyrus toont hoe nonchalant toch glamoureus kan zijn.


Glamour
Glamoureuze kapsels zijn het helemaal deze lente. Zorg er wel voor dat je er niet te oud uitziet, de bedoeling is dat het jong en sexy blijft. Dat doe je door zacht, golvende lokken en sexy, losse dotjes. Qua kleur scoren heldere varianten goed.

Strandgevoel
Vlechten, gebekt haar en glanzende lokken, deze accenten moeten voor een nonchalante look zorgen, alsof je net een dagje op strand spendeerde. Wat de kleuren betreft ga je voor lichte tinten.



Sienna miller toont op Golden Globes hoe strandhaar chique kan zijn.
Sienna miller toont op Golden Globes hoe strandhaar chique kan zijn.


Kort
Ga je voor kort, dan zijn krullen een goede optie, net zoals in de jaren '80. Denk aan de populaire coupe van Victoria Beckham. Hierbij ga je voor een blonde of lichtbruine kleur.

Strak
Strak geknipt, achterover gekamd of een opgestoken kapsel zullen ook goed scoren. Ideaal als je een volwassen look wilt. Gel is je beste compagnon bij deze trend. De kleur maakt minder uit, het is echter wel essentieel dat je haar glanst.




Audrey Tautou gaat voor kort zoals het hoort, met krullen.
Audrey Tautou gaat voor kort zoals het hoort, met krullen.




24-01-2010 om 22:38 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
23-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pompons vinden de weg naar de mode

Pompons vinden de weg naar de mode






Pompons zijn niet enkel iets voor cheerleaders, marjoretten of kleine kindjes. Nee, de bollen hebben hun weg (terug) gevonden naar de mode. Het beste nieuws is dat je je oude sjaals, handschoenen en zelfs truien kan 'updaten' door er (zelfgemaakte) pompons of pomponnetjes aan te bevestigen voor drie keer niks.



http://img522.imageshack.us/img522/576/pompons.jpg



Celebs en ontwerpers
Rihanna droeg de pompons op haar wintermuts, Cheryl Cole droeg een beanie met een pompon en Cat Deely droeg ze aan haar winterjas. Ook de designers vielen er massaal voor: Diane Von Furstenberg versierde er haar hele wintercollectie mee en Mulberry bevestigde ze aan een jas met 'bonten' kraagje. Echt winters dus.








Maar hoe draag je dat nu?

Pompons passen het best bij winterse accessoires als sjaals, mutsen, handschoenen, sneeuwlaarzen, wollen sokken of pantoffels. Afhankelijk van de look die je wil uitstralen, kan je kiezen voor bonte of sobere kleuren, effen of combinaties. Uitzonderlijk passen ze bij een tuniek of jurkje, maar kies er dan wel in dezelfde kleur als dat tuniekje of jurkje.








23-01-2010 om 14:15 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
22-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn kleren moeten naakt aanvoelen

"Mijn kleren moeten naakt aanvoelen"


http://img69.imageshack.us/img69/1977/nicolerichieo.jpg



Nicole Richie gaat voor een moderne versie van 'De kleren van de keizer': kleren die naakt aanvoelen. De nieuwste collectie voor haar kledijmerk 'Winter Kate', is vooral geïnspireerd op wat ze zelf graag draagt: fladderige niemendalletjes die aanvoelen alsof je niets draagt.


"Ik ben altijd al een voorstander geweest van comfortabele kledij, ik ga zeker niets dragen waar ik me niet goed in voel. Het beste is wanneer dat je niet voelt dat je iets draagt."


Richie ontwierp de kledinglijn helemaal zelf. "100 procent van de collectie is van mij. Ik heb alles zelf bedacht echt uitgezocht: de kleuren, de snit, de stoffen. Ik zou nooit mijn naam op iets zetten dat ik niet zelf zou dragen. Daarom dat deze collectie zolang op zich heeft laten wachten."


De kleren zullen te koop zijn in enkele zelf geselecteerde chique winkels, al gaat Richie er prat op dat de hele collectie 'extreem betaalbaar' is. Dat blijkt een overdrijving van een rijke socialite, want hoewel een topje nog te betalen is (48 euro), blijft het veel voor een topje. Om over het suède vest (967 euro) nog maar te zwijgen.




22-01-2010 om 11:58 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
21-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dochter Vogue-hoofdredactrice blijft muze van Esprit

Dochter Vogue-hoofdredactrice blijft muze van Esprit


http://s2.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/20/872078/dochter-vogue-hoofdredactrice-blijft-muze-van-esprit_1_515x0.jpg



Julia Restoin-Roitfeld is opnieuw de muze van het modemerk Esprit. De dochter van Vogue-hoofdredactrice Carine Roitfeld was eerder al het boegbeeld van de Women Casual lijn.


Julia mag deze keer de exclusieve Heritage lijn kracht bijzetten. De fotoshoot kondigt alvast een spectaculaire collectie aan. Met foto's genomen in de Californische woestijn maakt het modehuis eveneens een knipoog naar het begin van de jaren '90. Restoin-Roitfeld maakt al sinds haar debuut in 2006 furore in de modewereld. Modeontwerper Tom Ford noemde haar zelfs zijn enige inspiratiebron.




21-01-2010 om 00:44 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
20-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Louis Vuitton brengt ode aan Disney dieren

Louis Vuitton brengt ode aan Disney dieren


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/19/870830/louis-vuitton-brengt-ode-aan-disney-dieren_1_515x0.jpg



Het modehuis Louis Vuitton kiest bij het aanbreken van het nieuwe modeseizoen voor een sprookjesachtig thema. Om zijn Disney-obsessie extra kracht bij te zetten ontwikkelde designer Marc Jacobs en zijn team nu een echte dierencollectie.

In de Animania-collectie vind je sleutelhangers van dieren, kleine portefeuilles, sjaals en clutches terug. Als je alle dieren bij elkaar legt heb je zonder twijfel het gehele Disney-bos verzamelt, op uitzondering van Sneeuwwitje en Bambi. Konijntjes, kleine vogels, eekhoorntjes,… je kan het zo gek niet bedenken of het zit in de Animania-collectie.

Spijtig genoeg kosten de hebbedingen een pak geld. Zo betaal je voor een muntenportefeuille 500 dollar, een sjaal heb je voor 220 dollar en een sleutelhanger kost je 340 dollar. (br.she)



20-01-2010 om 22:17 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Manish Arora zet voet aan wal bij 3Suisses

Manish Arora zet voet aan wal bij 3Suisses


http://img697.imageshack.us/img697/6708/manisharora1.jpg



Modeontwerper Manish Arora is stilaan aan een onverwoestbare opmars bezig. De Indische ontwerper tekende na zijn champagnedeal bij Pommery nu ook een contract bij 3Suisses.


Is de wereld klaar voor de extravagante, kleurrijke ontwerpen van Manish Arora. Zeker en vast als we de mening van grootse merken als Pommery en nu ook 3Suisses mogen geloven. Zij tekenden namelijk een deal met de opvallende ontwerper.


Dit voorjaar gooi je die fletse groene en roze kleurtjes dus best zo snel mogelijk de kledingcontainer in. Je kan nu voor een prikje jezelf wentelen in de mooiste designkledij van Manish Arora. Zo betaal je voor een jurk 180 euro, een tasje kost 70 euro, een blouse 80 euro, een rok 130 euro en een jumpsuit 195 euro. Veel geld? Niet als je bedenkt dat je voor een Manish Arora normaal boven de 1.000 euro zit.



20-01-2010 om 11:34 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
19-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Make-up uit Avatar: iets voor jou?

Make-up uit Avatar: iets voor jou?


http://img709.imageshack.us/img709/2561/makeupavatar.jpg


Wie er altijd al wou uitzien als de figuren uit de Avatar-films, kan binnenkort terecht bij de smeerseltjes van beautymerk Milani. Vanaf 1 februari is er een speciale 3D make-up lijn te verkrijgen om speciale effecten op gezicht en huid te creëren.

3D Make-up

Een eigen make-up lijn in 3D lijkt binnenkort het hebbeding voor de echte liefhebber. Oogschaduw, lipgloss en nagellak in aparte kleurtjes zouden het licht op een bepaalde manier reflecteren dat ze een effect van reliëf creeëren.

Zo wordt nog maar eens aangetoond dat film- en fashionindustrie altijd hand in hand gaan. De kaskraker Avatar kan niet achterblijven.





Europa?

Voorlopig wordt de lijn enkel in Amerika uitgebracht. Of en wanneer de make-up ook in Europa te verkrijgen, blijft maar de vraag. Zodra blauwe wezentjes worden gesignaleerd, weten we voldoende.




19-01-2010 om 18:57 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Getest: de 24 uur houdende foundation

Getest: de 24 uur houdende foundation van Nivea


http://img125.imageshack.us/img125/9255/olivierstrellisv3.jpg



Nivea start het voorjaar met een grootse revelatie. Ze beweren een foundation te hebben gecreëerd die 24 uur lang houdt en iedere temperatuursverandering met glans doorstaat. Dat vraagt voor een test.

Extreme Resist Foundation heet het hebbeding. De make-up is verkrijgbaar in 4 verschillende kleuren (nude, beige, sand, caramel) en houdt tot 24 uur lang. Bovendien zorgen zijn minerale poeders ervoor dat de foundation hitte- en vochtigheidbestendig is.

Het probleem bij heel wat foundations is dat het goedje al snel op je blouse of sjaal afgeeft. Zeker in warme omgevingen waar je heel wat transpireert. Wij smeerden het goedje dan ook vol argwaan op, haalden onze warmste wollen wintersjaal boven en trokken naar de vochtige, warme winkels tijdens de soldenkoopjes. Na 4 uur shoppen en het daarbij horende transpireren gaf de foundation nog steeds geen vegen op onze grijze sjaal. Meer zelfs: de crème bleef onberispelijk zitten, wat niet gezegd kon worden van ons haar en onze mascara.

Na een dagje winkelen en zo'n 15 uur na aanbrengen was er nog steeds een vleugje foundation aanwezig waardoor kleine onzuiverheden weggewerkt bleven. Maakt het product dan al zijn beloftes waar? Neen. Het product blijft inderdaad extra lang op je huid zitten en vermindert het risico op vegen aanzienlijk, maar zonder een beetje poeder kan je de deur echt niet uit. De foundation is erg vettig, noodzakelijk voor een langhoudende foundation, waardoor je al snel glimt. Gelukkig trekt het product wel snel in je huid, waardoor je je make-up alvast niet voelt zitten.
Gebruikstips :

De Extreme Resist Foundation geeft je een perfecte teint zonder onvolmaaktheden, zodat het lijkt alsof je geen make-up draagt. Kies eerst de juiste tint door de foundation aan te brengen in je hals.

Breng de foundation niet rechtstreeks aan op je huid, maar eerst op je hand en neem vervolgens de juiste hoeveelheid per gezichtszone om een natuurlijk effect te creëren. Breng de foundation met je vingertoppen aan en voel de textuur smelten op je huid. De zijdezachte foundation is gemakkelijk aan te brengen. Het resultaat is een perfect egale teint met een onberispelijke finish.


Voor een Extreme Resist Foundation betaal je 15,50 euro. (br.she)




19-01-2010 om 13:16 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze zomer dragen we slippers van autobanden


Deze zomer dragen we slippers van autobanden




Worden de 'Plakkies', slippers waarvan de zool uit autobanden is gemaakt, een must-have deze zomer? De kans bestaat want het eco-vriendelijk schoeisel, opgesmukt met hippe motieven, is straks in de Belgische winkels te vinden.


'Plakkies' is het Afrikaanse woord voor slippers. Studenten van de Technische Universiteit Delft richtten samen met de Nederlandse stichting KidsRights, een unieke, verantwoorde slipperfabriek op in de sloppenwijken van Durban, Zuid-Afrika. Met dit initiatief creëren de studenten niet alleen werkgelegenheid voor kansarme inwoners uit de sloppenwijken maar ook een funky, duurzame design slipper gemaakt van autobanden. 









De zool van de Plakkies is gemaakt van oude autobanden. Deze worden in Zuid-Afrika massaal gedumpt en illegaal verbrand en zijn daarmee een enorme belasting voor het milieu. Dankzij de Plakkies worden de autobanden hergebruikt. De kleurrijke patronen op de slipper zijn ontworpen door weeskinderen uit de sloppenwijken rondom Durban. Deze tekeningen verbeelden de creativiteit en de dromen van deze kinderen. Alle winst die voortkomt uit de verkoop van de Plakkies gaat voor de volle 100% terug naar KidsRights' weeskinderenprojecten in de betreffende sloppenwijken.


Het doel van de fabriek is om structurele werkgelegenheid te creëren in een van de meest sociaal en economisch verwaarloosde gebieden van Zuid-Afrika. In deze fabriek werken 70 ongeschoolde, voornamelijk HIV-geïnfecteerde inwoners uit de sloppenwijken.

Dankzij deze baan kunnen zij, vaak na jarenlange werkloosheid, weer een bestaan opbouwen. Elke werknemer kan met zijn loon naast zichzelf ook 10 mensen in zijn directe omgeving onderhouden. Kinderen kunnen weer naar school en zo krijgen 700 mensen door dit initiatief weer kans op een toekomst. In de fabriek staan veiligheid, opleiding en gezondheid op nummer een.


Plakkies zijn verkrijgbaar in verschillende trendy kleuren: Sunny Pink, Silver & Gold en Summer Fresh voor vrouwen en Sky Blue en Urban Soil voor mannen. Ze zijn te verkrijgen 39,95 euro bij de  betere trendy schoenen- en fashionwinkels in België.



19-01-2010 om 13:15 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
18-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sarah Jessica Parker wordt creatief directeur Halston Heritage


Sarah Jessica Parker wordt creatief directeur Halston Heritage


http://s2.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/16/866496/sarah-jessica-parker-wordt-creatief-directeur-halston-heritage_1_515x0.jpg


De Amerikaanse actrice Sarah Jessica Parker gaat weer aan de slag in de modewereld. Dat meldt Women's Wear Daily.

De actrice wordt sinds de serie 'Sex and the City' gezien als een stijl-icoon. Ze speelde namelijk de columniste Carrie Bradshaw met een verslaving voor modieuze - en dure - schoenen. Nu mag Parker haar ervaring gebruiken als creatief directeur voor het Amerikaanse modehuis Halston Heritage.

Het is niet de eerste keer dat Sarah Jessica Parker in de mode-industrie gaat werken. In 2007 bracht de actrice haar eigen kledinglijn 'Bitten' op de markt. Dat bleek echter geen succes, want een jaar later werd de collectie al stopgezet (br.she)



18-01-2010 om 11:52 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
17-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleine borsten zijn hip

Kleine borsten zijn hip


http://s2.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/14/861866/kleine-borsten-zijn-hip_1_515x0.jpg



Celebrities kiezen massaal voor kleine borsten. De grote voorbeelden van dienst zijn Katie Price, Victoria Beckham en Christina Aguilera.

Victoria Beckham ging onlangs van een E-cup naar een bescheiden B-cupje. Katie Price ruilde haar gigantische H-cup dan weer in voor een verstandige E-cup en Christina Aguilera had zo genoeg van haar F-cup dat ze intensief begon te trainen om terug naar een C-cup te gaan.

Volgens trendwatchers zouden deze celebrities er wel eens voor kunnen zorgen dat mensen met een borstvergroting massaal voor kleinere borsten beginnen kiezen. Benieuwd of cosmetische chirurgen binnenkort enkel nog borstverkleiningen uitvoeren. (br.she)



17-01-2010 om 12:09 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
15-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beha van boomschors en tomaten

Beha van boomschors en tomaten





Sexy stofjes, gemaakt uit dennenhout, tomaten en bessen. Dat is wat de lingerie van Watmooi belooft. Groene lingerie kent steeds meer succes.







Dennenhout
WatMooi heeft dit voorjaar de collectie duurzame lingerie flink uitgebreid met 4 internationale merken. Daarmee bezit het merk online de grootste collectie groene lingerie.

De lingerie van het Franse label g=9.8, bevat stofjes, gemaakt van dennenhout. Het hout wordt gewonnen door bomen te snoeien, zodat de bomen zelf kunnen doorgroeien. Met een speciaal biologisch proces wordt het hout omgezet in vezels die samen met elastan een bijzonder sterke en duurzame stof opleveren.



http://img13.imageshack.us/img13/7923/bikinix.jpg


Eco-katoen
Het label Peau-Ethique is een jong Frans bedrijf dat de allerleukste lingerie wil maken op een manier die niet schadelijk is voor het milieu en met respect voor alle mensen. Biologisch katoen wordt verbouwd zonder chemicaliën en is een logische keuze voor Peau-Ethique: het is zachter, zit beter en is veel beter voor het milieu en voor je huid.






Tomaten

Eco Boudoir is een eco-sexy lingerielijn met ontwerpen van bamboe en 100% organic zijde. Zij gebruiken watergedragen, niet vervuilende kleurstoffen met natuurlijke ingrediënten als tomaten en bessen. De lingerie wordt Fair Trade geproduceerd.



15-01-2010 om 23:13 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haute Couture bij Vero Moda voor groot én klein

Haute Couture bij Vero Moda voor groot én klein





Vanaf februari is bij Vero Moda de collectie 'Very' te verkrijgen. Het betreft een nieuwe, meer luxueuze lijn binnen het populaire merk. Binnen de lijn wordt ook een kindercollectie op de markt gegooid.






Haute Couture
De laatste trends van de catwalk en meer luxe-materialen als suède, leer en satijn zijn terug te vinden. Met kleuren als mosterdgeel, zwart, groen en wit, aangevuld met lila accenten, wordt het een fleurige zomer.






Very Small
Nieuw is ook de kinderlijn 'Very Small'. De Very Small collectie bevat dezelfde thema's en trends als de Very collectie voor volwassenen. De Very Small collectie zal verkrijgbaar zijn voor meisjes van 3 t/m 8 jaar.  Bekijk hier de collectie.



15-01-2010 om 18:11 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
14-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mode doet aan multitasking

Mode doet aan multitasking


http://s2.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/14/861462/mode-doet-aan-multitasking_1_515x0.jpg



Mode moet meer zijn dan een mooi omhulsel. Ze moet ook handig, liefst goedkoop en vooral extravagant zijn. En dankzij de economische crisis doet ze nu zelfs aan multitasking.

Een rok van Roland Mouret die ook dienst doet als een topje en omgetoverd kan worden tot sjaal. Een tas van Fendi of Mulberry die in 10 verschillende kleuren kan aangekleed worden. Een trui van DKNY die plots een bandage T-shirt of zelfs mouwloos topje wordt. Het zijn maar enkele voorbeelden van grote designers die hun ontwerpen multifunctioneel maken. Hun bedoeling? Mensen overtuigen om dure designstuks te kopen, enkel en alleen omdat ze er enorm veel variatie in kunnen brengen. Koop je een tas van Fendi, dan kost je dat 1500 euro, maar je krijgt er wel een tiental lederen, kwaliteitsvolle hoesjes bij waardoor je je tas steeds kan veranderen. Eigenlijk koop je dus 10 handtassen voor de prijs van 1.


Ook Chanel heeft dat begrepen, al pakken zij het iets minder drastisch aan. Zij voerden Lily Allen aan als gezicht van de nieuwe, goedkopere handtassenlijn. Niet enkel zijn de hebbedingen verlaagd in prijs, ze zijn ook omkeerbaar waardoor je eigenlijk 2 handtassen aankoopt. En wil je nog een stapje verder gaan, dan is er de ontwerpster Maia Norman nog. Zij zorgde ervoor dat je met 1 kledingstuk 4 verschillende designs in handen hebt. Haar grijze sweater kan je omdraaien zodat er een limoengroen jasje tevoorschijn komt. Wanneer je de kap af ritst blijf je over met een hip T-shirt.



14-01-2010 om 18:01 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
13-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Victoria Beckham heeft het hipste kapsel

Victoria Beckham heeft het hipste kapsel


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/13/859304/victoria-beckham-heeft-het-hipste-kapsel_1_515x0.jpg



Victoria Beckham is met haar strakke bob uitverkozen tot meest hippe kapsel van 2009. De draagbare look werd door duizenden fashionista's gekopieerd.


Victoria Beckham verandert ieder half jaar van coupe en dat doet andere fashionista's enkel maar meer watertanden. Agyness Deyn, Sienna Miller en Cat Deeley kopieerden naadloos de coupe van Posh, en driekwart van de ondervraagde Britse vrouwen verkoos de coupe zelfs tot meest hippe kapsel van 2009. Benieuwd of Beckham haar lossere, krullerige kapsel evenveel succes en navolging zal hebben.


13-01-2010 om 22:48 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koude maakt bont terug populair

Koude maakt bont terug populair


http://img43.imageshack.us/img43/3913/pels.jpg


De verkoop van jassen gemaakt van vossen, nerts of andere dierenpelzen stijgt terug door de koude temperaturen in Europa.

Grotere vraag
De organisator van pelsveilingen in Helsinki merken een verdriedubbeling op in de verkoop van bontjassen, de prijzen stijgen daarmee ook met een derde sinds december. Er is steeds meer vraag naar bont, aldus veilingmeester Pertti Fallenius. De markt had het de afgelopen jaren moeilijk, doordat de sociale druk rond deze materialen steeds groter wordt.

Ook in zomer
In landen als Finland en Rusland blijft de liefde voor bont bestaan, afhankelijk van de grootte van de mantel kan de prijs van een model oplopen tot 38.000 euro. "Het koude weer doet de industrie goed", aldus een Finse bontverkoper. "De modewereld doet zijn best om bont veelzijdiger te maken, zodat mensen het niet alleen in de winter kunnen dragen. Dankzij nieuwe technieken worden er nu ook lichte truitjes van gemaakt om in de zomer te kunnen dragen."

China
Ook de verminderde export uit China zou de industrie stimuleren. De laatste twee jaar halveerde het land de productie van nerts, vossenpelzen daalde met driekwart. China is na Europa de grootste producent van bont, daar rust er minder taboe op het gebruik ervan, wat de verkoop natuurlijk ook stimuleert. "De kledingindustrie werd de laatste jaren afkerig van bont uit China, omdat de werkomstandigheden er vaak slecht zijn." Denemarken is de belangrijkste producent van nertsen, jaarlijks worden in Europa 32 miljoen nerts- en vospelzen geproduceerd.

Taboe is groot
"Bont is geen musthave meer in de kleerkast van vrouwen", aldus mode-expert Milton Pedraza. "Het is niet dat klanten en vooral vrouwen er niet van houden, maar de sociale druk blijft groot genoeg. Maar omdat het chique en luxueus is, houden ze er tegelijkertijd van. Momenteel is het taboe echter groter dan de drang om de stof te dragen. De economische crisis doet de industrie ook weinig goeds. Toch zal het gebruik ervan niet zomaar verdwijnen, designers zullen het blijven gebruiken voor mouwen en als decoratie, maar een hele jas uit bont zie ik niet meer snel een trend worden."

Holbewoners
Harald Ullmann, vertegenwoordiger van PETA verwacht dat bont binnen de tien tot vijftien jaar zal verdwijnen uit het straatbeeld. "Zelfs al zeggen mensen dat bont terug is, dat is toch wat de industrie ons wil laten geloven, denk ik niet dat dit echt het geval is. Het heeft niets met luxe te maken, het gebruik ervan stamt uit de tijd van de holbewoners."



13-01-2010 om 22:45 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
12-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze jurk past elk bruidsmeisje

Deze jurk past elk bruidsmeisje





Wie een klassieke, traditionele trouwpartij wenst, mag de bruidsmeisjes niet vergeten. Maar wat doe je als deze dames niet over hetzelfde figuurtje of maatje beschikken? De 2Birds dress biedt de oplossing, omdat dit galakleedje op maar liefst 15 manieren kan worden gevouwen.

Succes
Ontworpen door Ariane Goldman, een oud Wall Street bankierster, kent de jurk massaal succes in de States. Verkrijgbaar in verschillende tinten en te dragen op alle mogelijke manieren, zou dit ontwerp iedereen staan. Haar successtory kent geen eind, vooral na lancering op de populaire Martha Stewart tv-show.






Europa
De ontwerpster hoopt nu ook Europa in te palmen. Eind januari opent ze haar eerste shop in Londen. Bekijk de jurk hier online in alle glorie.



12-01-2010 om 23:55 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vivienne Westwood ontwerpt voor jeansmerk Lee

Vivienne Westwood ontwerpt voor jeansmerk Lee


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/11/854256/vivienne-westwood-ontwerpt-voor-jeansmerk-lee_1_515x0.jpg



Ontwerpster Vivienne Westwood heeft een contract getekend bij jeansmerk Lee. De extravagante ontwerpster creëerde een uitermate punkerige jeanscollectie voor mannen en vrouwen.

In de vrouwencollectie zitten een boyfriend jeans, een skinny exemplaar, een kleine short en een exemplaar met rechte pijpen. Ook denimhemden en fel gekleurde T-shirts maken deel uit van de lijn.

De collectie komt uit in de herfst 2010. De broeken worden verkocht in de Vivienne Westwoodwinkels. (br.she)



12-01-2010 om 11:16 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
10-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ook je haar moet vanaf nu lekker ruiken

Ook je haar moet vanaf nu lekker ruiken





Tal van beautyfabrikanten ontwikkelen producten die je haar lekker doen ruiken. Shampoos maar ook sprays, vanaf nu hebben je lokken een apart parfumflesje nodig.


Chocolade en snoep

Dankzij de nieuwste shampoos kun je naast de tradiotionele geuren als kokos ook je haren laten ruiken naar lychees, kweeperen, blauwe hyacinten of witte chocolade met de producten van de beautymerken TIGI en Philosophy Field of Flowers. Het wordt echter nog vreemder met de nieuwste haarspray die je een geur geeft alsof je net uit de douche komt, zoals bijvoorbeeld Fusion Brands. Ben je eerder een zoetebek, kies dan de Hair Shots, ze bieden onder meer cake- en suikerspingeuren aan, dat meldt Styletoday.nl. Ook Narciso Rodriguez brengt haarparfums uit met honinggeuren en musk.


Liever subtiel

Volgens de Nederlandse kapper Yves Durif zullen deze geurende haarproducten niet bij iedereen aanslaan. "De meeste klanten verkiezen een subtiele geur voor hun haar. Het is ook te specifiek om een hype te worden, niet iedereen verkiest namelijk dezelfde parfums."



 

10-01-2010 om 17:36 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergeet rimpels en focus op de tint van je huid

Vergeet rimpels en focus op de tint van je huid



Vrouwen proberen vaak met allerhande zalfjes rimpels en lijntjes weg te werken in een gevecht tegen de eerste ouderdomsverschijnselen. Nieuw onderzoek van Procter & Gamble heeft echter aangetoond dat het veel belangrijker is om een egale huidtint te hebben als je jong voor de dag wil komen. Dus dames, berg die antirimpelcrèmes op.


Als je vecht tegen de eerste ouderdomsverschijnselen, dan heeft het geen zin om te proberen je rimpels weg te werken. Blijkbaar draait alles om de conditie waarin je huid verkeert. Meer bepaald of de tint van je huid al dan niet egaal is, is veel belangrijker als je er jong en fris wil uitzien.


Vanaf het moment dat we verouderen, worden de stoffen melanine en hemoglobine onevenwichtig over de huid verdeeld. Hierdoor krijg je op bepaalde plaatsen bruine plekjes en zichtbare adertjes in het gezicht. Ook schaduwen gaan zich manifesteren als een gevolg van de aanwezigheid van rimpels en lijntjes. Zo ontstaan er contrasten en kleurverschillen die wijzen op veroudering.


Bijkomend onderzoek heeft aangetoond dat we mensen met een egale huid aantrekkelijker vinden.  "Of je het nu leuk vindt of niet, als je in een volle kamer binnenstapt, zal je aandacht automatisch focussen op de persoon met de meest gave huid", verklaart onderzoeker Paul Matts van Procter & Gamble. Het komt er dus op aan om je huid ontzettend goed te verzorgen zodat er niet teveel kleurverschillen optreden.



10-01-2010 om 17:18 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
09-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.plaktattoos moeten nieuwste hype worden

 Plaktattoos moeten nieuwste hype worden





Tattoos zijn al langer trendy, het wordt zelfs mainstream nu grote modehuizen als Chanel en Rodarte het op de catwalk presenteerden. Omdat de modewereld echter zo vergankelijk is, brengt Chanel dé oplossing: couture plaktattoos.


Kousenband
De tijd dat je een plaktattoo gratis bij een kauwgom of in een pakje chips kreeg, is voorgoed voorbij. Voor een hip exemplaar van Chanel moet je maar liefst 50 euro neertellen. Hun ontwerpen zijn dan ook modieus verantwoord: het is een kousenband die je op je been moet aanbrengen, net zoals die te zien waren op de catwalk van de lente/zomercollectie 2010. Je kunt ze kopen in de boetieks van Chanel. We betwijfelen momenteel wel of het een wijdverspreide trend zal worden: 50 euro is veel geld voor iets dat na één keer wassen verdwenen is.



09-01-2010 om 01:33 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
08-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Posh spendeert 1 miljoen tijdens shoptrip in Milaan

Posh spendeert 1 miljoen tijdens shoptrip in Milaan




Hoewel alle vrouwen weten, zeker nu met de solden, dat het makkelijk is om meer uit te geven dan gepland tijdens het shoppen, is een budget van meer dan 1 miljoen euro toch overdreven. Voor Posh echter is het de normaalste zaak van de wereld.


Victoria Beckham liet zich volledig gaan op de bekende Milanese Via Montenapoleone, waar ze haar favoriete dure boetieks bezocht. Ze verwende zichzelf met handtassen, schoenen, een reeks jurken, 12 zonnebrillen, reistassen en vijf zetels. Manlief kreeg ook iets, David Beckham is twee maatpakken en een Rolexhorloge van meer dan 400.000 euro rijker.


Posh geeft van zichzelf toe dat ze een probleem heeft. "Ik heb echt te veel uitgegeven, winkelen is als een drug. Hoe meer je hebt, hoe meer je wil. Als ik in Milaan ben en wandel langs de Via Montenapoleone kan ik er niet aan weerstaan iets te kopen. Het alsof de spullen in de etalges naar me roepen: "Koop me! Koop me!"


08-01-2010 om 17:59 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heidi Klum steekt zwangere vrouwen in mooi kleedje

Heidi Klum steekt zwangere vrouwen in mooi kleedje


http://img24.imageshack.us/img24/555/heidiklumjpg.jpg



Met vier kinderen en een realityshow heeft Heidi Klum (36) haar handen meer dan vol, zou je zo denken, maar niets is minder waar. Het Duitse topmodel probeert nu ook een carrière uit te bouwen als designer. Volgens het showbizzmagazine People zal Klum twee collecties zwangerschapskleren op de markt brengen.






Trendy bolle buiken
Haar ontwerpen zullen vanaf midden februari in Amerikaanse winkels als Pea in the Pod en Motherhood Maternity alsook online verkrijgbaar zijn. Klum begrijpt als geen ander hoe moeilijk het is om als zwangere vrouw fashionable kleren te vinden. "Ik wil daarom mijn kennis en ervaring bundelen in twee trendy collecties voor vrouwen met bolle buiken", aldus de echtgenote van zanger Seal.
Heidi Klum is moeder van Leni (5), Henry (4), Johan (2) en de drie maanden oude Lou.



08-01-2010 om 01:04 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
07-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Magisch witte foundation

Magisch witte foundation


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/12/05/818925/magisch-witte-foundation_1_515x0.jpg


De witte teint is helemaal in,  zij die deze winter graag wit door het leven gaan, kunnen hun hart ophalen bij de nieuwste foundation van Revlon.

De nieuwe foundation is spierwit. Geen moeilijke kleurkeuzes in de parfumerie of het grootwarenhuis meer dus. Het magisch witte goedje, smelt bij het aanbrengen samen met je huidtextuur en transformeert naar de kleur van je eigen teint. Zo worden alle oneffenheden weggetoverd zonder dat je achterblijft met een bruin/oranje gezicht.


07-01-2010 om 22:59 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
06-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Merken laten fashionista's opzettelijk vechten voor kledij

Merken laten fashionista's opzettelijk vechten voor kledij




Vrouwen die urenlang wachten aan gesloten winkeldeuren om een exclusief kledingstuk van een designer te scoren, het gebeurt steeds vaker. Nu blijkt dat modemerken opzettelijk weinig stuks maken van bepaalde collecties, zodat fashionista's er om gaan vechten.

Exlusiviteit scoort
Het is bizar dat H&M zijn designercollecties slechts in een aantal winkels en in beperkte hoeveelheden verkoopt. Hoe meer er over de toonbank gaan, hoe meer je verdient, toch? Hier zit echter wel een marketingstrategie achter. Zou je echt graag die schoenen van Jimmy Choo voor H&M willen hebben als je weet dat alle vrouwen er op straat mee rond lopen? Modemerken beseffen nu des te harder dat exclusiviteit scoort, daarom maken ze opzettelijk weinig stukken van populaire items.

Vier keer duurder
Omdat niet iedereen er eentje kan hebben, willen plots alle vrouwen die ene bepaalde handtas. Modemerk Burberry begon met deze aanpak, ze verkochten hun collectie op minder plaatsen om de exclusiviteit en de vraag naar het product te verhogen, in plaats van de klanten te verdrinken in het aanbod. Ook de ontwerpster Isabelle Marant laat haar schoenen in heel kleine oplagen maken en verkoopt ze enkel in haar eigen winkel in Parijs. Hierdoor worden haar stukken uiterst exclusief en belanden ze op eBay aan een prijs die vier keer zo hoog is als in de winkel.






De goedkoopste merken namen deze strategie over, denk maar aan de vele designercollecties van H&M, waar tal van fashionista's vroeg voor opstaan en vechten met honderden anderen, de Britse keten Topshop doet hetzelfde met de collecties getekend door Kate Moss. Het gevaar dat de stukken snel uitverkocht zullen zijn, doet de hersenen van de vrouwen tilt slaan, ze worden door adrenaline gedreven als ze 's ochtends aan de winkel staan te drummen. Wat de merken veel publiciteit en aandacht in de pers oplevert.



06-01-2010 om 21:33 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
05-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loopschoenen net zo schadelijk als hoge hakken

Loopschoenen net zo schadelijk als hoge hakken




Loopschoenen moeten niet onderdoen voor de schadelijke hoge hakken, zo blijkt. Een Amerikaanse studie bewijst dat loopschoenen meer druk op de gewrichten leggen dan blootvoets te lopen of hakken te dragen. Lopers die hun enkel, knie en heupgewrichten willen beschermen, lopen beter op blote voeten.

Druk op gewrichten
Loopschoenen beschermen de voet van schade, maar de druk van het lopen weegt sterker door op de gewrichten in de enkels en verder op het been. Terwijl loopschoenen de impact van de grond wel opvangen, geven ze de druk sterker door op de gewrichten. Deze druk is zelfs groter dan het lopen op hoge hakken. Hun resultaten werden gepubliceerd in de Telegraph. In de krant adviseren ze om loopschoenen te ontwerpen die blootsvoets nabootsen.





Voordelen
De discussie bloeit hiermee wel op. Al langer worden de voordelen van het blootsvoets lopen aangehaald. Voorstanders beweren dat het een meer natuurlijke en nuttigere techniek oplevert, waarbij de bal van de voet de grond het eerst raakt in plaats van de hiel.



05-01-2010 om 20:03 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
04-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Versier je oren met tanden

Versier je oren met tanden





In navolging van juwelen gemaakt van menselijk haar en afdrukken van je vagina, zijn er nu oorbellen en ringen met menselijke tanden. De Australische ontwerpster Polly van der Glas beweert met deze bizarre collectie de ultieme eco-juwelenlijn te hebben ontwikkeld.






Wereldwijde trend?

Net nu je denkt dat de modewereld niet nog vreemder kan worden, duikt er een nieuwe bizarre trend op: juwelen van tanden. Momenteel gebruikt de Australische materialen van familie en vrienden om haar juwelen te ontwerpen. Of als je zelf tanden op overschot hebt, de ontwerpster is volop op zoek naar 'donoren'. Volgens experts zullen deze juwelen binnenkort een wereldwijde trend worden.





04-01-2010 om 23:50 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.David Beckham ontwerpt mannenlijn voor Posh

"David Beckham ontwerpt mannenlijn voor Posh"





Na een collectie voor Adidas zou David Beckham voor het modemerk van vrouwlief Victoria mannenkleding ontwerpen. Dat suggereren alvast roddels op het internet.

Chique maatpakken?

David gaf in het verleden al toe dol te zijn op kledij, maar niet echt de ambitie te hebben om ontwerper te worden. Nu spreken geruchten dat volgens het Britse modemagazine Grazia tegen, de voetballer zou bezig zijn kledingstukken voor mannen te tekenen in opdracht van Victoria Beckham. De chique retrostijl van haar merk zou zich makkelijk kunnen vertalen naar een kledinglijn voor mannen. We denken aan driedelige maatpakken die David zelf vaak draagt en dol op is.



04-01-2010 om 19:49 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
02-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prachtige donkere nagels in een handomdraai

Prachtige donkere nagels in een handomdraai


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/12/06/819649/perfecte-donkere-nagels-in-een-handomdraai_1_515x0.jpg



Donkere nagellak is nog steeds enorm trendy. Spijtig genoeg laat de kleurintensiteit ook geen foutjes toe. Wij zetten enkele tips op een rijtje om die donkere manicure tot een perfect einde te brengen.

Donkere kleuren staan bij ieder huidtype. De kleurkeuze hangt dus volledig van je humeur af. Wil je een sexy look creëren, ga dan voor donkerrode en bordeaux kleuren. Een echt fashionstatement zet je neer met diepzwarte nagellak. Wil je graag opvallen maar ook subtiel blijven? Dan zijn navyblauw en donkerpaars perfect. Ze geven je nagels een gesofistikeerde look.

Je nagels hou je best kort en rechthoekig met afgeronde hoeken. Lange zwarte nagels zijn enkel maar angstaanjagend. Vijl je nagels eerst zodat het oppervlak perfect glad is. Oneffenheden zie je erg snel wanneer je een donkere nagellak gebruikt. Denk eraan steeds een basislaag te gebruiken, want donkere kleuren zorgen al snel voor een verkleuring van de nagels. Zet je borstel zo dicht mogelijk bij de nagelriem zonder de rest van je vinger te raken en maak een neerwaartse beweging. Zijn je nagels aan je nagelriemen nog niet volledig gevuld, stip de nagels dan netjes bij.

Donkere nagellak trekt de aandacht naar je nagelriemen. Hydratatie is dan ook van levensbelang. Wanneer je donkere kleurtjes gebruikt, hydrateer je je nagelriemen dagelijks voor een perfect resultaat. (br.she)



02-01-2010 om 14:25 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shoppen in Londen wordt iets duurder

Shoppen in Londen wordt iets duurder


http://www.hln.be/static/FOTO/pe/1/5/10/large_412510.jpg



Shoppen in Londen wordt vanaf morgen iets duurder. Een tijdelijke btw-verlaging van de Britse regering loopt immers af. Sinds 1 december 2008 was de btw in Groot-Brittannië tijdelijk verlaagd van 17,5 procent naar 15 procent. Verschillende grote winkelketens beloven wel het verschil tussen beide btw-regimes te vergoeden.
 

Begin december zei minister van Financiën Alistair Darling dat de maatregel een besparing van 11 miljard pond opleverde voor de consumenten en handelaars. Volgens het onderzoekscentrum CEB zorgde de maatregel voor 6,8 miljard pond aan extra consumptie.



02-01-2010 om 00:27 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
01-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Solden goed voor 94 euro aan miskopen

Solden goed voor 94 euro aan miskopen





De solden komen eraan en dat zullen we in onze kleerkast geweten hebben. Volgens Brits onderzoek besteden alle vrouwen samen meer dan 1 miljard aan kleding die ze nooit zullen dragen.


Ongedragen
Per persoon bedraagt het prijskaartje aan miskopen gemiddeld 94,91 euro. Vrouwen lijken de ergste overtreders, tien procent van hun kleerkast bestaat uit accessoires en kleding gekocht tijdens de solden maar nooit gedragen. Bij meer dan de helft van de items plakt het prijskaartje er nog op.


Schuldig
Een derde van de ondervraagde vrouwen beweert minstens vier stukken te hebben die slechts één keer werd aangetrokken. Ruim de helft van de ondervraagden voelt zich nadien erg schuldig.






Soldensucces

Al kan deze gewetenskwestie het enthousiasme voor de soldenverkoop niet kelderen. 54 procent van de Britten is van plan naar de koopjes af te zakken. Twaalf procent oppert nog voor de dageraad op te staan in de hoop als eerste in de wachtrij te belanden.


01-01-2010 om 00:45 geschreven door fashionista


» Reageer (0)


Foto

Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 08-2018
  • 06-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!