Stervoetballer Cristiano Ronaldo vervangt David Beckham in de nieuwste
campagne van Emporio Armani underwear. De geruchten werden dit weekend
bevestigd.
Lente/zomer Ronaldo
gaat uit de kleren voor de modecampagne van lente/zomer 2010. Naast
mannenondergoed, zal de 24-jarige Portugese voetballer ook het nieuwste
jeansmodel van Armani showen.
Beckham
David
Beckham, sinds januari 2008 het gezicht van Armani underwear, werkt
volgens kenners aan zijn eigen ondergoedcollectie. Deze is voorzien
voor de herst/winter 2010. Ook vrouwlief Victoria Beckham maakte een
eind aan haar contract met het modehuis. Tijdens de vorige campagne's
poseerde ze wulps met haar man.
Beckham als model voor Armani underwear.
Geheim Giorgio
Armani wist het nieuws lange tijd te verzwijgen. De geruchtenmolen
draaide echter al volle toeren. Nu de advertentiecampagne recent met
Cristiano gemaakt is, werd het nieuws bevestigd. Deze week worden nog
de eerste tv-spotjes met de stervoetballer opgenomen.
Bij het begin van de winter zijn we allemaal op zoek naar die
nieuwe leuke jas. Maar welk model flatteert jouw lichaam eigenlijk?
Wanneer je bijna geen taille hebt, kies je best voor een jas met
een riem. Zo kan je dankzij de riem toch de illusie wekken van een
smallere taille. Ook een jas met een naveldiepe v-hals kan wonderen
doen. Je vestigt dan namelijk de aandacht op het midden van de taille.
Heb je brede heupen? Dan ga je best voor een jas met brede revers
zodat je schouders verbreed worden of een jas met een A-lijn. Koop
zeker en vast geen model dat op de heupen eindigt. Ook brede schouders
zijn gebaat bij een jas met grote revers. Ze doorbreken namelijk de
breedte van de schouders. Een lange jas doet je schouders ook smaller
lijken, net als een jas met twee rijen knopen. Deze maakt je borstkas
namelijk breder. Opgelet! Wanneer je én brede schouders én een buikje
of grote borsten hebt kies je best niet voor jas met twee rijen knopen.
Zij trekken de aandacht naar de lichaamsdelen die je wilt verdoezelen.
Grote borsten komen het best tot hun recht bij een jas met een diepe
halslijn. Deze deelt je boezem namelijk in twee. Een wijduitlopende jas
met schuine zakken vervolmaakt het zandlopersfiguur dan weer. (br.she)
De herfst is een moeilijke periode om je te kleden. Vooral als de
temperatuur schommelt, horen we regelmatig de vraag 'wat moet ik nu
weer aan?' Als de blaadjes vallen, maakt het weer voor een deel je
outfit, toch zijn er aantal moderegels die je maar beter kan volgen.
Kleur Wit
mag nog gedragen worden maar dan als accentkleur. Een totale witte
outfit berg je maar beter weg. Kies liever voor kleur. Donkere kleuren
kunnen dan weer erg winters lijken. Ga voor de kleuren oker, beige,
camel, zachtbruin en groen. Een koude herfstdag? Een wollen pull in een
flashy tint als knalrood bijvoorbeeld geeft je outfit een trendy
metamorfose.
Vrolijk Ga voor strepen of
ruiten, daar wordt elke mens vrolijk van. Verschillende ruitjes geven
een eigenzinnige mix. Streepjes kunnen ook sober lijken, zeker in
combinatie met een ton-sur-ton combinatie. Laagjes Kleding
in laagjes zijn makkelijk om je aan te passen aan de
temperatuurwisselingen. Rokjes met een A-lijn en wijde broeken,
XL-kragen, losse mouwen geven een zwierige indruk en zorgen voor een
mooi volume-effect.
Zomerjurk Moeten jouw
zomerjurkjes de kast in? Nog niet. Het kan nog als je ze weet te
combineren met een paar mooie laarzen en een vestje in leder
bijvoorbeeld. Dat geldt evengoed voor zomerse topjes of hemdjes. Geef
ze een herfstlook door ze te combineren met herfstaccessoires. Linnen
kan echt niet meer. Dit stofje hoort thuis in de zomer en kan maar
beter opgeborgen worden.
Open schoenen Tenzij
de zomerzon volop overuren maakt, kunnen open schoenen, slippers en
sandalen niet meer. Wil je de hoge laarzen nog niet aan, ga dan op zoek
naar een paar mooie ballerina's, een degelijke pump of een mooi
enkellaarsje.
Blote benen Blote benen zien
er niet uit als ze blauw wegtrekken van de kou. Haal de panty's uit de
kast. Streepjes, geruite, kniekousen of fijne kousen geven een
stijlvoller silhouet in de herfst.
Nicole Kidman blijft ontkennen dat ze botox liet, wat experts ook
beweren. Maar deze week paste ze wel een ander, meer zichtbaar trucje
toe om jonger te lijken. Met een paardenstaart werkte ze haar rimpels
weg voor jeugdige look op de rode loper in New York.
Antirimpeltruc Nicole
Kidman bond haar rosse lokken hoog op de kruin zodat haar kapsel haar
gelaatstrekken nog strakker maakte dan anders. In beautytermen wordt
dit de 'Croydon Facelift' genoemd. Ook Kate Moss, Sianna Miller, Kate
Winslet, Michelle Obama en zelfs Victoria Bekcham passen deze
eenvoudige en goedkope antirimpeltruc toe. Een toeschouwer: "Nicole
ziet er fantastisch uit. Ze had geen enkel rimpeltje. Ofwel wordt ze
heel mooi oud, ofwel hielp de paardenstaart haar jonger te maken."
Helemaal natuurlijk Sommigen
vragen zich of Kidman botox liet injecteren, ondanks het feit dat ze
dit steevast ontkent. Ze beweert zelf dat veel water te drinken, fruit
eten en yoga voor haar jeugdige uiterlijk zorgen. 'Ik ben helemaal
natuurlijk, ik heb niets aan mijn gezicht laten doen." De plastische
chirurg Martin Braun die de grootste botoxkliniek in Canada runt, is
het daar niet mee eens. "Nicole heeft te veel botox gebruikt, ze geeft
de industrie een slechte naam."
Bewerkte foto van model voor Ralph Lauren veroorzaakt rel
Bewerkte foto van model voor Ralph Lauren veroorzaakt rel
Omdat het slanke model Filippa Palmstierna volgens het Amerikaanse
modehuis Ralph Lauren nog niet mager genoeg was, besloot merk haar met
photoshop nog een pak slanker te maken voor een advertentie. De blog
BoingBoing pikte dit op en ging nog een stapje verder. Ze maakten het
model nog magerder, zodat het zeker opviel dat er met de foto geprutst
was.
Van nature slank Onder
de foto van het graatmagere model Filippa Palmstierna op BoingBoing
stond duidelijk te lezen 'Haar hoofd is duidelijk groter dan haar
heupen'. Vooral het feit dat het meisje al van nature heel slank is,
stoorde de makers van de blog. Ralph Lauren kon duidelijk niet lachen
met deze kritiek en stuurde zijn advocaten er op af. Maar de blog liet
niet met zich sollen doen. "De wet van de copyright geeft je niet het
recht critici die je wijzen op problemen af te dreigen", was het
antwoord.
Matendebat Dit voorval voert het
matendebat en het gebruik van photoshop bij modefoto's om het uiterlijk
van modellen te verbeteren. Steeds meer magazines en modehuizen
proberen af te stappen van de digitale bewerking van foto's, iets waar
de mode-industrie veel kritiek over krijgt de laatste tijd. Gisteren
nog liet een Duits magazine weten geen professionele modellen meer te
willen gebruiken voor reportages wegens te mager.
De campagne van JBC met Naomi Campbell heeft zijn doel niet gemist.
Zaterdag werd het spotje voor het eerst uitgezonden en sindsdien is de
vraag naar het jurkje dat La Campbell in de spot draagt, bijzonder
groot. Nu al zijn de betreffende jurkjes in de meeste winkels
uitverkocht.
Bijbestellen Bij
JBC werd die stormloop niet verwacht. Klanten vragen specifiek naar dat
ene jurkje dat het topmodel draagt in de clip. Wegens massaal succes,
worden nog een aantal exemplaren bijgemaakt, al zullen dat er niet
teveel zijn. Het exclusieve karakter zou er alleen maar door
verdwijnen, zo luidt het bij JBC.
Uithangbord Campbell
blijft trouwens nog tot volgend jaar het uithangbord van de Belgische
keten. In de volgende spots is ze meer op de achtergrond te zien,
weliswaar nog steeds in hetzelfde jurkje. Te zien vanaf 2 november.
Meer dan twee miljoen Britse vrouwen houden hun favoriete jeansbroek
tot 40 jaar bij, in de hoop er terug in te passen na een
vermageringskuur.
Nooit uit de mode De
helft van de volwassenen gelooft dat de jeansbroek nooit uit de mode
raakt, daarom krijgen ze het niet over hun hart hun favoriete exemplaar
weg te smijten. Uit een enquête bij 1.000 Britse vrouwen blijkt dat de
gemiddelde jeansbroek zes jaar oud is en dat vrouwen deze langer
bijhouden dan mannen.
Meest comfortabele kledingstuk Een
derde van de vrouwen, maar slechts 12 procent van de mannen bewaren een
oud exemplaar in de hoop ooit genoeg af te vallen zodat ze weer in hun
favoriete exemplaar passen. Bijna de helft van de mannen beweert er
eentje te bewaren voor smerige klusjes als verven en knutselen. Een
kwart doet het omdat dit hun meest comfortabele kledingstuk is. 8
procent bewaart zijn jeans vanwege sentimentele redenen. Een gemiddelde
volwassene bezit vijf jeansbroeken.
De laatste jaren werd breien steeds populairder, maar door de crisis
krijgt dit plots een serieuze boost. Tal van breiliefhebbende celebs
bewijzen dat deze hobby niet langer enkel voor grootmoeders is.
Grof is trendy De
verkoop van wol nam sinds vorige herfst met 30 procent toe. Ook steeg
de interesse voor breikringen, waarbij leden wol en patronen met elkaar
ruilen. De hobbywinkelketen Hobby-Craft zegt dat ze het afgelopen jaar
meer dan een miljoen bollen wol verkochten. "Steeds meer mensen
beginnen zelf dingen te maken door de recessie. Vooral grof gebreide
kledingstukken blijken populair te zijn, dit is namelijk makkelijker te
maken voor beginners. De verkoop van dikke wol steeg zelfs met 38
procent."
Kate Hudson in de breiwinkel.
Breiende celebs Weardowney, een
merk van breiwerk, heeft een breigroep in Londen en geeft ook lessen.
Oprichtster Gail Downey zegt dat celebs ook hielpen om het oma-imago
van breien kwijt te raken. "Het is glamoureuze hobby nu, degenen die
het graag doen, passen tegenwoordig niet meer in het plaatje van de
oma. Jonge vrouwen halen er voldoening uit en het werkt kalmerend."
Kimberly Stewart, dochter van de rockster Rod Stewart, komt er eerlijk
voor uit dat ze liever thuis blijft om te breien dan uit te gaan.
Andere bekende breiliefhebbers zijn Julia Roberts, Kate Hudson, Cameron
Diaz en Geri Halliwell.
Kimberley Stewart met een zakje uit de breiwinkel.
Volgend seizoen dumpen Redactrice
bij een Brits breimagazine Emma Kennedy zegt dat de revival van breien
vijf jaar geleden begon, maar dat dit het laatste jaar explosief
toenam. "Steeds meer mensen willen zelf dingen maken, in plaats van
kledij te kopen en deze het volgende seizoen weer te dumpen."
Geen betere
winkelstad in Europa dan Londen. Shopfanaten kunnen naar hartelust hun
hartje ophalen in de vele beroemde winkelstraten en blitse warenhuizen.
Deze winkelstraten moet je gezien hebben.
1. Dé winkelstraat van Londen is ongetwijfeld Oxford Street,
de drukste shoppingstraat van Europa. Hier vind je de wereldberoemde
warenhuizen Selfridges en Marks & Spencer. De 1,5 km lange straat
herbergt een heel aanbod aan winkels. Vrijwel alle grote winkelketens
hebben hier een vestiging, zoals H&M, Mexx, Esprit, Bershka en
Zara. De beroemde TopShop waar je goedkoop kopietjes van couture vindt,
is ook hier te vinden.
2. Ook Regent Street moet
je gezien hebben. Daar vind je de warenhuizen Liberty's, Dickins &
Jones en Hamley's, de grootste speelgoedwinkel. Hamley's huisvest een
schat aan speelgoed op wel zes verdiepingen. Vooral kinderen zijn er
niet weg te slaan. Op de derde verdieping staat een berenfabriek waar
je zelf een eigen beer kan maken.
3. Carnaby Street
is een zijstraat van Regent Street. Trendy winkeltjes en hippe
boetiekjes hopen de iets jongere shopper aan te spreken. Bekende
modezaken alsG-Star, Replay, Wrangler, Diesel, Hilfiger Denim en Puma
hebben er hun vestiging.
4. Exclusiever shoppen doe je in New Bond Street.
De kans is trouwens ook groot dat je een of andere celeb tegen het lijf
loopt. Alle grote modenamen zitten er, gaande van Calvin Klein, Donna
Karan, Armani, Chanel, YSL, Cerruti, Louis Vuitton, Hermes, Mulberry en
zomeer. In de Old Bond Street zijn winkels van Gucci,
Prada, Versace, Dolce & Gabbana en DKNY, te vinden. Zelfs de
antiekliefhebber is op New Bond Street aan het goede adres. Sotheby's,
het oudste veilinghuis ter wereld, heeft hier zijn stek.
5. Mannelijke shoppers halen hun hartje op in Jermyn Street.
Deze straat richt zich vooral op mannenmode. Toppers zijn Dunhill,
Turnbull & Asser, J. Floris en Harvie & Hudson. Ook zijn er
accessoireshops waar je knopen, dasspelden en andere onmisbare
kleinigheden kunt kopen.
6. Je interieur fris je op met spullen uit Kings Road en de New Kings Road. Deze straten staan boordevol meubelzaken.
7.
Alle internationale modehuizen en designerwinkels zoals Christian Dior,
Louis Vuitton, Alberta Ferretti, Dolce & Gabbana, Giani Versace,
Gucci, Chanel, Prada, Valentino, Hugo Boss en Harvey Nichols, zijn te
vinden in de Londense wijk Knightsbridge. Een toeristische trekpleister in dit gebied is het luxueuze warenhuis Harrods. Alles is hier te vinden.
8. De wijk Notting Hill
kent succes sinds de gelijknamige film met Julia Roberts en Hugh Grant.
De boekshop in de film, Travel Bookshop, staat er trouwens echt. Vooral
reisboeken zijn er gegeerd. Portobello Road is de belangrijkste straat in Notting Hill. De permanente markt is een bezoekje meer dan waard.
9. Ben je in Londen, moet je naar Camden Town geweest
zijn. Het meer alternatieve centrum van Londen is een ontmoetingsplaats
voor vele subculturen. Goths, punks, hippies,... ze voelen zich allen
thuis in deze wijk. Camden Town trekt zowel toeristen als rasechte
Londenaars. De wijk strekt zich uit tussen de metrostations Camden en
Chalk Farm. In de hoofdstraat vind je vooral kleine winkeltjes, tattoo-
en piercingzaken en restaurants. Maar de echte publiekstrekkers zijn de
markten.
WEDSTRIJD Zin om ook af te
zakken naar Londen? Dat kan als je zaterdag naar de NINA- Shoppingdag
komt. Nina.be schenkt 5 dagtickets met de Eurostar naar het mekka van
de shopper. Waarde is 270 euro per persoon.
Vijf gelukkigen
vinden een bijzonder shoppingticket in de Nina goodiebag, te krijgen op
de NINA shoppingdag in Maasmechelen Village. Succes! (br.nina)
Wie de modeshow van Louis Vuitton tijdens de Parijse modeweek graag live bijwoont, surft morgen best even naar Facebook.
Luxemerk Louis Vuitton zendt op woensdag 7 oktober om 14 uur 30 zijn modeshow live uit via zijn fanpage op Facebook. De pagina, die zo'n 620.000 fans heeft, laat het eveneens toe om meteen commentaar te geven op de ontwerpen en de mening van anderen te lezen.
Volgens een studie aan de universiteit van New York is Louis Vuitton één van de topmerken op vlak van digitale marketing. Eerder richtte Vuitton ook al een Twitterpagina op, met zo'n 40.000 volgelingen.
Claudia Schiffer en Naomi Campbell naakt voor D&G.
Naakt lijkt stilaan de norm te worden, zeker in de modewereld zie je
steeds meer blote lichamen. Wat wel vreemd is als je er over nadenkt,
modellen moeten kledij promoten, maar ze doen dat steeds vaker zonder
enig kledingstuk. Denk maar aan de parfumcampagne van Dolce &
Gabbana.
Magazines en merken Steeds
meer modemagazines trekken hun modellen steeds minder kledij aan en
tonen artistieke foto's van naakte vrouwen om de laatste trends te
illustreren. Vooral bij Franse modemagazines valt dit op, de vrouwen
daarin hebben haast niets aan. De Fransen zijn op modevlak wel altijd
iets vooruitstrevender geweest dan de rest van de wereld. Maar ook in
Amerika neemt het gebruik van naakt toe. Naakt lijkt wel de nieuwste
stijltrend te zijn. Het Amerikaanse magazine Marie Claire publiceerde
vorige editie een modereportage met vrouwen die niets droegen. En de
campagnes van grote merken volgen, denk maar aan die met een naakte
Naomi Campbell en Claudia Schiffer voor Dolce & Gabbana, de
ontblote borsten van Keira Knightley voor Chanel, een naakte Kate Moss
voor de handtassen van Longchamp, de halfnaakte medewerkers die de
kledij van American Apparel aanprijzen, maar ook traditionele merken
als Abercrombie & Fitch gebruiken vaker sexy foto's.
Kate Moss voor Longchamp.
Internet Er
zijn enkele duidelijke redenen waarom er meer naakt getoond wordt in de
media. Nieuwe technologieën zorgen ervoor dat de grenzen van het
aanvaardbare vervagen sinds het ontstaan van de kunst. Naakte beelden
bestaan echter al ontzettend lang. Van zodra mensen begonnen te
schilderen of te tekenen, dienden blote lichamen als inspiratiebron.
Maar sinds het ontstaan van het internet kwam er een explosie van
pornografie. Het wordt steeds bereikbaarder voor mensen en vooral meer
aanvaard.
Schoonheidsideaal Maar het feit
is dat seks verkoopt, het heeft een shockeffect, het trekt aandacht.
Een naakt lichaam is een goede manier om schoenen of andere accessoires
te verkopen, omdat er dan geen andere visuele elementen de aandacht
afleiden. Als vrouwen een modemagazine met naakte modellen kopen, doen
ze dat niet voor de kledij, niet voor de seks, maar voor het hele
pakket van schoonheid op zich. Een perfect naakt lichaam is iets wat
alle vrouwen willen bereiken, het is de basis voor schoonheid, het
innerlijke is daarbij veel minder van belang.
Keira Knightley voor Chanel.
Plastische chirurgie De
lichamen die je in de bladen ziet, is iets wat vrouwen moeten
nastreven, het is van enorm belang voor hun zelfvertrouwen. We kunnen
daaraan zoveel mogelijk aanpassen als we willen. Je kunt stoffen laten
injecteren, huid laten liften en implantaten laten inbrengen. Het is nu
een instrument dat kan aangepast worden, daarom is het lichaam de
nieuwe kledij geworden. Tegenwoordig kun je alles kopen, ook een mooi
lichaam, de modebladen dienen als een soort catalogus, waarin we ons
ideale lichaam maar hebben uit te kiezen.
Ontspannen ethno-elegantie, dat liet de Belgische designer Dries Van
Noten zondag in Parijs zien tijdens de voorstelling van de
vrouwencollectie voor de lente/zomer van 2010. De Antwerpenaar had zich
laten inspireren door de drie steden Parijs, Tokio en Calcutta en
bracht uit een mix van verschillende elementen een harmonische
collectie voort.
Saffraangele
ontwerpen met versieringen, kostbare manteljassen in violet en zilver,
bonte rokken die als sari's gewikkeld werden en lange sjaals. Zowel als
ensemble als op zichzelf wisten de kledingstukken het aanwezige publiek
te bekoren. De accessoires zoals tweekleurige pumps, parelkettingen en
smaragdgroene, glanzende handtassen, speelden dit jaar een belangrijke
rol.
Givenchy-Designer Riccardo Tisci toonde zich dan weer een
ware meester van de snit met architectonische jassen met grafische
patronen gedrapeerd op zwarte harembroeken.
Parijs is de laatste stad op het drukke programma van de modeweken,
maar deze is tegelijkertijd het hoogtepunt. Maar hier lijkt wel alsof
de celebs op de eerste rijen van de modeshows en de catwalk meer
aandacht krijgen dan de ontwerpen.
Rihanna en Katy Perry Parijs
is nog steeds weggelegd voor de grootste en belangrijkste modemerken:
klinkende namen als Dior, Gaultier, Lagerfeld en Lanvin stelden er hun
lentecollecties voor 2010 voor. Maar dit jaar valt het op dat er meer
gesproken wordt over de celebs op en naast de catwalk dan de kledij. Zo
lijkt het alsof Rihanna geen enkel show heeft gemist en voor elke
ontwerper hees ze zich in een andere outfit, de ene nog sexyer dan de
andere. Ook zangeres Katy Perry zat op de eerste rij bij Karl Lagerfeld
en Gaultier. Zij kreeg veel aandacht van de paparazzi, maar eerder voor
haar relatie met komiek Russel Brand dan voor haar modekennis.
Lindsay Lohan Lindsay
Lohan mocht in Parijs haar eerste couturecollectie voorstellen als
creatief directeur voor Ungaro. Maar het is duidelijk dat ze meer
succes scoort als actrice, de pers was vernietigend over haar ontwerpen.(br.hln)
Schoenen worden
steeds minder comfortabel, de hakken steeds hoger. Deze nieuwe schoen
ziet er uiterst ongemakkelijk uit, maar de ontwerper belooft dat ze een
verademing voor je voeten zijn.
Ontzettend gezond De
'Mojitoschoen' van de Britse architect is een staaltje van
architectonische kunst. Hij ondersteunt enkel de hiel en de bal van de
voet en heeft dus geen zool waarop je kan rusten. Dat geeft het gevoel
alsof je op lucht wandelt. Je lichaam rust op de bal en de hiel van de
voet, die heeft eigenlijk helemaal geen zool nodig. Beenderen en pezen
vormen namelijk een natuurlijke steun. Volgens experts zou de schoen
ontzettend gezond zijn.
Populair De
ontwerper Hakes, staat bekend voor zijn ontwerpen van bruggen. De hoge
hakken zijn gemaakt van carbonvezels, leder en rubber. "Schoenen worden
meestal gemaakt om er goed uit te zien. Ik heb bestudeerd hoe de voet
beweegt, hoe dit het gewicht van het lichaam verdeelt", aldus Hakes.
Hoewel de ontwerper al heel wat aanvragen kreeg voor de schoenen, wil
hij zijn ontwerp niet in massaproductie brengen.(br.nina)
Zowat 5.000 personeelsleden van de NMBS krijgen in de loop van 2010 een
nieuw uniform, dat werd ontworpen door Olivier Strelli. Het nieuwe
uniform past ook in de nieuwe huisstijl die de NMBS vandaag lanceert in
een grootse voorstelling in het Brusselse Paleis voor Schone Kunsten
(Bozar). Bestemming beter!
Met
het evenement in de Bozar viert de NMBS haar vijfde jaar sinds de
opsplitsing van de 'oude' NMBS-structuur in drie delen (Holding,
Infrabel, NMBS). De spoorwegmaatschappij vond de tijd ook rijp voor een
opfrissing van de huisstijl. Die nieuwe huisstijl kreeg de baseline
'Bestemming beter!' en zal geleidelijk ingevoerd worden. Aan het
bekende B-logo wordt niet geraakt, maar stap voor stap zullen de
publiciteit, drukwerken en loketten een aangepast uitzicht krijgen. Personeel mocht kiezen
Een
van de meest opvallende nieuwigheden wordt het nieuwe uniform voor de
treinbegeleiders, het verkoops- en onthaalpersoneel en de
onderstationschefs. Dat uniform werd door het personeel gekozen uit
drie ontwerpen. Het winnende ontwerp is van de hand van de Belgische
ontwerper Olivier Strelli. De levering van de nieuwe uniformen wordt
verwacht in de loop van volgend jaar.
Hoewel niet
iedereen fan is van het geblondeerde kapsel van Rihanna overtuigde ze
modecritici afgelopen week met twee gewaagde outfits: een gewaagde
transparante jurk en een kepie.
Transparant De
transparante jurk die ze droeg op de Fashion Week in Parijs bij de show
Gareth Pugh was op zijn minst sexy, om het woord bloot niet te
gebruiken. Gelukkig bedekten donkere horizontale strepen net haar meest
intieme lichaamsdelen. Ook achter haar minihandtas probeerde ze zich te
verstoppen. De make-up hield ze net als altijd eenvoudig met donkere
lipstick.
Militaire look Een dag eerder
trok Rihanna ook al de aandacht met haar kledij, ze koos voor een
kepie. Toen ze net naast de deurwachter van haar hotel in Berlijn
verscheen, viel de gelijkenis tussen de twee op. Hiermee bewijst de
zangeres dat de militaire look helemaal in is, enkele maanden geleden
droeg Posh een gelijkaardig hoofddeksel. Haar jurkje is met de
pofmouwen ook helemaal mee met de laatste trends.
Rihanna lanceert binnenkort haar nieuwe album dat Justin Timberlake hielp te producen.
Michelle Obama zorgde voor comeback van kleine hak
Michelle Obama zorgde voor comeback van kleine hak
De schoenen van Michelle Obama (links) en Carla Bruni (rechts).
Heel wat dingen die ooit als de grootste modeblunder bestempeld werden,
zijn nu terug trendy. Denk maar aan de legging, glitters en
fluokleurtjes. Nu kunnen we de kleine hak daar ook aan toevoegen.
Vooral Michelle Obama zorgde voor deze comeback.
Catwalk Hoewel
de torenhoge hakken nog steeds overal zichtbaar blijven, zagen we ook
bescheiden hakjes op de catwalk in Milaan bij Marni en Missoni. Volgens
mode-experts zorgde Michelle Obama voor deze trend. Veel
moderedactrices merkten dat ze een zwak heeft voor schoenen met een
klein hakje. De reden is waarschijnlijk eerder het respect voor haar
man dan schoonheid. Met een bescheiden hakje ziet ze er namelijk toch
chique en vrouwelijk uit, maar zorgt ervoor dat ze niet boven manlief
uit torent. Iets waar steeds meer vrouwen, als Carla Bruni en Katie
Holmes, rekening mee moeten houden. (br.hln)
Nu geeft ook Tyra Banks vrouwen lifestyletips, het ex-topmodel
lanceerde namelijk haar eigen beautywebsite. Ze onthult er haar echte
kapsel zonder extensions en het geheim waarmee ze kilo's kwijtraakte.
Vrouwen helpen Via
een eigen website je beautygeheimen onthullen, het wordt een trendy bij
celebs. Naast Gwyneth Paltrow, waagt ook Tyra Banks zich hier aan. Ze
geeft niet alleen tips, de presentatrice van America's Next Top Model
wil dat haar website een plek wordt waar vrouwen elkaar helpen. Je kunt er ook een vraag aan het ex-model stellen.
Cellulitis De
onderwerpen van deze maand zijn oefeningen om een stevige kont te
krijgen, het model besloot namelijk te vermageren nadat ze twee jaar
geleden door de pers werd aangevallen vanwege cellulitis. Ze neemt het
ook op voor kleine vrouwen, zij moeten ook model kunnen worden volgens
Tyra. (br.hln)
David Beckham ontwerpt chique sportkledij voor Adidas
David Beckham ontwerpt chique sportkledij voor Adidas
Het is duidelijk dat de modecarrière van Posh manlief David Beckham
inspireerde. De voetballer stelde namelijk gisterenavond een
kledingcollectie voor die hij ontwierp in opdracht van sportmerk
Adidas. Het zijn casual stukken met een tikje glamour geworden.
Kasjmier en zijde De
collectie van David in samenwerking met ontwerper J. Bond bevat jasjes,
shirts en schoenen, maar ook ondergoed en accessoires. In tegenstelling
tot wat je verwacht van een sportmerk werkte hij met luxueuze
materialen als kasjmier en zijde.
Rode loper Gisterenavond
daagde het designerkoppel Victoria en David samen op voor de lancering
van de collectie in Los Angeles. De voetballer koos voor een outfit uit
zijn eigen lijn, Posh droeg voor de verandering geen jurk van eigen
makelij, maar eentje van William Tempest. De lijn is vanaf vandaag te
koop bij Adidas.
Kledij van 3-jarige Suri Cruise is meer dan 2 miljoen waard
Kledij van 3-jarige Suri Cruise is meer dan 2 miljoen waard
Het is geen geheim dat Tom Cruise en Katie Holmes hun dochtertje rot
verwennen. Vorige week nog verscheen de driejarige kleuter in hoge
hakken en handtas op straat. Nu blijkt dat haar kleerkast al meer dan 2
miljoen euro waard is.
Beste geklede kleuter In
de kleerkast van Suri Cruise hangen alle merken waar een fashionista
van droomt: jurken van Cavalli en schoenen van Louboutin. Het meisje
werd officieel tot de best geklede kleuter gekroond. "De outfits van
Suri Cruise worden heel zorgvuldig uitgekozen, het komt zelden voor dat
ze twee keer hetzelfde draagt."