De lingerie-industrie doet er alles aan om hun nieuwste setjes zo
verleidelijk mogelijk voor te stellen. En toch, kopen we hun ontwerpen
niet om ons sexy en verleidelijker te voelen. Dat blijkt uit een Engels
onderzoek.
Slechts
34 procent kiest voor bijpassende beha met broekje, 36 procent houdt
het bij de 'multipacks', onderbroekjes in één pak aan een voordelig
prijsje.
Praktisch Ondanks de inspanningen
van Dita Von Teese en andere lingeriegoeroe's, benaderen we ondergoed
nog steeds als een uiterst praktisch en functioneel iets. Beha's en
broekjes worden door de meeste vrouwen niet aanzien als een kledingstuk
dat 'sexy en verleidelijk' kan zijn.
Zestig procent van de
dames koopt nieuwe lingerie als de oude aan vervanging toe is. 31
procent houdt mooie, bijpassende setjes voor speciale gelegenheden.
Winkelketens Niet
alle vrouwen stappen de gespecialiseerde vakhandel binnen. De meeste
lingerie-aankopen gebeuren nog steeds in de supermarkt of de grotere
winkelketens.
Reacties op bericht (0)
Gastenboek
Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek