Dit is het populairste modemerk van het moment (en niemand kent het)
Het meest exclusieve merk dat je op dit moment kunt dragen, is niet Céline of Chanel, maar Tees by Tina. Een behoorlijk atypisch label dat op het eerste zicht nog het best te omschrijven valt als het huismerk van Makro. En toch staat het in zowat elk gerenommeerd modetijdschrift.
Het Amerikaanse merk Tees by Tina werd opgericht door - hoe kan het ook anders - ene Tina. Oorspronkelijk uitgevonden om meteen na haar Pilates-training te gaan werken, zonder zich te moeten omkleden. De kleding is gemaakt zonder zichtbare zomen, in stretchmateriaal dat zich zet naar eender welk lichaam.
Exclusiviteit Als je even naar de website surft, denk je niet meteen aan een high fashion modelabel. De vormgeving ziet er ronduit lelijk uit, de prijzen van de kleren liggen verassend laag en de modellen zijn typische girls next door. Maar dat imago blijkt het hem juist te doen. Het zorgt voor de nodige exclusiviteit omdat niemand ooit verwacht dat modebewuste vrouwen er kleding van zouden kopen. En dat leverde Tees by Tina al een plaatsje op in de Vogue, Harper's Bazaar en Glamour.
Kasjmier Tevens blijken de items ook écht mooi te zitten rond ieders lichaam. En hoewel ze voor 100 % gemaakt zijn van niet-natuurlijke materialen zouden ze ook nog eens zo zacht als kasjmier aanvoelen, en dat voor bijna geen geld. Het populairste model is de rolkraagtrui. (br.hln)
|