Hoe cool is dat? Modemerk laat eigen personeel in swimwear poseren
Het Amerikaanse modemerk Modcloth toont in haar nieuwste campagne perfect aan dat elke vrouw kan stralen in een bikini of badpak. Het retrolabel huurde dan ook geen professionele modellen in maar liet de eigen werkneemsters de swimwear-collectie showen. Bovendien is alles puur natuur, er kwam geen photoshop aan te pas. Hoe cool is dat?
Waarom zou je inderdaad professionele modellen inhuren als je kan beroep doen op het eigen personeel. Zo denkt Modcloth erover en niet onterecht als je de prachtige beelden bekijkt.
De vrouwelijke werkneemsters tonen met een gezonde dosis trots de nieuwste lijn van het merk. Van ultraslank tot plus-size, iedereen doet mee. Zelfs oprichtster Susan Gregg Koger zet haar beste beentje voor. De vrouwen worden getoond zoals ze echt zijn. De levensvreugde spat dan ook van de beelden af. Een betere reclame kan de online moderetailer zich niet wensen. (br.hln)
|