Online shoppen wordt persoonlijke ervaring bij Delvaux
Het Belgische luxemerk Delvaux
heeft haar website en e-shop in een ander kleedje gestoken. Daarbij
komt de nadruk te liggen op personalisering en dienstverlening op maat,
die zich vooral laat merken in de webshop.
Vragen "Delvaux
wil zich zo onderscheiden van traditionele e-shops om op een zeer
persoonlijke manier met de klanten om te gaan en er zo voor te zorgen
dat ze tevreden zijn," klinkt het. Concreet betekent dat dat het merk
zal antwoorden op alle vragen van de klanten over alle artikelen, 'of
het nu gaat om vragen over het type leder, accessoires of de initialen
van de klant.'
Van alle kanten In de e-shop
worden zowel klassieke stukken als limited editions en speciale stukken
te koop aangeboden. Tegelijk wordt het uitgebreid belicht met (mooie)
foto's die werkelijke alle kantjes van het product laten zien. Zelfs
zoomen behoort tot de opties. Tegelijk met prijs en afmetingen worden
ook de gebruikte materialen en het onderhoud uit de doeken gedaan. Op
die manier weet je echt wat je koopt.
Blogs De
website bericht de geïnteresseerde ook uitgebreid over het Huis, haar
collecties en de gebruikte materialen. De klant vindt er zelfs
onderhoudstips, nieuwtjes, foto's en blogs waardoor ze op de hoogte
kunnen blijven van alles wat het merk doet. (br.hln)
|