JBC en Rock Werchter lanceren mannencollectie
JBC en Rock Werchter slaan de handen in elkaar. Het Belgische modehuis en het Rock Werchter festival bestaan beiden sinds 1975 en vieren dit samen met de lancering van een stoere maar toch subtiele mannencollectie.
Voor Bart Claes, CEO van JBC, was het een logische samenwerking: "ik bezocht het festival al zeker tien keer. Als mijn agenda het toelaat dan ben ik sowieso aanwezig. Werchter en JBC zijn beiden twee sterke Belgische merken. De perfecte partners voor het lanceren van een mooie collectie," Aldus Claes.
De collectie oogt vooral stoer en mannelijk, zwart en grijs bepalen het kleurenpallet. De weinige andere kleuren in de collectie zijn afkomstig van de oude Rock Werchter logo's die in de kledingstukken zijn verwerkt. De lijn bevat ook veel denim in verschillende wassingen.
Rock Werchter en JBC gingen daarnaast samen op zoek naar de leukste verhalen van enkele bekende Rock Werchter bezoekers zoals Guy Swinnen en Sean Dhondt, die werden gebundeld in een mini-magazine dat je gratis bij de aankoop van een stuk uit de collectie krijgt.
Wie zijn eigen Rock Werchter verhaal wil delen kan daarvoor vanaf 27 mei terecht op de website van JBC. De leukste inzendingen worden beloond met een zeer gegeerd duo combiticket voor Rock Werchter 2015. De collectie is vanaf 27 mei te koop in alle Belgische JBC-winkels. (br.hln)
|