Verkoop sexy lingerie stijgt sterk door crisis
Advertentie van Agent Provocateur
Het erotische lingeriemerk Agent
Provocateur zegt dat zijn verkoopcijfers in Groot-Brittanniƫ met 8
procent stegen sinds het begin van de economische crisis. Volgens
economische analisten zullen alle lingeriemerken het goed doen omdat de
Britten de economische crisis willen vergeten door in bed te duiken.
Succes Agent
Provocateur en andere lingeriemerken doen het economisch goed ten
opzichte van andere modemerken die vaak verlies boeken. Het merk opende
sinds de crisis 13 nieuwe winkels en verwacht in de komende 3 jaar het
aantal winkels te verdubbelen. Ook de verkoop op internet stijgt enorm.
Daarnaast breidt Agent Provocateur zijn gamma uit met parfums en
beautyproducten.
Sexy Agent Provocateur
staat bekend om zijn sexy lingerie die vaak weinig aan de verbeelding
overlaat. Directeur Garry Hogarth: "Agent Provocateur doet het zeer
goed. Hoewel de ganse wereld op economisch vlak spartelt om het hoofd
boven water te houden, blijft ons merk groeien. In deze moeilijke
tijden moeten veel mensen opgebeurd te worden. En blijkbaar is dat net
wat onze lingerie doet, de sexy ontwerpen zorgen er voor dat vrouwen
zich goed voelen." (br.hln)
|