Sexy foto's van bijna naakte sterren als Dita Von Teese en Victoria
Beckham, de grote merken slaan er haast mee om je oren. Hoewel velen er
niet voor durven uitkomen, vinden veel mensen 'ordinair' aantrekkelijk.
Oerdriften Ordinair
is nu populair in de reclame- en modewereld omdat het nooit echt uit
raakt en merken willen nu op zeker spelen, meldt express.be. Er zijn nu
eenmaal bepaalde zekerheden in het leven en ordinair is één daarvan.
Bij een sexy foto denken de meeste mensen aan hetzelfde. Volgens
experts betekent het voor hen een soort van vlucht, we voelen
tegenwoordig steeds vaker de behoefte om afstand te nemen van de
beschaving en de bijhorende regeltjes. Ordinair herinnert ons aan onze
oerdriften. En alles wat als verboden of vies is volgens de
maatschappij, lijkt nu aantrekkelijk.
Victoria Beckham voor Armani.
Glitter scoort niet meer Daarom
verkoopt in deze harde tijden seks goed. De sexy Pussycat Dolls zijn
rolmodellen voor tienermeisjes geworden en Dita Von Teese is ontzettend
populair. Zelfs chique merken als Chanel en Christie's spelen hier op
in en laten zich door de burleske danseres vertegenwoordigen. Glitter
en glamour verkoopt tegenwoordig minder goed. Mensen kunnen zich dat
niet meer veroorloven, sexy soberheid scoort echter beter. (br.hln)
Reacties op bericht (0)
Gastenboek
Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek