Kreeg Keira Knightley digitale borstvergroting voor Chanel?
Kreeg Keira Knightley digitale borstvergroting voor Chanel?
Foto: Chanel.
Bij haar nieuwste campagne voor Chanel lijken de borsten van Keira
Knightley plots twee maten groter, wat de geruchten deed groeien dat de
actrice hulp kreeg van photoshop. Dit startte in Groot-Brittanniƫ weer
een hele discussie over het digitaal bewerken van foto's in magazines.
Huid en borsten Met
de nieuwe reclamecampagne voor Coco Chanel promoot de 24-jarige actrice
het parfum Coco Mademoiselle. Haar borsten worden enkel bedekt door een
paar bretellen, daardoor valt het op dat haar boezem plots groter is.
Ook haar huid lijkt plots heel wat egaler. Photoshopexpert Chris
Bickmore zegt dat deze foto's zeker bewerkt zijn. "Er is zeker aan haar
gezicht geprutst, ze heeft geen enkele rimpel. Ook zijn haar ogen
witter gemaakt. Er werd een schaduw toegevoegd aan haar borsten om een
ronder effect te geven en ze werden ook groter van maat gemaakt." Een
vertegenwoordiger van Chanel wilde hier geen commentaar op geven.
Foto: Chanel.
Symbool voor photoshop Ondertussen
heeft een Brits parlementslid een voorstel ingediend dat eist dat
advertenties aanduiden waar foto's werden bewerkt. "Keira is een mooie
vrouw en dat is net het punt. Als het beeld werd bewerkt dan moeten
mensen dat weten en niet proberen een onrealistisch schoonheidsideaal
na te streven. Zeker jonge meisjes zijn hier heel gevoelig aan. We
willen een symbool op de plekken waar foto's werden aangepast."
Dit
is niet de eerste keer dat een advertentie voor Chanel met de actrice
werd bewerkt. En voor de film 'King Arthur' werden haar borsten ook al
vergroot, toen gaf Keira dat eerlijk toe.
Reacties op bericht (0)
Gastenboek
Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek