H&M maakt regels voor verkoop Jimmy Choo-collectie
H&M maakt regels voor verkoop Jimmy Choo-collectie
De Zweedse winkelketen H&M verwacht een overrompeling in haar 200
winkels als de Jimmy Choo-collectie wordt uitgebracht op 14 november.
Daarom heeft de keten beslist regels op te stellen om chaos te
voorkomen.
In de rij De
regels zullen wereldwijd gelden en stipuleren onder meer dat de
shoppers een rij moeten vormen. De eerste 160 mensen ontvangen een
armband, die toegang geeft tot de winkel op het tijdstip vermeld op de
armband.
Stress, drukte en frustratie Tot
nu toe zorgden de meeste ontwerpers die een collectie ontwierpen voor
H&M voor de nodige drukte, stress en gefrustreerde vrouwen. Dat wil
H&M nu proberen vermijden.
Celebs love H&M Ondertussen
hebben ook verschillende celebrities al hun liefde voor de Jimmy
Choo-collectie voor H&M verklaard. Bij de exclusieve launch-party,
droegen zowel Hayden Panettiere, Paris en Nicky Hilton, Rashida Jones
en Olivia Wilde de stukken van de schoenenontwerper. De
H&M-collectie zal zowel uit schoenen als kleren en accessoires
bestaan.
Reacties op bericht (0)
Gastenboek
Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek