Madonna en dochter Lourdes commercialiseren kledinglijn voor kinderen
"Material Girl", dat is de naam van de kledinglijn voor kinderen die
Madonna en haar dochter Lourdes hebben gecreƫerd. De collectie zal
volgende herfst in de Verenigde Staten gelanceerd worden dankzij een
exclusief contract met de grote winkelketen Macy's. Macy's
zal vanaf augustus 2010 in ongeveer 200 van zijn winkels alsook via
zijn website de kledingstukken in het thema "terug naar school"
verkopen. "Material Girl zal een dynamisch en exclusief merk zijn van
Macy's", verklaart Jeff Gennette, directeur marketing van Macy's. De
collectie is genoemd naar een gelijkaardig nummer van het popicoon op
het album "Like a virgin". Madonna ontwierp samen met haar dochter
Lourdes (13) de kledij, in samenwerking met de textielonderneming
Iconix Brand Group. Madonna, die ook kinderboeken schrijft, is
van plan om aan deze kledinglijn ook nog een vervolg te breien. Vanaf
2011 zou er een reeks schoonheidsproducten volgen. In 2007 ontwierp de
Queen of Pop al een kledingcollectie voor de keten H&M.
|