Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    08-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rituals Antwerpen

    Rituals opent haar allergrootste winkel - 106m2 slow shopping paradijs in centrum Antwerpen

     

     

    Rituals, opgericht door Raymond Cloosterman in 2000, is het eerste merk ter wereld at home & body cosmetics combineert. Met een productlijn van verzorgende body- en gezichtscrèmes tot pure thee, soulwear, geurkaarsen en precious mineral make-up staat Rituals voor speciale aandacht die alledaagse routines weer in betekenisvolle rituelen verandert. Na de opening van de allereerste Rituals winkel in de Amsterdamse Kalverstraat in 2000, volgden openingen in steden als Londen, Madrid, Berlijn, Stockholm en São Paulo. Ook in België kende Rituals een heus succesverhaal en opent het merk nu haar grootste winkel ooit, aan de bekendste winkelstraat in Antwerpen; de Leysstraat.

     

    Het slow shopping paradijs biedt 106 m2 pure ontspanning. Prettige muziek, fijne geuren, vriendelijk personeel en een grote bloesemboom zijn de hoofdingrediënten die er voor zorgen dat iedereen die de winkel binnenstapt zich hier direct op zijn gemak voelt. De winkel heeft twee testereilanden waar de bodyproducten rustig uitgeprobeerd kunnen worden. Ook is er alle ruimte voor make-up advies, een handmassage of een kopje Rituals thee.

     

    Rituals werkt samen met de beste producenten ter wereld en een selectie topparfumeurs. Alle producten - ruim 400 in totaal - zijn geïnspireerd op een authentiek Oosters ritueel, zoals het Hammam stoombadritueel, de Ayurveda gezondheids- en schoonheidsleer en de scheertraditie van de Samurai-krijgers.

    Inmiddels heeft Rituals meer dan 250 winkels wereldwijd,  zo’n 450 shop-in-shops en 5 City Spa’s verspreid over 13 landen. De allergrootste winkel opent in de Antwerpse Leysstraat 17 en is het 32e Rituals filiaal in België. Daarnaast is het verwenmerk in België verkrijgbaar bij ICI Paris XL en INNO.

     

    08-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zonnevariaten van Didden

    De zonnevarianten van Didden: een smakelijk gamma dressings…

     

     

    Didden… Een naam die in het hart van de Belgen onlosmakelijk verbonden is met kwaliteitsvolle sauzen en specerijen. Een merk met historische aanwezigheid in de kleinhandel, nu eveneens in grootwarenhuizen.

     

    Nu voeding steeds meer synoniem wordt van gezondheid, biedt Didden een mooi gamma saladedressings aan dat een perfect antwoord biedt op de eisen van een lekkernij die zowel licht als hedendaags is. In hun elegante verpakking en ontstaan uit volkomen natuurlijke producten zonder bewaarmiddelen of kleurstoffen, passen de dressings van Didden perfect in het leven van consumenten die geraffineerde smaken vragen maar niet altijd de nodige tijd of kennis hebben om deze combinatie van gezondheid en plezier te verenigen.

     

    Pestodressing met olijfolie

    Bijzonder rijk aan basilicum, een lichte dressing met smaakvolle mediterrane accenten die zowel groene slaatjes, groentemengelingen als pastasalades verrijkt.

    Als natuurlijke bondgenoot van tomaat en mozzarella past deze zeer evenwichtige specerij ook perfect bij een foccacia, een gegarneerde ciabatta, een slaatje van koude linguini, en geeft eveneens een extra dimensie aan verschillende soorten koud of warm vlees, gegrilde vis of scampibrochetten!

     

    Sinaasappel-rozemarijndressing met olijfolie

    Met haar subtiel gefruite noot, verzacht met een vleugje smeuïge honing, gekruid met een snuifje rozemarijn en een toets van sinaasappelzeste is deze dressing beslist even verfijnd als lekker. Past perfect bij veel gevogelte, van kip, kalkoen en duif tot gerookte eend, zonder de bereidingen op basis van foie gras te vergeten.

     

    Balsamicodressing met olijfolie

    Never change a winning team : met haar harmonieuze combinatie van de bittere smaak van olijfolie en de perfecte zoetzure balans van balsamicoazijn brengt deze dressing de meeste salades perfect op smaak. Net zo verrassend als heerlijk!

    Dressings Didden : verkrijgbaar in flessen van 250ml in de kruidenierswinkel, de slagerij en bij traiteurs en nu ook in grote verpakkingen van 950ml.

    Consumentenprijs voor de dressings in flessen van 250 ml: van 2,09 € tot 2,20 €.

    www.diddenfood.com

     

     





    08-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thailand

    MEER TOERISTEN NAAR VEELZIJDIG THAILAND

     

     

    Het gaat de toeristische sector in Thailand voor de wind, zeker wat het toerisme vanuit België betreft. In 2012 steeg het aantal Belgische reizigers richting Thailand met maar liefst 14 %. Dit is niet het einde van de groei, zeker niet wanneer binnenkort ook de minder bekende facetten van Thailand ontdekt worden.

    Het Aziatische land is een klassieker onder de verre bestemmingen. Reizigers voelen zich aangetrokken door de exotische sfeer, de paradijselijke stranden, de prachtige tempels in het Land van de Glimlach, zo genoemd vanwege de vriendelijke, gastvrije bevolking. Er is echter veel meer dan het klassieke Thailand, meer dan wat je in de klassieke reisprogramma’s wordt aangeboden en daarom zullen in de toekomst nog meer mensen voor Thailand kiezen, om ‘anders te reizen’. Met ‘Travel Different Thailand’ kunt u het ‘andere’ Thailand ontdekken en beleven, talloze facetten van duurzaam leven, het vibrerende en creatieve Thailand, de typische eigenheid van het land, geworteld in de wijsheid van het Boeddhisme en de Oosterse filosofie en een gezonde levensstijl komen hier aan bod.

     

    De Thaise overheid wil de natuurpracht voor de komende generaties beschermen en de toeristen kunnen de wonderen van Thailand ook op een milieuvriendelijke manier ontdekken. Zelfs een fietsvakantie is makkelijk georganiseerd want in het noorden, het centrum en het zuiden van het land zijn er fantastische fietsroutes, voor elke toerist een haalbare kaart. Fietsen is een unieke, originele manier om Thailand te beleven. Fietsen langs de kust of door de groene heuvels, langs rijstvelden of in de bergen is een adembenemende ervaring.

    Thailand is een gezinsvriendelijke reisbestemming. Kinderen ervaren het land als een gigantische tuin die met zijn weelderige fauna en flora tot de verbeelding spreekt. Kindvriendelijk Thailand betekent ook lerend reizen en je kunt de kinderen nog meer bijbrengen door ze te onderdompelen in de Thaise cultuur.

     

    Om te ontsnappen aan de overvloed aan e-mails, SMS’en, facebook en twitter is een vakantie in Thailand ideaal. In Spa resorts wordt er steeds vaker op aan gedrongen om GSM’s, computers en tablets nog enkel in de kamer te gebruiken. Wellness in de echte betekenis van het woord, je goed voelen zowel fysisch als geestelijk, is in Thailand de afgelopen 10 jaar enorm geëvolueerd. Detox, verjongingskuren, meditatie, yoga, massages en anti-stress therapieën worden steeds gesofistikeerder.  Thais zijn voortdurend bezig met het welzijn van lichaam en geest: een boer verkoopt je een detoxdrankje volgens een oud recept van zijn overgrootvader met kruiden uit zijn tuin, een monnik leert je mediteren, in een spa ergens te lande duik je in een bad heet lavazand en krijg je de energieboost van je leven… Eén ding is zeker: in Thailand ben je in no time van alle stress verlost, digitale of andere…

     

    Thailand is veelzijdiger dan men denkt. Het is een familievriendelijke reisbestemming waar elke type vakantieganger aan zijn trekken komt. Daarom staat het als een paal boven water dat Thailand zijn traditie van eersterangs reisbestemming zal behouden, meer zelfs, dat het aantal reizigers naar het Land van de Glimlach nog zal toenemen.

    www.toerismethailand.be 

    07-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Narvik home parc

    Nieuwe, unieke Jan des Bouvrie-vakantieverblijven op Narvik HomeParc Mooi Zutendaal

     

     

    Speelse lijnen, veel lichtinval en moderne grijstinten. Dat zijn dé troeven van de twee nieuwe types vakantieverblijven op Narvik HomeParc Mooi Zutendaal, waarvoor het vakantiepark een unieke samenwerking aanging met de gerenommeerde Nederlandse architect-interieurontwerper Jan des Bouvrie.

     

    Speciaal voor het Zutendaals Narvik vakantiepark ontwierp hij zowel een ‘Luxe Villa Jan des Bouvrie’ als een ‘Luxe Wellnessvilla Jan des Bouvrie’, compleet met o.a. een jacuzzi, vierpersoonssauna en douche-/stoomcabine. Deze samenwerking is uniek in België in de sector van de vakantieparken. “De samenwerking met Jan des Bouvrie is een mijlpaal voor het toerisme in Zutendaal en de provincie Limburg.”, aldus eigenaren John van der Linden en Bart van der Valk.                                                                 

     

    Narvik HomeParcs is een dochteronderneming van Trias Investeringen en werd opgericht door de creatieve recreatiespecialisten Bart van der Valk en John van der Linden. Momenteel bezit Trias drie vakantieparken: Mooi Zutendaal (Zutendaal, België), Bergse Zand (Bergen op Zoom, Nederland) en Heelderpeel (Maasgouw, Nederland).

     

    Wie een vakantiewoning koopt, heeft drie mogelijkheden naar gebruik toe. Indien de koper wenst dat zijn woning het hele jaar door wordt verhuurd - met uitzondering van 3 weken eigen gebruik -, ontvangt hij een netto gegarandeerd rendement van 6,2 %, gedurende 10 jaar. Bij een flexibel rendement ontvangt de koper de daadwerkelijk gerealiseerde huuropbrengst. Ten derde kan de koper ook kiezen voor 100% recreatief eigen gebruik. 

    In Zutendaal staan op dit moment 150 Narvik-vakantieverblijven, waar bij de bouw de Scandinavische logbouwmethode werd toegepast. Door de woningen op te trekken uit massieve houten balken met een dikte van 16 cm zijn de vakantieverblijven stuk voor stuk op een ecologische en duurzame manier gebouwd. Narvik zet, mede door de samenwerking met Jan des Bouvrie, enorm in op luxe en beleving. Op deze manier onderscheidt Narvik HomeParcs zich van de andere vakantieparken.                                                                 

    Het park in Zutendaal is de afgelopen jaren getransformeerd van eenvoudige camping tot luxueus viersterrenvakantiepark met 200 accommodaties en heel wat faciliteiten (binnen- en buitenzwembad, restaurant, speeltuinen, …).

     

     

     

    07-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Picard Diepvries

    Picard Diepvries opent drie nieuwe winkels in België

     

     

     

    In navolging van de succesvolle opening van de eerste drie Brusselse winkels, zet de Franse specialist in diepgevroren voeding zijn lancering op de Belgische markt verder met drie nieuwe winkels in Elsene, Jette en Ukkel.

    De Belgische consumenten lijken het nieuwe gastronomische concept uit Frankrijk te hebben omarmd. Picard is momenteel de enige keten die 750 tot 900 hoogkwalitatieve diepvriesproducten aanbiedt – al naargelang het seizoen – voor elke gelegenheid; van eenpersoonsmaaltijden tot gezinsporties, voor dagelijks gebruik tot feestelijke aangelegenheden.

     

    Om die reden heeft Picard Diepvries beslist zijn aanwezigheid te versterken met de opening van drie gezellige winkels in de meest commerciële omgevingen van Brusselse agglomeratie. De eerste bevindt zich op de Steenweg op Elsene 135, op een steenworp van het Fernand Coqplein in Elsene. Deze nieuwe winkel, tussen de Europese wijk en “Louisa”, biedt op 143m2 het volledige productengamma van Picard Diepvries. De winkel in Jette beschikt over 201m2 winkelruimte ligt op de Leopold I-straat 525 in het hart van de wijk “Miroir”, de derde winkel heeft een oppervlakte van 190 M2 en wordt geopend aan de Alsembergsesteenweg 626 in Ukkel. Hij is hiermee zeer centraal gelegen vlakbij de Xavier de Buestraat, waar zich een heleboel buurtwinkels bevinden. Zoals alle winkels van de keten, zijn ook de drie nieuwe Brussels winkels van Picard Diepvries alle dagen geopend; op maandag van 13 tot 20u, van dinsdag tot zaterdag van 9 tot 20u en op zondagvoormiddag van 9 tot 13u.

     

    Goede redenen om voor Picard te kiezen: een smaak voor elke dag van de week,  natuurlijke en verse producten,  minder additieven want dat is gezonder,  grondige kwaliteitscontroles,  onze planeet respecteren is een dagelijks engagement, klant bespaart tijd én geld, inkopen doen is zeer gemakkelijk en goede raad en een glimlach zijn inbegrepen.  De troeven van Picard: een dynamisch magazijnconcept, 35 jaar ervaring in dienst van de klant,  een gezonde en evenwichtige voeding en innovatie voor de smaak en om het leven te vereenvoudigen.

     

    06-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lowie en Lowieze

    Lowie & Lowieze - adellijke lichtverrekijkers maken van tuin theaterschouwspel

     

     

     

    Lowie en Lowieze zijn de adellijke leden van een veelzijdige buitenfamilie. Wie in de opera graag zijn verrekijker bovenhaalt om alles goed in de gaten te kunnen houden, kiest in zijn tuin met plezier voor de adellijke Lowie en zijn zus Lowieze, die als lichtverrekijkers van jouw tuin een theaterschouwspel maken.

     

    Lowie en Lowieze zijn schoolvoorbeelden van hoe vorm en functie hand in hand kunnen gaan. De basisvorm bestaat uit een cilinder. De twee lichthuizen – eveneens cilinders – aan beide kanten van het lichaam draaien volledig rond hun as en functioneren op die manier als up- maar ook als downlighter. Je kunt bovendien de twee lichthuizen los van elkaar bewegen, waardoor één armatuur twee plekken tegelijk uitlicht. Lowie en Lowieze zijn ook beschikbaar in eenlampsversie, waarbij zich maar één lichthuis op de cilinder bevindt

     

    Lowie is de kleine broer van Lowieze. Met zijn 150 mm is hij ideaal om te monteren op je gevel als wandverlichting. Maar ook op de grond is hij van nut; je plaatst hem wel het best op plekken waar weinig of lage begroeiing is. Lowieze, beschikbaar met een hoogte van 350 of een royale 600 mm, torent graag boven de rest uit. Ze is perfect geschikt om duistere wegen te verlichten of een dramatische boom of parmantige struik in de kijker te zetten.

     

    06-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Smaakmakers Hasselt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    4 Smaakmakers inspireren Hasselt-trippers

     

     

    Wat hebben Regi Penxten, Ilse Liebens, Hanne Troonbeeckx en Giovani Oosters met elkaar gemeen? Allevier zijn ze een BV, stijlbewust én nu ook Smaakmaker van Hasselt. In vier smaakvolle wandelroutes, op hun maat gemaakt, laten ze Hasselt, Hoofdstad van de Smaak, ontdekken via de ‘smaken’ Trendy, Bohemien, Exclusief en Creatief. Hasselt draagt al jaren met trots het label Hoofdstad van de Smaak. En omdat smaken verschillen, pakt de Limburgse hoofdplaats nu uit met De Smaakmakers.

     

    “Limburg heeft een sterk toeristisch profiel als groene regio, vol boeiende outdoor activiteiten. Maar daarnaast heeft een vakantiebestemming ook aantrekkelijke stadskernen nodig,” zegt Igor Philtjens, de Limburgse gedeputeerde van Toerisme. “Zo’n stadsbeleving is de kers op de taart. Daarom past Hasselt perfect binnen de jaarcampagne van Toerisme Limburg, ‘Zoveel redenen voor een vakantie in Limburg’. Het is namelijk deze mix aan mogelijkheden in onze provincie die van Limburg een toeristisch sterk merk maakt. Toerisme Limburg en stad Hasselt hebben een samenwerkingsverband voor de toeristische promotie van Hasselt. De nieuwe Smaakmakers-campagne is een volgende stap daarin. Zo willen we Hasselt en bij uitbreiding heel Limburg op permanente wijze via frisse en vernieuwende acties promoten in binnen- en buitenland.”

     

    “Deze 4 enthousiaste Smaakmakers presenteren elk één ontdekkingsroute die het best bij hen past. Ze gidsen de toerist naar de meest exclusieve, creatieve, bohemien en trendy plekjes van Hasselt,” zegt Hilde Claes, burgemeester van Hasselt.

    “Zo ontdekt de toerist het kloppende hart van Hasselt telkens op een andere manier,” voegt Karolien Mondelaers, schepen van Toerisme, er aan toe. “De routes bewijzen dat Hasselt de titel van Hoofdstad van de Smaak waardig is. Dankzij dergelijke innovatieve campagnes kunnen we ons nog meer  profileren als ideale shortcitytrip-bestemming.”

     

    De vier Smaakmakers leggen, gewapend met een Iphone, een van de routes af en tonen in het filmpje zijn/haar persoonlijke tips en favoriete adresjes uit de route. Het filmpje begint of eindigt altijd in een logiesuitbating die past binnen het thema van de route. Regi: Trendy Hasselt, met het trendy Hotel Radisson Blu; Giovani: Creatief Hasselt, met het sympathieke Hotel ’t Hemelhuys: Hanne: Exclusief Hasselt, met de luxueuze Chambres b’Hôtes en Ilse: Bohemien Hasselt, met het knusse B&B ’t Demerhuisje. Op elke route staat een 35-tal leuke adresjes van winkels, horecazaken, musea, cultuurhuizen enz. Aan de hand van deze tips stel je online zelf je route op maat samen. De 4 routekaarten kun je gratis afhalen in de Smaakwinkel in Hasselt (Maastrichterstraat 59) of downloaden op je smartphone via www.citytriphasselt.be. 

     

    Toerisme Limburg en Toerisme Hasselt lanceren een Facebook-wedstrijd  rond De Smaakmakers. Op de Facebookpagina van Toerisme Limburg kun je citytrips naar Hasselt winnen. Je overnacht dan in één van de vier logeeradresjes die de Smaakmakers op hun route aanbevelen.

     

     

    05-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Baskenland

    Pierre & Vacances nodigt u uit om het Baskenland te ontdekken, mét zongarantie !

     

    Vorstelijke stranden, bakermat van golf en surfen. Het Baskenland kan niet alleen bogen op een rijke cultuur en architectuur, maar ook op een weelderige natuur. De regio verleidt met activiteiten in open lucht, uitstapjes en culinaire geneugten, maar ook met heerlijk nietsdoen op prachtige zand- en rotsstranden en zelfs avontuur voor waaghalzen. Aan de kust zijn er voor zowel volwassenen als kinderen heel wat activiteiten te ontdekken, van surfen en zeilen tot duiken. Bovendien zijn ook de bergen nooit veraf. Het zachte klimaat, de ongerepte natuur en de pittoreske dorpjes aan de kust en in het binnenland vormen het ideale decor voor een fantastische gezinsvakantie.

    Residentie Pierre & Vacances Haguna in Biarritz: Dit volledig gerenoveerde verblijf biedt appartementen met airco die met de grootste zorg werden ingericht: nieuwe bedden, modern uitgeruste keuken. Er is ook een nieuwe wellness-ruimte met hamam, sauna en verzorgingsruimte.

    Residentie Pierre & Vacances La Villa Maldagora in Saint-Jean-de-Luz. Een charmant verblijf, omgeven door bloementuinen. Dit verblijf dicht bij het strand verenigt neo-Baskische stijl met architectuur uit de jaren 30. De toon wordt gezet door het traditionele vakwerk, terracotta dakpannen en een door bogen omzoomde binnenplaats. Voor de liefhebbers zijn er vlakbij 3 golfbanen: Ilbarritz, Bassussary en Chiberta.

    In het zuiden van les Landes ligt de autovrije village Club Pierre & Vacances de Moliets, omgeven door dennenbossen, twee golfterreinen van de hand van Robert Trent Jones Senior, en niet te vergeten: de oceaan. Moliets kan bogen op het langste strand van de Côte d'Argent. Natuurliefhebbers kunnen te voet of per fiets hun hartje ophalen in het natuurreservaat Courant d'Huchet.

    Zongarantie is in de prijs inbegrepen ... Dit exclusieve aanbod biedt de mogelijkheid om tot drie dagen voor vertrek zonder bijkomende kosten, volgens beschikbaarheid de bestemming of data te wijzigen als de zon niet op de afspraak is. Het volstaat om een seintje te geven drie tot vijf dagen voor het begin van de vakantie indien er op www.lachainemeteo.com minstens twee dagen regen voorspeld wordt tijdens het verblijf.

     www.pierreetvacances.be -België: 070 246 100 (€ 0,15/min)

     

     

    05-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blafre

    Blafre maakt het bont op de eerste schooldag

     

     

    Geen platgedrukte peer of uitgelopen fruitsapjes meer. Daar steekt Blafre een stokje voor, met zijn lunchboxen en hippe cat bottles in bonte kleuren.

     

    Hallo meneer de uil - Waar brengt u ons naartoe? Naar school natuurlijk… Een lekkere lunch in een kleurrijke brooddoos: leuk voor de kindjes én handig voor de mama’s en papa’s.

    Deze blitse brooddozen zijn niet alleen erg mooi, maar ook praktisch ingedeeld. Zo past er naast de boterhammetjes gerust nog een gezond stuk fruit of een koekje. De elastiek zorgt ervoor dat alles netjes op z’n plaats blijft.

     

    Vroom, vroom: De lunchboxen van Blafre, they’ve got it all! Zowel de uil als de stoere tractor zijn carwashproof, met andere woorden geschikt voor in de vaatwasmachine. Daarenboven zijn ze bestand tegen extreme temperaturen (-40°C tot 120°C). (Beschikbaar in verschillende kleuren) Prijs: €18.95

     

    Minneke poes : Aardige kat, drinken zonder morsen, hoe doe jij dat? Met de drink-flessen van Blafre uiteraard. De lieve snoeten van de poesjes zijn een streling voor het oog. De drinkbussen hebben een handig formaat en zijn vervaardigd uit sterk roestvrij staal. Perfect voor “koddige” kinderhandjes! Prijs: €16.95

    www.manchild.be

     






    05-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bernard Massard

    Bernard-Massard lanceert een cuvée limited edition

     

     

     

    Nieuwe cuvée limited edition bij Bernard-Massard. Elk moment... het perfecte moment ! Juni, het einde van het schooljaar, van Roland Garros en de laatste reservaties voor de zomervakantie. Bernard-Massard schenkt ons weer een kans om te vieren !

     

    De bekende Luxemburgse schuimwijnproducent lanceert bij Delhaize een nieuwe limited edition cuvée, als supplement van de twee grote broers, de Cuvée Sélection en de Cuvée Ecusson Brut en Rosé.

     

    Deze cuvée, nog steeds volgens de méthode traditionnelle, onderscheidt zich door een samenstelling met 100% Chardonnay. Deze edele wijnstok laat al zijn fijne toetsen vrij in de bubbels. Zijn lichte, fijne en elegante smaak maken van het aperitief een geslaagde aangelegenheid.

    Cuvée Chardonnay, 75 cl, richtprijs 11.49 €, enkel verkrijgbaar bij Delhaize

    Cuvée Sélection, Brut, Demi-Sec en Rosé, 75cl: richtprijs 9,29 € ; Cuvée Ecusson Brut en Rosé, 75cl: richtprijs 12,50 €, verkrijgbaar in speciaalzaken

    www.bernard-massard.com

    04-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aranciata Rossa

    Beleef een Italiaanse zomer en aperitief met de frisse vruchtendrank Aranciata Rossa!

     

     

    Sanpellegrino staat voor de Italiaanse manier van leven. De elegante waterflessen van het merk zijn intussen uitgegroeid tot een vaste waarde, zowel thuis als op restaurant. Vandaag introduceert het Italiaanse label een nieuwe verfrissende vruchtendrank met bloedsinaasappel: Aranciata Rossa. Ideaal als aperitief tijdens warme dagen..

     

    In Italië wordt als aperitief meestal iets non-alcoholisch geschonken. Zo’n 80 jaar geleden lanceerde Sanpellegrino hiervoor twee vruchtendranken, gemaakt met zongerijpt fruit uit Sicilië en puur mineraalwater. In 2009 verbeterde het merk de formule van Aranciata (sinaasappelsmaak) en Limonata (citroensmaak). Naast de typische bolvormige 20 cl-flesjes, lanceerde het ook een 33 cl-blikje met vintagelook. Nieuw was ook de aluminium cap waarmee je het drankje beschermt tegen dorstige bijen.

     

    Frisse smaak met bloedsinaasappel. Deze zomer vult Sanpellegrino het assortiment aan met een nieuwe smaak: Aranciata Rossa of bloedsinaasappel. Door hun bitterzoete rode vlees staan de citrusvruchten aan de mediterrane kusten bekend om hun verfrissende eigenschappen. Ze vormen er ook al lang een populaire dorstlesser. Bovendien past de subtiele, bittere smaak perfect bij warme en koude hapjes. Zei er iemand aperitief?

    Anders dan bij de typische softdrinks zit in Aranciata Rossa geen enkel bewaarmiddel. Kwaliteitsvolle ingrediënten, het behoud van natuurlijke aroma’s en de nauwgezette opvolging van elke productiefase zorgt voor een onfeilbare kwaliteit. Elk stuk fruit voor het drankje wordt vandaag nog altijd met de hand geplukt, net als 80 jaar geleden!

    Beschikbaar in de supermarkt in blikjes van 33 cl; een sixpack kost € 4,29.







    03-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scandinavisch design

    Scandinavisch geïnspireerd topdesign zorgt voor woonkamergevoel op kantoor

     

     

     

    De ideale werkplek wordt anno 2013 gekenmerkt door een ongedwongen sfeer, omkaderd door knap vormgegeven design. De monotone, lelijke bureaus met ergonomisch onverantwoorde stoelen zijn vandaag dan ook voltooid verleden tijd. De nieuwe Authentic Nordic 101 van BuzziSpace sluit naadloos aan bij die innovatieve gedachtegang. Een van de eerste merken die het kantoor een designlook meegaven, is BuzziSpace. Met hun nieuwe Authentic Nordic 101 gaat het label verder dan ooit. Dankzij de klassevolle stoel geïnspireerd op de retrostijl geef je je bureau onmiddellijk een warme en huiselijke inrichting. Perfect om een knusse hoek te vormen middenin je werkruimte.

     

    Thuis op kantoor: De nieuwe Authentic Nordic 101-eenzitter is geïnspireerd op Scandinavisch design. Logisch, want de Deense topdesigner Stäffan Thomasen stond in voor de vormgeving. De stoel valt op dankzij zijn vintagelook, maar is ontwikkeld met de modernste technieken en wordt met veel zorg en kunde geproduceerd in de Verenigde Staten. Op die manier combineert BuzziSpace Belgische knowhow, Scandinavische feel en Amerikaanse productie.

     

    Innoverend, maar trouw aan de kernwaarden van BuzziSpace: De Authentic Nordic 101 is de eerste telg in de Authentic Nordic-lijn van nieuwe ontwerpen, geïnspireerd door het Hoge Noorden. De nieuwe collectie van BuzziSpace wijkt enigszins af van de gekende akoestisch isolerende meubels voor op kantoor die het merk doorgaans brengt. Niettemin herbergt ook deze reeks de voornaamste kernwaarde van BuzziSpace: meer comfort bieden op de werkvloer. De Authentic Nordic 101 is verkrijgbaar in de stoffen BuzziFabric (24 kleuren) en BuzziRough (23 kleuren). Bovendien bestaat de stoel in twee uitvoeringen: Flat en 3D. De Flat-versie heeft een vlak zitvlak, terwijl de 3D-uitvoering een zitvlak met ribbels meekreeg.



    03-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Contigo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Contigo introduceert herbruikbare flessen op festival

    Exclusief: vul je drinkfles gratis bij aan de waterbar op Rock Herk (12-13 juli)

     

    Dat er muziek in milieu zit, bewijst Contigo, het ecologische designmerk van waterflessen en drinkbekers. Op het alternatieve festival Rock Herk, op 12 en 13 juli in Herk-de-Stad, kunnen muziekfans gratis water bijvullen aan een speciale waterbar. Een primeur voor een festival in België! Met deze verfrissende actie wil Contigo consumenten oproepen om kraantjeswater te drinken met een herbruikbare fles, ook buitenshuis. “Bedoeling is om dit idee op termijn door te trekken naar andere festivals”, aldus Stijn Lowette, zaakvoerder van het Limburgse Kambukka, het bedrijf dat de exclusieve distributierechten van het Amerikaanse merk Contigo heeft voor Europa, Afrika, het Midden-Oosten en India.

    Contigo staat bekend om zijn trendy waterflessen en drinkbekers voor mensen met een actieve levensstijl. De herbruikbare flessen laten je bovendien toe om met één hand te drinken. Zo kan je makkelijk blijven meespringen op de alternatieve tonen van Rock Herk. Wie zijn Contigo-drinkbus meeneemt, of ter plaatse tegen promotieprijs de nieuwe waterfles Grace koopt -750 ml 6 euro (i.p.v. 19,95 euro)- verkrijgbaar in de kleuren Tangerine, Ocean Blue & Cobalt Blue - kan tijdens het tweedaagse festival gratis water bijvullen aan een speciale waterbar. Dit concept – een primeur voor een Belgisch festival – is een initiatief van Contigo, samen met de afvalmaatschappij Limburg.net en de watermaatschappij De Watergroep.

     
    Stijn Lowette van Contigo: “Bij Contigo houden we van duurzaamheid. We willen laten zien dat er goede drinkflessen bestaan waarmee je in stijl kan drinken en tegelijk het milieu kan sparen. Festivals, al snel geassocieerd met wegwerpbekertjes, zijn de perfecte plaats om herbruikbare flessen te promoten. Bovendien kan je ze thuis gewoon verder gebruiken, bij het sporten, op uitstap, tijdens je vakantie… We hopen de bezoekers van Rock Herk te overtuigen, want in de toekomst willen we ook op andere festivals onze waterbar introduceren.

     

     

     

    03-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lipfisch

    De vrolijke rugzakjes van Lipfish gaan mee naar school

     

     

    Spring de schoolbanken op met Janne de kikker of slinger rond de juf met Doris de aap. Lipfish fleurt de eerste schooldag op met zijn vrolijke rugzakjes. De stoffen knapzakken zijn zacht en licht en dus comfortabel om te dragen. Past voor klein en groot, dankzij de verstelbare riemen.

     

    Met het kleine lusje bovenaan kunnen jolige Janne en dolle Doris gemakkelijk aan de kapstok worden gehangen voor de kinderen de klas binnengaan. Zo kunnen ze zeker geen apenkuren uithalen… De rugzakjes worden gesloten met een touwtje én een velcrostrip. Beschikbaar in snoepkleuren (roze, rood, blauw) - adviesprijs € 15,95.

    www.lipfish.com

     





    02-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Melproducten

    Symposium Brussels : Wetenschappers onderschrijven het belang van melk en melkproducten als onderdeel van een gezonde voeding

     

     

     

    VLAM organiseerde in samenwerking met het European Milk Forum (EMF) in Brussel het symposium “De natuurlijke nutriëntenrijkdom en meerwaarde van melk en melkproducten als onderdeel van een gezonde voeding. Van wetenschap naar praktijk”.

    Het symposium bracht een stand van zaken over de nutriëntenrijkdom van melk en melkproducten in relatie tot voeding en gezondheid. Het is bekend dat melk rijk is aan calcium. Wat nogal eens wordt vergeten is dat melk van nature ook een goede bron is van andere essentiële voedingsstoffen zoals eiwitten, kalium en de vitaminen B2 en B12. Actueel wetenschappelijk onderzoek wijst op een verband tussen het verbruik van melk en melkproducten en een verminderd risico op cardiovasculaire aandoeningen en type 2-diabetes, een lagere bloeddruk en een gezond gewicht. Zuivelproducten dragen als onderdeel van een gezonde voeding ook bij tot gezonde botten en een goede spierconditie. Er werden ten slotte handvatten aangereikt over hoe we deze kennis kunnen omzetten naar de praktijk.

     

    Het Symposium Brussels was onderdeel van een uniek concept: drie internationale experten brachten een gemeenschappelijk programma in drie landen die participeren aan het EMF-informatieproject “Milk nutritious by nature”. Het programma bereikte zo voedingsdeskundigen, beleidsmakers, voedings-en gezondheidsorganisaties en artsen in Kopenhagen, Brussel en Den Haag.

     

    Dr Michaël Laurent (afdeling Gerontologie en Geriatrie, UZ Leuven) richtte zich op osteoporose, een frequente aandoening. Vanaf 50 jaar loopt 1 op 2 vrouwen en 1 op 5 mannen een fractuur op. Calcium, eiwitten en vitamine D zijn elementair voor een gezond skelet. Uit grote wetenschappelijke studies blijkt duidelijk dat de combinatie van calcium en vitamine D-supplementen nuttig zijn om osteoporotische breuken bij vrouwen na de menopauze die te weinig van deze bestanddelen innemen, te helpen voorkomen.

     

     

     

     

    01-07-2013 om 10:03 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ibis smaken

    Een tour door België in elf rijke smaken

     

     

    De hotelketen ibis, onderdeel van de Accor groep, lanceert het concept Beer Hopping in zijn bars. Op de menukaart staan elf uitgezochte speciaalbieren, die elk een Belgische provincie vertegenwoordigen. Met dit nieuwe concept wil het merk de klantenervaring optimaliseren.

     

    Stilaan kondigt de zomer zich aan en dus ook de periode voor aperitiefjes onder vrienden. Zin om een Antwerpse Tripel te proberen, vergezeld van een heerlijk stukje kaas? Of misschien bezwijk je voor de charme van een Houblon Chouffe of een Brusselse Blonde? 

     

    Sinds enkele jaren is er een sterke heropleving bezig van lokale producten. En bieren zijn geen uitzondering op deze regel. Volgens de Federatie van Belgische Brouwerijen omvatten speciaalbieren twintig jaar geleden 10% van de markt, terwijl dat vandaag niet minder is dan 30%. Inmiddels is het aantal bieren ‘made in Belgium’

    gestegen van zevenhonderdvijftig variëteiten tot duizendtweehonderd vandaag. Belgen maar ook toeristen tonen zich alsmaar nieuwsgieriger en ontdekken graag nieuwe smaken. De ibis hotels hebben zorgvuldig elf klassiekers geselecteerd, één per provincie, die nu beschikbaar zijn in de bars van het Belgische ibis netwerk.

     

    Dit nieuw concept verrijkt de unieke ervaring van ibis klanten, bezoekers slaan twee vliegen in één klap: regionale bieren ontdekken tijdens een bezoek aan België. Yves Fonck, Vice President Operations ibis België en Luxemburg, bevestigt: “Wij willen al onze klanten een unieke ervaring bezorgen, of ze nu in onze hotels verblijven of iets drinken in één van onze bars. Dit concept is onderdeel van een continue verbetering van onze service. Na onze bedden volledig vernieuwd te hebben met de Sweet Bed™ by ibis, om onze klanten ongeëvenaard comfort te bieden, wilden we hen de regionale rijkdommen van ons land laten ontdekken”.

     

    Drie ambassadeurs ondersteunen het Beer Hopping concept. Bob Hendrickx en Martin Cuelenaere, de auteurs van het boek ‘340 originele cafés in Vlaanderen’ en Nicolas Soenen, ambassadeur van de brouwerij Duvel Moortgat.

    De geselecteerde speciaalbieren: Brussels Hoofdstedelijk Gewest: brouwerij Lefebvre – Blonde van Brussel; provincie Antwerpen: brouwerij De Koninck – Antwerpse Tripel; provincie Henegouwen: brouwerij Dubuisson – Cuvée des Trolls; provincie Limburg: brouwerij en stokerij Wilderen – Tripel Kanunnik; provincie Luik: brouwerij de l’abbaye du Val-Dieu – Blonde Val-Dieu; provincie Luxemburg: brouwerij Achouffe – Houblon Chouffe; provincie Namen: brouwerij du Bocq – Gauloise Ambrée; provincie Oost-Vlaanderen: brouwerij Huyghe – La Guillotine; provincie Vlaams-Brabant: brouwerij Boon – Kriek Boon; provincie Waals-Brabant: brouwerij Lefebvre – Blonde Barbar en provincie West-Vlaanderen: brouwerij Huyghe – Blonde Sint Idesbald. Dit aanbod is geldig in 22 ibis hotels in België. www.ibis.com  

     

     

     

    30-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kleurrijke kwarts

    Kleurrijke kwarts

     

     

     

    Kleur buiten de lijntjes met de badkamercollectie van Silestone by Cosentino®. Een blikvnger van een badkamer? Dat is helemaal op maat van de nieuwe badkamercollectie Silestone by Cosentino®, gekend om zijn innovatieve oppervlakken uit natuurlijk kwarts. Geef je verbeelding alle ruimte met gewaagde tinten als Rosso Monza en Magenta Energy. Of verras met een exclusief ontwerp, een wastafel helemaal van kwarts gemaakt.


    Baden in stijl, daar weet Cosentino® alles van. De nieuwe collectie met oppervlakken uit Silestone®-kwarts leent zich dan ook perfect voor de badkamer. Niet alleen omwille van de bacteriostatische eigenschappen, maar ook door de ruimte voor verbeelding. Want met deze platen van kwarts vindt Cosentino® de badkamer opnieuw uit. De Silestone®-kwartsoppervlakken passen zich aan de ruimte aan: met één materiaal bekleden ze instant een ruimte. Door met plaatmateriaal in groot formaat te werken, zijn voegen vrijwel onzichtbaar – mooi én praktisch. De nieuwe collectie telt zeven modellen voor douchebakken en acht voor wastafels. Daarbij is het wastafelmodel Exclusive, gecombineerd met een Integrity-spoelbak, een mijlpaal in de kwartsindustrie: de spoelbak is een driedimensionaal product uit één stuk Silestone® vervaardigd.


    En dat je met kleurrijk kwarts je badkamer allure kan geven, bewijzen de tinten Rosso Monza en Magenta Energy. Wat dacht je van een felrood accent met een strak wasmeubel? Of van een fuchsia wandbekleding over de hele badkamer? Zelfs de vloer kan je perfect uitrusten met een kleurrijk Silestone®-product. De badkamercollectie wordt op maat gemaakt. Uiteraard is er nog een waaier aan andere kleuren naast Rosso Monza en Magenta Energy. Zo is de collectie verkrijgbaar in alle Silestone®-kleuren en alle Eco by Cosentino®-kleuren (gerecycleerd oppervlak met exclusieve designs).







    29-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Curcao

    Curaçao speelt in op trendy reiziger

    Upcoming: design, kunst, workshops, architectuur  en trendy places to be

     

    We reizen meer en meer op basis van een thema, is het niet slow travel, dan is het wel eco of actief. Echter komt ook het thema Trendy en Design meer en meer naar voren. Is Curaçao een trendy reisbestemming? Ja waarom niet. Hier vind je niet alleen maar zon, zee en strand, maar ook een hele reeks op en top trendy activiteiten, beach bars, restaurants en verblijven doe je natuurlijk in een trendy hotel.

    Voor een verblijfplaats op Curaçao zijn er mogelijkheden zat. Er is een fantastisch aanbod van prachtige, luxueuze resorts met alles erop en eraan tot appartementjes met uitzicht op zee. Maar je kunt ook voor een design en dus trendy logement, iets dat er echt helemaal uitspringt zoals het nieuwe Papagayo Beach & Design Hotel op een half uurtje van Willemstad. Er is in dit hotel een allesomvattende guest service, inclusief sport & wellness. Het sfeervolle Speciality Restaurant Papagayo staat aangeschreven als een van de beste restaurants van Curaçao.

     

    De trend van terug naar de natuur is al een tijd geleden ingezet, maar nog altijd gangbaar. Zoek je graag je heil in de kracht van de natuur? Dan moet je beslist naar de kruidentuin van Dinah Veeris die al sinds 1982 onderzoek doet op het terrein van geneeskrachtige kruiden. Op ‘Den Paradera’, zo heet haar botanische en historische tuin, is er een winkel waar je kruiden koopt en je kunt er terecht voor verschillende massages en healings.

     

    Er zijn geleide tours in het teken van de typische architectuur van Willemstad of een bezoek aan een van de landhuizen die verspreid liggen over het gehele eiland, de vroegere plantagewoningen dus, horen op het programma van de trendy reiziger thuis. Ieder landhuis heeft zijn eigen boeiende geschiedenis. Sommige van die landhuizen zijn verbouwd tot kleine, uiterst sympathieke hotels of worden gewoon in zijn geheel als vakantiewoning verhuurd.  

     

    Vergeten we tenslotte niet de vele trendy beach bars en restaurants, waaronder St. Tropez Ocean Club voor een sublieme cocktail met zicht op zee, of een exquise maaltijd in Zest, uitgebaat door Vlaamse chef Franky Vandierendonck. Het is even trendy om gewoon bij de locals te lunchen bv. Plasa Bieu of Jaanchies? Wat je ook kiest, het zal zeker ‘Dushi’ zijn, wat zoveel betekent als ‘goed of lekker!’

    www.bezoekcuracao.nl

    28-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wild West USA

    NIEUWE WEBSITE WILD WEST USA

     

     

     

    Schitterende natuur, volop mogelijkheden om te wandelen, te fietsen, paard te rijden en te watersporten, interessante historische bezienswaardigheden afgewisseld met geweldige stadjes met de sfeer van cowboys en indianen, dat is Wild West USA. Onder deze naam stellen de staten Idaho, Montana, South Dakota en Wyoming in het noordwesten van Amerika zich voor aan de Nederlandse en Belgische reiziger. Iedereen die op zoek is naar informatie over deze regio, kan hiervoor nu terecht op de website www.wildwestusa.nl.

     

    Gratis brochures aanvragen

    Op de website is uitgebreide informatie per staat te vinden, worden reissuggesties gegeven en vindt men een lijst met Tour Operators bij wie reizen naar deze regio geboekt kunnen worden. Ook is het mogelijk om een gratis brochurepakket van de Wild West USA staten te bestellen. Uiteraard is de website ook gekoppeld aan een Wild West USA Facebook pagina waar nog veel meer nieuwtjes, foto’s en filmpjes gedeeld worden. 

     

    'Real America' 

    De meeste reizigers beginnen hun ontdekking van Amerika in Florida of Californië, maar iedereen die geïnteresseerd is in het 'echte' Amerika mag deze regio niet overslaan. Zo is in Wild West USA Yellowstone te vinden, het allereerste National Park ter wereld. Maar ook Grand Teton, Glacier en Badlands National Park zijn een bezoek meer dan waard. En wat te denken van toeristische hoogtepunten als Mount Rushmore, Craters of the Moon, de Black Hills en Devils Tower? Er is meer dan voldoende te zien en te ontdekken tijdens een vakantie in dit prachtige gebied. Of de interesse nu uitgaat naar natuur, historie en cultuur, naar sportieve activiteiten als skiën, mountainbiken, paardrijden en golfen of naar puur genieten, deze vier staten zijn in alle seizoenen even mooi!

     

    28-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dolle pret met Travelbird

    DOLLE PRET MET TRAVELBIRD

    Online reisaanbieder zet Europa's grootste pretparken in de kijker

     

     

    TravelBird, een online reisaanbieder actief in de Benelux en Duitsland, heeft een aantal speciale pretparkarrangementen uitgewerkt. Deze omvatten steeds een pretparkbezoek gekoppeld aan een overnachting in een nabijgelegen hotel. Op die manier hoopt TravelBird gezinnen en grootouders te inspireren om tijdens de zomermaanden er met de kinderen op uit te trekken naar een paar van Europa’s meest tot de verbeelding sprekende pretparken. Boeken kan via www.travelbird.be.

     

    Iedere zomer is het zover: ouders die zich in de haren krabben en afvragen hoe de kinderen gedurende twee maanden te entertainen. Een bezoek aan een pretpark kan meestal op heel wat bijval rekenen, zowel bij kinderen als ouders. Maar terwijl de meeste mensen het houden bij een daguitstap naar een pretpark in eigen land biedt TravelBird nu ook de mogelijkheid een paar van Europa’s coolste pretparken te bezoeken, inclusief een overnachting. Zo kan je nog langer genieten van alle attracties en hoef je je geen zorgen te maken in verkeersdrukte of files onderweg. ’s Avonds kan je dan nog gezellig tafelen of de streek verkennen met het ganse gezin. Of hoe een pretparkbezoek uitdraait in een mini break. 

     

    Europa-Park: Duitslands grootste attractiepark

    Een absolute topper in het aanbod van TravelBird is het Europa-Park in Duitsland. Dit park dat opgebouwd is rond de verschillende landen en culturen van Europa is met zijn meer dan 100 attracties en shows het grootste pretpark in Duitsland. Voor amper € 109 -, per persoon verblijf je 2 nachten in Straatsburg, niet toevallig een stad met een rijke Europese geschiedenis, en krijg je een toegangsticket voor één dag tot het nabijgelegen Europa-Park. 

    Naast het Europa-Park heeft TravelBird ook een meerdaags arrangement uitgewerkt voor Movie Park Duitsland (inclusief één overnachting en toegangstickets voor twee dagen), Disneyland Parijs, Toverland in Sevenum en Legoland in Oberhausen. In dit unieke attractiepark, opgebouwd uit meer dan 4 miljoen legoblokjes, mogen kinderen tot en met 15 jaar trouwens gratis binnen. 

    www.travelbird.be

     

     

     

     

    27-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!