Inhoud blog
  • Alpine Extreme quartz
  • MSC Cruises: winterbrochure 2024-2025 online
  • Classic Date Manufacture
  • Haal de zomer in huis
  • Ontdek de higgen gems van Lloret de Mar
  • Welkom in Tihany, bakermat van Hongaarse lavendel
  • Entertainment voor iedereen
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    17-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Caught in a wild romance

    GUESS Women SS19

    The GUESS Jeans Spring/Summer 2019 collection is a celebration of contaminations between urban styles with exotic influences, and between ‘80s and ‘90s vibes with a contemporary flair. A blend of pop colours, vintage graphics and floral prints adds character to a collection designed for fashion explorers on trendy summer adventures.

    In the height of summer, gossamer-light fabrics release a joyful, unrestrained femininity. Once again, flowers bloom, this time with a fresh and romantic magnetism, highlighted by a delicately glamorous colour palette in tones of powder pink and light blue - the perfect match for denim. Striped patterns inject a touch of zesty style, while broderie anglaise steals the scene on sensual dresses and tops.

    Go on and explore your romantic wild side this Summer!      







    17-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Black Toe: a night for you to look your most gorgeous

    The prettiest evening wear by Vera Mont

    Wedding season is here! As a guest to a Black Tie wedding, preparation is key. Finding formal wear for a fancy evening is not always easy. There are only so many shops who offer it and buying online can be a risk. Finding the right black tie dress can be fun though. It's like doing a mini version of the Oscars in the fitting room ;-)

    You can never be overdressed or overeducated. So if you are afraid that you are 'overdoing' it then stop. It's better to go all out in a super chic gown than to wonder if your cocktail dress is appropriate enough for the occasion. Think Amal Clooney or Julianne Moore. Dressed to impress but no outshine anyone.

    This is not the kind of wedding where you can easily put on a pair of comfortable flip flops when they start playing Bruno Mars' greatest hits. It's high heels all night long. So buy them a few months in advance and start practicing.

    Finish of the look with your best jewels. Those pretty pearls from grandmy might come in handy this time round. Are you still lacking some elegant bling bling? Ah well, that's a discussion between you and mr. Visa. Good luck!







    17-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Let your inner boho soul free

    Banana Moon SS19

    No Ibiza without Bohemian Vibes. Boho stands for care free spirits, adventure and creativity. You can recognize the boho style by the tassels, fringes, crochet materials, feathers, flower embroidery,...

    Banana Moon offers you the finest bohemain beach wear fashion. What else can you do to complete that bohemian feeling?

    It's all about being a free spirit. Live your life your way and do what you want. Don't be a puppet in a game. Be a little bit of an outsider. Get more in touch with your creative side. Dream big and revive your imagination. Make art!

    Last but not least, to shine in your boho bikini: book a bohemian holiday destination. Ibiza is always a good idea, but don't forget Kaui (Hawaï), Goa (India), Negril (Jamaica), Kho Pha Ngan and Chefchaouen (Morocco)...           







    16-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beam me up Scotty

    International Day of Human Space Flight 2019 . Spacetravelling; talking about a lifegoal! Who didn't have that childhood dream to become an astronaut?! The Belgian brand Jeune Premier nourishes that dream with schoolbags introducing spaceships, rockets and stars to the playground.

    Celebrating International Day of Human Space Flight on April 12th, gets us dreaming of that family trip to the moon. Why not start prepping for this voyage to outer space on the first day of school September 1st?

    Space Rainbow : We are over the moon about Jeune Premiers compass training, rainbow spaceships, the beams of light when you push the space shuttle… And of course, looks are great, but be sure: the schoolbags are made from 100% water-repellent Oxford polycanvas and contain ergonomic back straps that can be adjusted to the perfect fit.

    Compass : From Paris to Seoul, the coolest bag of the hour is Belgian. The brand: Jeune Premier.

    Hélène Fransen designed the first model at her kitchen table in Ostend, because she couldn’t find anything she liked for her son Ralph. That was in 2012. From that very first model, until now, a time warp of success has followed, positioning Jeune Premier as the most fashionable brand a kid could carry. 3,2,1... LAUNCH!







    16-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nausicaa, actor in de strijd tegen klimaatverandering
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Het aquarium Nausicaá in Boulogne-sur-Mer wil de bezoekers bewust maken van het belang van de oceaan voor de mensheid en van de schadelijke impact op het zeemilieu door onze levenswijze. Met deze visie is een bezoek aan Nausicaá een must, voor kinderen en volwassenen, zeker nu het thema klimaatverandering brandend actueel is.

    Een bezoek aan het grootste aquarium van Europa is niet alleen plezierig en boeiend maar ook leerrijk. Nausicaá toont hoe onvoorstelbaar mooi de oceanen en zeeën zijn maar wijst ook op de broosheid van die schoonheid. Nausicaá sensibiliseert de bezoeker en heeft een heel duidelijke boodschap: stop de opwarming van de planeet en draag zorg voor onze oceanen en zeeën. Hiervoor werkt Nausicaá samen met partners wereldwijd, neemt deel aan onderzoeksprojecten, zet eigen kweekprogramma’s op en voor alle bezoekers aan het aquarium heeft Nausicaá een boodschap klaar: laat de rijkdom van de oceaan niet verloren gaan!

    Nausicaá en de klimaatdoelstellingen

    Van 2 tot 14 december 2018 vond in het Poolse Katowice de Klimaatconferentie van de Verenigde Naties plaats. Vertegenwoordigers van 197 landen werden geconfronteerd met de vraag op welke manier de opwarming van de aarde kan beperkt worden tot max. 1,5 °C tegen 2100. In aanloop naar Katowice werd in Japan het Internationaal Congres van Aquariums georganiseerd met vertegenwoordigers van de aquariums wereldwijd, verenigd in het International Aquarium Network waar ook Nausicaá deel van uitmaakt. In het manifest dat tijdens de bijeenkomst werd goedgekeurd staat: “De aquariums hebben via sensibilisering een belangrijke rol te spelen in verband met het thema klimaatopwarming. Iedereen moet bewust worden van de urgentie van het probleem en van wat er op het spel staat voor onze planeet”. De aquariums bereiken met hun acties jaarlijks 700 miljoen bezoekers. Philippe Vallette, algemeen directeur van Nausicaá is momenteel ook de voorzitter van het International Aquarium Network (IAN).

    Nausicaá en educatie

    De expositieruimte van Nausicaá, met daarin het gigantische aquarium, is 10.000 m2 groot en er lopen twee bezoekersparcours door met aandacht voor natuurbehoud. De bezoeker krijgt een beeld van de zee in al haar facetten, ook in relatie met de mens. Continu wordt aangetoond dat het maritieme leefmilieu onder zware druk staat en wordt de bezoeker er op gewezen dat iedereen kan kiezen voor duurzame consumptie en vrijetijdsbesteding. Langs de bezoekersroute worden actuele vragen beantwoord zoals: wat is het broeikaseffect, wat zijn de gevolgen van de C02-uitstoot, wat kan je zelf doen voor een beter milieu?

    Duurzame projecten steunen

    Nausicaá heeft 25 jaar geleden een dotatiefonds opgericht, met als doel mensen bewust te maken van het belang van de oceanen. Wereldwijd worden projecten gesteund zoals dat van Malpelo, een maritiem beschermd gebied voor de kust van Columbia. Daar leven tal van bedreigde diersoorten en er wordt onderzoek gedaan naar de oorzaken van die bedreiging. Het Nausicaáfonds ondersteunt ook een project in de Middellandse Zee voor de uitbouw en de bescherming van ecosystemen.

    Kweekprogramma’s

    Er worden in Nausicaá heel wat dieren geboren en er zijn uitwisselingen met andere Europese aquariums. Dat is bijvoorbeeld zo met de Afrikaanse pinguïns, een kolonie van een twintigtal volwassen dieren. Bij de kweek van dieren is er altijd een link naar natuurbehoud dat tijdens het bezoek aan Nausicaá voortdurend aan bod komt. Via foto’s en films wordt bijvoorbeeld het belang van de koraalriffen aangetoond en wordt gewezen op de afbraak van koraal door klimaatopwarming. Nausicaá stelt prachtig koraal tentoon dat voor 90 % ter plaatse is gekweekt door de verzorgers van Nausicaá, via eigen stek- en kweektechnieken. Ook wat kwallen betreft heeft Nausicaá in de loop der jaren een grote en internationaal erkende expertise verworven met zijn kweekprogramma’s. En ook hier wordt in de tentoonstelling de link gelegd naar de cruciale rol van deze dieren bij het evenwicht van de oceanen. Nausicaá toont de fascinerende schoonheid van koraal en kwallen maar wijst ook op grote bedreigingen.

    Nausicaá ligt maar even ten zuiden van Calais, is snel bereikbaar en dus ideaal voor een dag- of een weekenduitstap. Bezoek Nausicaá, actor in de strijd tegen klimaatverandering.

    NAUSICAA, Nationaal Zeecentrum - Boulevard Sainte Beuve - 62200 Boulogne-sur-Mer - www.nausicaa.nl

    Openingsuren: Buiten de Franse schoolvakanties: 9u30-18u30 -- Korte schoolvakanties : 9u30-19u - Zomervakantie: 9u30-20u

    Tarieven: Kassaprijs (+ 12 jaar): 25,90 € - Kassaprijs (van 3 tot 12 jaar): 19,50 €

    NAUSICAA, het Nationaal Zeecentrum in Boulogne-sur-Mer, is veel meer dan een mooi aquarium. NAUSICAA is het ontdekkingscentrum van de zee en haar unieke omgeving, en leert ons over de relatie tussen mens en zee op een pedagogische, wetenschappelijke en soms ook ludieke manier. In de loop van 25 jaar verwelkomde Nausicaá meer dan 15 miljoen bezoekers en trad naar voren als een belangrijke speler op vlak van milieubewustzijn. De missie van het centrum is vooral het sensibiliseren van het publiek voor een beter beheer van de oceanen en hun rijkdommen en het aanzetten tot actie. NAUSICAA kreeg het label ‘Center of Excellence’ van UNESCO voor haar sensibiliseringwerk.

     

    15-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lilù

    Emmanuelle Adam is ontwerpster bij Lilù. De hedendaagse en ultravrouwelijke tassen die ze ontwerpt voor het luxebedrijf hebben één ding met elkaar gemeen: ze getuigen van een ongeziene elegantie. Het leer waar ze mee werkt kan glanzend zijn, maar net zo goed voorzien van slangeneffect, geblinddrukt metallic of glad en bekleed met studs. De esthetiek domineert, maar de vormen die ze creëert zijn ook altijd praktisch. Haar clutches hebben een stevig handvat, haar kleptassen zachte schouderriemen. Het zijn stuk voor stuk gepersonaliseerde handtassen voor actieve vrouwen met allure.

    Emmanuelle, gediplomeerd in de wetenschappen, groeide door de jaren heen in het vak van ontwerper van bij uitstek ambachtelijke tassen. In 2010 opende ze een boetiek-workshop in de Kasteleinwijk in Brussel, waar ze vier mensen tewerkstelt. In dit atelier worden constant nieuwe ideeën uitgewerkt, en krijgt het DNA van het merk concreet vorm. Het hele jaar door ontwerpt ze verschillende capsulecollecties die steevast aansluiten bij de actuele trends. Elk stuk wordt handmatig vervaardigd in kleine hoeveelheden in haar Brussels atelier. Soms wordt ze geïnspireerd door ‘Game of Thrones’ en gaat ze aan de slag met studs, een andere keer smijt ze zich helemaal in de discojaren en de look van de iconische Dalida. Wanneer Emmanuelle een tas bedenkt die helemaal is uitgevoerd in met de hand geplooid leer, is elk stuk ervan uniek. De huiden worden bewerkt, geplooid en bedrukt met grote passie. Wie binnenstapt in het atelier achter de winkel merkt meteen dat hier maar één ding telt: de ultieme wens van de klant. De gepassioneerde ontwerpster gaat zeer empathisch te werk: ze maakt tassen waar haar klanten al heel hun leven naar zoeken. Ze kiest voor ruimte en subtiliteit, zoals bij deze pochette met rits vooraan die zowel dient als versiering of als avondtasje dat je kan losmaken en apart dragen. In dit bedrijf op mensenmaat is contact heel belangrijk. Iedereen wil graag weten wat de klant vindt van het ontwerp en de uitvoering ervan. De ingenieuze creaties veranderen dan ook voortdurend.

    Creatief als ze is heeft Emmanuelle Adam haar observatietalent ten volle ontwikkeld. Met haar wetenschappelijke geest heeft ze oog voor de mooie details van het leven, die ze vertaalt in concepten die aangepast zijn aan de stemming van dag. Vanuit haar vorming in de wiskunde en fysica heeft ze een passie ontwikkeld voor formules zoals ze die ook hier toepast, maar dan met betrekking tot schoonheid en evenwicht. Wanneer Emmanuelle plooien legt in het leer of versieringen op een tas plaatst, kan ze op voorhand moeiteloos inschatten wat het effect ervan gaat zijn op het gewicht of de vorm van het eindresultaat.

    Ze gelooft in duurzaamheid en diervriendelijkheid. Haar krokodillen- en slangenleer is afkomstig van vellen van dieren die geslacht worden voor de voedingsindustrie. Ze maakt hiervoor gebruik van lams-, kalfs- of geitenleer. Haar topkwaliteitshuiden zijn afkomstig uit Italië, Frankrijk of Duitsland. Daarmee ontwerpt ze tassen die passen bij de levens waar men haar over vertelt. Dankzij de lichte structuur van haar bedrijf is ze in staat om gepersonaliseerde bestellingen uit te voeren. Haar creaties zijn altijd en overal herkenbaar vanwege hun grenzeloze elegantie. Ze dragen onmiskenbaar haar eigen persoonlijk signatuur maar zijn ontworpen volgens de wensen van de klant, onder meer door de keuze van het leer, zodat je ze nooit aan de arm van iemand anders tegenkomt. Deze manier van werken zorgt ervoor dat het merk voortdurend nieuwe input krijgt. Elk model dat ze uitwerkt is het resultaat van een samenwerking, een overeenkomst tussen de behoeften van de klant en haar eigen verbeelding.

    LILU - Belgian handbags designer - www.lilu.be





    14-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sky and sand

    Giovane SS19

    Toes in the sand, head in the clouds. To all the dreamers out there : remember that true happiness is a matter of your mindset. Reflect this state of mind with pale grays, nudes and lightblue hues converging in a soft, beguiling haze that soothes the senses. Be bright, be light and be rare as the clouds.

    With great love for aesthetics and exquisite expertise, GIOVANE creates clothes for the most demanding wardrobes. The Belgian brand makes clothes that meet all aspects of life, giving women the opportunity to dress up or down according to the occasion because of the extensive choise of pieces from easy-going-pants to special-occasion-dresses.









    13-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sky and sand

    Giovane SS19

    Toes in the sand, head in the clouds. To all the dreamers out there : remember that true happiness is a matter of your mindset. Reflect this state of mind with pale grays, nudes and lightblue hues converging in a soft, beguiling haze that soothes the senses. Be bright, be light and be rare as the clouds.

    With great love for aesthetics and exquisite expertise, GIOVANE creates clothes for the most demanding wardrobes. The Belgian brand makes clothes that meet all aspects of life, giving women the opportunity to dress up or down according to the occasion because of the extensive choise of pieces from easy-going-pants to special-occasion-dresses.









    13-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chatelle X Victoria/Tomas: de eerste SoftStretcg capsulecollectie

    Een unieke #overthrowunderwear samenwerking

    In het kader van de Overthrow/Underwear campagne, sloeg Chantelle de handen in elkaar met het opkomende Franse modemerk VICTORIA / TOMAS, opgericht in 2012 door Victoria Feldman en Tomas Berzins. Het ontwerpersduo creëerde een capsulecollectie van de iconische SoftStretch lijn, bestaande uit 12 delen en geïnspireerd door de VICTORIA / TOMAS-handtekeningcode : de kleurenband. De collectie werd exclusief gepresenteerd tijdens de Parijse fashion week.

    Het ontwerpersduo VICTORIA / TOMAS brengt een volwaardige lijn van draagbare individuele stukken gericht op een nieuwe generatie van moderne urban vrouwen. Victoria is sterk geïnteresseerd in kunst en verliefd op experimentele mode. Tomas laat zich inspireren door excentrieke beelden a la Tim Burton, de coole houding van skaters en de sfeer van de hiphopwereld. Het resultaat is een lijn van neo-arty kleding met sculpturale vormen en levendige kleuren.

    Chantelle en VICTORIA / TOMAS delen duidelijk dezelfde waarden : een sterke en elegante esthetiek, ten dienste van gemakkelijk te dragen kledij. VICTORIA / TOMAS houdt van spelen met contrasten en kleur. De kenmerkende strepen dragen bij tot de kunstige, sportieve en rebelse geest die in de hele collectie heerst.

    Verkoopsprijzen : brassière : €40 - slip : €28 - body : €60









    13-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bestekset Itsumo van Alessi

    » Itsumo door Naoto Fukasawa - » Betaalbaar design

    Alessi heeft al heel wat bijzondere bestekcollecties op zijn naam staan maar het Italiaanse designmerk blijft verrassen. Bestekcollectie Itsumo van designer Naoto Fukasawa richt zijn pijlen op jonge gezinnen. De look en feel is niet alleen hip en excentriek, het bestek is ook betaalbaar. Het allereerste designbestek dat een gezin koopt, heeft toch een zekere emotionele waarde.

    Bestekset met 6 vorken, messen, lepels en dessertlepels: €89.

    Het is ook die emotionele waarde waar Fukasawa en Alessi op inspelen. Itsumo betekent “iets wat je altijd bijblijft”. Dat kan een idee, een herinnering of een waardevol object zijn. Designer Naoto Fukasawa koos voor een intrigerend silhouet voor Itsumo. Een eerste blik toont zachte en minimalistische contouren maar een tweede blik onthult subtiele stompe hoekjes.

    Er zijn twee besteksets beschikbaar. Enerzijds een set met 24 stuks (€89), anderzijds een kleinere set met 5 stuks (€22). Itsumo is een bestek dat makkelijk in de hand ligt, over de tong rolt en de lippen aangenaam verrast. Het is een designset die menig designliefhebber kan bekoren en ongetwijfeld voor mooie (culinaire) herinneringen zorgt. Bestekset 5 stuks bestaat uit een lepel, een vork, een mes, een dessertvork en een dessertlepel. - €22

    De volledige Itsumo set bestaat uit 11 stuks - Een voor een: Lepel - cm 19,5 - €5, Vork - cm 19,8 - €5, Mes AISI 420 - cm 20,6 - €5, Dessertlepel – cm 17 - €4, Dessertvork - cm 17,5 - €4, Dessertmes in steel AISI 420 - cm 18 - €4, Theelepeltje - cm 13,5 - €3,50, Koffielepeltje - cm 12 - €3, Salade set - cm 25 - €25, Taartschep - cm 26 - €15, Botermes – cm 16 - €4

     







    13-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.American Vintage SS19
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    AMV Camp: veel meer dan een bedrijf, een hechte community. AMV Camp is het nieuwe project dat oprichter Michaël Azoulay heeft bedacht voor American Vintage. Nadat het merk eerder al de wereld veroverde met zijn tijdloze collecties, wordt nu de volgende stap gezet en opent het bedrijf voor de eerste keer ook zijn deuren van z’n hoofdzetel voor toekomstige nieuwe medewerkers en bedienden van het huis. Op veertien jaar tijd is American Vintage synoniem geworden van een frisse, hedendaagse stijl met hoge standaarden wat materialen, details en bewegingsvrijheid betreft. Vandaag telt AMV zo’n 800 medewerkers die iedere dag niet alleen met kleren bezig zijn maar ook voor een grote dynamiek zorgen door de bijzondere passie die ze delen voor hun werk, en zo telkens weer grenzen verleggen.

    Een gemeenschappelijke visie

    Om al die verschillende loopbanen, persoonlijkheden, talenten en competenties in de kijker te zetten, heeft Michaël Azoulay in het najaar van 2018 AMV Camp ontwikkeld. Voor de eerste keer krijgen geïnteresseerden de kans een blik te werpen behind the scenes van American Vintage, zowel in Frankrijk als in de rest van de landen waar het merk actief is. Het doel is iedereen, van de medewerkers tot nieuwsgierige studenten, up te daten rond het merk door hen toegang te geven tot jobaanbiedingen, lopende projecten en opleidingen die beschikbaar zijn. Het American Vintage-team vormt vandaag immers een community van open minded people die zich snel kunnen aanpassen. Dit inclusieve parcours geeft hen de gelegenheid om van gedachten te wisselen en hun kennis te delen.

    “Een bedrijf moet het goede voorbeeld geven. Als sommige van onze personeelsleden vertrekken om hun eigen bedrijf op te starten, wil dat zeggen dat we onze boodschap goed hebben doorgegeven: ga vooruit en verleg je grenzen. Bij American Vintage gaat het er niet om zo rendabel mogelijk te zijn, maar wel de juiste emoties over te brengen. Je moet zowel nuchter als onbezorgd zijn, en vooral je dromen waarmaken.” Michaël Azoulay, oprichter en CEO van American Vintage.

    Aandacht voor ambitie, roepingen in de hand werken

    AMV Camp werkt als een grote familie. De verhalen en professionele ervaringen van de medewerkers van het merk worden in de spotlights gezet, en vormen zo de inspiratie voor de ondernemingscultuur van American Vintage. Het bedrijf werkt met een vlakke, eerder dan met een piramidestructuur, waarin de competenties van de medewerkers naar waarde worden geschat. Elk van hen draagt immers zijn steentje bij, of het nu om de retailers en ontwerpers gaat of over de communicatie- en salesmedewerkers.

    Werken bij een merk dat future-minded is!

    Het is geen toeval dat de hoofdzetel van American Vintage opgetrokken is uit hout en glas, als afspiegeling van de waarden van het bedrijf: het kent geen grenzen, is transparant en draagt creativiteit hoog in het vaandel. De 150 medewerkers die er aan de slag zijn, in het hartje van het dennenbos van Signes, gelegen tussen Toulon en Marseille, geven elke dag weer het beste van zichzelf. Of ze nu werkzaam zijn in de designafdeling dan wel in de departementen communicatie, logistiek of financiën, ze kunnen allemaal hun talenten kwijt in dit ultradynamische hart van het bedrijf dat de link vormt naar de talrijke showrooms in hoofdsteden over heel de wereld. En omdat bij American Vintage mode niet in de eerste plaats gaat over kleren maar wel over de houding waarmee je in het leven staat, werd elk van de 148 winkels aangekleed als een intieme dressing, een comfortabele leefruimte die bij elke opening heruitgevonden wordt.

    AMERICAN VINTAGE - French women’s & men’s rtw - www.americanvintage-store.com

    13-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Björn Borg gaat tweejarig partnership aan met Strong Viking

    Vanaf 13 April is de Björn Borg x Strong Viking de performance apparel en sportswear lijn te koop.

    De Zweedse sports fashion brand Björn Borg bundelt vanaf dit jaar hun krachten met Strong Viking, de grootste Obstacle Run organisator van Europa. De sportieve brands gaan in 2019 een samenwerking aan voor een periode van twee jaar (2019/2020) in Nederland, België en Duitsland. Naast het creëren van een gezamenlijke merchandise collectie is Björn Borg een van de main sponsors van Strong Viking. Zo kleedt Björn Borg twee obstacles per run aan en rolt het merk verschillende activaties uit tijdens de events.

    Het is niet toevallig dat Björn Borg en Strong Viking elkaar hebben gevonden. Naast hun gedeelde Scandinavische roots komen de kernwaarden en ambities van beide brands overeen: mensen inspireren om het beste uit zichzelf te halen. Met de samenwerking wil Björn Borg bovendien laten zien dat hun sportcollectie in alle omstandigheden zijn kwaliteit houdt.

    “Met Björn Borg willen we de consument inspireren om meer uit zichzelf te halen door te sporten. Sporten heeft veel positieve effecten op lichaam en geest. Dat bewegen daarnaast ontzettend leuk is, bewijst Strong Viking met hun obstacle races. Strong Viking heeft dezelfde kernwaarden als Björn Borg en daagt de deelnemers met hun runs uit om het beste uit zichzelf te halen. Een mooi partnership dat past bij ons brand DNA,” aldus Thomas Boerma – Marketing Manager Björn Borg Benelux.

    Jan Reijs (Founder/ CEO Strong Viking Group) sluit zich bij Boerma aan; “Bjorn Borg staat voor kwaliteit en innovatie. Twee kernbegrippen die vanaf de start van Strong Viking ook bij ons bovenaan staan. Samen gaan we ervoor om zoveel mogelijk mensen fysiek en mentaal sterker te maken en proberen we hen te stimuleren om een actieve levensstijl aan te nemen. Daar horen naast fysieke uitdagingen en doelen, ook de juiste producten bij. Tot slot hebben beide merken een Scandinavische heritage, wat perfect past bij het thema en afkomst van de Vikingen. Samen kijken we met Bjorn Borg uit naar een lange en succesvolle samenwerking.”

    De Björn Borg x Strong Viking collectie is in België voor het eerst te koop op 13 april tijdens de Mud Edition in Gent. Inschrijven voor deze en andere edities is mogelijk via Strongviking.com. Björn Borg is partner tijdens alle Strong Viking, Strong Viking Family en OCR Series races.









    12-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 onbekende Duitse steden op een boogscheut van België

    Ga in 2019 op citytrip naar Rijnland-Palts — Op amper 250 kilometer van Brussel ligt Rijnland-Palts, een veelzijdige regio vlak over de grens met België die rijk is aan gezellige stadjes waar een heleboel te beleven valt. Van livemuziek tot straattheater en van kuuroorden tot volksfeesten. Heb je zin in een korte citytrip net over de grens? Dan zijn Koblenz, Trier, Idar-Oberstein, Worms, Speyer en Bad Neuenahr-Ahrweiler wellicht iets voor jou. Trek eropuit en ontdek het nog onbekende citytripaanbod van Rijnland-Palts aan de hand van deze 6 tips.

    1. Livemuziek en vuurwerkspektakel in Koblenz

    De troef van Koblenz is zijn unieke ligging tussen Moezel en Rijn en zijn rijke geschiedenis. De grootste trekpleister is het Deutsches Eck, een reusachtig monument aan de samenloop van de twee rivieren. In augustus wordt de trekpleister omgetoverd tot het 3-daagse Koblenzer Sommerfest met onder andere livemuziek, woordkunstenaars, rommelmarkten en het spetterend vuurwerkspektakel ‘Rhein in Flammen’ als afsluiter.

    2. Straattheater en edelstenen in Idar-Oberstein

    Wil je ontdekken waarom Idar-Oberstein bekend staat als “de stad van de edelstenen”? Kom dan het eerste weekend van augustus het vakmanschap bewonderen op de Duitse edelsteenslijpers- en goudsmedenmarkt. Het voetgangersgebied van Oberstein zal op dat moment getransformeerd worden tot een kleurrijke en fantasievolle omgeving door het straattheaterfestival dat er gelijktijdig plaatsvindt.

    3. Techniek en strandbarretjes in Speyer

    Speyer is een historische stad met verschillende kerken en kathedralen, maar de stad heeft nog veel meer te bieden. Ben je gek van alles wat met techniek en technologie te maken heeft? Breng dan een bezoek aan het gigantische techniekmuseum. Bij mooi weer geniet je aan het heerlijke Rheinstrand Speyer in een hangmat of strandstoel met een drankje in de hand. Heb je nadien nog zin om een stapje in de wereld te zetten? Ontdek dan het bruisende uitgaansleven in het centrum van de stad.

    4. Bronwater en Ahr wijn in Bad Neuenahr-Ahrweiler

    Bad Neuenahr-Ahrweiler in het Ahrdal bevindt zich te midden van schilderachtige bossen, velden en wijngaarden. Wil je helemaal tot rust komen? Breng dan een bezoek aan het kuuroord bestaande uit vijf geneeskrachtige bronnen waaronder de beroemde Apollinaris bron. Het thermaal water heeft een ontspannende werking en een positieve invloed op het welzijn. Je dag afsluiten doe je met een goed glas Ahr wijn.

    5. Volksfeesten en een vleugje geschiedenis in Worms

    Worms is samen met Trier een van de oudste steden van Duitsland. Ze kent een unieke joodse geschiedenis die tot leven komt bij een bezoek aan het Joods Museum in het Raschi-Haus of aan “Het Heiliger Sand”, het oudste en grootste nog bestaande Joodse kerkhof van Europa. Daarnaast organiseert de stad ook tal van evenementen zoals het Bakvisfeest in september, het grootste wijn- en volksfeest langs de oever van de Rijn.

    6. Shoppen en cultuur opsnuiven in Trier

    Trier is wellicht de bekendste stad van Rijnland-Palts. De oude Romeinse nederzetting combineert haar indrukwekkende geschiedenis met een eigentijds heden. Het hele jaar door valt er van alles te beleven van een dagje shoppen tot een bezoek aan internationale musea en van een stadsfestival met de beste livemuziek en toffe eetkraampjes tot een UNESCO-Werelderfgoed-Dag. Jong én oud zal zich niet snel vervelen in de meer dan 2000 jaar oude stad die daarmee ook de oudste stad van Duitsland is. Voor meer info en inspiratie: rijnland-palts.nl









    12-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reizende tentoonstelling in Vlanderen: 75 jaar bevrijding Poolse militairen

    Op 6 september 1944, bijna 75 jaar geleden, stonden de Poolse pantserwagens van de legendarische generaal Stanisław Maczek aan de grens van de lage landen. Veel Poolse militairen hadden er ondertussen al vijf jaar oorlog op zitten.

    “De inspanningen en opofferingen van de Poolse soldaten gedurende Wereldoorlog II worden vaak jammerlijk vergeten. Nochtans hebben meer dan tienduizend soldaten zich ingezet voor de bevrijding van een dertigtal Vlaamse steden en gemeenten. Dit ging vaak gepaard met bloedige confrontaties met de bezetter. Met de expo ‘Armoured wings’ of ‘Gepantserde Vleugels’ brengen we hulde aan deze helden.”, aldus Vlaams minister-president Geert Bourgeois.

    Voor Polen was de strijd begonnen in september 1939, na de onverwachte invasie van Duitsland en de Sovjet-Unie. Maar de meest geharde militairen trokken zich vechtend terug en kwamen na de nederlaag van Frankrijk in juni 1940 in Schotland terecht. Daar begon een lange voorbereiding die hen in juni 1944 naar Normandië bracht en vervolgens naar Vlaanderen. Hun tocht en de bevrijding liepen niet altijd van een leien dakje. Zeker in West-Vlaanderen boden de Duitse troepen hardnekkig weerstand. De Poolse militairen waren vooral getroffen door de enthousiaste ontvangst die hen in Vlaanderen te beurt viel. De meeste mensen waren door de lastige oorlogsjaren verarmd, maar boden de militairen onder meer met veel plezier fruit aan. Die ontvangst komt duidelijk aan bod in het filmmateriaal.

    Maar hun lot was tragisch. Door de bezetting van hun land door de Sovjet-Unie konden zij niet meer terug. Zij waren verplicht een nieuw leven uit te bouwen, voor een deel van hen was dat in Vlaanderen. Generaal Maczek ging verder door het leven als barman in een hotel in Edinburgh, Schotland.

    Agenda Expo (De data in het najaar kunnen nog licht wijzigen)

    • Tussenstop in het Legermuseum in Brussel; - • Van 20 april tot 12 mei de eerste tentoonstelling in het stadhuis van Poperinge; - • Van 25 mei tot 16 juni in de tentoonstellingszaal Ter Posterie in Roeselare.; - • Van 29 juni tot 28 juli in het gemeentehuis van Aalter; - • Van 17 augustus tot 16 september in de Europahal in Tielt; - • Van 30 september tot 15 oktober in de Sint-Pietersbandenkerk in Lommel; - • Van 26 oktober tot 17 november in het stedelijk museum in Sint-Niklaas; - • Van 7 december tot 5 januari in het Gemeenschapscentrum in Merksplas.

    De expo’s zijn een initiatief van de Vlaamse vzw Eerste Pantserdivisie, voorzitter Dirk Verbeke fungeert als curator. Daarnaast is er ook steun van het Vlaams Departement Buitenlandse Zaken en de gemeentebesturen. Ook Poolse instellingen en musea werkten mee. De tentoonstelling in Warschau en Gdansk was vorig jaar al een groot succes.





    11-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toon haar met moederdag ...

    TOON HAAR MET MOEDERDAG HOE BELANGRIJK ZE VOOR JE IS, MET TOPGESCHENKEN VAN RITUALS

    Met Moederdag vieren we alle lieve, geduldige, grappige, moedige, wijze, zorgzame en liefhebbende mama’s die ons hebben opgevoed tot de mensen die we vandaag zijn. Mama verdient onze dankbaarheid in de vorm van liefde, aandacht en vriendelijke gebaren. Verwen haar met een luxueuze, betekenisvolle ervaring. Want als er iemand een moment voor zichzelf verdient, is zij het wel.

    Kies enkele mooie producten uit die perfect bij je moeder passen en stel er een unieke, persoonlijke geschenkset mee samen. Met The Ritual of Sakura help je haar een zinvol moment van ontspanning in te lassen. The Ritual of Sakura bath foam, met de vernieuwende geur van kersenbloesem en rijstmelk, maakt haar badtijd nog zaliger. Het luxueuze badschuim voedt haar huid tot ze zijdezacht aanvoelt en bezorgt haar een ultiem gevoel van ontspanning. Verwen haar met The Ritual of Sakura body scrub voor een echte wellnesservaring thuis. De scrub bevat een mix van organische suiker en verzachtende oliën en is speciaal ontwikkeld om de huid zachtjes te exfoliëren en te voeden. Met The Ritual of Sakura geurkaars en geurstokjes vult ze ook het huis met het subtiel zoete aroma van kersenbloesem en rijstmelk en trekt ze die ontspannende mood over de hele lijn door.

    Laat je moeder de magische wereld van abhyanga (zelfmassage) ontdekken met The Ritual of Ayurveda dry oil. Deze 100% natuurlijke droge olie, verrijkt met voedende kruiden en speciaal samengesteld om onze energie weer in balans te brengen, voedt de huid volgens de ayurvedische traditie. Schenk haar evenwicht met The Ritual of Ayurveda foaming shower gel, een schuimende douchegel verrijkt met oude ayurvedische ingrediënten zoals Indiase roos en zoete amandelolie, voor een ongelooflijk zachte huid.

    Het personeel van de Rituals Cosmetics-winkel zal met plezier een prachtige geschenkdoos voor je samenstellen met jouw speciaal geselecteerde luxeproducten. Je kunt er zelfs een gratis kaartje bij stoppen met jouw persoonlijke boodschap op. Verwen je mama met een geschenkdoos afgestemd op haar persoon en bezorg haar het ultieme luxemoment.

     





    11-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Steeds meer Belgen kiezen voor vakantiewoning in Scandinavië

    Warme zomer van 2018 en scherpe prijzen belangrijkste redenen voor succes. Uit boekingcijfers van vakantiewoningverhuurder Interhome blijkt dat de Scandinavische landen steeds meer aan populariteit winnen. In 2019 klampt de Belg zich niet langer vast aan de klassieke zomerbestemmingen, maar verschijnen Denemarken, Noorwegen en Zweden ook opvallend vaak op de radar. Volgens Thibault Van Look, Commercieel Directeur België bij Interhome zit de hete zomer van 2018 daar mogelijk voor iets tussen. Ook de prijs voor een vakantiewoning, die in deze landen tijdens de zomermaanden vaak lager ligt dan in Zuid-Europa, speelt ongetwijfeld een belangrijke rol.

    “Met bijna 10.000 vakantiewoningen in Scandinavië heeft Interhome een zeer ruim aanbod, maar toch genoten onze vakantiewoningen in Scandinavië niet dezelfde populariteit als de klassieke zomerbestemmingen in het Zuiden. Daar komt in 2019 duidelijk verandering in”, verzekert Thibault Van Look, Commercieel Directeur België bij Interhome. “Zo ziet Interhome het aantal boekingen voor Scandinavië uitzonderlijk stijgen. Dat doet vermoeden dat Belgen, na de hete zomer van 2018, klaar zijn om Spanje, Frankrijk en Italië ook een keer in te ruilen voor een Noord-Europese bestemming.”

    Denemarken op kop

    Met 42% is Denemarken de hoogste stijger in de huidige boekingcijfers. Thibault Van Look omschrijft het vakantieland als de ideale ‘instapbestemming’ om Scandinavië te ontdekken aangezien ze makkelijk met de auto te bereiken is, maar je er toch al de typische Scandinavische cultuur en mentaliteit terugvindt. Op de tweede plaats staat Noorwegen met een stijging van 32% en de bronzen medaille is voor Zweden met 18%.

    Twee vliegen in een klap

    De fantastische natuur en de aangename zomertemperaturen maken de Scandinavische landen voor velen een ideale zomerbestemming waar je heerlijk tot rust kan komen of net een actieve outdoor vakantie kan beleven. Daarenboven zijn de vakantiehuizen er tijdens de populaire zomermaanden doorgaans een stuk goedkoper dan op heel wat Zuid-Europese bestemmingen en beschikt bijna 1 op de 2 vakantiewoningen over een privé sauna en/of een jacuzzi. www.interhome.be









    10-04-2019 om 08:09 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Napoleon: 3 accessoires om te reizen zonder uit je tuin te komen

    Wat als je dit jaar nu eens iets origineler koos in plaats van de eeuwige worstjes en brochettes?

    Denk je dat je alles weet van barbecueën? Dan vergis je je! Als je gasbarbecue van Napoleon al een belangrijk deel van je gezin uitmaakt, dan zal zijn ruime gamma vernieuwende accessoires toch al je vastgeroeste ideeën op losse schroeven zetten. Mosselen met look of pizza van het huis? Ontdek 3 onbekende manieren om buiten te koken.

    Zoals in Italië

    Denk je dat je alleen een luchtige en krokante pizza kan klaarmaken in de oven? Dat klopt niet. Met de barbecue kun je ook pizza’s bakken die al je verwachtingen overtreffen, en dat dankzij de pizzakit van Napoleon. Deze kit bevat een professionele pizzaspatel, een steen om op te bakken, een pizzasnijder en een kaasschaaf om de kaas voor je pizza te raspen en te snijden. Voeg nog enkele houtsnippers om te roken toe aan je barbecue en je krijgt een resultaat dat vergelijkbaar is met bakken op een echt houtvuur come in Italia.

    Op zijn Spaans

    Mosselen, knoflook, room, tijm... allemaal gebakken op een plancha in geëmailleerd gietijzer van Napoleon. De plancha is ongetwijfeld een van de meest onmisbare accessoires voor je gasbarbecue. Deze plancha garandeert een gelijkmatige warmte en gezond en gebruiksvriendelijk koken. Breng je vrienden samen rond de barbecue en kijk hoe de mosselen één voor één opengaan.

    Lekkers van bij ons

    Wil je binnenkort uitpakken voor het communiefeest van zoon- of dochterlief? Kies dan voor een gerecht aan het spit. Speenvarken of de typische zondagse braadkip? Met de rotisseriekit van Napoleon is het kinderspel. Laat je vlees braden met de automatische spitmotor, zo heb je tijd om je gasten in de watten te leggen. De fijnproevers zullen in de wolken zijn!

    NAPOLEON pizzakit: € 69 - Houtsnippers om te roken: € 9,99 - NAPOLEON plancha in geëmailleerd gietijzer: € 125 - Rotisseriekit uit Rogue-gamma: € 169 - Rotisseriekit uit Prestige-gamma: € 189

     









    10-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tommy Hilfinger X mercedes-Benz spring 2019 capsule collection

    The first TommyXMercedes-Benz capsule collection builds on Tommy Hilfiger’s multi-year strategic partnership with the four-time Formula One® World Champions. Designs blend the iconic designer’s classic American cool sportswear heritage with the innovative technical expertise of the Formula One® team. Timeless styles including the chino, bomber jacket and jeans are elevated with functional elements, such as climate control finishes and crease-resistant yarn in a red, white and blue color palette highlighted with hints of gray and black. Tommy Hilfiger’s signature stripe is reinvented in a minimalist approach placed on metal zipper pulls, small trim details and hood lining, while blue pop linings add an unexpected twist to classic outerwear. The collection is clean and sophisticated for the modern Tommy Man.







    09-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Transvulcania op La Palma - de meest uitdagende ultraloop

    Het Canarische eiland La Palma is bekend om de prachtige natuur die je ontdekt tijdens rustige wandelingen. De deelnemers aan de wedstrijd Transvulcania, op 11 mei 2019, zullen La Palma iets minder rustig ervaren want tijdens deze ultraloop moet een super-prestatie neergezet worden: een marathon of halve marathon en zelfs een ‘verticale kilometer’. Het landschap van La Palma is eeuwen geleden ontstaan door vulkanische activiteiten en de gevolgen van dat vulkanisch geweld zie je tot op vandaag: kratermeren, gestolde lavastromen, zwarte zandstranden. Het is in dit bevreemdende maar prachtige decor dat je prachtige wandelingen kan maken. In de lente is La Palma op zijn mooist dankzij een onvoorstelbare bloemenpracht. Wandel langs de Vulkanenroute, geniet van het geel van de bloemen in combinatie met de groene pijnbomen en het zwart van de vulkanen. Onvergetelijk mooi !

    Transvulcania…. een onwerkelijke sensatie !

    Het is ook in dit unieke kader dat op 11 mei de Tranvulcania wordt georganiseerd. De ultrarun heeft in de loop der jaren een grote bekendheid verworven en deelnemers komen uit alle hoeken van de wereld. Er worden 3600 lopers verwacht waarvan sommigen ieder jaar terugkeren want: ‘I need to feel the same thrill again’ en ‘the sensation is unreal’ . De route die de ultra-lopers volgen is spectaculair én zwaar. Het parcours loopt door een vulkaanlandschap, langs de top van het Nationaal Park Caldera de Taburiente met onderweg de uitdagende klim naar de Roque de los Muchachos.

    Lopers kunnen zich inschrijven voor verschillende competities. Er is de Ultramarathon, 74 km lang en met meer dan 4000 meter hoogteverschil. Iets minder zwaar, maar toch, zijn de marathon (45 km) en de halve marathon (24 km). Dan is er ook nog de Vertical kilometer, een echte kuitenbijter met een hoogteverschil van 1200 meter over een afstand van 7,6 km. De beloning aan de eindstreep van deze super klim is een panoramisch uitzicht over het noordoosten van La Palma. Tenslotte kunnen kinderen en jongeren, ook met hun ouders, deelnemen aan de Transvulcania Kids-Junior. Uiteraard gaat het er hier wat rustiger aan toe en wie weet krijgen de kids daar de smaak te pakken voor het grotere werk, als ze wat ouder zijn. Meimaand op La Palma, voor genietende recreanten-wandelaars in een prachtige natuur vol kleuren, voor ultralopers die op dit Canarische eiland het decor vinden om hun grenzen te verleggen. www.transvulcania.es/en/discover-transvulcania/

    La Palma is het meest noordwestelijk gelegen eiland van de 7 Canarische eilanden. Het is een unieke vakantiebestemming door zijn veelzijdige en adembenemende natuur en het ongerepte vulkaanlandschap. Het eiland is een paradijs voor wandelaars en avonturiers die er graag op uit trekken. Ook voor reizigers die op zoek zijn naar rust, is het eiland een echte aanrader: massatoerisme is er nog niet doorgedrongen. www.visitlapalma.es fotos la palma tourist board





    09-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Walibi verlaagt prijzen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wie op een rustige dag zijn bezoek plant, kan heel wat euro’s uitsparen

    Zin om aan een voordelig tarief volop te genieten van alle nieuwigheden die Walibi Belgium dit seizoen in petto heeft? En liefst aan een zo laag mogelijke prijs? Voortaan zien bezoekers op de website van Walibi Belgium dat de online tickets per dag een andere prijs hebben. Wie zijn ticket dus online aankoopt, en zijn bezoek minimum drie dagen op voorhand inplant, kan flink wat euro’s uitsparen.

    De prijschommeling hangt af van de drukte in het pretpark voor een bepaalde periode. Op dagen dat het park minder bezoekers verwacht, gaat de prijs omlaag. Wie Walibi op een drukke dag bezoekt, zal hoogstens de normale toegangsprijs betalen. De prijzen aan de kassa blijven geldig voor bezoekers die liever ter plaatse hun inkom betalen.

    In de luchtvaartsector zijn consumenten reeds enkele jaren bekend met het concept van schommelende prijzen. Walibi Belgium past dit principe nu ook toe op de pretparksector.

    Walibi Belgium is hét pretpark vol sensationele attracties voor de hele familie ! Walibi is in 1975 ontstaan en maakt sinds 2006 deel uit van Compagnie des Alpes. In 2016 werd PULSAR gebouwd, de splashcoaster die werd verkozen tot Beste Nieuwe Attractie ter wereld. De bouw van deze wereldpremiere was ook de start van het investeringsplan van 100 miljoen euro dat het park de komende jaren zal transformeren dankzij de bouw van acht Worlds of Walibi. Vorig jaar werd Walibi verkozen tot Beste Pretpark van België tijdens de Diamond Themepark Awards.

    Sinds 1987 kunnen de bezoekers van Aqualibi genieten van tropische temperaturen in het grootste waterpark van België. In 2011 werd het waterpark volledig opnieuw heropgebouwd, met onder andere extra glijbanen en een zone voor kids, Mini Beach. In 2015 werd “high-speed free fall” glijbaan Flash de zevende sensationele glijbaan van het waterpark. Vorig jaar werd Aqualibi verkozen tot Beste Waterpark van België tijdens de Diamond Themepark Awards.

     

     

    08-04-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!