Inhoud blog
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • BourgondiĆ« op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    15-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cromarbo: Belgian eARTh stories- a marbe warehouse in Rhisnes

    Marmer ademt geschiedenis en schoonheid. Geschiedenis, omdat dit onverwoestbare materiaal zich al meer dan driehonderdduizend jaar gewonnen geeft uit de diepste diepten van onze planeet. Schoonheid, omdat marmer de mens blijft fascineren. Sinds mensenheugenis - of op zijn minst sinds de klassieke oudheid - is marmer een onuitputtelijke inspiratiebron voor beeldhouwers en architecten die dankzij dit kostbare goed hun oeuvre hebben kunnen vereeuwigen. Maar marmer is ook een ruwe parel die zich niet zomaar laat temmen. Van de ontginning tot de vormgeving vergt marmer van de mens de nodige nederigheid en know-how.

    Het Belgische bedrijf Cromarbo selecteert en importeert marmer, graniet, onyx en kwartsiet. Vandaag de dag staat de vierde generatie - Bruno en Isabelle Croonenberghs - aan het roer van het bedrijf. Broer en zus zijn niet alleen geboren en getogen in dit mineraal universum. Ze zijn zich ook blijven verwonderen over de wonderlijke patronen van de siergesteenten in hun 3000 vierkante meter grote magazijn dat is gelegen te Rhisnes, in de provincie Namen. Terwijl Bruno op zoek gaat naar ‘s werelds fraaiste gesteenten, ontfermt Isabelle zich meer in het bijzonder over de samenwerking met architecten en opdrachtgevers. Ze worden hiervoor bijgestaan door een tienkoppig team om een service op maat te bieden aan de klanten. Dat zijn in eerste instantie marmerbewerkers die op hun beurt de natuursteen verzagen, maar ook eindklanten die de natuursteen hier ter plekke komen uitkiezen.

    Kortom: een bedrijf op mensenmaat waar luisterbereidheid en persoonlijk advies overheersen.

    Vier generaties, éénzelfde passie

    Bij Cromarbo draait alles om passie. Van bij het prille begin. We schrijven 1900. Het jaar waarin Marie Bayot en Armand Croonenberghs in het huwelijk treden. Marie is de dochter en kleindochter van steengroeve-exploitanten uit de streek van Samber en Maas. Armand, nu een volwaardig familielid, sticht in 1937 een marmerzagerij te Rhisnes. In zijn atelier zijn de imposante raamzagen dag en nacht actief. Ze verzagen de ruwe blokken tot die hun meest wonderlijke patronen onthullen. De blokken komen rechtstreeks met het spoor aan in het door Armand gebouwde atelier. Vanuit alle hoeken van Europa, maar vooral vanuit de Belgische steengroeven die toen gouden tijden beleefden.

    Mettertijd stopt de lokale ontginning, tegelijk ziet het bedrijf zich door de sterk veranderde geïnternationaliseerde markt verplicht zijn horizon te verruimen. 1995 is een scharnierjaar. Het jaar van de ontmoeting en de fusie met Marcello Bollero die sinds eind jaren 20 in Italiaans marmer handelt. Die fusie zal het huidige DNA van Cromarbo definitief bepalen. De nakomelingen van Marie en Armand Croonenberghs staan nu aan het roer van het bedrijf. www.mycromarbo.com

     

     







    15-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Guessers

    GUESS Women FW19

    The new GUESS Jeans FW19 collection arrives with a bang! Loaded with luxe detailing and fabrics, military inspired touches and revisited retro influences, this season is all set for creating a unique, personal style with a twist of GUESS appeal.

    From Ivy League-inspired aesthetics and retro prints to the timeless style of silver screen icons. With a relaxed modern take on preppy Americana and retro-sport, the focus is on feminine, functional pieces with urban appeal and a sleek western side. Iconic patterns, leopard and check combine with bold solids to play on classic looks, adding bright touches to versatile dressed-up streetwear looks.







    15-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klaar voor de zwoele zomer

    » Barbecue season met Barbecook - » Lekkere mocktails van Special.T en Kusmi Tea - » Handige bediening door Ethnicraft en Notre Monde

    Zin in een zwoele zomerse avond? Barbecue? Cocktails? Gezellig samenzitten? Dan hebben we hier een paar ideetjes om nét iets origineler uit de hoek te komen!

    Barbecue weer

    Barbecook transformeert onze terrassen en tuinen deze zomer opnieuw tot de place to be voor gezellig grillen. Bij het zien van de nieuwe vuurkorf van Barbecook krijg je het gloeiendhete verlangen om aan de zomer te beginnen. Deze hippe blikvanger met geometrische vormen zorgt voor een knetterend vlammenspel op jouw terras.

    TIP : Al eens popcorn op de BBQ geprobeerd als late night snack? Leg de gedroogde maïskorrels in de pan en poppen maar!

    Special.T en Kusmi Tea collab: de Anastasia thee capsule

    Mocktails : Zin in een lekkere cocktail maar je moet de dag erna werken? Probeer de mocktails met Special.T’s zomerse theecocktails. Een zomers, alcoholvrije dorstlesser gebaseerd op theecapsules. Probeer het origineel recept van Special.T en Kusmi Tea!

    Kusmi Tea x Special.T: Anastasia mocktail

    Ingrediënten: 1 cup Kusmi tea Anastasia - Sap van 1 appelsien - 10 ml limoen- of bergamotsap - 1 theelepel vanillesuiker - Ijsblokjes

    Aan de slag: 1. Zet een kopje Kusmi Anastasia thee van 15 cl - 2.Voeg er de vanillesuiker aan toe en laat afkoelen - 3. Vul je shaker met het appelsiensap en het limoen- of bergamotsap - 4. Voeg de afgekoelde thee en 2 ijsblokjes toe - 5. Shake! - 6. Zeef je mocktail in een feestelijk glas op enkele ijsblokjes - 7. Garneer met een schijfje appelsien - 8. Cheers! (Recept van The Mocktail Club.)

    Slechts 1 druk op de knop! Gebruik de innovatieve Master.T theemachine voor de bereidingen van de mocktails of het perfecte kopje thee.

    De ideale compagnon : Hapjes presenteren of aperitief klaarmaken? Dan is de Kompagnon bar cart van Ethnicraft jouw handige partner in crime. Ethnicrafts vakmanschap in hout en zwart metaal past perfect in iedere tuin.

    Op je wenken bediend : Met de dienbladen van Notre Monde kan je eindeloos combineren voor de finishing touch op je tuintafel. De Gilded Layers collectie speelt met de kleuren van een zonsopgang en -ondergang. Het diepe blauw staat in contrast met rijk goud en transporteert je naar zomerse nachten.







    14-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5de Knokke Hippique: top paardensport voor iedereen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Organisator Stephex zet in op democratisering van paardensport met extra aandacht voor kids en dagjestoeristen. Komende zomer organiseert het all-round paardenbedrijf Stephex voor de vijfde keer ‘Knokke Hippique’. Met dit gratis zomerevent krijgt iedereen de kans om kennis te maken met de paardensport op het allerhoogste niveau.

    De paardenliefhebber kan genieten van wedstrijden van wereldklasse in de vijfsterrenweek, terwijl de dagjestoerist kan smullen van allerlei randactiviteiten. Grootste vernieuwing dit jaar is de Kids Day. ”Vanuit Stephex vinden wij het zeer belangrijk om ons steentje bij te dragen aan de democratisering van de paardensport”, stelt Stephan Conter, CEO van Stephex. “Daarom organiseren we Knokke Hippique, een gratis zomerevent waar iedereen kan proeven van de paardensport. Wij zien een groot potentieel om de democratisering ook door te trekken bij de jeugd die elke editie meer en meer aanwezig is. Als we met Knokke Hippique ervoor kunnen zorgen dat de populariteit van de paardensport blijft stijgen is onze missie geslaagd.”

    “Paardensport kan en moet toegankelijker zijn voor iedereen”

    Stephex vindt het belangrijk dat de paardensport niet enkel voor het welvermogende deel van de bevolking is, maar gedemocratiseerd wordt. In 2018 werden alvast positieve vorderingen gemaakt binnen de democratisering van de paardensport. Volgens het jaarverslag van de Vlaamse Liga Paardensport (VLP) is het aantal clubs met jeugdleden tussen 0 en 18 jaar het afgelopen jaar gestegen van 522 naar 549, het aantal zonder jeugdleden is dan weer gedaald van 105 naar 83. Daarnaast was het uitgelichte thema van de VLP nog G-werking of werking met andersvaliden en integratie van kansengroepen. “Ondanks dat wij zelf aanvoelen dat er een enorme democratisering binnen de paardensport wordt doorgevoerd, merken we dat het nog te vaak wordt afgespiegeld als een elitesport,” vindt Stephan Conter. “Daaraan willen we bij Stephex graag iets veranderen. De paardensport kan en moet toegankelijker zijn voor iedereen.”

    Ideale uitvalsbasis voor een dagje aan de kust met kids

    Knokke Hippique legt echter niet enkel de focus op de paardensportcompetitie. Dankzij de randactiviteiten is het toegankelijk voor iedereen en zelfs een ideale uitvalsbasis voor een dagje aan de kust. In verschillende zones biedt Knokke Hippique voor ieder wat wils met een beach bar, food court, petanque baan en shopping area. Ook op vlak van experience zal het evenement de moeite waard zijn.

    Voor de kinderen is er tijdens de weekends ook extra animatie voorzien. “Daarnaast wordt er ook een speciale Kids Day georganiseerd,” ligt Stephan Conter toe. “Op die dag kunnen kinderen zelf pony ritjes maken, zijn er verschillende workshops te volgen en zal er een mega springkasteel staan!”

    Wereldtop jumping verzamelt in Knokke-Heist

    Knokke Hippique is er niet alleen voor de dagjestoerist, maar is daarnaast ook dé Belgische zomerhappening van de paardensport en zo een paradepaardje voor de paardenliefhebber. Er wordt van start gegaan op woensdag 19 juni met een driesterren competitie die eindigt op zondag 23 juni. Op donderdag 27 juni gaat de competitie weer van start, dit keer met een competitie van het allerhoogste niveau. Dit vijfsterren circuit eindigt op 30 juni met de Grote Prijs. De top van Belgische ruiters zal hier aanwezig zijn. Zo heeft Niels Bruynseels, de winnaar van vorig jaar, zijn aanwezigheid al bevestigd. Daarnaast zullen alvast 20 ruiters uit de top 35 van de wereldtop aantreden. “Nadat we de vijfsterrenweek feestelijk hebben afgesloten, kunnen de bezoekers de twee weekends daarna opnieuw genieten van het driesterren-circuit, spannende proeven, adembenemende acts, lekker eten en heerlijk shoppen”, sluit Stephan Conter af.

    Knokke Hippique is het jaarlijkse paardensportevent van Stephex. Van 19 juni tot 14 juli 2019 kan iedereen onder een zomerzon genieten van de paardensport op het domein van Knokke Hippique, gelegen in de Westkappellestraat in Knokke-Heist. Van 27 tot 30 juni gaat de vijfsterrenweek ook door op deze domeinen. Dit is een jumping van wereldklasse waar de top tegen elkaar springt.

    Stephex is een all-round paardenbedrijf opgericht door Stephan Conter. Het verhaal begint in 1986, wanneer Stephan Conter beslist om een klein bedrijf in paardenhandel op te richten. Ondertussen koopt en verkoopt Stephex wereldwijd meer dan 100 topklasse springpaarden per jaar, heeft het een eigen internationale topsport stal met wereldtoppers als Daniel Deusser en Lorenzo De Luca in dienst en is het met de uitbouw van Stephex Horsetrucks onbetwist marktleider in Europa. Tot slot organiseert Stephex met Knokke Hippique en de Brussels Stephex Masters twee 5 sterren paardenevents die ieder jaar tienduizenden bezoekers lokken.

     

     

    13-06-2019 om 08:03 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe afval ook mooi kan zijn in de keukenlade

    » Vuilnisemmers op maat van je lade - » Personaliseerbaar - » Handenvrij openen en geen rommel in zicht

    Een vuilnisbak is een noodzakelijk kwaad in je (design)keuken. Om nog maar te zwijgen van meerdere sorteerbakken. Gelukkig is er Orgalux die verschillende afvalemmers naadloos en bijna onzichtbaar op maat van je keukenlade kan integreren. Daarbovenop past de indeling met zijn neutrale, donkergrijze kleur in ieder interieur. Zo blijven de afvalemmers uit het zicht, maar toch binnen handbereik. Opgeruimd staat netjes!

    Milieuvriendelijk : Als je in de keuken aan de slag gaat, krijg je onvermijdelijk te maken met verschillende soorten afval. Broodkruimels, groenteafval, verpakkingsmaterialen, noem het maar op! Afval sorteren is nog nooit zo handig geweest met het nieuwe afvalsysteem waar je de verschillende sets van afvalbakjes per afvalsoort kan combineren in je keukenlade. Met de verschillende emmertjes kan je onmiddellijk sorteren zonder te moeten nadenken wat waar hoort.

    TIP: Maak afval sorteren makkelijker door met verschillende kleine afvalbakjes te werken. In combinatie met een grotere afvalemmer voor het gewone restafval, heb je op deze manier een ordelijke afvallade

    De kunststof emmers zijn gemakkelijk schoon te houden zodat de afvallade er stralend blijft uitzien.

    Gebruiksvriendelijk : De Orgalux afvalset past gemakkelijk in een keukenlade, bijvoorbeeld onder de spoelbak, om snel te sorteren en recycleren. Daarbovenop is de afvallade ook beschikbaar met SERVO-DRIVE uno, wat betekent dat je geen handen meer nodig hebt om de vuilbak te openen. Zachtjes tegen het front duwen met de heup, knie of voet en de lade opent automatisch. Hygiënisch en handig als je je handen vol hebt met keukenafval! Zo blijft het front schoon en komt het afval netjes in de juiste emmer terecht.

    Interieurvriendelijk : Dankzij de verschillende sets, is er altijd één geschikt voor jouw ladeafmetingen. En met zijn neutrale, donkergrijze kleur past de indeling ook in ieder interieur. Er zijn verschillende sets beschikbaar die individueel aangepast kunnen worden om optimaal gebruik te maken van de beschikbare laderuimte. In sommige sets is er naast de afvalemmers nog ruimte voorzien om schoonmaakproducten in op te bergen. De flessenverdeling zorgt hier voor overzicht en dat alles netjes blijft rechtstaan. Er is de mogelijkheid om iedere emmer afzonderlijk af te sluiten.

     





    13-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza viert de power van vrouwen

    Al bijna twintig jaar lang zet LolaLiza de spotlights op sterke vrouwen met een eigentijdse en eigenwijze modecollectie. Maar met de “Celebrating women since 2001” campagne gaat de Belgische modeketen nóg een stapje verder. Met de krachtige campagne zette LolaLiza de voorbije weken de spotlights op de power van vrouwen. LolaLiza stelt dan ook de ambitie voorop om vrouwen te empoweren en met elkaar te verbinden.

    Met de campagne, die eind april van start gegaan is, zette LolaLiza 5 bijzondere vrouwen in de kijker die elk een heel ander verhaal hebben. Maar met de gemene deler dat ze andere vrouwen helpen én inspireren! Stuk voor stuk power ladies die negatieve ervaringen in het leven aangrepen om er een positief verhaal van te maken. Die geïnspireerd werden door anderen en tegelijkertijd zelf anderen inspireren.

    • Hannelore Vens verloor haar beide benen toen ze op het spoor viel maar gaf niet op, beklom de Machu Picchu en zwemt voor het Belgische paralympische team.
    • Johanneke van Slooten is oprichtster van de organisatie Cherut en KoffieKlap en koos ervoor om vrouwen uit verschillende probleemsituaties te helpen.
    • Elke Jeurissen, oprichtster van het netwerk Straffe Madammen, werd geïnspireerd om zelfstandige te worden en wil nu andere vrouwen de steun en kracht bieden die ze nodig hebben om meer voor zichzelf en carrière op te komen.
    • Liesbeth Dillen is de drijvende kracht achter ‘She works with Wo-men’, waarmee ze zich focust op vrouwen in leidersposities.
    • En Isabelle Vandevelde (Kina) tenslotte, brak al een lans voor gekleurde vrouwen toen ze als eerste gekleurde model campagnes sierde in België. Bovendien richtte ze Cepia op, een organisatie die straatkinderen in Costa Rica educatie en onderdak biedt.

    Klanten konden de verhalen van deze power ladies ontdekken op de campagnewebsite womenoflolaliza.com. Daarnaast kregen ze de kans om een vrouw te nomineren die hen persoonlijk inspireert. Uit de inzendingen heeft LolaLiza vijf dames uitgekozen die met vijf verschillende awards in de bloemetjes gezet werden tijdens het grote Celebrating Women brand event.

    Celebrating Women brand event, een ode aan de kracht van vrouwen

    Op 28 mei vond het orgelpunt van de campagne plaats : het Celebrating Women brand event. Een 500 tal genodigden waren getuige van een groot feest boordevol hartverwarmende verhalen, ontroerende momenten en inspirerende gesprekken - een ode aan de kracht van vrouwen! De vijf power ladies uit de campagne deelden hun ervaring in een panel discussie, in goede banen geleid door host Ilse De Vis. Elke Jeurissen vervolgde met een empowering TEDtalk.

    Maar liefst vijf “Superwomen awards” werden uitgereikt aan inspirerende dames die door de klanten zelf genomineerd werden. Buurvrouw, zus, collega, moeder of vriendin : klanten konden powerwomen selecteren die ze bewonderen of die ze vanuit hun entourage kennen. Dat heeft voor schitterende verhalen gezorgd. Uit de honderden inzendingen werden de volgende genomineerden bekroond :

    • Sofie Schroos : Collega Suzy nomineerde Sofie omdat ze haar gezin en job als kleuterleidster perfect combineert met haar eigen zaak! Sofie en Suzy ontwikkelden samen de educatieve website Mila Lila om kleuters hun eerste woordjes Frans aan te leren.
    • Christine Caufriez : Zij voerde onlangs een zware strijd tegen borstkanker. Haar dochter vindt dat de overwinning van zo’n gevecht een echte award verdient! En gelijk heeft ze!
    • Anneke Raquet : Anneke is al vijf jaar pleegmoeder voor kinderen in crisissituaties. Anneke geeft heel veel warmte en aandacht, maar haar moeder vond dat ze ook zelf eens in de spotlights mocht staan.
    • Heidi Vlamynck : Deze alleenstaande mama kreeg na een zwaar ongeval te horen dat ze wellicht niet meer zou kunnen stappen. Dat was buiten haar wilskracht gerekend. Heidi revalideerde en liep zelfs een marathon!
    • Lamia Maata : is al meer dan 10 jaar betrokken bij de begeleiding van jonge adolescenten op de middelbare school. Haar vriendin die haar nomineerde, beschreef haar als een sterke , intelligente, vriendelijke en ongeëvenaarde vrouw. Een voorbeeld van vriendelijkheid en doorzettingsvermogen.

    Het Celebrating Women event bood ook tal van randactiviteiten aan, van een runway show met net dat tikkeltje power extra tot fashion workshops. Met de onthulling van LolaLiza Atelier, een tool waarmee klanten hun eigen jurk kunnen ontwerpen en een Europese primeur, zet LolaLiza ook zijn stempel als innovatieve retailer.

    The future is female!







    12-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza innoveert: ontwerp je eigen jurk met LolaLiza Atelier

    Een van de kernwaarden van LolaLiza is de empowerment van vrouwen. Via een online tool en de nieuwste digitale innovatie ‘LolaLiza Atelier’ kunnen klanten vanaf 4 juni hun eigen jurk ontwerpen en laten produceren.  

    Het Belgische LolaLiza lanceert hiermee een exclusief debuut in de Europese modesector. De jurk belichaamt voor LolaLiza sterkte en vrouwelijkheid; ze vormt het hart van het merk. Geen beter kledingstuk om deze unieke online tool mee te introduceren. Via lolaliza.com/atelier kan de klant in vier eenvoudige stappen – model, maat, stof en print, accessoire – een gepersonaliseerde jurk creëren en in één klik bestellen. Na drie weken wordt de jurk vanuit Italië aan huis geleverd.

    Joachim Rubin (CEO): “LolaLiza werkt meer dan ooit aan innovatie. Om beter aan de wensen van de consument te beantwoorden, wordt het team versterkt met nieuw talent. We zijn met trots een Belgisch bedrijf, en zetten digitale innovatie centraal in onze strategie, met de jurk als kernproduct. Die twee elementen hebben geleid tot het ‘LolaLiza Atelier’ project dat uniek is in Europa. We zijn dan ook enorm opgetogen dat onze klanten binnenkort vanuit hun zetel, in 4 klikken, een gepersonaliseerde jurk kunnen creëren. Het project maakt deel uit van onze huidige inspanningen om morgen nog interessanter en relevanter te zijn voor onze klanten.”

    In retail is het confectieproces normaal niet afgestemd op het produceren per stuk. Daar heeft LolaLiza een antwoord op gevonden. Door technologie en personalisatie te integreren kan het merk hiermee inspelen op de trends en de vraag van de consument. Klanten gaan steeds meer op zoek naar authenticiteit en gepersonaliseerde items waarmee ze hun identiteit kunnen tonen. Bovendien kunnen ze dankzij LolaLiza Atelier hun creativiteit de vrije loop laten, zonder een ontwerper te zijn. De Belgische LolaLiza-designers creëerden voor de lancering stoffen in rijke materialen en met weelderige prints. De perfecte inspiratiebron voor elke vrouw.

    Waar LolaLiza eveneens mee kan uitpakken, is de verkoopprijs: de aankoopprijs van de gecustomizede jurken variëert van 49.99 tot 79.99 euro. De levering aan huis of in een LolaLiza-winkel (in België, Nederland, Frankrijk en Luxemburg) is gratis. In zes Belgische winkels (Lier, Eeklo, Aalst, Auvelais, Lommel en Tielt-Winge) krijgen klanten ook de mogelijkheid om de stoffen en accessoires te ontdekken en voelen.

     









    12-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Negroni week

    De jaarlijkse Negroni week vindt voor het zevende jaar op rij plats van 24 tot 30 juni 2019. Tijdens deze week steunen tal van bars en restaurants over de hele wereld een goed doel, door een euro per verkochte Negroni te doneren.

    Dit initiatief van Campari in samenwerking met Imbibi Magazine, startte bescheiden in 2013 met 120 deelnemers. Vandaag staat de teller op ruim 10.000 deelnemers in 60 landen en heeft het initiatief al ruim 2 miljoen dollar opgebracht voor goede doelen.

    In tal van bars en restaurants kan je tijdens de Negroni week de mest verrassende varianten van de Negroni proeven. Via de slimme kaartapp Mapter kunnen consumenten ook gemakkelijk bars en restaurants in hun buurt vinden waar ze de Negroni in al zijn varianten kunnen (her)ontdekken; go.mapstr.com camparimap.

    Ook reikt Campari de sociale media, trainingstips aan om zelf aan de slag te gaan. Volg dus zeker Campari facebook, Instragram en Twitter om je Negroni week voor te bereiden. Voor een overzicht van alle activiteiten surf naar www.negroniweek.com

     







    11-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeans, jeans, jeans

    Denim Trend Women: FW19

    Denim is without a doubt the backbone of our wardrobes. Winter, spring, summer or fall, they're probably the only clothing item we refuse to let go. But there are certain nuances that gain steam during one season versus another. So what are the denim styles to know for Fall/Winter 2019? After a little investigating, we got the inside scoop for you!

    Laid-back kinda feel

    Relaxed, with a loose-fitting, sometimes low-rise waist and slouchy leg, baggy and laid-back denim have suddenly hit the scene as the denim style du jour. Not only are they comfortable, but they’re surprisingly chic when paired with the right accoutrements. Whether you go for something wide-leg and ‘90s-inspired, or opt for a straighter, elongated silhouette, there's a right fit for everyone with below styles;

    All washed out kinda feel

    The era of shoulder pads and crimped hair gets a bad rap, but nearly every trend associated with the time period has found its way back into fashion. The acid-washes may look like something pulled straight out of Nancy’s closet on Stranger Things, but don’t act surprised if you see every street style queen wearing the exact same thing in a few months' time. Be sure to hop on the trend with following musthaves;

    Revival of the denim shirt kinda feel

    Denim shirts provide the same aesthetic, offering a laidback yet luxe look that’s perfect for your weekend wardrobe. So, if you’re yet to add this classic shirt to your closet, now’s the time to do so. Denim shirts are more effortless to style than you might think and can work for any time of the year. Don’t believe us? We’ve rounded up proof that this timeless shirt looks fantastic in countless variations;

    Charcoal kinda feel!

    Nineties babies, we're looking at you. The return of charcoal-wash jeans has us reminiscing over all things '90s fashion. They are now giving the jean trend a modern spin. Take a cue from the below outfits and wear the darker wash just as you would blue—in other words, with everything from a T-shirt and boots to a blazer and sneakers.

     

     











    11-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beauflor stelt twee nieuwe gamma's vinylrol voor Moonlight & Olympus

    Beauflor verlegt de grenzen van de verbeelding met twee nieuwe gamma's vinylrol. Het Belgische bedrijf (divisie van Beaulieu International Group) is wereldleider in het segment van de vloerbekleding en zet de allernieuwste technieken in om verrassende en inspirerende decors te creëren.

    MOONLIGHT: fun of authentiek?

    Met dit exclusieve gamma van digitale prints trekken de designers van Beauflor alle registers open. Ze stellen enerzijds reproducties voor met effecten van hout, marmer en cement en anderzijds waanzinnig realistische decors. De verbeelding kent geen grenzen: koffie, een aquarium vol koivissen, een enorme tuin met madeliefjes of een zandstrand. De decors zijn uitermate geschikt voor innovatieve projecten in de vastgoedsector!

    OLYMPUS: Eerbetoon aan het hout

    Het gamma Olympus is een liefdesverklaring aan traditionele vloerbekleding. Beauflor maakt gebruik van hoogwaardige digitale printtechnieken om het effect van houtplanken na te bootsen, zonder met het blote oog zichtbare herhaling. De planken kunnen tot twee meter lang zijn voor een elegante en opvallend realistische weergave. Olympus is een eerbetoon aan eikenhouten parket maar ook aan het visgraatmotief.





    10-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Romance, wecandance
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ahead of the 7th edition of WECANDANCE, we made a special WECANDANCE to this year's Safari Nomads theme.

    OUR STORY

    Romance Chocolate is ethically sourced, plant-based chocolate made from organic cocoa and made in Belgium. We guarantee that the entire process from bean to bar was carried out with the highest regard for the local farmers and the earth’s natural resources. Romance Chocolate is 100% organic and 100% plant-based. We use coconut nectar as a sweetener and low temperature roasting to give the flavour of the beans time to fully awaken. Its taste is designed to have you engage in a moment of heavenly delight, so rest assured that honesty is an essential component of this product.

    The WECANDANCE edition is sourced from TANZANIA, 70g. ORIGIN: Kokoa Kamili, Tanzania. INGREDIENTS: 70% cacao mass, coconut nectar. On sale for €12 via wwww.romance-chocolate.com

    BRING SOME ROMANCE TO YOUR LIFE

    Romance Chocolate is ethically sourced, plant-based chocolate made from organic cocoa. We guarantee that the entire process from bean to bar was carried out with the highest regard for the local farmers and the earth’s natural resources. Nothing that might disrupt a healthy intake of pure ingredients was added to or taken away from this product. Romance Chocolate is 100% organic and 100% plant-based. We use coconut nectar as a sweetener and low temperature roasting to give the flavour of the beans time to fully awaken.

    10-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De heetste BBQ trends van 2019

    » Barbecue waar en wanneer je maar wil - » Heerlijke groenten op de grill - » Gemakkelijk te demonteren en vaatwasserbestendig

    Barbecue season is coming! Barbecook stelt daarom de 5 leukste barbecuetrends van deze zomer voor. De barbecuespecialist bij uitstek gooit het klassiek barbecueën helemaal overboord. Barbecueën waar en wanneer je maar wil? Vlees of veggie? Met het comfort van je eigen keuken? Barbecook got you covered!

    TREND 1: Nomads op locatie

    De blikvanger van deze zomer is de tafelbarbecue Carlo in Urban Grey. Zin om te genieten van een gezellige barbecue in het park, op het terras van vrienden, op de camping van je favoriete festival of gewoon op je eigen buitentafel? Het Barbecook On The Go gamma biedt voor iedere gelegenheid de geschikte BBQ oplossing. De On The Go barbecues zijn kleine en draagbare barbecues, gemakkelijk om mee te nemen op iedere locatie.

    De Carlo Urban Grey combineert eenvoud, comfort en kracht. De vlotte aanmaak zorgt ervoor dat je in no-time grill ready bent. De ingebouwde ventilator verzekert een constant en regelbaar vuur. Daarnaast behoudt Carlo zijn "cool" aan de buitenkant, ookal wordt het binnenin broeierig heet.

    TREND 2: Gas geven!

    Wil je de comfort van je keuken, maar dan buiten? Dan is de Siesta dé oplossing! Een gasbarbecue biedt instant barbecueplezier zonder stress. Met de Siesta-reeks mikt Barbecook op iedereen die spontaan wil barbecueën met het plezier van buiten koken, maar zonder gedoe met onderhoud; en hiervan het liefst ook een dagelijks ritueel maakt. Gasbarbecues hebben nu eenmaal de handige feature snel gebruiksklaar en eenvoudig in onderhoud te zijn. Zo heb je extra tijd om voluit te genieten van de avond, zelfs tijdens de week!

    TIP: Met de technische snufjes zoals de ‘One Hand’-knoppen stel je verschillende temperatuur zones op je barbecue in. Superveilig en met veel precisie!

    Trend 3: In de vaatwasser ermee!

    In 2019 kiezen we voor het gemak, en dat kan vooral met de plancha plaat van Victor. Niets is vervelender dan een leuke barbecue avond organiseren en achteraf de afwasberg zien staan. De lichte planchaplaat Victor met de non-stick coating wast af als een bord! Niet meer schrobben en schuren, maar het handige formaat past perfect in de vaatwas.

    De duurzame thermicore plancha plaat op de Victor warmt erg snel op en koelt gecontroleerd weer af. Dankzij de antikleeflaag kan je er verschillende ingrediënten tegelijk of na elkaar op bereiden en blijven er meer voedingstoffen bewaard!

    TIP: Het hoeft niet altijd mooi weer te zijn om te barbecueën! De Thermicore Planchaplaat past niet alleen op Victor; je kan deze plaat ook binnenshuis gebruiken - in de oven of op je fornuis (gas, inductie, elektrisch).

    Trend 4: Klaar in 1-2-3

    Dankzij het typische no-nonsensedesign kan je de Edson makkelijk monteren, aanmaken én onderhouden. In 30 minuten is jouw Edson gebruiksklaar! Zo heb je meer tijd om te genieten van het bereiden van je grillades en van je gezelschap en hoef je de gezelligheid niet te missen door op een afstandje aan je barbecue te staan. Naast alle praktische voordelen, is Edson Army Green ook gewoon een barbecue om mee uit te pakken. Een mooie, unieke ton in je tuin, dat gegarandeerd de blikken van bezoekers naar zich toe trekt.

    En na het barbecueën is het feest nog niet gedaan! Met één simpele beweging tover je de Edson om tot een robuuste bartafel. De afdekklep biedt de perfecte ruimte voor afterdinner drinks.

    Trend 5: Groenten grillen

    Groenten op de bbq is allang een nieuwe trend, Barbecook tilt dit naar een next level met de Loewy. Deze iconische houtskoolgrill zit in een nieuw, gestroomlijnd design. Groenten grillen op de barbecue is één van de gezondste manieren om groenten te bereiden. Als je groenten kookt, gaan hun voedingsstoffen verloren; bij grillen is dit veel minder het geval. Groenten worden het best op een lage temperatuur geroosterd en voorzien van een laagje olie, op die manier branden ze niet aan.

    De Belgische barbecuespecialist Barbecook heeft sinds zijn oprichting in 1985 maar één missie: inspelen op innovatie, waardoor barbecueën leuker, makkelijker en eenvoudiger wordt. Barbecook is beroemd geworden dankzij het QuickStart-systeem voor houtskoolbarbecues. Met gewoon wat krantenpapier en een lucifer ben je dankzij dat systeem al na vijftien minuten aan het grillen. www.barbecook.com

     







    09-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Flamingo' en palmbomen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    » Jungle in huis met tropisch behang - » Arte en Hookedonwalls kiezen voor exotische planten, kleurrijke bloemen en wilde dieren

    Niets is meer tropisch dan palmbomen, planten en papegaaien. We zagen al interieurs in het groen, maar dit jaar wordt nog een stuk intenser: volledige muren worden met planten bekleed en de prints kunnen niet groot genoeg zijn. Van een overdonderend exotisch interieur tot discrete palmbomen en regenwouddieren, welk tropisch behang past er best bij jou?

    Dierentuin

    Hoe leuk het ook zou zijn, sommige dieren zijn echt niet geschikt als huisdier. Daar komt nu verandering in: met deze dessins waan je je midden tussen de aapjes of flamingo’s.

    Groen, groener, groenst

    Wie van natuur houdt, hoeft geen groene vingers te hebben. Deze palmbladen geven het huis een tropische toets, zonder dat je ervoor de zetel uit moet!

    Bloemenkunst

    In de modewereld blijven bloemenprints het goed doen, maar ook in het interieur vinden we deze trend terug. Zo creëer je een zuiderse bloemenmuur die niet enkel romantisch, maar ook gedurfd en excentriek is.

    09-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie treedt straks i nde voetsporen van graaf Camillo Negroni?

    Finale van de ‘Campari Negroni competition’ in zicht! 10 juni in het Mas Antwerpen. De spanning stijgt onder de bartenders in België en Luxelburg. Wie kan straks in het jaar dat Negroni zijn honderste verjaardag viert, het meest verrassen met zijn of haar persoonlijke herinterpretatie van deze klassieker? De finale van de Campari Negroni competition vindt plaats in het MAS in Antwerpen en twee weken later volgt de jaarlijkse Negroni week ( 24-30 juni), in tal van bars en restaurants kan je dan met een Negroni klinken op het goede doel. En op het geniale idee van graaf Camillo Negroni honderd jaar geleden.

    De iconische Negroni bestaat vandaag 100 jaar. Deze klassieker- voor de vijfde keer op rij uitgeroepen tot tweede populairste cocktail ter wereld, blijft de meest getalenteerde bartenders inspireren in de Campari Negroni competition. Niet minder dan 125 barmannen en –vrouwen uit België en Luxemburg stuurden hun persoonlijke Negroni in. Vijftig kandidaten werden in een eerste faze weerhouden, eind mei werden de tien finalisten op basis van een smaak- en geurtest door de jury geselecteerd.

    Op 10 juni nemen deze finalisten het tegen elkaar op onder het wakende oog van een consumentenpanel en een professionele jury. Die bestaat uit 4 internationaal bekende bartenders, Mauro Mahjoub (Duitsland), Salvatore Calabrese (Italië), Luca Picchi (Italië) en Tommaso Cecca (Italië) en chef kok Nick Bril van het Antwerpse sterrenrestaurant The Jane. Zij beoordelen niet alleen de smaak en het evenwicht van de creatie, maar ook de creativiteit, de look en het verhaal achter de cocktail.

    De regels voor de finalisten zijn simpel, ze moeten minstens een derde Campari (zoals in het originele recept van de Negroni) gebruiken, zich beperken tot maximaal zes ingrediënten en de cocktail binnen de vijf minuten creëren.

    De winnaar treedt straks een beetje in de voetsporen van de bekende graaf Camillo Negroni. In zijn stamcafé Caffè Casoni in Firenze, we schrijven 1919, bestelde hij altijd een Americano, een mix van Campari, vermout en bruiswater. Op een dag,, zo vertelt de legende, besloot de graaf dat het tijd was voor iets nieuw. Geïnspireerd door zijn laatste reis naar London vroeg hij zijn vriend, bartender Rosci Scarselli om een scheutje gin in plaats van bruiswater toe te voegen. De bartender willigde met plezier zijn verzoek in en garneerde de nieuwe cocktail met een schijfje sinaasappel, om het verschil te maken met de klassieke Americano die met een citroenpartje wordt geserveerd. De graaf vond de nieuwe cocktail bijzonder lekker en het drankje raakte bekend als ‘graaf Negroni’s Americano’ of de ‘Americano met een scheutje gin’. De Negroni was geboren.

    Vandaag is het recept 100 jaar oud en blijft de Negroni een van de 25 meest invloedrijke cocktails. Tegelijk wordt hij vaak genoemd als een van de meest onderschatte cocktails. Een Negroni is gemakkelijk te maken omwille van de gelijke delen van de drie ingrediënten, maar toch vraagt hij een goede balans tussen bitter en zoet en moet je hem correct serveren. Dat doe je zo: vul een glas met ijsblokjes en voeg 3 cl Campari, 3 cl gin en 3 cl vermout toe. Roer zachtjes en werk af met een vers schijfje sinaasappel.







    08-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prehistorisch avonturenpark

    Archeopark vol avonturen in Ramioul - Het grootste avonturenpark voor de prehistorie in Europa !

    Laat je niet misleiden door de term museum op de website want dat is het geenszins niet ! De archeoligische site in Ramioul (op 15km van Luik) is een archeopark van maar liefst dertig hectare groot. Het bevindt zich in het midden van het bos met de grot van Ramioul.

    Op amper 20 km van de taalgrens dompelen tweetalige archeologen je onder in de prehistorie. Ze nodigen je uit om de Cro-magnommens te ontmoeten en dagen je uit te leven én te eten zoals je verre voorouders dat deden.

    Je staat er oog in oog met de resten van zeven kinderen uit 2300 voor Christus. De grot van Ramioul, waar de kinderen begraven liggen, is geklasseerd erfgoed. Je kan er speerdrijven op een jachtparcours. Krijg je je avondeten niet zelf te pakken dan kan je nog altijd terecht in het archeorestaurant waar je kan eten als een Cro-magnon. Je kunt er je vlees snijden met een steen. Maar er is ook lasagne hoor !

    In de mammoetvormige speeltuin is alles van hout. Je kunt er volop klimmen, hangen en glijden.

    Op de boerderij met moestuin, worden prehistorische gewassen gekweekt en in plaats van koeien grazen er oerossen.

    Je kan er elke dag een workshop volgen zoals vuur of aardewerk maken, vuursteen bewerken, boogschieten, speerdrijven op 3D-doelwitten, een blotevoetenpad en er is een doolhof dat de menselijke evolutie voorstelt. Je loopt van de voorouders tot de homo sapiens, maar niet in een rechte lijn. Wie verkeerd loopt, wordt als aap geklasseerd.

    In het museum zelf zijn er twee permanente tentoonstellingen. Die staan onder toezicht van het Centrum voor Conservatie, Studie en Documentatie dat samen met de talrijke archeologen die op de site werken, het wetenschappelijk project bewaken.

    Het museum is elke dag open het hele jaar door. Opgelet niet op zaterdagen buiten de schoolvakanties.

    Wie online reserveert betaalt 15 Euro als volwassene, student of senior. Kinderen van vier tot zes betalen 14 Euro. Kinderen jonger dan vier kunnen er gratis in.

    Préhistomuseum, rue de la grotte 128, 4400 Flémalle. (20’ Luik – 45’ Hasselt - 60‘ Brussel) Info : info@prehisto.museum - www.prehisto.museum

     







    08-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Take me to the water!

    De Michigan is één van de nieuwe modellen die Marie's Corner dit jaar voorstelt. Deze divan heeft een verfijnd karakter en biedt plaats aan drie liefhebbers van comfort en minimalistisch design.

    De eenvoudige lijnen van dit nieuwe model passen perfect in een salon met loungesfeer. De Michigan is een elegante uitnodiging om heerlijk te kuieren en te ontspannen in een zitbank die gemaakt is met respect voor traditie en vakmanschap.

    De Belgische specialist van de tailor made zitbank maakt een knipoog naar de Verenigde Staten en geeft regelmatig namen van grote Amerikaanse steden aan de modellen. De stad Michigan, bekend om de grote meren, leent haar naam aan deze gloednieuwe divan







    08-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon helpt je kiezen tussen Siciliƫ en Sardiniƫ

    Rechtstreekse vluchten vanuit Maastricht Aachen Airport op Alghero en Trapani gestart. De Italiaanse eilanden Sicilië en Sardinië staan bekend om hun zonnige stranden, mooie natuur en charmantje stadjes. Maar welk van de twee past het best bij jouw reiswensen? Om de keuze te vergemakkelijken, zet Corendon de belangrijkste troeven per eiland voor jou op een rij. Al blijft kiezen verliezen… De eilanden zijn immers zo verschillend dat de vraag eigenlijk niet ‘Sicilië of Sardinië’ is, maar eerder wanneer je ze allebei een bezoekje gaat brengen. Corendon vliegt vanaf deze week rechtstreeks vanuit Maastricht Aachen Airport naar Sicilië (Trapani) en Sardinië (Alghero).

    Beach lovers: Sardinië

    Aan stranden heb je op beide eilanden geen gebrek. Zo heeft Sicilië een grillige kustlijn met vooral in het oosten prachtige goudgele zandstranden en indrukwekkende rotspartijen. Ook het gezellige stadstrandje bij Cefalù in het noorden en Scala dei Turchi bij Agrigento in het zuiden zijn echte aanraders. Voor charmante baaitjes en verscholen stranden trek je als echte beach lover best naar Sardinië. De stranden zijn hier zo mogelijk nòg mooier dan op Sicilië. In het noorden vind je bijvoorbeeld de La Maddalena-archipel waar je heerlijk kunt snorkelen in het kristalheldere water.

    Avonturiers: Sicilië

    Hou je meer van een actieve vakantie? Ook dan hebben Sicilië en Sardinië heel wat in hun mars. Al heeft hier Sicilië wel een streepje voor, met de indrukwekkende Etnavulkaan die je zelf kunt beklimmen. Ook de indrukwekkende Gole dell’Alcantara kloof afdalen is een absolute must-do voor avontuurlijke types. Wie het iets rustiger aan wil doen kan in het binnenland van Sardinië terecht in het Gennargentu nationaal park. Een kilometerslang natuurgebied, vol prachtige rotsen, afgewisseld met wijngaarden en idyllische Italiaanse dorpjes.

    Cultuurfanaten: allebei

    Sicilië werd door de jaren heen beïnvloed door verschillende windstreken. Zo vind je er Griekse tempels in Agrigento en Selinunte, Romeinse amfitheaters en Arabische moskeeën. Ook in historische steden als Palermo en Syracuse vind je die invloeden terug. Net als Sicilië heeft Sardinië tal van charmante stadjes. Slenter door de straatjes van Alghero of laat je verrassen door Castelsardo. Het middeleeuwse dorp ligt op een vulkanische rots en geeft je een schitterend uitzicht over de golf van Asinara. De mooiste paleizen vind je dan weer in het rivierstadje Bosa.

    Foodies: Sicilië

    Echte lekkerbekken vinden gegarandeerd hun gading op beide Italiaanse eilanden. Ongeacht welk eiland je kiest, lekker eten vind je er gegarandeerd. Op Sicilië hebben de verschillende bezetters niet alleen cultureel, maar ook gastronomisch hun sporen nagelaten. Zo liggen de roots van de arancini, gefrituurde rijstballetjes, oorspronkelijk in Arabië. De Sardijnse keuken staat vooral bekend om haar heerlijke vleesgerechten, brood, kaas en pasta. Proef er zeker agnello con finocchietti: lamsvlees gestoofd met wilde venkel, ui en tomaat.

    Sportievelingen: Sardinië

    Hoewel Sicilië en Sardinië misschien niet als fietsbestemmingen bekend staat, kun je op beide eilanden nochtans heerlijk fietsen. Op Sicilië vind je de mooiste fietsroutes aan de oostkant van het eiland. Kies voor een avontuurlijke mountainbikeroute op de Etna vulkaan of maak een fietstochtje langs wijngaarden, mooie kustlijnen of historische bezienswaardigheden. Ook op Sardinië vind je tal van fiets-en mountainbikeroutes zowel voor doorwinterde fietsers als enthousiaste fietsliefhebbers. Echte fietsfanaten kunnen zich uitleven in het bergachtige binnenland, terwijl recreatieve fietsers langs de kustlijn van dorpje naar dorpje fietsen. Watersportfanaten en windsurfers kunnen vooral op Sardinië hun hartje ophalen.

    Corendon heeft een uitgebreid aanbod aan 3 en 4-sterrenhotels op zowel Sicilië als Sardinië en biedt wekelijks rechtstreekse vluchten aan op Alghero (Sardinië) en Trapani (Sicilië). Meer info en boeken kan op www.corendon.be/sardinië en www.corendon.be/sicilië









    07-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Time to travel! Ik ga op reis en ik neem mee ...

    .. een koffer vol luchtige zomerse outfitjes en accessoires die ideaal zijn om te dragen op vakantie! Luilekkeren aan het strand of liever een citytrip? Wij zetten de leukste LolaLiza outfittips op een rij.

    Welke must-haves horen in de koffer?

    • De ultieme zomerkleur : wit! Wit is verfrissend, oogt elegant en reflecteert het zonlicht waardoor je lichaam langer koel blijft. Het toppunt van zomerse frisheid? Wit in combinatie met kanten details creëert een ultravrouwelijke, romantische look, met een knipoog naar de trend van Victoriaanse invloeden.
    • Ga voor happy vibes en knallende kleuren! Kleur vrolijkt alles op - zelfs die verregende vakantiedagen - en heeft een positief effect op je humeur en zelfvertrouwen. Een kleurinjectie kan ook subtiel met accessoires, zoals met een ruffled sandaaltje met blokhak bijvoorbeeld.
    • Maxijurken en jumpsuits, liefst met bold statement prints. Bye bye keuzestress - je bent tenslotte volledig aangekleed met een enkel stuk -, passend voor elke gelegenheid en heerlijk comfortabel. Een tropisch printje is onontbeerlijk in de zomergarderobe.
    • Als je op vakantie gaat heb je vaak maar een beperkt ruimte wat betreft je bagage. Daarom is het handig om zo slim mogelijk te pakken en outfits te verzinnen die je vooral met accessoires - die zijn immers niet zo groot en zwaar - een andere look kunt geven. Zijn onmisbaar : platte sandaaltjes, een hoed die tegen de zon beschermt en een grote tas om alles bij de hand te hebben.

    Inpakken als een pro

    • Spreid bij het inpakken je keuzes over het bed. Zo behoud je een duidelijk overzicht van wat je al hebt gekozen en van wat er nog ontbreekt. Op deze manier bespaar je ook nog eens tijd. Omdat je dan bijvoorbeeld niet onnodig alles terug uit de koffer moet halen om na te kijken of dat ene item er wel in zit.
    • Werk met lijstjes. Je kan een lijstje maken per dag, zo voorkom je het overladen van je koffer. Het kan geen kwaad om toch 2 extra outfits in te pakken, voor moest je toch plots zin hebben in iets anders of voor onverwachte wendingen de baas te kunnen.
    • Steek je fijne kettinkjes door een rietje voor je ze inpakt! Want zeg nu zelf, op vakantie heeft niemand zin in het ontknopen van kettinkjes. En dan heb je ze niet voor niets meegenomen.
    • Steek je sokken en onderbroeken in je schoenen. Zo creëer je net dat extra beetje plaats voor een extra warme trui, jas, of juist die extra outfit die er niet meer bij kon.
    • Beperk het aantal stukken kledij, maar denk goed na over de accessoires waarmee je 1 stuk kan opkleden of net casual maken.

    Suitcase actie

    Met het oog op de aankomende vakanties, lanceert LolaLiza de Suitcase winactie, waarbij een citytrip naar de shoot locatie en/of een reiskoffer ter waarde van €500 gewonnen kan worden. Elke twee dagen wordt een stuk uit de reiskoffer onthuld. LolaLiza schenkt maar liefst 10 reiskoffers weg en één van deze gelukkige winnaars sturen ze op citytrip met zijn reiskoffer, een exclusieve beautycase van ICI PARIS XL én een plus one.

    De wedstrijd loopt van 1 juni 2019 tot en met 22 juni 2019







    06-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modular steekt er met kop en schouder bovenuit: Pupil is alles wat je niet van een spot verwacht

    » Aanpasbare lichtinvalshoek tot 60° - » Breed aanbod aan dimbare oplossingen - » Beschikbaar in wit of zwart - » LUMEN-productie

    “Wanneer het op spots aankomt, wil iedereen het zo discreet mogelijk maken. De perfecte spot verdwijnt volledig in het plafond. Maar waarom zou je settelen voor perfectie, als je het compleet tegenovergestelde kunt doen?” En zo kwam de uitstekende -letterlijk en figuurlijk- Pupil tot stand.

    Deze quote komt van Bart Maeyens, general manager van Modular Lighting Instruments. De quote vat perfect het idee achter Pupil samen: het compleet omgekeerde doen dan wat er verwacht wordt. De spot is dan misschien wel klein (om niet miniatuur te zeggen), maar komt verrassend uit de hoek.

    “Normaal gezien proberen we alles wat uitsteekt te verbergen tijdens het ontwerpen van spots. Met de Pupil daarentegen halen we er de spotlight net uit, licht Maeyens toe. Net zoals de ogen van een krab – waar de ontwerper Basten Leijh zijn inspiratie haalde- komt de Pupil uit de muur piepen.

    Asymmetrisch wordt symmetrisch

    Verwacht daarnaast niet zomaar een downlighter. De lichtbron werd in een hoek op de armatuur geplaatst. Hier komt de grootste verrassing van de Pupil aan het licht. Wanneer de Pupil naar beneden hangt, schijnt het licht zijwaarts. Dit is perfect voor een wall-washing effect, met een maximale oriëntatie hoek van 60°. Wanneer je de armatuur dan weer in een asymmetrische positie plaatst, schijnt het licht recht naar beneden. Op die manier heb je altijd een andere invalshoek.

    Miniaturisering met een extraatje

    De Pupil bekrachtigt een van de grootste trends in de architecturale verlichting van tegenwoordig: miniaturisering. Kleinere armaturen hebben het voordeel van minder storend te zijn en integreren zo beter in de omgeving. Daarom zijn de armaturen ook beschikbaar in zowel het wit als het zwart. Ze zijn dan misschien minder opvallend dan grote armaturen, maar versterken de architectuur op een subtielere manier. En dat is zeker het geval met de Pupil, die er ook -letterlijk- zichtbaar uitsteekt.

     

     





    05-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Linen Love: the must have co-ord for summer

     

    Versatile, on trend, cool and comfortable in warm weather. The linen co-ord of L’Histoire de Louise by e5 is definitely a must-have, and a summer holiday essential. A versatile co-ord like this could save you so much space in your suitcase. Wear together and separately for completely different looks, and you won't even feel like you're wearing the same thing twice.

    Now lets's talk the material : linen. The fabric reflects the defining spirit of our times : love for the planet. What better material than linen to convey the need for closeness to nature? The favorite fabric of many designers this summer is explored in a chic and cool way at L'Histoire de Louise. Here’s why linen is a winner on many levels :

    • This natural fabric absorbs perspiration, allows the skin to breathe, and allows the air to circulate round the body. Linen is a hypoallergenic fabric, because of its ability to absorb moisture.
    • Another advantage of linen and clothing made from natural fibres, is for women with sensitive skin and those prone to allergic reactions like "prickly heat" in hot weather. For women who suffer from "hot flushes", again 100% linen is the most comfortable answer in warm environments.
    • Linen-clothing can last longer because of its characteristics; such as high strength and durability.
    • Linen clothing can be washed and dried easily.
    • It is one of the lightest weighted fabrics, great to reduce the weight of your holiday suitcase.
    • Linen is a natural fibre made from the flax plant. It doesn’t require any pesticides or any additional water other than rain water and every part of the plant is used. Linen fabric is also organic and fully biodegradable which makes it a fantastic option for those who care for the environment.

    Pair the co-ord with white flats, straw accessoires and a bralette, and you have the ultimate summer holiday look.

     

     

     





    05-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!