Inhoud blog
  • Trixie-dierenvrtiendjes
  • Hannover
  • MSC World America: ultieme vakantiebestemming
  • 360° magic shows
  • Classissimo 2024: klassiek zonder grenzen
  • Classissimo 2024: klassiek zonder grenzen
  • Khudi B ari
  • Citizen: Tsuyosa-collectie
  • Alpine Extreme quartz
  • MSC Cruises: winterbrochure 2024-2025 online
  • Classic Date Manufacture
  • Haal de zomer in huis
  • Ontdek de higgen gems van Lloret de Mar
  • Welkom in Tihany, bakermat van Hongaarse lavendel
  • Entertainment voor iedereen
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    25-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.125 Belgische vakantiewoningen ...

    125 Belgische vakantiewoningen behoren tot Belvilla’s Europese top 1.000

     

    Belvilla heeft 161 Belgische eigenaren van een vakantiewoning gewaardeerd met de award “Meest populaire Belvilla 2020”. Sinds 2010 waardeert Belvilla haar vakantiehuiseigenaren die uitblinken in service, kwaliteit en gastvrijheid.

    Met de uitreiking van de award wil het bedrijf de huiseigenaren bedanken en erkennen voor hun werk en samenwerking, een belangrijk aspect voor de tevredenheid van de gasten. In Europa zijn in totaal 1.024 Belvilla vakantiewoningen bekroond als ‘Meest Populaire Belvilla 2020’. In totaal behoren 125 vakantiehuizen in België tot de beste dit jaar, de overige vakantiewoningen van Belgische huiseigenaren zijn gelegen in andere Europese landen. Het grote aantal vakantiehuizen dat in de prijzen gevallen is, toont de groeiende populariteit, kwaliteit en waardering voor vakantiehuizen door vakantiegangers.

    Belgische toppers

    Uit de 125 gewaardeerde woningen in België behaalden 78 woningen een score van 9 of zelfs meer. De ligging alsook de look en feel van deze woningen zijn zeer divers en te vinden in zowel Vlaanderen als Wallonië. Tot de bekroonde woningen behoren ondermeer een luxe herenhuis met jacuzzi nabij de Kemmelberg, een karakteristieke voormalige pastoorswoning in de Ardennen nabij Chiny, een vakantievilla in Stoumont met binnenzwembad en sauna met een adembenemend uitzicht op de bosrijke omgeving.

    Gast bepaalt de score : Het oordeel van de gasten is belangrijk voor het winnen van de prijs. De vakantiehuizen worden beoordeeld op een aantal criteria. Zo kan onder andere alleen de top 20% van de best geboekte woningen in elk land kans maken op een Belvilla award, hebben de geselecteerde woningen geen klachten ontvangen in 2019 en 2020, en worden alleen vakantiehuizen met een review cijfer van 8 of hoger geselecteerd.

    Kennis delen :Waar de Belvilla Awards zijn bedoeld om huiseigenaren extra te stimuleren hun best te doen, is het in feite een prioriteit van de specialist in vakantiehuizen om ervoor te zorgen dat de huiseigenaren advies krijgen over de verhuurmogelijkheden van hun vakantiehuis. Ook ontvangen zij tips op het gebied van interieur, en krijgen zij smart home technologie aangereikt, zodat vanaf het begin samen toegewerkt kan worden naar een fijn verblijf voor gasten.

    Ondanks het feit dat het een moeilijk jaar is geweest voor de hele toerisme industrie, heeft het bedrijf sinds begin 2020 ongeveer 3.400 nieuwe huiseigenaren in Europa verwelkomt met meer dan 5.000 nieuwe vakantiewoningen. Uit deze cijfers blijkt dat het huren van een vakantiewoning behoort tot een van de stijgende trends onder Europeanen.





    25-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Juttu pop-up pakt uit met 2 cozy Belgische brands

    Belgische multibrand concept store Juttu zet opkomend creatief talent in the picture. Lokale ontwerpers, originele merken en geweldige designproducten krijgen een plaats in de pop-up space, die om de twee maanden vernieuwd wordt. Helemaal fresh en tot eind februari in de schijnwerpers: twee wollige winterse merken van Belgische, vrouwelijke ondernemers - Leselles en MAY knitwear.

    Leselles – luxueuze duurzaamheid

    De mohair sjaals van het Belgische Leselles zijn lekker luxueus. Liesbet, de vrouw achter het label, creëert twee modellen in een indrukwekkende reeks kleuren. "Ik hou van mooie dingen die toch duurzaam zijn. Klassevolle, tijdloze mode, waar je járen van kan genieten. Toen ik tijdens een fabrieksbezoek dozen vol woloverschotten ontdekte, die zomaar weggegooid zouden worden, wist ik dat ik nog een stapje verder wilde gaan. Zélf mooie dingen creëren voor andere vrouwen, en er tegelijk voor zorgen dat er minder wordt verspild en vervuild.”

    Leselles gebruikt enkel hoogwaardige mohair overschotten en kiest ervoor om geen plastic te gebruiken bij het verpakken of tijdens het transport. De stukken kosten €84,99 en €89,99.

    MAY knitwear - comfy mix & match

    Met het motto clothing that embraces you, wil Stéfanie, gepassioneerde eigenares van het Belgische MAY concept store, een breed publiek bereiken met betaalbare, comfy knits. Juttu highlight haar drie mooie, cosy basics – een trui, een cardigan en een rolkraagtrui, en matching hoofdbanden. MAY knitwear is made to spoil. Had je nog een cadeautje te goed van jezelf? Ja toch.

    De trui kost €59,95, de rolkraagtrui €69,95, de cardigan €74,95 en de hoofdband €25. Beschikbaar in een uitgebreid kleurenpalet.

    Juttu pop-up in beeld

    Juttu ondersteunt lokale initiatieven en focust met de in-store pop-ups op Belgische merken die in de brandfilosofie passen. Zo wil het multibrand concept, dat ook internationale merken aanbiedt, een platform zijn voor kleinere, authentieke Belgische namen.

    De in de pop-up beschikbare stukken van Leselles en MAY knitwear, zijn uiteraard ook online te shoppen zijn. De collabs lopen nog tot en met 23 februari 2021.









    24-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delphine Quirin - fashion designer

    Winter/Summer 2020-2021- Spring / Summer Collection 2020

    De Belgische ontwerpster Delphine Quirin stelt voor de winter 2020/21 en de zomer 2021werk voor dat nog meer artisanaal is dan voordien, met de hand gemaakt, thuis, om zich overal thuis en goed te voelen.

    Het materiaal dat Delphine kiest, zoals wol, vilt of paille, getuigt van zachtheid, intimiteit, comfort en troost. Het is dus de eenvoud en l’air du temps die Delphine leidden toen ze zich, tijdens de lockdown, wierp op breiwerk en in haar reserves dook om stukjes opnieuw te gebruiken en recycleren toen de leveranciers niet meer bereikbaar waren.

    Resultaat : breiwerk in verschillende kleuren die elkaar opvolgen wanneer de spoelen eng aren op zijn, een waar patchwork… Delphine heeft ook een reeks sjaals gemaakt. Naast mutsen, hoofddeksels, hoedjes, stola’s en sjaals, zijn ook pulls, débardeurs en vestjes steeds vaker aanwezig in de productie van de ontwerpster.







    24-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deeserts in de Vaucluse

    In de Vaucluse staan op kerstavond liefst 13 desserts op het menu

     

    De Vaucluse in de Provence houdt tal van mooie tradities in ere, die je vakantie extra kleur geven. We kunnen nu niet meteen naar deze prachtige streek reizen, maar wel een stukje Vaucluse in huis halen. Bijvoorbeeld met de traditionele 13 kerstdesserts.

    We kennen allemaal de Provence van de geurige lavendel, tjirpende krekels, mistral, platanen en okerkleurige aarde en gebouwen. We kennen minder de Vaucluse in de winter, met haar korte maar zonnige dagen, de persing van de eerste olie, de truffelmarkten en de unieke kersttradities. In deze eindejaarsperiode zullen we misschien niet kunnen reizen, maar dat belet ons niet enkele mooie Provençaalse tradities eens thuis te beleven. Met Kerst is er de Provençaalse, hartverwarmende traditie van de dertien desserts. Deze traditie is enkele eeuwen geleden ontstaan, maar er bestaan geen nauwkeurige schriftelijke bronnen over het exacte aantal desserts dat op kerstavond werd geserveerd.

    Ruim 50 soorten desserts

    Traditioneel wordt er in de Provence op kerstavond geen zwaar diner geserveerd. Hoewel het ‘gros souper’ wordt genoemd, bestaat het in werkelijkheid uit zeven karige gerechten, zonder vlees. Het diner duurt tot de middernachtmis. Terug van de kerk serveert elke zichzelf respecterende Provençaalse familie de langverwachte zoetigheden: de dertien desserts! De samenstelling ervan staat niet vast en hangt veeleer af van ieders smaak. Er bestaan ruim 50 verschillende mogelijkheden!

    De lijst van die desserts varieert van streek tot streek, zelfs van familie tot familie, maar er zijn een aantal must-haves. In de Vaucluse worden over het algemeen gedroogd fruit, gekonfijt fruit en fougasse (Provençaals brood) geserveerd. Een ideaal menu bevat clementines, kweeperensnoepjes, witte nougat (zacht) en zwarte nougat (hard), ‘pompe à huile’ (fougasse op basis van olijfolie en suiker met een vleugje oranjebloesem), ‘quatre mendiants’ (amandelspijs versierd met noten, gedroogde vijgen, amandelen en krenten), gekonfijte meloen, witte druiven, dadels, ‘oreillettes’ of ‘merveilles’ (beignets met oranjebloesem) of nog, waarom niet, Elzasser geïnspireerde koekjes.

    Het belangrijkste is het aantal desserts. Want dat verwijst naar het aantal tafelgenoten op het laatste avondmaal: de 12 apostelen. De traditie in de Provence wil dat er dus 12 tafelgenoten zijn voor het kerstdiner en dat de 13e plaats wordt ingenomen door een hulpbehoevende die onderdak vraagt om zich tegen de koude te beschermen. Er moet dus altijd een plaatsje worden vrijgehouden voor een verrassingsgast! Volgens de traditie moeten de restjes na de maaltijd worden behouden, zodat de zielen van de overledenen ook kunnen genieten van de kerstgerechten. foto's A. Hocquel.





    23-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les gens

    Alice galery ontvangt kunstenaars : Jean Jullien, Nicolas Jullien, Yann Le Bec, Gwendal Le Bec – tentoonstelling van 10 december tot 23 januari 2021. Jean Jullien, sinds enkele jaren kunstenaar van de Alice-galerij, wilde voor deze tentoonstelling zijn werk presenteren met zijn binnenste cirkel: zijn broer Nicolas Jullien en de broers Yann Le Bec en Gwendal Le Bec

    Uit instinkt weet je wanneer een kunstwerk je bevalt. Soms zoek je, voorbij het esthetish, of het deze extra kosmische dimensie heeft die je visie op de wereld, je dromen omvat.

    De banden van bloed en vriendschap die Nicolas en Jean Jullien en Yann en Gwendal Le Bec verenigen, weven onzichtbare lijnen van esthetische verwantschappen. Landschappen, personages, intiemistiche sferen, je voelt dezelfde inspiratiebron in hun werk. Bretagne, jeugd, muziek, artistieke studies en dan het werk van illustrator of animatie dat leidt tot dat van een zelfstandige kunstenaar. De paden van de 4 Fransen lopen parallel voordat ze onder het dak van dezelfde studio in Parijs landen. Deze multidimensionale medeplichtigheid is het bijzondere van deze collectieve tentoonstelling. In de trant van Kurosawa's film Rashōmon, tonen de werken 4 verschillende versies van hetzelfde waargebeurde verhaal.

    Het schilderwerk voor Yann, Gwendal en Jean is een verlengstuk van dat van illustratie. Als illustrator becommentariëren ze het menselijk gedrag in de samenleving, vaak met een vleugje humor om het idee vorm te geven. Hun kijk van schilder op mensen is poëtischer, met een meer discrete vertelling die ruimte laat voor de verbeelding. Bij ellips volgt Nicolas een identiek pad wanneer hij van medium verandert, gaande van animatie naar naïeve sculptuur.

    « LES GENS » is de mensheid voor zijn spiegel zonder de nobele kleren "Liberty, Equality, Fraternity". Het onderwerp van de tentoonstelling ben jij, zijn zij, het zijn gewoon momentopnames van de levens van geschilderde of gebeeldhouwde mensen. ‘ Wie van mij houdt, volgt mij. / jean_jullien 1,1 miljoen volgers’

    Jean Jullien zoekt in zijn schilderijen naar verloren tijd. Hij stelt mentale beelden samen die ontdaan zijn van overbodige details om voor onze hersenen "tevredenheid", "natuur", ontsnapping te betekenen. Ze triggeren een Pavloviaanse plezierreflex die is gekoppeld aan herinneringen. Hij is een postmoderne kunstenaar die zijn beeldtaal heeft opgebouwd met Instagram-berichten en vandaag een community van meer dan een miljoen volgers heeft gecreëerd.

    Een atypische artistieke carrière, en waarschijnlijk een voorloper, in de wereld van de hedendaagse kunst die hem de facto plaatst in de kopgroep van influencers. Zonder het schijnbaar aan te raken, is zijn werk disruptief in termen van communicatie, commercieel en artistiek. Op dit punt lijkt een snel overzicht van de meest gedeelde creaties op sociale netwerken (Kaws, Joan Cornella ...) de basis te leggen van een universele esthetische canon die empathie, kleurrijke en verfijnde esthetiek combineert met door humor getinte poëzie.

    De subversieve schoonheid van Jean Julliens schilderwerk is een kleine Proust-madeleine van nu, een open deur naar herinneringen.

    Biografie van de artiest

    Jean Jullien (1983) is een beeldend kunstenaar, ontwerper en muzikant die in Parijs woont. Hij wordt vertegenwoordigd door de galerijen Nazuka (JP), Chandran (VS) en Alice (be). Zijn werk wordt over de hele wereld tentoongesteld. In 2020 werd zijn werk o.m. gepresenteerd in het Museum of Contemporary Art in Lyon. In november verscheen een nieuw boek over Jean Jullien bij uitgeverij Phaidon.

    Nicolas Jullien (1985) is muzikant, beeldhouwer en filmanimator in Parijs. Autodidact, voornamelijk via internet, neemt zijn praktijk een rauwe en verhalende vorm aan. Sinds 2005 maakt hij elektronische muziek: albums maar ook soundtracks voor films en installaties. Hij treedt live op in clubs (Barcelona, New York, Londen, Parijs ...) maar ook in musea in Europa (Centre Pompidou, Victoria & Albert Museum). Na verloop van tijd ontwikkelde hij een sterke samenwerking met zijn broer, de beeldend kunstenaar Jean Jullien. Samen werken ze aan installaties, shows, opdrachten, korte films en tentoonstellingen.

    Yann Le Bec (1985) groeide op in Bretagne. Na zijn studie grafisch ontwerp in Quimper vertrok hij naar Londen, waar hij zich aansloot bij de illustratie-afdeling van het Royal College of Art en begon te tekenen voor kranten (The New York Times, The Times, The Wall Street Journal, Le Monde, etc.) tijdschriften, uitgeverijen en tentoonstellingen. Hij woont nu in Frankrijk, waar hij aan zijn eerste graphic novel werkt en zich aan schilderen wijdt.

    Gwendal Le Bec (1987) is een Franse schilder, illustrator en schrijver in Parijs. Als multidisciplinair kunstenaar heeft hij zich voornamelijk toegelegd op zijn redactionele boeken en kinderboeken. In 2011 ontving zijn boek Le Roi des oiseaux de prijs voor het beste prentenboek op de kinderboekenbeurs van Montreuil in Frankrijk.







    23-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guess Erewaer Sprin/summer 2021

    De nieuwe GUESS lente/ zomer 2021 eyewear collectie omvat jonge en sexy brillen voor onafhankelijke vrouwen die zelfzeker zijn.

    De modellen vallen op door hun ontwerp en afwerking, die worden afgewisseld met gemakkelijk te dragen mannelijke monturen, die opnieuw worden geïnterpreteerd voor een hedendaagse man. Oversized monturen in metaal of in ‘cat eye’ of met een meer gedurfd rechthoekig formaat, worden afgewisseld met pilootmonturen met retrotoetsen en een moderne twist.

    De armen zijn versierd met de iconische elementen van het merk, zoals de kleine metalen driehoekjes van het logo, die terugkeren in de hele prêt-à-porter collectie maar ook bij de juwelen ; het dierenmotief dat zowel aanwezig is op de zonnebrillen als de optische monturen ; het logo dat voorkomt in een maxi versie, alsook het «peony» logo, dat haar inspiratie haalt uit plantmotieven die steeds worden voorgesteld door GUESS voor de lente/ zomer.

    Een ander interessant concept bestaat eruit om uurwerken te versieren met juwelen door gebruik te maken van kostbare elementen en versiering in metaal, geïnspireerd op de juwelencollectie van GUESS. De bril met een maskervorm en afgeschuinde glazen vormen een glamoureus en trendy model dat een 3D effect hercreëert voor een bril die uniek is in haar genre.

    De modellen voor mannen vervolledigen de collectie met een klassieke stijl die steeds trendy is. Het G logo met rechthoekige lijnen evoceert het labyrint van straten waar men gemakkelijk in kan verdwalen.







    22-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cottage Core

    dé trend voor 2021? King George stemt ja!

     

    Jouw interieurgids voor Cottage Core 2021

    Welkom bij #cottagecore: de populaire TikTok-hashtag baant zijn weg in onze huishoudens. Deze nieuwe lifestyle ontstond tijdens de lockdown toen velen van ons het comfort van thuis herontdekten en de natuur omarmden, en dat van tuinieren tot brood bakken. Kort samengevat staat Cottage Core voor de cozy country vibes en geeft het een moderne draai aan de klassieke, rustieke landelijke stijl. Ontdek hier tips en tricks van King George om jouw interieur helemaal cottage-proof te maken in 2021!

    1. Blijf bij natuurlijke en zachte tinten

    2. Werk af met houten elementen

    3. Creëer een knus leeshoekje

    4. Ga voor de 'messy' look

    5. Maak het gezellig in je tuin

    6. Gebruik tijdloze accessoires











    22-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leanmask

    Leanmask: het nieuwste, duurzame masker met hoge beschermingsgraad en made in Belgium van Weimat

     

    Weimat uit Eupen is gespecialiseerd in het ontwerp, het spuitgieten en de productie van toebehoren, maar ook in fijnmechanische productie. In zijn hightechwerkplaats produceert het familiebedrijf sinds eind april een 100% Belgisch herbruikbaar en duurzaam masker. Het gaat om een goed afgedicht masker dat in de vaatwasser mag.

    Een op-en-top Belgisch product dat een oplossing biedt voor de huidige overconsumptie van chirurgische wegwerpmaskers. Omdat er vraag naar bestaat op de markt, heeft het bedrijf een nieuw masker ontwikkeld. Het innovatieve, lichte en soepele model draagt de naam LeanMask. De naam is een knipoog naar de automobielsector. Daar betekent 'lean manufacturing' een schone, lokale productie, waarbij zo goed mogelijk op de behoeften van de klant wordt ingespeeld, met een optimale kwaliteit en zonder verspilling.

    Het herbruikbare, recyclebare en duurzame masker van Weimat is licht en flexibel en bestaat uit TPE-synthetisch materiaal (niet irriterend voor de huid). Er zijn twee modellen ontwikkeld. De LeanMask Day is de tegenhanger van het chirurgische mondmasker. Dit masker wordt geleverd met een FFP1-filter. Dan is er ook de LeanMask Med: dankzij de dunne randen eromheen sluit dit masker perfect aan langs de contouren van het gezicht en de neus. Het wordt geleverd met een FFP2-filter. De kleine herbruikbare vezelfilter (met FFP1-/ FFP2-certificaat) is het enige deel van het masker dat dagelijks vervangen moet worden. Weimat haalt deze filters bij een naburig bedrijf. Het masker kan worden bevestigd rond de oren of langs het achterhoofd, met twee verstelbare koordjes in zacht plastic. Alle onderdelen (behalve het kleine stukje textiel van de filter) zijn wasbaar met water en zeep en mogen in de vaatwasser of wasmachine.

    Een variant van gecertificeerd medisch plastic is ook beschikbaar voor gespecialiseerde sectoren. Dit masker kan worden hergebruikt nadat het is gereinigd in een sterilisator. Elk ziekenhuis beschikt standaard over zo'n machine. Het product is vergelijkbaar met de duurzame plastic maskers die momenteel op de wereldmarkt worden aangeboden door Playmobil of Apple. Maar in tegenstelling tot deze twee heeft dit masker een zeer aantrekkelijke prijs (10 euro). Bovendien betaalt men minder als men grotere hoeveelheden aankoopt. Het masker kan worden besteld vanaf twintig stuks.

    Tot 2019 bedroeg de jaarlijkse omzet van Weimat tussen 8.000.000 en 10.000.000 euro. Hoewel sommige sectoren succesvol blijven, zoals het ontwerp en de fabricage van matrijzen voor PET-injectie (bijvoorbeeld voor de productie van waterflessen), kregen sommige afdelingen door de crisis af te rekenen met een omzetdaling van 25%. Het gaat hierbij om de fijnmechanica, maar ook om uitrusting en giet- en spuitgietwerk, voornamelijk voor autoaccessoires in kunststof. Vanwege de vertraging op deze productielijnen en doordat Weimat anticipeerde op het tekort aan maskers, besloot het bedrijf al snel om duurzame, Belgische maskers te gaan ontwerpen en produceren.

     







    21-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Puy du Fou

    Drie nieuwe internationale awards

     

    De 3 originele creaties van 2020 van Puy du Fou bekroond op de Park World Excellence Awards. Tijdens een videoconferentie vond de belangrijke prijsuitreiking van de Park World Excellence Awards plaats, met de grootste specialisten in entertainment uit de hele wereld. Puy du Fou heeft er 3 prestigieuze prijzen in de wacht gesleept: • ‘Beste Spektakel van het Jaar’ voor Les Noces de Feu - • ‘Beste Technologische Innovaties’ voor Les Noces de Feu - • ‘Beste Thematisering’ voor het nieuwe hotel Le Grand Siècle en zijn congrespaleis Le Théâtre Molière. Ook dit jaar bekroont deze internationale jury, bestaande uit de grootste experts uit de entertainmentwereld, de gedurfde artistieke creaties van Puy du Fou, dat de lat steeds weer hoger legt.

    Les Noces de Feu: innovatie ten dienste van emotie

    Sinds 11 juni 2020 neemt dit muzikaal begeleid spektakel de bezoekers mee op een poëtische reis naar de romantiek van de 19de eeuw. Deze originele creatie is een technologisch hoogstandje. In een toverachtige omgeving van water en vuur combineert deze nieuwe show intimiteit en grandeur. Dansers met lichtgevende kostuums en gigantische decors duiken op uit de diepten van het meer.  

    Deze technische en artistieke krachttoer is het resultaat van de unieke knowhow van de teams van Puy du Fou. Met de nieuwste technologie maken ze de mooiste shows vol emotie en verrassingen.

    Le Grand Siècle en Le Théâtre Molière: een reis naar de pracht en praal van de Zonnekoning

    In Le Grand Siècle, het nieuwe hotel van Puy du Fou, verblijven de gasten in het hartje van het koninklijke domein van Marly, waar Lodewijk XIV zijn vrienden uitnodigde. Met zijn 96 rijkelijk versierde kamers met vergulde sierlijsten en brokaten wandtapijten is dit hotel het meest extravagante dat Puy du Fou ooit heeft bedacht. Tijdens zijn verblijf wordt de bezoeker ondergedompeld in de 17de eeuw. Hij kan er flaneren in de Franse tuinen en in het restaurant La Table des Ambassadeurs proeven van gerechten die geïnspireerd zijn op de smaken van de Zonnekoning.

    Vlak bij het hotel ligt het congrespaleis Le Théâtre Molière, waar alle soorten evenementen kunnen plaatsvinden dankzij de 11 volledig aan te passen zalen en een auditorium met 500 zitplaatsen. Met een hotelcapaciteit van 500 kamers en 2500 bedden kan Puy du Fou uitgroeien tot een referentie in de wereld van de zakenreizen.

    Al ruim 40 jaar maakt Puy du Fou unieke spektakels. Het park exporteert zijn knowhow in de hele wereld. Elke creatie brengt een intieme dialoog tot stand met de toeschouwer, die volledig wordt meegezogen in het spektakel. Puy du Fou is een levensgroot laboratorium, een kweekvijver voor technologische topprestaties ten dienste van de kunst. Deze 3 buitengewone prijzen bewijzen de kracht van het model van Puy du Fou, dat is uitgegroeid tot een van de toonaangevende spelers wereldwijd voor spektakels en parken.

    www.puydufou.com





    21-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hupple Xmas

    Naast de hupple Corona Box voor het goede doel (AAP vzw), heeft hupple ook een leuke X-mas boutique bag voor honden en katten! In de doos zit er ook een ‘fancy’ strikje voor de hond of kat zodat ze helemaal in kerststemming kunnen mee feesten.

    Wie nog op zoek is naar leuke kerstcadeautjes voor zijn/haar hond of kat, vindt hierbij alle info over de ‘hupple X-mas boutique bag’ die vanaf nu verkrijgbaar is via www.hupple.com of via de hupple verdeelpunten, voor 8.99 euro. Naast lekkere en gezonde premium snacks én enkele pet care producten, zit er tevens een ‘fancy’ hupple strikje in het zakje, helemaal perfect voor de kwispelende en/of spinnende feestdagen!

    Er is ook een héél schattig hupple filmpje beschikbaar omtrent deze lancering. Dit kan je downloaden via de link : https://we.tl/t-4zXRHsW4Ld









    20-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakatiewoning in eigen land

    ultieme plek om feestdagen door te brengen met gezin

     

    Belgen kiezen ook deze kerstperiode massaal voor vakantiehuis in eigen land - +139% boekingen door Belgen voor een Kerst in eigen land

    Voor de komende eindejaarsperiode verkiezen opnieuw meer Belgen een verblijf in eigen land boven het buitenland. Bij Belvilla schieten de reservaties van vakantiewoningen weer de lucht in. De voordelen zijn dan ook talrijk: je feest veilig met je eigen bubbel, je kookt er gezellig samen in een uitgeruste keuken en je bent er eventjes zalig tussenuit.

    Meer dan ooit kiezen Belgen deze eindejaarsperiode voor een vakantiehuis in eigen land. Voor de laatste week van het jaar zijn de boekingen door Belgen bij Belvilla met 139% gestegen in vergelijking met 2019. De eerste week van het nieuwe jaar noteert een toename van 87%. Vooral de provincies Luxemburg, Luik en Namen zijn populair. In de buurlanden duiken de Belgische reservaties voor beide weken juist naar beneden.

    Een korte vakantie dichtbij om de feestdagen met je bubbel te vieren, het is iets waar velen naar snakken, er even tussenuit, in een andere omgeving zijn, maar wel veilig en dus coronaproof. Belvilla heeft al veel boekingen binnen voor de aankomende feestdagen, maar er zijn zeker nog knusse mogelijkheden met gezellige open haard, wellness, luxe keukens en zoveel meer te vinden op www.belvilla.be

    Een paar suggesties;

    Statig herenhuis met jacuzzi in Heuvelland : Zelfs de gevel van ‘Villa De Papaver’ is een streling voor het oog. Dit prachtig gerestaureerde herenhuis herbergt zes slaapkamers met elk een eigen badkamer. Binnen knipoogt een klassevol interieur stijlvol naar de tijd van toen. Groot en klein raken in de ban van de biljartkamer en de idyllische tuin met ruime jacuzzi. Net buiten de voordeur trakteert het Heuvelland je op lange wandelroutes langs het rijke oorlogsverleden van deze grensstreek.

    Grote chalet met binnenzwembad in Stoumont : In de bosrijke Ardennen strijk je met je gezelschap neer in het comfortabele ‘Chalet Le Monthouet’. Deze ruime, moderne woning beschikt over vier slaapkamers, twee badkamers en een grote keuken. De grootste troef is het enorme, verwarmde binnenzwembad met zicht op de tuin. Opdrogen na je zwempartij doe je in de loungezetels of in de sauna. Zin in een uitstap? De watervallen van Coo en de stad Spa bevinden zich vlakbij.

    Luxueuze villa met sauna in Durbuy : ‘Villa Kristof’ mengt een goeie portie luxe met de authentieke Belgische chalet. Zo geeft de houten, moderne open keuken je meteen zin om aan een zalig feestmaal te beginnen. Daarvoor warm je de polsen even op tijdens een potje tafelvoetbal of air hockey in de arcadezaal. Buiten liggen een petanquebaan, een overdekt bubbelbad en een sauna op je te wachten. Even de benen strekken, doe je vlakbij in Durbuy of langs de oevers van de Ourthe.

    Biologische boerderij met Fins bad in Bastenaken : ‘Gîte de la Ferme Louis’ voert je naar het glooiende platteland van Bastenaken. Op deze biologische vakantieboerderij verblijf je in absolute rust en verken je de groene provincie Luxemburg. De Scandinavische look van dit gerenoveerde vakantiehuis zorgt voor een knusse, winterse sfeer. Op het terras warm je helemaal op in de panoramische sauna of in het Finse bad. Dankzij de omheinde tuin spurt ook je trouwe viervoeter hier zorgeloos in het rond.

    Zin gekregen om de kerstperiode door te brengen in een vakantiewoning? Dan kun je terecht bij Belvilla. Voor meer informatie ga naar: www.belvilla.be







    20-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yuso lanceert collectie riemen

    Het Belgische handtassenmerk YUSO lanceert een collectie lederen riemen, zowel voor mannen als voor vrouwen. De vervaardiging van deze riemen gebeurt op dezelfde artisanale manier als de andere elegante en trendy creaties van het merk. De lederoverschotten worden in België met de hand verwerkt tot stijlvolle en unieke accessoires. Dit is het must-have item voor wie duurzame en artisanale 'made in Belgium' creaties een warm hart toedraagt!

    YUSO - Lederen riem - 99€ - Beschikbaar in bruin en zwart, - Lengte: 90 - 95 cm (vrouwen) - Lente: 105 - 110 cm (mannen) - Hoogte: 3,5 cm

    Uitbreiding van het kleurenpalet voor 'Gaëlle' het iconische 2020-model

    Het model Gaëlle, de meest recente iconische creatie van het merk, is nu beschikbaar in een uitgebreid kleurenpalet: rood, blauw, kameelbruin, oranje, pauwblauw en zwart.

    De tas Gaëlle is een tijdloos model dat geïnspireerd is op origami, de Japanse kunst van het vouwen. Deze tas kan zowel bij de hand, over de arm of over de schouder worden gedragen. Een must-have voor vrouwen die een stijlvolle en unieke handtas zoeken. Ieder model bestaat in een groot en in een klein formaat.

    YUSO - Gaëlle tas klassiek formaat - 499€ - YUSO - Gaëlle tas formaat small - 449€ Afmetingen: KLASSIEK: L 45 cm x H 50 cm x D 6 cm - SMALL: L 35 cm x H 48 cm x D 6 cm







    19-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eden Park
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    PRESENTEERT ZIJN NIEUWE COLLECTIE

     

    Eden Park, het merk uit Parijs met de rugbysport als inspiratiebron, stelt de collectie Lente-Zomer 2021 voor.

    Deze modecollectie straalt frisheid, een sterk karakter en een vleugje eigenzinnigheid uit. Eden Park richt zich tot de nieuwe generatie en stelt iconische stukken voor die heruitgevonden en opnieuw ontworpen zijn.

    Deze veelzijdige collectie is zoals een rugbywedstrijd met twee speelhelften: op het veld met inspanning en een derde speelhelft naast het veld vol ontspanning en plezier. Het team Eden Park toont zich strijdvaardig en wil altijd winnen, steeds met elegantie en plechtigheid.

     

    19-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cosy (e-)cocoonen overal in huis

    » 3x e-cocooning in huis met kasten en opbergoplossingen op maat

    We doen het eigenlijk al jaren, maar dit jaar meer dan ooit: e-cocoonen. We brengen momenteel veel tijd door thuis en houden online contact met elkaar. Zo kunnen we toch onvergetelijke momenten van samenzijn vanop afstand delen om deze periode overbruggen. Vreemde tijden vragen daarom om de nodige warmte in je woning. Maak van je huis een warme thuis en deel die gezelligheid vanuit je zetel met je geliefden. #camberyourhome en ga voor de gezelligste winter!

    1. Een georganiseerde home office

    E-cocoonen is één ding, ‘e-werken’ een tweede. Mochten telewerken en thuiswerken nog niet in Van Dale staan, zal dat niet lang meer duren. De begrippen deden hun intrede en plannen nog even te blijven. Een goed georganiseerde home office met een praktische inrichting is dan ook noodzakelijk om productief te zijn, want telewerken zorgt voor een dunne lijn tussen privé en werk. En het oog – aan de andere kant van de videocall – wil tenslotte ook wat. Want om professioneel te ogen zorgt Camber voor wandkasten of handige opbergmogelijkheden op maat van jouw bureau om een goede indruk te maken bij je collega’s. Zo overtuig je hen niet alleen met je kennis, maar ook met je goede smaak.

    2. Met je neus in de boeken

    Gezellig cocoonen hoeft niet altijd in de zetel voor de buis te zijn. Het kan evengoed een knus leeshoekje zijn waar je wegdroomt in een goed boek. In dat hoekje hoort een rijkelijk gevulde boekenkast die goesting doet krijgen om te lezen. Camber ontwerpt samen met jou een boekenkast op maat waarin jouw (toekomstige) collectie kan pronken. Want ook al wordt alles steeds digitaler, een boek blijft een stijlobject en een boekenkast is het paradepaardje van je interieur. Waan je in een British old library of in de archieven van een grootmeester, met je nieuwe boekenkast pak je uit.

    3. Opgeruimd staat netjes

    Nu we toch veel tijd thuis doorbrengen, is dit het moment om ook je slaapkamer volledig cocoonproof te maken. Het is tenslotte de ruimte waar je optimaal tot rust wil komen. Een opruimdag kan bijvoorbeeld al wonderen doen, maar een praktische opbergruimte zorgt voor de finishing touch. Camber ontwerpt en realiseert onder andere de dressing van je dromen, inbouwkasten of een volledige zolderinrichting op maat. Alles netjes opbergen werkt therapeutisch en gunt je (nacht)leven de nodige rust.

     

     









    18-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vezekering schade vakantiewoning

    Nieuwe verzekering voor huiseigenaren dekt schade vakantiewoning door gasten  

     

    Belvilla introduceert de alles-in-1 vakantiewoningverzekering. Het overkomt huiseigenaren: opzettelijk aangerichte schade aan hun vakantiewoning door gasten. De nachtmerrie, en veel gehoorde angst van huiseigenaren. Belvilla introduceert in samenwerking met Villasure de Belvilla Huiseigenarenverzekering; een complete vakantiewoningverzekering die óók volledige dekking biedt tijdens de periode van verhuur, óók als de schade opzettelijk door huurders wordt veroorzaakt, zonder eigen risico en zonder maximum. Zelfs de gemiste huurinkomsten bij schade worden vergoed tot een maximum van € 250.000. Met deze verzekering speelt de specialist op het gebied van vakantiehuizen in op de wens van huiseigenaren.

    Angst voor schade onder huiseigenaren

    Als full-service aanbieder van vakantiehuizen, gaat Belvilla een stapje verder met deze verzekering voor haar huiseigenaren. In samenwerking met het online platform van Villasure biedt de specialist nu een verzekering die naast een woonhuis-, inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering ook bij verhuur een complete dekking biedt. Zelfs schade die door huurders opzettelijk is aangericht is gedekt. Onderscheidend is de vergoeding van gemiste verhuurinkomsten als de woning door schade niet te verhuren is. De verzekering bevat standaard een dekking voor zwembaden en kunst, en aansprakelijkheidsclaims van huurders.

    “We merken tijdens onze gesprekken dat veel huiseigenaren, die nadenken over het verhuren van hun huis aan vakantiegangers vaak de angst hebben dat gasten schade aanrichten waarvoor zij zelf moeten opdraaien”, aldus Mark Groen, Sales manager bij Belvilla. “Met de dekking van opzettelijke schades door gasten plus de dekking van gemiste verhuuropbrengsten i.v.m. reparaties halen wij een zorg weg bij de huiseigenaren.”

    Allard Vogelpoel, Head of Homeowner Marketing van OYO Vacation Homes, waar Belvilla onderdeel van is, licht verder toe: “Er is grote behoefte aan een complete verzekering die de huidige en potentiële huiseigenaren zekerheid geeft bij verhuur. Met name voor huiseigenaren met huizen in het buitenland is het prettig dat alles omtrent de verzekering in hun eigen taal beschreven is en behandeld wordt.”

    De Belvilla Huiseigenarenverzekering is door Villasure ondergebracht bij Private Insurance Assuradeuren, een gevolmachtigd agent van diverse internationaal opererende verzekeraars.

    Belvilla is marktleider in de Benelux en een van de grootste Europese spelers op het gebied van vakantiehuizen. Belvilla maakt onderdeel uit van OYO Vacation Homes. Voor meer informatie ga naar: www.belvilla.be

    17-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza

    pakt uit met twee gloednieuwe tools op de webshop

     

    Het Belgische kledingmerk dat onlangs geëerd werd met de prijs voor beste webshop in de categorie damesmode, heeft zijn website aangepast om zijn klanten nog beter te kunnen dienen. Fitizzy zorgt er namelijk voor dat de klant nooit meer de foute maat aanschaft, en Klarna biedt de optie om pas later te betalen. Met de recent geïntegreerde tools mikt LolaLiza op minder terugzendingen en een verhoogde conversie.

    Nooit meer de foute maat

    Eén van de grootste uitdagingen aan online kleding kopen, is het inschatten van de juiste maat. Om ervoor te zorgen dat klanten minder kledij retourneren en dus meteen Homegrown talent

    Belgian design and cuisine need local love, especially in challenging times like these. It has become more important than ever to support our own companies and initiatives. Buying local and supporting local businesses is the way to connect with our community. One love.

    MMBSY proposes 4 macro trends for the SS21 season: Local Love, Circular Economy, Cottagecore and Future Imperfect. This is the first of 4 newsletters, focussing on our Belgian brands and their inspiration for next spring.

    Color pop with Belgian power brands

    CKS, Mayerline, Améline by Mayerline and Caroline Biss aim for a joyful spring feeling with playful color schemes and print.

    Impressive local initiatives

    Sustainable (denim) fashion brand Lee Cooper designs and produces its items only for the Belgian market. LolaLiza takes the tag phrase 'Dress to Impress' quite literally and reinvents itself als the go-to brand if you need a dress for any occasion.

    Gold and diamonds from Antwerp

    Creative design on a global level, straight from the diamond capital of the world. Antwerp based jewelry brands Lore Van Keer and Diamanti Per Tutti are going for gold (and silver, and precious stones, and ...).

    Belgian food babies

    Relish delicious cakes and cookies without compromising with Niamh or savor more thoughtfully with new Belgian keto-friendly brand OKONO (launch 14/12/2020). JBC's Local Market will stay the one-stop-shop for (food and otherwise related) gifts from Belgian brands.de juiste maat aanschaffen, breidde het Belgische modemerk zijn website uit met de digitale tool Fitizzy. Met enkele gerichte vragen schat de tool de gepaste maat in voor elk kledingstuk dat via de website verkocht wordt. Zo wordt er gevraagd naar de leeftijd, lengte en het gewicht, maar eveneens naar de verhouding van de taille, buste en heupen. Afhankelijk van de draagvoorkeur van de klant, wordt vervolgens een maat voorgesteld. LolaLiza is daarmee het eerste Belgische modemerk dat via zijn webshop een maatvoorstel doet op basis van de morfologie van de klant. Sedert de lancering maakt reeds 10% van de klanten hier gebruik van, wat ook al merkbaar is in de conversie.

    Draag nu, betaal later

    Een grote reden waarom virtuele winkelmandjes niet altijd afgerekend worden, is dus omdat de klant twijfelt. Niet alleen de pasvorm moet goed zitten, maar het kledingstuk moet de klant ook staan. Met de betaalmogelijkheid van Klarna biedt LolaLiza klanten de optie om tot en met 21 dagen na de aankoop te betalen, zodat ze hun bestelling eerst kunnen proberen. Dat is uiteraard niet alleen in het voordeel van de klant, maar vergroot de flexibiliteit van de checkout en dus ook de kans op verkoop. Aan de hand van on-site messaging weten klanten nog voor het afrekenen dat ze hun aankoop kunnen betalen na ontvangst. Dat zorgt voor een verhoogde conversie op de site. Bij online succes poogt de Belgische retailer Klarna ook mogelijk te maken in zijn fysieke winkels.

    Cijfers Klarna: • 16% toename van de gemiddelde orderwaarde - •           20% toename in herhaalaankopen vergeleken met kaartbetalingen

     

     

     







    16-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uProtect Minder stress

    IN 30 SECONDEN MINDER STRESS EN VRIJER ADEMEN DOOR EEN FRIS EN ZUIVEREND MONDMASKER

     

     

    2020, een jaar vol buitengewone omstandigheden en onzekerheden, waarbij we onszelf moesten overgeven aan onverwachte veranderingen, wat niet altijd even gemakkelijk is. Het dragen van een mondmasker is ondertussen een vaste waarde geworden in het dagelijks leven. Talrijke mensen geven aan dat het dragen van een mondmasker wordt ervaren als ongemakkelijk en onprettig. Sommigen rapporteren bijwerkingen als moeilijker kunnen ademen, hoofdpijn en duizeligheid. Bovendien kan de lucht die je inademt na een tijd muf en wrang aanvoelen.

    Daarnaast ervaren we allemaal meer stress dankzij Covid-19 en worden we blootgesteld aan sanitaire risico’s. Het dragen van een mondmasker is op veel plaatsen een onverbiddelijke must. uProtect is dé manier om met deze ongemakken om te gaan en je tegelijkertijd veiliger en beter te voelen.

    De uProtect spray is veel meer dan zomaar een mondmaskergeur. Met de uProtect spray ontdek je binnen dertig seconden na het aanbrengen al de frisheid en het ontspannen gevoel van een heerlijke ochtendwandeling in de lavendelvelden van de Provence. uProtect van Alain Indria bevat veilige, zuiverende en ontsmettende lavendelalcohol en essentiële oliën van lavendel, kamille, tijm en citroen voor het oppervlakte van je masker. Het ontspannende gevoel door de geur maakt uProtect de ideale spray voor iedereen die een mondmasker moet dragen.

    uProtect zorgt voor een langdurige geurervaring die je zintuigen kalmeert. Je geniet intens van de frisse geursensatie. Net als in de Provence dompelt de uProtect spray je onder in een uniek zintuiglijk universum. In een heerlijke wereld waar de kennis van mens en natuur prachtig samenvloeien. uProtect is bovendien 100% biologisch en is made in België.

    Uiteraard werd uProtect verregaand toxicologisch getest en werd het als 100% veilig en natuurlijk bevonden op alle types mondmaskers. Een handige meeneemspray in twee verschillende natuurlijke aroma’s: Fresh: lavendel, tijm en citroen - Relax: lavendel en kamille

    Een vijfsterrenrecensent, die uProtect al in primeur heeft mogen testen, zegt: “Ik ben verliefd op deze uProtect spray! Helemaal niet overweldigend en het verfrist geweldig goed mijn maskers. En ik heb echt het gevoel dat ik beter adem. Met de spray ben ik steeds weer klaar om erin te vliegen!”

    Een andere testpersoon schrijft: “Ik had eerlijk gezegd een haat-liefdeverhouding met mijn masker. Want als ik het lang moet dragen dan wil ik het mondkapje het liefst van mijn mond afrukken en wegsmijten. uProtect is voor mij een soort van reset. Het voelt aan alsof ik niet echt een mondmasker draag.”

    WIE SCHUILT ER ACHTER UPROTECT?

    Antwerpenaar en creatieve geest Alain Indria is de bezieler van uProtect. Wie hem al langer kent, weet dat Alain kan toveren met voeding, ingrediënten en kruiden. Zo deed de koffieketen Starbucks een aantal jaar geleden een bod op zijn patent van GingerLove. Alain Indria creëerde, midden in de coronapandemie, een zuiverende mondmaskerspray die je helpt ontspannen en beter en vrijer te ademen in slechts een paar seconden! Op deze manier maakt hij ook zijn droom waar om parfums te creëren in de vorm van weldoende en veilige aromatherapie via je mondmasker.

    Deze revolutionaire mondmaskerspray is beschikbaar sinds midden 10 november. Te koop: • via www.uProtect.life • bij de betere apotheek - Prijs: € 19,90

    ADEM VRIJ. VOEL JE VRIJ.

     







    15-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een krachtige synergie van kruiden voor een leven in balans

    Al sinds 2012 stelt Lieve Plasch kruidendruppels voor die geïnspireerd zijn op de vier natuurelementen. Door de kracht van de natuur in te zetten wil haar merk Go4Balance bijdragen aan een gezondere, gelukkigere en meer evenwichtige levensstijl voor alle leden van het gezin. Zo zijn de kruidendruppels Trust en Trust Mild gericht op rust, ontspanning en innerlijke vrede terwijl Protect Plus helpt om de natuurlijke weerstand te versterken.

    Protect Plus: ondersteunt het afweersysteem

    Tijdens de kille herfst- en wintermaanden wordt onze weerstand extra op de proef gesteld. Protect Plus bevat een mengeling van zorgvuldig uitgekozen kruiden die ons immuunsysteem een duw in de rug geven

    Trust en Trust Mild: een baken van rust

    De Trust kruidendruppels, met onder meer valeriaan en passieflora, ondersteunen het natuurlijke slaapproces en brengen ook de mentale processen tot rust.

    De kruidendruppels van Trust Mild hebben een rustgevende werking op het zenuwstelsel. Ze zijn aangewezen bij innerlijk onrust, geestelijke druk, examenspanning, concentratieproblemen en periodes van stress.

    Lieve Plasch is sinds 2006 aan de slag als zelfstandig psychologe. Vanuit haar holistische visie omarmt zij de overtuiging dat het lichaam en de geest onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden. Haar ervaring als psychologe in combinatie met haar opgedane kennis rond alternatieve geneeswijzen gaven haar nieuwe inzichten.





    15-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.An ode to Belgian brands

    Homegrown talent

    Belgian design and cuisine need local love, especially in challenging times like these. It has become more important than ever to support our own companies and initiatives. Buying local and supporting local businesses is the way to connect with our community. One love.

    MMBSY proposes 4 macro trends for the SS21 season: Local Love, Circular Economy, Cottagecore and Future Imperfect. This is the first of 4 newsletters, focussing on our Belgian brands and their inspiration for next spring.

    Color pop with Belgian power brands

    CKS, Mayerline, Améline by Mayerline and Caroline Biss aim for a joyful spring feeling with playful color schemes and print.

    Impressive local initiatives

    Sustainable (denim) fashion brand Lee Cooper designs and produces its items only for the Belgian market. LolaLiza takes the tag phrase 'Dress to Impress' quite literally and reinvents itself als the go-to brand if you need a dress for any occasion.

    Gold and diamonds from Antwerp

    Creative design on a global level, straight from the diamond capital of the world. Antwerp based jewelry brands Lore Van Keer and Diamanti Per Tutti are going for gold (and silver, and precious stones, and ...).

    Belgian food babies

    Relish delicious cakes and cookies without compromising with Niamh or savor more thoughtfully with new Belgian keto-friendly brand OKONO (launch 14/12/2020). JBC's Local Market will stay the one-stop-shop for (food and otherwise related) gifts from Belgian brands.









    14-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wij vieren dan ook samen

    Les Tartes de Françoise…

    Ontdek het assortiment voor de komende feestdagen met levering van de kerstbuche overal in België.

    MANGUE - Passievrucht

    Mousse van passievrucht, lichte vulling van mangomousse, abrikozen- konfijt en spiegelglazuur van mango. Dacquoise met amandelen.

    CHOCOLAT NOIR - Vanille Bourbon

    Lichte mousse van pure chocolade, crèmevulling met bourbon vanille, knapperige praliné en spiegelglazuur van chocolade. Genoise met cacao.

    PRALINÉ - Koffie

    Crème au beurre met koffiesmaak, rolbiscuit en praliné van gegrilde hazelnoten. Krokante gepofte rijst.

    BESTELLEN :

    Op www.tartes.be of in onze ateliers. Prijs : € 16 (formaat 2 stukken) € 23 (formaat 4 stukken) of € 41 (formaat 8 stukken).

    Onze Buches beschikbaar vanaf 16 december.







    13-12-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!