Inhoud blog
  • Ducati stel nieuwe Panigale V4 voor
  • MSC Cruises
  • Aqualex lanceert Pearl-reiniginsparels
  • Resto's duCoeur
  • Resto's duCoeur
  • HEMA en Nora Gharib: brooddoosactie
  • Sprezzatura in de badkamer
  • Swatch rond vierkant succesvol af
  • Back to school met Aqualex
  • American Vintage - autumn/winter 24-25
  • MSC ; winterprogramma
  • La Redoute Interiors : 10 jaar
  • MSC onthult The Harbour
  • Corendon biedt voor het eerst safari in Tanzania aan
  • Saint-James: herfst-wintercollectie 2024
  • Hotel Indigo -
  • illycaffè
  • Weleda gezichtsreiniging
  • Bang & olufson Veosound blossom pink
  • Swatch lanceert de eerste Swatch porteam collectie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    09-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ibis sint niklaas/1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ibis opent 22ste hotel in België te Sint-Niklaas

     

     

     

     

    De hotelketen ibis blijft verder groeien in België. Nadat ze vorig jaar voet aan wal zette in Kortrijk is nu ook de Oost-Vlaamse stad Sint-Niklaas aan de beurt. ibis Sint-Niklaas Centrum telt 85 kamers in de allernieuwste ‘Coquelicot’-stijl waarvan 4 voor personen met beperkte mobiliteit.

     

    De stad Sint-Niklaas kent een belangrijke economische bloei, dankzij de constructieve politiek van de stad, de ontwikkeling van zijn industrieel potentieel en de dynamiek van zijn twee naburige grote steden Antwerpen en Gent. Sint-Niklaas staat niet alleen bekend om haar aantrekkelijk winkelcentrum. De stad verwelkomt ook talrijke festiviteiten en culturele evenementen en is een uitgelezen uitvalsbasis voor het wielertoerisme.

     

    Meer dan voldoende argumenten dus, die ibis overtuigden van potentieel van deze stad en die dit belangrijkste netwerk van voordelige hotels in Europa deden besluiten om een nieuw hotel te bouwen – in samenwerking met de groep Cayman. Het hotel is het eerste in zijn soort in deze stad en werd in minder dan twintig maand gebouwd. Het is de tiende ibis-vestiging onder franchise in België.

    09-05-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ijsblokjes

     

    IJSBLOKJES MAKEN,  EEN KOUD KUNSTJE MET KITCHENAID

     

     

     

    KitchenAid brengt professionele ijsblokjesmachine uit in inbouwversie voor thuis. Met een permanente voorraad van acht kilogram kristalheldere ijsblokjes kan je al wat zomerse recepties en cocktailparty’s houden. Tot voor kort waren zulke apparaten enkel beschikbaar voor de professionele markt.

     

    Perfecte ijsblokjes maken, het is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Als je met ijsvormen of de ijsmaker van de koelkast werkt, krijg je ondoorzichtige blokjes. Dat komt omdat het ijs op een statische manier geproduceerd wordt, zonder enige vorm van beweging van het water. Met de ijsblokjesmachine van KitchenAid wordt perfecte ijsblokjes maken een koud kunstje. Doordat een pomp continu water spuit, worden de blokjes laag per laag gevormd. Resultaat is zuiver, kristalhelder ijs. Omdat de ijsblokjes in een geïsoleerde binnenruimte gestockeerd worden, bevatten ze ook geen smaken of geuren van buitenaf.

     

    IJsblokjes kleven niet meer aan elkaar dankzij de luchtvrije omgeving waarin ze worden aangemaakt. In een halfuur kan je genoeg ijsblokjes maken om je gasten te entertainen met een lekker drankje. Met KitchenAid geniet je voortaan thuis van de professionele technologie die in trendy bars wordt gebruikt. En met zijn sobere look in roestvrij staal voelt deze ijsblokjesmachine zich perfect thuis in elke keukenstijl. RVH.

     

     





    09-05-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mannenverzorging
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Men’s Skin Care On A Whole New Level:

    4VOO Is Changing The Tanning World In Style

     

    Doorbraak in mannenverzorging:

    stijlvol bruinen met de nieuwe 4VOO moisturizing self-tanner.



     

     

     

    Er het hele jaar door energiek en gezond uitzien? Een vermoeid uiterlijk snel en efficiënt oppeppen? 4VOO, (uitspraak: “for voe”) specialist in mannenverzorging, maakt het waar. De nieuwe, revolutionaire 4VOO moisturizing self-tanner werkt snel, langdurig en op meerdere fronten tegelijk. De luxueuze zelfbruiner geeft mannen een diepe, egale en – vooral – natuurlijke teint. Zijn uitgebalanceerde formule hydrateert, verstevigt en vernieuwt de mannenhuid: die krijgt een energieboost én oogt jong en ontspannen – als na een midweekvakantie in de zon.

     

    De mannenhuid heeft specifieke noden. 4VOO, hét verzorgingsgamma exclusief voor mannen, kent ze. Het ontwikkelt wetenschappelijke oplossingen die de structuur en het uiterlijk van de mannenhuid snel en doeltreffend verbeteren. Vandaag stelt 4VOO zijn nieuwste doorbraak voor. De 4VOO moisturizing self-tanner biedt de stijlvolle man een efficiënte totaaloplossing. Hij bruint diep en egaal. En zijn unieke 4VOO- formule hydrateert en … verjongt de huid.

     

    De luxueuze 4VOO moisturizing self-tanner doet wat andere zelfbruiners niet kunnen beloven. Hij geeft meteen de huid een energieke, sportieve look – zonder strepen of onnatuurlijke oranje schijn. De actieve ingrediënten erythrulose en dihydroxyaceton dringen diep door onder de opperhuid en treden er in werking. Het effect is onmiddellijk zichtbaar en de teint blijft - een hele week. Geen risico op ontkleurde plekken, dus – ook niet na het scheren, wassen of scrubben. Bijkomende troef? Schadelijke uv-stralen krijgen geen vat op de mannenhuid: die droogt niet uit en kent geen vroegtijdige veroudering.

     

     

    Krachtige ingrediënten, zichtbaar resultaat

    Voor zijn producten gebruikt 4VOO enkel ingrediënten van de hoogste kwaliteit. De luxueuze zelfbruiner is daarop geen uitzondering. Zijdeproteïnes voeden en hydrateren optimaal: de huid ‘trekt’ niet langer. De 4VOO anti-ageing multipeptiden verstevigen van binnenuit, vernieuwen de huidcellen en verminderen rimpels en lijntjes.  De 4VOO moisturizing self-tanner is het alternatief voor het solarium, temeer daar te veel zonnebank op termijn nefast is voor de huid.  Met de 4VOO moisturizing self-tanner bereikt u dezelfde natuurlijke, sportieve zongebruinde vakantielook. En u hydrateert, verstevigt én vernieuwt de huidcellen tegelijkertijd.

     

    4VOO wordt uitsluitend verdeeld via exclusieve mannensalons, wellnesscentra, medispa’s, dermatologische centra, en schoonheidsspecialisten. 4VOO werkt nauw samen met de medische wereld: chirurgen raden mannen 4VOO-producten aan als nazorg bij een cosmetische ingreep. RVH.

    08-05-2009 om 21:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toerisme vlaanderen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuw afdelingshoofd Marketing bij Toerisme Vlaanderen

     

     

     

    Piet Jonckers is vanaf 1 mei 2009 afdelingshoofd Marketing van Toerisme Vlaanderen. Hij werkt al sinds 1996 voor het agentschap in diverse functies. De voorbije drie jaar was hij als areamanager Intercontinentale Markten verantwoordelijk voor de promotie van Vlaanderen als bestemming in de verre en opkomende markten (Verenigde Staten, Rusland, Japan China, India).

     

    Toerisme Vlaanderen staat als agentschap van de Vlaamse overheid in voor de bevordering van het vrijetijds- en zakentoerisme in en naar Vlaanderen. Dat gebeurt binnen het beleid van de Vlaamse regering en in samenwerking met de hele Vlaamse toeristische sector.

     

    Als afdelingshoofd Marketing wordt Piet Jonckers verantwoordelijk voor de promotie van Vlaanderen als toeristische bestemming in binnen- en buitenland. Voor het aantrekken van buitenlands toerisme runt deze afdeling ook 13 buitenlandkantoren. Zij staan mee in voor de uitvoering van de pers- en tradewerking en gerichte communicatieacties. Daarnaast maakt Toerisme Vlaanderen reclame voor 'vakantie in eigen land'. De website www.vlaanderen-vakantieland.be en de gelijknamige brochure staan centraal in die promotieactiviteiten. RVH.

    08-05-2009 om 08:51 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bodique collection
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hunkemöller viert launch van de Bodique Collectie in stijl

    Win een “Juweel van een BH!

    ”

     

     

     

    Op vrijdag 8 mei is het eindelijk zo ver, dan lanceert Hunkemöller vol trots de gloednieuwe Bodique Collectie. Dat moet natuurlijk in stijl worden gevierd! In de filialen waar deze luxe lingerielijn wordt verkocht, kunnen klanten vanaf 8 mei een flyer ophalen, waarop zij een leuke en unieke slagzin moeten invullen. De ingevulde flyers worden naar het hoofdkantoor gestuurd, waarna de leukste inzending wordt uitgekozen.

     

    Alle klanten die een slagzin hebben bedacht, maken kans op de uiterst luxueuze “Juweel van een BH”, met een waarde van 1000 euro! Het gaat om een BH uit de Bodique Collectie, die wordt verrijkt met stenen. Uiteraard mag de gelukkige klant zelf een perfect passend BH-model kiezen uit de Bodique Collectie. Het hoofdkantoor zal zelf contact opnemen met de winnares van dit one of a kind-design, dat is voorzien van een waardevolle stenenpracht.

     

    Hunkemöller, opgericht in 1886, is onderdeel van Maxeda, de grootste non-foodketen van Nederland. Hunkemöller heeft circa 2.700 medewerkers en 431 winkels in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Saoedi-Arabië, Egypte, Spanje, Aruba, Curaçao, Rusland, Polen en Sint-Maarten. Hunkemöller is een van de grootste lingeriespeciaalzaken in Europa en marktleider in de Benelux-landen en Duitsland.

     

    Hunkemöller steunt KWF Kankerbestrijding sinds 2004. Middels acties zoals de “3de BH gratis” tijdens de Internationale Oktober Borstkankermaand, verkoop van gadgets in deze periode, het verstrekken van donateurwervingskaarten en een flyer “Fabels & Feiten” in de winkels, en het eigen salarisdonatieprogramma voor medewerkers van Hunkemöller. Ook in 2008 heeft Hunkemöller wederom een bedrag van 125.000 euro gedoneerd welke KWF Kankerbestrijding inzet voor de financiering van wetenschappelijk onderzoek naar borstkanker, voorlichting en ondersteuning van patiënten. RVH.

    Info Consumenten : 03.232.66.50

     

     

    08-05-2009 om 08:50 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Celebrity Equinox

    Extra afvaart Celebrity Equinox naar Noorse fjorden

     

     

     

     

    De bouw van Celebrity Equinox schiet zo goed op, dat Celebrity Cruises een bijkomende afvaart met het tweede schip van de Solstice-klasse kan aankondigen. Voor haar officiële ‘maiden voyage’ tussen Southampton en Rome zal het zusterschip van Celebrity Solstice op 31 juli 2009 vanuit Southampton al een weekcruise naar de Noorse fjorden aanbieden.

     

    Op deze cruise van 8 nachten bezoekt Celebrity Equinox Stavanger, Flam, Geiranger en Oslo in Noorwegen. Op 8 augustus vangt Celebrity Equinox in Southampton vervolgens haar inhuldigingscruise van 10 nachten aan. Deze reis brengt het schip via Le Havre, Cherbourg, Vigo, Lissabon, Gibraltar, Cartagena en Barcelona naar de Italiaanse hoofdstad. Vanuit Rome (Civitavecchia) verzorgt Celebrity Equinox tot begin november cruises van 13 en 14 nachten. Op deze Antieke Wereldrijken-cruises ontdekken de passagiers Griekenland, Turkije, Egypte en Israël.

     

    Klanten die de ‘Best of Europe’-inhuldigingscruise hebben geboekt, kunnen deze combineren met de fjorden-cruise tot een spectaculaire reis van 18 nachten aan boord van Celebrity Cruises’ nieuwste vlaggenschip. Gasten die deze gelegenheid te baat nemen, ontvangen bovendien een boordkrediet van 200 USD per kajuit of 300 USD per suite. RVH.

    www.celebritycruises.be  en www.cruiseconnection.be

     

     

     

    08-05-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dag van het melanoom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag van het Melanoom

     

     

     

     

     

    Naar aanleiding van de nationale Dag van het Melanoom op maandag 11 mei 2009, voert de parfumerieketen ICI PARIS XL een sensibiliseringscampagne om de aandacht te vestigen op het belang van het gebruik van zonneproducten.

     

    Onderzoek toont aan dat overmatige blootstelling van de huid aan de zon en herhaalde gevallen van zonnebrand, één van de belangrijkste risicofactoren zijn bij de ontwikkeling van huidkanker. Het is dus van zeer groot belang om al op jonge leeftijd verantwoord om te gaan met de zon. Uw huid beschermen met een aangepast zonneproduct is noodzakelijk. Maar welk product is nu het meeste geschikt voor de persoonlijke noden van uw huid? En bent u wel zeker van uw huidtype?

     

    Bij ICI PARIS XL kan u een professionele en gedetailleerde huidanalyse laten uitvoeren aan de hand van de “Skin Analyser”. De Skin Analyser “MULTI DERMASCOPE MDS 800” is een revolutionair toestel dat de pigmentatie, de huidelasticiteit, de huidstructuur, het vocht-en vetgehalte in de huid meet. Op basis van al die informatie kan de Beauty Coach de biologische leeftijd van uw huid bepalen en u advies geven over de meest geschikte zonnebescherming. RVH.

    30-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de eerste tandjes

    Mijn eerste tandjes? Daar heb ik geen last van…

    Gengigel ® Baby van Qualiphar verlicht pijnlijk tandvlees

     

     

    Elke baby’tje moet erdoor, de eerste tandjes. Vaak doet het zoveel pijn dat er heel wat traantjes bij komen kijken. Gelukkig is dat nu verleden tijd met de verzorgende Gengigel® Baby van Qualiphar. Zo blijft uw baby lachen, ook als hij tandjes krijgt.

     

    De meeste kleintjes krijgen tandjes vanaf ze een half jaar oud zijn. Plots verschijnt er een pijnlijk gezichtje in plaats van een lachebekje. Want tandjes die doorkomen, doen pijn. De Gengigel® Baby van Qualiphar verzacht het pijnlijke tandvlees en versnelt het natuurlijke genezingsproces.

     

    Qualiphar ontwikkelde deze verzachtende gel op basis van hyaluronzuur. Deze hoogwaardige, biotechnologische stof in hoge zuiverheidsgraad zorgt ervoor dat het tandvlees van uw baby snel weer hersteld wordt. De tandjes komen haast pijnloos door en de kleine wondjes zijn in geen mum van tijd weer dicht. Gedaan met traantjes en slapeloze nachten,

     

    Gengigel® Baby bevat geen alcohol, conserveringsmiddelen, kleurstoffen of suiker.

    De gel is vrij te verkrijgen in de apotheek en kost 11 euro. RVH.

    www.qualiphar.be

     

     





    28-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.angelmail

     

    Angelmail: de kunst van vriendschap op bestelling

     

     

     

     

    De jongste trend heeft vleugels en komt per post. Het heet Angelmail. Het zijn beschermengeltjes. Geen geschenk van boven maar de creatie van een dynamische geest. Josien Broeren schildert zoals ze is; fantasievol, spontaan en vol sprankelende dynamiek. Nieuwste voorbeeld hiervan zijn de engeltjes.

     

    Angelmail is een bijzonder originele uiting van vriendschap en liefde. Niet alleen is de beschermende gedachte lief, maar ook dat het om handgeschilderde doekjes gaat van een bekende kunstenares maakt dit geschenk wel speciaal. Bovendien is er keuze uit verschillende engeltjes met elk een eigen uitstraling en eigen karakter. De gever kiest en de in Nederlands Brabant gevestigde Galerie Josien Broeren verstuurt de Angelmail.

     

    Het cadeau wordt in een doos aangeboden. Elke zending is vergezeld van een wijze, lieve en leuke spreuk. Dit als extra wens bij de beschermengel.

     

    Angelmail bestaat uit doekjes van 20x20 centimeter. Om op te hangen als enkeling of te combineren met de overige Angelmail-engeltjes. RVH.

    www.josienbroeren.com

    28-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.smakelijke zomer ...

    Devos Lemmens voorspelt een smakelijke zomer …

     

     

     

     

    Met de eerste zonnestralen rollen we de barbecue naar buiten voor een gezellig tuinfeest. Maar geen geslaagd festijn zonder de zomerse sauzen van Devos Lemmens. Probeer pittig pikant met de nieuwe reeks Strong, geniet in gezelschap met gangmaker Fun en knijp de zomer op je bord met de barbecuesauzen Limited Edition.

     

    Uitdagend en onweerstaanbaar. De sauzen Americaine, Samourai en Andalouse Hot zijn drie sterke smaakmakers voor ontdekkers. Met het nieuwe recept van Americaine kies je voor een intense saus van tomaten, paprika en ui, op smaak gebracht met een krachtige kruidenmix. Samourai, op basis van chilipepers, is nog straffer. En de gloednieuwe Andalouse Hot is voor echte durvers: de lekkere smaak van een klassieke andalous maar dan een stuk pikanter. Kortom, de reeks Strong is er voor wie houdt van … duivelse sauzen.

     

    Klassieke sauzen met een twist. Zo kan je de reeks Fun best omschrijven. Brasil, Pita en Special passen op elke tuintafel, zeker met hun handige kleine squeeze-verpakking. Voor een heerlijke zoete smaak zorgt Brasil, op basis van tomaten, ananas en een geheime kruidenmix. Ook Special is een smaakmaker voor jong en oud en niet langer exclusief voorbehouden voor de frietjes. Tot slot maakt Pita de Fun-sauzen van Devos Lemmens compleet. Met de squeeze-verpakking kan je je pitabroodje handig en heerlijk op smaak brengen.

     

    Zomer is barbecuetijd, voor alle liefhebbers brengt Devos Lemmens een Limited Edition op de markt. Carribean Cocktail is een zachte saus met een vleugje kreeftenextract, op smaak gebracht met extra whisky. Ideaal bij vis en gevogelte! Argentian grill is een lichte pikante saus, gebaseerd op tomaten en ui en een speciale pepermix. Geen steak, koteletten of ribbetjes die er niet om smeken … Kortom twee zuiderse sauzen waarmee je in een handomdraai de zomer op je bord knijpt. De squeeze-verpakking is niet alleen handig, maar ook hygiënisch en leuk. RVH.

    www.devoslemmens.be









    26-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.design award
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Design award voor Niko

    Mysterious wint red dot design award

     

     

     

     

    Met zijn opmerkelijk en innovatief design won Mysterious van Niko een van ‘s werelds meest befaamde en bikkelharde internationale designwedstrijden. In de categorie ‘productdesign’ van de red dot award kreeg Mysterious van de jury met topexperten het “red dot” kwaliteitszegel voor hoge designkwaliteit. Deze award wordt enkel toegekend aan uitzonderlijk creatieve, innovatieve en kwaliteitsvolle producten. Dit jaar werden in totaal 3.231 producten uit 49 landen aan de jury van experten voorgelegd. De feestelijke awarduitreiking met meer dan 1.000 gasten gaat door op 29 juni 2009 in het Aalto-Theater in Essen, Duitsland.

     

    “Succesvolle producten verschillen van minder succesvolle producten doordat ze ook in de echte wereld standhouden,” zegt designexpert prof. dr. Peter Zec, initiatiefnemer van de red dot design award. “Een succesvolle deelname aan een designwedstrijd kan al een indicatie zijn van het latere commerciële succes van een product, omdat deze wedstrijden een objectivering mogelijk maken van de anders heel subjectieve beslissingen op het vlak van design.” Een award winnen op een internationaal erkende designwedstrijd zoals de red dot design award geeft daarom al een belangrijke indicatie van het feit of een product potentieel heeft om internationaal door te breken. RVH.

    26-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ozark Henry's slipper

    De ‘Floris van Bommel feat. Ozark Henry’ slipper.

     

     

     

    Al jaren zijn ze op het podium onafscheidelijk: Piet Goddaer, de man achter Ozark Henry, en een paar witte slippers. Waar andere artiesten van fans meestal een bos bloemen, drank of damesslipjes krijgen ontvangt Piet met de regelmaat van de klok een paar kraakverse slippers. Een recente ontmoeting tussen Piet en Floris van Bommel leidde haast onvermijdelijk tot een masterplan voor het ontwikkelen van ‘de perfecte slipper’.

     

    De slipper is in een aantal sessies door Piet en Floris met zijn ontwerpteam ontwikkeld. Piet’s ideale slipper is aan de voet lekker basic: soepele lederen zool, eenvoudige witte wreefbanden en een comfortabel voetbed. Zonder voet in de slipper worden de uitbundige details zichtbaar: de zwart/wit portret foto van Piet op het voetbed, het oranje ‘Floris van Bommel feat. Ozark Henry’ label, de met laser aangebrachte handgeschreven songtekst (van het nummer ‘Godspeed’) op het loopvlak van de zool en de oranje inzet in het hakgedeelte van de slipper.

     

    De ‘Floris van Bommel feat. Ozark Henry slipper’ verschijnt in 2009 in een gelimiteerde oplage van 100 paar damesslippers en 100 paar herenslippers. De slipper is voor € 119 exclusief verkrijgbaar in de Van Bommel flagshipstore, Huidevettersstraat 2, Antwerpen. De verkoop start zaterdag 2 mei om 10.00 en zal bijgewoond worden door Piet Goddaer en Floris van Bommel. Het is niet mogelijk om vooraf een paar slippers te reserveren.

     

    Het debuutalbum van Ozark Henry dat in 1996 uitkomt wordt direct overladen met lovende kritieken van zowel pers als vakgenoten. Meest prestigieuze bewonderaar is zonder twijfel David Bowie. De jaren er na volgen 4 succesvolle studioalbums en een veelvoud aan sideprojects. Een authentieke opstelling in een chaotische muziekwereld, maakt dat Ozark Henry wordt omarmd door zowel het grote publiek als de kritische pers. Een nieuw Ozark Henry album staat gepland voor winter 2009/2010.

     

    In 1734 startte de familie Van Bommel in Breda, Nederland met de productie van handgemaakte kwaliteitsschoenen. Momenteel leiden de broers Reynier, Floris en Pepijn van Bommel als 9e generatie het familiebedrijf. Floris is het creatief brein van schoenfabriek van Bommel en ontwerpt o.a. zijn eigen ‘Floris van Bommel’ collectie. Op een recent gelanceerde sneakerlijn noemt Floris zichzelf ‘Flow-rush’, volgens hemzelf de naam die hij gehad zou hebben als hij geen schoenontwerper was geworden maar gangster rapper. RVH.

     





    25-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rodnik band

    Rodnik band for Energie.

     

     

     

    Energie lanceert deze lente dit gloednieuwe concept. Rodnik Band is een Londense kunst-mode-rockband die zeer in trek is bij de trendsetters. Sinds hun start in 2006 met een kleine damescollectie in NY zijn deze non-designers designers zeer populair geworden.

    Als lancering van de samenwerking met Energie heeft Rodnik Band enkele ‘limited edition’ T-shirts ontworpen, t-shirts die in de Energiewinkel in Antwerpen te verkrijgen zijn. RVH.

    www.rodnik.co.uk





    25-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jouvence

    Columbus Paradigm Institute lanceert "Jouvence", het Columbus-ei dat veroudering tegengaat

     

     

     

     

    Het ei "Jouvence anti-age", is de nieuwste telg in de familie gezondheidseieren van "Columbus". In navolging van het succes van het Columbus-ei in 2008, komt de firma Columbus Paradigm Institute nu, na jarenlang onderzoek en ontwikkeling, met een nieuwe innovatie: de eieren "Jouvence anti-age".

     

    Dit nieuwe functionele gezondheidsei, met een hoge voedingswaarde, bevat tal van essentiële bestanddelen om de veroudering van het lichaam tegen te gaan, om het cholesterolniveau op peil te houden en het ontstaan van degeneratieve ziektes te voorkomen.

     

    De eieren Jouvence anti-age bieden, net als alle andere Columbus-eieren, een perfect evenwicht tussen omega-6 en omega-3. De positieve invloed van dit evenwicht wordt nog versterkt door de eigenschappen van Jouvence, dit noemen we "anti-age"-effecten. Dankzij de antioxidanten vertragen de eieren Columbus Jouvence het verouderingsproces van de cellen en weefsels. Dit ei bevat ook luteïne, een belangrijke natuurlijke antioxidans die essentieel is voor onze ogen omdat dit de uv-stralen filtert. Luteïne vinden we ook terug in groene groenten en fruit.

    Bij Columbus is de luteïne afkomstig uit de gouden margriet, die wordt toegevoegd aan de voeding van de legkippen. Bovendien krijgt de eidooier zo een mooie en intense kleur. Wetenschappers hebben onderzocht dat de gemiddelde Belg te weinig van deze antioxidans opneemt en zo een hoger risico loopt op leeftijdsgebonden maculaire degeneratie en cataract.  

     

    Dr. Fabien de Meester, de stuwende kracht achter de ontwikkeling van het Columbus-concept en Voorzitter en CSO van BNLfood: "Op basis van ons wetenschappelijk onderzoek hebben we een perfecte combinatie van vitamines en essentiële oligo-elementen gecreëerd die de eieren Jouvence anti-age hun antixoderende eigenschappen geven.” De vele anti-ouderdomseigenschappen zijn ook te danken aan vitamine E, een voedingsstof die essentieel is voor de werking en regeneratie van onze cellen, choline, een vitamine dat ons gezichtsvermogen en onze hersenen beschermt, selenium, een essentieel oligo-element voor de preventie van degeneratieve ziektes zoals kanker, en aan essentiële vet- en aminozuren.

     

    Een unieke methode ligt aan de basis van het Columbus-ei: trachten om het natuurlijke voedingspatroon van kippen opnieuw samen te stellen - met een 100 % plantaardige voeding op basis van granen, zaden, loof en essentiële vitamines en oligo-elementen. Een voeding die dus vergeleken kan worden met wat kippen vroeger in het wild aten, vóór de industriële revolutie en de inmenging van de mens.

    Door de kippen vrij te laten rondlopen en de natuurlijke cyclus van dag en nacht te respecteren, zijn de "Columbus-kippen" nooit gestrest. De productlijn "Jouvence anti-age" kan zo eieren met een uitstekende voedingswaarde garanderen, typisch voor de "Columbus"-aanpak, en is het resultaat van onafgebroken onderzoek naar gezonde en innoverende voedingsoplossingen. RVH.

     





    25-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.discovery collection

    NEUHAUS LANCEERT DE "DISCOVERY COLLECTION"

     

     

     

     

     

    Het historische savoir faire van een chocolatier die kiest voor de toekomst. Om zonder dralen te ontdekken...

     

    Met zijn nieuwe "Discovery Collection" richt Neuhaus zich op de 21ste eeuw en creëert zeven nieuwe pralines met subtiele smaken en elegante, geraffineerde vormen. De pralines kregen stuk voor stuk een naam die eer bewijst aan mannen, vrouwen en plaatsen die een sleutelrol speelden in de geschiedenis van Neuhaus, en die de link leggen tussen de vakkennis van toen en de creativiteit van vandaag.  Met haar creatieve recepten en authentieke smaken vormt de "Discovery Collection" een uitnodiging voor een heerlijke reis naar het hart van de vakkennis van de Créateur Chocolatier.

     

    Met de "Discovery Collection" kiest Neuhaus voor echt chocoladeplezier. De collectie biedt subtiele smaken aan, met kleine pralines waardoor men meer dan eentje kan proeven. Ze zijn bovendien visueel aantrekkelijk en heerlijk romig in de mond... Goed voor het mooiste chocoladegenot. De vormen en versieringen wijzen ook op een evolutie binnen het gamma van Neuhaus. De selectie van de ingrediënten, hun kwaliteit en de afwerking van de pralines getuigen alle van de vakkennis van Neuhaus.

     

    De Discovery Collection krijgt binnenkort een waardige verpakking: een ultra-elegant en trendy doosje dat er een fantastisch cadeau van maakt. RVH.

    www.neuhaus.be



    25-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jarige keukenrobot

    KitchenAid zet 90-jarige keukenrobot in nieuwe kleur

     

     

     

     

     

    Weinig toestellen zijn 90 jaar na hun ontwerp nog zo springlevend als de legendarische Artisan keukenrobot van KitchenAid. De feestelijke nieuwe kleur ‘appelrood’ werd speciaal gekozen voor de verjaardagseditie.

     

    Dit is de mixer/keukenrobot zoals hij in de dertiger jaren bedacht en ontworpen werd... Veel authentieker kan een hedendaags toestel niet zijn, want sinds zijn ontwerp, 90 jaar geleden, is hij nauwelijks veranderd. Veel van de oorspronkelijke modellen functioneren zelfs nog perfect. Mythisch maar nog altijd heel erg actueel. Het bewijs hiervan is het veelvoud van eigentijdse kleuren, waarmee voor elke keuken en elke smaak een passende robot voorhanden is. De nieuwe kleur appelrood brengt het totaal aantal kleuren op 20.

    De Artisan mixer/keukenrobot wordt gekenmerkt door stevigheid en duurzaamheid, dankzij zijn roestvrijstalen en gegoten metalen constructie. Betrouwbaarheid en sterke prestaties zijn gegarandeerd, dankzij het planetair kneedsysteem en zijn grote mengkom (4,83 l) met ergonomisch handvat en schenkschild. De keukenrobot is bovendien geruisloos door de motor met directe aandrijving. De meer dan 10 optionele accessories (pastamaker, voedselmolen, roterende groenteschaaf en -rasp, fruit- en groentezeef, roomijsmaker, citruspers, blikopener...) bieden een onbeperkte waaier aan culinaire mogelijkheden. RVH.

    www.KitchenAid.be

     

     





    25-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.loewe

    De Loewe Gallery Brussels brengt home entertainment van topklasse

     

     

     

    Op zoek naar een stijlvolle thuisbioscoop met een gigantische flatscreen en perfecte surround sound of een mooi tweede toestel? Dat en nog veel meer vindt u vanaf 25 april in de nieuwe Loewe Gallery Brussels, Charleroisesteenweg 14 te 1060 Brussel.

     

    Van een exclusieve shoppingervaring gesproken: de volledig witte ruimte is duidelijk ingedeeld en geeft een indrukwekkend overzicht van het hele Loewe assortiment. De producten worden overzichtelijk getoond, zoals dat bij dit topmerk past. In de Loewe Gallery Brussels wordt klare taal gesproken en krijgt de klant ook uitgebreide informatie over de vier productlijnen.

     

    Net als de producten zelf weerspiegelt ook de Loewe Gallery Brussels de waarden van dit kwaliteitsmerk; de heldere en lichte kleuren laten de materialen en kleuren van de producten helemaal tot hun recht komen. De inrichting past bij een technisch, functioneel merk met een tijdloze strakke stijl. Centraal staat de specifieke knowhow van Loewe op het vlak van aanpasbare tv- en audio-oplossingen van topkwaliteit. De technische en designkenmerken van de producten moeten duidelijk naar voren komen. Loewe geeft informatie over de kenmerken en prijzen van elk product en de klant krijgt terecht de indruk een aantrekkelijk merk gevonden te hebben dat de perfecte producten in huis heeft.

     

    Deskundig advies en een optimale klantendienst ronden de shoppingervaring in de Loewe Gallery mooi af.

     

    In het middelpunt van de getoonde producten in de Loewe Gallery Brussels staat de productlijn Loewe Individual. Zowel design als technologie van deze lcd-tv's kunnen naar wens aangepast worden. Dé blikvanger is de Loewe Individual Compose, met een geïntegreerde ontvanger voor hdtv-programma's.

    De geïntegreerde harddiskrecorder, een wereldprimeur, kan ook hdtv-programma's opnemen. In combinatie met audiosystemen die een perfecte aanvulling vormen op de tv's, zowel qua design als technologie, kunnen klanten een geavanceerde, flexibele en persoonlijke thuisbioscoop samenstellen.

     

    Het thema 'connectiviteit' loopt als een rode draad door de productlijn Loewe Connect. Met deze tv-familie wordt het heel eenvoudig om tal van multimediatoepassingen in uw huis aan te sluiten en alles te bedienen met de infraroodafstandsbediening van de tv.

     

    Er zijn Loewe Galleries geopend in tal van wereldsteden, waaronder Kopenhagen, Londen, Parijs, Wenen en Milaan. RVH.

    www.loewe.de

     

    24-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Crowne Plaza
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe account manager bij Crowne Plaza Brussels - le Palace

     

     

     

     

     

    Een gemotiveerde en gepassioneerde Fiona Marolt is de nieuwe account manager van het Crowne Plaza Brussels - 'Le Palace'.  Zij zal verantwoordelijk zijn voor de zakelijke en toeristische contacten in Engeland en in België voor het relatiebeheer met firma's uit de IT en consulting en farmaceutische sectoren.

     

    Fiona heeft meer dan 12 jaar ervaring in de deluxe hotel industrie en werkte onder meer met veel succes op de vergader- en incentive markt. Zij voegt zich aan het sales team van het Crowne Plaza Brussels - 'Le Palace' en is de nieuwe collega van Andrea Küpper, Claire de Tressan en director of sales & marketing, Anne-Marie Aucouturier. RVH.

    www.crowneplazabrussels.be

     

     

     

    24-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wokrijst

    Uncle Ben’s ‘wokrijsten’.

     

     

     

     

     

    Wok staat voor trendy, gezonde en snelle, eenvoudige kookkunst en weet vandaag meer dan ooit de liefhebbers van de Aziatische keuken te verleiden. Uncle Ben’s® innoveert opnieuw en lanceert zijn gamma wokrijsten. Met deze recepten op basis van voorgestoomde rijst bereidt u in slechts twee minuten een heerlijk wokgerecht. Staan op het menu: ‘basmati wokrijst’ en ‘wokrijst met oosterse kruiden’.

     

    Wokrijst heeft een consistentere textuur. De rijst, waaraan olie van geroosterde sesamzaadjes werd toegevoegd, kleeft niet en brandt niet aan tijdens het wokken op een hoog vuur. Wokrijst parfumeert het aroma van het wokgerecht dankzij zijn unieke ingrediënten van specerijen.

     

    Uncle Ben’s® basmati wokrijst is bereid met voorgestoomde basmati rijst op basis van zonnebloemolie en olie van geroosterde sesamzaadjes. Een heerlijke mix van aroma’s en ideale smaakmaker bij al uw favoriete  groente-, vlees- of visgerechten, waarbij uw smaakpapillen zullen tintelen van plezier.

     

    Uncle Ben’s® wokrijst met oosterse kruiden brengt een ware smaakexplosie teweeg met zijn voorgestoomde langkorrelrijst op basis van konoflook, olie van geroosterde sesamzaadjes, gember en lente-uitjes. De specerijen, soja en citroengras geven uw gerechten een unieke oriëntaalse touch en zorgen voor een extra smaakparfum. RVH.

    www.mijnreceptenboek.be







    24-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meritus-Delhaize

    MERITUS EN DELHAIZE BELGIË VIEREN 10 JAAR SAMENWERKING

    Belgisch kwaliteitsrundvlees zit in de lift

     

     

     

    Al 10 jaar werken Delhaize België en Meritus succesvol samen. Nog heel de maand april wordt deze verjaardag gevierd! Alle Belgisch rundvlees dat bij Delhaize wordt verkocht draagt immers het Meritus-label. Meritus garandeert niet alleen een uitstekende smaak en kwaliteit, maar ook een perfecte controle van de productie en traceerbaarheid.

     

    Delhaize België & Meritus: een sterk partnerschap. Behalve prijs, komen kwaliteit en versheid op de eerste plaats voor Delhaize. Delhaize kiest er dan ook voor om zoveel mogelijk met Belgische producenten en leveranciers samen te werken. In deze context werkt Delhaize al 10 jaar samen met Meritus, dat is het langstlopende partnerschap tussen Delhaize en een Belgisch kwaliteitslabel!

     

    Meritus is een initiatief van de verschillende schakels in de rundvleesproductie. Voor elke schakel liggen strikte regels vast. De rundveehouder, het slachthuis, de groothandel en het verkooppunt kunnen op die manier rundvlees van de beste kwaliteit garanderen. Veilig, mals en smaakvol, dat mag je van een stukje Meritus-rundvlees verwachten!

    Kwaliteit is de eerste pijler van het lastenboek dat de partners naleven. Het spreekt voor zich dat men voor het beste vlees met de beste dieren moet werken. De Meritus-runderen behoren tot het bekende Belgisch Wit-Blauw ras. Dat staat bekend als vlees dat lekker mals en sappig is.

     

    Kwaliteit op je bord is ook het resultaat van respect voor het dierenwelzijn. Een belangrijk aspect binnen Meritus is dat het vlees afkomstig is van gezonde dieren die uitsluitend kwaliteitsvoer krijgen. Bovendien waakt Meritus erover dat de runderen op een diervriendelijke manier gehuisvest en getransporteerd worden.

    Ook de veiligheid en hygiëne moeten natuurlijk perfect in orde zijn. Elk stukje Meritusrundvlees is door de code op de verpakking volledig te traceren. Waar werd het dier gekweekt, geslacht en welke weg heeft het vlees nadien afgelegd? Het Belgische traceerbaarheidssysteem volgt dit nauwkeurig op!

     

    Meritus heeft een stevige positie verworven op de Belgische markt. Bijna 2/3 van de Belgische consumenten kent het Meritus-label en associeert het met gecontroleerd en kwaliteitsvol rundvlees. Het succes van Meritus blijkt ook uit het steeds groeiende aantal kwekers dat zich aansluit bij het kwaliteitslabel. In 2008 commercialiseerden de 3.902 Meritus-producenten 40.183 runderen onder het Meritus-label, goed voor een totale productie van 18.484 ton Meritus-rundvlees.

     

    Om haar 10-jarige samenwerking met Meritus te vieren, zet Delhaize het kwaliteitslabel deze maand in de kijker. Zo loopt er van 16/04 tot 29/04 een speciale promotieactie waarbij elke klant 60 extra Plus Punten krijgt bij de aankoop van Meritus-rundvlees ter waarde van minimum 6 euro. Op elke Meritusverpakking vindt de klant bovendien een plooifoldertje met meer info over de voordelen van Meritus-rundvlees. RVH.

    23-04-2009 om 21:09 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!