Inhoud blog
  • High season, high dining
  • Time to barbacue!
  • Le Male pride 2024
  • Nina Illusion
  • Highlife Chronograph Automatic
  • Yves Rocher : wij keren het tij
  • Unisa AW24
  • Ducati
  • Fresh 'n rebel
  • I'll tell yoy what I really want
  • Zomersolden
  • Gigue FW24/25
  • Trixie-dierenvrtiendjes
  • Hannover
  • MSC World America: ultieme vakantiebestemming
  • 360° magic shows
  • Classissimo 2024: klassiek zonder grenzen
  • Classissimo 2024: klassiek zonder grenzen
  • Khudi B ari
  • Citizen: Tsuyosa-collectie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    08-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Koop uw wijn aan de beste prijs dankzij 90pluswines.com

     

                      

     

    Met meer dan 400.000 wijnreferenties is www.90pluswines.com de grootste wijndatabank en voor wijn de meest dynamische, consumentgedreven zoekmachine in Europa. Op zoek naar een bepaalde wijn?  90pluswines.com bezorgt u letterlijk in een handomdraai alle relevante gegevens waar u naar op zoek bent.

     

    De zoekmachine 90pluswines.com bevat een massa verkoopspunten ter wereld met de beste prijsaanbieding in uw regio. Zo krijgt men een overzicht van waar een bepaalde wijn beschikbaar is en tegelijkertijd aan welke prijs. Het vergelijkende zoekwerk van de website  bespaart de klant naast heel wat tijd ook flink een hoop geld.

     

    90pluswines.com biedt naast deze prijsinformatie ook aankoopadvies en een massa andere gegevens. Zo vindt men er voor alle wijnen die in de gespecialiseerde pers minstens een score van 90 op 100 of meer halen, ook de gemiddelde quotering van een twintigtal toprecensenten. De website biedt een overzicht van wat momenteel de meest populaire wijnen zijn, welke wijnen de beste score halen in de verhouding kwaliteit en prijs, welke wijnen de hoogste quotering halen in diverse media en nog veel meer data die de liefhebber inzicht geven in de evaluatie en prijszetting van ontelbare kwaliteitswijnen.

     

    Motor achter deze website en zoekmachine is de Gentse entrepreneur, fijnproever en wijnafficionado Jean Paul Perez die hiermee zowel voor amateurs als professionelen een uniek instrument ontwikkelde. Voor de praktische kant staat wijndeskundige Martijn Soen (ex-sommelier Hof van Cleve) hem bij.   Wijnliefhebbers kunnen ook hun wijnkelder laten inventariseren, analyseren, en valoriseren.

    www.90pluswines.com

                    

    08-04-2010 om 21:11 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LU - Cote d'Or
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Intense

     

     

     

    Lu en Côte d’Or verenigen hun expertise en lanceren de allereerste chocoladekoekjes die de unieke smaak van LU koekjes combineren met alle intensiteit van Côte d’Or chocolade.

     

    Het gamma Intense zal alle wensen van liefhebbers van chocoladekoekjes vervullen. Dit kan zowel na het middag- of avondeten, als tijdens de koffiepauze of gewoon tussendoor onder vrienden.

    Biscuit Intense verenigt Mignonnette en Petit Beurre, de ideale partners voor mooie en gezellige momenten in gezelschap. De intense smaak van de Mignonnette, in pure of in melkchocolade, bedekt met hazelnootstukjes, wordt subliem gecombineerd met het knapperige van Petit Beurre. Twee unieke smaken die groot en klein zullen verleiden.

     

    Fine & Intense zijn uiterst fijne wafeltjes die krokantheid combineren met een intense chocoladesmaak. Lu en Côte d’Or herdefiniëren de standaard van geraffineerde koekjes met een gastronomische creatie die een unieke en verfijnde sensatie met een verrukkelijke intensiteit verenigt. De lichte en smaakvolle wafeltjes van Fine en Intense nodigen zowel vrienden als familieleden tot gezellig samenzijn uit. Deze chocoladewafeltjes, met pure chcolade, of met pure chocolade en stukjes sinaasappelzest, zullen elke liefhebber een moment van ware extase en intensiteit bezorgen. RVH.

    08-04-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marques de Cacares

    RODE LOPER EN ‘XL’ GLAZEN VOOR DE

    ‘MARQUES DE CACERES’ IN DE BRASSERIES GEORGES

     

     

     

    In het hart van de hoogvlakten van de Rioja Alta, de meest prestigieuze wijnregio in Spanje, is Georges Neefs dit nobele etiket gaan selecteren dat vanaf nu deel uitmaakt van de ‘Pléiade Grands Crus des Brasseries Georges’. De witte en rode wijnen Marqués de Cáceres hebben alle kwaliteiten in zich om volop te worden geapprecieerd in de mooie XL glazen van de Brasseries :  prestige en faam, en ook karakter !

     

    Georges Neefs trok erop uit voor een reis vol passie naar de beste wijngebieden : in Sologne met Henry Marionnet in de lente van 2008, in Corsica met de befaamde Clos Poggiale van de familie Skalli in de herfst van 2008, de zomer van 2009 in de Camargue met zielsverwant Paul Vrancken in zijn grandioze Domaine de Listel, in de herfst van 2009 met de al even indrukwekkende Domaine Galetis, eigendom van nog een Belg, Pierre Degroote, in de Languedoc. 

     

    Om in de lente van 2010 ten slotte te belanden bij Cristina Forner, die aan het hoofd staat van het best verkopende Spaanse wijnmerk ter wereld. Het resultaat van de reizen zijn schitterende wijnen die Georges Neefs met zijn gasten in zijn Brasseries wil delen, door ze te schenken in de nu al beroemde XL glazen met aan de voet ervan de bekende etiketten met een woordje uitleg.  « De XL wijnen, ze hebben mijn hart gestolen, ze zijn de vrucht van ontmoetingen, ze komen voort uit de passie van wijnbouwers die ze graag met ons delen, uit hun talent ook. En dan moet ik natuurlijk ook de sublieme landschappen vermelden die wel schitterende wijnen moéten opleveren. U kunt ze daarenboven proeven tegen redelijke prijzen, het cadeau van de Pléiade en voor mij een absolute voorwaarde ! »,  vertelt Georges Neefs ons.

     

    Tijdens het regime van dictator Franco, installeert de familie Forner zich in de streek van Bordeaux. Deze wijnhandelaars, afkomstig uit Valencia, worden er eigenaar van een grand Cru Classé, de Château Camensac, en van een Cru bourgeois Supérieur, de Château Larose Trintaudon. Op het einde van de jaren 60 laat Enrique Forner zijn oog vallen op de Rioja Alta, het beste wijngebied om zijn wijnhuis in onder te brengen.

     

    De wijnen Marqués de Cáceres zijn vaandeldragers van de Rioja, de oudste DOCa in Spanje, en dé referentie voor de grote Spaanse wijnen in ongeveer 120 landen. ‘Respect voor de streek, een pioniersmentaliteit en de belofte dat kwaliteit wordt geboden’, dat zijn de drie pijlers waarop het succes van Marqués de Cáceres berust. Een uitzonderlijke wijnstreek die uit 500 kleine eigendommen bestaat, in gebieden van de Rioja Alta waar sinds oudsher wijn wordt verbouwd. Om een gepersonaliseerd resultaat te bekomen, verkiest  Marqués de Cáceres om het fruit volledig tot zijn recht te laten komen door het kortere tijd in nieuwere vaten te laten rijpen, en daarmee is het wijnhuis heel innoverend tegenover de lokale traditionele methodes. De Bodega was ook pionier in het uitgebreide gebruik van Franse eik van hoge kwaliteit.

     

    Het fruitige karakter en de frisheid, de finesse vol aroma in combinatie met het uitgesproken karakter van de wijnen Marqués de Cáceres bekoren de fijnproever.     

    www.marquesdecaceres.com

     

    Les Brasseries Georges  Winston Churchilllaan 259,   1180 Brussel

    Tel. 02 347 21 00 www.brasseriesgeorges.be

    Alle dagen van het jaar geopend, met inbegrip van zon- en feestdagen. Non stop service van 11.30 uur tot 24.30 uur op weekdagen, tijdens het weekend tot 01.00 uur ‘s ochtends.

     





    07-04-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radisson One
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Radisson is grootste kwaliteitshotelmerk in Europa

    Met 170 hotels en 38.079 kamers: marktleider in het hoge gamma segment

     

     

     

     

    Radisson is nummer één in Europa! Met 170 hotels en een totaal van 38.079 kamers doorheen het continent, is Radisson (Radisson Blu en Radisson Edwardian) het grootste Europese hotelmerk in dit segment. Het laat zowel Hilton International met 146 hotels en 37.806 kamers als Marriott met 86 hotels en 20.806 kamers achter zich (bron: “Upscale Brands Top 10 in Europe” door MKG Hospitality, Paris).

     

    “We zijn trots om uiteindelijk deze leiderspositie te behalen – resultaat van onze strategische en ambitieuze ontwikkeling, onze creatieve marketingcampagnes en de innovatieve dienstenconcepten in onze hotels”, zegt Olivier Jacquin, Senior Vice President Marketing, Sales & Distribution The Rezidor Hotel Group, die de Radisson Blu in Europa ontwikkelt en beheert.

     

    De Eerste Klas en Full Service Radisson Blu hotelketen (vroeger Radisson SAS) is internationaal bekend voor zijn hedendaagse architectuur en modern design. Komende van een klassieke hotelketen, heeft Radisson Blu de laatste jaren zijn portefeuille fors gediversifieerd. “We herdefinieerden de luchthavenhotels in de belangrijkste Europese luchthavens, en beheren excellente spa resorts in populaire vakantiebestemmingen als Dubrovnik in Kroatië, Cesme in Turkije, Monastir en Djerba in Tunesië”, legt Olivier Jacquin uit.

     

    Radisson Blu groeit ook verder in Europa – recent opende het allereerste Radisson Blu Hotel in Madrid. Vlaggenschip van het jaar 2010: het Radisson Royal Hotel in Moskou opent in mei - het vroegere “Ukraina Hotel” maakt deel uit van Stalin’s legendarische Sovjet wolkenkrabbers, de “Seven Sisters” en zal 506 luxe kamers en suites en 38 appartementen, wereldklasse restaurants met diners op de rivier cruise boten, en een unieke kunstcollectie van 1.200 originele schilderijen van bekende artiesten uit de 20ste eeuw aanbieden. RVH.

    www.rezidor.com.

     

     

    07-04-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SN zomer Afrika

    Zomer 2010: Afrika groei en frequentieverhogingen naar talrijke Europese bestemmingen.

     

    Naar talrijke Zuid-Europese zomerbestemmingen verhoogt Brussels Airlines deze zomer haar vluchtfrequenties zodat de afreismogelijkheden naar de (Mediterrane) zon gevoelig toenemen. In juli en augustus wordt er bijvoorbeeld dagelijks een bijkomende ochtendvlucht aangeboden naar Athene. Sevilla wordt vier in plaats van drie keer per week aangevlogen. Ook naar Palma vliegt Brussels Airlines opnieuw de hele zomer lang. Voor de Spanje liefhebbers heeft Brussels Airlines nog goed nieuws. Dankzij een nieuw partnership met Spanair kan er nu via Barcelona of Madrid heel vlot doorgereisd worden naar talrijke andere bestemmingen zoals Tenerife, Ibiza en Alicante. Ook Malaga wordt vaker bediend tijdens de drukke zomermaanden.

     

    Wie naar Portugal wil reizen heeft de keuze uit drie rechtstreekse bestemmingen: Lissabon, Faro en Porto. Naar Faro (Algarve) zijn meer vluchfrequenties voorzien. Het Portugese eiland Madeira is bereikbaar dankzij een vlot aansluitende vlucht in Lissabon.

     

    Italie is en blijft ook deze zomer een topbestemming voor Brussels Airlines met in totaal tien bestemmingen. Het vluchtschema naar de toegangspoort tot Toskane, Firenze, verbetert dankzij een nieuwe uurregeling die een lang verblijf toelaat. De hele zomer lang zal Brussels Airlines niet alleen koers zetten naar Catania maar ook naar Palermo.

     

    Wie een citytrip naar trendy Berlijn plant heeft het hele zomerseizoen lang de keuze uit niet minder dan zeven dagelijkse afreismogelijkheden. Ook Wenen wordt dankzij een nieuw partnership met Austrian Airlines niet minder dan 46 keer per week aangevlogen.

     

    De Litouwse hoofdstad Vilnius wordt in vergelijking met vorige zomer geen vier maar wel zes keer per week aangevlogen. Geneve zal de hele zomer lang dagelijks zeven in plaats van zes Brussels Airlines vluchten verwelkomen.

    Brussels Airlines breidt ook haar vluchtmogelijkheden naar Groot Brittannië gevoelig uit dankzij vier dagelijkse vluchten naar Londen Heathrow en hogere frekwenties naar zowel Bristol als Newcastle.

     

    Een nieuw partnership met de Finse luchtvaartmaatschappij Blue1 laat Brussels Airlines toe om vanaf nu ook twee dagelijkse lijnvluchten naar Helsinki in het netwerk op te nemen. Het uitgebreide vluchtschema van Blue1 laat ook toe om talrijke andere Finse regio’s te bezoeken. RVH.

    www.brusselsairlines.com

     

    07-04-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beaujolais, lenteroute
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    BEAUJOLAIS

    De Lenteroute, wijntourisme in de Beaujolais

     

     

    De lente is weer begonnen. Net zoals in Bourgondië verschijnen nu ook in de Beaujolaisstreek overal wegwijzers om de 140 km lange, nieuwe Beaujolaiswijnroute aan te geven en af te bakenen. De route start even bezuiden Mâcon, doorkruist kriskras de 12 appellations van de Beaujolais en eindigt voor de poorten van Lyon.

    Op de A6, de snelweg waar niet minder dan 70 miljoen voertuigen passeren, vraagt een verkeersbord uw aandacht voor de Beaujolais. En ja, bij helder weer ziet u in de verte dat bergachtige gebied liggen. Maak die omweg eens: het is een absolute aanrader!

    Aan de voet van die bergen ligt een schitterend wijngebied dat u beslist eens moet bewonderen. Niet minder dan 150 kastelen en minstens evenveel culturele en historische afspraken vormen herkenningspunten tussen de wijngaarden en glooiingen.

     

    De logistiek

     

    De wegwijzers bloeien als narcissen na de sneeuw. Domeinen en sites staan opvallend goed aangegeven: niets kan u nog ontsnappen. Op de website www.beaujolais.com (rubriek oenotourisme) staat bovendien een gidssysteem klaar om naar uw gps te downloaden. RVH.

    www.beaujolais.com

    06-04-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Awards

    GEZOCHT: RESTAURANTS VOOR CONCEPT RESTAURANTS AWARDS 2010

     

     

     

    Leaders Club België organiseert voor de tweede maal de Concept Restaurants Awards, een onderscheiding voor het beste nieuwe restaurant-concept van België.

     

    De inschrijving kan tot 30 april 2010 en de prijsuitreiking zal plaatsvinden op maandag 11 oktober 2010 in de Zoo van Antwerpen. Leaders Club België is een vereniging van een 50-tal conceptrestauranthouders in België en maakt deel uit van de internationale restaurateursvereniging, Leader Club International.

    Deze organisatie is sterk vertegenwoordigd in Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Marokko en Rusland. Enkele van de Belgische leden zijn EXKI, Foodmaker, Pain Quotidien, Hotel BLOOM!, Frank Fol, Flamant Dining, Wok A Way.

     

    De Leaders Club is op zoek naar kandidaten voor de nominatie van het beste nieuwe restaurant-concept van België. De eerste Belgische editie van de Concept Restaurants Awards vond in oktober 2008 plaats waar het Gentse restaurant Mondada de Gouden Palm in ontvangst nam. Dankzij het grote succes organiseert Leaders Club België deze wedstrijd nu voor de tweede maal .

     

    De wedstrijd staat open voor alle nieuwe Belgische restaurant-concepten die na juni 2008 van start zijn gegaan. Met een restaurant-concept wordt bedoeld dat het restaurant een duidelijke en herkenbare eigen look heeft en bovendien vernieuwend en trendy is. Niet alleen food en inrichting zijn van groot belang, maar evenzeer marketing en communicatie.

    Een concept moet bovendien ook copieerbaar, multiplicieerbaar zijn. Hiermee wordt bedoeld dat er een potentieel moet zijn om meerdere filialen van hetzelfde restaurant te kunnen openen. Het is echter niet noodzakelijk dat er al meerdere filialen bestaan.

    Uit alle ingeschreven concepten worden 6 finalisten gekozen. De selectie wordt uitgevoerd door het bestuur van de Leaders Club en een viertal specialisten uit de Belgische horeca.

     

    Geinteresseerde bestaande of nieuwe concept-restauranthouders die aan de wedstrijd wensen deel te nemen dienen zich in te schrijven voor 30 april 2010 via info@leadersclub.be

     

     

     

    06-04-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SN United

    Brussels Airlines start samenwerking met United Airlines

     

     

     

     

    Vanaf zes april kan Brussels Airlines dankzij een nieuwe samenwerking met Star Alliance lid United Airlines dagelijkse vluchten aanbieden naar Washington en Chicago. Vanuit beide luchthavens kan doorgereisd worden naar tientallen andere bestemmingen in de Verenigde Staten. United kan dankzij de samenwerking met Brussels Airlines ook talrijke nieuwe bestemmingen in Europa en Afrika in haar netwerk opnemen.

     

    Brussels Airlines passagiers kunnen vanaf zes april naar tientallen nieuwe bestemmingen in de Verenigde Staten reizen dankzij een nieuw codeshare partnership met United Airlines. De dagelijkse lijnvlucht naar Washington en de nieuwe dagelijkse service naar Chicago O’Hare, die de voorbije maandag van start ging, worden vanaf zes april ook aangeboden door Brussels Airlines.

     

    De samenwerking tussen Brussels Airlines en United Airlines beperkt zich evenwel niet tot de directe transatlantische routes. Mits een overstap in Chicago of Washington kunnen Brussels Airlines klanten ook doorreizen naar ondermeer Boston, Denver, Dallas FW, Austin, Cleveland, Las Vegas, Los Angeles, Portland, Tampa, Houston en tientallen andere bestemmingen in de Verenigde Staten. Ook al deze bestemmingen worden voortaan in codeshare en dus met SN vluchtnummers aangeboden door Brussels Airlines.

     

    Passagiers van United kunnen voortaan via Brussels Airport met Brussels Airlines vlot talrijke bestemmingen in Europa en Afrika bereiken. De vluchtcode ‘UA’ van United zal vanaf zes april geleidelijk aan, aan talrijke Brussels Airlines vluchten worden toegevoegd. In totaal breidt United zo haar aanbod met 24 Europese en 12 Afrikaanse bestemmingen van Brussels Airlines uit. RVH.

    www.brusselsairlines.com - www.staralliance.com

    05-04-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Smakelijke sportzomer

    De smakelijke sportzomer van Devos Lemmens:

     

     

     

    Jij supportert, Devos Lemmens sponsort! Zo ziet de sauzenspecialist de zomer van 2010. Met grand slams, wielerklassiekers en het WK Voetbal, staat er deze zomer heel wat lekkers op het Devos Lemmens BBQ-sportmenu. Ideaal om vrienden uit te nodigen voor een gezellige barbecueavond, inclusief de gesmaakte sauzen van Devos Lemmens natuurlijk.

    Niets gaat boven een zomerse barbecueavond onder vrienden. Of toch… Wat dacht je van een all-in barbecue voor tien, zonder zelf de kippenbouten te moeten omdraaien? en met een spannende sportwedstrijd als aperitief of dessert? Dat is de inzet van de barbecuewedstrijd die Devos Lemmens deze zomer uitschrijft.

     

    Deelnemen is simpel. surf naar www.dl.be, kies je favoriete tv-sportwedstrijd uit de Devos Lemmens-sportkalender, beantwoord de wedstrijdvragen en waag je kans. Per sportevenement – van 11 april tot 25 juli – zijn er telkens twee winnaars, goed voor heel wat kansen op een all-inbarbecue voor jou en tien vrienden. en als je gewonnen hebt, zal je het geweten hebben! De barbecuedelegatie van Devos Lemmens trakteert je dan ook royaal: de barbecuechef verrast met lekkere gerechten, de hostess waakt erover dat er geen groenten of sausjes op tafel ontbreken. Ook van je gekozen sportwedstrijd moet je geen spannende seconde missen dankzij het grote scherm. Op een smakelijke sportzomer! RVH.

    www.campbells.com

    www.dl.be

    03-04-2010 om 22:14 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SN zomer

    Zomer 2010: Afrika groei en frequentieverhogingen naar talrijke Europese bestemmingen

     

     

     

     

    Brussels Airlines, lid van de Star Alliance, verhoogt tijdens dit zomerseizoen haar capaciteit naar Afrika met ruim 20 procent. In Europa worden er 6 procent meer vluchten aangeboden. Ghana, Togo, Benin en Burkina Faso prijken voor het eerst in het Brussels Airlines netwerk. In Europa worden er talrijke frequentieverhogingen doorgevoerd zodat passagiers nog meer reismogelijkheden krijgen.

     

    Brussels Airlines werd het voorbije winterseizoen lid van het globaal samenwerkingsverband Star Alliance en introduceerde met Miles & More ook een nieuw getrouwheidsprogramma. Deze nieuwigheden maken vliegen met Brussels Airlines nog aantrekkelijker. Het vluchtaanbod breidt immers gevoelig uit en wie vaak reist met Brussels Airlines geniet dankzij Miles & More talrijke nieuwe voordelen.

     

    Dé grote nieuwigheid in het zomerschema van Brussels Airlines, dat deze week van start ging, is de expansie in Afrika. Vanaf 5 juli voegt Brussels Airlines vier nieuwe bestemmingen aan het Afrika netwerk toe. De Ghanese luchthaven Accra wordt vier keer per week met Brussels Airport verbonden. Lomé (Togo), Cotonou (Benin) en Ouagadougou (Burkina Faso) worden twee keer per week opgenomen in het Brussels Airlines netwerk. Brussels Airlines zal dankzij deze expansie vanaf deze zomer met haar Airbus A 330-300 vloot naar niet minder dan achttien Afrikaanse bestemmingen vliegen. Mits een overstap via Frankfurt zijn ook nog talrijke andere Afrikaanse bestemmingen bereikbaar zoals bijvoorbeeld Zuid-Afrika, Nigeria, Gabon en Soedan. Cairo en Luxor prijken voor het eerst in de timetable van Brussels Airlines. RVH.

    www.brusselsairlines.com

    03-04-2010 om 21:57 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sodexo kiest voor bio en fairtrade

    Sodexo kiest resoluut voor meer Bio en Fairtrade

     

     

     

    Vanaf maart 2010 biedt Sodexo enkel bio en Fairtrade bananen aan, in de meer dan 1000 restaurants waar Sodexo de catering verzorgt in België. Dit is goed voor een jaarlijks volume van 200 ton bananen of bijna 5% van de volledige Belgische markt van Fairtrade bananen. Sodexo neemt de prijsverhoging voor haar rekening zodat de consument voor dezelfde prijs een bio Fairtrade product krijgt. De bananen zijn te herkennen aan de Fairtrade-sticker op de banaan. Naast Fairtrade zijn de bananen ook bio gecertifieerd. Dit betekent dat de teelt geheel in harmonie met de natuur verloopt, zonder gebruik van kunstmest en chemische bestrijdingsmiddelen. Aan de kwaliteit en vertrouwde smaak verandert er niets, maar de samenwerking is van uiterst belang voor de producenten in Peru en Ecuador die de bananen voor Sodexo leveren.

     

    Eind 2009 lanceerde Sodexo haar Better Tomorrow Plan. Met dit plan rond duurzaam ondernemen wil Sodexo de toekomst van de volgende generaties garanderen door een evenwicht te vinden tussen sociale en economische aspecten enerzijds en het milieu anderzijds. Het plan is opgevat rond drie pijlers: een eerste project rond voeding, gezondheid en welzijn, een tweede in het kader van de ontwikkeling van lokale gemeenschappen en een derde rond het milieu.

     

    De Benelux beslissing van Sodexo betekent dat er in België jaarlijks 200 ton en in Nederland 400 ton bananen met het keurmerk zullen verkocht worden. Vorig jaar was dat samen slechts 12 ton, wat neerkomt op een verhoging van maar liefst 50 maal op jaarbasis voor Sodexo in België en Nederland. Voor de bananenboeren in Peru en Ecuador betekent dit zekerheid van een inkomen maar ook een extra Fairtrade-premie voor de meest noodzakelijke gemeenschappelijke behoeften, bv. gezondheid, scholing en productieve investeringen.

     

    Voor Michel Croisé, CEO van Sodexo, is het ‘Better Tomorrow Plan’ een absolute prioriteit in 2010. Overal waar het mogelijk is, waar het beter is voor de natuur en de mensen, moeten wij ons aanbod van producten en diensten aanpassen. Sodexo werkt ook aan programma’s rond vis, fruit, afvalbeheer. RVH.





    03-04-2010 om 21:53 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Philips TV

    Nieuwe Philips LED-serie LCD TVs biedt de ultieme bioscoopervaring thuis

     

     

     

     

     

    Met de nieuwe 7000, 8000 en 9000 LED-serie zet Philips nog een stap verder als het gaat om het leveren van de ultieme bioscoopervaring in de huiskamer. De verschillende beeldverbeterende technologieën maken een nog scherper en vloeiender beeld mogelijk, welke film u ook bekijkt. Daarnaast beleeft u de film optimaal door de unieke Ambilight functie dat het beeld buiten het scherm met licht uitbreidt, zelfs aangepast aan de kleur van uw muur.

     

    Met Net TV komt een directe verbinding met het internet tot stand waarbij u kunt genieten van een grote hoeveelheid speciaal aangepaste informatie en entertainment. Om de beleving echt optimaal te maken is de 8000 en 9000 serie 3D compatibel waardoor men 3D kan kijken met het optionele 3D upgrade pack. En ook aan uw energieverbruik is gedacht, want door de LED technologie besparen deze TVs tot 40% ten opzichte van klassieke LCD TVs.

     

    Beschikbaarheid

    De 9000 serie in schermformaat 32 inch is vanaf april in België beschikbaar en in de schermformaten 40 en 46 inch vanaf juli. De 8000 serie is vanaf mei beschikbaar. De 8000 serie in 32 inch schermformaat is vanaf augustus beschikbaar. De 7000 serie is vanaf april beschikbaar. RVH.

     







    26-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Douchekoppen met karakter

    Douchekoppen met karakter

    Het Raindance E douchegamma verzekert een wonderbaarlijke douche-ervaring

     

     

     

    Douchen is essentieel voor het persoonlijk welzijn. We houden ervan ons lichaam elke dag te verwennen en genieten van een echt direct contact met het element water. Als algemene regel geldt: hoe groter de douchekop, des te groter het douchegenot. Het nieuwe Raindance E douchekopgamma, dat Hansgrohe heeft ontwikkeld in samenwerking met de bekende studio Phoenix Design, is niet alleen indrukwekkend door zijn buitengewone stijl, maar ook door zijn groot formaat. De bovengeplaatste douchekoppen met hun innovatief rechthoekig ontwerp zijn leverbaar in afmetingen van 251 x 151 millimeter over 360 x 190 millimeter tot 430 x 220 millimeter.

     

    Bij het ontwerp van de Raindance E douchekoppen werd prioritair aandacht geschonken aan de douchegebruiker. De rechthoekvorm is ergonomisch ontworpen en komt overeen met de afmetingen van de schouders, zodat echt douchegenot over de volledige breedte verzekerd is. De zachte regenstralen lopen direct over het hoofd en de schouders en omsluiten het lichaam volledig.

     

    Het grote formaat van de XXL douchestralen heeft een elegant en discreet uitzicht:  de douche richt haar straal op een grote afstand van de muur, maar blijft toch uiterst vlak. Dit creëert een gevoel van lichtheid, alsof de douche zweeft. Ondanks de ruime afmetingen zorgen de zachte, licht afgeronde randen van de douchekop voor een wonderbaarlijk delicaat uitzicht. Het innovatieve ontwerp combineert geometrische vormen met ruim geproportioneerde oppervlakken.

     

    Het ShowerPower-pakket kan heel snel en eenvoudig worden geïnstalleerd. Dit betekent dat ook bestaande badkamers kunnen worden omgetoverd tot ruimten voor echt douchegenot. De Raindance E Showerpipe heeft een dynamisch gevormd profiel, met precieze randen en vloeiende verchroomde oppervlakken en vormt de perfecte partner voor de hedendaagse trendy XXL douchesystemen.  RVH.

    www.hansgrohe.be







    26-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontpitter

    Tools for Cooks

    Pittig nieuwtje: multifunctionele ontpitter van Cuisipro

     

     

    Ontpit kersen en olijven in een handomdraai dankzij slim systeem. Om straks volop te genieten van dat heerlijke zomergevoel, heeft Cuisipro een pittige nieuwigheid ontwikkeld: een multifunctionele knijper waarmee je in één beweging de pitten uit kersen of olijven haalt. Klaar om je kids te verrassen met een verleidelijk kommetje kersen? Of je vrienden te trakteren op zomerse olijventapas? Hou de ontpitter al maar in de aanslag!

    De nieuwe Cuisipro is een slimme keukenhulp. In één vloeiende beweging schep je olijven of kersen op en ontpit je ze. Het schepje vooraan zorgt er ook voor dat sap wordt opgevangen en dat je werkblad proper blijft. Binnenin de ontpitter zit een siliconen cupje met ribbels. Zo glijdt de vrucht niet weg bij het ontpitten én is ze tegelijk beschermd tegen kneuzingen.

    Cuisipro ontwikkelde de ontpitter ook zo dat hij ergonomisch in de hand ligt en dat je hem makkelijk kan opbergen – beide zijden tegen elkaar duwen, vastzetten en klaar!

    Adviesverkoopprijs: 12,50 euro. RVH.





    25-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&V partnership

    PIERRE & VACANCES - CENTER PARCS GROUP HEEFT VOORNEMEN PARTNERSHIP MET ALBRON EN ELIOR TE SLUITEN VOOR HORECA EN RETAIL FOOD FORMULES VAN CENTER PARCS EN SUNPARKS

     

     

     

     

    De Pierre & Vacances - Center Parcs Group - Europees marktleider in vakanties dichtbij huis - heeft het voornemen partnerships aan te gaan voor de Horeca- en Retail food-formules van Center Parcs en Sunparks. Deze voorgenomen samenwerking is onderdeel van de missie gasten unieke ervaringen te bieden door een verrijking en verdieping van het bestaande full service-concept. Voor de Nederlandse en Belgische parken van Center Parcs en Sunparks wil zij de krachten bundelen met Albron, de grootste onafhankelijke cateraar van Nederland.

    Voor Frankrijk en Duitsland heeft zij de intentie een partnership te sluiten met cateringspecialist Elior. De voorgenomen samenwerking gaat vergezeld van een forse investering door deze twee partners van zo’n € 38 miljoen in Horeca- en Retail food-formules ontwikkeld voor Center Parcs Europe.

     

    Albron en Elior zijn de aangewezen partners om de restauratieve voorzieningen in de parken in nauwe samenwerking met het management van Center Parcs Europe te verrijken met nieuwe eigentijdse concepten. Door hun jarenlange ervaring in Horeca- en in Retail food beschikken deze partijen over het vermogen om het bestaande aanbod te versterken met nieuwe (internationale) formules en voorstellen voor verbeteringen. Het beoogde partnership met Albron omvat in totaal 81 outlets in de Nederlandse en 26 in de Belgische parken. De samenwerking met Elior behelst 41 outlets in Duitsland en 36 in Frankrijk. Als gevolg van de overeenkomst treden ongeveer 1800 medewerkers in dienst van Albron en ongeveer 1000 personen bij Elior. Center Parcs Europe heeft inmiddels in de diverse landen de medezeggenschapsprocedures gestart en verwacht voor de zomer in de Nederlandse parken te gaan samenwerken met Albron. De parken van Center Parcs in België volgen naar verwachting in het najaar, terwijl de parken van Sunparks in België voor 2011 op de planning staan. De voorgenomen samenwerking met Elior in de parken in Duitsland en Frankrijk staat voor juni 2010 op het programma.

     

    De partnerships onderstrepen de ambitieuze ontwikkelingsstrategie van Center Parcs Europe. Met twee complementaire en elkaar versterkende merken -Center Parcs en Sunparks - is Center Parcs Europe leidend in de Europese markt voor korte vakanties. In de komende jaren staan talrijke projecten op stapel. Zo opent in mei 2010 Le Domaine des Trois Forêts - het vierde park van Center Parcs in Frankrijk - in de bosrijke omgeving van Moselle-Lorraine zijn deuren. Een vijfde park in de regio Isère (bij Lyon) staat in 2013 op het programma. In Duitsland oriënteert Center Parcs Europe zich op de ontwikkeling van twee nieuwe parken;  Sunparks in Bostalsee (Saarland) en van Center Parcs in Allgau (Baden-Württemberg). RVH.

     

    25-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Primark kindercollectie

    PRIMARK KINDERCOLLECTIE LENTE EN ZOMER 2010

     

     

     

     

    Enkele pittige selecties uit de kindercollectie zomer 2010. Topper is een aansluitende blouse met vichyruitjes voor €7,00, in de winkel vanaf begin april, mooi in combinatie met trendy korte ballonbroek voor €8,00, canvas veterschoenen voor €3,00 en Trilby-strohoedje voor €3,00.(illustratie 1).

     

    Lief gestreept longshirt met "opa"-kraagje voor €9,00, in de winkel vanaf eind maart, met gekleurde broek in keperstof voor €8,00 en stoere canvas sneakers voor €5,00.

    Schattig jurkje met strik en denim vest voor €12,00, in de winkel vanaf eind april, met eenvoudige ballerina's voor €3,50.

     

    Kies je een geruit jurkje met asymmetrisch geknoopte onderzijde voor €9,00, in de winkel vanaf eind maart met legging in washed denim voor €5,00. Juweelsandaaltjes voor €5,00 en retro plastic zonnebril, voor €1,50. (illustratie 2). RVH.

     





    24-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lenteproducten

    Lenteproducten

     

     

     

     

    Na een strenge en koude winter is eindelijk het voorjaar weer in aantocht. Veel mensen kijken dan ook reikhalzend uit naar het moment dat ze op het terras, in de tuin of in het bos weer heerlijk kunnen genieten van de lentezon. Een goede verzorging en bescherming zijn daarbij uiteraard erg belangrijk. Dat is mogelijk met het uitgebreide assortiment producten van Kruidvat.

     

    Of het nu gaat om de verzorging van ons lichaam, haarstyling of zonnecosmetica, Kruidvat heeft voor elk wat wils. Ook in de komende lente en zomer biedt Kruidvat haar klanten weer volop keuze uit een gevarieerd aanbod van hoogwaardige producten tegen de bekende lage Kruidvatprijzen, ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’. RVH.

     

     

     

     











    24-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lentekriebels?

    Lentekriebels?

     

     

     

     

    Verfraai je meubels, terras en tuinhuis met aangepaste producten. De lente nadert. En dat betekent dat we straks weer buiten kunnen leven. Helaas wordt ons enthousiasme al snel getemperd wanneer we neerploffen in een afgeschoten ligstoel, op een grijs geworden terras dat uitzicht biedt op een vaal tuinhuis. Want onder invloed van zon, regen en wind verliest hout zijn oorspronkelijke kleur om een troosteloos grijs te onthullen. 

     

    Je tuinmeubilair wil verwend worden. Meubels in tropisch hout zijn een droom voor wie van natuurlijke tinten houdt, maar zonder onderhoud verliest het hout al snel zijn oorspronkelijke kleur. De Olie tuinmeubilair van V33 werd speciaal ontwikkeld voor houten tuinmeubilair: ligstoelen, stoelen, tafels, banken, enz. deze waterdichte olie dringt tot diep in het hout binnen om het te verzadigen. 

     

    Dankzij de hoge concentratie aan anti-uv-bestanddelen beschermt de duurzame Olie Extreme Levensduur  tuinmeubilair de meubels tegen de zon en voorkomt zo dat het hout grijs wordt. Deze olie is bijzonder rijk aan tungolie, de sterkste natuurlijke olie voor buiten, en maakt zo het hout ondoordringbaar voor water en vocht. Dankzij de was waarmee de olie werd verrijkt, is het hout ook prima opgewassen tegen vlekken en vet. Omdat de olie microporeus is, kan het hout bovendien ademen.

     

    Niemand zal betwisten dat een tuinhuis uiterst praktisch is en heel wat extra opbergruimte biedt. Maar is een tuinhuis ook mooi om naar te kijken? Een gepaste bescherming is dus essentieel, hiervoor heb je een ruime keuze aan mogelijkheden. V33 stelt twee lazuren voor die speciaal werden ontwikkeld voor tuinhuizen, je hoeft enkel nog te kiezen tussen natuurlijke tinten en trendy kleuren!

     

    Een terras vormt de overgang tussen woning en tuin. Hout biedt bovendien talloze voordelen: een natuurlijke en ongedwongen aanblik die past bij vele stijlen, een aangenaam materiaal dat zich gemakkelijk laat bewerken en duurzaam is.  Maar om er met volle teugen van te kunnen genieten, moet je toch een basisregel naleven: het onderhoud. Voor het onderhoud van terrassen, vlonders of het hout rond een zwembad stelt V33 de Olie Terras voor. Deze olie met haar marineformule werd speciaal ontwikkeld voor de optimale bescherming van horizontaal buitenhout dat aan water wordt blootgesteld, zonder de natuurlijke aanblik ervan te veranderen. Ze voedt het hout door de vezels te beschermen, en verfraait ze je terras of vlonders met een gelijkmatige tint. RVH.

    www.v33.be

     

     







    21-03-2010 om 12:15 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&V zomer 2010

    PIERRE & VACANCES STELT HAAR NIEUWE COLLECTIE VOOR

     

     

    De collectie Pierre & Vacances omvat reeds een volledig en uniek aanbod op de vakantiemarkt, maar dat belet het merk niet om zich verder te ontwikkelen en te diversifiëren. Resultaat: nieuwe bestemmingen, nieuwe verblijfsformules en een scala aan hypertrendy activiteiten.

     

    Pierre & Vacances herontdekt het concept vakantie… En pakt uit met een gloednieuwe collectie op maat gemaakte vakanties, resorts en premium, die nog beter inspelen op de nieuwe verwachtingen en levensstijl van haar klanten.

    Pierre & Vacances is van oudsher de ideale bondgenoot bij het smeden van vakantieplannen. Net omdat elk gezin, elke klant precies weet hoe zijn droomvakantie eruitziet, biedt Pierre & Vacances formules aan die als gegoten zitten.

    De 2 nieuwe labels, resorts en premium, alsook de voortdurende ontwikkeling van het merk Pierre & Vacances bevestigen de wil van de groep om gelijke tred te houden met de nieuwe revolutie in vakantieland. Het concept vakanties op maat staat gegrift in de filosofie van Pierre & Vacances, en krijgt pas volle betekenis in 2010.

     

    Op het menu voor de zomer 2010 prijken zeven nieuwe residenties, namelijk een jodiumkuur in Audierne en Pornichet, een zonnekuur in Nice, Port-Barcarès en tevens in Italië op volgende bestemmingen: Toscane en Isola d’Elba. De rode draad bij Pierre & Vacances is en blijft het respect voor de natuur en zin voor esthetiek. Het concept van Pierre & Vacances: vakanties even mooi binnenin als buiten uit.

     

    Pierre & Vacances Premium: deze nieuwe collectie omvat Résidences MGM en een selectie van de mooiste residenties van Pierre & Vacances. Het superieur gamma van Pierre & Vacances: uw garantie op een vakantie waar welzijn en bevoorrechte hotelservices centraal staan. Uitzonderlijke locaties die een uniek aanbod vormen in het teken van pure ontspanning en waar genot. Premium: uw garantie voor authenticiteit, elegantie en emoties. RVH.

    www.pv-holidays.be tel: 0900 00 009 (0,45/min)

    21-03-2010 om 12:13 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Knokke Heist, de kust van het genieten

    Knokke – Heist, de kust van het genieten.

     

     

     

    Met de opening van het nieuwe toeristische seizoen bewijst deze mooie badstad dat ze niet voor niets ‘the place to be’ is. Zeker als je van gastronomie, kunst, natuur en winkelen houdt.

     

    Enkele nieuwe brochures geven de potentiële toerist inzage in het globale aanbod van de badstad en belichten tot dusver onbekende of ondergewaardeerde facetten van Knokke-Heist. De brochure ‘overnachten in’ biedt een compleet overzicht van alle logiesmogelijkheden in hotels, B&B en campings maar evenzeer van alle agentschappen die meer dan 2000 verhuurmogelijkheden aanbieden.

     

    ‘MICE in’ presenteert de vergadermogelijkheden en accommodaties waar men naast meetings ook sessies voor teambuilding kan organiseren evenals de mogelijkheden voor residentiële seminaries. ‘Wandelen in’ geeft per seizoen een overzicht van de wandelkalender die de natuurliefhebbers ongetwijfeld zal aanspreken, terwijl er naast de groepswandelingen vanzelfsprekend ook diverse individuele mogelijkheden voor het grijpen liggen.

     

    ‘Toprestaurants in de Zwinregio’ is een nieuwe brochure die de fijnproever alle mogelijkheden in de Zwinregio voorschotelt. Hierin komen alle sterrenrestaurants aan bod, maar ook de restaurants uit de regio die in de GaultMillau minimaal 13 punten verzamelden.

    ‘Dagtrips in’ geeft een aantal suggesties voor groepen die naargelang de specifieke behoeften ook kunnen worden aangepast.

     

    Belangstellenden kunnen bij de toeristische dienst terecht, hetzij telefonisch op het nummer 050-630 380 hetzij per mail: toerisme@knokke-heist.be







    19-03-2010 om 21:43 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!