Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    04-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Topchef Sergio Herman

    TOPCHEF SERGIO HERMAN DOET ZIJN INTREDE BIJ DELHAIZE BELGIE

    Delhaize maakt gebruik van de komst van de chef-kok om haar assortiment van bereide schotels verder te verfijnen

     

     

    Delhaize is een exclusieve samenwerking aangegaan met Sergio Herman, topchef van restaurant ‘Oud Sluis’ en bekend van diverse kookprogramma’s op televisie. De Nederlandse topchef, die wordt gezien als de nummer één van zijn generatie, heeft speciaal voor de klanten van Delhaize twee nieuwe schotels bereid. Delhaize heeft altijd al veel belang gehecht aan de kwaliteit van de schotels die ze haar klanten aanbiedt. Delhaize gaat voor niets minder dan het beste, vandaar ook deze nieuwe samenwerking met Sergio Herman.

     

    Het team van topchefs breidt zich uit :

    Delhaize wil haar klanten kwaliteitsschotels aanbieden en werkt daarom - samen met de besten. Vandaag kan Sergio Herman toegevoegd worden aan het lijstje van grote chefs waarmee Delhaize België samenwerkt. Sergio Herman is de spilfiguur van de nieuwe generatie chef-koks in Europa. Hij kreeg al 3 sterren in de Michelingids en is chef-kok in zijn restaurant ‘Oud Sluis’ dat al 4 keer de prijs ‘Beste Restaurant van Nederland’ in de wacht sleepte. Bovendien vormt hij samen met Peter Goossens, een andere partnerchef van Delhaize, de jury van het succesvolle VTM-programma ‘De Beste Hobbykok van Vlaanderen’.

     

    Samen met Delhaize België creëerde Sergio Herman twee exclusieve schotels, die niet alleen een streling voor het oog zijn, maar ook voor de smaakpapillen. De nieuwe schotels van Srgio Herman die in de winkelrekken kunnen ontdekt worden zijn: Gelakt buikspek met linzen en mousseline van vergeten groenten € 6,49 / 490 g (portie voor één persoon) en een Tagliolini met rivierkreeftjes, garnalenjus, aubergines en tomaten € 6,99 / 450 g (portie voor één persoon). RVH.

     



    04-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Travelbox

    Travelbox

     

     

     

    Travelbox is een nieuw concept van Thomas Cook, dat gelanceerd werd in oktober 2010. Thomas Cook brengt op dat moment 21 verschillende Travelboxen op de markt, opgedeeld volgens thema en prijscategorie.

     

    Een Travelbox is een inspirerend ‘doosje' met daarin een voucher voor een dagtrip of een verblijf voor 2 personen, met ingesloten een handig boekje.

     

    Elke Travelbox bestaat uit 4 elementen:

    Box:

    Op elk doosje vind je een inspirerende coverfoto met de titel van de Travelbox en het aantal keuzemogelijkheden. Op de achterzijde van het doosje vind je veel praktische informatie terug: Waar heb je recht op? Welke bestemmingen zijn van toepassing?

     

    Boekje:

    In het boekje neemt thomas Cook de lezer mee op een ontdekkingstocht in woord en beeld langs de verschillende hotels en dagtrips. De beschrijvingen zijn zo juist mogelijk door inkopers en copywriters weergegeven. Bovendien vindt men per hotel nog een paar handige tips voor trips mee in de omgeving.

     

    Voucher:

    Dankzij de voucher kan de eigenaar van de Travelbox zijn dagtrip of arrangement reserveren. Dagtrips reserveert hij rechtreeks bij de aanbieder van de desbetreffende trip, hotelovernachtingen reserveert hij via de website www.travelbox.be rechtreeks bij het hotel of telefonisch op het nummer 070/750 244. Op de voucher vind je een vouchernummer en een activatiecode die je goed bij de hand moet houden.

     

    Postkaart:

    De postkaart is een leuk extraatje. Verstuur de kaart van op je bestemming en laat vrienden en familie weten waar je je ergens bevindt. Als je de Travelbox cadeau hebt gekregen is dit een leuke bedanking voor de schenkers. Verstuur je liever een kaartje dankzij één enkele muisclick? Surf naar onze website www.travelbox.be en stuur je vrienden een E-card.

     

    Het nieuwe concept heeft heel wat aantrekkinsgkracht:  Travelbox biedt je een ruime keuze, is kwalitatief en gebruiksvriendelijk. Na enkele eenvoudige stappen vind je de reservatiebevestiging in je mailbox. RVH.

    www.travelbox.be

     

    .

    04-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Annayake men

    Annayake men

     

     

    In nog geen 10 jaar tijd is de houding van de man ten opzichte van cosmeticaproducten fundamenteel veranderd. Nog niet zo heel lang geleden waren er maar weinig mannen die zelf durfden over te stappen op verzorgingsproducten en daardoor verplicht waren vrouwelijke verzorgingsproducten te lenen. Tegenwoordig hechten moderne mannen meer aan hun imago en hebben zij er absoluut geen problemen mee zich goed te verzorgen. Maar ook de mannen die zich bewust zijn van het ouder worden, beginnen er interesse in te tonen. Daarom gebruikt tegenwoordig 35% van de mannen dagelijks  één of meerdere cosmeticaproducten.

     

    De huid van mannen is vetter, bezit meer collageen en is vooral dikker dan die van vrouwen en heeft daarom zijn eigen behoeften, bijzondere reacties en specifieke problemen met name de dagelijkse scheerbeurt waarvoor de juiste cosmetica-antwoorden gegeven moeten worden.

     

    Het feit dat de opperhuid van de man zon 20% dikker is dan die van de vrouw is voornamelijk een reactie op de dagelijkse scheerbeurt de huid wordt dikker om deze regelmatig terugkerende agressie het hoofd te bieden maar ook op uitwendige factoren (verontreiniging, airconditioning, warmte/kou, UV, zon) en op specifiek mannelijke levenspatronen als eetgewoontes, roken en het drinken van alcohol.

     

    MOUSSE NETTOYANTE ET DE RASAGE MEN is het ideale dagelijkse 2-in-1 verzorgingsproduct voor de meest veeleisende huid. Het wordt gebruikt met lauw water en verwijdert op zachte wijze onzuiverheden en overtollige talg. De huid ziet er weer fris, zacht en zuiver uit. na het scheren met veel lauw water afspoelen. Bevat geen parfum.

     

    GEL HYDRATANT APAISANT MEN wordt ‘s ochtends en s avonds op de gereinigde en daarna droog gemaakte huid van gezicht en hals aangebracht. De gel geeft onmiddellijk en voor lange tijd zelfs de meest gevoelige mannenhuid een aangenaam gevoel. De textuur bevat geen parfum, is licht en niet-vet. Geeft een optimale hydratatie en kalmeert alle irritaties.

     

    MASQUE THERMO-PURIFIANT MEN Deze innovatieve textuur combineert een verwarmend vermogen met de werking van behandelende kool om de poriën te bevrijden van onzuiverheden en dode huidcellen te verwijderen. Bevat geen parfum. RVH.

    www.annayake.com

     

     

     







    04-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste ambachtelijke kok

    De Pyramide Vertigo van Durobor® in het zonnetje gezet door

    Beste Ambachtelijke Kok van België

     

     

     

    Het gamma “Eat” van Durobor® is een vanzelfsprekende bron van inspiratie voor de creatievelingen onder de chefs. Het brengt sommige zelfs echt tot de top! Dat is onder meer zo voor traiteur Stéphane Grulois uit Saint Symphorien bij Mons die op 5 oktober de wedstrijd Beste Ambachtelijke Kok van België 2010-2011 won, onder meer dankzij een bereiding die gepresenteerd werd in de Pyramide Vertigo.

     

    We hoeven de Vereniging van Meesterkoks van België niet voor te stellen: deze prestigieuze kring werd opgericht door Pierre Romeyer en verzamelt alle professionals uit het land die door hun collega’s beschouwd worden als echte vertegenwoordigers van onze keuken. Naast de beroemde “Week van de jeugd” waarbij de klanten van morgen aan een zacht prijsje kennis kunnen maken met de tafels waar ze later zullen aanschuiven, organiseert de Vereniging elk jaar de wedstrijd van Beste Ambachtelijke Kok van België.

     

    Tijdens deze wedstrijd van grote allure, met in de jury de meest eminente chefs van het land evenals een aantal vermaarde gastronomische recensenten, meet een fraaie groep professionals zich rond een voorgerecht, een hoofdgerecht en een dessert. Voor zijn voorgerecht deed de winnaar, Stéphane Grulois, beroep op één van de pareltjes uit het gamma Eat van Durobor®. Hij presenteerde een even smakelijke als fraaie “Piramide van kreeftenworst op de wijze van Pierre Romeyer”.

     

    Voor deze gelegenheid had deze traiteur zijn heerlijke kreeftenworst immers onderaan gelegd, de saus met een takje bieslook op de eerste verdieping en het karkas bovenaan als bekroning van een evenzeer mooie als lekkere bereiding die unaniem in de smaak viel bij de jury. Stéphane Grulois betoont respect voor zijn producten. Hij wil een klassieke kok zijn die echter niet aarzelt om hier en daar een exotische of moderne toets aan te brengen, maar nooit ten koste van het ingrediënt. Hij doorliep de harde leerschool van de banketten in een aantal prestigieuze hotels van het land. Daarna ging hij voor zichzelf werken als “Traiteur Stéphane Grulois”, met de terechte ondertitel “De charme van de smaak”.

     

    Tijdens een maaltijd bereid op verzoek van Michel Durant, Afgevaardigd bestuurder van Durobor®  en privé klant van de traiteur ontdekte onze man de Pyramide Vertigo. Hij besliste snel om deze in zijn dagelijkse praktijk te gebruiken om daarna de mogelijkheden maximaal te benutten tijdens de wedstrijd waarbij hij uitgeroepen werd tot Beste Artisanale Kok van het land. RVH.

     

     

     





    03-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rools for cooks

    Tools for Cooks

    Cuisipro ontwikkelt nieuwe generatie raspen met glijvlaktechnologie

     

     

    Van verleidelijke chocoladekrullen over dunne plakjes parmezaan tot sappige wortelschijfjes. Een rasp in de keuken maakt heel wat gerechten verrassender en verfijnder. Rapper gezegd dan geraspt? Niet meer met de nieuwe generatie raspen van Cuisipro! De uitgebreide collectie combineert vlijmscherpe geëtste lemmeten met een innovatieve glijvlaktechnologie. En zo schaaft Cuisipro alle concurrentie op een hoopje…

     

    Het geheim van de nieuwe glijvlaktechnologie – een internationaal octrooi werd aangevraagd – zit in het unieke groevenpatroon, gelijkmatig verdeeld over de volledige lengte van het snijvlak. De Cuisipro-raspen combineren zo twee troeven. Het groevenpatroon vermindert de weerstand zodat je makkelijk kan raspen, terwijl de uitgestrekte groeven de lemmeten verlengen zodat je een groter snijoppervlak krijgt. Meer raspen met minder moeite dus.

     

    De raspen hebben een stevige, ergonomische antislipgreep en antislipuiteinden voor meer stabiliteit en veiligheid. De smalle en platte raspen beschikken daarnaast over een afdekking met maateenheden (Amerikaans en metrisch) die je op de rasp kan klikken. Bevestig aan de achterkant van de rasp om de ingrediënten op te vangen en af te meten. Of klik de afdekking op het snijgedeelte om de rasp veilig op te bergen.

     

    Van grove rasp voor groenten tot kleine schaaf voor chocoladekrulletjes, de Cuisipro-collectie is compleet. In totaal zijn er 14 nieuwe raspen met glijvlaktechnologie: 5 smalle raspen, 6 platte raspen, een luxueuze dubbele rasp, een molenrasp met twee trommels (grof en parmezaan) en een torenrasp met 4 zijden.

    Materiaal: roestvrijstalen raspgedeelte met kunststof antislipgreep. RVH.

    www.cuisipro.com | www.demeyere.be

     







    02-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de zomer is begonnen !

    De zomer is begonnen bij Thomas Cook

     

     

     

    Wie nu al staat te popelen om volgende zomer op vakantie te vertrekken, is bij Thomas Cook op het juiste adres. Sinds deze week is namelijk het Thomas Cook aanbod vliegvakanties voor volgende zomer boekbaar bij elke reisagent. Nog nooit kwam een touroperator zo vroeg op de markt voor een volgend seizoen.

     

    De trend om steeds vroeger en vroeger op de markt te komen zet zich voort. Nog nooit zo vroeg kwam een touroperator op de markt met zijn producten voor volgende zomer dan Thomas Cook. Jonge gezinnen vormen de motivatie voor de touroperator.

     

    Jonge gezinnen hebben vaak specifieke vragen die erg in trek zijn: grote kinderkamers of 2 aansluitende kamers. Wie als eerste boekt, is in dat geval zeker van zijn vakantie.

     

    Vroeg boeken betekent ook voordelig boeken, hotels bieden namelijk tal van kortingen voor wie al vroeg beslist om zijn vakantie vast te leggen. Deze kortingen gaan tot maar liefst € 100 per persoon per week. Voor volgende zomer pakt Thomas Cook ook opnieuw uit met super voordelen voor families met kinderen. In tal van hotels kunnen kinderen ook gratis verblijven. RVH.

    02-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DaKine, de ideale reisgezel

    DaKine: ideale reisgezel

     

     

     

    De wintercollectie van DaKine zorgt voor een uitgebreid assortiment mogelijkheden. Sunpacks, surfpacks, street packs, skate packs, re-gen collection en reistassen beantwoorden aan de noden van iedereen die zich – al dan niet regelmatig- met enige bagage moet verplaatsen, voor iedereen die wil sporten, voor iedereen die op reis vertrekt.

     

    De diverse modellen zijn uitgerust met heel wat extra’s zoals organisers, laptop opbergvak, zonnebril opvangvak, koelvak, flexibele handvatten eva. RVH.

    Consumer informatie 09- 216 80 40

     











    02-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lissabon, beste short break van Europa

    Lissabon beste short break bestemming van Europa

     

     

     

    Tijdens de World Travel Awards (WTA), een internationale prijs voor de reisindustrie, gehouden in Antalya (Turkije), is de stad Lissabon in de prijzen gevallen. Voor de tweede keer op rij mag de hoofdstad van Portugal zich de beste short break bestemming van Europa noemen.

     

    Lissabon heeft de populaire wereldsteden Londen, Madrid, Parijs, Praag, Rome, Venetië, Oslo, Istanbul en Tallinn achter zich gelaten en de ‘Oscar’ van de reisindustrie gewonnen. Via de website: www.worldtravelawards.com heeft een groot aantal professionals vanuit de hele wereld hun stem uitgebracht.

     

    De centraal gelegen luchthaven, waar zowel ‘low cost’ als full service maatschappijen elkaar ontmoeten, maakt van de Portugese hoofdstad een aantrekkelijke bestemming voor zowel zakenlui als toeristen. Vanaf het vliegveld is het centrum gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer of taxi waar de bekende historische en pittoreske wijken verkend kunnen worden. Lissabon is een stad met vele gezichten. Ronddwalen in de oude wijken Alfama, naar hartenlust shoppen in de winkelbuurt Chiado, smullen van de uitgebreide Portugese keuken of het bruisend uitgaansleven verkennen in Bairro Alto, het kan allemaal.

     

    Vanuit België is het gemakkelijk om in Lissabon te komen. Vanaf Zaventem duurt de vliegreis naar Lissabon slechts drie uur. Diverse maatschappijen bieden vluchten naar Lissabon aan, waaronder TAP en Brussels Airlines met 5 rechtstreekse vluchten per dag. De lente tot en met de herfst zijn de beste perioden voor een bezoek aan Lissabon en omgeving. Lissabon heeft ook zachte winters en is daarom ook geschikt als citybreak bestemming voor de winter.

     

    Naast deze bijzondere onderscheiding is Lissabon ook voor de tweede keer genomineerd in drie internationale categorieën: Beste wereldbestemming (World Leading Destination), cruisebestemming (World´s Leading Cruise Destination) en cruisehaven (World´s Leading Cruise Port). Op 7 november worden de winnaars van de 17de editie van de internationale World Travel Awards bekend gemaakt tijdens een gala in Londen.

     

    De beste short break bestemming van Europa is in de running voor de titel van Beste Bestemming van de Wereld naast zestien finalisten waaronder steden als Londen, Malediven, New York, Rio de Janeiro en Sydney. In de categorie Beste Cruisebestemming gaat Lissabon de concurrentie aan met de Bahamas, Kopenhagen, Istanbul, Miami, Shangai en Stockholm. Behalve Lissabon strijden twaalf finalisten zoals Kaapstad, Kopenhagen, Istanbul en Miami onder andere voor de prijs van Beste Cruisehaven. RVH.

    www.visitlisboa.com

     

     

     

     

    02-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rimowa Xmas

    Xmas koffers Rimowa

     

     

     

    Zin om je kerst- of skivakantie met een leuke, frisse en aantrekkelijke reiskoffer te vervolledigen? Het Xmas aanbod van Rimowa zit boordevol verrassingen. RVH.

     

     





    01-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liefde en koffie

    Liefde en Koffie voor de Internationale Lavazza campagne

    De échte Italiaanse espressbeleving door Armando Testz Agency

     

     

     

    Vanaf januari 2011 zullen er op de belangrijkste luchthavens en steden wereldwijd foto’s prijken die espressoliefhebbers ook het hart doen verwarmen: romantische, subtiele suggesties van de liefde, uiteraard met koffie in de hoofdrol, en die indirect de ‘Italian way of life’ uitstralen.

     

    De foto’s voor Lavazza’s nieuwe internationale reclamecampagne zijn van de hand van de beroemde Amerikaanse portretfotograaf Mark Seliger, en werden gekozen uit Lavazza’s 2011 Kalender ‘Falling in love in Italy’. De fotograaf wijdde één foto uitsluitend aan Lavazza a Modo Mio, het capsule- en espressosysteem gelanceerd door Lavazza in 2007. De reclamecampagen werd ontworpen door het bureau Armando Testa onder de recreative leiding van Michele Mariani.

     

    Het thema ‘Falling in love in Italy’ is een verhaal dat Lavazza al jaren brengt, verteld door een reeks van internationale fotografen in reclamecampagnes, vooral in de wereldwijd vermaarde kalender.

    Drie kalenderfoto’s ( Napels, Toscane en Venetië), werden gekozen om de sfeer en sensualiteit van een verliefd koppel weer te geven, die Seliger weet te vangen tegen de perfecte achtergrond van “cult” Italiaanse landschappen. Daarin drukt de Lavazza-espresso, zowel als ingrediënt als hoofdrolspeler de romantische sfeer en de Italiaanse manier van leven uit. Dit laatste element is onlosmakelijk verbonden met het karakter en de beleving van het merk, wat Seliger heeft uitgelegd door in elk shot een Lavazza-espresso te integreren.

     

    Net als in eerdere internationale Lavazza-campagnes, laat de 2011-campagne het publiek genieten van foto’s met hoge artistiek waarde. Ze zijn een soort openluchttentoonstelling die de glamoureuze, verleidelijke wereld van de Lavazza-koffie doeltreffend schildert. De beelden worden versterkt door de pay-off, ‘The real Italian espresso experience’ die niet alleen de Lavazza-traditie en haar gevoel van ‘thuishoren”’ onderstreept, maar ook de drang naar vernieuwing en internationaliteit, allemaal vervat in het espresso-ritueel waarvan Lavazza zich de vaandeldrager mag noemen. RVH.

     

     





    01-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lunch garden

    Lunch Garden steekt haar restaurants in een nieuw kleedje

     

     

     

     

    Lunch Garden evolueert. Stap voor stap krijgen alle restaurants een trendy make-over in het kader van een grondige vernieuwingsoperatie. Dankzij een modernere inrichting van zijn restaurants wil Lunch Garden de klant nog beter aanspreken in een aangename omgeving. Het restaurant in Sint-Agatha-Berchem beet de spits af.

     

    We maken het allemaal wel eens mee: geen tijd of zin om zelf te koken door onze overvolle agenda. Dan rekenen we erop om tegelijk snel en gezond buitenhuis te kunnen eten. Lunch Garden biedt al jarenlang dé ideale oplossing, met zijn formule van lekkere, evenwichtige gerechten aan een betaalbare prijs. Bovendien heeft Lunch Garden een sterke reputatie opgebouwd wat betreft de lievelingsgerechten van de Belg (zoals de vol-au-vent en de steak met frieten).

     

    Bij de uitwerking van zijn vernieuwingsoperatie is Lunch Garden uiteraard trouw gebleven aan deze basisformule. Het kader waarin de klant, vaak in familieverband, komt eten wordt nu een stuk aangenamer, frisser zeg maar. Het nieuwe concept voert gerichte en functionele wijzigingen in de aankleding van de restaurants door, maar brengt geen grote omwenteling. Bovendien zal Lunch Garden ook nieuwe producten (zoals pasta’s en allerlei wok- en grillgerechten) lanceren. Tot slot krijgen de technische installaties een grondige opknapbeurt met het oog op energiebesparing.

     

    De nieuwe inrichting combineert op ideale wijze snel tafelen en gezelligheid in een eigentijds kader. De nieuwe fauteuils en tafeltjes scheppen een aangename, huiselijke sfeer die ervoor zorgt dat men lekker ontspannen kan bijpraten met familie en vrienden. Het nieuwe winkelconcept wil bij klanten vooral het beeld beklemtonen van een plek waar men gezond en evenwichtig kan eten in een verlichte en energieke sfeer, zonder stresstoestanden.

     

    De restaurants in de Galeria Inno concentreren zich daarnaast op de pauzemomenten. De klanten kunnen er terecht in een knusse koffiehoek voor een pauze tijdens het winkelen.

     

    Annick Van Overstraeten, gedelegeerd bestuurder van Lunch Garden vertelt: “Het is met trots dat ik dit nieuwe concept vandaag voorstel in Sint-Agatha-Berchem. Lunch Garden gaat voor een evolutie, geen revolutie. Met deze renovatie willen wij nog beter inspelen op de behoeften van onze klanten. “RVH.

     









    31-10-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feestdagen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DE FEESTDAGEN SMAAKTEN NOG NOOIT ZO HEERLIJK ZOET MET DE NIEUWE CÔTE D’OR EN LU COLLECTIE

     

     

     

    Wat vliegt een jaar voorbij! Nog even en daar zijn de feestdagen weer! Tijd om te genieten van een feestmaal met familie en vrienden en tevens om heerlijke chocoladelekkernijen te delen. LU en Côte d’Or komen met een nieuwe collectie speciaal voor de feesten waaronder 4 exclusieve geschenkdozen tegen een zacht prijsje.

    De chocoladekoekjes verwelkomen 2 nieuwe smaken in beperkte editie: “Fine & Intense Melk Hazelnoot” en “Biscuit Intense Melk”. De feestelijke assortimentsdozen zijn ideaal als heerlijke afsluiter van een diner of als lekker extraatje om uw gastvrouw of gastheer te bedanken. Côte d’Or verwent u ook met 2 exclusieve eindejaarsassortimenten van Mignonnette. en van Bouchées. Een ware streling voor het oog en voor de smaakpapillen!

     

    In maart verenigden LU en Côte d’Or hun expertise en lanceerden de allereerste chocoladekoekjes die de unieke smaak van LU koekjes combineren met het intense aroma van Côte d’Or chocolade. Dit nieuwe gamma werd Intense gedoopt. De koekjes zijn een ongekend succes. Naast de bestaande Biscuit Intense Puur-Hazelnoot en Biscuit Intense Melk-Hazelnoot variëteiten wordt u de komende eindejaarsfeesten extra verwend met een nieuw recept in beperkte editie: de Biscuit Intense Melk, verpakt in een luxueuze metalen geschenkdoos.

     

    Ook het assortiment Fine & Intense krijgt een kerstekindje! Naast Fine & Intense Puur-Orange en Fine & Intense Puur wordt Fine & Intense Melk-Hazelnoot als beperkte editie aan de bestaande variëteiten toegevoegd.

     

    Côte d’Or verwent dit eindejaar de Belgen met 2 exclusieve assortimenten van Mignonnette. en Bouchées. De Mignonnette. werd in 1935 gecreëerd in het kader van de wereldtentoonstelling in Brussel. Aanvankelijk werd Mignonnette gebruikt als staal om de Côte d’Or producten te laten proeven. Het tabletje werd een onverwacht succes. Ontdek nu deze unieke uitvoering met 5 heerlijke chocoladevariëteiten: Melk, Hazelnoot, Mokka, 70%, Puur. Leuk extraatje: in de doos ontdekt u nuttige tips over het combineren van wijn en chocolade.

     

    De Bouchées, in de volksmond ook wel eens ‘muisjes’ genoemd, zijn één van de populairste Côte d’Or chocolaatjes. De Côte d’Or fabriek in Halle produceert dagelijks maar liefst 400.000 Boucheés! Het assortiment van 10 Bouchées met 4 verschillende variëteiten: Melk,Truffé,Wit en Hazelnoot, is een overheerlijke aanrader tijdens de eindjaarsfeesten.

     

    De exclusieve Côte d’Or en LU eindejaarscollectie is verkrijgbaar vanaf eind november. RVH.

    www.cotedor.be

     

     

    31-10-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opendeurdagen Pessac Leognan

    Opendeurdagen Pessac Léognan.

     

     

     

     

    Op 4 en 5 december openen de kasteelheren van het wijngebied Pessac Léognan, hun deuren voor het grote publiek.

     

    Meteen een unieke gelegenheid voor gastronomen en wijnliefhebbers om een kijkje te nemen achter de schermen van dit wijngebid waar passie, geschiedenis en vakmanschap samenvloeien, maar ook om de diverse domeinen te ontdekken en het talent van de wijnboeren via hun assortiment te leren kennen.

     

    Nieuwsgierigen kunnen hun kennis over het bordeels wijnpatimonium aanscherpen en de rijke kleurenpracht en uniek smaakpalet van de witte en rode wijnen uittesten. De appelatie Pessac Léognan strekt zich uit over een 10-tal gemeenten: Cadaujac, Canéjan, Gradignan, Léognan, Martillac, Mérignac, Pessac, St Médard d’Eyrans, Talence en Villenave d’Ornon, en is goed voor een wijngebied van ruim 11.000 ha.

     

    Naast de unieke ondergrond speelt ook het microklimaat waarvan de regio geniet een belangrijke rol in de groei en ontwikkeling van de druiven. In totaal maken 75 kastelen waarvan 16 Crus Classés de Graves, deel uit van dit wijngbied.

    Aan de opendeurdagen nemen 41 kastelen, waarvan 5 Grand Crus, deel. Met de medewerking van het Syndicat van de Pessac Léognan wijnen, kunnen bezoekers wijnen en magnums van deze wijnen winnen.

     

    Als extraatje bieden 7 kastelen: Château Bardins, Château Bouscaut, Château Carbonnieux, Château Couhins-Lurton, Château La Garde, Château Larrivet-Haut-Brion en Château Luchey-Halde, op 4 december een uniek degustatiemenu aan. Voor 60€ krijgt men naast de wijnen een aantal aangepaste gerechten en hapjes aangeboden in een typische regionale en conviviale sfeer. RVH.

    www.pessac-leognan.com

     

     

    31-10-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amsterdam The Grand

    AMSTERDAM THE GRAND HEEFT HET BESTE INTERIEUR IN EUROPA

    Nederlands vijfsterrenhotel wint begeerde internationale prijs

     

     

     

    Sofitel Legend The Grand Amsterdam heeft de begeerde Villegiature Award gewonnen als Best Hotel Interior Design in Europe 2010 (hotel met het beste interieur in Europa 2010). De jury, die bestond uit prominente journalisten en hotelmanagers, besliste unaniem om The Grand te bekronen met deze titel. “De voorbije jaren hebben we lang en intensief gewerkt aan het perfecte interieurontwerp voor ons hotel. We zijn dan ook enorm trots dat we deze prijs in ontvangst mogen nemen als erkenning voor onze inspanningen,” zegt Robert-Jan Woltering, General Manager van The Grand.

     

    De prijsuitreiking vond plaats in het Park Hyatt Paris Vendôme Hotel in Parijs in het bijzijn van alle genomineerden, de jury en een selecte groep eregasten, waaronder vele sponsors en Executive Managers van toonaangevende Europese luxehotels. De jaarlijkse Villegiature Awards werden in 2003 gelanceerd om de beste hotels in Europa in de bloemetjes te zetten. De jury maakte de winnaars van 2010 bekend in verschillende categorieën, waaronder Best Hotel Architecture in Europe, Best Terrace in a Hotel en Best Service in a Hotel. The Grand wist in de categorie voor het beste interieur onder andere Le Meurice in Parijs en Grand Hotel du Lac in Zwitserland achter zich te laten. Het Amsterdamse vijfsterrenhotel was de enige Nederlandse genomineerde in deze categorie en The Grand was zelfs het enige Nederlandse hotel in de hele wedstrijd.

     

    Het interieur van The Grand is ontworpen onder leiding van de Franse architecte Sybille de Margerie. Voor het stijlvolle interieur van restaurant Bridges liet zij zich inspireren door de levendige kleuren van de bekende wandschildering van Cobra-kunstenaar Karel Appel, die te bezichtigen is aan de ingang van het restaurant. De rijke geschiedenis van het hotel is ook in de architecturale details verwerkt. Zo gebruikten studenten van de gerenommeerde Design Academy in Eindhoven beroemde personen die het gebouw in het verleden bezochten als inspiratiebron voor hun creatieve bijdragen aan de kamers, waaronder de 52  suites, die elk beschikken over elegant meubilair en een verfijnde inrichting. De Margerie bracht Franse elegantie en pracht in het hotel, dat werd omgetoverd tot een waar stadspaleis. General Manager Robert-Jan Woltering ziet de prestigieuze Villegiature Award als een groot compliment. “Het is een grote eer om deze prijs in ontvangst te mogen nemen na de ingrijpende verbouwing van de afgelopen jaren. Dit is een bijzondere erkenning van het uitzonderlijke en comfortabele interieur waarmee The Grand zich onderscheidt”, zegt Woltering.

     

    Sofitel Legend The Grand Amsterdam - Oudezijds Voorburgwal 197 - 1012 EX Amsterdam - www.thegrand.nl  - www.sofitel.com

     





    30-10-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Smakelijk design

    BergHOFF: smakelijk design!

     

     

     

     

    Een trendy design fruitmand is een esthetische aanvulling voor elk interieur. Het is daarbij een uitermate origineel cadeau, waar je iedereen een groot plezier mee kan doen. Het is ook een perfecte manier om je dagelijkse dosis fruit binnen hand bereik te hebben.

     

    BergHOFF introduceert de tweedelige fruitmand 'Zeno' van Belgisch ontwerptalent Frederik Aerts. In deze fruitmand, vervaardigd uit inox en kunststof, kan je behoorlijk wat fruit kwijt. Niet enkel in de smaakvolle kom, maar ook in de strakke schaal kan je allerhande fruit leggen. Zo kan je verschillende fruitsoorten gescheiden houden waardoor het fruit lekker lang vers blijft en het rijpproces optimaal kan plaatsvinden. Je kan beide delen ook apart van elkaar gebruiken.

    De smaakvolle kom heeft onderaan een afgevlakt oppervlak, waardoor het ook zonder de steun kan blijven staan. Heb je een leuk etentje gepland? Gebruik de strakke schaal als serveerschaal voor de aperitiefhapjes. Spannende film op televisie? Vul de schaal met een krokante portie nachos en pikante dipsaus. De mogelijkheden zijn eindeloos!

     

    Over Frederik Aerts, designer van de gelauwerde Neo lijn

    Veelzijdig Belgisch ontwerptalent. Zijn doorgedreven technische kennis en een sterk gevoel voor vorm laten hem toe zijn creativiteit ten volle te benutten. Zijn betrokkenheid bij het project van eerste schets tot afgewerkt product, en zelfs nog verder, garandeert unieke producten van hoge kwaliteit. In 2009 werd hij uitgeroepen tot een van de 40 beste ontwerpers ter wereld onder 40 jaar. Eerder won hij  de Design Preis Deutschland, de Henry van de Velde Prijzen, de I.F. Product Design Award, de Good Design Award en de Red Dot Award. RVH.

    www.berghoffworldwide.com                                                       

                                                   





    29-10-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Campari kalender 2011

    CAMPARI STELT KALENDER 2011 VOOR

    THE RED AFFAIR: INTRIGE, PASSIE EN BENICIO DEL TORO

     

     

     

    Sesto San Giovanni, 21 oktober 2010 – Het Italiaanse aperitiefmerk Campari heeft  in Milaan de nieuwe kalender 2011 voorgesteld. Speciaal voor de gelegenheid werd de rode loper uitgerold voor Benicio Del Toro, de ster van de nieuwe kalender, en voor Michel Comte, die de oscarwinnende acteur prachtig in beeld bracht. The Red Affair is al de twaalfde editie van de prestigieuze kalender.

     

    Benicio Del Toro, geboren in Puerto Rico, is sinds het ontstaan van de Campari kalender het eerste mannelijke model. De kalender kreeg als titel “The Red Affair”. Benicio Del Toro speelt er de rol van een charismatisch kunstkenner die via verschillende mysterieuze berichtjes van het ene fascinerende avontuur in het andere rolt. Dit alles om het illegale circuit van kunsthandelaars te doorbreken en om een zeer mooie vrouw te redden. The Red Affair tracht zijn publiek te fascineren door middel van een pakkend en intrigerend cinematografisch verhaal, weergegeven in een opeenvolging van stilstaande beelden. Om dit te realiseren wou Campari een bekend acteur naast haar ‘rode drankje’ opvoeren die evenveel passie en oprechtheid in een foto kon leggen zoals hij dat kan in een film. Benicio Del Toro leek dan ook geknipt voor de rol al was het poseren voor de camera een heel nieuwe ervaring.

     

    Internationaal gelauwerd fotograaf Michel Comte maakte deze kalender in zijn gekende stijl: klassiek en direct. Hij heeft een cinematografische sfeer in de kalender gelegd door momenten van drama en intimiteit vast te leggen zoals deze zich voordeden. Michel Comte zocht in zijn productie vooral naar beelden die de verwachtingen overtreffen en passie en oprechtheid centraal zetten. Dit werd het best geïllustreerd in de voorlaatste scène, waar het vrouwelijke hoofdpersonage een glas Campari over haar vijand uitgiet.

     

    Voor Campari’s 150ste verjaardag koos Campari om het vaste patroon van zijn kalender te doorbreken. Het hoofdpersonage van de twaalfde editie werd voor de eerste maal vertolkt door een man. Benicio Del Toro werd zo de eerste Campari man ooit, en neemt de rol over van ’s werelds mooiste vrouwen, waaronder de ster van 2010 – Bond girl Olga Kurylenko – maar ook Salma Hayek, Eva Mendes en Jessica Alba.

     

    Er zullen slechts 9,999 exemplaren van de Campari kalender in omloop gebracht worden. Deze worden niet verkocht, maar verdeeld onder de internationale vriendenkring van Campari. RVH.

    www.campari.com 

     

     

     

     





    28-10-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Daimler en Europcar lanceren car2go
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Daimler en Europcar lanceren car2go in Hamburg

    Het unieke car2go mobiliteitsconcept start in Hamburg

     

     

     

    Initiële vloot van 300 smart fortwo car2go edition klaar voor verhuur in het voorjaar van 2011. car2go, het nieuwe mobiliteitsconcept van Daimler, wordt in het voorjaar van 2011 gelanceerd in Hamburg. Dat werd aangekondigd in de Hanzestad door Daimlerdochter car2go GmbH en het in Hamburg gevestigde Europcar Autovermietung GmbH.

     

    Vanaf het voorjaar 2011 zullen de inwoners van Hamburg overal en op elk moment in een auto kunnen stappen en wegrijden. In een eerste fase zullen er 300 smart fortwo’s worden ingezet voor het car2go-programma in de Hanzestad. Het gaat om tweezitters smart car2go edition modellen die worden uitgerust met gesofistikeerde telematica voor gedeeld autorijden en een zonnedak zoals dat in wereldpremière werd voorgesteld op het Parijse autosalon. De twee ondernemingen bundelen hun krachten in car2go Hamburg GmbH, hun eigen operationele onderneming waarin Europcar een meerderheidsbelang heeft.

     

    Na de succesvolle lancering van car2go in Ulm (Baden-Württemberg, Duitsland) en Austin, de hoofdstad van Texas (USA), wordt Hamburg de eerste stad waar car2go wordt geïntroduceerd als onderdeel van de geplande internationale marktlancering. De lancering is gepland voor het einde van het eerste kwartaal 2011, te beginnen met 300 auto’s. Daarna zal de vloot verder uitgebreid worden naargelang de vraag. De Eerste Burgemeester van de Vrije en Hanzeatische Stad Hamburg, Christoph Ahlhaus, juicht het nieuwe mobiliteitsconcept toe: “Ik ben verheugd dat wij de eerste stad ter wereld met meer dan een miljoen inwoners zijn die car2go introduceert. De mensen in Hamburg staan traditioneel zeer open voor nieuwe ideeën. Daarom ben ik ervan overtuigd dat car2go een groot succes wordt voor Hamburg en haar inwoners.”

     

    Overal vrij parkeren

     

    Het gebied waarin de car2go auto’s kunnen gehuurd worden, hetzij spontaan, hetzij door vooraf te reserveren, zal initieel het centrum van Hamburg omvatten – een gebied van ongeveer 65 vierkante kilometer. Bovendien maken de smart auto’s optimaal gebruik van de beschikbare parkeerruimte.

     

    In tegenstelling tot klassiek autodelen en autohuren kunnen car2go auto’s overal in het werkingsgebied gevonden en onmiddellijk gehuurd worden door klanten zonder dat ze moeten reserveren. Aan het einde van de huur kunnen de auto’s geparkeerd worden in publieke parkings die onbeperkt parkeren toelaten. Ze kunnen ook achtergelaten worden op parkings van de stad of op plaatsen waar normaal een parkeerschijf moet worden gebruikt of waar parkeermeters staan zonder dat de schijf dient geplaatst te worden of zonder dat betaald hoeft te worden. De parkeerkosten worden verrekend in de huurprijs. Een car2go parkeren verloopt dus even zorgeloos als ermee rijden. RVH.

     

     

    27-10-2010 om 18:09 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Matva grijpt de macht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Marva grijpt de macht in Walibi tijdens Halloween

    Jullie kennen haar nog niet, maar zij verafschuwt jullie nu al !

     

     

     

     

    Draco maakte er in 2009 een echt zootje van. Dit jaar neemt Marva met haar weerzinwekkende monsters de touwtjes in handen. Na een lange trip vanuit Rusland strijkt Marva samen met haar woonwagen neer in Walibi voor het Halloween Monster Festival. De walgelijke Marva die jarenlang een befaamde circusartieste was, heeft ondertussen heel wat pluimen verloren. Deze oude dame is haatdragend, hypocriet, manipulatief … De bezoekers zijn gewaarschuwd!

     

    Dit jaar viert Walibi zijn 11de Halloween-editie. Hiermee bevestigt het park zijn pioniersplaats door 5 gethematiseerde zones, enkele vernieuwde zones, 3 haunted houses, 2 shows, 1 parade en 5 nocturnes aan te bieden !

     

    Marva Land  bevindt zich in het hartje van Walibi. De bezoeker wordt getrakteerd op angstaanjagende woonwagens, vogelverschrikkers en talloze kleurrijke maar walgelijke monsters. Draco Village : Omwille van de puinhoop die Draco vorig jaar veroorzaakte, besliste Marva om hem op te sluiten in een gruwelijke zone.

    Clown’s River : Marva waarschuwt: het is ontzettend leuk, vochtig en angstwekkend … hier krijgt u ongetwijfeld kippenvel van. Zoo Terror : Misschien durft u wel een kijkje nemen in deze monsterzoo ? Wees wel voorzichtig, misschien komt u hier nooit levend uit.

    Monster Circus by Marva : Marva drukt schaamteloos haar stempel op het Monster Circus : bloed, skeletten, een bos vol met monsters … in dit haunted house kan niets haar tegenhouden. Halloween Explosia : Gekleurde confetti’s worden  oranje of zwart. De vlinders poppen zich om tot vleermuizen. Ook Marva zal verschijnen, wat had u gedacht ? Monsters in the street:  Een 60-tal verschillende soorten monsters zullen zich allemaal verplaatsen op een wel vreemde manier ….

     

    Halloween in Walibi. Elk weekend vanaf 23 oktober, en iedere dag van 30 oktober tot 7 november van 10u. tot 18u. Halloween nocturnes tot 21u. op 31 oktober en op 1, 4 en 5 november.RVH.

    www.walibi.be

    27-10-2010 om 18:01 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aalst doet smaakbom barsten

    Aalst doet smaakbom barsten tijdens Week van de Smaak

     

     

     

    Dat Aalstenaars levensgenieters zijn die houden van feesten, lekker eten en drinken is geen geheim. Het is dan ook meer dan terecht dat Aalst dit jaar de titel ‘Stad van de Smaak’ mag dragen. Tijdens de Week van de Smaak van 11 tot 21 november 2010 haalt de ajuinenstad het onderste uit de kookpot. Aalst laat iedereen meegenieten van haar rijke culinaire patrimonium en dit reikt verder dan enkel Aalsterse vlaaien en ajuinsoep.

    Naar aanleiding van ‘Aalst, Stad van de Smaak’ werd er zelfs een kookboek vol recepten en smakelijke anekdotes samengesteld. De Ajuinen mogen dan wel chauvinistisch zijn, ze staan ook open voor andere culturen. Zo vormt Spanje de rode draad doorheen de Week van de Smaak die maar liefst 102 activiteiten telt.


    Filips II, de koning van Spanje,  drukte vijf eeuwen geleden zijn stempel op Aalst door zijn lijfspreuk ‘Nec Spe Nec Metu’ (zonder hoop noch vrees) aan te brengen op het belfort. De komst van de Spaanse koning en zijn gevolg is lang op de maag van de Aalstenaars blijven liggen. Maar met de tijd hebben ze zich met hun Spaanse verleden verzoend. Vijf eeuwen later kleurt Alosta zuiderser dan ooit. Op de rotonde op de Grote Markt staat een grote zwarte stier die de stad meteen in de ‘olé olé’-sfeer brengt. De Nieuwstraat waant zich even Las Ramblas en pakt uit met straattheater en heerlijke kraampjes waarlangs het fijn flaneren is. Van 11 tot en met 21 november worden allerlei Spaanse proeverijen gekruid met cultuur, van de verhalen van Don Quichote en een tentoonstelling van kunstige affiches die alle aspecten van Spanje in beeld brengen, over de poëzie van Garcia Lorca tot initiaties in flamencodansen.


    Op 11 november start Week van de Smaak. Net op die dag vindt ook de Sint-Maartensjaarmarkt  plaats. Die lokt traditiegetrouw duizenden mensen naar Aalst. Sint-Maarten, de patroonheilige van de stad, deelt samen met zijn zwarte pieten lekkers uit aan de kinderen. Dit jaar verwacht Aalst nog meer bezoekers dan anders dankzij de vele activiteiten rond de ‘Week van de Smaak’. In de Pontstraat is er een markt met streekproducten. Ook het nieuwe kookboek ‘Over vlaaien en ajuinsoep. Aalst in verhalen en recepten’ wordt er die dag voorgesteld.

     

    Het goedgevulde programma wordt op 21 november afgesloten met een spetterend slotfeest dat al om 10 uur ’s morgens begint met workshops ‘groenten en fruit inmaken’ in het ontmoetingshuis De Brug.

    Om 15 uur kan je op de Grote Markt terecht voor openlucht kookdemo’s van sterrenkok Geert Van Der Bruggen van restaurant De Lijsterbes en Christer Elfving, de Zweedse tv-kok. Geert houdt van de natuurlijke keuken. Hij werkt vaak met vergeten groenten die hij koopt bij bioboerderij De Loods. Geert combineert streekproducten met exotische specerijen en past naast de traditionele kookmethodes ook de modernste technieken toe.

     

    De programmabrochure ‘Aalst, Stad van de Smaak 2010’ kan  afgehaald worden bij het Onthaal, het toerismekantoor in het belfort, het cultuurcentrum De Werf en ’t Gasthuys – Stedelijk Museum. Je kan ook het programma online raadplegen. RVH. www.aalst.be/stadvandesmaak







    27-10-2010 om 07:44 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Daniel Ost: Christmas days
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Daniël Ost: Christmas Days

    Sint-Niklase stadhuis zoals u het nooit heeft gezien ...

     

     

     

     

    Doorheen zijn rijkgevulde carrière verwierf bloemensierkunstenaar Daniël Ost wereldfaam. Dat de man echter ook zijn roots in het Waasland trouw blijft, bewijst hij eens te meer met een project in thuisstad Sint-Niklaas. Twee jaar na Daniël Ost @ Home, en met de eindejaarsfeesten in het vooruitzicht, zal hij van 11 tot en met 14 november 2010 opnieuw een ongeziene bloemen- en plantenpracht creëren. Deze keer wordt het stadhuis van Sint-Niklaas zijn droomdecor.

     

    Het prachtige neogotische bouwwerk zal baden in een zee van bloemencreaties. Ook bij deze gelegenheid verwacht men duizenden bezoekers. In de originele bloemstukken zal u niet alleen de typische signatuur van de meester herkennen, u zal er ook inspiratie vinden voor de komende eindejaarsfeesten. Rijkversierde feesttafels, decoratieve en monumentale bloemendecoraties, maar ook kleine kunstige bloemsierstukken. U ziet vast wel enkele creaties naar uw smaak!

     

    De stijl die Daniël  Ost hanteert is zonder meer uniek te noemen. Dat is ook de reden dat tal van regeringen, vorstenhuizen, emiraten, wereldwijde organisaties en verenigingen een beroep doen op zijn creativiteit om bij diverse gelegenheden aangepaste bloemen- en plantendecoraties uit te werken. Als perfectionist laat hij niets aan het toeval over. Voor de geplande Christmas Days zullen ca. 25 Japanse leerlingen worden overgevlogen die dag en nacht, in de ateliers van Daniël  Ost, alle voorbereidende werkzaamheden zullen uitvoeren met een engelengeduld en vooral met kennis van zaken. Op de tentoonstelling zijn tal van nieuwe bloemenvariëteiten te zien, verwerkt in betoverende creaties om bij weg te dromen.

     

    Omdat de Daniël Ost Christmas Days samenvallen met de intocht van Sinterklaas in zijn residentiestad, zal de bloemensierkunstenaar ook hieraan aandacht besteden en enkele van de hoogstaande kwalitatieve fruitsoorten van Cibel verwerken in een heuse Sinterklaastafel die zal worden opgesteld in de vredeszaal.

     

    Daniël  Ost maakt voor al zijn creaties enkel en alleen gebruik van topmaterialen. De Belgische groothandel Agora verleent haar medewerking aan het unieke kerstproject en wordt de Agora Special Roses in heel wat kerstcreaties geïntegreerd. Deze rozen werden in opdracht van Agora geteeld door gespecialiseerde rozenkwekerij Wim Van Kampen uit Nederland. Tot de Agora Special Roses behoren zowel een collectie nostalgische rozen, als enkele nieuwe rozenvariëteiten. Nostalgische rozen zijn weer in, nadat ze de voorbije jaren uit de markt verdwenen waren als gevolg van een verschraling in het assortiment. Eén van de meest opvallende nieuwe soorten is ongetwijfeld Ivanhoe, een uitzonderlijk mooie warmrode roos met groen hart. Naast deze unieke look, is ook de lange levensduur van Ivanhoe een troef.

     

    Data Publiekstentoonstelling : donderdag 11 november, vrijdag 12 november, zaterdag 13 november en zondag 14 november telkens van 10 tot 18 uur in het  Stadhuis Sint-Niklaas - Grote Markt 1 - 9100 Sint-Niklaas. Inkomprijs 12 EURO (incl. 1 drankje per persoon) - kinderen jonger dan 12 jaar gratis. RVH.

    25-10-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!