Inhoud blog
  • Jullie zijn het waard
  • Bell& Ross: the 05 Artline steel & gold
  • dnata zorgt voor een vlotte en veilige reis
  • High season, high dining
  • Time to barbacue!
  • Le Male pride 2024
  • Nina Illusion
  • Highlife Chronograph Automatic
  • Yves Rocher : wij keren het tij
  • Unisa AW24
  • Ducati
  • Fresh 'n rebel
  • I'll tell yoy what I really want
  • Zomersolden
  • Gigue FW24/25
  • Trixie-dierenvrtiendjes
  • Hannover
  • MSC World America: ultieme vakantiebestemming
  • 360° magic shows
  • Classissimo 2024: klassiek zonder grenzen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    07-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Milla Jovovich

    MILLA JOVOVICH WORDT DE 13de STER VAN CAMPARI

    Dimitri Daniloff fotograaf van de Campari Kalender 2012

     

     

     

     

    Campari heeft het hoofdpersonage van de nieuwe Campari kalender 2012 bekendgemaakt. Niemand minder dan Milla Jovovich zal op de nieuwe kalender prijken. De beelden worden vastgelegd door de Franse fotograaf Dimitri Daniloff. De veelzijdige Oekraïnse actrice, die eveneens topmodel, modeontwerpster én zangeres is, wordt de 13de ster van de beroemde kalender.

     

    Na Benicio Del Toro als hoofdpersonage vorig jaar, heeft Campari met Milla Jovovich opnieuw voor een vrouwelijke ster gekozen. Milla Jovovich treedt op die manier in de voetsporen van andere ravissante actrices als Salma Hayek, Eva Mendes en Jessica Alba, de sterren van de vorige Campari kalenders.

     

    Milla Jovovich stond al op de cover van honderden magazines en speelde in tal van films als The Fifth Element (1997), Ultraviolet (2006), Resident Evil en The Three Musketeers, die in première gaat op 14 oktober. Naast haar acteerprestaties en modellencarrière heeft Milla een grote passie voor muziek: zo schreef ze reeds verscheidene liedjes en albums, na haar debuut als singer-songwriter in 1994 met de

    release van ‘The Divine Comedy’.

     

    Over de vraag van Campari of ze het hoofdpersonage van de kalender wou worden zei Milla Jovovich het volgende: ‘Ik was zeer enthousiast en vereerd toen ik hoorde dat ik mocht figureren in de nieuwe Campari kalender. De kalender staat bekend om zijn stijlvolle fotografie en het indrukwekkende lijstje van sterren die reeds hun gezicht leenden voor de kalender. Ik denk dat de mensen aangenaam verrast zullen zijn met het resultaat. Het zal hen zeer zeker aan het denken zetten.”

     

    Dimitri Daniloff is de fotograaf van dienst voor deze 13e kalender. Met zijn futuristische benadering zal hij grenzen verleggen om zo tot unieke beelden te komen. De Fransman won in 2003 een Gouden Leeuw in Cannes met een reclamecampagne voor Playstation. Zijn werk wordt bovendien tentoongesteld in het Museé des Arts Décoratifs in het Louvre in Parijs waar hij een nieuwe generatie fotografen vertegenwoordigt.

    Bob Kunze-Concewitz, CEO van Gruppo Campari: “De inspiratie en de stijl van de beelden voor de 13e Campari kalender maakt dat zowel Milla als Dimitri vanzelfsprekende keuzes waren.”

    De finale beelden en het verhaal van de kalender zullen in de herfst onthuld worden op een rode loper-event in Milaan. RVH.

    www.campari.com





    07-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&V speciaal concept voor kinderen

    Pierre & Vacances Center Parcs Group lanceert speciaal concept voor kinderen.

     

     

     

    Met Kids Time lanceert de Pierre & Vacances Center Parcs Group een nieuw zomers concept volop entertainment en animatie dat speciaal is ontwikkeld voor kinderen. Je vervelen tijdens de zomervakantie is er niet meer bij, want dankzij dit gevarieerde programma komen kinderen jonger dan 10 jaar helemaal in de vakantiestemming. Kids Time wordt deze zomer in alle parken van Center Parcs en residenties van Pierre & Vacances aangeboden.

     

    Jonge kinderen kunnen zich samen      met hun ouders tijdens hun verblijf volop vermaken

    met de activiteiten van het Kids Time-programma. Dit programma, waarmee zij zich urenlang kunnen amuseren, staat twee keer per week aan het einde van de dag op het programma.

     

    Kinderen kunnen allerlei leuke prijzen winnen tijdens Kids Bingo. Het welbekende bingospel is op een manier geïnterpreteerd die perfect aansluit op de belevingswereld van kinderen. Tijdens de Kids Disco kunnen de voetjes van de vloer en kunnen ze zich op het ritme van de muziek heerlijk op de dansvloer uitleven. Uiteraard allemaal in een feestelijke omgeving met discoballen en een rookmachine. En als het eindelijk tijd is om naar bed te gaan, kunnen zij voor het slapen gaan luisteren naar een verhaal van de verteller.

     

    De Kids Disco CD - speciaal samengesteld voor jonge kinderen - bestaat uit meeslepende muziek met eenvoudige en gemakkelijk te onthouden teksten. Op het ritme van de muziek spelen zij spelletjes en leren zij allerlei nieuwe dansjes zoals de knuffeldierendans, de ballonnendans of de limbo. Bovendien kunnen de kinderen tijdens deze spelletjes een leuke prijs winnen. Natuurlijk is er de mogelijkheid de Kids Disco CD mee naar huis te nemen. Deze is verkrijgbaar in de speelgoed-en souvenirwinkels in van de vakantieparken en residenties van de Pierre & Vacances Center Parcs Group.

     

    Het Kids Time-programma kost € 3,95 per kind voor deelname aan de drie activiteiten - Kids Disco CD : € 9,95. RVH.

    www.pv-holidays.be

     

     

    06-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterzonaanbod Pegasse

    Pegase lanceert nieuw winterzonaanbod Vliegvakanties Middellandse Zee en Exotische vakanties.

     

     

     

    Touroperator Pegase, specialist in luxevakanties, brengt haar nieuwe aanbod vliegvakanties Middellandse Zee en Exotische vakanties voor winter 2011-2012 op de markt. Pegase-klanten die op zoek zijn naar rust en ontspanning vinden deze winter hun gading in het ruime aanbod poolvilla’s.

     

    De poolvilla met butlerservice: de perfecte onthaasting: heel wat Pegase-klanten zijn tegenwoordig op zoek naar absolute privacy in een eigen vakantievilla, gekoppeld aan een exclusieve butlerservice. Om zorgeloos te kunnen genieten van een luxueus vakantieaanbod zonder rekening te moeten houden met andere vakantiegangers, hoeft men niet eens ver te vliegen:

     

    Op Tenerife biedt het Gran Melia Palacio de Isora*****  voor rustzoekers een adults only Red Level Zone met tweepersoonsvilla's van 120 m² met oceaanzicht, jacuzzi, eigen tuin en zwembad met Balinese ligbedden. Een butler verzorgt het ontbijtbuffet aan huis en de reservaties voor de tai chi of pilateslessen en de dine around formule.

     

    Ook in Agadir beschikt men over villa's met zwembad en butlerservice maar biedt men de mogelijkheid kinderen mee te nemen. Het Sofitel Royal Bay***** ligt aan het mooiste strand van Marokko, een prachtige baai met eucalyptussen en pijnbomen.

     

    Ook in het reisboek Exoten heeft Pegase een uitgebreid aanbod poolvilla’s. Enkele smaakmakers:

    The Bell Pool Villa*****, op 2 km van het strand van Kamala, één van de mooiste strookjes kust van Phuket/Thailand. Het is een kleinschalig resort met slechts 16 villa's en een doorgedreven service met opties als kooklessen of een privé-barbecue door de chef in je villa en een 24u/24u butlerservice.

    Vanaf 17 november vliegt Pegase rechtstreeks met Thai Airways naar Bangkok met een doorvlucht naar Phuket. De drie vluchtdagen - dinsdag, donderdag en zaterdag - bieden de nodige flexibiliteit naar reisduur zodat de klant zijn Thailandreis helemaal op maat kan samenstellen.

     

    Nieuw in het Mauritiusaanbod van Pegase zijn de Sofitel So poolvilla's***** in Bel Ombre, aan de zuidkust van het eiland. Het interieur is anders dan wat we op Mauritius gewend zijn: strak en heel gesofisticeerd en voorzien van de allerlaatste high tech snufjes. Men verblijft hier in een suite of in een villa voor 3 tot 6 personen met binnen- en buitenbad en -douche, Fat Boy en hangmat met zicht op zee.

     

    Pegase klanten genieten van een heleboel extra’s. Voor alle vluchten met vertrek vanuit Brussels Airport kan men gebruik maken van de Fast Lane Security Check en de lounges. Bovendien wordt het golfmateriaal gratis vervoerd op alle vluchten.
    Bij vluchten van Thomas Cook Airlines wordt de klant op zowel Brussels Airport als Liège Airport verwend met een aparte check-in, krijgt men een upgrade naar 25 kg bagage en geniet men aan boord van de Premium Service, met een glaasje bubbels en een maaltijd samengesteld door Wout Bru. RVH.

    www.pegase.be

    05-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TC Wow lingerie AW2011

    TC WOW lingerie AW2011

     

     

     

     

    De TC World of Women collectie, beter bekend  als de lingerie collectie van Daphne Deckers, heeft een nieuwe invulling gegeven aan een lingerie lifestyle collectie voor het najaar van 2011. Naast lingerie zijn er enige nachtmode items in de collectie opgenomen, nieuw is dat er daarnaast ook een underwear lijn in dezelfde prints en kleuren verkrijgbaar is.  De collectie is vanaf najaar 2011 verkrijgbaar bij diverse warenhuizen, lingerie speciaal zaken en ook via enige webshops.

     

    Het ‘WOW effect’ : De beha’s uit de collectie geven iedere vrouw een betoverend decolleté, doordat ze unieke L – Shape® padding bevatten. Deze padding verschilt per cupgrootte en zorgt naast een opwaartse push tevens voor een zijwaartse push, waardoor een prachtig decolleté ontstaat.

     

    Voor najaar 2011 is de collectie over 3 levermomenten verdeeld, 3 blokken. Deze 3 blokken hebben alle een thema: Black & White; English Garden en Spanish Rose.

     

    Black & White ; hierbij spreekt de naam natuurlijk reeds voor zich, de artikelen zijn voornamelijk wit en zwart gekleurd. Wel op een zeer luxueuze wijze afgewerkt, te denken  valt aan: aparte grove kantstoffen, schattige kleine kantjes, beha’s met een Bretons streepje of een prachtige all over kanten setje.

    English Garden ; het kleurgebruik binnen dit thema is voornamelijk ‘ oud roze’  met een speciale kleur paars gecombineerd. Roze strikjes, mooie kantjes en een rozen – printje geven deze collectie een romantische uitstraling.

    Spanish Rose ; met name zwart als basis kleur, opgefleurd met wit en rood. De artikelen hebben bv. rode kantjes, een rode rozen print, grove zwarte kantstof.

     

    Wederom een heel nieuw beeld, met het vertrouwde WOW effect, welke op 3 levermomenten in het najaar van 2011 wordt aangeboden. RVH.

    Consumenteninformatie:  09/220.42.63 -  www.tcworldofwomen.com





    05-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.55+ premium pack

    Thomas Cook lanceert 55+ premium Pack

     

     

     



    Touroperator Thomas Cook verwent 55 plussers die van plan zijn om deze winter naar de Spaanse Costa’s te trekken. Wie voor 1 oktober een vakantie met bestemming Costa Blanca of Costa del Sol boekt, en 55 jaar of ouder is, wordt extra verwend met een 55+ Premium Pack. Bovendien breidt Thomas Cook zijn aanbod ";Overwinteren"; fors uit; het ganse aanbod uit de brochure Vliegvakanties behoort voortaan tot de mogelijkheden.


    Het 55+ Premium Pack heeft een waarde van om en bij de 90 euro per persoon en omvat een gratis bijstandsverzekering Thomas Cook Assistance, een gratis Premium Service op de vluchten van Thomas Cook Airlines (heen en terug) en een excursiebon ter waarde van 20 euro per persoon.


    Dankzij de Premium Service geniet je van een aparte, snelle check in en neem je plaats vooraan in het vliegtuig. Ook op culinair vlak word je tijdens de vlucht verwend met een glaasje champagne en een maaltijd van sterrenchef Wout Bru. Daar bovenop krijg je een gratis headset om aan boord te genieten van het inflight entertainment programma en mag je 25 kg bagage meenemen (ipv 20 kg).


    Met de excursiebon kan je enkele niet te missen aspecten van de Spaanse Costa’s ontdekken zoals bvb de Viva Espa Orange Express vanuit Benidorm.


    Voor overwinteraars, die de Spaanse of andere zon opzoeken voor meer dan 21 nachten brengt Thomas Cook niet langer een afzonderlijke brochure op de markt. Deze lange verblijven zijn voortaan opgenomen in de hoofdbrochure vliegvakanties. Het voordeel van deze nieuwe werkwijze is een maximale flexibiliteit en een forse uitbreiding van het aanbod. Voortaan kunnen alle hotels uit de vliegvakantiebrochure met extra kortingen voor lange verblijven geboekt worden. Die kortingen zijn er zowel op de vluchten als op de hotelovernachtingen. Bij afreizen op specifieke data geniet je zo van extra vluchtkortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 190 euro per persoon. RVH.

    Meer info bij je reisagent of op www.thomascook.be

     

    04-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Esprit Limited edition

    Esprit Limited Edition

     

     

     

     

    Het vooraanstaande internationale modemerk Esprit kondigde de introductie aan van Esprit Limited Edition, een platform voor creatieve en interessante projecten of  samenwerkingsverbanden. De eerste collectie die onder deze naam wordt geïntroduceerd, Gostwyck Merino, is een kleinschalige collectie die met liefde is gemaakt in samenwerking met Gostwyck Farm in Australië.

     

    De kern van dit project is Esprit’s voortdurende betrokkenheid bij duurzaamheid en ethisch verkregen merinowol. Esprit heeft onlangs de concurrentie verslagen in de strijd om de exclusieve rechten op Gostwyck merinowol. Geïnspireerd door de kwaliteit van het product; zeer zachte merinowol die eenvoudig kan worden verward met kasjmier. Esprit dook in het verhaal achter dit buitengewone ruwe product en ontdekte dat de reden voor de schoonheid, zachtheid, eersteklas kwaliteit en aantrekkingskracht redelijk eenvoudig was; de schapen zijn gelukkig.

    Door samen te werken met Gostwyck-eigenaar Philip Attard nam Esprit een unieke kans waar om gebruik te maken van een superieur product met een inspirerende geschiedenis en echte milieuvriendelijke waarden. Bij Gostwyck-wol is het welzijn en geluk van het schaap de kern van het productieproces. Zozeer dat elk kledingstuk in de collectie een Happy Sheep-stempel heeft.

     

    Bij de introductie in zorgvuldig gekozen winkels in september 2011 bestaat de collectie uit vier Limited Edition trends; een capuchonkraag, een kabeltrui, een onmisbaar gebreid vest met knopen en een stijlvolle trui-jurk. Elk item is vervaardigd van Gostwyck Merino. Het voelbare kasjmieren gevoel van de wol garandeert een mooie pasvorm, eersteklas kwaliteit en aantrekkingskracht. Elk kledingstuk is een limited edition.

     

    De collectie zal in winkels in Europa, Azië, Australië en Nieuw-Zeeland worden verkocht. Prijzen variëren van € 90,- tot € 120,-. Alle kledingstukken zijn limited editions en liggen vanaf september 2011 in de winkel. RVH.

    WWW.ESPRIT.COM

     









    03-08-2011 om 10:39 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgisch kampioen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Barman Hilton Brussels City is Belgisch Kampioen

    Cocktail Creatie 2011 met cocktail Grincot

     

     

     

    Hector De La Rosa van Hilton Brussels City heeft de National Cocktail Competition van de Union of Belgium’s Bartenders gewonnen. Hij haalde het van 27 andere deelnemers met zijn cocktail Grincot. Hector zal nu onze driekleur verdedigen op het wereldkampioenschap van de International Bartender Association dat doorgaat in Warschau begin november.

     

    De beste bartenders van het land streden tijdens de 50ste editie van de nationale wedstrijd van de Unie van Bartenders in België om de prestigieuze titel ‘Belgisch Kampioen Cocktail Creatie 2011’. De deelnemers moesten een eigen cocktail creëren, waarbij er slechts 15 minuten voorbereidingstijd voorzien was. In een tijdspanne van 6 minuten moesten de deelnemers, onder het waakzame oog van de jury, de cocktail bereiden.

     

    De jury beoordeelde de creatie op techniek, smaak en presentatie. Daarbij werd extra gelet op de netheid en de handelingen tijdens het bereiden, maar ook op de exotische geur en de kleur van de cocktail. De jury keek toe op de strikte naleving van het recept en de originele toetsen die de barmannen toevoegden om hun cocktail te laten uitblinken.

     

    Winnaar Hector De La Rosa van Hilton Brussels City verraste de jury met zijn Grincot, een frisse cocktail op basis van komkommer, limoen, kiwi en met Grand Marnier en Absolute Pears als alcoholische toets. Zijn creatie blonk uit in techniek en presentatie en leverde hem het maximum van 30 punten op voor de unieke smaak.

     

    Hector De La Rosa: “Ik heb me weken voorbereid thuis en toen ik de komkommersiroop toevoegde, wist ik het. Dit was gewoon perfect. Ik ben heel blij dat

    de jury mijn frisse creatie zo smaakte.”

     

    Op 5 november neemt Hector in Warschau deel aan het wereldkampioenschap cocktails maken, georganiseerd door de International Bartender Association. RVH.

    03-08-2011 om 10:24 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pinko

    PINKO COLLECTION

     

     

     

     

    Het Italiaans merk Pinko brengt deze winter enkele T-shirts onder de naam ‘Masked Heroïnes’. Een collectie die andermaal rond een aantal thema’s is opgebouwd en harmonie zoekt in contrasten en tegenstellingen.

     

    De inspiratie voor deze thema’s werd gehaald bij de amazones van de Griekse mythologie. Net als de krijgers van de klassieke Oudheid is de Pinko vrouw heel behendig en vastberaden, ze is zelfzeker en overtuigd van de outfits die ze kiest.

     

    Het overvloedig borduurwerk en de glanzende elementen verwijzen naar het harnas en de zwaarden van de Griekse halfgodinnen. De hesjes zijn los van het T- shirt waardoor je ze ook nog kan combineren met andere kledingstukken. RVH.

    Consumenteninformatie 03- 221 10 10








    03-08-2011 om 10:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Park Inn Luxemburg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    NIEUW PARK INN BY RADISSON LUXEMBOURG CITY

     

     

     

     

    Het nieuwe Park Inn by Radisson Luxembourg City heeft zopas zijn deuren geopend. Het Park Inn by Radisson Luxembourg City geniet van een uiterst goede locatie in het stadscentrum van Luxemburg. Naast de 99 ruime, moderne en kleurrijke kamers, biedt het ook drie vergaderzalen met de nieuwste audiovisuele technologie, een fitnessruimte (24u/24u) en een privéparking met een capaciteit van 150 wagens..

     

    Ontdek de “Blue & Cool” atmosfeer in onze LoungeBAR en geniet van locale en internationale specialiteiten op elk uur van de dag. Het dynamisch team ontvangt er zowel hotelgasten als toevallige passanten op winkeluitstap of zakenmensen uit de buurt. Ze kunnen er ’s morgens, ‘s middags en ’s avonds terecht voor een lekkere maaltijd of een verfijnde cocktail in een leuke en vibrerende “Blue & Cool” sfeer.

     

    Op het gelijkvloers van het Park Inn by Radisson Luxembourg City zijn reeds verschillende winkels met internationale naam gehuisvest.

     

    Het hotel zal geleid worden door Xavier Damster, Belg van afkomst en Luxemburger vanuit zijn hart dankzij zijn jarenlange ervaring in het Groothertogdom. Hij heeft een uitgebreide ervaring in de hotelindustrie in zowel privé als internationale hotels als Inter Continental Hotels en Hilton. “Het is een grote eer voor mij en voor het hele team van het Park Inn by Radisson Luxembourg City om onze eerste klanten te ontvangen vandaag in dit vernieuwde en levende deel van de stad, op slechts twee passen van het station,” zegt hij.

    www.rezidor.com.

     

     

    02-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De staat voor Denim

    D STAAT VOOR DENIM

     

     

     

    Vandaag zijn we begonnen aan een reis, op zoek naar het geluk. Wie weet er niet dat het geluk schuilt in een mooie jeans die je bij elke gelegenheid kan dragen? De perfecte pasvorm, de perfecte wassing, de perfecte prijs. Kortom, waar vind je die ene perfecte jeans? Bij Primark natuurlijk!

     

    Vanaf augustus 2011 wordt denim opnieuw gelanceerd voor iedereen. Je hoeft dus niet meer op zoek te gaan om dé jeans voor jou te vinden. Bij Primark vinden zowel dames, heren als kinderen dé geschikte jeans aan een superscherpe prijs. Voor de dames is de kledingstijl uit de jaren ’70 weer helemaal in met uitwaaierende broekspijpen en een hoge taille, beschikbaar in het nieuwe retro-blauw om helemaal in de hippiesfeer te komen! Colour blocking is troef met felle kleuren om mee uit te pakken. Dé denimkoningin voor de herfst, de geliefde skinny jeans, wordt niet vergeten: ze is er in een zijdezachte stof met stretch in twee richtingen om jouw figuur mooi te omsluiten. We zijn er weg van! Wij ontwikkelen onze denimstoffen, stiksels, design en pasvorm met veel liefde. De jeanealogie van Primark is dan ook een echte must in je kleerkast! De prijzen variëren van € 9 tot € 21.

     

    Van gelijke kansen gesproken: de jeans met rechte pijp blijft deze herfst de favoriete denimbroek voor heren. De looks worden opgesmukt zonder aan mannelijkheid in te boeten en de prijs is al even strak als de pasvorm: van € 9 tot € 19.

     

    All for fun and fun for all! Primark-denim voor kids moedigt je kinderen aan om hun groentjes op te eten en jeans te dragen. Het werd onze mini-fashionistas namelijk nog nooit zo naar hun zin gemaakt, met pasvormen die het comfort van een joggingbroek combineren met het coole imago van denim. Alles draait om de prijs: tegen een zacht prijsje steek je de kids van kop tot teen in denim. Zo zijn ze meteen klaar om de speelplaats onveilig te maken! Kinderdenim is verkrijgbaar voor kinderen van 2 tot 13 jaar; de prijzen variëren van € 5 tot € 12. RVH.

     

     

    02-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MED by MSC
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    MSC CRUISES: HET AROMA VAN VAKANTIE

    MED by MSC, een frisse en fruitige geur voor de hele vloot

     

     

     

     

    MSC Cruises wil alle zintuigen van zijn gasten prikkelen. Een verblijf aan boord van een schip van MSC Cruises krijgt nu ook een aparte geur, een uniek aroma dat gasten nog jarenlang aan hun MSC-cruise zal herinneren.

     

    MSC Cruises lanceerde zijn eigen –kenmerkende- geur, “MED by MSC”, die nu op bijna al zijn cruiseschepen is ingevoerd, behalve op de MSC Melody. Het project werd bedacht en geïmplementeerd door de eigen technici van MSC Cruises en voor het eerst uitgetest op de MSC Splendida.

     

    De geur verspreidt zich subtiel over het hele schip via de klimaatregeling in de gangen en gemeenschappelijke ruimten, maar ook het tafellinnen, het beddengoed, de handdoeken en kamerjassen en zelfs de zeepautomaten in de toiletten dragen het parfum. De dosering van het aroma wordt echter nauwgezet gecontroleerd: de gasten vangen slechts af en toe een zweem van het aroma op. Het wordt zorgvuldig verspreid, maar werkt niet storend en het is ook niet aanwezig in de slaaphutten en restaurants.

     

    De naam “MED by MSC” weerspiegelt de band die de onderneming heeft met de Middellandse Zee – de thuishaven en bakermat van MSC Cruises – en is een allusie op deze uitzonderlijk mooie regio. Het Middellandse Zeegebied roept beelden en geuren op van lavendelvelden in de Provence, vruchten van vijgenbomen die baden in de zomerzon, verse kruiden, citrusaroma’s en de betoverende geur van jasmijn die wordt gedragen door een zeebriesje.

     

    Het parfum werd ontwikkeld in samenwerking met “Firmenich” , een topspeler in parfumcreatie. MSC Cruises heeft een reputatie als milieubewuste pionier en MED by MSC voldoet dan ook aan strikte ecologische en ecolabel-richtlijnen. RVH.

    www.msccruises.be

     

    01-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groene stroom

    Het hotel en resort Dolce La Hulpe Brussels gaat zelf groene energie opwekken.

     

     

     

    Dolce La Hulpe Brussels is gelegen in het hart van het Zoniënwoud (een van de grootste beukenwouden in Europa) en op een paar minuten van het centrum van de hoofdstad en de internationale luchthaven Brussels Airport…

     

    Als een van de meest gereputeerde conferentiehotels in Europa is het enerzijds een oase van rust, omgeven door de groene natuur, en anderzijds volledig uitgerust in termen van technologie, comfort en design. Dolce La Hulpe Brussels is voorzien van 4500 m² functionele vergaderruimte, ‘n team van professionals en hoogtechnologisch audiovisueel materiaal. Het is dan ook dé uitgelezen plaats om professionele evenementen en overnachtingen te organiseren, waar men inspiratie opdoet en banden kan smeden of opnieuw kan aanhalen. De restaurants, de bars en het wellnesscentrum –waar een luxueuze Spa Cinq Mondes, een overdekt zwembad en een fitnessruimte zijn ondergebracht– maken deze stimulerende Dolceervaring compleet.

     

    Het hotel krijgt een fotovoltaïsche zonnecentrale van 250 kWp van de nieuwste generatie, de meer dan 1000 polykristallijne panelen met hoog rendement, zijn goed voor 210.000 kWh per jaar zullen, zijnde in de piekuren, 10 à 12 % besparing  op de huidige energieconsumptie. Dit nieuwe project maakt deel uit van een overkoepelend programma van groene initiatieven, zoals compostering, afvalsortering, een milieubewust en verantwoord aankoopbeleid (lokale, natuurlijke, biologische, gerecycleerde of recycleerbare producten), correcte verwerking van gebruikte olie, gebruik van leds in plaats van conventionele gloeilampen, bewegingssensoren, systemen voor afzonderlijke productie van warm en koud water en een waterzuiveringsstation. Tevens wordt geopteerd voor gecentraliseerd technisch beheer, om zo technische apparatuur voor luchtaanvoer en -afvoer, verwarming en koeling aan te sturen op basis van de buitentemperatuur, de binnentemperatuur of een tijdschema.

    Het hotel verkreeg onlangs het label Gold Green Star verkregen van de IACC en lanceerde het Global Preserve programma. Het hotel zet hiermee personeelsleden in de bloemetjes door speciaal te hunner ere een boom te planten en een schenking te doen aan een plaatselijke organisatie. Het doel van dit nieuwe programma is een positief effect te hebben op het milieu en tegelijk de medewerkers, die het bedrijf als een boom verankeren, te eren.

     

    De panelen werden geplaatst op het platte dak van het hoofdgebouw, van sommige gebouwen met kamers, en van het conferentiecentrum. Esthetisch verandert er dus niets aan het uitzicht van het hotel. Als de panelen eenmaal operationeel zijn, zullen de hotelgasten via een scherm in de lobby bewustgemaakt worden en op de voet kunnen volgen hoeveel groene energie het hotel produceert. RVH.

    www.dolcelahulpe.com

     






    31-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.deadly crossing

    Deadly Crossing & Dark Vengeance

    Eerste twee films in de True Justice-reeks

     

     

    Deze maand komt de True Justice collection uit met 2 Steven Seagal-films: Deadly Crossing en Dark Vengeance zijn de eerste films in een reeks van 6 actiefilms.  In de hoofdrollen zien we actieheld Steven Seagal als undercover agent. Keiharde actie en ijzersterke verhalen gegarandeerd! 

     

    De True Justice-reeks werd gemaakt door de producenten van Battlestar Galactica en Born to Raise Hell. De volgende twee films worden in augustus 2011 verwacht, de laatste twee in november 2011.

    Deadly Crossing

    Steven Seagal speelt Elijah Kane, een ervaren en keiharde undercover agent. Met zijn al elite undercoverteam gaat hij achter drugscriminelen aan in een poging het steeds meer uitdijende geweld in Louisiana terug te dringen. Het onvermijdelijke gevolg zijn straatgevechten met drugsbendes, schietpartijen en snoeiharde martial-arts gevechtsscenes.

     

    Dark Vengeance

    Undercover agent Elijah Kane krijgt een volgende missie. Met zijn team is hij een koelbloedige seriemoordenaar op het spoor die het gemunt heeft op vrouwelijke strippers. Door het stijgende aantal slachtoffers, mysterieuze verdachten en zwarte magie, wordt het onderzoek een ware nachtmerrie. Als ook een politieagente wordt vermoord, wordt een nieuwe rechercheur ingeschakeld om de moordenaar te pakken te krijgen…

     

    Steven Seagal is de onbetwiste held in de True Justice-films. Een rol die hem uitstekend ligt. De man heeft een indrukwekkende lijst aan actiefilms op zijn palmares staan en heeft van de rol van “superflik” zijn handelsmerk gemaakt. De Under Siege-films (1992 en 1995) maakten hem wereldberoemd.

     

    Seagal begon al op 7-jarige leeftijd met gevechtssporten en haalde verschillende prijzen in de de Aikidoklassen. Na een tijdje als bodyguard gewerkt te hebben, begin jaren tachtig, werd hij opgemerkt door een casting agent die hem een eerste filmrol bezorgde. Sinds begin 2007 is Seagal echter ook een succesvol blueszanger en –gitarist. In 2007 startte hij met een wereldtoer, samen met zijn band ‘Thunderbox’. RVH.

     

    Product: DVD & Blu-ray

    Distributor: Splendid Film GmbH

     





    29-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Erik Jansen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Erik Jansen aangesteld als Area Managing Director bij Dolce La Hulpe Brussels en Dolce Chantilly

     

     

     

    Dolce Hotels & Resorts, de hotelgroep van internationale faam gespecialiseerd in vergaderingen en zakelijke reizen, heeft Erik Jansen aangesteld als Area Managing Director voor de hotels Dolce La Hulpe Brussels en Dolce Chantilly.

    Erik Jansen is een 51-jarige Nederlander die sinds augustus 2008 Managing Director is bij Dolce La Hulpe Brussels. De belangrijkste functies die hij bekleedde vooraleer hij aan de slag ging bij Dolce Hotels & Resorts zijn Managing Director en General Manager voor de groep NH Hotels in Zuid-Afrika.

     

    Tijdens zijn carrière heeft Erik Jansen bovendien voor tal van andere hotels gewerkt, waaronder het Ritz Carlton, het Astrid Park Plaza Hotel, het Marbella Club Hotel, het Puente Romano, het Madeira Carlton Hotel en het Hyatt Regency.

    Hij behaalde zijn diploma aan de prestigieuze Ecole Hotelière de Lausanne in Zwitserland en zijn internationale carrière bracht hem naar verschillende landen, zoals Zwitserland, de Verenigde Staten, Marokko, Fiji, Nieuw-Zeeland, Frans Polynesië, Mexico, Spanje, Portugal, Zuid-Afrika en ten slotte België. Erik Jansens moedertaal is Nederlands, maar hij spreekt ook vloeiend Frans, Engels, Spaans en Duits.

     

    Erik Jansen wordt Area Managing Director voor twee hotels: Dolce La Hulpe Brussels, in het hart van het Zoniënwoud en op een steenworp van Brussel, en Dolce Chantilly, aan de rand van het woud van Chantilly, op slechts 40 minuten van Parijs. Beide hotels bieden uitzonderlijke kamers, suites, restaurants en conferentiecentra. In het kader van deze aanstelling zal Erik Jansen de samenwerking tussen de twee hotels onder de loep nemen en de communicatie coördineren met de eigenaars, die beide hotels in handen hebben. Hij zal bovendien een ondersteunende rol bekleden in het team van Chantilly bij het uitvoeren van initiatieven van de Dolce-groep. RVH.

     

     

    28-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wishbone

    Wishbone Flip, de nieuwe loopvierwieler-ervaring voor het najaar

    Wishbone Flip: de nieuwe beste vriend van alle kids

     

     

     

    De superfunctionele Wishbone Flip is een tijdloos speelvoertuig kan genieten. Met dit innovatieve ‘flipping’-mechanisme kan je meren van schommelaar naar loopvierwieler in enkele seconden.

     

    De Wishbone Flip is qua design en mogelijkheden uniek in zijn soort en groeit met je kind en zijn of haar ontwikkeling mee. Wishbone ontwikkelt elk speelvoertuig met het milieu in het achterhoofd. De Wishbone Flip is gemaakt van duurzame materialen en is dolle pret voor je kind maar ook veilig voor het milieu. En de knuffels kunnen ook meerijden want onder het zadel is ruimte voorzien om enkele spulletjes te vervoeren.

    Voor kinderen tussen 1 en 5 jaar. Prijs: 189 euro

     

    Wishbone bike: Wollemi Wilderness limited edition

    Wishbone viert het VN internationale jaar van de bossen met deze limited edition Wollemi 2011. Een uniek design van Helen Lovelee met als inspiratiebron de Australische Wollemi pine. Deze Wollemi pine is een zeldzame conifeer en het symbool voor de aandacht naar biodiversiteit op aarde.

     

    Het frame van de Limited Edition is uniek beschilderd, dan ingebakken en vernist. De

    Wollemi wordt geleverd met een gratis groene seat cover van zachte siliconen. De Wishbonebike is qua design en mogelijkheden uniek in zijn soort en groeit met je kind en zijn of haar ontwikkeling mee. Prijs: 209 euro.

     

    Iedereen weet dat het milieu belangrijk is. Daarom wordt de Wishbone loopfiets eco-

    logisch verantwoord geproduceerd uit gecertificeerd plantage hout en gerecycled kunststof. En de verpakking bestaat uit gerecycled karton en biologisch katoen. De Wishbonebike is ook niet voor niets winnaar van Best Baby & infant product 2009 geworden. RVH.

    www.hebeco.be





    28-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Culinaire workshops

    Sterrenchef Pierre Wynants gaat twee culinaire workshops leiden aan boord van het luxecruiseschip Seabourn Quest

     

     

     

    Seabourn en Reizen Pasteels organiseren van 3 tot 10 oktober 2011 een speciale cruise van Athene naar Istanbul. Chef-kok Pierre Wynants van het befaamde Brusselse sterrenrestaurant 'Comme chez Soi' zal aan boord van de zopas tewatergelaten Seabourn Quest enkele van zijn culinaire geheimen onthullen.

     

    De Seabourn Quest vertrekt op 3 oktober vanuit de haven van Piraeus en vaart dan via Mylos, Patmos, Rhodos, Mykonos, Kusadasi en Lesbos naar Istanbul, waar het schip op 10 oktober aanmeert. "Het is niet de eerste keer dat wij Pierre Wynants mogen verwelkomen op één van onze schepen. Het bijzondere aan de cruise van oktober 2011 op de Egeïsche Zee is dat hij twee culinaire workshops zal leiden, waaraan de andere opvarende gasten kunnen deelnemen", aldus Rony H. Broun, Managing Director van Seabourn Benelux.

     

    Pierre Wynants (Brussel, 1939) is de kleinzoon van Georges Cuvelier, die in 1926 het restaurant 'Chez Georges' opende aan de Lemonnierlaan te Brussel en dat al gauw door de klanten werd omgedoopt tot 'Comme chez Soi'. In 1936 verhuisde het restaurant naar zijn huidige locatie aan het Rouppeplein. In 1950 nam Louis Wynants, de schoonzoon van Georges, het restaurant over. In 1953 kreeg het restaurant een eerste Michelin-ster. Pierre werkte in de zaak vanaf 1961. In 1965 sleepte hij de trofee Prosper Montagné in de wacht. De tweede Michelin-ster werd in 1966 toegekend en in 1979 een derde. 'Comme chez Soi' werd tot 2006 geleid door Pierre Wynants. Daarna nam zijn schoonzoon Lionel Rigolet de fakkel over.

     

    De Seabourn-suites verrassen zowel inzake ontwerp als grootte. Het zijn oases van verfijnde luxe, en bieden alle modern comfort,  gecombineerd met de charme van de traditionele oceaanreizen. Een persoonlijke stewardess zorgt voor champagne, vers fruit en bloemen, en verwelkomt de gasten na een bezoek aan één van de plaatsen waar de Quest aanmeert, met hapjes en vers gebak.

    Gratis champagne bij aankomst, 24-uur roomservice, persoonlijk briefpapier, een fruitmand die dagelijks wordt aangevuld. Alle suites zijn voorzien van een flatscreen-tv met DVD-speler, een gratis minibar, een Bose Wave radio-CD, een schrijftafel, een ruime badkamer met ligbad, douche, haardroger, 110/220V stopcontacten, fluweelzachte badjassen, beddengoed van Egyptisch katoen, een donzig dekbed, fijne zepen van Hermès, Bijan en L'Occitane, aromatherapie van Molton Brown, telefoon, elektronische brandkast, dagelijkse krant, wereldatlas, klok, barometer, thermometer en paraplu.

    De Seabourn Quest wordt gekenmerkt door de 'open bar' formule, bestaande uit de beste wijnen en alcoholische dranken alsook de gastrononomie van Charlie Palmer, de gerenommeerde chef van 'L'Auréole' (Upper East Side Manhattan).

    De prijs voor deze cruise varieert van 3.275 EUR voor een suite van 27,5 m² tot 5.450 EUR voor een penthouse-suite (prijzen per persoon op basis van een tweepersoonskamer, forfait all in, inclusief vluchten van en naar Brussel en transfers). RVH.

    www.seabourn.be

     





    27-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sven Nijs

    Tönissteiner en Sven Nijs kiezen voor elkaar.

     

     

    Naar aanleiding van de lancering van Tönissteiner Ice Break Fit en Tönissteiner Agrumes Fit koos Tönissteiner ervoor in zee te gaan met veldrijder Sven Nijs. De keuze voor Sven Nijs en de professionele samenwerking lag voor de hand, aangezien ze alle twee kiezen voor gezond leven en sporten.

     

    Omdat tijdens het sporten veel vocht verloren gaat, ligt het voor de hand voldoende te drinken. Met Tönissteiner Fit fruit limonades kan je op een gezonde manier je lichaam hydrateren zonder onnodige suikers op te nemen. Dat maakt ook dat de nieuwe Tönissteiner Fit fruit limonades niet enkel geschikt zijn voor sporters maar ook ideaal zijn voor dagdagelijks consumentengebruik. De nieuwe verpakkingen maken het bovendien extra praktisch om de dorstlesser altijd bij de hand te hebben: beiden zijn beschikbaar in 250ml, 750ml en 330ml blik.

     

    De nieuwe Fit fruit limonades zijn een combinatie van het mineraal water van Tönissteiner en sappen (minimaal 10%), zonder kleurstoffen of bewaarmiddelen. De limonades bevatten geen toegevoegde suikers daarom passen ze perfect in een gezonde levenswijze.

    Tönissteiner Ice Break Fit : een suikervrije limonade met een subtiele citroen- en limoensmaak zonder toevoeging van suiker.

    Tönissteiner Agrumes Fit : een suikervrije limonade met pompelmoes, citroen en sinaasappel zonder toevoeging van suiker.

     

    Sven en Thibau Nys in de nieuwe reclamespots

    Wielrenner Sven Nys en zoon Thibau zijn vanaf nu trouwens te zien in de nieuwe reclamespots voor Tönissteiner. Sven Nijs behaalde nu al meer dan 200 overwinningen in het veld, dit leverde hem al 7 keer de eindwinst op in de Wereldbeker, 9 keer in de Superprestige en 7 keer in de GvA-Trofee. De Belgische titel van 2010 was dan weer al zijn 7de bij de elite. Zijn gedrevenheid en maniakale manier om met zijn sport bezig te zijn, zorgden voor opzien en respect. De voormalige leerling van Eric De Vlaeminck is inmiddels 34 en aan zijn derde veldritseizoen voor Landbouwkrediet bezig. Afgelopen editie deed Koning Nys voor het eerst troonsafstand, maar winnen wil de Kannibaal uit Baal nog altijd overal waar hij aan de start staat. Ook zoon Thibau is gebeten door de wielermicrobe.

     

    Sven : "Als ik honderd procent in vorm ben, doe ik altijd mee voor de overwinning. Altijd!" RVH.

    www.toenissteiner.be

     





    26-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.griekse youghurt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Griekse yoghurt

     

     

     

     

    Sluit je ogen en laat je meevoeren naar de ontspannen sfeer van het zuiden, met z'n hemelse gerechten en geurende ingrediënten. Nu kan je ook thuis rustig genieten van de zuiderse sfeer met de nieuwe MIK Griekse yoghurt.

     

    Overheerlijk en onweerstaanbaar zacht : deze Griekse yoghurt verleidt met z'n heerlijk dikke textuur en aangename smaak. Een mengeling van unieke fermenten vormt de basis van deze zachte en romige yoghurt.

    MIK Griekse yoghurt is smeuïg als tussendoortje en heerlijk als ingrediënt in al je gerechten. Deze Griekse yoghurt kan in warme gerechten worden gebruikt, maar is ook lekker in een frisse dip met verse kruiden zoals Tzatziki.

     

    Op zoek naar een nieuwe culinaire uitdaging? Op de binnenkant van de verpakking vind je lekkere recepten op basis van MIK Griekse yoghurt. Mik Griekse yoghurt is verkrijgbaar in een hersluitbare pot van 250g.

    MIK, gevestigd te Kruishoutem, specialiseert zich sinds 1902 in heerlijke yoghurt, desserten en verse kaas. De authentieke standyoghurt vind je vandaag nog steeds in het gamma terug. Ook de kleine verpakkingen in verschillende smaken groeiden uit tot een waar succes. RVH.

    www.mik.eu

     

     

    25-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tiara Yakste

    Hotel TIARA YAKTSA: de 5 sterren zijn binnen !

     

     

     

    Hotel Tiara Yaktsa Nice is onlangs toegetreden tot de prestigieuze categorie van de vijfsterrenhotels! Enkele weken voordat het hotel de deuren opende voor de start van het nieuwe seizoen, werd het bij de Travelers’ Choice Awards 2011 van TripAdvisor al uitgeroepen tot meest romantische hotel van Europa, en haalde het een tweede plaats op wereldniveau.

     

    Deze nieuwe erkenning bevestigt de positie van het hotel in het wereldwijde hotellandschap, in het bijzonder wat betreft de strenge criteria voor comfort en ontvangst, service-eisen, toegankelijkheid, duurzame ontwikkeling en toegang tot nieuwe technologieën, zoals die zijn opgenomen in de normenlijst van deze op 1 januari 2009 ingevoerde categorie.

     

    Joël Cardon, algemeen directeur, en Régis Gallenne, directeur van het Tiara Yaktsa, zijn erg blij met deze onderscheiding die de mentaliteit en de inzet van hun team perfect weerspiegelt.

    Hoteldirecteur Régis Gallenne: “Mijn hele team en ikzelf waren dolgelukkig toen we hoorden van deze classificatie... De vijf sterren zijn een beloning voor de noeste arbeid die we sinds de opening twee jaar geleden hebben geleverd. Het Tiara Yaktsa is eerder een Grande Maison dan een hotel, en we zijn trots dat we elke dag opnieuw deel uitmaken van haar leven. Die vreugde en dat goede gevoel dragen we zo goed mogelijk uit zodat onze gasten zich echt thuis voelen bij ons...”

     

    Algemeen directeur Joël Cardon zegt: “Al van bij de opening van dit hotel wisten we dat het om een magische plek ging. Nu de vijf sterren een feit zijn, is het Tiara Yaktsa klaar om een luxeclientèle uit alle hoeken van de wereld te verwelkomen. “Het leven van een hotel zoals het Yaktsa is als het ware een droom, want ook de mensen die er komen logeren ervaren hun verblijf als een droom.”

     

    Het rijtje van criteria waaraan wordt voldaan, kunnen we verder nog aanvullen met de unieke omgeving en het continue streven naar topniveau, stijl en verfijning... Kortom, het Tiara Yaktsa staat garant voor een onvergetelijke ervaring! RVH.

     





    24-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kokua
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    KOKUA LIKEaBIKE Jumper: Het einde van de zijwieltjes!

    Aluminium loopfiets met elastomeer vering

     

     

     

    Wie wil er nu nog een zware en onstabiele 12,5" fiets met zijwieltjes? Niemand, eens je de Jumper hebt leren kennen!

     

    Hoewel de loopfiets al meer dan 100 jaar bestaat, heeft het Duitse KOKUA als één van de eersten een loopfiets voor kinderen ontworpen. Zij waren al zeer vroeg overtuigd dat een loopfiets bijdraagt tot de ontwikkeling van het evenwichtsgevoel bij kinderen.

    De Jumper is een slim ontworpen loopfiets, gebouwd met de beste onderdelen. Het lichtgewicht aluminium frame, de Schwalbe Big Apple banden en de elastomeer demper maken de Jumper tot één van de meest stabiele en comfortabele loopfietsen op de markt.

     

    Getuige van kwaliteit zijn ook de hoogwaardige kogellagers voor wielen en vork, de aluminium wielen met inox spaken en de rubberen stuurdemper die het omklappen van het stuur voorkomt.

     

    De Jumper is perfect bruikbaar op elke ondergrond (bos, tuin, fietspad,...), licht te hanteren en te manoeuvreren voor de kinderen, en licht om te dragen voor de ouders (als de kinderen moe zijn). Rijden met een Jumper oefent ongemerkt het evenwichtsgevoel van kinderen. De overstap naar een échte fiets “met zonder zijwieltjes” gebeurt als vanzelfsprekend en vaak in letterlijk enkele minuten. RVH.

    Prijs: 179€  - www.kokua.be

     

    24-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!