Jeansmerk G-Star beschuldigt Jack & Jones van imitatie
Jeansmerk G-Star beschuldigt Jack & Jones van imitatie
Een ontwerp van G-Star.
Het Nederlandse jeansmerk G-Star onderneemt gerechtelijke stappen tegen
het Deense kledingbedrijf Bestseller. G-Star vindt dat het merk Jack
& Jones van Bestseller zijn ontwerpen imiteert, zo meldt het vakblad
Textilia op zijn website.
Bestseller verklaart in een reactie
nog geen aanklacht ontvangen te hebben, maar het wil wel al kwijt
verbaasd te zijn. "G-Star vergeet dat het al twee zaken tegen Bestseller
in de Benelux heeft verloren."
G-Star
maakt niet alleen een bezwaar tegen eventueel kopieergedrag van
ontwerpen, maar verwijt Vila Clothes, eveneens onderdeel van het Deense
bedrijf, ook een T-shirt te verkopen met een print van het model Gemma
Arterton. Zij is het gezicht van G-Star in een reclamecampagne. Volgens
Bestseller is hier geen sprake van opzet, maar van toeval. In december 2010 won G-star nog een rechtszaak over een bepaalde T-shirtprint van het Zweedse merk H&M. (br.hln - foto ap)
Pijnlijk en gevaarlijk maar wel populair: de korsetpiercing
Pijnlijk en gevaarlijk maar wel populair: de korsetpiercing
Om het filmpje te bekijken klik op de foto
De laatste trend in de wereld van de lichaamsmodificatie zijn
verschillende gepiercete metalen ringen in twee rijen die via een touw
met elkaar verbonden worden, wat de illusie van een korset creëert. Maar
cosmetische chirurgen waarschuwen voor de gevaren en littekens.
Populaire gebieden voor deze korsetpiercing zijn de rug, ribben en in
sommige gevallen zelfs de nek. Het plaatsen van de verschillende metalen
ringen is bijzonder pijnlijk en kan tot een uur duren. Het effect
blijft slechts enkele weken, want de metalen ringen groeien uit,
waardoor er littekens achterblijven. Volgens piercingsexperts wint dit
korset aan populariteit, vooral in het Verenigd Koninkrijk. Andere
bizarre trends in lichaamsmodificatie zijn brandmerken, opzettelijk
aanbrengen van littekens, ook gekend als scarring en het aanbrengen van
onderhuidse siliconen om bulten en hoorns te creëren.
Gevaren Plastisch
chirurg Kevin Hancock waarschuwt voor de problemen die dit 'korset' kan
veroorzaken: "Ik kan niet geloven dat mensen dit willen. Elke piercing
produceert een litteken, elke persoon reageert hier anders op. Voor
sommigen kan dit een klein litteken achterlaten, anderen kunnen
wildvlees ontwikkelen, waardoor je een permanent rode bult krijgt. Deze
rij ringen kan bloeden, geïnfecteerd raken of je kan met deze
constructie erg makkelijk ergens achter blijven haken."
Anders zijn De
Britse tatoeëerder Laura Hunt zet deze korsetpiercingen, je betaalt 5,5
euro per ringetje. Ze heeft er zelf een en zegt dat het niet gevaarlijk
is. "Dit wordt steeds populairder. Lichaamsmodificatie raakt
ingeburgerd omdat iedereen tegenwoordig anders wil zijn. De procedure
kan erg pijnlijk zijn, voor sommigen is hetzelfs ondraaglijk. Omdat het
oppervlakkig is, is deze behandeling niet gevaarlijk. Deze piercing is
wel een open wonde en moet gereinigd worden om een infectie te
voorkomen, maar dat is bij andere piercings ook zo. Het blijft maar drie
tot vier weken, daarna groeit het gewoon uit. Je mag je wel aan enkele
littekens verwachten."
Het modehuis Lanvin start een eigen kinderkledinglijn. Ze pikken daarmee de draad terug op van de stichtster Jeanne Lanvin.
Vrouwen met een goed inkomen, kunnen binnenkort hun kinderen hullen in de meest luxueuze stofjes. Het modehuis Lanvin komt namelijk aanzetten met een eigen kinderlijn, bestaande uit 25 kledingstukken.
Een exacte prijs is er nog niet, al zullen de gebruikte stofjes zo'n 10 keer duurder zijn dan de normale kinderkledingstofjes. "We wilden wel in de luxesfeer blijven", laat Lanvin nog weten. De kledij is geschikt voor kinderen tussen 4 en 10 jaar. (br.she - foto Photonews)
Trek aandacht naar je lippen met tijdelijke tattoo
Trek aandacht naar je lippen met tijdelijke tattoo
Klik op de foto om het filmpje te bekijken
De felle print is in, dat is al langer het geval bij kledij, maar dit
verovert nu ook de beautywereld. Het gevolg zijn opvallende lippen met
patroontjes. Maak je je nu al zorgen hoe je dit gaat aanbrengen? Met de
tijdelijke tattoos van Violent Lips is dit zo geklaard.
Voor het
dagelijkse leven zijn ze misschien wat extreem, maar wij voorspellen
dat felle lippen de trend op festivals worden. Verwacht je aan glitter,
luipaardenprints, regenbogen, kant en zelfs polkadots. Om het
fashionista's wat makkelijker te maken zijn er de tijdelijke liptattoos,
hiermee creëer je in enkele seconden deze look feilloos. Je betaalt
iets meer dan 10 euro voor een pakje van drie. Je bereidt je lippen voor
door ze nat te maken, je plakt de tattoo en klaar.
Veronique Branquinho tekent lingerielijn voor Marie Jo
Veronique Branquinho tekent lingerielijn voor Marie Jo
Na een samenwerking met het designerduo A.F. Vandevorst , probeert het
Belgische lingeriemerk Marie Jo het Veronique Branquinho voor een
collectie speels ondergoed.
Op 16 juni wordt een tipje van de
sluier gelicht tijdens de modeshow van de Academie van Antwerpen.
Voordat je de sexy beha's en slipjes zult kunnen dragen, moet je nog
wachten tot september, wanneer de collectie in de winkels zal liggen. De
Belgische designer gaat een lijn tekenen voor het submerk L'aventure,
dit staat bekend om zijn jeugdige, sportieve stijl.
De
Antwerpse ontwerpser Veronique Branquinho is sinds 2009 creatief
directeur van Delvaux. Ze werkte eerder al samen met 3Suisses en Camper.
Het is ook nooit goed: zelfs Madonna voelt zich dik
Het is ook nooit goed: zelfs Madonna voelt zich dik
Ze is een van de slankste en meest gespierde zangeressen, ze ziet er
makkelijk 15 jaar jonger uit en toch klaagt ook Madonna over haar
uiterlijk. Op het Met Gala bekende ze zich dik te voelen in haar
prachtige jurk, de paparazzi bleven haast in shock achter na deze
uitspraak.
Ondanks het feit dat de 52 jarige zangeres er fantastisch uitzag in haar strakke jurk voelde ze zich dik.
Madonna zag er maandagavond stralend uit in een strakke, zijden jurk
jurk van haar goede vriendin en ontwerpster Stella McCartney. Maar de
haast perfecte zangeres, met haar ontzettend slanke lijn, kampte met een
gebrek aan zelfvertrouwen maandagavond door te bekennen: "Ik voel me
dik", althans een reporter van US Weekly. De omstaanders reageerden vol
ongeloof. Voor haar onberispelijke uiterlijk volgt de 52-jarige popster
een erg strikt macrobiotisch dieet en een intensief fitnessprogramma.
Maar zelfs zij kampt met complexen. Misschien komt het door het feit dat
ze onlangs haar personal trainer Tracy Anderson ontsloeg, deze hielp
ook Gwyneth Paltrow en Jennifer Aniston aan hun slanke lijn.
Met
deze uitspraak wordt het duidelijk dat haast elke vrouw met een gebrek
aan zelfvertrouwen kampt. Als je dames naar hun complexen vraagt, kan
haast iedereen meteen een lichaamsdeel antwoorden waar ze iets aan wil
veranderen. Het lijkt wel alsof we iedere dame het lichaamsbeeld van de
ideale vrouw nastreeft of dat althans probeert na te streven, velen
hebben hierbij bijvoorbeeld het uiterlijk van Madonna in hun hoofd. Maar
als nu blijkt dat ook zij niet goed in haar vel zit, proberen we dan
niet allemaal iets onmogelijk te bereiken?
Zelfvertrouwen
heeft vaak niets met je uiterlijk, maar alles met perceptie te maken.
Daarom is het belangrijk dat je je op je troeven concentreert, in plaats
van op je negatieve punten.
Aanvaarding:
Leer uit de woorden van Kim Kardashian: "Ik mag dan wel wat cellulitis
hebben en niet overal even strak zijn, maar door dat de aanvaarden ben
ik net sterker geworden. Aanvaard je unieke lichaamsvorm en werk met je
troeven: je uitstekende spieren, rondingen en cellen. Want deze maken je
tot wat je bent."
Tonen: Wees niet verlegen
door je favoriete lichaamsdelen te tonen. Je verdient het om trots te
zien om je lichaam en hier complimenten voor te ontvangen.
Vergeet
niet dat je je hele leven in je lichaam moet doorbrengen, dus in plaats
van dat te veranderen, kan je beter je houding veranderen.
Celebs gaan massaal voor rode lokken, sta jij hiermee?
Celebs gaan massaal voor rode lokken, sta jij hiermee?
Scarlett Johansson met rode lokken.
Drew Barrymore begon ermee, Blake Lively sprong op de kar en Scarlett
Johansson is de laatste om haar blonde lokken rood te verven. Daarom
enkele tips voor wie deze celebtrend wil volgen.
Rood is het nieuwe blond van deze zomer, als we de celebs mogen geloven.
Je kunt net als Drew Barrymore, Rihanna en Scarlett Johansson voor een
donkere rode tint gaan, de immer trendy Blake Live koos voor een meer
subtiele tint. Haarstylist Orlando Pita legt de trend uit: "De haarmode
was de laatste tijd erg saai. Iedereen ging voor lange, golvende lokken
op de rode loper. Wanneer je jong bent kun je nog experimenteren en
plezier maken. Scarlett Johansson en andere fashionista's plukken nu de
vruchten van het nemen van risico's."
Drew Barrymore.
Dames
met een bleke teint staan haast met elke rode tint, zowel licht als
fel. Dames met een olijfkleurige huid hebben het wat moeilijker, zij
gaan best voor een warme kleur en grijpen meer naar kopertinten. Hou
steeds in gedachten dat je met rood de aandacht trekt, het is dus enkel
goed voor vrouwen die zelfzeker zijn. Je moet je er ook van bewust zijn
datfelle kleuren je ouder maken, zeker wanneer je ouder dan 35 jaar
bent.
Kies na het kleuren make-up dat bij je nieuwe kapsel past.
Let ook zeker op met lipstick, kies een tint in dezelfde kleur van je
haar, dat geldt ook voor je wenkbrauwen. Rode kleuren vervagen sneller
dan andere tinten. Dit komt doordat de moleculen in rode verven groot
zijn, het is moeilijk voor je haren om deze vast te houden. Daarom mag
je enkel gezond, goed onderhouden haar in deze tint te kleuren. Gebruik
een speciale verzorgingsshampoo na de kleuring voor een langer
resultaat.
Emma Watson is door het lifestyleblad Glamour uitgeroepen tot best geklede vrouw ter wereld. Op de tweede plaats eindigde Cheryl Cole.
Emma Watson mag dan wel bekend zijn geraakt als de betweterige tovenares uit Harry Potter, de laatste maanden heeft de actrice zich ontpopt tot een waar stijlicoon. Zo was ze het uithangbord van Lancôme en creëerde ze haar eigen lijn voor 'People Tree' en Alberta Ferretti. Dat alles maakt dat de actrice is uitgeroepen tot best geklede vrouw ter wereld.
De rest van de top 10 werd opgevuld door Cheryl Cole, Kristen Stewart, Dannii Minogue, Alexa Chung, Rihanna, Kate Moss, Blake Lively, Olivia Palermo en Lea Michele.
Bijna elke vrouw heeft een collectie schoenen die nooit het daglicht zullen zien, dat blijkt uit een Britse enquête.
De gemiddelde Britse vrouw heeft 20 paar schoenen, maar 11 daarvan doet
ze nooit aan, dat blijkt uit een enquête bij 3.000 dames. Dit komt neer
op een totaal van gemiddeld 450 euro dat in de kast blijft liggen. Ook
koopt ze gemiddeld acht nieuwe schoenen per jaar. Bijna een derde kocht
schoeisel in de verkeerde maat enkel omdat ze deze mooi vond. Meer dan
een derde van de vrouwen, 37 procent, zeggen dat ze schoenen kopen om
zichzelf op te vrolijken. Andere redenen voor een nieuw paar zijn een
nieuwe outfit, trendy te zijn of om hun schoenenobsessie te voeden.
Het
gemiddelde paar kost 40 euro. Een vrouw draagt schoenen gemiddeld drie
jaar voor ze deze wegsmijt, een vijfde kan haar geliefde paar niet
wegdoen, 21 procent doet nooit oude schoenen weg. 55 procent bewaart
haar aankopen veilig in de kast, een op de vijf bewaart ze in de
woonkamer, verspreid over het hele huis of zelfs in de auto. 10 procent
geeft toe jaarlijks minstens 675 euro uit aan schoenen.
Volgens
gedragspsychologe Jo Hemmings, auteur van 'Shoes and Shopping', is hier
een eenvoudige verklaring voor. "Schoenen houden allerlei beloften en
verwachtingen in. Ze kunnen een outfit transformeren, de benen
verlengen, ons groter maken en slanker doen lijken, ze zijn ook erg
vergevingsgezind. Ook al komen we wat kilo's bij, onze schoenen zullen
altijd passen." (br.hln)
Dame Helen Mirren is de 60 flink voorbij, maar de Britse met
Russische roots is een vrouw die zonder twijfel mooi oud is geworden. We
ontmoetten haar op het persmoment voor de film 'Arthur' in Los Angeles
en ook in het echte leven in de kleine dame groots in elegantie. Om
jaloers op te zijn zelfs, zo jaloers zelfs dat de vrouwelijke
journalisten elkaar als kleine kinderen bekampten over wie even mooi oud
mocht worden als zij.
Ze droeg een elegante, zwarte Dolce & Gabbana-jurk met lange mouwen.
Haar accessoires waren simpel: een gouden horloge, een parelketting en
een opvallende rode, brede riem.
Dus we konden niet anders dan haar vragen: "Helen, wat doe jij om zo mooi te blijven?"
"Ik
heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Het zijn misschien mijn Russische
genen", grapt ze. "Nee, echt, het is moeilijk om een antwoord te geven
want ik weet het niet." (denkt even na).
"Ik doe nooit te veel
van alles, maar ik doe wel alles, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben
eigenlijk heel lui, dus ik sport nooit echt veel. Ik voel me er schuldig
over, maar ik sport niet veel, al probeer ik soms wel wat te bewegen.
Ik doe gewoon niet aan overdaad, én ik heb nooit gerookt. Misschien
heeft dat er wel iets mee te maken."
Op het scherm Al
suggereert ze dat ze zichzelf niet altijd mooi vindt. "Er komt een
moment in je leven dat je moet stoppen met te ontkennen hoe je er uit
ziet. Ook ik kan soms niet naar mezelf kijken op het scherm, maar
gelukkig moet ik niet naar mezelf kijken, en andere mensen wel."
Geen male-up is bevrijdend Make-up
is ook niet aan haar besteedt. "De make-up in 'Arthur' was minimaal;
maar er kwam niettemin make-up bij te kijken. Ik heb onlangs een film
gedraaid in Hongarije en daar droeg ik echt niets, helemaal niets van
make-up. Heerlijk, op vijf minuten was ik klaar. Echt bevrijdend."
"Welk parfum draag je?" Helen:
"Ik draag Jo Malone, een Britse parfumier die veel met kruiden werkt en
interessante geuren combineert, zoals munt en basilicum."
(br.hln)
En de prijs voor lelijkste hoed gaat naar... prinses Beatrice!
En de prijs voor lelijkste hoed gaat naar... prinses Beatrice!
Eugenie en zus Beatrice
Op het huwelijk van de Britse prins William en Kate Middleton waren
gisteren heel wat hoeden te zien. Ze waren niet allemaal even mooi, maar
de prijs voor lelijkste hoofddeksel gaat toch duidelijk naar prinses
Beatrice.
De dochter van prins Andrew en Sarah Ferguson kreeg
weliswaar zware concurrentie van haar zus Eugenie, die blijkbaar naar
dezelfde winkel was geweest.
De hoed heeft inmiddels al een fanpagina op Facebook, die bijna 70.000 leden telt.
Kate draagt satijnen bruidsjurk van Sarah Burton met sleep van 2,7 meter
Kate draagt satijnen bruidsjurk van Sarah Burton met sleep van 2,7 meter
Kate Middleton draagt een bruidsjapon die ontworpen is door Sarah
Burton, creatief directeur van het huis van de vorig jaar overleden
Alexander McQueen. William trouwt in het galauniform van de Irish Guard.
Om 12 uur werd het bestbewaarde geheim van de trouwdag van prins William
en prinses Catherine onthuld, toen de bruid bij Westminster Abbey uit
de Rolls Royce stapte die haar en haar vader naar de kerk had gebracht.
Sleep van 2,7 meter De
bruidstooi bestaat uit een jurk van ivoorkleurig en wit satijn met een
sleep van 2,7 meter. Daaroverheen draagt de bruid een kanten overjurk,
handgemaakt door de Royal School of Needlework. Op het kant zijn bloemen
zoals rozen en narcissen aangebracht van kant en handgeweven
ivoorkleurige zijde. De onderrok van de bruidsjapon bestaat uit zijden
tule met kant. Sarah Burton en haar team hebben vanmorgen nog de laatste
hand gelegd aan de trouwjurk.
Traditie en vernieuwing Kate
Middleton heeft voor het huis van Alexander McQueen gekozen wegens "de
schoonheid van zijn vakmanschap en zijn respect voor traditioneel
handwerk en de technische kant van het maken van kleding", aldus een
verklaring van het paleis. De bruid wilde met haar jurk een combinatie
van traditie en vernieuwing uitdrukken en heeft nauw met Burton
samengewerkt voor het ontwerp. Sarah Burton was de ontwerpster die het
meest door de Britse pers werd genoemd als uitverkoren voor het maken
van de trouwjapon.
Bruidsboeket De bruid
heeft een bruidsboeket van lelietjes-van-dalen van het Isle of Wight, en
draagt een zogenoemde halo-tiara van Cartier uit 1936, die koningin
Elizabeth aan haar heeft uitgeleend. Elizabeth kreeg het sieraad cadeau
op haar achttiende verjaardag. De Britse koningin heeft prins William
kort na de aankondiging van zijn verloving met Kate Middleton een
goudstaafje cadeau gedaan uit haar eigen mijnen in Wales. Van dat goud
is de trouwring gesmeed door hofjuwelier Wartski. Van haar ouders heeft
Kate de diamanten oorbellen die zij draagt cadeau gekregen. (br.hln - foto's epa)
Dierenprints zijn hipper dan ooit, maar voor vrouwen die echt het beest willen uithangen zijn er nu de nieuwste stappers van Christian Louboutin.
Denk aan een elegante tijger- of leeuwenklauw en je hebt exact waar Christian Louboutin mee uitpakt deze zomer. De schoenenontwerper ontwikkelde enkele seizoenen eerder al volop dierenprints voor zijn torenhoge (en peperdure) naaldhakken, maar was dat kopieergedrag van andere modehuizen danig beu. Om hen een letterlijke en figuurlijke hak te zetten, komt de ontwerper nu op de proppen met de berenklauwschoen. (br.she)
Audrey Hepburn met het befaamde zwarte jurkje in Breakfast at Tiffany's.
64 procent van de Britse vrouwen noemen het zwarte jurkje als het beste
ontwerp van de laatste 100 jaar. Daarmee verslaat dit het
Coca-Colaflesje.
Breakfast at Tiffany's Designer
Coco Chanel creëerde het zwarte jurkje, ook bekend als 'the little
black dress', in 1920. Voorheen was het een kleur die enkel voor
begrafenissen werd gedragen. Het ontwerp had geen kraag of geen
manchetten en erg strakke mouwen, een erg eenvoudig ontwerp. Het
verscheen in Vogue, waarmee het zwarte jurkje meteen zijn intrede in
modeland maakte. In de jaren '60 werd het helemaal populair dankzij de
actrice Audrey Hepburn, die het droeg in de film 'Breakfast at
Tiffany's'. Het favoriete kledingstuk van de mannen is de smoking en het
maatpak met krijtstreep. Een enquête die vorig jaar bevroeg naar de
mooiste vrouwelijke filmoutfit kroonde dit jurkje tot nummer één.
De zomer is goed voor je voeten: het zand is een gratis scrubbeurt en het zout zorgt ervoor dat je voeten minder snel zweten. Daarnaast besteden de meeste fashionista's meer aandacht aan hun voeten vanwege al die open schoentjes.
Tijd voor een stappenplan met zachte en gladde voetjes als resultaat. Met onze hulp zijn je voeten binnen no-time zomerklaar!
1. Verwijder met nagellakremover de nagellak van je teennagels.
2. Vul daarna een badje met warm water en een schep soda. Laat je voeten ongeveer tien minuten weken. Droog je voeten goed af, vooral tussen je tenen.
3. Breng op elk nagelbed een druppel nagelriemolie aan. Even inmasseren en dan met een bokkenpootje voorzichtig je nagelriemen terugduwen.
4. Knip je nagels recht af om ingegroeide nagels te voorkomen. Je kunt ze ook vijlen, maar zorg er dan voor dat dat recht en hoekig gebeurt.
5. Vul het badje opnieuw met water, maak je voeten nat en scrub ze vervolgens grondig. Het eelt dat na het voetenbadje losgeweekt is, kun je weghalen met een puimsteen of eeltrasp.
6. Dep je voeten droog en smeer ze in met voetcrème. Gebruik rijke en verzorgende voetcrème voor het herstellen van de droge huid. ?
7. Als finishing touch geef je je teennageltjes een leuk kleurtje. Breng een topcoat aan. Na deze heerlijke thuisbehandeling zijn je voetjes zomerklaar! (br.het nieuwsblad)
Als je slechts budget hebt voor een nieuw paar schoenen
deze zomer, kies dan een lederen, stevige enkellaars en je bent altijd
stijlvol. Kijk naar de outfits van trendsetters als Kate Bosworth,
Sienna Miller en Rachel Bilson ter inspiratie.
Het belangrijkste item van een stijlvolle outfit deze zomer is een
enkellaars van ontwerpster Isabel Marant. Is dit te duur voor je, kies
dan een gelijkaardig model met ronde tip met een stevige hak. Een suède
paar levert het ultieme contrast met een meisjesachtige jurk of
combineer met een afgeknipte jeansshort. Dit schoeisel is een goed
alternatief voor gladiatorsandalen, wat niet iedereen flatteert. Dit
gesloten schoeisel is ook het ideale excuus om niet naar de pedicure te
gaan, een ander voordeel is dat je je nagels niet hoeft te lakken.
Enkellaarsjes zijn je ideale partner voor zowel een casual barbecue als
een modderig festival.
Een absolute don't zijn de plastic
slippers van Havaiana. Opgediept uit de strandtas van vorig jaar,
trokken veel fashionista's deze al aan bij het vroege mooie weer van de
laatste weken. Toegegeven deze schoenen zitten makkelijk, maar dat is
niet van belang bij stijl. (br.nina)
Deze stijlvolle stiletto is even comfortabel als platte schoen
Deze stijlvolle stiletto is even comfortabel als platte schoen
Een hoge hak die even makkelijk zit als een ballerina, dat belooft een
Franse schoenontwerper met zijn nieuwe uitvinding de R-Flex. Met dit
schoeisel wil hij het leven van vrouwen veranderen.
De Franse Raphael Young
ontwierp de R-Flex, dit is een lijn van hoge hakken gemaakt van
flexibel rubber en lederen zolen die een hele dag lang comfortabel
moeten zitten. In de hiel zit staal voor stevigheid, in de zool een gel
van latex en onder de bal van de voet rubber. Bij de tenen zit een
stalen stuk dat draaiingen moet tegengaan, waardoor je je enkel niet
kunt omslaan.
De flexibele R-Flex.
Het nadeel is
wel dat je tussen de 390 en 420 euro moet rekenen voor een paar. Het
voordeel is dan wel dat je het comfort hebt van een orthopedische
schoen, maar het model ziet er uit als een elegante, normale stiletto.
In de collectie zitten peep-toes, pumps met spitse tip en slingbacks in
mat- of lakleer. De hakhoogte varieert tussen 9 en 11 cm.
Redactrice
Kay Barron bij het Britse Grazia magazine testte een paar uit: "De
schoenen van Raphael Young zijn verrassend flexibel en comfortabel,
ondanks de extreme hoogte. Ik droeg ze een hele dag tijdens de Fashion
Week in Londen, ik had op het einde van de dag geen brandend gevoel of
mijn tenen werden niet gevoelloos. Een makkelijke schoen is geen kwestie
van fortuinen spenderen of hangt niet van het model af. Het heeft te
maken met evenwicht en de verdeling van je lichaamsgewicht. Een goed
gemaakte schoen verspreidt je gewicht gelijkmatig, zo kan je langer
blijven rechtstaan." (br.nina)
Ook celebs maken fouten: vermijd deze beautyblunders
Ook celebs maken fouten: vermijd deze beautyblunders
Te veel concealer voor Nicole Kidman.
Voor elke rode loper die ze betreden kunnen ze rekenen op de hulp van
een leger aan haarstylisten en make-upartiesten, toch maken ook celebs
beautyfouten. We geven enkele tips om deze te vermijden.
Te veel poeder
Uma Thurman
en Nicole Kidman werden al gespot een stoffige neus en wangen door een
overvloed aan wit poeder. Dit komt volgens experts doordat artiesten
onder grote tijdsdruk staan en dat ze moeten werken bij slecht licht.
Wanneer je te veel poeder aanbracht, zorg dan dat je altijd vloeipapier
bij je hebt, dit verwijdert olie, zonder je make-up te verpesten en
voorkomt een stoffige look. Je kunt dit ook vermijden door te werken met
een poeder dat beter bij je huidtint past, bijvoorbeeld een gelige
kleur. Breng dit voorzichtig aan met een zachte borstel. Als het er te
zwaar of stoffig uitziet, heb je de verkeerde kleur of poedersoort
gekozen.
Gwyneth Paltrow verscheen onlangs in New York met een erg glanzend gezicht.
Dit kwam waarschijnlijk door het felle, warme licht, maar dit is
makkelijk te verbijden. Breng eerst een vochtinbrengende foundation aan
die je mengt met een primer. Dit houdt de huid gehydrateerd maar niet
olieachtig. Zorg ervoor dat je altijd een gezichtspoeder bij je hebt in
geval van nood.
Eva Longoria koos een te lichte concealer.
Wallen verstoppen Iedereen heeft al
eens nood gehad aan een concealer voor de wallen. Maar Eva Longoria
koos onlangs voor een kleur die veel te licht was voor haar huidtint,
waardoor ze een bleke strook boven haar kaken had. Een te lichte
concealer kan het probleem benadrukken in plaats van het te verbergen.
Zorg ervoor dat je concealer bij je huidtint past. De meeste experts
kiezen voor tint in abrikoos of perzik.
Oranje foundation Actrice
Hayden Panettiere was onlangs het slachtoffer van een te felle
foundation waardoor ze een oranje gloe dhad. Om dit te vermijden breng
je best niet te veel foundation aan en zorg ervoor dat je de crème dun
en gelijkmatig over je gezicht verdeelt. Breng een lichtere tint aan op
gebieden als decolleté, schouders en jukbeenderen. Dit zorgt voor diepte
en maakt je gezicht levendiger.
Nieuwste make-uptrend: Kleur eens buiten de lijntjes
Nieuwste make-uptrend: Kleur eens buiten de lijntjes
Het werd ons altijd afgeraden: buiten de liplijntjes kleuren. Maar nu gaan cosmeticagiganten steeds vaker voor deze nieuwste trend.
Je lippen groter maken met een lipstick? Dat kan, en je moet er zelfs geen speciale lipstick voor hebben. Het enige wat je nodig hebt is een felle kleur en je eigen zoenlippen. En een portie lef, dat geven we toe, is ook gewenst. De nieuwste make-uptrend schrijft ons namelijk voor om buiten onze lippen te kleuren. Dat betekent zoveel als een drietal millimeter boven je liplijn nog lipstick aanbrengen.
Het trucje werd alvast toegepast bij de reclamespots van Gwen Stefani, Lady Gaga, Drew Barrymore en Kate Moss. Leuk als je alles via photoshop kan wegwerken, maar volgens ons zie je er anders toch maar belachelijk uit. (br.she)
Orlando Bloom laat zich duidelijk graag inspireren door zijn vrouwtje, topmodel Miranda Kerr. De acteur liet zich zelfs verleiden tot een fotoshoot voor Hugo Boss.
Fans van Orlando Bloom kunnen binnenkort hun hart ophalen. De knapperd zal namelijk te zien zijn in de nieuwste campagne voor Hugo Boss Orange. Bloom zal het nieuwste parfum van deze lijn promoten. (br.she)