Madonna heeft de modemicrobe duidelijk te pakken. De Queen of Pop had
nog maar net aangekondigd dat ze een kinderkledinglijn zal ontwerpen
voor warenhuisketen Macy's of ze komt al met een nieuw project op de
proppen. De superster ontwikkelde een exclusieve zonnebrilcollectie voor
het modehuis Dolce & Gabbana.
De 51-jarige celebrity ontwierp zes modellen met een retrolook. Het logo
'MDG' is duidelijk zichtbaar op de monturen aangebracht. Madonna zal
zelf figureren in een campagne om de nieuwe lijn aan te prijzen. Vanaf
mei zullen de zonnebrillen te koop zijn in de Dolce & Gabbana-winkels
en de Sunglass Hut. Je mag rekenen op 180 en 210 euro voor een
exemplaar met het MDG-logo.
Modewereld Madonna
lijkt wel besloten te hebben zich helemaal te lanceren in de
modewereld. Na de eerdere samenwerking met H&M en warenhuisketen
Macy's waarvoor ze respectievelijk een kledinglijn voor volwassenen en
kinderen ontwierp, lijkt de popster zich nu op de wereld van de
accessoires te storten. What's next?
Reacties op bericht (0)
Gastenboek
Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek