Campagne Wonderba in 3D voor voller effect
In hartje Londen kan je niet naast de nieuwste Wonderbra-affiche
kijken. Het zeven meter brede billboard toont de nieuwste Wonderbra in
3D. Een speciaal brilletje is nodig om de 'New Full Effect' te bekijken.
Het nieuwe 'New Full Effect' zou de borsten met maar liefst twee
cupmaten vergroten. Om hun woorden extra kracht bij te zetten, onthulde
Wonderba zonet de immense affiche op Waterloo Road in het gezelschap van
fotomodellen, gehuld in de wonderbra's. De dames hadden 3D-brilletjes
op om de rondingen van hun collega optimaal te bewonderen.
Ook de 'Hello Boys' campagne kende in de jaren '90 groot succes.
Het
Braziliaanse fotomodel Sabraine Banado volgt hiermee Eva Herzigová op,
die bijzonder veel succes oogstte tijdens de vorige 'Hello Boys'
campagne in de jaren '90. Ze wist als geen ander de vrouwelijke en
mannelijke aandacht te trekken. Die periode werden er trouwens beduidend
meer verkeersongevallen opgetekend door verstrooide chauffeurs.
Het
blijft maar de vraag of Banado hetzelfde effect kent? Britse
verkeersdeskundigen vrezen alvast van wel, niet alleen door de sexy
rondingen maar ook vanwege het onduidelijke karakter zonder
3D-brilletje. De Britse krant 'The Sun' wil hun lezers alvast veilig
doen lonken en schenkt iedereen een gratis brilletje.
|