Het surfgedeelte bestond uit gratis initiaties golfsurfen. Op zaterdag gegeven door topsurfster Kim van Looveren en op zondagdoor topsurfers Laurent Visaert en Jordy Defraye.
Het skatefest werd dit jaar ook uitgebreid met een extra boardsport, namelijk het wakeboarden. Ook hierin werden gratis initiaties aangeboden. Ze konden het wakeboarden leren achter de door ONeill gesponsorde -jet-ski waarmee Niels Musschoot en Jordy Defraye de wereld afreizen om als eerste Belgen Big waves te gaan surfen. Een project waarvan je zeker nog meer hoort!
Op het strand stond bovendien een grote trampoline waarop alle wakeboardtricks konden worden geoefend. Teamriders David Vervenne en Christophe Tack toonden alvast hoe het moest. David Vervenne gaf ook nog enkele demonstraties waarbij hij via een winch de golven werdingetrokken en enkele jumps over o.m. een strandbank uitvoerde. RVH.
In het komende herfst-/winterseizoen laat de mode zich van een veelzijdige en chique kant zien. Bekende modellen en silhouetten werden verder ontwikkeld en kregen een vernieuwde uitstraling. De gebruikte materialen zijn hoogwaardig van kwaliteit en de look, die bepaald wordt door het geraffineerd combineren van afzonderlijke items, is veelzijdig. De moderniteit van de combinaties is afhankelijk van de gebruikte stoffen en het oppervlak van de materialen.
Chic: de nieuwe look heeft een chique uitstraling, dwz. dat de mode over het algemeen verzorgder wordt, maar toch bedoeld is voor alledag.
Easy: om de nieuwe outfits een ongedwongen uitstraling te geven worden geconfectioneerde korte jasjes gemixt met sportieve kledingstukken. Nonchalant, ongecompliceerd, gewoonweg easy, zo willen moderne vrouwen gekleed zijn.
Afzonderlijke kledingstukken: nieuwe outfits worden gevormd door kledingstukken uit verschillende segmenten met elkaar te combineren.
Zwart & Co: zwart blijft de belangrijkste kleur van het nieuwe modeseizoen. Paars, wit, koele grijze en groene tinten, maar ook warmere kleuren als bruine en beige nuances met wolwit zijn perfecte combinatiekleuren die bij het nieuwe kleurbeeld passen.
«Café de Paris»
Onder deze noemer wordt een vrouwelijk en sportief citythema aangeboden dat met een vleugje romantiek de flair van de modestad Parijs naar voren laat komen. Tot de belangrijkste kledingstukken behoren blouses, shirts en fijn gebreide pullovers die met nieuwe, smalle jeans in donkere wassingen, of met stretch broeken en rokken gecombineerd worden. Deze combinaties worden bij voorkeur afgerond met korte blazers of lederjacks.
Modieuze blouses, shirts en pullovers zijn in principe eenvoudig van snit, maar krijgen door geraffineerde details een bijzondere uitstraling. Nieuwe prints zorgen bij de shirts voor kleur. Streepdessins zijn bij de pullovers verantwoordelijk voor kleur, terwijl de kleurcombinaties zwart/wit en zwart/beige in het begin van het nieuwe seizoen niet meer zijn weg te denken.RVH.
Lee Cooper heeft aan verschillende specialisten in hun vak (kunstenaars, celebs, sportlui) gevraagd om vorm te geven aan hun visie op de jeans.Lee Cooper heeft al zijn medewerkers en technische middelen ingezet om hun ideeën en concepten uit te werken en bewijst op die manier hoever zijn knowhow reikt.
Tal van grote namen werkten trouwens mee aan het eerste luik van de verjaardagscreaties : Jean Claude Jitrois, Paco Rabanne, Lou Doillon, Jean Charles de Castelbajac, Bruno Collin - WAD magazine, The Beatles, Terry Rawlings, Ora Ito, Linford Christie, Swarovski, Alain Mikli, Diane Pernet, Irina Volkonskii, The British Olympic Team, Haynes Motoring, Royal Enfield Motorcycles, Carl Barat
De creaties van de celebs zullen op 18 september 2008 per opbod verkocht worden in het bekende veilinghuis Drouot-Montaigne. LEE COOPER koestert de ambitie dat deze veiling 2.000.000 dollar zal opbrengen die zal geschonken worden aan het Rode Kruis en aan World Peace Organization (België).
Het tweede luik van de activiteiten die zullen plaats hebben in het tweede semester zal vooral draaien rond projecten met kunstenaars (schilders, beeldhouwers en andere beeldende kunstenaars).
Een reeks activiteiten in de Europese verkooppunten van het merk zullen het mogelijk maken dat de verjaardagscreaties ook in het bereik komen van het grote publiek dat op die manier dichter bij deze verjaardag betrokken wordt.
Een echte jeans hoeft geen stilistische hoogstandjes en eindeloze wasbeurten. Hij moet gewoon perfect geknipt en afgewerkt zijn volgens de regels van de kunst. De collectie Lee Cooper biedt een breed en degelijk aanbod voor de jeansboetiek. Door de jaren is de jeans geworden wat hij nu is: een echte tweede huid. RVH.
Naar aanleiding van de 20ste verjaardag van het handtassenmerk Sequoia, is er een speciale 20th Anniversary tas ontworpen.
Deze is gemaakt uit 100% leder en bevat een sierlijke magneetsluiting in email met logo. Ze bestaat tevens in verschillende kleurencombinaties. De tas is verkrijgbaar vanaf 366 en wordt verkocht in alle Sequoia Verkooppunten. RVH.
Als er dit jaar een verjaardag is die niet onopgemerkt voorbij zal gaan dat is het wel die van de Smurfen! De blauwe figuurtjes van Peyo bestaan 50 jaar en zijn nog steeds springlevend. Daarom heeft Delacre beslist om dat te smurfen.
De Smurfkoekjes krijgen een nieuwe vorm, een nieuwe verpakking en aangepaste porties. Wanneer je de nieuwe Delacre Smurfen opent, ontdek je de nieuwe vorm van de koekjes. Verschillende smurfgezichtjes, zoals Brilsmurf, Mappersmurf, Lolsmurf en natuurlijk Smulsmurf lachen je toe. Allemaal zijn ze bereid met zorgvuldig gekozen ingrediënten; granen die voor een flinke dosis energie zorgen en overheerlijke chocolade.
Ook de verpakking is vernieuwd. In een doos zitten voortaan 6 individuele zakjes, met in elk zakje, 2 in plaats van 3 koekjes. De nieuwe portie is perfect als tussendoortje en beantwoordt beter aan de behoeften van kinderen.
23 oktober is de officiële verjaardag van de Smurfen. Om deze gebeurtenis te vieren, kondigt Delacre nog een verrassing aan: een prachtig Smurfkoffertje. Dit prachtig geïllustreerd koffertje is gevuld met 3 dozen Smurfkoeken van Delacre. Daarna kan het koffertje dat vanaf september te koop is, nog dienst doen als schatkist, opbergdoos of lunchbox. RVH.
Om het aantal activiteiten overzichtelijk te houden werd het departement onderverdeeld in vier grote zones: Vallée de lAgly, Plaine du Roussillon, Pyrénées-Méditerranée en Terres Romanes.
Zomerse wandelingen, markt en verblijf op de boerderij, proeverijen, bedrijfsbezoeken, assiette gourmande of streekmenus kortom, het aanbod is bijzonder groot! Enkele animaties die het meest in het oog springen: «LApéritif de Terroir», van april tot oktober. Het principe is eenvoudig : het proeven van wijn en streekproducten uit de Roussillon in een ontspannen kader.Voor nauwelijks 2 euro ontvangt u ter plaatse, op de dag van het aperitief, een degustatie paspoort (met inbegrip van een degustatieglas Les Roussillon).
Maar ook tal van andere activiteiten worden georganiseerd. Denk maar aan Une Cave un Jour (gastronomische avonden van juli tot september), «Marchés à la Ferme», (iedere woensdag tijdens de zomer) of «Goûter & Casse-Croûte à la Ferme», zonder de lokale feesten van de producenten te vergeten die non stop tot december georganiseerd worden (Fête de lAbricot, Fête de lHuile dOlive, Fête de la Figue, Vendanges Littéraires, Nuits des Primeurs, Festival Jazz & Vin, Muscat de Noël, Fête du Miel, Foire au Gras ).
Perpignan is nauwelijks een boogscheut ver
De Roussillon en zijn wijnen ligt op nauwelijks 100 minuten van ons land verwijderd dankzij de nieuwe vluchtroute Charleroi-Perpignan: 4 heen- en terugvluchten per week met Ryanair.
De Guide Tourisme de TerroirÒ en Pyrénées-Orientales, uitgegeven door het netwerk, brengt een mooi overzicht van alle activiteiten. RVH.
Privilege-leden verdienen mijlen bij overnachtingen in Park Inn en Regent hotels
The Rezidor Hotel Group breidt zijn samenwerking met het Privilege getrouwheidsprogramma van Brussels Airlines verder uit. Vanaf 1 juli 2008 kunnen reizigers nu ook mijlen verdienen bij overnachtingen in Park Inn en Regent hotels in de hele EMEA regio.
Privilege leden krijgen 500 mijlen per verblijf in een Radisson SAS, Park Inn of Regent hotel en kunnen naar gelang beschikbaarheid ook genieten van een vroege check-in of een late check-out. RVH.
Offshore Surfclub Blankenberge organiseerde begin augustus voor de zesde maal het "ONeill Annual Offshore Fest". Vanuit een kleinschalige mini-ramp skatewedstrijd en wat muziek op het strand is dit evenement in korte tijd uitgegroeid tot een echte publiekstrekker middenin het topseizoen van de Belgische Kust! Het oorspronkelijke concept werd uitgebreid met snowboard (demonstraties, wedstrijden en gratis initiaties op een artificiële snowboardpiste met echte sneeuw) en golfsurf initiaties endit jaar waren de wakeboard demos van David Vervenne de absolute eye catcher.
Op zaterdag stond een officiële skatewedstrijd op het programma voor sponsored en non-sponsored riders met tal van prijzen. Op zondag stond het uitgebreide skatepark dan open voor alle skaters en was er de Amph & Vans best trick session waarbij 20 top Belgische skaters het tegen elkaar opnamen voor een cash prijs van 500 en tal van Dakine Vans en Amph prijzen.RVH.
Ideal Standard International brengt douche-ervaring naar ongekende hoogten
Design, functionaliteit en creativiteit. Al jarenlang de sleutelbegrippen voor Ideal Standard in de ontwikkeling van innovatieve badkameroplossingen. Getuige daarvan ook de jongste inspanningen om van de dagelijkse douche-ervaring een moment van opperste ontspanning en gelukzaligheid te maken. De specialist in badkamer en wellness presenteert enkele vernieuwende concepten die de grenzen van het traditionele douchen ver overstijgen, zowel op vlak van comfort, design als rationeel waterverbruik. Daarnaast komen ook gevestigde waarden in het doucheassortiment aan bod, hetkraanwerk en de douchebakken. RVH.
The Rezidor Hotel Group viert voor het vijfde opeenvolgende jaar zijn Responsible Business Action Month. In september 2008 worden alle 239 hotels in 44 landen doorheen Europa, het Midden Oosten en Afrika aangemoedigd om sociale en milieu activitieiten te organiseren waarbij medewerkers, gasten en de locale communiteit bewust worden van het belang van Responsible Business en fondsen werven voor World Childhood Foundation, het corporate liefdadigheidsprogramma van Rezidor of locale doelen.
Responsible Business maakt integraal deel uit van ons zakendoen dag na dag, het hele jaar door, zegt Catherine Rubbens, Directeur Responsible Business bij Rezidor.
Het potentieel voor sociale en milieu activiteiten is eindeloos: tijdens de vorige jaren organiseerden Rezidor hotels autovrije dagen en niet-rokers weken voor zijn medewerkers, werden medewerkers uitgenodigd om bloed te geven of bomen te planten. De opbrengst ging naar locale initiatieven zoals weeshuizen of kinderziekenhuizen of naar de World Childhood Foundation, Rezidors corporate liefdadigheidsdoel sinds juni 2007. Deze non-profit organisatie, gesticht in 1999 door H.M. Koningin Silvia van Zweden, helpt de meest kwetsbare kinderen in de wereld kinderen die op straat leven, seksueel misbruikt of verhandeld worden voor de seksindustrie.
Ook het Rezidor hoofdkantoor in Brussel zal zijn steentje bijdragen tot de Responsible Business Action Month. Om de hotels nog meer te motiveren en het belang van Responsible Business nog meer te onderlijnen, lanceren we de maand met een liefdadigheids fietsevenement in Brussel, zegt Catherine Rubbens.
De Responsible Business Action Month maakt deel uit van een ambitieus Responsible Business bedrijfsprogramma. Rezidor was sinds 2001 één van de eerste hotelbedrijven in de wereld met een uitgebreid sociaal en milieuprogramma in alle regios met verantwoordelijkheid voor gezondheid en veiligheid voor gasten en medewerkers, respect voor sociale en ethische aspecten in het bedrijf en een gereduceerde impact op het milieu.Rezidor was ook één van de eerste internationale groepen die zijn gasten koolstofreducerende mogelijkheden aanbood. RVH.
Amper drie maanden oud en nu al een beste vriend. VTech brengt met de Babylijn schattige, leuke en vooral leerzame speelgoedvriendjes. Vol knopjes, geluiden, stemmen, liedjes, vormen en kleuren zijn ze even verrassend als herkenbaar. Winnie de Poeh en Bumba zijn smaakmaker in 2008.
Speel en Leer Poehbeer heeft een knuffelig zacht hoofd, terwijl zijn lichaam bestaat uit zeven verschillende knoppen. De vriendjes en muziektoetsen laten kinderen vanaf drie maanden kennis maken met vormen, cijfers en muziek. Met de originele stem van Winnie de Poeh als welbekende finishing touch.
Tollend door woon- of speelkamer. Licht, kleur en flitsende bewegingen, alles wisselt elkaar af in de Licht en Leer Draaitol. Winnie de Poeh wordt duizelig van al dat getol, kinderen echter niet. Ook Bumba, het vrolijke clowntje van tv, goes toyworld. Kinderen vanaf negen maanden kunnen nu ervaring opdoen met de eerste echte Bumba Laptop. Deze betoverende laptop zit vol grote duidelijke knoppen en kent drie speelstanden; ontdekken, leren en muziek. RVH.
Replay & Sons is de allernieuwste hype in het segment schoudertassen en rugtassen. Afgeleid van de textiellijnen is de nieuwe lijn Replay & Sons absoluut het meest gegeerd bij de jongeren.
Naast de nieuwe en hippe lijn rugtassen en schoudertassen lanceert Replay & Sons ook een volledig nieuwe stationerylijn. De vraag is zo groot dat de voorraad vrij snel onder druk komt te staan. Bestaande lijnen zoals Dakine blijven sterk scoren met hun stoere look en dit voor zowel jongens als meisjes.
Superheldin Mega Mindy blijft daarentegen alle harten veroveren van het jonge publiek. Op de speelplaats zal Mega Mindy vanaf september niet meer weg te slaan zijn. Ook bij Mega Mindy is er een typische papierwarenlijn met diverse producten zoals lat, gom, potlood, enz te vinden.
De succesnummers van Disney blijven het verder zeer goed doen met als absolute nieuwkomer Wall-E, de sprekende robot die deze zomer hét kassasucces wordt. De andere thema's zoals Princess, Cars, High School Musical en Hannah Montana zijn ook helemaal in. RVH.
De stevige reputatie die VLM Airlines geniet als premium zakenlucht-vaartmaatschappij, werd eens te meer bevestigd tijdens de jaarlijkse Travel Awards van het vakblad Busines destinations Magazine. VLM Airlines werd namelijk uitgeroepen totBest Business Airline Western Europe.
De Business Destinations Annual Travel awards worden toegekend aan de beste dienstenleveranciers in de reissector. De juryleden, die de reismarkt bijzonder goed kennen, belonen bedrijven die in 2008 een essentiële rol heben gespeeld in de transportsector. RVH.
Lee Cooper, het Europese jeansmerk bij uitstek, viert in 2008 zijn 100 jaar. Naar aanleiding van dit eeuwfeest zullen er het hele jaar door acties en evenementen georganiseerd worden, zoals nieuwe collecties, acties op wereldvlak een echt vuurwerk.
De verjaardag van Lee Cooper valt samen met de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Peking. Lee Cooper kleedde trouwens de Britse Olympische ploeg. Voor de gelegenheid creëerden de ontwerpers van Lee Cooper twee outfits : een geklede outfit voor de officiële recepties en een outfit in jeans voor de openings- en slotceremonie (wat een première is voor het Olympisch Team). Het Britse Olympisch team bestaat uit 750 atleten tussen 18 en 25 jaar. Hun outfit bestaat uit een jeanspantalon voor de mannen en een jeansrok voor de vrouwen, in combinatie met een linnen blazer die aan de binnenkant versierd is met geborduurde Latijnse slogans.
Lee Cooper kleedt ook de 250 Britse atleten van de Paralympics.
Lee Cooper heeft ook een verjaardagslogo dat ontworpen is door de designer Ora Ito. Dit logo zal verwerkt worden in de gespen, de knopen en de etiketten van stof en leder van alle kledingstukken.
Op de verjaardagssite - http://www.leecooper100.com - kan het publiek meer te weten komen over alle acties en evenementen en deelnemen aan verschillende initiatieven.
Terry Rawlings, een autoriteit in de geschiedenis van de rock en auteur van verschillende boeken, heeft in opdracht van Lee Cooper een boek geschreven over de honderdjarige geschiedenis van het merk. Het boek gaat niet alleen over Lee Cooper zelf maar ook over alle iconen die ermee verbonden zijn. Lee Cooper is immers altijd nauw gelinkt geweest aan de Britse rock. De paden van de grootste rocksterren en het Britse jeansmerk hebben elkaar vaak gekruist. Op die manier was Lee Cooper aanwezig op de grootste rockconcerten over de hele wereld. Het boek is te koop in de gespecialiseerde muziekhandel. RVH.
De herfst en wintercollectie biedt een wereld van comfort, welzijn en vrouwelijke charme, kortom een verrassende trendy collectie.
Elegante tenuetjes voor meer formele gelegenheden en comfortabele ensembles voor elke dag, de Damartcollectie nodigt uit om zelf te combineren en te spelen met accessoires om zo een harmonieus geheel te voorschijn te toveren. Het resultaat is een stijlvolle, ontspannen uitstraling.
Chic en relaxed eveneens, vooral dankzij de buitengewone zorg voor detail en afwerking. Riemen, sjaals en halskettingen maken voortaan een onmisbaar deel uit van de collectie. Het kleurenpalet voor volgende winter omvat alle nuances van grijze tinten die actueel zijn, maar ook warme kleuren zoals oudroze en pruimenkleur behoren tot het aanbod. RVH.
Euro Relais is de eerste vakantiehuisaanbieder die gedetailleerde informatie aanbiedt over de toegankelijkheid van vakantiehuizen. Dit maakt het voor mensen met een beperking eenvoudig om een geschikt vakantiehuis te vinden. Op de website kan men via uitgebreid zoeken specifieke kenmerken aanduiden, zoals een aangepast toilet, een brede doorgang of een lift. Deze kenmerken worden vervolgens op huisniveau expliciet getoond onder het kopje mindervaliden.
De vakantiehuizenspecialist wil meer variatie in vakantieaanbod creëren voor deze groep vakantiegangers. Door de feitelijke toegankelijkheidsinformatie die Euro Relais nu per huis aanbiedt, kunnen mensen met een beperking zelf inschatten of een vakantiehuis voor hen geschikt is. Met deze informatie springt Euro Relais in op de behoefte van een groeiende doelgroep. In heel Europa zijn er 165 miljoen mensen met een beperking, variërend van slecht ter been tot rolstoelafhankelijk. Door de toenemende levensverwachting zal dit percentage de komende tijd verder stijgen.
Het aanbod van accommodaties met faciliteiten voor mindervaliden varieert van historische kastelen en gerestaureerde boerderijen, tot luxe villas en sfeervolle appartementen in heel Europa, zowel voor kleine gezelschappen als voor grote groepen. RVH.
Rezidor kondigt nieuw Park Inn hotel aan in Leuven
The Rezidor Hotel Group kondigt een nieuw Park Inn hotel aan in Leuven het 133 kamers tellende hotel zal zijn deuren openen eind 2010. Het is het tweede Park Inn in Belgë, Rezidor beheert al het Park Inn Liège Airport (100 kamers). Het jonge, dynamische en innovatieve middensegment hotelmerk is Rezidors het snelst groeiende merk: de Park Inn portefeuille groeide in minder dan 5 jaar van 0 naar meer dan 100 hotels met ongeveer 21.000 kamers doorheen de hele EMEA regio.
Het Park Inn Leuven maakt deel uit van het nieuwe prestigieuze Kop van Kessel-Lo project aan de Martelarenlaan langsheen het Centraal Station. Het 70.000 m² project zal een combinatie zijn van kantoren, verkoopsruimtes, publieke parkings, residentiële appartementen en hotels. Naast de 133 kamers zal het hotel een restaurant met terras, een lobby bar, een businesscentrum, 7 vergaderzalen en een fitnessruimte voorzien. Een voetgangersbrug zal het hotel direct verbinden met het Centraal Station (op 15 minuten per trein van Brussels International Airport). Het hotel ligt langs de Leuvense ring en op slechts 15 minuten wandelafstand van het stadscentrum.
Het Kop van Kessel-Loproject wordt ontwikkeld door CIP (Construction & Investment Partners) in nauwe samenwerking met het Leuvense stadsbestuur en de NMBS. Architectenbureau AR-TE/SeARCH neemt de design voor zijn rekening. RVH.
Sinds vrijdag 11 juli is Google Lively online op de Nederlandstalige websites van Euro Relais. Enkel twee dagen na de introductie van Google op 9 juli heeft de vakantiehuisaanbieder de functionaliteit al in gebruik genomen als uitbreiding van de klantenservice. Google Lively is een 3D-omgeving waarin mensen live met elkaar kunnen chatten.Lively-gebruikers hebben een avatar en een virtuele kamer die zij vervolgens kunnen integreren op een blog, website of sociaal netwerk zoals Facebook, LinkedIn of Hyves. Iedereen met een Google-account (bijv. Gmail) kan een avatar maken die gebruikt kan worden in iedere Lively kamer. De omgevingen kunnen ingericht worden naar eigen smaak, bijvoorbeeld met breedbeeld TVs waarop Youtube filmpjes spelen. Vervolgens kan men vrienden uitnodigen, met ze chatten en bijvoorbeeld videos laten zien.
De 3D-vakantieomgeving van Euro Relais
Euro Relais heeft een 3D-vakantieomgeving gecreëerd op een tropisch eiland waar twee luie stoelen uitnodigen tot een informeel gesprek. Google Lively-gebruikers kunnen hier vragen stellen over alle vakantiehuizen en chatten met Jenny Jansma, sales-avatar van Euro Relais. RVH.
Hoe dit (in detail) te werk gaat is te lezen en te ontdekken via www.eurorelais.be
Het Italiaanse merk Killah viert dit jaar zijn 10e verjaardag. Voor deze gelegenheid werd er een limited edition collectie ontworpen met zowel kledij als accessoires.
Al deze nieuwe producten zijn gericht op jonge, hippe en extravagante meisjes die op zoek zijn naar vrouwelijke, leuke en flirterige kledij.
De verjaardagscollectie, bestaande uit 14 stuks, bevat zowel nieuwe modellen als stuks die gebaseerd zijn op items uit het verleden. Elk stuk wordt gekenmerkt door schitterende prints die speciaal werden ontworpen voor de 10e verjaardag.
Deze exclusieve collectie zal vanaf november wereldwijd in de winkels verkrijgbaar zijn. De consumentenprijzen van deze stuks zijn echter pas in september beschikbaar.
Killah-meisjes weten wat plezier betekent en deze winter belooft nog spannender te worden! RVH.
SkyEurope Airlines aanvaardt betalingen via paysafecard.
SkyEurope Airlines, de meest aantrekkelijke low-cost carrier van Europa, heeft een revolutionair betalingssysteem voor zijn klanten ingevoerd. Voortaan kunnen tickets namelijk ook gekocht worden via het voorafbetaald systeem paysafecard. Dit is een gebruiksvriendelijke en veilige manier voor betalingen via het internet, zonder dat men een bankrekeningnummer dient te hebben of het nummer van zijn kredietkaart hoeft in te geven.
Paysafecard, het pre-paid systeem, heeft een ruim gamma van kredietwaarden die kunnen aangekocht worden bij één van de meer dan 100.000 verkoopspunten in Europa. Paysafecard kan gebruikt worden om eender welke vlucht met SkyEurope te betalen en opent nieuwe perspectieven voor de consument inzake aankopen die on-line gebeuren. RVH.