Inhoud blog
  • High season, high dining
  • Time to barbacue!
  • Le Male pride 2024
  • Nina Illusion
  • Highlife Chronograph Automatic
  • Yves Rocher : wij keren het tij
  • Unisa AW24
  • Ducati
  • Fresh 'n rebel
  • I'll tell yoy what I really want
  • Zomersolden
  • Gigue FW24/25
  • Trixie-dierenvrtiendjes
  • Hannover
  • MSC World America: ultieme vakantiebestemming
  • 360° magic shows
  • Classissimo 2024: klassiek zonder grenzen
  • Classissimo 2024: klassiek zonder grenzen
  • Khudi B ari
  • Citizen: Tsuyosa-collectie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    24-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Premium SUV Audi Q3

    Premium-SUV in compact formaat: de Audi Q3

     

     

     

    Audi betreedt een nieuw segment met zijn nieuwe compacte premium-SUV Q3. Hij is sportief en efficiënt, veelzijdig en trendy – een type dat zich op alle wegen en paden thuis voelt. De Q3 demonstreert de knowhow van Audi op alle technische domeinen – met zijn licht koetswerk, zijn krachtige en tegelijk energie-efficiënte motoren, zijn dynamisch onderstel en de hoogtechnologische bijstands- en multimediasystemen. Heel wat van die elementen komen rechtstreeks uit de hogere klasse.

     

    De Audi Q3 pakt uit met het sportiefste en meest vooruitstrevende design in zijn segment. Het Singleframe-radiatorrooster met de afgeschuinde hoeken bovenaan domineert de voorzijde, de strak gewelfde motorkap zet de lijnen ervan voort. De wigvormige koplampen zijn naar wens in Xenon plus-uitvoering beschikbaar, inclusief leds voor de dagrijlichten. De grote luchtinlaten verwijzen naar het potentieel van de motoren. De tornadolijn deelt de flanken onder de ruiten op en de dynamische lijn ter hoogte van de zijdrempels zorgt voor extra accenten.

     

    Ondanks zijn coupéachtige lijnen is de Audi Q3 duidelijk herkenbaar als lid van de Q-familie. De kofferklep loopt net zoals bij zijn grote broers Q5 en Q7 door tot de flanken. In combinatie met de Xenon plus-koplampen maken de achterlichten gebruik van ledstroken. De Audi Q3 is 4,39 m lang, 1,83 m breed en 1,60 m hoog, inclusief dakrailing. Zijn Cw van 0,32 bepaalt nieuwe normen in dit segment; de gesloten voertuigbodem zorgt ook onder de wagen voor een optimale luchtstroming. Het optische pakket Offroad Audi exclusive verleent de Q3 een brede en robuuste look. Het S line-exterieurpack benadrukt zijn sportieve uitstraling. In voorwielaangedreven versie zet de nieuwe Audi niet eens 1.500 kg op de weegschaal.

     

    In het ruime interieur van de Audi Q3 wordt de strakke, gespierde lijn van het exterieurdesign harmonieus doorgetrokken. Een grote boog – de wrap-around, bekend uit de grote modellen van het merk – omringt de bestuurder en de passagier vooraan. De horizontale opdeling van het instrumentenbord beklemtoont de breedte. Het optionele, tot zeven duim grote kleurenscherm – een nieuwigheid in de Q-modelreeks – bevindt zich boven op het instrumentenbord.

     

    De bediening van de Audi Q3 is logisch opgebouwd en intuïtief begrijpbaar. Het audiosysteem chorus met Aux In-aansluiting is net zoals de klimaatregeling en een uitgebreid pakket beschermingssystemen standaard. Het hoge technologische niveau van de Q3 wordt in de verf gezet door de vele highend opties. Daartoe behoren onder meer de boordcomputer met ‘efficiency programme’, een sfeerverlichtingspack met tal van leds, een panoramisch glazen dak, een opbergmodule, sportzetels, elektrisch verstel- en verwarmbare zetels, de comfortsleutel voor de vergrendeling en ontgrendeling van de wagen en het starten van de motor met een druk op de knop, een klimaatregeling met twee zones, verduisterde ruiten achteraan en een met leder bekleed driespakig stuur met een nieuw specifiek Q-design. Voor een intelligente verlichting van de rijbaan zorgen de grootlichtassistent of het systeem adaptive light (met Xenon plus-koplampen).

     

    De koffer van de Audi Q3 biedt ruimte te over voor vrijetijds- en sportuitrusting. Het volume van 460 l kan worden uitgebreid tot 1.365 l door de deelbare rugleuning van de achterzetels neer te klappen. Een dakrailing is standaard.

     

    De Audi Q3 wordt in vier motorversies aangeboden, alle met vier cilinders. Bij aanvang is er de keuze uit twee benzinemotoren en een TDI-motor, kort na de lancering volgt een tweede TDI. De vier motoren hebben een cilinderinhoud van 2,0 l en bieden een krachtig vermogen en een riant koppel, van 280 tot 380 Nm. Alle combineren ze de doeltreffende efficiëntieverhogende technologieën met elkaar.

     

    Audi pakt voor de Q3 uit met een hele reeks infotainmenttechnologieën. Het connectivity-pack bijvoorbeeld omvat de Audi Music Interface, voor de aansluiting van mobiele muziekspelers, en een navigatiesysteem, dat de klant meteen of op een later tijdstip kan activeren met behulp van een SD-kaart die als accessoire verkrijgbaar is. Dankzij de onlineverbinding via de Bluetooth-autotelefoon kunnen de beelden van Google Earth worden gebruikt voor de routeweergave. De online verkeersinformatie informeert over de verkeersintensiteit op het gekozen traject,  uiterst actueel en precies, gezien de informatie afkomstig is van tal van voertuigen.

     

    De verkoop van de Audi Q3, die in het Spaanse Martorell nabij Barcelona geproduceerd wordt, start in juni.

     









    24-06-2011 om 20:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bamboe snijplanken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    BergHOFF, breng wat groen in je leven

     

    Het BergHOFF Studio Line gamma breidt uit met kleurrijke bamboe snijplanken. Ben je een kok die van kwaliteit en duurzaamheid houdt? Dan zijn deze bamboe snijplanken met een vleugje limoengroen zeker iets voor jou. Ze ogen niet enkel aantrekkelijk, ze zijn bovendien ook praktisch, hygiënisch en ecologisch verantwoord.

     

    Bamboe heeft het voordeel dat het heel sterk is, waardoor krassen niet zo snel verschijnen en bacteriën geen vrij spel krijgen in de groeven. De snijplank is gemakkelijk te gebruiken voor het hakken van groentjes, fruit, kruiden en het snijden van brood en vlees. Een schuin afhellend werkvlak zorgt ervoor dat vleesjus en dergelijke kunnen worden opgevangen in de sapgroef. Eenvoudig te reinigen, dus bijzonder hygiënisch. De BergHOFF Studio Line snijplanken zijn verkrijgbaar in verschillende vormen en formaten.

     

    Naast een zekere kennis, geduld en passie, is het bij het koken ook belangrijk dat je het juiste materiaal gebruikt. BergHOFF Studio Line ontwikkelt daarom uitsluitend producten die dit proces aangenamer en gemakkelijker maken. BergHOFF Studio Line draagt gezondheid en veiligheid hoog in het vaandel en streven naar de perfecte combinatie van kwaliteit, klasse en efficiëntie. RVH.

    22-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Airport Charles de Gaulle: la conciergerie

    Nieuw op Charles de Gaulle: La Conciergerie

     

     

     

    Zowel voor vertrekkende als voor aankomende passagiers en voor transitreizigers lanceert Aéroports de Paris een nieuwe vijfsterren ‘welcome service’ die La Conciergerie werd gedoopt. Het is een unieke service die de passagiers verwent van bij hen thuis tot in het vliegtuig. Dankzij La Conciergerie word je aan huis opgehaald met een limousine, je wordt in de luchthaven niet alleen verwelkomd maar op een vlotte manier door de gebouwen geloodst, zelfs langs de veiligheidsposten en de douanecontrole. De service wordt door Aéroports de Paris aangeboden in Paris Charles de Gaulle en in Paris Orly. De Standaard service kost € 150 (1 tot 3 mensen), terwijl de VIP-service 330€ kost.

     

    “Sommige gasten verwachten een op en top persoonlijke service en met ons nieuwe vijfsterren aanbod willen wij graag aan die verwachtingen voldoen” aldus François Rubichon, deputy CEO Aéroports de Paris. Discretie is verzekerd en een veeltalige service wordt aangeboden door professionele medewerkers. De stafleden van La Conciergerie spreken Frans, Engels, Spaans, Italiaans, Duits, Portugees, Russisch, Arabisch, Mandarijn en Japanees.

     

    Als passagier wens je een perfect pak, vers van de droogkuis, je wil bloemen of kleine geschenken afgeven voor de afreis of bij aankomst, sleutels of waardevolle papieren achterlaten die door iemand moeten opgehaald worden, je wil reserveren in een restaurant of een vergaderzaal boeken … de Concierges zorgen ervoor en voor nog veel meer.

     

    De service zal beschikbaar zijn aan vijf desks die in de luchthaventerminals progressief zullen worden geopend. De eerste twee, in Terminal 1 van Paris Charles de Gaulle en in Terminal West van Paris Orly, zijn reeds open. Tegen juli 2011 zijn de drie andere operationeel, in Terminals 2E en 2C van Paris Charles de Gaulle en in Terminal Zuid van Paris Orly. Openingsuren: elke dag van het jaar, van de eerste tot de laatste vlucht. Boekingen kunnen via internet (http://www.conciergerie-paris-airport.com) , telefonisch (24 u en 7 dagen op 7, nr. 00 33 1 48 16 11 12) en aan de desks in de terminals. RVH.

    21-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zuid Tirol:museum bergvolkeren

    MMM Ripa: nieuw museum in Zuid-Tirol gewijd aan bergvolkeren

    Langverwachte vijfde Messner Mountain Museum opent op 3 juli

     

     

     

    Het moderne alpinisme is 250 jaar oud. Toch leven er al sinds meer dan 10.000 jaar mensen in de bergen. Bergvolkeren die als jager of als landbouwer een aparte bergcultuur uitgebouwd hebben. Deze levenswijze, van oord tot oord verschillend, staat centraal in het langverwachte vijfde Messner Mountain Museum MMM Ripa, in Brunico/Bruneck, waar twintig bergvolkeren uit de vijf continenten voorgesteld worden.

     

    Bergbeklimmer en onderzoeker Reinhold Messer wijdde reeds 15 jaar van zijn leven aan zijn bijzondere musea. MMM Firmian (rond het thema ‘berg’) is het centrale museum, met daarnaast de drie andere satelietmusea MMM Dolomites (rotsen), MMM Ortles (ijs) en MMM Juval (heilige bergen). De cirkel is nu rond met het MMM Ripa, dat over bergvolkeren handelt. ‘Ripa’ zelf verwijst naar de Tibetaanse woorden ri: berg en pa: mens.

     

    Messner, die zelf meer dan 100 bergexpedities ondernomen heeft en zo de bergvolkeren van alle continenten leerde kennen, gunt de bezoeker een uitzonderlijke blik in zijn wereld. Zo kon hij constateren dat de typerende kenmerken van de bergboeren in Zuid-Tirol en hun overlevingsstrategiëen opvallende overeenkomsten bevatten met deze van andere bergculturen wereldwijd. De onderscheidende factoren tussen de verschillende volkeren zijn kunst, klimaat en religie.

     

    Thuishaven Zuid-Tirol staat dan ook centraal in een kleine expositie, waarrond de andere culturen opgebouwd zijn: nomaden uit Tibet of Mongolië, Masaï-krijgers uit Oost-Afrika of bedoeïnen uit Wadi Rum in Jordanië.

    Het MMM Ripa is gelegen in het Castello di Brunico/Schloss Bruneck, de voormalige bisschoppelijke residentie uit 13e eeuw in Val Pusteria/Pustertal. RVH.

    www.messner-mountain-museum.it







    20-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roses@Coloma
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Roses@Coloma geniet nu reeds internationale aandacht.

     

     

     

    Roses@Coloma, het event ( een initiatief van het Agentschap voor Natuur en Bos in samenwerking met de gemeente Sint-Pieters-Leeuw ) dat op 25, 26 en 27 juni plaats heeft in Sint-Pieters-Leeuw kan nu reeds rekenen op internationale belangstelling. De redenen daartoe zijn voor de hand liggend. Niet alleen zijn de rozentuinen in het kasteelpark Coloma een unicum binnen Europa, ook het feit dat de wereldvermaarde bloemensierkunstenaar Daniël Ost en creatief modeontwerpster Kaat Tilley hun werk ten toon stellen in het kasteel Coloma (Gemeentelijk Cultureel Centrum) is blijkbaar niet onopgemerkt gebleven.

     

    Via de website hebben zich reeds meerdere groepen aangemeld zowel uit de meeste Europese landen als uit Japan en het Midden-Oosten. De unieke Japanse rozentuin die recent werd toegevoegd aan de bestaande tuinen zal dan ook een bijzondere belangstelling genieten. Hij vormt het sluitstuk van de diverse tuinkamers en de rozenboomgaard. De tuinen omvatten meer dan 3000 rozenvariëteiten uit 26 verschillende landen. Tijdens de tentoonstellingsdagen zullen al deze rozen te bewonderen zijn in volle bloei.

     

    Mede door deze internationale belangstelling is men in Sint-Pieters-Leeuw voorbereid op een toestroom van duizenden bezoekers. Op zondag 26 juni wordt dan ook een shuttledienst voorzien van op de parking Makro aan de Bergensestwg 427, tussen 10 en 18 uur. De toegang tot de rozentuinen in het kasteelpark is gratis. Voor slechts 5 euro kan men de tentoonstelling van Kaat Tilley en Daniël Ost in het kasteel Coloma bezoeken. RVH.

    www.rosesatcoloma.be

    20-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lesieur

    Lesieur: de kracht van twintig jaar ervaring

     

     

     

    Twee decennia deskundigheid in gezondheid en voeding hebben het merk ISIO4 sterk gemaakt. Het is de eerste olie met een combinatie van vier soorten zaadolie die wetenschappelijk gedoseerd werden om een optimaal gehalte aan vetzuren te krijgen.

     

    ISIO4 is vandaag toonaangevend op de markt van spijsolie in Frankrijk. Lesieur heeft de formule van ISIO4 in de loop der jaren aangepast volgens de onderzoeksontwikkelingen en het productassortiment uitgebreid om zo goed mogelijk te kunnen beantwoordden aan de voedingsbehoeften van de consument.

     

    ISIO4 anticipeert en bewijst dat een voedingsproduct, in dit geval olie om te kruiden en te bakken, tegelijkertijd een culinaire en nutritionele functie kan hebben. Deze olie is niet alleen een lekker ingrediënt in dagelijkse gerechten, maar heeft ook een weldadige invloed op ons lichaam en onze gezondheid.

     

    Uit een onderzoek blijk dat de mens onvoldoende vitamine D tot zich neemt, zodat Lesieur een nieuwe olie lanceert met geoptimaliseerde formule met vitamine D. Deze vitamine heeft een essentiële rol in ons lichaam, aangezien ze verantwoordelijk is voor botmineralisatie, maar ook een invloed heeft op het weerstandsvermogen. EFSA heeft bovenden de claim ‘vitamine D draagt bij tot de normale werking van het immuunsysteem’ goedgekeurd.

    Idealiter zou 2/3 van de hoeveelheid vitamine D moeten voortkomen uit de synthese van deze vitamine door het lichaam onder invloed van zonlicht, het resterende derde moet uit de voeding worden gehaald. Door het niet al te gunstige klimaat en eetgewoonten die weinig bevorderlijk zijn voor de consumptie van natuurlijke bronnen, hebben de meeste Belgen evenwel een tekort aan vitamine D.

     

    Alhoewel ISIO4 en ISIO4 olijf een andere formule en verpakking krijgen, zijn de ISIO4 vinaigrettes die Lesieur lanceert de grote noviteit. Er komen twee vinaigrettes: ISIO4 met rode wijnazijn en uien sjalotten en ISIO4 appelazijn en appelen honing. De erg mooie en ergonomische fles van 450ml is ontworpen om met de hand geschud te worden als een shaker. Enkele seconden volstaan om de heerlijke mix te proeven. Beide vinaigrettes zijn vanaf volgende maand verkrijgbaar. RVH.

     





    18-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Single Hop bieren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DELHAIZE BELGIE PRESENTEERT BIERLIEFHEBBERS DRIE “SINGLE HOP”- BIEREN IN BEPERKTE OPLAGE

     

     

     

    Vanaf 17 juni stelt het huismerk van Delhaize drie soorten “Single Hop”-bier voor in beperkte oplage. Het bijzondere aan deze bieren is dat ze slechts één soort hop bevatten. Ze zijn elk gemaakt met een verschillende hopsoort, afkomstig uit een ander land. Zo komt de unieke smaak die de hop aan elk van de bieren afgeeft, nog meer tot zijn recht.

     

    Vanaf 17 juni is er voor bepaalde tijd een speciaal nieuw bier in de rekken van Delhaize te vinden: de “Single Hop”-bieren. In tegenstelling tot de klassieke bieren, die verschillende hopsoorten combineren, bevatten deze bieren slechts één hopsoort, vandaar de naam Single Hop. Doordat er slechts één soort hop gebruikt wordt, komt de unieke smaak die de hop afgeeft aan het bier, nog meer tot zijn recht. Met deze Single Hopserie geeft Delhaize haar klanten de mogelijkheid om bieren te proeven die gebrouwen werden met ingrediënten van uitzonderlijke kwaliteit, die de smaak en het aroma van de hop benadrukken.

     

    De drie “Single Hop”-bieren van Delhaize hebben exact dezelfde samenstelling en dezelfde hoeveelheid hop. Het enige verschil tussen de bieren is een andere hopsoort. Om de degustatie-ervaring nog unieker te maken, heeft Delhaize gekozen voor drie hopsoorten die afkomstig zijn uit drie totaal verschillende landen. De East Kent Goldings is een zachte “bloeiende” hop met bioaccenten, afkomstig uit Engeland maar geteeld in Vlamertinge in België. Het bier past perfect bij warme vis en wokgerechten. De hopsoort Cascade wordt geteeld in Mabton, in de Noord-Amerikaanse staat Washington. De belangerijkste aroma’s bezitten een zweem van citrusvruchten en gaan uitstekend bij het aperitief en koude visschotels. De hopsoort Nelson Sauvin wordt geteeld in Nieuw-Zeeland. Deze variëteit bevat volle en zoete aroma’s en gaat perfect samen met stoofpotjes en desserts.

     

    De “Single Hop”-bieren van Delhaize worden verkocht in flessen van 75 cl en het acoholpercentage bedraagt 7%. In april 2011 werden er van elke soort 4000 flessen gebrouwd en gebotteld. Vanaf deze week is een beperkte oplage te koop tegen een zeer aantrekkelijke prijs van € 3,75 per fles. RVH.

     

    17-06-2011 om 21:57 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mercure Eindhoven

    Mercure opent franchisehotel in Eindhoven

     

     

     

    Mercure hotels, het hotelmerk uit het middenklassensegment van Accor, opende recent een nieuw Mercure hotel in Eindhoven. Het bekende Amrâth Hotel Pierre werd omgedoopt tot Mercure Eindhoven. De directie van Amrâth Hôtels is enthousiast dat zijn onlangs volledig vernieuwde viersterrenhotel voortaan als franchisehotel onder het merk Mercure zal voortbestaan. Hiermee is het 12de Mercure hotel van Accor in Nederland een feit.

     

    Amrâth Hotels kan dankzij dit franchisecontract gebruikmaken van het sterke merk Mercure, dat in vijftig landen wordt vertegenwoordigd. Door het gebruik van Accor’s reserverings- en distributiesysteem wordt het nieuwe Mercure hotel wereldwijd op de kaart gezet. “Ons oude Amrâth Hotel Pierre hebben wij gerenoveerd tot een vrijwel nieuw hotel en hierbij hoort een nieuwe naam. De franchiseovereenkomst met het internationaal vertrouwde merk Mercure past perfect bij ons nieuwe hotel en het netwerk van Accor vergroot het bereik naar de internationale gasten", aldus Kaspar van Eijl, eigenaar van Amrâth Hôtels.

     

    Het viersterrenhotel Mercure Eindhoven – gelegen aan de Leenderweg 80 – telt 60 moderne, ruime kamers, die onlangs geheel zijn vernieuwd. In elke kamer hangen foto’s van Glow, het internationaal Lichtfestival in Eindhoven. Het hotelrestaurant La Columbine biedt plaats aan 60 gasten. Door zijn gunstige ligging aan de rand van het centrum en dichtbij de Ring en de luchthaven, is het nieuwe Mercure Eindhoven zeer geschikt als locatie voor zakelijke bijeenkomsten, recepties en evenementen. Het hotel beschikt over drie goed uitgeruste, multifunctionele zalen. Gasten kunnen bovendien kosteloos parkeren op het eigen parkeerterrein. RVH.

    www.mercure.com.

    17-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eilat op het vakantiemenu

    CORENDON ZET EILAT WEER OP HET VAKANTIEMENU

     

     

     

    Corendon Vliegvakanties voegt een nieuwe bestemming toe aan zijn aanbod: de Israëlische badplaats Eilat. Dat is het gevolg van de rechtstreekse vluchten die de nieuwe luchtvaartmaatschappij Corendon Dutch Airlines inlegt tussen Amsterdam en het zonovergoten Eilat. Iedere donderdag en zondag vliegt een moderne Boeing 737-800 heen en weer tussen beide luchthavens.

     

    De reizigers van Corendon kunnen er kiezen tussen een strandverblijf, een rondreis of een combinatie van beiden. Het prachtige Eilat is de perfecte strandbestemming. De meest zuidelijke stad van Israël krijgt nauwelijks regen en geniet het hele jaar van aangename temperaturen dankzij haar ligging aan de Rode Zee. De stad heeft een ruim assortiment aan restaurants, discotheken en kleurrijke winkeltjes, en op de sfeervolle zeeboulevard worden 's zomers levendige bazaars georganiseerd. Voorts zijn er tal van attracties voor gezinnen met kinderen. Nieuw is het hightech themapark Kings City dat helemaal in het teken staat van de Bijbelverhalen. Leuk om weten: in Eilat betaal je geen belasting waardoor je in winkels, taxi's en restaurants een stuk minder betaalt dan elders in Israël.

     

    Eilat staat al decennialang bekend om haar uitnodigende stranden maar de grootste troef is ongetwijfeld het kristalheldere water van de Rode Zee. Het zeewater heeft een gemiddelde temperatuur van 20 graden en voor de kust van Eilat liggen enkele van de mooiste duikplekken ter wereld. De bekendste plek is wellicht Dolphin Reef waar wilde dolfijnen zich graag vertonen. Wie niet duikt, kan terecht in het onderwater observatorium van de Coral Reserve Beach of kan het onderwaterleven bekijken van op een boot met glazen bodem.

     

    Vlak buiten de stad liggen archeologische vindplaatsen en prachtige natuurplekjes zoals het Timna National Park (met de zogenaamde Zuilen van Salomon) of de Negev Desert Botanical Garden. De Negevwoestijn leent zich trouwens perfect voor kameel- en wandeltochten of voor jeepsafari's. Eilat is ook de ideale uitvalsbasis om Israël te verkennen. RVH.

    www.corendon.be





    17-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruidvat juwelenlijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    KRUIDVAT VERRAST MET JUWELENLIJN IN ECHT ZILVER EN GOUD

    Unieke spaaractie bij Kruidvat

     

     

     

     

     

    "Steeds verrassend, altijd voordelig", dat is Kruidvat zeker. De drogisterijketen lanceert een spaaractie waarmee een unieke collectie juwelen in zilver en goud kan worden verkregen. De juwelenlijn, genaamd Di Lusso, zal in alle Kruidvatwinkels verkrijgbaar zijn en biedt mooie en kwalitatief hoogstaande juwelen. Klanten kunnen zich voor een schappelijke prijs een juweel verschaffen. Elke klant krijgt een spaarkaart, waarmee hij of zij punten kan verdienen om een juweel uit de collectie te kiezen, mits een kleine financiële bijdrage. Ann Van Elsen, die wel houdt van wat glitter en glamour, is alvast fan.

     

    Di Lusso, uniek - stijlvol - betaalbaar

    Als enige drogisterijketen in België lanceert Kruidvat een unieke reeks gouden en zilveren juwelen. De klanten ontvangen een digitale spaarkaart en een brochure, waarmee ze tot 31 mei 2012 juweelpunten kunnen sparen. Per aankoop van €5 ontvangen zij een spaarpunt. Met die punten kunnen ze hun droomjuweel uit de Di Lusso-collectie sparen. Bij eigen merk artikelen van Kruidvat krijgen klanten een extra punt. Ook worden bij speciale acties regelmatig extra punten weggegeven, zodat klanten snel een hoog spaarsaldo kunnen bemachtigen. Naast de spaarpunten moeten klanten slechts een kleine bijdrage neerleggen eer ze het juweel in handen hebben.

     

    Ann Van Elsen schittert als gezicht van Di Lusso

    Bekende mama en ex-miss België Ann Van Elsen reageert enthousiast: "De juwelen van Di Lusso zijn helemaal mijn stijl. Ik vind er kettinkjes en oorbellen voor elke gelegenheid. Of ik nu gewoon ga werken en niet te opvallend gekleed ga of ik moet naar een exclusief feestje, Di Lusso maakt mijn outfit telkens helemaal af. Naast het stijlvolle aspect, vind ik het ook leuk dat iedereen de juwelen kan aankopen. Je houdt er echt geen financiële kater aan over, je kan gewoon rustig sparen telkens je bij Kruidvat je aankopen doet. RVH.

    www.kruidvat.be

    15-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grote Mercure wijnen

    De Grote Mercure Wijnen: de nieuwe wijnkaart is er!

     

     

     

     

    Het proeven van de wijnen bij Mercure is veel meer dan een specialiteit : het is een kunst. De selectie van Grote Wijnen van Mercure, erkend door de wijnsector en de wijnliefhebber, is ieder jaar opnieuw verleidelijk vanwege de kwaliteit en de rijkdom van de wijnen en ...vanwege de prijzen. En dat al bijna 30 jaar lang.

     

    De wijnen op de kaart van Mercure, die ons het komende jaar weelderige smaken zullen brengen. Dit jaar is de selectie voor België " blind " gekozen door oenologen en directeuren van de hotels en de restaurants van Mercure. Zij hebben een keuze gemaakt uit de Franse selectie van 60 wijnen geselecteerd onder andere door de " Echansons d'Or Mercure ", meesters op het gebied van de combinatie van wijn en smaak.

     

    De nieuwe wijnkaart van de Grote Mercure Wijnen is tot eind april 2012 op alle tafels van de Mercure restaurants in België te vinden. Om de keuze voor de klant makkelijker te maken is het aanbod verdeeld in vier grote smaakcategorieën en worden de kwaliteiten en bijzondere eigenschappen van elke wijnsoort beschreven.

     

    Op de kaart van de " Grote Mercure Wijnen " 2011-2012 in de Mercure vestigingen in België:

    Drie frisse en smaakvolle wijnen : CONDRIEU 2009 - E. Guigal (Rhône vallei /Wit ) -

    SANTENAY 1er CRU 2009 - Lucien Muzard et Fils (Bourgogne / Rood) en een ALSACE GRAND CRU SCHLOSSBERG 2008 - Domaine Blanck (Elzas / Wit

     

    Drie lichte en fruitige wijnen : CHABLIS MONTMAINS 1er CRU 2009 - Domaine des Marronniers (Bourgogne / Wit) - SANCERRE LES BELLES VIGNES 2009 - Fournier Père et fils (Loire / Wit) en een BROUILLY CHÂTEAU DE PIERREUX MOMMESSIN 2009 - Famille des Grands Vins (Bourgogne / Rood).

     

    Drie elegante en uitgebalanceerde wijnen: MINERVOIS LA SELECTION DU CHÂTEAU DE BAGNOLES 2007 - Jean Panis (Languedoc-Roussillon / Rood) - PESSAC LEOGNAN CHÂTEAU LE THIL COMTE CLARY 2008 - Scea de Laitre le Thil  (Graves / Rood) en een LISTRAC CHÂTEAU CLARKE 2006 - Baron Edmond de Rothschild (Bordeaux /Rood).

     

    Drie volle en krachtige wijnen : GEVREY CHAMBERTIN VIEILLES VIGNES 2009 - Frédéric Magnien (Bourgogne / Rood) - MOREY SAINT DENIS COEUR D'ARGILE 2007 - Frédéric Magnien (Bourgogne / Rood) en een NERO D'AVOLA CALATRASI 2008 - Pardela Wines (Sicilië, Italië / Rood).

     

    Twaalf wijnen naar keuze te ontdekken tot eind april 2012 op de tafels bij de zeven Mercure Hotels in België  - Brussel (Centrum en Airport), Luik, Leuven, Louvain-la-Neuve, Mechelen en Bergen.

     

    Meer dan 35 jaar al, vertegenwoordigt Mercure binnen de groep Accor de gastvrijheid en vakkennis in dienst van een verblijf op maat. In ruim 50 landen over de hele wereld biedt Mercure hotels aan met een persoonlijke stijl, niet alleen op het vlak van interieur maar ook qua dienstverlening. De hôteliers van de 700 Mercure-hotels zijn ware professionals in gastvrijheid: toegewijd en attent, met aandacht en een luisterend oor voor elke klant. Zo bezorgen zij hun gasten aangename en ontspannende momenten in een warme, gastvrije omgeving met optimaal comfort. RVH.

    www.mercure.com

    15-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etihad

    Etihad vanaf november naar de Seychellen 

     

     

     

     

    Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, vliegt vanaf 1 november 2011 naar Mahé, een eiland dat deel uitmaakt van de Seychellen.

     

    Etihad zal vier keer per week tussen thuisbasis Abu Dhabi en de Seychellen vliegen. Voor de vluchten wordt een Airbus A320 ingezet, die uitgerust is met twee klassen (Pearl Business en Coral Economy) en per week 1.088 passagiers kan vervoeren.

     

    “We zien dat de eilanden van de Seychellen steeds meer als luxe reisbestemming in de smaak vallen bij reizigers vanuit de Verenigde Arabische Emiraten en vanuit Europa. Onlangs nog brachten zelfs de nieuwe hertog en hertogin van Cambridge er hun huwelijksreis door. Met het oog op de vele reizigers die in de winter de zon willen opzoeken, leek november ons het ideale moment om de nieuwe route te introduceren,” zegt James Hogan, Chief Executive Officer van Etihad. RVH.


    15-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Berghoff
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuw BergHOFF, voor de milieubewuste kok

     

     

     

     

    Keukenhulpjes worden meer en meer vervaardigd uit bamboe. De hulpjes zijn niet alleen makkelijk in onderhoud, ze zijn ook erg hygiënisch en vooral mooi! De Earthchef bamboelijn bestaat uit verschillende afmetingen van hak- en snijplanken, een saladekom en een tweedelige slaset.

     

    Met deze tweedelige slaset raak je helemaal in de stemming. De slaset past perfect in je hand zodat sla opdienen nog eenvoudiger wordt. De tweedelige slaset van Earthchef is gemaakt van de zijkant van de bamboe, die zachter is dan het uiteinde.

     

    Gebruik de Eartchchef saladekom om je heerlijke zomerse salade in op de dienen. Behalve om salades mee te serveren is hij ook erg geschikt voor pasta’s, of om te gebruiken als fruitschaal. De saladekom is ook veraardigd uit de zachtere zijkant van de bamboe.

     

    De Earthchef snijplanken kan je gebruiken voor alle soorten hak- en snijwerkzaamheden, zoals voor vlees, vis, brood, fruit en groenten of voor het serveren van gerechten als sushi of antipasti. Deze hak- en snijplanken zijn gemaakt van het einde van de bamboe. Dit is het hardste deel van de bamboe en biedt de hoogste kwaliteit. Ideaal voor intensief snijden en hakken.

     

    Bamboe producten mogen niet in de vaatwasser. De hitte van de vaatwasser zal de bamboe doen uitdrogen waardoor het splijt. Als de plank enigszins uitgedroogd is, kan een dunne laag minerale olie de snijplank terug in zijn oorspronkelijke staat brengen. Zo’n maandelijkse behandeling zal de levensduur van de snijplank zeker verlengen.

    Bamboe is een duurzaam, rendabel en ecologisch verantwoorder dan hout. Hierdoor is bamboe de ideale vernieuwbare woord alternatief voor het wereldwijd kappen van de kost-natuurlijke grondstof. RVH.

    www.earthchef.net en www.berghoffworldwide.com

    14-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bruis zoals je wil

    Bruis zoals je wil in 2011, met het intense of licht bruisende water van SPA!

     

     

     

     

    Spadel zet zijn innovatiestrategie verder door het gamma pet-flessen van het natuurlijk, bruisende mineraalwater Spa te moderniseren en te verjongen. Een Belgisch bruiswatermerk met twee varianten van bubbels : ‘intens’ voor Spa Barisart en ‘natuurlijk licht’ bruisend voor Spa Marie-Henriette. Kies voor de bubbels die u het beste liggen, al naargelang uw aanvoelen op dat moment of uw specifieke behoeftes voor een unieke en natuurlijke verfrissing.

     

    Wilt u zich verfrissen en meer pit voelen ? Kies dan voor Spa Barisart. Zin om u te ontspannen of voor een beetje zachtheid ? Laat u dan verleiden door de delicate bubbels van Spa Marie-Henriette. Het nieuwe bruisende gamma van Spa stelt vernieuwde pet-flessen voor die jonger, moderner en dynamischer zijn en hun ‘bubbels’ accentueren..

    Trouw aan zijn voortrekkersrol op vlak van duurzame oplossingen, maakt Spadel gebruik van de gelegenheid om nog verder te gaan in zijn ecologische engagement : 100% recycleerbare flessen, die 25% gerecycleerde pet bevatten, etiketten uit gerecycleerd papier bedrukt met plantaardige inkt. Ten slotte, zeggen de flessen van 50 cl en 1 l van Spa Barisart hun rode kleur vaarwel om de recyclage in België te optimaliseren.

     

    De wereld van de natuurlijke mineraalwaters is in beroering. De markt van de koolzuurhoudend waters kent een voortdurende positieve evolutie : + 5,3% in waarde en + 2,1% in volume voor 2010 op het gebied van thuisconsumptie. In het totaal hebben de Belgen in 2010 154 miljoen liter natuurlijk, bruisend mineraalwater gedronken.

     

    Lange tijd waren ze vrijgezel, maar nu zijn Spa Barisart en Spa Marie-Henriette eindelijk verenigd. Samengebracht onder de gemeenschappelijke naam ‘Spa bruisend’, gunnen de twee mythische natuurlijke mineraalwaters zichzelf een jongere, homogene en moderne look. Vaarwel, rode fles Barisart ! Weg met dat groene kleedje van Marie-Henriette! De twee gamma’s tonen zich vanaf nu in alle transparantie, maar blijven hun eigenheid benadrukken via de etiketten en doppen die hun kleurcode bewaren.

    Het nieuwe bruisende gamma is vanaf nu dus homogeen, met de lijnen van de flessen die geharmoniseerd zijn met het gamma natuurlijke mineraalwaters Spa Reine. De nieuwe flessen tonen eveneens het vernieuwde logo dat de Pierrot doet heropleven, op een voor het merk dynamische manier. RVH.

     





    12-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    11-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Exki 10de vejaardag

    EXKi viert 10e verjaardag

    Successtory gaat door met internationale uitbreiding

     

     

     

     

    EXKi kwam op de markt in 2001 en ontsproot aan de verbeelding van drie Belgen. In luttele jaren ontpopte het merk zich tot de specialist in kwalitatieve snelrestauratie. Het EXKi-net telt momenteel 52 restaurants in België, Frankrijk, Luxemburg en Italië. En volgende maand opent het Belgische bedrijf zijn allereerste restaurant in Nederland. Voor zijn tiende verjaardag zet EXKi opnieuw de toppers op de kaart die klanten het meest konden verleiden en lanceert EXKi een grote wedstrijd voor kinderen.

     

    In tien jaar tijd vertoonde het Belgische restaurant een gezonde groei, niet alleen in België, maar ook buiten onze grenzen. EXKi’s gezonde en evenwichtige recepten, bereid met de beste, natuurlijke en verse ingrediënten, konden flink wat klanten verleiden in Frankrijk, Luxemburg en Italië. De internationale groei bleek een succes. Daarom besliste EXKi om internationaal nog meer uit te breiden met in juni de opening van een eerste restaurant in Nederland en nieuwe restaurants in Parijs.

     

    Voor zijn tiende verjaardag lanceert EXKi zijn nieuwe gamma “10 jaar! Best Of van onze recepten”. Dit gamma zet de beste recepten die klanten het meest bekoorden opnieuw op de kaart. Het restaurant lanceert ook een grote wedstrijd voor kinderen: “mijn eigen sandwich!” , enkel bestemd voor kinderen die geboren zijn in 2001 en dus net als EXKi hun tiende verjaardag vieren. Ze loopt van 28 april tot 31 juli. In die periode creëren de kinderen die deelnemen hun eigen recept - zoet of zout - met lekkers dat ze graag lusten. De enige regel: het recept moet gezond en natuurlijk zijn en oog hebben voor het leefmilieu. De winnaars (een uit België, een uit Frankrijk en een uit Luxemburg) zullen hun broodjes met hun eigen naam op het menu zien staan in alle EXKi-restaurants.

     

    Sinds het prille begin zet EXKi zich in voor duurzame ontwikkeling. In 2006 besliste de onderneming om haar werking op een nieuwe leest te schoeien en stelde ze een actieplan op - het Re-think-plan - dat op vier fundamenten steunt: leefmilieu, gezondheid, werk en partnerships. Geadviseerd door het WWF, engageert EXKi zich om zijn ecologische voetafdruk te verkleinen en mikt daarbij op 25%. Voor zijn tiende verjaardag berekent EXKi zijn ecologische voetafdruk opnieuw om te kijken hoe dicht het bedrijf bij zijn doel staat. RVH.

    www.exki.be

     





    11-06-2011 om 21:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gkycepure

    EEN NATUURLIJKE AANPAK OM COMPLICATIES BIJ DIABETICI TE VERTRAGEN EN TE VOORKOMEN

     

     

     

    Diabetes en vooral prediabetes zijn ziektes die veelal veel te laat vastgesteld worden omdat ze geen duidelijk herkenbare ziektesymptomen vertonen.

     

    De complicaties daarentegen beginnen zich al te vormen alvorens de ziekte wordt vastgesteld. Deze kunnen zeer ernstig en zeer schadelijk worden. Het gaat dan voornamelijk over vasculaire problemen: zowel micro-vasculair ter hoogte van de ogen, de nieren en de voeten als macro-vasculair ter hoogte van de aderen, het hart en de hersenen.

     

    Het is bovendien essentieel dat, op het moment dat de ziekte wordt vastgesteld, de patiënt zijn voedingsgewoonten aanpast. Dit wordt niet altijd in acht genomen waardoor de efficiëntie ervan beperkt is.

     

    GLYCEPURE is een natuurlijk en innovatief voedingssupplement. Het is inderdaad zo dat Glycepure enerzijds bestanddelen van kaneel en chroom bevat. Deze hebben hun doeltreffendheid al bewezen door de suikerwaarden in het bloed te regelen en eveneens te vermijden dat er complicaties zouden optreden als gevolg van deze te hoge suikerwaarden.

     

    Maar Glycepure bevat anderzijds ook antioxidanten, zoals kaneel, flavonoïden van bosbessen, selenium, zink en luteïne die een preventieve invloed hebben op vasculaire problemen bij diabetici.

     

    Het gaat hier dus om een voedingssupplement zonder bijwerkingen en toxische effecten die zowel de suikerwaarde in het bloed regelt als antioxidanten bevat die een invloed hebben op het vasculaire systeem. Door deze twee mechanismen in Glycepure kunnen vasculaire complicaties bij diabetici voorkomen worden.

     

    Een controle van uw bloedsuikergehalte vanaf de eerste tekenen van prediabetes is aangeraden, zo vermijdt u dat een banaal probleem in een ernstige stoornis veranderd. Elke maand vindt met op de site www.glycepure.com/recepten.html een recept met een laag suikergehalte. Bv.: Zalmfilets in papillot met paprikapuree, een fragment uit het boek : Le régime “anti-diabète”. La solution dans votre assiette.
    Dr Jacques Médart et Michel Montignac. RVH.

    www.glycepure.com







    11-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Konijn, bbq vedette
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Konijn, van winterkost naar barbecuevedette

     

     

     

    40% van het verbruik van konijnenvlees situeert zich in de lente en de zomer. Konijn is al lang niet meer synoniem voor winterse stoofschotels. Dat blijkt uit verbruiksonderzoek uitgevoerd door GfK Panel Services Belgium.


    Eigenlijk zou die evolutie niet mogen verwonderen. Er is een trend naar gezonder en minder vet. Met een gemiddelde van ongeveer 8 g vet per 100 g behoort konijn tot de magere vleessoorten. Het vlees is bovendien mals en licht verteerbaar.


    De actuele konijnenrecepten die je her en der vindt, bewijzen het: konijn leent zich goed tot snelle, moderne en lichte bereidingen. Wat culinaire mogelijkheden betreft, kan je bovendien vele kanten uit. Stomen, wokken, microgolfoven, grillen, barbecuen, eenpansgerecht of tajine, mediterraans of exotisch getint: het kan allemaal met konijn!


    Het toegenomen succes van konijnenvlees is mee te danken aan de beschikbaarheid van konijnendelen en bereide konijnengerechten. Waar je vroeger konijn in zijn geheel diende te kopen, kan je nu opteren voor één specifiek deel, bv. bouten, rug, schouders, filets, medaillons. Dit laat veel meer types van recepten toe en je kan alle tafelgasten hetzelfde serveren. RVH.

    11-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cote d'Or

    Côte d’Or verwent je met 2 nieuwigheden.

     

     

     

     

    Er wordt van chocolade gezegd dat hij tegelijk krachtig en zacht is, en dat hij goed is tegen allerhande kwaaltjes. Er worden hem zelfs zinnenprikkelende eigenschappen toegeschreven … Iedereen is dol op chocolade en smelt weg voor zijn smaak.

     

    Sinds 1883 staat Côte d’Or voor een heerlijke, krachtige, authentieke smaak. Dit is het resultaat van een lange traditie en het streven naar superieure kwaliteiten. Dit jaar laat Côte d’Or ons genieten van twee nieuwe recepten. Zo lanceert het een nieuw 100gr formaat van zijn typische tabletten met pure chocolade of melkchocolade. Deze kleine vierkantjes zijn net groot genoeg om 1 voor 1 weg te smelten in je mond. Een vierkantje puur genot, voor jou en jou alleen.

     

    Met Praliné Intense Amandel en Praliné Intense Hazelnoot worden “chocoholics” op twee nieuwe smaken getrakteerd. In deze chocolades zit een hele noot waarvan de smaak nog intenser wordt door de kracht van de praliné en de chocolade eromheen. RVH.

     

     





    10-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scooternocturnes

    Nieuw: scooternocturnes in het Pajottenland

     

     

     

    Tot en met 30 juni pakt Scootertours.be uit met zgn. scooternocturnes en kan je iedere dag tussen 18u30 en 22u30 scooters huren voor een bijzonder interessant tarief. Zowel verliefde stellen die zin hebben in een romantische uitstap als Bourgondiërs die de streek van geuze en kriek weten te waarderen, zullen vast en zeker genieten van een scootertocht op een lange, warme zomeravond.

     

    Wie deelneemt aan een scooternocturne zal onmiddellijk merken hoe mooi het Pajotse landschap is wanneer het gehuld is in de warme kleuren van de ondergaande zon. Scootertours.be tekende verscheidene mooie routes uit die zich uitstekend lenen voor een romantische, ontspannende uitstap na een drukke werkdag of op een weekendavond. Onderweg kan je op een van de caféterrassen genieten van een lekkere geuze of kriek.

     

    De scooternocturnes kunnen geboekt worden tot eind juni. Tussen 18u30 en 22u30 betaal je slechts 30 euro per scooter (min. 2 scooters - incl. huur van de helmen en verzekering).

     

    Het scooterverhuurproject van het Pajottenland werd gelanceerd in augustus 2010. Sedertdien kent het een alsmaar toenemend succes. Op dit ogenblik zijn er tien scooters van 50cc beschikbaar voor verhuur. Een scooter huren overdag kost slechts 69 euro. Vanaf twee scooters betaal je slechts 50 euro per scooter per dag. Voor een heel weekend (van vrijdagavond tot maandagochtend) betaal je slechts 100 euro per scooter. Er zijn drie officiële startplaatsen: Eizeringen (aan de befaamde geuzeherberg 'In de Verzekering tegen de Grote Dorst' ), Vlezenbeek en Beersel. RVH.

    www.scootertours.be

     

    10-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kinderen kiezen voor kip
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kinderen kiezen voor kip

     

     

     

    Kinderen hebben een grote invloed op wat er gegeten wordt binnen het gezin. Verbruiksonderzoek wijst uit dat kinderen vaak opteren voor kip. Gezinnen met kinderen zijn goed voor meer de helft van het kipverbruik in ons land (Bron: GfK Panel Services Belgium).


    Vreemd is dat niet. Kip is neutraal van smaak, heeft een malse structuur en laat veel variatie in bereidingswijzen toe. Bovendien is het betaalbaar. Ideaal dus voor gezinnen met kinderen. Kip wordt al maar meer in delen of bereid verkocht. Ruim driekwart wordt onder deze vorm verkocht, een kwart is voor de klassieke hele braadkip.

    Opmerkelijk is de nóg groeiende populariteit van kipfilet. Kipfilet is het magerste deel van de kip. Zijn populariteit hangt zeker samen met de trend naar lichtere en gezondere maaltijden maar ook met de trend naar meer exotische bereidingen.
    In volume blijft de verwerkte kip (kipschnitzel, kippenworst, vol-au-vent en kipsnacks,…) de grootste aftrek genieten. De kippenbout, sappig en smakelijk, behoudt zijn fans. RVH.



     

    09-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!