Inhoud blog
  • Entertainment voor iedereen
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    05-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SodaStream siropen vol zomerzon

    SodaStream-siropen vol zomerzon!

     

     

     

    SodaStream lanceert drie nieuwe smaken vol Zuiderse zon: Mexican Lime, Florida Grapefruit en Valencia Orange. Heerlijke citrussmaken, die nu tijdelijk in beperkte reeks verkrijgbaar zijn. Ontdek de sprankelende verfrissing van limoen, pompelmoes en sinaasappel, maar zonder milieubelastende flessen en blikjes: heerlijke ecofrisdranken met een superkleine CO2-voetafdruk.

     

    Milieuvriendelijk genieten

     

    SodaStream is hét merk voor wie milieubewust door het leven wil gaan. Met SodaStream drankenmakers maak je van gewoon kraantjeswater in een oogwenk frisdrank en bruiswater. Zonder energie te verbruiken, zonder afval te creëren en zonder dat je nog flessen moet aanslepen. De bubbels komen uit een hervulbare koolzuurgascilinder die overal verkrijgbaar is. De speciale drukbestendige PET-flessen gaan ongeveer drie jaar mee en de geconcentreerde siropen zitten in flesjes die goed zijn voor 9 tot 12 liter frisdrank. Het verschil met retourflessen of wegwerpverpakkingen over een dergelijke periode betekent een gigantische besparing op energie voor productie, distributie, transport en recycling.

     

    Siropen

    SodaStream biedt een waaier van siropen van fruitig en licht bruisend tot fris en sterk bruisend. Van tonic tot energy drink, van orange tot pink grapefruit of cassis. Je vindt het allemaal in een heel breed aanbod. Alle siropen bevatten standaard 50% minder suiker dan reguliere frisdranken én er zijn ook lightvarianten te verkrijgen. De siropen zitten in kleine plastic flesjes die bij het pmd-afval mogen. RVH.

    www.sodastream.com

     







    05-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Banana moon

    Banana Moon

     

     

     

    Kleur is de leidraad van de Banana Moon collectie. Alle kleuren van de regenboog komen aan bod. In effen versie of in motieven, van paisleyprints tot exotische bloemen. De brede waaier van modellen zorgt ervoor dat elke vrouw het juiste badpak voor haar figuur en haar mood vindt.

     

    Xtra Life LYCRA®, de nieuwe vezel in de badmode, maakt komaf met badpakken die na verloop van tijd hun vorm en steun verliezen. Bovendien is deze vezel chloorbestendig zodat de badpakken langer mooi blijven.

     

    Xtra Life LYCRA® is een elastaanvezel en wordt altijd in samenstellingen met andere vezels gebruikt, goed voor een unieke elasticiteit die kan uitgerokken worden tot het zevenvoud van zijn oorspronkelijk lengte om daarna weer zijn oorspronkelijke vorm en lengte aan te nemen. De LYCRA® Xtra Life vezel biedt comfort, steun, bewegingsvrijheid en een goede vormvastheid.

     

    Alle natuurlijke en synthetische vezels kunnen met LYCRA®.gecombineerd worden. 2% lycra volstaat al om bovenkledij een goede elasticiteit te bezorgen. Voor de badmode wordt er 20 à 28 % gebruikt.om een perfecte elasticiteit en vormvastheid te bekomen. 

     

    Fashionista’s die het exclusief willen, vinden in de diverse collecties van Banana Moon unieke modellen in unieke kleuren. RVH.









    04-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.erperheide 30 jaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Erperheide viert 30ste verjaardag

     

     

     

     

    Erperheide viert zijn 30ste verjaardag. Vlaams vice-minister-president Geert Bourgeois woonde de ceremonie bij en schonk een maaskei als onderdeel van een mini ‘Stonehenge’ als verjaardagscadeau. Deze mini ‘Stonehenge’ is een natuurlijk klim- en klauter speelelement opgebouwd uit 30 maaskeien. Sinds de opening in 1981 heeft het park in het Limburgse Peer naar schatting 21 miljoen overnachtingen op zijn naam.

     

    Erperheide was het eerste Center Parcs-park buiten Nederland. Van bij het begin was het een begrip in de recreatieve sector in België en speelde het een voortrekkersrol. Erperheide houdt zijn pioniersfaam in eer door te blijven investeren in vernieuwing. In 2010 verwelkomden de 884 medewerkers 224.000 gasten. Het aantal cottages op het 44 hectare grote park is in de loop van de jaren uitgebreid van 450 naar 616.

    “In belangrijke mate met en onder impuls van het Center Parcs management is Peer toeristisch op de kaart gezet. De federale overheid erkende onze gemeente zelfs als toeristisch centrum, met faciliteiten op zon- en feestdagen inzake openingsuren. Samen met Lommel, waar Center Parcs geïnspireerd door het succes van Erperheide het park De Vossemeren bouwde, behoort Peer vandaag tot de top 10 van de Belgische toeristische sector”, legt burgemeester Kelchtermans uit.

     

    “De samenleving verandert tegen een hoog tempo en het toerisme evolueert mee”, benadrukt James Mennekens, CEO Toerisme van de Pierre & Vacances Center Parcs Group. “Center Parcs wil vooroplopen door voortdurend te zoeken naar manieren om onszelf opnieuw uit te vinden en tegelijkertijd trouw te blijven aan wat Center Parcs groot heeft gemaakt. Een cruciaal element van ons beleid is het streven naar duurzaam ondernemerschap. In de manier waarop we bouwen, de natuur respecteren, parken inpassen in de natuurlijke omgeving, de manier waarop we verantwoord met afval en energie omgaan. Wij investeren in grootschalige projecten, maar tegelijkertijd lopen er tientallen projecten op het gebied van duurzaamheid. Ook hierin wil Center Parcs een voortrekkersrol vervullen en een voorbeeld zijn voor de hele branche.” RVH.

     

     

     

    04-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Primark herfstcollectie

    Herfstcollecie Primark

     

     

     

    De herfst van 2011 belooft een spectrum van nieuwe en spannende trends die onze steeds hoger gespannen modeverwachtingen vervullen. Het vuur en de kracht van Primark ontsteken met een sterk verlangen naar nieuwigheid en verandering. De collecties bewegen op het ritme van talrijke referenties met grote aandacht voor kleur en retro-invloeden. De paradoxale mode van het nieuwe seizoen mixt en matcht complex met rock, retro met glamour, sexy met wild en excentriek met minimalistisch.

     

    De trend van felle kleuren zet zich verder met een look van heldere kleurvlakken voor de koudere maanden. Denk aan eenvoudige outfits in diepe herfstkleuren, krachtig blauw, felrood, gebrand goud, kelly- en tealgroen, en heldere Crayola-tinten. Stoffen, en in het bijzonder wolmixen, staan dit seizoen centraal. Zwart is terug in dunne stoffen als chiffon en kant waaraan een flinke dosis ruwheid is toegevoegd.

     

    Er zijn talloze vintage-invloeden zoals een aanhoudende herbeleving van de jaren 1960, alsook een herwerking van de jaren 1970 in glamoureuze vormen met een uitbarsting van intense, kristalheldere herfstkleuren in de naden en kleurvlakken in plaats van de immer heersende prints. De invloeden maken dankbaar gebruik van het lollykleurenpalet, terwijl tegelijkertijd een ruwheid naar boven komt met een terugkeer naar meer aardse kleuren in een romantische stijl.

     

    De blouse duikt dit seizoen steeds weer op. Vul uw garderobe meteen aan door een blouse aan uw must-haves toe te voegen. Denk daarbij vooral aan brede mouwen en fijne strikken. Hemdjurken zijn opnieuw van de partij, terwijl spijkerbroeken op de ingeslagen hippieweg blijven en brede pijpen dit seizoen onontkoombaar zijn. Enkelbroeken en oversized kledingstukken in doffe kleurtinten zijn dit seizoen ook bepalend.

     

    Stijlen en silhouetten kennen een zeker eclecticisme dat tot uiting komt in de drie hoofdthemas: Urban Dreamer, Pop Culture en Wild Romance.

     

    Urban Dreamer : staat in het teken van een uniform van verzorgde, functionele kledingstukken in looks die tijdloze eenvoud uitstralen en het lichaam moeiteloos omsluiten. Zachte, vrouwelijke texturen worden gecombineerd met functionele details voor een stedelijke toets.

    Pop Culture :  naar de levendige kleuren en de manier waarop prints en texturen met elkaar botsen. Preppy snitten zijn jong en eclectisch. Ruitenpatronen in felle kleuren en met retroprints komen op een leuke en rebelse wijze met elkaar in aanvaring.

    Wild Romance : vertelt het verhaal van een ruwe bolster die ons vereert met haar natuurlijke schoonheid door stoffen met een grove textuur maar in glamoureuze vormen, waaronder hemdjurken, midirokken, broeken met platte plooi en het heel belangrijke, op de jaren 1970 geïnspireerde overhemd in chiffon. RVH.

     







    04-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weglooparmband

    Eerste internationale weglooparmband voor kids - gerust op reis met Mondial Assistance

     

     

     

     

    Wat doe je als je kind verloren loopt in een land waar je de taal niet (goed) spreekt? Hoe geraak je zo snel mogelijk weer bij je gevonden zoon of dochter? Mondial Assistance pakt als eerste bijstandsverlener uit met de internationale weglooparmband. Simpel, slim en leuk.

    Het polsbandje heeft een unieke ID-code en ziet er tof uit dankzij de Studio 100 print. Bumba voor de allerkleinsten, Mega Mindy en Piet Piraat voor grotere kids. Het  armbandje met bijhorende Mondial Asisstance Kids verzekering kost 15€ per kind per jaar. Het is online te koop bij de makelaar en in het reiskantoor en de Thomas Cook Travel Shops. Het wordt enkele dagen later thuis geleverd. Wie het koopt in een Thomas Cook Travel Shop kan het meteen meenemen. RVH.





    02-07-2011 om 17:37 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterseizoen P & V
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    WINTERSEIZOEN 2011-2012 Pierre & Vacances GEOPEND

     

     

     

     

    Terwijl de meeste Belgen nog volop genieten van zomerse temperaturen maakt Pierre & Vacances zich nu al op voor een opwindende skiwinter en kondigt de start aan van de verkoop van vakanties in het winterseizoen 2011-2012. Gasten kunnen vanaf nu op www.pv-holidays.be een wintersportvakantie boeken in de mooiste wintersportgebieden van Frankrijk.

     

    Pierre & Vacances biedt zeer betaalbare comfortabele appartementen in meer dan 40 prachtige skigebieden in de Franse Alpen en Pyreneeën waarvan de meeste op een hoogte van meer dan 1.800 meter liggen. Hoe vroeger boeken, hoe aantrekkelijker de aanbiedingen. www.pv-holidays.be.

     

    Bovendien hoeven wintersporters zich geen zorgen te maken over de weersomstandigheden. Zo biedt Pierre & Vacances ook in 2011 haar gasten de Sneeuw Garantie op alle wintersportvakanties. Dit biedt de mogelijk een verzekering af te sluiten, waarbij de vakantie bij geen of te veel sneeuw kan worden geannuleerd. Dit betekent dat zij niet langer hoeven te wachten tot het wintersportseizoen begint om in te schatten in welke gebieden voldoende sneeuw aanwezig is. Met de Sneeuw Garantie - die geldig is voor de aanvang van het verblijf - is het mogelijk nu al te boeken. De annulering geldt voor het verblijf en alle extra voorzieningen die zijn gereserveerd.

     

    Iedereen die gebruik wil maken van de vroegboekingen van Pierre & Vacances kan ook een keuze maken uit het nieuwe aanbod van Pierre & Vacances voor het winterseizoen 2011-2012. Ter illustratie drie nieuwe accommodaties in het prachtige en volledig herontwikkelde wintersportgebied Avoriaz: een aanvulling op het aanbod van Pierre & Vacances Premium. Bovendien zijn Arcs 1950 en Avoriaz 1800 uitgebreid met talrijke Welness-voorzieningen en zijn de resorts Val Thorens, Le Tania en Val d’Isere vernieuwd. RVH.

    Informatie & Boekingen: www.pv-holidays.be - België: 0900 00 009 (€ 0,45/min)

     

     

    02-07-2011 om 17:29 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Replay 30 yaers

    Replay 30 years.

     

     

     

     

    Toen Claudio Buziol in 1981 zijn ‘replay’-collectie lanceerde, was het vooral een avontuur en een grote gok om de casual denim kledij als up-to-date te promoten.

     

    Het label is ondertussen uitgegroeid tot een absolute voltreffer dat in elke winkel die zich als ‘modebewust’ wil catalogeren aanwezig is. Om de fans te plezieren lanceert het label, nu 30 jaar later, een limited-edition in een speciale denim capsule, een capsule die 4 items bevat, nl. een paar 5 zakkenjeans en een heren- en een dameshemd. Van deze capsule worden slechts 500 stuks geproduceerd.

     

    De items uit de capsule worden ook in aparte packages verkocht, tezamen met 2 bandanas, small en large, en een Replay gordelriem. De officiële presentatie van de replay 30 years capsule heeft plaats tijdens de Bread&Butter-show in Berlijn. RVH.

    www.replay.it

     









    02-07-2011 om 17:28 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Replay 30 yaers

    Replay 30 years.

     

     

     

     

    Toen Claudio Buziol in 1981 zijn ‘replay’-collectie lanceerde, was het vooral een avontuur en een grote gok om de casual denim kledij als up-to-date te promoten.

     

    Het label is ondertussen uitgegroeid tot een absolute voltreffer dat in elke winkel die zich als ‘modebewust’ wil catalogeren aanwezig is. Om de fans te plezieren lanceert het label, nu 30 jaar later, een limited-edition in een speciale denim capsule, een capsule die 4 items bevat, nl. een paar 5 zakkenjeans en een heren- en een dameshemd. Van deze capsule worden slechts 500 stuks geproduceerd.

     

    De items uit de capsule worden ook in aparte packages verkocht, tezamen met 2 bandanas, small en large, en een Replay gordelriem. De officiële presentatie van de replay 30 years capsule heeft plaats tijdens de Bread&Butter-show in Berlijn. RVH.

    www.replay.it

     









    02-07-2011 om 17:28 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Illycaffè
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Illycaffè: summer cocktails voor zwoele zomerdagen

     

     

     

    Illycaffè lanceert twee nieuwe zomercocktails voor de zwoele zomerdagen.

    Voor de Espresso Fichi, behoeft men 30cc illy lungo espresso, 30g agrimontana vijgenjam en 8 ijsblokjes.

    Men giet de illy espresso in de blender en voegt er zowel de ijsblokjes als de vijgenjam aan toe. De ingrediënten ruim 30 seconden mixen en alles zorgvuldig in een kleine Illy Freddo gieten. Heerlijk.

     

    De tweede creatie is een Espresso Albicocca. Hiervoor zijn nodig: 40 cc sterke illy double espresso, 5 cc vloeibare suiker, 20g agrimontana abrikozenjam en 4 à 5 ijsblokjes.

    Na de bereiding van de sterke dubbele espresso, giet men deze in de blender en voegt de andere ingrediënten toe, mengen gedurende 30 seconden en voorzichtig in een kleine Illy Freddo gieten. Smakelijk. RVH.

    02-07-2011 om 17:25 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shandrani: duurzaam toerisme

    Duurzaam toerisme: Shandrani produceert eigen drinkwater

     

     

     

     

    Shandrani Resort & Spa lanceert een groots initiatief om het milieu te beschermen:  het hotel heeft een toestel geïmporteerd om water te filteren. Het water wordt doeltreffend gezuiverd, gebotteld in herbruikbare glazen flessen en opgediend als bruisend of niet-bruisend.

     

    Vorig jaar consumeerden de gasten van Shandrani Resort & Spa in totaal 385.372 plastic flessen lokaal ‘mineraalwater’, maar eigenlijk bestaat ‘mineraalwater’ niet in Mauritius. Het gaat om mechanisch gefilterd en gezuiverd water dat in plastic flessen wordt verkocht. Dat heeft uiteraard een negatieve invloed op het milieu, want plastic is pas na zo’n 40 jaar volledig afgebroken.

     

    Het nieuwe toestel filtert en zuivert water. Tijdens dat proces werd duidelijk dat dit kostbare systeem heel wat voordelen inhoudt. Zo wordt de uitstoot van koolstofdioxide verminderd doordat het water niet meer met vrachtwagens moet worden geleverd uit het centrum van het eiland en kan er drastisch bespaard worden op het vlak van opslag, koeling en handling. Het meest vanzelfsprekende voordeel is uiteraard de positieve impact op het milieu en de beperking van het gedumpte plastic.

     

    Dit nieuwe toestel bij Shandrani is voorzien van een actieve koolstoffilter die het water zuivert en desinfecteert. Het resultaat is kristalhelder water zonder enige geur of onzuiverheden. Bovendien wordt bij dit proces een natuurlijk koelgas gebruikt dat de opwarming van de aarde niet in de hand werkt.

     

    Algemeen directeur Jean-Louis Pismont omschrijft dit project als volgt: “Iedereen heeft het over milieuverantwoordelijkheid en wij onderzochten dan ook vanzelfsprekende manieren om doeltreffend het milieu te beschermen zonder al te grote investeringen. Hotels produceren heel wat afval en moeten manieren vinden om hun impact op het milieu te beperken. Dat hebben wij met succes gedaan.” RVH.

    www.shandrani-resort.com

    02-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gant collection

    Gant collection

     

     

    Elettra Rossellini, dochter van Isabella Rossellini en kleindochter van Ingrid Bergman, is het gezicht van Gant Collection.

     

    Deze afzonderlijke lijn van het kledingmerk GANT bestaat uit zeer elegante stuks voor dames. De collectie is volledig geproduceerd in Europa en is vervaardigd uit luxematerialen met oog voor detail in de afwerking.

     

    Kortom, een collectie waar een geraffineerde en intelligente vrouw als Elettra zich goed in voelt, maar niet alleen zij, het is een collectie waar ook andere dames zich prima in voelen. RVH.







    01-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toerisme Vlaanderen

    Toerisme Vlaanderen gaat Augmented Reality

     

     

     

    Het agentschap Toerisme Vlaanderen ontwikkelde ‘OntdekVlaanderenNU’, een digitale informatielaag op het augmented reality platform Layar. Toeristen met een smartphone kunnen via deze applicatie actuele informatie over Vlaanderen opvragen en gebruiken tijdens hun bezoek. De laag wordt dagelijks bijgewerkt en bevat nu al meer dan 28.000 nuttige adresjes in Vlaanderen en Brussel.

     

    Zowel binnenlandse als buitenlandse bezoekers worden graag op de hoogte gehouden van de bezienswaardigheden en evenementen van hun bestemming. Ze kunnen daarvoor uiteraard een beroep doen op de klassieke toeristische infokantoren, maar de opmars van de mobiele telefonie biedt nu nog meer onthaalmogelijkheden. Mobiele browsers, zoals het open platform Layar, maken het mogelijk om met een smartphone actuele informatie op te vragen in je onmiddellijke omgeving. Daarbij wordt de waarneembare werkelijkheid aangevuld met een extra digitale informatielaag, de zogenaamde augmented reality.

     

    Toerisme Vlaanderen bracht alle toeristische informatie samen in één Layar-laag: ‘OntdekVlaanderenNu’. Geïnteresseerde gebruikers krijgen op hun mobiel toestel toegang tot locatiegebaseerde informatie die wordt toegevoegd aan het camerabeeld. De laag bevat maar liefst 28.000 nuttige toeristische adresjes in Vlaanderen en Brussel, gegroepeerd volgens 17 categorieën en 70 thema’s. De gegevens worden dagelijks bijgewerkt, maar ‘OntdekVlaanderenNU’ is nu al de meest volledige toeristische AR-laag voor Vlaanderen en Brussel.

     

    Om toegang te krijgen tot de digitale informatielaag, moet je over een smartphone beschikken waarop je de AR-applicatie Layar installeert. ( website m.layar.com.) Voorlopig bestaat de ‘OntdekVlaanderenNu’-laag enkel in het Nederlands. Toerisme Vlaanderen werkt momenteel volop aan een Engelstalige versie om ook internationale toeristen de kans te geven om Vlaanderen digitaal te ontdekken. RVH.

     

     

    01-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dolce Summer escape

    Dolce Summer Escape biedt tot 50% korting aan op het goedkoopste aanbod

     

     

     

     

    Dolce Hotels & Resorts stelt ‘Dolce Summer Escape’ voor : een korting tot 50% op het goedkoopste aanbod per nacht, voor twee volwassenen en hun kinderen tot 12 jaar, ontbijt inbegrepen. Het aanbod geldt in de deelnemende hotels tot en met 30 september 2011.

     

    Vele Dolce-bestemmingen zoals Provence, Sitges, Brussel, Chantilly, Las Vegas, Aspen of Napa Valley bieden spa’s, golfterreinen, luxueuze kamers, overdekte zwembaden, een parking en een gratis Wi-Fi, alsook verscheidene andere diensten. De meeste Dolce-adressen zijn gelegen in een oase van wouden, tuinen, parken of wijngaarden.

     

    Dolce Summer Escape toont duidelijk een grote interesse voor families die van een ‘groen’ weekend willen genieten of gewoon van een vakantie waar men tot rust kan komen.

     

    Dolce Hotels and Resorts, een private onderneming bestaande uit 27 prestigieuze hotels, resorts en conferentiehotels in Noord-Amerika en Europa en met hoofdzetel in Montvale, New Jersey, werd opgericht in 1981. Het bedrijf met als meerderheidsaandeelhouder Broadreach Capital Partners telt wereldwijd meer 4000 medewerkers. Meer informatie is beschikbaar op www.dolce.com.

     

    De portefeuille van Dolce omvat vestigingen in België, Frankrijk, Spanje, Duitsland, New York, Connecticut, Nevada, New Jersey, Massachusetts, Pennsylvania, Maryland, Georgia, Michigan, Minnesota, Texas, Colorado, Californië en Ontario.

    Als leider in de meetingindustrie treedt Dolce elk jaar op als gastheer voor een 30.000-tal evenementen en 4 miljoen klanten wereldwijd. De stichter van het bedrijf ontwikkelde het concept ‘congrescentrum’ en het ‘complete vergaderarrangement’ (Complete Meeting Package) die nu beiden door de International Association of Conference Centers als norm worden beschouwd.

    De visie van de onderneming bestaat erin een inspirerende omgeving te creëren die mensen samenbrengt. Het bedrijf wil zijn gasten pure verwennerij bieden, zijn medewerkers uitdagen, zijn eigenaars belonen en fungeren als rolmodel in zijn omgeving. RVH.

     

     





    30-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beerschot kiest voor Palm

    Voetbalclub BEERSCHOT kiest voor PALM

     

     

     

     

    Dat Voetbalclub Beerschot het over een andere boeg gooit is meer dan duidelijk. Voorzitter Patrick Vanoppen kiest resoluut voor verandering op het Kiel: sportief, organisatorisch en nu ook met PALM ! De club kiest namelijk voor een partnership met PALM Breweries, Vanoppen bereikte een akkoord voor de volgende zes jaar.

     

    ‘PALM is the best Beer-schot ” aldus de voorzitter. Het nieuwe bestuur wil dat de supporters terug centraal staan, binnen deze klantgerichte strategie hoort ook een nieuwe brouwer. “ Vanaf de eerste gesprekken voelden we ons perfect bij de directe aanpak en de daadkracht van PALM, wanneer men mekaar goed aanvoelt en er op anticipeert zit het goed, op die manier kan men tot een degelijk partnership op langere termijn komen. Een samenwerking met Beerschot moet een win-win overeenkomst zijn. Het is, samen met de brouwerij, onze intentie de naamsbekendheid van en de sympathie voor PALM mee te verhogen,” .

     

    Naast PALM zullen op het Kiel straks ook de andere bieren van PALM Breweries, zoals ESTAMINET Premium Pils, die onlangs de gouden medaille op de ‘Brewing Industry International Awards 2011’ in London wegkaapte, maar ook RODENBACH en de abdijbieren van Steenbrugge worden geschonken. RVH.

     


     

    29-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pladijs
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pladijs: vis van het jaar

     

     

    De visserijsector heeft samen met VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, voor de 23ste keer een Vis van het Jaar gekozen. Met deze actie waarbij elk jaar een andere vis onder de aandacht wordt gebracht, wil men de consument bewust te maken van het rijke visaanbod in België.

     

    Dit jaar werd opnieuw gekozen voor pladijs of schol die reeds in 1990, 1998 en 2001 eenzelfde nominatie kreeg toebedeeld. Niettegenstaande de pladijs vrij gekend is bij de consument, wordt hij slechts door 8 % van de gezinnen gekocht. Hij kan dus best nog wat ondersteuning gebruiken. Voor de visserij is hij enorm belangrijk. Op Europese schaal is hij de belangrijkste platvis voor de visserij. In aanvoergewicht is pladijs zelfs de belangrijkste vissoort in België.

     

    De actie ‘Vis van het Jaar’ begint op het moment dat het seizoen van de pladijs start. De kwaliteit van de vis is dan optimaal en de aanvoer neemt toe.  Pladijs is het ganse jaar door beschikbaar maar vanaf juni tot einde oktober is hij culinair op zijn best, het visvlees wordt veel steviger van structuur en smakelijker. Vanaf juni gaan de vissers ook selectief vissen op pladijs, de topaanvoer wordt gewoonlijk gerealiseerd in de zomermaanden.

     

    In de zomermaanden vind je meer en meer pladijs op de menukaarten van onze gastronomische restaurants. De trend naar lokale en authentieke seizoensproducten zet zich daar door.

    Traditiegetrouw komt er ook dit jaar een nationale horecawedstrijd voor professionele chefs en wordt de viskok van het jaar gekozen. De finale van de wedstrijd vindt plaats in november tijdens Horeca Expo in Flanders Expo Gent. RVH.

     

     

    28-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Premium SUV Audi Q3

    Premium-SUV in compact formaat: de Audi Q3

     

     

     

    Audi betreedt een nieuw segment met zijn nieuwe compacte premium-SUV Q3. Hij is sportief en efficiënt, veelzijdig en trendy – een type dat zich op alle wegen en paden thuis voelt. De Q3 demonstreert de knowhow van Audi op alle technische domeinen – met zijn licht koetswerk, zijn krachtige en tegelijk energie-efficiënte motoren, zijn dynamisch onderstel en de hoogtechnologische bijstands- en multimediasystemen. Heel wat van die elementen komen rechtstreeks uit de hogere klasse.

     

    De Audi Q3 pakt uit met het sportiefste en meest vooruitstrevende design in zijn segment. Het Singleframe-radiatorrooster met de afgeschuinde hoeken bovenaan domineert de voorzijde, de strak gewelfde motorkap zet de lijnen ervan voort. De wigvormige koplampen zijn naar wens in Xenon plus-uitvoering beschikbaar, inclusief leds voor de dagrijlichten. De grote luchtinlaten verwijzen naar het potentieel van de motoren. De tornadolijn deelt de flanken onder de ruiten op en de dynamische lijn ter hoogte van de zijdrempels zorgt voor extra accenten.

     

    Ondanks zijn coupéachtige lijnen is de Audi Q3 duidelijk herkenbaar als lid van de Q-familie. De kofferklep loopt net zoals bij zijn grote broers Q5 en Q7 door tot de flanken. In combinatie met de Xenon plus-koplampen maken de achterlichten gebruik van ledstroken. De Audi Q3 is 4,39 m lang, 1,83 m breed en 1,60 m hoog, inclusief dakrailing. Zijn Cw van 0,32 bepaalt nieuwe normen in dit segment; de gesloten voertuigbodem zorgt ook onder de wagen voor een optimale luchtstroming. Het optische pakket Offroad Audi exclusive verleent de Q3 een brede en robuuste look. Het S line-exterieurpack benadrukt zijn sportieve uitstraling. In voorwielaangedreven versie zet de nieuwe Audi niet eens 1.500 kg op de weegschaal.

     

    In het ruime interieur van de Audi Q3 wordt de strakke, gespierde lijn van het exterieurdesign harmonieus doorgetrokken. Een grote boog – de wrap-around, bekend uit de grote modellen van het merk – omringt de bestuurder en de passagier vooraan. De horizontale opdeling van het instrumentenbord beklemtoont de breedte. Het optionele, tot zeven duim grote kleurenscherm – een nieuwigheid in de Q-modelreeks – bevindt zich boven op het instrumentenbord.

     

    De bediening van de Audi Q3 is logisch opgebouwd en intuïtief begrijpbaar. Het audiosysteem chorus met Aux In-aansluiting is net zoals de klimaatregeling en een uitgebreid pakket beschermingssystemen standaard. Het hoge technologische niveau van de Q3 wordt in de verf gezet door de vele highend opties. Daartoe behoren onder meer de boordcomputer met ‘efficiency programme’, een sfeerverlichtingspack met tal van leds, een panoramisch glazen dak, een opbergmodule, sportzetels, elektrisch verstel- en verwarmbare zetels, de comfortsleutel voor de vergrendeling en ontgrendeling van de wagen en het starten van de motor met een druk op de knop, een klimaatregeling met twee zones, verduisterde ruiten achteraan en een met leder bekleed driespakig stuur met een nieuw specifiek Q-design. Voor een intelligente verlichting van de rijbaan zorgen de grootlichtassistent of het systeem adaptive light (met Xenon plus-koplampen).

     

    De koffer van de Audi Q3 biedt ruimte te over voor vrijetijds- en sportuitrusting. Het volume van 460 l kan worden uitgebreid tot 1.365 l door de deelbare rugleuning van de achterzetels neer te klappen. Een dakrailing is standaard.

     

    De Audi Q3 wordt in vier motorversies aangeboden, alle met vier cilinders. Bij aanvang is er de keuze uit twee benzinemotoren en een TDI-motor, kort na de lancering volgt een tweede TDI. De vier motoren hebben een cilinderinhoud van 2,0 l en bieden een krachtig vermogen en een riant koppel, van 280 tot 380 Nm. Alle combineren ze de doeltreffende efficiëntieverhogende technologieën met elkaar.

     

    Audi pakt voor de Q3 uit met een hele reeks infotainmenttechnologieën. Het connectivity-pack bijvoorbeeld omvat de Audi Music Interface, voor de aansluiting van mobiele muziekspelers, en een navigatiesysteem, dat de klant meteen of op een later tijdstip kan activeren met behulp van een SD-kaart die als accessoire verkrijgbaar is. Dankzij de onlineverbinding via de Bluetooth-autotelefoon kunnen de beelden van Google Earth worden gebruikt voor de routeweergave. De online verkeersinformatie informeert over de verkeersintensiteit op het gekozen traject,  uiterst actueel en precies, gezien de informatie afkomstig is van tal van voertuigen.

     

    De verkoop van de Audi Q3, die in het Spaanse Martorell nabij Barcelona geproduceerd wordt, start in juni.

     









    24-06-2011 om 20:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bamboe snijplanken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    BergHOFF, breng wat groen in je leven

     

    Het BergHOFF Studio Line gamma breidt uit met kleurrijke bamboe snijplanken. Ben je een kok die van kwaliteit en duurzaamheid houdt? Dan zijn deze bamboe snijplanken met een vleugje limoengroen zeker iets voor jou. Ze ogen niet enkel aantrekkelijk, ze zijn bovendien ook praktisch, hygiënisch en ecologisch verantwoord.

     

    Bamboe heeft het voordeel dat het heel sterk is, waardoor krassen niet zo snel verschijnen en bacteriën geen vrij spel krijgen in de groeven. De snijplank is gemakkelijk te gebruiken voor het hakken van groentjes, fruit, kruiden en het snijden van brood en vlees. Een schuin afhellend werkvlak zorgt ervoor dat vleesjus en dergelijke kunnen worden opgevangen in de sapgroef. Eenvoudig te reinigen, dus bijzonder hygiënisch. De BergHOFF Studio Line snijplanken zijn verkrijgbaar in verschillende vormen en formaten.

     

    Naast een zekere kennis, geduld en passie, is het bij het koken ook belangrijk dat je het juiste materiaal gebruikt. BergHOFF Studio Line ontwikkelt daarom uitsluitend producten die dit proces aangenamer en gemakkelijker maken. BergHOFF Studio Line draagt gezondheid en veiligheid hoog in het vaandel en streven naar de perfecte combinatie van kwaliteit, klasse en efficiëntie. RVH.

    22-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Airport Charles de Gaulle: la conciergerie

    Nieuw op Charles de Gaulle: La Conciergerie

     

     

     

    Zowel voor vertrekkende als voor aankomende passagiers en voor transitreizigers lanceert Aéroports de Paris een nieuwe vijfsterren ‘welcome service’ die La Conciergerie werd gedoopt. Het is een unieke service die de passagiers verwent van bij hen thuis tot in het vliegtuig. Dankzij La Conciergerie word je aan huis opgehaald met een limousine, je wordt in de luchthaven niet alleen verwelkomd maar op een vlotte manier door de gebouwen geloodst, zelfs langs de veiligheidsposten en de douanecontrole. De service wordt door Aéroports de Paris aangeboden in Paris Charles de Gaulle en in Paris Orly. De Standaard service kost € 150 (1 tot 3 mensen), terwijl de VIP-service 330€ kost.

     

    “Sommige gasten verwachten een op en top persoonlijke service en met ons nieuwe vijfsterren aanbod willen wij graag aan die verwachtingen voldoen” aldus François Rubichon, deputy CEO Aéroports de Paris. Discretie is verzekerd en een veeltalige service wordt aangeboden door professionele medewerkers. De stafleden van La Conciergerie spreken Frans, Engels, Spaans, Italiaans, Duits, Portugees, Russisch, Arabisch, Mandarijn en Japanees.

     

    Als passagier wens je een perfect pak, vers van de droogkuis, je wil bloemen of kleine geschenken afgeven voor de afreis of bij aankomst, sleutels of waardevolle papieren achterlaten die door iemand moeten opgehaald worden, je wil reserveren in een restaurant of een vergaderzaal boeken … de Concierges zorgen ervoor en voor nog veel meer.

     

    De service zal beschikbaar zijn aan vijf desks die in de luchthaventerminals progressief zullen worden geopend. De eerste twee, in Terminal 1 van Paris Charles de Gaulle en in Terminal West van Paris Orly, zijn reeds open. Tegen juli 2011 zijn de drie andere operationeel, in Terminals 2E en 2C van Paris Charles de Gaulle en in Terminal Zuid van Paris Orly. Openingsuren: elke dag van het jaar, van de eerste tot de laatste vlucht. Boekingen kunnen via internet (http://www.conciergerie-paris-airport.com) , telefonisch (24 u en 7 dagen op 7, nr. 00 33 1 48 16 11 12) en aan de desks in de terminals. RVH.

    21-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zuid Tirol:museum bergvolkeren

    MMM Ripa: nieuw museum in Zuid-Tirol gewijd aan bergvolkeren

    Langverwachte vijfde Messner Mountain Museum opent op 3 juli

     

     

     

    Het moderne alpinisme is 250 jaar oud. Toch leven er al sinds meer dan 10.000 jaar mensen in de bergen. Bergvolkeren die als jager of als landbouwer een aparte bergcultuur uitgebouwd hebben. Deze levenswijze, van oord tot oord verschillend, staat centraal in het langverwachte vijfde Messner Mountain Museum MMM Ripa, in Brunico/Bruneck, waar twintig bergvolkeren uit de vijf continenten voorgesteld worden.

     

    Bergbeklimmer en onderzoeker Reinhold Messer wijdde reeds 15 jaar van zijn leven aan zijn bijzondere musea. MMM Firmian (rond het thema ‘berg’) is het centrale museum, met daarnaast de drie andere satelietmusea MMM Dolomites (rotsen), MMM Ortles (ijs) en MMM Juval (heilige bergen). De cirkel is nu rond met het MMM Ripa, dat over bergvolkeren handelt. ‘Ripa’ zelf verwijst naar de Tibetaanse woorden ri: berg en pa: mens.

     

    Messner, die zelf meer dan 100 bergexpedities ondernomen heeft en zo de bergvolkeren van alle continenten leerde kennen, gunt de bezoeker een uitzonderlijke blik in zijn wereld. Zo kon hij constateren dat de typerende kenmerken van de bergboeren in Zuid-Tirol en hun overlevingsstrategiëen opvallende overeenkomsten bevatten met deze van andere bergculturen wereldwijd. De onderscheidende factoren tussen de verschillende volkeren zijn kunst, klimaat en religie.

     

    Thuishaven Zuid-Tirol staat dan ook centraal in een kleine expositie, waarrond de andere culturen opgebouwd zijn: nomaden uit Tibet of Mongolië, Masaï-krijgers uit Oost-Afrika of bedoeïnen uit Wadi Rum in Jordanië.

    Het MMM Ripa is gelegen in het Castello di Brunico/Schloss Bruneck, de voormalige bisschoppelijke residentie uit 13e eeuw in Val Pusteria/Pustertal. RVH.

    www.messner-mountain-museum.it







    20-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roses@Coloma
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Roses@Coloma geniet nu reeds internationale aandacht.

     

     

     

    Roses@Coloma, het event ( een initiatief van het Agentschap voor Natuur en Bos in samenwerking met de gemeente Sint-Pieters-Leeuw ) dat op 25, 26 en 27 juni plaats heeft in Sint-Pieters-Leeuw kan nu reeds rekenen op internationale belangstelling. De redenen daartoe zijn voor de hand liggend. Niet alleen zijn de rozentuinen in het kasteelpark Coloma een unicum binnen Europa, ook het feit dat de wereldvermaarde bloemensierkunstenaar Daniël Ost en creatief modeontwerpster Kaat Tilley hun werk ten toon stellen in het kasteel Coloma (Gemeentelijk Cultureel Centrum) is blijkbaar niet onopgemerkt gebleven.

     

    Via de website hebben zich reeds meerdere groepen aangemeld zowel uit de meeste Europese landen als uit Japan en het Midden-Oosten. De unieke Japanse rozentuin die recent werd toegevoegd aan de bestaande tuinen zal dan ook een bijzondere belangstelling genieten. Hij vormt het sluitstuk van de diverse tuinkamers en de rozenboomgaard. De tuinen omvatten meer dan 3000 rozenvariëteiten uit 26 verschillende landen. Tijdens de tentoonstellingsdagen zullen al deze rozen te bewonderen zijn in volle bloei.

     

    Mede door deze internationale belangstelling is men in Sint-Pieters-Leeuw voorbereid op een toestroom van duizenden bezoekers. Op zondag 26 juni wordt dan ook een shuttledienst voorzien van op de parking Makro aan de Bergensestwg 427, tussen 10 en 18 uur. De toegang tot de rozentuinen in het kasteelpark is gratis. Voor slechts 5 euro kan men de tentoonstelling van Kaat Tilley en Daniël Ost in het kasteel Coloma bezoeken. RVH.

    www.rosesatcoloma.be

    20-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!