Inhoud blog
  • BEAL International
  • CKS speelt met grens tussen natuur, mens en AI
  • Het Mudia
  • Hoe kies je de perfecte vloer?
  • Juntoo The Lab
  • Get summer ready met LingaDore
  • De grootste irritaties bij het huren van een auto op vakantie
  • Het Asterixpark onthult programma Gallische zomer
  • Stof tot spreken
  • Classics runabout Automatic: de grote sprong
  • Vogelparadijs Hongarije
  • Verwen je huisdier
  • Gastronomie met grote G op Tenerife
  • Mayerline FW24
  • Maxime Richard en Ducati
  • Opvallende reistrend
  • Peugeot saveurs
  • Laundrey day: richt je wasruimte in met V-ZUG
  • Walibi lanceert
  • Restyling BR03 Diver
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    18-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trend mannenmode
















    18-07-2011 om 20:41 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hello Knokke

    HELLO KNOKKE: RANGE ROVER EVOQUE MAAKT ZIJN OPWACHTING IN EERSTE POP­-UP STORE VOOR HET MERK

     

     

    Land Rover zendt de nieuwste telg uit de familie naar 's lands meest mondaine badplaats voor de zomer: van 16 juli tot 15 september zal de Range Rover Evoque in Knokke mooi weer maken.

     

    Pop-up winkels, pop-up bars en restaurants en zelfs tijdelijke nachtclubs en culturele centra zijn sinds enkele jaren niet meer weg te denken uit onze steden, maar het is eerder ongewoon voor automerken om dit concept toe te passen.

     

    De Range Rover Evoque showroom ligt in hartje Knokke, vlakbij de Lippens- en de Zoutelaan. Het is niet de bedoeling om er de Range Rover Evoque actief te verkopen, geïnteresseerden kunnen er wel terecht voor alle informatie aangaande dit zesde Land Rover model.

     

    De Range Rover Evoque is de kleinste, lichtste en zuinigste Range Rover ooit en wordt in België bij alle Land Rover verdelers gelanceerd op 22, 23 en 24 september. De wagen werd bijna een jaar geleden voor het eerst aan het grote publiek getoond, en werd vervolgens in de kijker gezet aan de hand van de innovatieve Pulse of the City campagne waarbij het stedelijke karakter van deze Range Rover Evoque benadrukt wordt.

     

    Wereldwijd wordt het aantrekkelijke design van de Range Rover Evoque met veel enthousiasme onthaald en werden er reeds 18.000 exemplaren in voorverkoop verkocht. Ook in België loopt het storm voor de wagen, met tot op vandaag zo'n 500 voorbestellingen. RVH.

     

    De Range Rover Evoque showroom bevindt zich in de Dumortierlaan 78 te 8300 Knokke.

    Openingsuren:

    -         Maandag, donderdag en vrijdag van 10 tot 12.30 uur en van 14 tot 18.00 uur

    Zaterdag en zondag doorlopend van 10 tot 18.00 uur



    18-07-2011 om 20:32 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zen car

    ZEN CAR – NETTY CONCEPT BELUX : een nieuwe samenwerking die het milieu

    respecteert.

     

     

     

    Zen Car, de marktleider inzake elektrische autodelen voor bedrijven en particulieren, heeft er een nieuwe partner bij: Netty Concept Belux, een bedrijf dat voertuigen schoonmaakt zonder water en met 100 % natuurlijke producten, die in amper een 10-tal dagen volledig biologisch afbreekbaar zijn – een innoverend en milieuvriendelijk concept.

     

    “Ons enige doel bij de ontwikkeling van Zen Car is een grotere mobiliteit aanbieden op het stedelijke wegennet, via een ludiek alternatief voor de mobiliteitsproblemen in de stad. Dit project is bedoeld om toegankelijk te zijn voor iedereen, tegen een écht betaalbare prijs. Bovendien moet het voldoen aan specifieke vereisten inzake milieuvriendelijkheid,” liet medeoprichter Régis Leruth optekenen.

    Zen Car ging de   uitdaging aan met een wagenpark van elektrische, originele en niet-

    vervuilende auto’s, die de klok rond beschikbaar zijn via zelfbediening. Met de steun van de overheid heeft Zen Car zich snel weten te vestigen op tal van strategische plaatsen in Brussel, met de ambitie om op korte termijn in ook andere grote Europese steden activiteiten te ontplooien. Milieuvriendelijkheid is een sleutelfactor voor Zen Car. Daarom zocht het bedrijf voor het onderhoud van deze voertuigen een partner die dezelfde filosofie hoog in het vaandel draagt en voldoet aan de specifieke vereisten van de bedrijfsfilosofie.

     

    Zen Car richtte zich dan ook spontaan tot Netty Concept Belux, dat sterke prestaties neerzet bij de schoonmaak van voertuigen. Netty Concept Belux is een jong bedrijf, opgericht in 2010, dat momenteel een geïndustrialiseerd concept ontwikkelt om auto’s ter plaatse bij de klant schoon te maken met producten afkomstig uit de biotechnologie, 100 % natuurlijk en 100 % biologisch afbreekbaar. Momenteel is Netty Concept Belux aanwezig in België en Luxemburg, en het bedrijf focust op drie grote pijlers: het milieu, tijdswinst (dienstverlening bij de klant) en werkgelegenheid voor lager geschoolde werkkrachten.

    .

    Met deze samenwerking bundelen Zen Car en Netty Concept Belux op een natuurlijke manier de krachten, uit respect voor onze planeet. RVH.

    www.zencar.eu - www.nettyconcept.com

     





    18-07-2011 om 20:25 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Strategisch plan toerisme

    Vlaamse regering keurt strategisch plan voor toerisme goed

     

     

     

    Op voorstel van minister van Toerisme Geert Bourgeois keurde de Vlaamse Regering het strategisch beleidsplan 2020 voor het toerisme in Vlaanderen-Brussel goed. Het is de eerste keer dat er zo'n beleidsplan tot stand komt in overleg met de toeristische sector en de beleidsdomeinen die van belang zijn voor het toerisme.

     

    Met de goedkeuring van dit strategisch plan wordt een belangrijk punt van het Vlaams Regeerakkoord goedgekeurd. Uniek is ook dat de toeristische partners zich engageerden om voor het jaareinde een toerismepact te sluiten om de doelstellingen uit te voeren.

     

    Minister van Toerisme Geert Bourgeois : "Het overlegproces, met meer dan 150 organisaties,  startte in het voorjaar van 2010 en resulteert nu in dit strategisch plan. Dit is geen vrijblijvende oefening, want er is met alle betrokkenen afgesproken om in het najaar het toerismepact te tekenen. Belangrijk is ook dat er samen met alle betrokkenen eindelijk werk gemaakt is van een langetermijnvisie. Waar willen we met ons toeristisch beleid en samen met de toeristische sector staan tegen 2020."

     

    In een gezamenlijke missie willen alle betrokkenen komen tot "de duurzame ontwikkeling van het toerisme in, naar of vanuit Vlaanderen met het oog op meer economisch rendement, tewerkstelling en welzijn." Dit resulteert in 4 strategische doelstellingen: 1) de bekendheid en aantrekkingskracht van Vlaanderen als toeristische bestemming verhogen in binnen- en buitenland; 2) het aandeel van de toeristische sector in de Vlaamse economie laten stijgen; 3) de klanttevredenheid verhogen door een kwaliteitsvol aanbod; 4) de slagkracht van de toeristische sector versterken.

     

    Deze missie en strategische doelstellingen krijgen concrete uitvoering in negen operationele doelstellingen. Hierbij staan kennisverwerving, ondernemersklimaat en tewerkstelling,  investeringen, ontsluiting en bereikbaarheid van het toeristisch aanbod, identiteit en imago, onthaal en participatie centraal.

     

    De komende jaren zal op een jaarlijkse Staten-Generaal een stand van zaken worden opgesteld over de uitvoering van dit strategisch beleidsplan. Bijkomend krijgt ook het nieuwe Raadgevend Comité van Toerisme Vlaanderen de opdracht om dit belangrijk strategisch proces mee te begeleiden. RVH.

     

    17-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Erihad

    Etihad Airways kondigt twee nieuwe bestemmingen aan: Chengdu (Sichuan) en Shanghai

     

     

     

    Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, kondigt twee nieuwe routes naar China aan. Vanaf 15 december 2011 vliegt Etihad vier maal per week naar Chengdu, de hoofdstad van de provincie Sichuan in Zuidwest China. Vanaf 1 maart 2012 zal de maatschappij dagelijks tussen Abu Dhabi en Shanghai vliegen. Dit brengt het totale aantal bestemmingen binnen het Etihad-netwerk op 70.

     

    Etihad is de eerste maatschappij die een directe lijn biedt tussen de Verenigde Arabische Emiraten en Chengdu, het economische centrum van Zuidwest China. Zo hebben nu zowel zakenreizigers als toeristen een gemakkelijke toegang tot de regio.

     

    Shanghai, dat na Peking het hoogste aantal inwoners van het Chinese vasteland telt, is vanuit strategisch standpunt dan weer een belangrijke bestemming voor Etihad. Gezien de maatschappij al dagelijks op Peking vliegt, hebben reizigers nu toegang tot de twee belangrijkste centra voor handel, overheid, cultuur en toerisme in China.

     

    “De toevoeging van de twee nieuwe bestemmingen aan ons netwerk betekent voor Etihad een grote investering in het gebied. Dit toont aan dat we vertrouwen hebben in de sterkte en het potentieel van de reismarkt”, zegt James Hogan, CEO van Etihad.  

    Etihad zal voor beide bestemmingen een Airbus A330-200 inzetten, met een Pearl Business en een Coral Economy class aan boord. RVH.

     

    15-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Barbas houthaarden

    Barbas vrijstaande houthaarden  

    Nieuwste Barbas Eco houthaarden



     

    Vuur intrigeert, al eeuwenlang. Barbas ontwerpt hout­haarden voor wie er niets gaat boven de sfeer en geur van knapperend hout, het levendige vlammenspel en de lol van vuurtje stoken. De vrijstaande Eco-houthaarden zijn niet alleen mooi om te zien, ze bieden ook een hoog rendement, veiligheid en bedieningsgemak. Nieuw in het populaire Eco-programma zijn de Eco 90 en Eco 100. Voor de liefhebbers van écht vuur.


    Met haar brede Eco-programma biedt Barbas vrijstaande houthaarden in uiteenlopende stijlen. Van tijdloos klassiek tot strak modern; van haarden met een stoere industriële look tot modellen bekleed met speksteen, zoals de nieuwe Eco 100. Optimaal bedieningsgemak gaat hand in hand met een hoog rendement. Via de hoogwaardige materialen van het toestel wordt comfortabele stralingswarmte afgegeven.

     

    De Eco 90 is een aantrekkelijke vrijstaande houthaard, bekleed met modern metaal. De nadruk ligt op het verticale ontwerp en de verticale verbrandingsruimte die een maximaal zicht op het vuur geeft. De Eco 90 is geschikt voor houtblokken tot 50 cm! Met een systeemrendement van maar liefst 86% en moderne uiterlijk is de Eco 90 echt een haard van deze tijd. Het toestel kan zowel op laag als hoog vermogen gebruikt worden. Optioneel is een bijpassende metalen vloerplaat verkrijgbaar om de haardplaats in stijl af te maken.

     

    De nieuwe Eco 100 heeft een spekstenen bekleding, voor een langdurige en gelijkmatige warmteafgifte. Het hoge rendement en de com­for­tabele stralingswarmte maken deze houtkachel bijzonder gewild. Wie eenmaal een speksteenkachel heeft gehad, weet dat de comfortabele stra­lings­warmte met niets anders te vergelijken is. ‘Natuurlijk’ is het woord dat het gevoel van behaaglijkheid het beste omschrijft. Dat geldt ook voor de uitstraling van speksteen: de satijnachtige, grijze kleur past in elk interieur. De Eco 100 heeft een grote verbrandingsruimte, geschikt voor houtblokken tot 50 cm. Optioneel is een metalen vloerplaat verkrijgbaar om de haardplaats nóg meer cachet te geven.

     

    ‘Barbas brengt sfeer met groot respect voor het milieu én tegen budgetvriendelijke prijzen’, aldus Eric Smit, voorzitter Europese Werkgroep Fijn­stof­emis­sie en productontwikkelaar bij Interfocos. ‘Vroeger moest een groot aantal houtblokken aangedragen worden om het behaaglijk warm te maken. De moderne, energiezuinige haarden van Barbas verwijzen dit beeld voorgoed naar het verleden. Vanwege de zeer lage emissie wordt voldaan aan de strengste eisen waardoor ze heel schoon branden.’.RVH.

    www.barbas.com

     

     





    15-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wintermode
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Overzichtje van wat we deze winter mogen verwachten !!

    12-07-2011 om 18:10 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tussendoortjes

    Welkom in het nieuwe tijdperk van tussendoortjes!

    Nieuwe koekjes en drinks van Gerlinéa Deli’Finesse: minder calorieën, meer eiwitten, meer smaak

     

     

     

    Met Deli’Finesse luidt Gerlinéa een nieuw tijdperk van tussendoortjes in. Voortaan geniet je zonder schuldgevoel van een onweerstaanbaar koekje of drankje. Het geheim achter zoveel onvervalst plezier? Minder vetten en minder suikers, maar meer eiwitten. Als specialist in voedingsproducten voor de lijn verwent Gerlinéa alle levensgenieters met een caloriebeperkt én smaakvol tussendoortje. Trek in een zachte koek met muesli en oranjebloesem of nieuwsgierig naar de exotische drink met appel, mango en banaan?

     

    Een hapje links, een hapje rechts… Met 30% van wat we dagelijks eten, zijn tussendoortjes niet te onderschatten. Met de nieuwe producten Deli’Finesse maakt Gerlinéa komaf met een berg ongezonde calorieën. De zachte koekjes – met een verrassende mix van muesli en oranjebloesem – en de exotische vruchtendrankjes zijn licht en lekker. Voor wie graag op zijn/haar lijn wilt letten, maar geen compromissen wilt sluiten wat smaak betreft. De nieuwe koekjes en drankjes delen dezelfde filosofie achter het merk – slank & smakelijk – en vullen de bestaande repen chocolade-hazelnoot met verrassende smaken aan.

     

    Gerlinéa Deli’Finesse is voedzaam en evenwichtig. De nieuwe tussendoortjes zijn dan ook rijk aan eiwitten: ze bevatten 4 tot 5 keer meer eiwitten dan een klassiek lightproduct. Daardoor werken ze het verzadigingsgevoel in de hand, zonder je te belasten met extra suikers, vetten en calorieën. Eiwitten zorgen er ook voor dat je spiermassa behouden blijft en activeren het energieverbruik tijdens de spijsvertering. De tussendoortjes passen perfect binnen een dieet of gewoon een caloriebeperkte dag. 

     

    De zachte koekjes en exotische vruchtendrankjes zijn individueel verpakt. Handig om mee te nemen onderweg, in de auto, op het werk… Kortom, wanneer je een kleine honger met veel smaak wilt stillen! De drinks kan je als ‘eiwitshot’ gebruiken bij het ontbijt. Ideaal ook als gezonde pauze om een lange voormiddag door te komen zonder hongergevoel. RVH.

    www.gerlinea.be





    12-07-2011 om 18:03 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tussendoortjes

    Welkom in het nieuwe tijdperk van tussendoortjes!

    Nieuwe koekjes en drinks van Gerlinéa Deli’Finesse: minder calorieën, meer eiwitten, meer smaak

     

     

     

    Met Deli’Finesse luidt Gerlinéa een nieuw tijdperk van tussendoortjes in. Voortaan geniet je zonder schuldgevoel van een onweerstaanbaar koekje of drankje. Het geheim achter zoveel onvervalst plezier? Minder vetten en minder suikers, maar meer eiwitten. Als specialist in voedingsproducten voor de lijn verwent Gerlinéa alle levensgenieters met een caloriebeperkt én smaakvol tussendoortje. Trek in een zachte koek met muesli en oranjebloesem of nieuwsgierig naar de exotische drink met appel, mango en banaan?

     

    Een hapje links, een hapje rechts… Met 30% van wat we dagelijks eten, zijn tussendoortjes niet te onderschatten. Met de nieuwe producten Deli’Finesse maakt Gerlinéa komaf met een berg ongezonde calorieën. De zachte koekjes – met een verrassende mix van muesli en oranjebloesem – en de exotische vruchtendrankjes zijn licht en lekker. Voor wie graag op zijn/haar lijn wilt letten, maar geen compromissen wilt sluiten wat smaak betreft. De nieuwe koekjes en drankjes delen dezelfde filosofie achter het merk – slank & smakelijk – en vullen de bestaande repen chocolade-hazelnoot met verrassende smaken aan.

     

    Gerlinéa Deli’Finesse is voedzaam en evenwichtig. De nieuwe tussendoortjes zijn dan ook rijk aan eiwitten: ze bevatten 4 tot 5 keer meer eiwitten dan een klassiek lightproduct. Daardoor werken ze het verzadigingsgevoel in de hand, zonder je te belasten met extra suikers, vetten en calorieën. Eiwitten zorgen er ook voor dat je spiermassa behouden blijft en activeren het energieverbruik tijdens de spijsvertering. De tussendoortjes passen perfect binnen een dieet of gewoon een caloriebeperkte dag. 

     

    De zachte koekjes en exotische vruchtendrankjes zijn individueel verpakt. Handig om mee te nemen onderweg, in de auto, op het werk… Kortom, wanneer je een kleine honger met veel smaak wilt stillen! De drinks kan je als ‘eiwitshot’ gebruiken bij het ontbijt. Ideaal ook als gezonde pauze om een lange voormiddag door te komen zonder hongergevoel. RVH.

    www.gerlinea.be





    12-07-2011 om 18:03 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muzikale zomer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De muzikale zomer van Walibi

     

     

     

    Tijdens de afgelopen maanden kwam er reeds een massa volk naar Walibi. Het nieuwe Walibi spreekt de mensen duidelijk aan. De reacties zijn unaniem: Walibi rocks! Deze zomer schakelt Walibi nog een tandje hoger en voert het ritme op: more music, more fun! Gedurende de 5 zomernocturnes zorgt Walibi bovendien voor een primeur : VITA DRAKOVITZ zal voor het eerst live verschijnen!

     

    Tijdens de zomer van 2011 zullen Walibi en Squad hun ‘‘Music Battle’’ opvoeren in het Waverse pretpark : een spectaculaire nieuwe show die iedereen moet gezien hebben. Walibi is leider van de groep « W.A.B » en zijn tweelingbroer Squad behoort

    tot The SkunX. Dagelijks duelleren deze 2 bands en gaan ze een regelrechte muzikale strijd aan op het ritme van hun bekende hits ; ‘‘Hello World’’ gezongen door Fibi en ‘‘We are The SkunX’’ gespeeld door Squad en zijn SkunX-bandleden.

     

    Daarnaast zijn Walibi en Squad bijnapermanent aanwezig in de straten van het park zoevend op hun spectaculaire, swingende quads ! Bovendien spelen deze artiesten ook nog eens in een niet te missen 4D film, genaamd ‘Rokken Roll’. Vier goede redenen om deze zomer af te zakken naar Walibi.

     

    Nocturnes hosted by VITA : de eerste verschijning van Vita Drakovitz

    Dit jaar, een primeur ! VITA DRAKOVITZ, de host van de avond, zal voor het eerst in

    het echt te beleven zijn. Vita, die de talenten van Walibi en Squad ontdekte, zal op het ritme van bekende hits, de avond ‘vurig’ maken. De kinderen, groot of klein zullen zingen en swingen op ‘‘het Rokken Roll’’ plein van Walibi.

     

    Elke zaterdag van 15 juli tot 15 augustus zal Walibi open zijn van 10u. tot 23u. De welbekende zomernocturnes van Walibi worden steeds afgesloten met een spetterend vuurwerk boven de vijver. RVH.

     

    11-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.chez odette

    Chez Odette & Odette en Ville

     

     

     

     

    Je kan de magische sfeer van de hotels ‘Odette en Ville’ in Brussel en ‘Chez Odette’ in het Franse Williers nu ook mee naar huis nemen in de vorm van een unieke geurkaars. Het idee om een geurkaars te creëren ontstond toen de eigenaars op zoek waren naar een heerlijk elegant, luxueus parfum voor hun hotels, een unieke geur kenmerkend voor beide vestigingen.

     

    Voortaan geniet u dus niet alleen van deze magische sfeer tijdens uw verblijf in een prachtig, onvergetelijk kader, maar neemt u ook een stukje magie mee naar huis. De geurkaars is het perfecte souvenir, dat u terugvoert naar onvergetelijke momenten en belevenissen.

     

    Dit unieke parfum is een creatie van Rami Mekdachi, een grote naam in de parfumwereld die wereldwijd wordt erkend voor zijn talent om trends te voorzien, op te volgen en perfect te interpreteren. Hij ontwikkelt parfums voor een selectie van cultmerken en zijn creaties zijn te vinden op de meest exclusieve locaties wereldwijd.

     

    Het parfum voor de hotels ‘Odette en Ville’ en ‘Chez Odette’ bevat amber, dat het een warme toets geeft, maar ook patchoeli en mahonie, die het geheel een vleugje gezelligheid geven. De roos zorgt dan weer voor een tikkeltje vrouwelijkheid.

     

    Voor de creatie van dit parfum vertrok Rami Mekdachi vanuit het idee dat de basis voor het parfum een chic, traditioneel en tijdloos ingrediënt moest zijn, en koos daarom voor rozen, waaraan een moderne, warme toets werd toegevoegd. De rozengeur in dit parfum is noch te zoet, noch te vrouwelijk, en mahonie geeft deze bloemengeur een droog houtaccent.

     

    De hotels ‘Odette en Ville’ en ‘Chez Odette’ zijn in de eerste plaats leefruimtes waar u kunt herbronnen na een drukke dag op stap of op het werk. Deze prachtige ‘boutiquehotels’ hebben een intiem, exclusief karakter en garanderen een hoogstaande, vlekkeloze dienstverlening waar aangenaam, hedendaags comfort centraal staat in een luxueuze, authentieke omgeving.

     

    De geurkaarsen zijn voorlopig enkel verkrijgbaar in de hotels ‘Odette en Ville’ en ‘Chez Odette’. RVH.

     

     

     





    11-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ananta

    Ananta mechanische chronograaf voor duikers

    Een ode aan het Japanse vakmanschap

     

    Met grote trots stelt de SEIKO WATCH CORPORATION de creatie voor van de Ananta, een automatische chronograaf voor duikers. Het is een van de belangrijkste modellen uit de speciale herdenkingscollectie die het horlogemerk uitbrengt naar aanleiding van de 130e verjaardag. De oplage van de Ananta die wereldwijd in de herfst zal verschijnen, is beperkt tot 700 exemplaren.

     

    SEIKO bouwde zijn eerste duikershorloge al in 1965. Sindsdien bekleedde het merk altijd een vooraanstaande positie op het vlak van technologie voor duikershorloges en liet zich opmerken met enkele wereldpremières die de zekerheid van een feilloze werking combineerden met een uitgesproken uithoudingsvermogen. 

     

    Zowel het uurwerk als de kast moeten extreem robuust zijn voor een veilig gebruik door duikers op diepte. Voor de nieuwe Ananta-creatie ontwierp SEIKO het bekende 8R uurwerk opnieuw en voegde er een balansveer aan toe, vervaardigd uit de eigen metaallegering ‘SPRON610’. Deze legering biedt een hogere schokbestendigheid en is antimagnetisch. Om absolute zekerheid te hebben over een maximale schokbestendigheid, zit het uurwerk in de kast bevestigd met drie klemmen, één meer dan traditioneel het geval is voor chronografen.

     

    Een optimale afleesbaarheid van de informatie is een essentieel kenmerk voor een duikershorloge. Daarom is de duiktijd zelfs in donker water maximaal leesbaar gemaakt. De leesbaarheid wordt verder verhoogd door het aanbrengen van een niet-reflecterende coating op het saffierglas.

     

    Ananta is een nog vrij nieuwe collectie, maar haar wortels liggen diep in de geschiedenis van Japan en SEIKO. Ananta vertegenwoordigt de toewijding tot perfectie zoals die hecht verweven zit met de Japanse cultuur en zoals SEIKO die ook altijd heeft gekoesterd. De naam Ananta drukt de essentie van SEIKO’s onafgebroken streven naar verbetering uit, de wil om de grenzen van wat mogelijk haalbaar is op te zoeken en te verleggen. ‘Ananta’ stamt uit het Sanskriet en betekent zoveel als ‘eindeloos’. Voor SEIKO is Ananta synoniem voor de toewijding tot perfectie. Het ontwerp van het Ananta-horloge werd geïnspireerd door Katana, de oude Japanse kunst van het zwaarden maken.

     

    In de achterkant van elke kast worden ‘Limited Edition’ en het serienummer gegraveerd. Het horloge verschijnt in een exclusieve geschenkverpakking met het ‘SEIKO 130th Anniversary’ logo. Naast de beperkte reeks van het Ananta duikershorloge verschijnen nog twee nieuwe mechanische Ananta-modellen met Super-clear Coating voor de best mogelijke leesbaarheid in de horloge-industrie. Zo wordt de Ananta-look voor een bredere kring horlogeliefhebbers toegankelijk. RVH.

     





    08-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gezinsvakantie costa cruises
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    GEZINSVAKANTIE  MET  COSTA  CRUISES

    COSTA lanceert gezinsvakantie brochure

     

    Een gezinsvakantie met Costa Cruises maakt iedereen blij, ouders en kinderen. Een gezinsvakantie met Costa Cruises is een onvergetelijke ervaring, een belevenis die de kinderen hun leven lang zal bijblijven. Daarenboven gaat het om een prijsgunstige vakantieformule en wie vroeg boekt, geniet van extra voordelen !

     

    Uiteraard moet in de eerste plaats de reisbestemming inspireren en dat doen de gezinsbestemmingen van Costa. De Middellandse Zee en de Adriatische Zee spreken tot de verbeelding. De zon is er altijd van de partij en het cruiseschip kan er rustig varen op het azuurblauwe water, van de ene interessante haven naar de andere. Die aanleghavens zijn een extra troef in de reisprogramma’s van Costa want het betreft telkens topbezienswaardigheden zoals Venetië, Dubrovnik, Barcelona, Piraeus, Napels, Istanbul, Izmir en tal van andere plaatsen waar je de mooiste historische bezienswaardigheden kunt bewonderen. Ook kinderen zullen hier onvergetelijke momenten beleven, op droomplaatsen als de Canale Grande in Venetië en rond de sprookjesachtige Turkse moskeeën. Costa heeft betekenisvolle namen gekozen voor zijn reisprogramma’s: ‘De Magie van de Middellandse Zee’, ‘Oosterse Visioenen’ en ‘La Dolce Vita’.

     

    Naast de reisbestemming zijn natuurlijk ook de belevenissen aan boord van het cruiseschip zelf belangrijk, het zalig nietsdoen, zonnen bij het zwembad, genieten van wellness in elegante spa ruimten en fitnesszalen. Terwijl je van de ene naar de andere haven vaart, slaat de verveling nooit toe want er is aan boord van alles te beleven, voor groot en klein, voor jong en oud. Het is niet allemaal sport en beweging aan boord van het cruiseschip. Er zijn ook rustige hoekjes waar de reizigers zich kunnen terugtrekken om een boek te lezen, naar muziek te luisteren of gewoon om te genieten van de stilte van de zee. Natuurlijk is ook de kajuit belangrijk en kent Costa Cruises als geen ander de wensen van de reizigers. Elke kajuit biedt comfort, is gezellig en de inrichting is aangepast aan de verwachtingen.

     

    In de reisbrochure van Costa Cruises vindt de vakantieganger alle nodige informatie om met de auto naar de haven van vertrek te reizen, bv. Marseille, Venetië of Savona. RVH.

    www.costacroisieres.be

     

     

    08-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.europcar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Europcar introduceert elektrische voertuigen in zijn Belgische vloot

    Een primeur op de korte termijn verhuurmarkt

     

     

     

    Europcar, Europees marktleider in autoverhuur, verruimt zijn Belgische vloot met 10 elektrische voertuigen en biedt deze in avant-première aan trouwe Thalysklanten aan.

    Dankzij zijn partnershap met de groep PSA Peugeot Citroën kan Europcar vandaag de Peugeot Ion, een elektrisch voertuig van de nieuwe generatie, op de korte termijn verhuurmarkt brengen. De stedelijke, geruisloze en 100% elektrische Peugeot Ion kan tot 150 km afleggen na een oplaadbeurt en dit zonder de minste CO2-uitstoot. Dankzij zijn uiterste wendbaarheid laat hij toe de stad op een veilige, handige en meer duurzame manier te verkennen. Met deze elektrische voertuigen vergroot Europcar zijn « groene vloot » die reeds hybride modellen (zoals de Toyota Prius) en voertuigen met een lage CO2-uitstoot (zoals het Blue Motion Gamma van Volkswagen et de Eco2 van Renault) bevat. Europcar investeert eveneens in de ontwikkeling van de oplaadinfrastructuur en huldigt gelijktijdig de eerste twee elektrische oplaadpunten in bij haar agentschappen aan het Brusselse Zuidstation en Brussels Luchthaven.

     

    Thalys en Europcar ijveren reeds geruime tijd samen voor een meer innovatieve en duurzame mobiliteit. Het zijn dan ook de trouwe Thalys-klanten die als eersten van dit nieuwe huuraanbod mogen genieten. “Thalys is de ideale partner om dergelijke milieuvriendelijke voertuigen te promoten.

     

    Om hun klanten te sensibiliseren voor de mobiliteitsuitdagingen van morgen, starten Thalys en Europcar een groot zomerspel, een “juist of fout” kwis over mobiliteit en milieu. Er zijn mooie prijzen te winnen, ondermeer een ecotoeristisch verblijf. Te ontdekken tot 31 augustus op de website van beide partners.

    www.thalys.com - www.europcar.com/corporate , www.europcar.be 

     

     

    07-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Contigo

    CONTIGO® LANCEERT DE GEÏSOLEERDE DRINKFLES & VOEDSELBOX VOOR KINDEREN - PERFECT OM MEE NAAR SCHOOL TE NEMEN

     

     

     

     

     

     

    Voor kinderen die te groot zijn geworden voor een zuigbekertje, maar niet om te morsen, lanceert Contigo®, een toonaangevende producent van innoverende mokken en flessen voor onderweg, twee nieuwe BPA-vrije producten: de AUTOSEAL® Kids Scout drinkfles, een roestvrijstalen drinkfles met vacuümisolatie en de Kids Scout voedselbox, eveneens in roestvrij staal en met vacuümisolatie. Beide producten voor kinderen houden drankjes en voedsel doeltreffend op temperatuur tot lunchtijd. Zo zijn de kinderen blij en hoeven de ouders niet langer ongerust te zijn.

     

    De meeste andere geïsoleerde lunchboxen zijn van kunststof gemaakt en bewaren hun temperatuur maar één of twee uur. Maar de Contigo drinkfles en voedselbox houden de melk koel en de lunch warm van ’s ochtends tot ’s middags. Het zijn bovendien de enige kinderdrinkfles en – lunchbox met vacuümisolatie die probleemloos in de vaatwasser kunnen. Ze hebben eveneens een anti-slip bodem voor meer stabiliteit op tafel of aanrecht.

     

    De drinkfles van 330 ml en de voedselbox van 300 ml zijn groot genoeg om de kinderhonger te stillen, terwijl ze toch netjes in de boekentas passen. Beide producten zijn gemaakt van dubbelwandig 18/8 roestvrij staal (18% chroom en 8% nikkel). Ze zijn uiterst duurzaam en opgewassen tegen actieve en mobiele kinderen.

     

    De voedselbox is zo ontworpen dat kinderen het deksel met zachte greep gemakkelijk kunnen open- en dichtdoen, terwijl de box handig om vast te houden is. Perfect voor slaatjes, soepen, pasta’s en alle favoriete lunchmaaltijden van kinderen. Het ergonomische handvat ligt perfect in de hand en dankzij het unieke reliëfdeksel met zachte randen kunnen zelfs jonge kinderen de box moeiteloos open- en dichtdoen. RVH.

    www.mycontigo.com.





    07-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blomus Sento
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Blomus Sento®: de ene hand wast de andere

     

     

     

     

    Met zeepdispenser Sento is het heel eenvoudig en schoon handen wassen. Het pompje zorgt precies voor de juiste dosering zeep terwijl het anti-slip rubber aan de onderzijde zorgt voor stabiliteit en krasbestendigheid. Er is ook een hangende versie welke eenvoudig kan worden bevestigd met het “nie wieder bohren” systeem. Hierdoor wordt de ondergrond niet beschadigd en hangt de zeepdispenser toch stevig aan de muur. Er is trouwens een hele reeks aan badkamer accessoires die met deze unieke techniek bevestigd kunnen worden. RVH.

    Inhoud zeepdispenser: 130 ml of 180 m. Verkrijgbaar in mat of gepolijst roestvrijstaal.

    Design Flöz Design.

    www.blomus.com

    07-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Velvet Kitten

    Velvet Kitten: herfst winter 2011/2012

     

     

     

    Nastrovje Potsdam lanceert het nieuwe label Velvet Kitten. Deze collectie dankt haar naam aan haar zachte, fluwelige materialen. Denk verleidelijke lingerie, cosy homewear en verrassende maar draagbare luxe voor elk moment. Een heel vrouwelijke, softe stijl waar je zo voor valt. Geraffineerde modellen, fijne details en een opvallend design bieden een brede keuze zodat elke “Velvet Kitten”-fan zichzelf kan terugvinden in haar onderste laagje. Het dieren- en plantenrijk vormen een belangrijke inspiratiebron voor de herfst-wintercollectie van Velvet Kitten 2011.

     

    Mariposa: Vlinders fladderen van de ene naar de andere herfstbloem. Hun felle kleuren worden verlicht door het schijnsel van de maan. De speelse prints krijgen een luxueuze wending dankzij details in kant en mooie strikken. Jurken, tops en sweaters met kap ogen sexy dankzij inzetstukken van satijn. 

     

    Olive Branch: Deze lijn in olijftinten is geïnspireerd op etnische bloemenprints. Kragen en manchetten worden uitgevoerd in bloemenprints. De gipsy look wordt nog versterkt door sierstiksels en kwastjes.

     

    Dahlia: Bladeren en klimop nemen ons mee naar Scandinavië. De laatste herfstbloemen in fel oranje, geel en blauw sieren grijze tops en rokken. All-over prints van dwarrelende herfstbladeren versieren broeken en hemden. RVH.

    Consumenteninfo : 09/269.01.62

     

     

     







    06-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomer in Zuid Tirol

    Zomer in Zuid-Tirol

    Op avontuur in de Dolomieten

     

     

     

    In Zuid-Tirol, de verrassende regio in de Italiaanse Dolomieten, staan de bergen zowel letterlijk als figuurlijk centraal. De beste tijd om deze te ontdekken is dan ook de zomermaanden, wanneer het in de dalsteden behoorlijk warm kan worden en de koelte van de hoger gelegen almen lokt. In de voetsporen van berglegende Reinhold Messner zijn de Dolomieten te bedwingen door iedereen met een minimum aan fysieke conditie.

     

    Reinhold Messner was de eerste die alle toppen boven de 8.000m beklom zonder extra zuurstof. De Zuid-Tiroler mag dus terecht een berglegende genoemd worden. Naar aanleiding van de opening van zijn vijfde bergmusea MMM Ripa in juli, kunnen avonturiers uitzonderlijk samen met hem op stap in de Dolomieten. Hotel Cevedale**** in Solda/Sulden biedt een bijzondere zomerpromotie aan waarbij Messner wandelaars meeneemt in de bergen rond Solda en tijdens een multimediashow zijn belevenissen deelt.

     

    Zin in meer? Globo Alpin biedt gespecialiseerde trekking packages aan voor bergavonturiers. Wie zowel de wonden van WWI als het betoverende landschap van de legendarische Tre Cime/Drei Zinnen wil ontdekken, kan deelnemen aan een zesdaagse trektocht over Sextener Dolomieten. De tocht wordt georganiseerd in kleine groepjes van vier tot acht deelnemers onder toezicht van een professionele berggids. Overnachten doe je in berghutten. Deze trektocht wordt georganiseerd van 26/06/2011 tot 24/09/2011. www.globoaplin.com

     

    Eerst even oefenen kan in de gloednieuwe Salewa Cube, de grootste in- en outdoor klimhal van Italië in Bolzano/Bozen met maar liefst 1.850m indoor klimplezier en 190m outdoor faciliteiten. De klimhal opende in mei 2011. www.salewa-cube.com

     

    De smaak te pakken gekregen? www.trekking.suedtirol.info biedt wandelingen en tochten om zelf een actieve vakantie in het door Unesco bekroonde landschap van de Dolomieten samen te stellen. RVH.

     

     

     





    06-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SodaStream siropen vol zomerzon

    SodaStream-siropen vol zomerzon!

     

     

     

    SodaStream lanceert drie nieuwe smaken vol Zuiderse zon: Mexican Lime, Florida Grapefruit en Valencia Orange. Heerlijke citrussmaken, die nu tijdelijk in beperkte reeks verkrijgbaar zijn. Ontdek de sprankelende verfrissing van limoen, pompelmoes en sinaasappel, maar zonder milieubelastende flessen en blikjes: heerlijke ecofrisdranken met een superkleine CO2-voetafdruk.

     

    Milieuvriendelijk genieten

     

    SodaStream is hét merk voor wie milieubewust door het leven wil gaan. Met SodaStream drankenmakers maak je van gewoon kraantjeswater in een oogwenk frisdrank en bruiswater. Zonder energie te verbruiken, zonder afval te creëren en zonder dat je nog flessen moet aanslepen. De bubbels komen uit een hervulbare koolzuurgascilinder die overal verkrijgbaar is. De speciale drukbestendige PET-flessen gaan ongeveer drie jaar mee en de geconcentreerde siropen zitten in flesjes die goed zijn voor 9 tot 12 liter frisdrank. Het verschil met retourflessen of wegwerpverpakkingen over een dergelijke periode betekent een gigantische besparing op energie voor productie, distributie, transport en recycling.

     

    Siropen

    SodaStream biedt een waaier van siropen van fruitig en licht bruisend tot fris en sterk bruisend. Van tonic tot energy drink, van orange tot pink grapefruit of cassis. Je vindt het allemaal in een heel breed aanbod. Alle siropen bevatten standaard 50% minder suiker dan reguliere frisdranken én er zijn ook lightvarianten te verkrijgen. De siropen zitten in kleine plastic flesjes die bij het pmd-afval mogen. RVH.

    www.sodastream.com

     







    05-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Banana moon

    Banana Moon

     

     

     

    Kleur is de leidraad van de Banana Moon collectie. Alle kleuren van de regenboog komen aan bod. In effen versie of in motieven, van paisleyprints tot exotische bloemen. De brede waaier van modellen zorgt ervoor dat elke vrouw het juiste badpak voor haar figuur en haar mood vindt.

     

    Xtra Life LYCRA®, de nieuwe vezel in de badmode, maakt komaf met badpakken die na verloop van tijd hun vorm en steun verliezen. Bovendien is deze vezel chloorbestendig zodat de badpakken langer mooi blijven.

     

    Xtra Life LYCRA® is een elastaanvezel en wordt altijd in samenstellingen met andere vezels gebruikt, goed voor een unieke elasticiteit die kan uitgerokken worden tot het zevenvoud van zijn oorspronkelijk lengte om daarna weer zijn oorspronkelijke vorm en lengte aan te nemen. De LYCRA® Xtra Life vezel biedt comfort, steun, bewegingsvrijheid en een goede vormvastheid.

     

    Alle natuurlijke en synthetische vezels kunnen met LYCRA®.gecombineerd worden. 2% lycra volstaat al om bovenkledij een goede elasticiteit te bezorgen. Voor de badmode wordt er 20 à 28 % gebruikt.om een perfecte elasticiteit en vormvastheid te bekomen. 

     

    Fashionista’s die het exclusief willen, vinden in de diverse collecties van Banana Moon unieke modellen in unieke kleuren. RVH.









    04-07-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!