En dus dachten wij dat het heel eenvoudig ging verlopen,temeer dat we in hetzelfde fabrikaat zaten.Nee beste lezer,althans voor ons was het eerder zoeken en niet zo direct vinden. Er werd veel van de zenuwen gevraagd,en terloops in een gsmgesprekje hoorden we dat dit zoeken en zuchten bij meerderen overkwam die aan een nieuwe zaten te zweten Dat was al een magere troost voor ons die nooit specialisten zullen worden,dat ziet u zo reeds!!! We realiseerden ons niet dat alles weg was,onze vertrouwde icoontjes,onze fotootjes(gelukkig zatende mooiste in een gewone album opgespaard)En wat hier biezonder moet meegedeeld is,dat al mijn letterkundige gewrochten nog te lezen waren.Dat zou te wijten zijn aan de vooruitziende blik van <pascal Vyncke,dieSeniorennet in de luchtheeftgehangenaan een sateliet gemoethet allemaal kennen en weten hé? De lezer zal zien,dat moeder de vrouw aan het nieuwe toestel bezig is en dat al haar letters aaneen blijven hangen en dat ze niet weet hoe dat tecorrigeren!!!! In ieder geval gaan we verder met oefenen en once upon a time zal er veel verbeterd zijn. Wil 'n goedhartige lezer mij zeggen hoe ik tewerk moet gaan om die aaneenklevers los te maken zonder dat ik telkens de ganse zin moet hernemen?? Alvast(!!vooraf bedankt en tot een volgende uitleg. slot
We begonnen ons zorgen te maken o.m.over vele uiterlijke tekenen;plots uitvallen,zonder verzoek ineens aanvangen,dan........vele engelse teksten met ellellange cijfers daarachter en hoog technisch geleerde woorden!!Dat duurde zo maar eventjes 'n paar dagen. Toen kwam er een nederlandse uitleg over moeilijkheden intern en ook excuses voor de stoornissen. We zuchten van oplichting en dachten gewoon door te gaan.Maar.....dat hadden we mis! Ik was de eerste die het durfde uit te spreken"hij gaat door zijn knieeen,zijn tijd zit erop.Wat doe je dan?naar de verkoper gaan,iets kiezen, betalen en naar huis gaan met veel hoop! Natuurlijk begonnen dan andere zorgen;alles was te herbeginnen..........