Zo laat je sexy (maar stijlvol) je lingerie piepen
Zo laat je sexy (maar stijlvol) je lingerie piepen
Sommige vrouwen slagen er in een stukje kant van hun beha te laten
zien en dit een glamoureuze sexy draai aan te geven. De actrice Jessica
Szohr, bekend uit Gossip Girl, deed dit onlangs op de rode loper. Ze
droeg een mooie blauwe beha onder een blouse met diepe decolleté. We
geven enkele tips om deze trend met stijl te kopiëren.
1. Draag een goede beha die veel steun en bedekking geeft. Een te losse
blouse en een slechte beha verhogen het gevaar op ontblote tepels, wat
sowieso ongepast is.
2. Kies een felle of vrouwelijke kleur. Een mooie tint maakt het minder 'sletterig'.
3.
Doe niet te veel knoopjes los. Hou het op de bovenste drie. Gebruik een
mini-veiligheidsspeld die je net onder de beugel van de beha aanbrengt,
om ongelukjes te voorkomen. (br.hln)
Is dit de enige vrouw die wegkomt met horizontale strepen?
Is dit de enige vrouw die wegkomt met horizontale strepen?
Een tip die alle stylisten geven, is horizontale strepen te
vermijden. Maar topmodel Rosie Huntington-Whiteley negeert dit duidelijk
en bewijst dat hier ook helemaal geen reden voor is. Ondanks het
onflatterende patroon, ziet de 24-jarige schoonheid er nog steeds slank
uit.
De 24-jarige ster uit de film Transformers bewees in Parijs op de
opening van een winkel van het Britse modehuis Burberry dat ze slanker
dan ooit is in een knielange jurk met gestreepte rok en een blauw topje.
Het model, dat ook al voor het lingeriemerk Victoria's Secret werkte,
verlengde haar figuur met zwarte stiletto's. Haar slanke taille werd
beandrukt met een opvallende riem. Haar make-up hield ze natuurlijk en
minimaal met wat lipgloss, haar lokken waren losjes.
Het model
was relatief onbekend in de modewereld tot Burberry Agyness Deyn verving
door Rosie. Sinds juli is ze het gezicht van het nieuwste parfum Body
van dit modehuis.(br.hln - foto's getty)
Delvaux heeft Christina Zeller aangesteld als nieuwe product & merchandising directrice. Dat meldt het huis zelf via een communiqué.
Christina Zeller deed eerder al ervaring op bij tophuizen als Karl Lagerfeld, Christian Lacroix en Givenchy. De nieuwe aanwinst komt er nadat het Belgische Delvaux werd overgenomen door fung Brands Limited. "Doordat Fung Brands aandeelhouder werd van de oudste producent van luxelederwaren ter wereld, is het Huis Delvaux op zoek gegaan naar nieuw talent om zijn ambitieuze ontwikkelingsdoelstellingen te kunnen verwezenlijken", laat het luxelederwarenhuis weten.
Vergeet zwart & goud: waarom geen Schotse ruit voor de feestdagen?
Vergeet zwart & goud: waarom geen Schotse ruit voor de feestdagen?
Het blijft een klassieker onder de ruitjespatronen, wat Burberry ook
probeert: de Schotse ruit. Met de eindejaarsperiode in zicht wordt er
traditioneel gegokt op zwart, goud en glitters voor de feestdagen...
maar waarom geen geruit jurkje?
Ruitjes zijn al het hele jaar populair, maar de traditionele Schotse
ruit (rode achtergrond, gekleurde vierkanten) past het best bij de
feestdagen. De trend komt weer bovendrijven nadat een pofjurkje van McQ,
de 'goedkope' lijn van Alexander McQueen, een echte hit werd bij
celebs.
Emma Watson, Rihanna, Cheryl Cole maar ook de
Amerikaanse tiener Chloe Moretz en Katherine Jenkins kozen al allemaal
voor het geruite, speelse jurkje dat zich gemakkelijk laten aanpassen.
De jurk van de lijn McQ, te koop bij Selfridges.
Een
extra wit kraagje maakt het extra 'braaf', een lederen vest erover
maakt de outfit dan weer stoer. Gecombineerd met hoge pumps, stoere
laarzen of elegante sneakers: het kan allemaal. Voor extra 'pofeffect':
draag er een zwarte onderrok onder!
De jurk zelf kost zo'n 540 euro en is te koop bij Selfridges, maar verwacht wordt dat de nieuwste it-jurk snel zal uitverkocht zijn.
Voor
wie liever geen jurken draagt, zijn er ook andere manieren om de
Schotse ruit te verwerken in je feestoutfits, zoals een jas (1000 euro)
en een driekwart broek voor 320 euro. In februari 2012 opent McQ een
eigen winkel in Londen. (br.hln)
Na Versace maakt Italiaans modehuis Marni lijn voor H&M
Na Versace maakt Italiaans modehuis Marni lijn voor H&M
Een stuk uit de lentecollectie van Marni.
Het Italiaanse modehuis Marni heeft een lentecollectie ontworpen voor de Zweedse modeketen H&M.
De collectie zal vanaf 8 maart te koop zijn via het internet en in zowat
260 winkels wereldwijd. In België zullen de spullen in enkele filialen
terechtkomen, zegt woordvoerster Marianne Nerinckx van H&M België en
Luxemburg.
De stichter en
creatieve directeur van Marni, Consuelo Castiglioni, tekende voor de
Zweedse keten een lentecollectie voor mannen en vrouwen. Dit bevat niet
enkel kledij maar ook accessoires, aan budgetvriendelijke prijzen zoals
we van H&M gewend zijn. Het modehuis staat bekend om eenvoudige
ontwerpen met een simpele snit, de aandacht gaat vooral naar opvallende
prints. Als het in de stijl van de afgelopen lentecollectie is, mogen we
ons verwachten aan plooirokken, chique broeken, jurken en veel
breiwerk. Met de samenwerking wil Castiglioni een jonger publiek
aanspreken.
In het verleden werkte de Zweedse modeketen al samen
met modehuizen als Versace, Sonia Rykiel en Lanvin. Welke winkels de
collectie van Marni zullen verkopen, kon de woordvoerster nog niet
zeggen. (br.hln - foto's afp)
Het stijlicoon van elke vrouw: haar beste vriendin
Het stijlicoon van elke vrouw: haar beste vriendin
Wat een mooie trui heb jij aan! Of: ik ben echt verliefd op je
handtas! We geven allemaal wel eens een complimentje aan een vriendin
over een leuke outfit, maar daar blijft het niet bij. Veel vrouwen geven
toe dat ze de stijl van een vriendin proberen na te bootsen door
dezelfde kledingstukken te kopen.
Bij veel vrouwen is de kleerkast dus gevuld met kleren die ze voor het
eerst bij een vriendin of collega zagen. Dat blijkt uit een onderzoek
dat uitgevoerd werd op vraag van kledingwinkel New Look.
Eén
op de twee vrouwen is voortdurend bezig met het vergelijken van hun
eigen stijl met die van hun schijnbaar modebewustere vriendinnen.
Gemiddeld zijn er ongeveer 12 items in onze kleerkast waarvoor we ons
lieten inspireren door vriendinnen.
Bovendien hebben veel vrouwen
ook minstens 5 identiek dezelfde kledingstukken. Een derde van de
ondervraagde vrouwen gaf zelfs toe dat ze een volledige outfit van een
vriendin durven te kopiëren.
"We weten al langer dat vrouwen
zich op modevlak laten inspireren door bekende stijliconen, maar
blijkbaar houden ze ook hun eigen vriendinnen nauwlettend in het oog",
zegt woordvoerder Peter Robinson. "Vrouwen worden constant
geconfronteerd met nieuwe stijlen en kleuren, dus is het normaal dat ze
nood hebben aan inspiratie."
Hoewel
een gekopieerde vriendin zich in eerste instantie misschien geflatteerd
voelt, is het nabootsen ook vaak een aanleiding tot ruzies. Eén op de
tien vrouwen vindt het namelijk erg vervelend als een vriendin een
gelijkaardig kledingstuk koopt.
De meeste vrouwen zijn zich daar
goed van bewust. Zes op de tien vrouwen geeft namelijk aan dat ze zich
wel regelmatig baseren op de kledingstijl van een collega, maar dat ze
eerst nagaan of de persoon in kwestie er geen problemen mee heeft.
Ten
slotte is het ook zo dat veel vrouwen voor dezelfde winkels kiezen als
hun vriendinnen. Zo proberen ze geen identieke stijl, maar wel een
gelijkaardige look te creëren.
Dat gebeurt vooral bij vrouwen
die jonger zijn dan 35 jaar. Zij willen wel dezelfde stijl als hun
vriendinnen, maar blijven trouw aan zichzelf door een eigen touch te
geven aan hun outfit.
Soms zien we trends passeren, die zelfs wij wat verregaand vinden. Zo geschiedde het ook met de nieuwste zonnebril van Alexander Wang.
Alexander Wang pakt dit najaar uit met een exclusieve zonnebril voor de koukleumen onder ons. De beentjes van het brilletje kunnen namelijk versierd worden met een zwart of wit (naargelang de kleur van je montuur) bontje. Heerlijk warm rond de oren. Al lijkt de look ons iets te apart.
Voor een bril van Wang met bontje tel je 799 dollar neer. De zonnebril is voorlopig enkel verkrijgbaar in Amerika. (br.she - foto Alexander Wang)
Beautywebsite Styletoday.nl deed een rondvraag bij 789 'curvy'
lezeressen, allemaal vrouwen met een kledingmaat tussen 40 en 46. Zowat
50 procent van deze dames is perfect gelukkig met hun lichaam, hoewel
dat niet wil zeggen dat ze zorgeloos shoppen, want over passende kleding
denken ze liever 10 keer na.
Toch willen 77 procent van deze dames liever 3 kilo kwijt omdat voor het
vinden van stijlvolle kledij, de buik en taille altijd probleemzones
blijken te zijn en daarom ook echt een doorn in het oog. 20 procent wil
ook graag smallere heupen en voor een kleine 3 procent zijn de armen de
probleemzone bij uitstek.
Het
onderzoekje peilde verder ook nog naar de inspiratiebronnen waar de
'curved' of 'inbetween' vrouw (want zo worden dames tussen maat 40 en 46
ook benoemd) naar gaat kijken voor stijltips.
Het absolute
stijlicoon voor Nederlandse dames blijkt Caro Emerald te zijn, gevolgd
door Linda de Mol en Fiona Hering. 71 procent van de 789 vrouwen kijkt
verder vooral naar modebladen, 64 procent plukt ideetjes uit websites.
Ook
het winkelgedrag werd uiteraard ondervraagd. Hieruit bleek dat voor 37
procent van de dames, shoppen in de winkel zelf nog altijd de favoriete
manier is om hun kleerkast te spijzen met nieuwe kledij. 51 procent
wisselt dit dan weer graag af met online winkelen. Vooral webwinkels als
H&M, Zalando en ASOS doen het goed.
Minst
tevreden waren de vrouwen eigenlijk over het advies dat ze krijgen in
winkels. Niet meer dan 25 procent kon nog zeggen dat ze best wel goede
tips krijgt tijdens het shoppen. Niet verwonderlijk dat nog eens bijna
20 procent gewoon helemaal niet geholpen wilt worden als ze winkelen, om
ergernis te vermijden. (br.hln)
Voor wie het nieuwe jaar trendy wil inzetten, hebben we een leuke
tip. Of ze nu verwerkt zijn in je kleren, haren of juwelen, pluimen en
veren zijn hot in 2012! Chanel en Alexander McQueen zijn al jaren fan,
maar nu gaan ook andere designers ermee aan de slag.
1. Kleren Er zijn tegenwoordig heel wat leuke, vaak zwarte, kleedjes
te koop, die afgezet werden met (nep)veertjes. Die geven aan je outfit
een glamoureus en stijlvol effect en zijn daarom uitermate geschikt voor
de feestdagen.
Je kan natuurlijk ook kiezen voor een gewoon kleedje of rok en die outfit afwerken met een gevederd jasje.
Wie echt niet houdt van de kriebelende pluimpjes, kan ook kiezen voor de verenprint. Die geven een leuke illusie én bestaan ook in opvallende kleurtjes.
2. Haar Enkele maanden geleden doken onder andere Selena Gomez en Hilary Duff al op met speciale 'veren'extensions, maar zo ver hoef je eigenlijk niet te gaan.
Er zijn bijvoorbeeld ook heel wat leuke speldjes te koop die werden afgezet met (kleurrijke) veertjes.
En ook op mutsen, hoedjes en haarbanden vind je vaak pluimpjes terug. Zo geef je een extra touch aan, maar heb je het tegelijkertijd ook lekker warm!
3. Accessoires Eén accessoire-trends van het najaar zijn lange en opvallende juwelen,
en daar horen uiteraard ook pluimen bij. Je vindt ze zowel op
halskettingen als op oorringen, kleurrijk of zwart. Een aanrader!
En ook in het handtassenassortiment
vind je zeker enkele exemplaren met leuke veertjes. Vooral de zwarte
modellen zijn een leuk idee voor de feestdagen, maar ook lichtroze hoort
er zeker thuis.
Wat natuurlijk niet mag ontbreken in dit lijstje, zijn schoenen. Volledig gevederde schoenen zien we niet helemaal zitten, maar een paar leuke accentjes kunnen natuurlijk wel. (br.hln - foto asos.com)
Vroeger werd door de Gentse professor Gaus al eens een link gelegd
tussen economische voorspoed en modetrends, zoals kleurvoorkeur en snit.
Een theorie die later genuanceerd moest worden, maar het blijft een
populair verband. Nu wordt gekeken naar de hoogte van de hak als
economische indicator: hoge hakken wijzen op harde economische tijden.
Maar is het einde van de hoge hak echt in zicht?
Dat voorspelt IBM toch, op basis van een analyse van discussies bij
bloggers, Twitteraars en internetcommentatoren de laatste vier jaar.
2012 wordt geen gemakkelijk jaar, en toch wordt voorspeld dat de hakken
minder hoog zullen worden. Tegen alle 'historische verbanden' in dus.
"In
2009 werd de terugkeer van de torenhoge hak met veel opwinding
aangekondigd. Sindsdien is het enthousiasme steeds minder geworden. In
2011 merkten veel commentatoren op hoe gemakkelijk 'kitten heels', hele
kleine hakjes, wel niet zijn."
Verrassend, ook voor de experten
bij IBM. "Normaal gezien worden de hakken hoog en blijven ze hoog in
tijdens van economische crisis. Uitspattingen in de mode zijn een soort
vlucht van de sombere realiteit", zegt professor Travis Davis.
Niet
nu dus, nu zou de hakhoogte weer dalen. "De economische crisis zou wel
eens lang kunnen gaan duren. Dus zoeken ze meer comfort in hun leven en
zijn ze minder geïnteresseerd in uiterlijk vertoon." Dus worden de hoge
hakken verstopt: ze zullen niet meer dagelijks naar het werk gedragen
worden, maar enkel nog voor speciale gelegenheden.
Mooie
theorie, maar wij geloven het niet. Het probleem met deze analyse is
drievoudig. Ten eerste: de invloed van hoge hakken op de maatschappij
wordt schromelijk overschat. Ja, alle celebs dragen ze en alle
modebladen spreken erover.
Maar de gewone vrouw, die met drie
kinderen van hot naar her moet rennen tussen boodschappen, werk en
verjaardagsfeestjes door, draagt ze nooit. Dat is nog altijd de
meerderheid van de vrouwelijke wereldbevolking. Tussen de takes door,
dragen ook actrices gewone slippers of ballerina's. Voor het comfort,
natuurlijk.
Daaruit volgt, ten tweede, dat de vrouwen die de
hakken dragen een ander soort job hebben dan de 'gewone' vrouw: meer
betaald, met meer aanzien... precies de groep die de economische crisis
minder zal voelen en die dus geen nood zal hebben aan comfort of
'realistisch' uiterlijk vertoon.
Tot
slot werd de meest logische link niet onderzocht: de gemiddelde
hakhoogte in de winkels, van de verkochte schoenen én van de vrouw in de
straat, gekoppeld aan de op- en neergang van de beurzen.
Dat
zou een veel betrouwbaarder beeld opleveren dan analyses van enkele
modeblogs. Hoe toonaangevend ze theoretisch ook zijn, de echte mode
wordt nog altijd bepaald door de shoppers. Kijk maar naar
colour-blocking: dé (celeb)trend van de zomer... en geen weldenkende
vrouw die ermee over straat kwam, toch?
Om
een lang verhaal kort te maken: wij voorspellen dat de hakhoogte in
modemagazines en op rodelopers blijft wat ze is: hoog. Want dat oogt
mooi, dat spreekt aan en dat is net als alle andere dure mode
onbereikbaar. Net als de hakhoogte van de gewone, hardwerkende vrouw:
praktisch tot laag. (br.hln - foto ap)
Goedkope lijn Alexander McQueen gelanceerd in Londen
Goedkope lijn Alexander McQueen gelanceerd in Londen
McQ, de goedkope lijn van het modehuis Alexander McQueen, wordt gelanceerd in Londen tijdens de London Fashion Week.
Naast de lancering zou er ook een eerste flagshipstore van het merk geopend worden in Dover Street in Londen. De lijn is al enkele jaren in ontwikkeling, maar het zal de eerste keer zijn dat een herfstcollectie tijdens een catwalkshow wordt getoond. Die show zou in februari plaatsvinden in Londen. De grote Alexander McQueen modeshow blijft wel in Parijs plaatsvinden.(br.she - beeld photonews)
Van 5 tot 10 december vindt de 'Swapping Week - Winter Edition' plaats. En om dat startshot met de nodige glamour te geven wordt er op zaterdag 3 december een ware Swap-shop in het Centraal Station van Antwerpen opgezet.
"In de Swap-shop vind je kledingstukken van topmerken als Dries Van Noten, Veronique Branquinho en DKNY. Maar ook items van Diesel, Replay, Zara en H&M komen aan bod. Om de kwaliteit van de kledij hoog te houden, worden de ingeleverde items beoordeeld op ruilwaarde. Neem maximum 3 kledingstukken mee van goede kwaliteit die je nooit draagt, hiervoor krijg je Swap-dots waarmee je andere stuks kan kopen", vertelt organisator Jens Verdonck.
Leuk weetje: je kan de stukken enkel ruilen, niet kopen met echt geld. Heb je interesse in zo'n Swapping, maar geen zin om af te zakken naar Antwerpen? De Swap-shop houdt ook nog halt in Hasselt (Versuz, 5 december), Brugge (Entrenous, 6 december), Gent (Culture Club, 7 december), Leuven (3Hoog witte villa, 8 december) en Antwerpen (Noxx, 10 december). (br.she - beeld photonews)
Lederen jas met bont, rode jas en wit smokingvestje bij Asos.com.
Als het buiten vriest, wil je je vooral warm houden en wordt
sexappeal plots minder belangrijk, toch is het mogelijk je warm in te
duffelen en aantrekkelijk blijven. Daarom geven we enkele tips voor een
fashionable winter.
Smokingjasje Het is niet omdat het te koud is om een
jurk te dragen, dat je op een avondje uit er niet goed uit kunt zien.
Draag een wit jasje op een geklede broek en je bewijst dat mannenkleding
verleidelijk kan zijn.
Een bonten kraagje Voeg wat bont (dat mag echt of nep zijn) met een kraagje of een sjaal toe aan je jas of mantel voor een stijlvolle look.
Jas Een
stijlvolle lange mantel zorgt ervoor dat het niet uitmaakt wat je
eronder maakt. Versieringen met juwelen, een leuk patroon of ludieke
stof zijn aanraders.
Kleur Combineer een oranje jas met een blauwe muts, probeer kleuren te combineren die lijken te contrasteren voor een leuk resultaat.
Laarzen Niets is zo sexy als een paar zwarte, lederen dijenhoge laarzen, dat weet Kim Kardashian het beste.
Rood Als je slechts een kleur wil toevoegen aan je kleerkast, dan moet het deze winter rood zijn.
Dikke jas Soms
wil je als het vriest gewoon een makkelijke outfit, dan werkt een
dikke, pofferige jas het beste. Combineer met casual accessoires als een
schoudertas en funky rubberen laarzen.
Wit Het is niet omdat het winter is dat je geen wit kan dragen, maar zorg voor een crèmekleurige tint in een warme stof.
Leder Een
volledige lederen outfit kan: denk aan een lederen legging in
combinatie met een stoer lederen jasje, een zijden blouse en torenhoge
hakken. (br.hln)
Samen met seventies mode waren het afgelopen jaar vooral kapsels met
een middenscheiding in. Tegenwoordig grijpen hele wat celebs terug naar
de zijscheiding, en die mag extreem zijn.
Welk ander kapsel dan een middenscheiding past er beter bij klompen en
olifantenpijpen? Nu deze modetrend lijkt te zijn overgewaaid, heeft deze
haarstijl ook af gedaan. Het voordeel is dat er veel verschillende
stijlen zijn om de extreme zijscheiding te dragen. Jessica Alba doet het
met golvende lokken, waardoor haar look erg nonchalant en sexy is.
Superstrak past bij de stijl van Ashley Greene en het geeft een moderne
toets.
Om je zijscheiding te trekken, gebruik je de tip van je
kam. Vertrek ongeveer vijf centimeter boven je oor, deze moet ongeveer
boven de boog van je wenkbrauw vallen. Zorg ervoor dat je een perfecte
rechte lijn hebt. Wie een rechte lijn te strak vindt, kan zigzaggen. Als
je wil opvallen, kun je je couple in een staart dragen.
Online shoppen tot 6 keer trager dan 'echt' shoppen
Online shoppen tot 6 keer trager dan 'echt' shoppen
Online shoppen biedt vele voordelen. Je moet het huis niet verlaten,
niet op een volle bus/door de regen fietsen of in de file staan om een
parkeerplaatsje te bemachtigen én het kan op elk moment van de dag, als
het jou uitkomt. En het is sneller: wat klikken, betalen en done. Toch?
Niet noodzakelijk: een online shoptrip kan tot zes keer langer duren dan
een namiddagje shoppen.
Eén op vijf kledingsstukken die een vrouw per maand koopt, is online
aangekocht. In totaal spenderen ze 22 uur per maand aan shoppen online
tegenover 18 uur in echte winkels, waar dan wel vier kledingsstukken
worden aangeschaft. Dat is ongeveer 3,6 uur per kledingsstuk. Dat blijkt
uit een bevraging van Clothes Show Live.
Of we bij een
'werkelijke' shoptrip gewoon iets kopen om de trip te verantwoorden, of
er écht meer kans is dat we ons laten verleiden door het aanbod werd
niet onderzocht.
Het tweede nadeel van online shoppen is dat de
ervaring bijlange na niet in de buurt komt van het plezier van een echte
shoptocht, zo vinden de 3.000 bevraagde vrouwen. De helft vindt shoppen
een tof tijdverdrijf, 8 op tien blijft dan ook liever ronddwalen door
de winkelstraten dan thuis achter de computer te zitten. Mannen
daarentegen verkiezen shoppen online en gaan liever op café in hun vrije
tijd.
Online shoppen zit ondanks deze resultaten toch in de
lift, met een stijging van 20 procent ten opzichte van vorig jaar. In
totaal maakt online shopping al zo'n 15 procent uit de aankopen.
De Amerikaanse modeontwerper Marc Jacobs heeft de Europese
perspresentatie van zijn lente- en zomercollectie - voorzien voor
vandaag in Londen - moeten annuleren. De collectie is tijdens het
vervoer per trein tussen Parijs en Londen immers gestolen.
De Londense politie bevestigt dat er een onderzoek loopt. De politie
werd telefonisch op de hoogte gebracht na de verdwijning van een grote
hoeveelheid kleding, tassen en schoenen. De waarde van de ontvreemde
partij wordt becijferd op 40.000 pond (46.800 euro). De verdwijning werd
gisteren vastgesteld, aldus een politiewoordvoerder.
De
gestolen collectie heeft een geringe verkoopwaarde omdat proefstukken en
stalen voor volgend seizeon betreft. Dat kan er op wijzen dat het
motief van de diefstal eerder namaak is. (br.hln)
Versace voor H&M voor twee keer de prijs te koop op eBay
Versace voor H&M voor twee keer de prijs te koop op eBay
Deze jurk kost bij H&M 99 euro en wordt op eBay aan een startbod van 180 euro aangeboden.
De stormloop gisteren op de collectie die Donatella Versace voor
winkelketen H&M maakte, had blijkbaar ook een economisch doel.
Meteen doken namelijk de eerste kledingstukken op de 'Belgische' eBay
op, aan duizelingwekkende prijzen. Zo is het startbod voor een
Versace-jurk van 99 euro bijna het dubbele daarvan: 180 euro.
Niet
iedereen was dus op zoek naar een origineel kledingstuk voor zichzelf,
of toch niet om het eigen lichaam ermee te tooien. Sommigen zagen ook
hun kans schoon om, al dan niet forse, winst te maken met de buit. Zelfs
nog vóór de collectie van Versace voor H&M in de winkelrekken lag,
werden er al woekerprijzen gevraagd op de populaire veilingsite eBay. Na
de stormloop op de Belgische filialen gisteren, duiken er alleen maar
meer stuks op, eveneens aan op zijn minst verhoopte veelvouden van de
originele prijs.
Dit bleken de populairste outfits van Versace voor H&M te zijn.
Het
stuk dat gisteren nóg sneller dan al de andere uit de rekken van
H&M verdween, was het zwarte lederen jack en jurkje (met koperen
studs) van Versace. Bent u één van de trotse eigenaressen en wil u graag
meewerken aan een reportage? Laat het dan weten aan onze collega's van
de krant Het Laatste Nieuws en stuur uw naam, gsm-nummer, kledingmaat en
leeftijd naar nadine.vanderlinden@persgroep.be.
Ondanks het feit dat de Versace for H&M-collectie de helft van de
vrouwen niet interesseert, waren er toch voldoende geïnteresseerden die
de kou trotseerden om H&M tevreden te stellen.
Er daagden gemakkelijk enkele honderden enthousiaste vrouwen én mannen
op per winkel. Ze kregen elk een kwartier shoptijd om zoveel mogelijk
mensen de kans te geven de collectie te bemachtigen.
Niet alleen
vrouwen stonden klaar om zich een felroze handtas, een kleurrijke jurk
of bebloemde jumpsuit aan te schaffen, ook de mannenblazers en -schoenen
waren in trek. Ja, ook de felroze schoenen.
Marianne Neirynckx
zegt aan Belga dat veel stukken vandaag al zullen uitverkocht zijn. Geen
wonder dat de Zweedse keten tevreden is over de verkoop van de eerste
dag. (br.hln)
Het nieuwste accessoire voor de benen is volgens modeontwerpster
'Posh' de lederen beenwarmer uit haar eigen lentecollectie.
Victoria Beckham leek gisteren op een model uit de catwalkshow van haar
eigen zomercollectie 2012. Ze droeg het lederen accessoire op 'Women's
Wear Daily Apparel & Retail CEO top' in New York gisteren. De
combinatie met een erg strakke blauw-zwarte jurk, ook eentje uit de
eigen lijn, en natuurlijke de onmisbare Louboutin-pumps oogde wat
vreemd. Onderaan toonde ze dus erg weinig vlees, het decolleté was
sexyer met een strapless bovenstuk.
Deze
winter lijkt het 'not done' om onder een rok je benen te laten zien,
aangezien knielaarzen en de midirok ook erg populair zijn, ook Posh
heeft suède laarzen in haar collectie zitten.
De lederen beenwarmer van 7 for all mankind (ongeveer 88 euro).
De designer was,
in lang vervlogen tijden, ooit danseres, wat haar liefde voor de
beenverwarmer kan verklaren. Hoewel wij er niet zo'n fan van zijn (we
vrezen voor zweten en een oncomfortabel gevoel, zeker in de lente), is
de kans groot dat deze trend aanslaat bij het grote publiek. Haar
modehuis kreeg namelijk de prijs van 'beste opkomend Brits luxemerk'. (br.hln)
Vreemd familieportret: moeder poseert innig met dochter
Vreemd familieportret: moeder poseert innig met dochter
The Lake and Stars, een lingeriebedrijfje met basis in New York,
heeft zijn nieuwste campagne gebaseerd op een controversiële foto van
een moeder in kanten ondergoed die haar dochter van negentien sensueel
in de armen neemt.
Volgens Maavan Zilberman, eigenaar van The Lake and Stars,
is dat nog niet eens het meest bizarre element. De twee vrouwen zijn
immers geen modellen, maar wel de buren van Zilberman. De man had al
opgemerkt dat mama en dochter steeds erg lief en zacht met elkaar
omgingen. Voor de geïnteresseerden: Zilberman woont in Brooklyn.
Volgens
Zilberman daagt de advertentie uit om de meest sexy van de twee vrouwen
te kiezen. "Deze dames beleven duidelijk iets wat wij niet meteen
kennen: dit is echt wat de collectie en deze foto's drijven. De chemie
tussen de twee moest in de foto's duidelijk naar voor komen. Ik denk dat
dit aardig gelukt is: zo'n innige band tussen moeder en dochter zie je
niet veel, denk ik."
Een beetje een vreemde hersenkronkel, maar
marketinggewijs wel een heel snuggere. The Lake and Stars is een klein
bedrijfje met een gelimiteerde distributie (zoals deze pop-up store), maar trekt wereldwijd plots veel aandacht met deze gewaagde campagne. Missie geslaagd, zo lijkt ons. (br.hln