Beha's zijn niet
langer enkel weggelegd voor vrouwen. Een Japanse webboetiek verkoopt
lingerie voor travestieten, de beha's werden in een recordtempo het
meest verkochte stuk op de site.
Strak De
beha wordt sinds twee weken verkocht op Rakuten, een grote Japanse
webwinkel. Ondertussen gingen al meer dan 300 mannenbeha's de deur uit.
Hij kost ongeveer 23 euro en is verkrijgbaar in roze, zwart en wit.
Verder vind je op de website ook panty's voor mannen, maar ook lingerie
voor vrouwen. "Ik hou van dat strakke gevoel, de beha zit goed",
vertelt vertegenwoordiger van de webwinkel Masayuki Tsuchiya. Hij kan
discreet onder de kledij gedragen worden.
Innerlijke vrouw Directeur
Akiko Okunomiya van Rakuten zegt dat ze verrast is over het aantal
mannen die naar hun innerlijke vrouw zoeken. "Ik denk dat mannen zich
meer en meer interesseren voor beha's. We horen van veel klanten dat ze
hier al heel lang op zitten te wachten." Deze trend veroorzaakte wel
wat oproer in Japan, meer dan 8000 mensen hebben online gewaarschuwd
voor de gevaren van mannen die lingerie dragen. (br.hln)
Op de catwalk voor de herfstcollecties zagen we goth-meisjes met zwarte
lippen. Toonaangevende beautymerken als Yves Saint Laurent en Lancôme
pikten de trend op en lanceren een zwarte lipgloss. Durf jij het aan
met pikzwarte lippen rond te lopen?
Verschillende nuances Gelukkig
hoef jij niet even extreem als de modellen te gaan. Als je onder je
zwarte gloss een basislaag met bijvoorbeeld bordeaux, bruin of rood
aanbrengt, krijg je verschillende en minder extreme nuances krijgen.
Dit gaat van een pruimtint tot intens ebbenhout, meldt weekend.be.
Evenwicht Als
je genoeg zelfvertrouwen hebt, kun je voor de zwarte lipgloss gaan. Wil
je niet te veel geld uitgeven aan deze trend, koop dan een zwarte
lipstick en breng daarover je vertrouwde lipgloss aan. Houd dan wel de
rest van je make-up sober, om het geheel wat in evenwicht te houden.
(br.hln)
Het experimentele label Boudicca ontketent een nieuwe revolutie
op de parfummarkt met hun nieuwste creatie Wode. Wode is namelijk het
eerste blauwkleurige parfum, dat bij het besprenkelen op de huid na een
tijdje zijn kleur verliest.
Het parfum bevat een stof die blauw wordt op de huid. Geen paniek
echter, want na enkele seconden verdwijnt de kleur als sneeuw voor de
zon en blijft er enkel een heerlijke, sterke, kruidige geur achter.
Wode is verkrijgbaar vanaf 77 euro. (br.She)
Winkelketen C&A lanceert dit najaar de eerste volledige
schoenencollectie. Voor een prikje kan je de leukste, hipste schoenen
direct bij je garderobe aankopen.
De schoenen dragen de naam van de verschillende kledingmerken, en
kunnen onverdeeld worden in de klassieke, trendy, en party collectie
De voormalige
Baywatch actrice heeft het hart van Vivienne Westwood weten te
veroveren. Anderson wordt het nieuwe gezicht van de zomer 2009 campagne
voor Vivienne Westwood.
Positief Beide
dames ontmoetten elkaar op een feestje vorig jaar. Westwood was meteen
gek op haar. "Alles wat ik over haar te zeggen heb, is positief", aldus
de ontwerpster. Intussen zijn de opnames voor de reclamecampagne in
volle gang. Vivienne en een team van stylisten en fotografen werden
gespot in Los Andeles voor de fotoshoot. ((br.Nina)
Toparchitect Gehry ontwerpt schoenen voor J.M. Weston
weston
Toparchitect Frank Gehry ontwierp speciaal voor het Franse
luxeschoenenmerk J.M. Weston twee paar excentrieke bottines, gebaseerd
op de laarzen van koningin Victoria in de negentiende eeuw.
"Ik was vooral blij dat ik eens iets kon ontwerpen dat aanzienlijk
sneller gerealiseerd kon worden dan een gebouw", vertelde Gehry, de
ontwerper van het Guggenheimmuseum in Bilbao. Gehry ontwierp samen met
zijn zoon Alejandro twee paar bottines, die gekenmerkt worden door hun
uitzonderlijke elegantie.
De ene bottine is zwart en heeft 4 lederen knoopjes ter versiering.
De andere is tweekleurig, en duidelijk geïnspireerd op de 19de eeuwse
wandelschoen van koningin Victoria.
De schoenen zijn verkrijgbaar op bestelling bij J.M. Weston. (br.She)
Sexy Heidi Klum grote ster op show Victoria's Secret
Sexy Heidi Klum grote ster op show Victoria's Secret
'Seal it with a kiss' knipoogt Heidi Klum naar haar echtgenoot-zanger.
Usher schrikt zich een hoedje.
Heidi Klum lijkt wel een (fraai) kerstgeschenk met een grote strik errond.
Marissa Miller zet ook haar beste beentje voor.
Dit model heeft veel weg van een vlinder.
De achterkant moet ook in orde zijn met het veelzeggende opschrift 'Big Hugs'.
Het Nederlandse model Doutzen Kroes mocht ook schitteren.
De Braziliaanse schone Adriana Lima showde de duurste beha ter wereld.
Wie we daar hebben: Paris Hilton!
En dan nog een groepsfoto met alle modellen om de spetterende show af te sluiten.
Victoria's Secret
had een terugkeer naar de glamour beloofd en de fans in Miami bleven
zeker niet op hun honger zitten op dat vlak, want ze zagen één van de
meest aantrekkelijkste shows ooit. Vleugels waren het hoofdmotief bij
supermodellen als Heidi Klum en Adriana Lima - die de duurste beha van
de wereld mocht showen - op de pas gerenoveerde Fontainebleau Miami
Beach. Ook het Nederlandse topmodel Doetzen Kroes was van de partij. De
modellen toonden het publiek liefst 68 outfits.
Rode vleugels Heidi
Klum stal zoals wel vaker de show. Zij mocht de finale lopen met een
rode beha, rood slipje, hoge hielen en vooral fladderende rode
vleugels. Tussendoor vrolijkten Usher - die een opgemerkte act met
Heidi Klum verzorgde - P. Diddy, Kim Kardashian en de onvermijdelijke
Paris Hilton het geheel nog meer op.
Black Diamond Fantasy Miracle Bra Ook
een topmoment was ongetwijfeld de passage van Adriana Lima. De
Braziliaanse exotische schone droeg de Black Diamond Fantasy Miracle
Bra, met 5 miljoen dollar (zio'n 4 miljoen euro) de duurste beha ter
wereld. Het is een ontwerp van juwelier Martin Katz. De beha is
gedecoreerd met witte en zwarte diamantjes en robijnen en zal te koop
zijn in de cataloog van het bedrijf.
Mannen Adriana
Lima was alvast in de wolken over het pepedure kledingstuk. "Ik heb al
altijd de 'Fantasy Bra' willen dragen, wat een eer. Het is de eerste
keer dat Victoria's Secret een zwarte diamanten beha maakt. Een vrouw
kan dit kopen als ze echt willen, maar mannen natuurlijk ook."
(br.hln)
Nu de herfst in het land
is, verdwijnt ook je zomerse kleurtje. Het is verleidelijk om dan een
getinte foundation te gebruiken om dat kleurtje na te bootsen. Maar
vaak geeft het een lelijk resultaat. Eigenlijk dient een foundation
enkel om je huid egaler te maken, maar je gaat er wel door te stralen.
Dus voor wie er niet als een clown wil uitzien, geven we enkele tips
voor de perfecte foundation.
Bij de aankoop Koop
een foundation die qua tint dicht bij je eigen huid ligt. Test eest
minstens drie tinten op je kaaklijn uit voor je eentje kiest. Doe dit
nooit op je hand, want die heeft een andere kleur als je gezicht. Ga
ook eens in het daglicht naar het effect kijken, kunstmatig licht in de
winkel geeft geen realistisch beeld. Onthoud dat een foundation na een
tijdje zich vermengt met je huid, waardoor de kleur wat warmer wordt.
Vrouwen met een wat oudere huid, kies je best voor een voedende en
hydraterende foundation met een matte finish.
Bij het aanbrengen Voor
je met de foundation aan de slag gaat, hydrateer je huid eerst met een
verzorgende crème. Poeder je T-zone en andere oneffenheden of littekens
met een transparant compactpoeder. De foundation kun je met je vinger
aanbrengen, maar je krijgt een beter resultaat met een sponsje of
kwast. Voor je met de spons aan de slag gaat, maak je deze eerst wat
vochtig, daarmee krijg je een egaler resultaat. Begin in het midden van
je gezicht en werk vandaar naar buiten. Als je je gezicht slanker wil
maken, kun je een warme blush op je wangen en jukbeenderen aanbrengen.
(br.nina)
Comptoir des Cotonniers opent eerste winkel in New York
cdc
Het Franse modemerk Comptoirs des Cotonniers (CDC) heeft zijn
eerste winkel in New York geopend. Om het 'moeder-dochter' concept van
het merk extra te onderstrepen, waren Hollywoodster Susan Sarandon en
haar dochter Eva Amurri voor één avond de gastvrouwen van dienst.
Sarandon werkt ook samen met CDC om het 'united nations' hero
program', een organisatie die wezen en achtergestelde kinderen met
HIV/AIDS helpt, te steunen. Zo engageerde het modemerk zich om 15% van
de novemberomzet van zijn Spring Street winkel over te maken aan het
fonds.
CDC België is ondermeer gevestigd in Antwerpen en Brussel.
Sarandon en dochter bij de opening van de New Yorkse vestiging van Comptoirs des Cotonniers (br.She)
Een droge huid is
voor meer dan 40 procent van de vrouwen een probleem. Zeker tijdens de
winter kan je kampen met een schilferende huid door de extreme
temperaturen. Speciaal om dit te behandelen ontwikkelde Nivea de Lotion
SOS Comfort Sensation: een hydraterende bodylotion met calendula-olie
en lipiden voor een intensieve verzorging.
Geen plakkerig gevoel Onderzoek
met deze lotion toont aan dat na twee weken het vochtverlies van de
huid met 15 procent vermindert. Je huid schilfert na twee weken 10
procent minder af, na drie weken is dat bijna 20 procent. Het voordeel
van deze lotion is dat hij geen plakkerig, vettig laagje achter laat
want je huid neemt hem meteen op door zijn luchtige 'water-in-olie'
textuur. De lotion belooft de vochtbalans van je huid 24 uur lang op
peil te houden omdat hij diep in de huid dringt.
Bestanddelen De
calendula-olie is een weldoener voor een droge en beschadigde huid. Het
bestanddeel dexpanthenol heeft verzachtende eigenschappen en voedt de
huid van binnenuit waardoor ze soepeler en gladder worden. In hetzelfde
gamma vind je nog een handcrème en lippenbalsem. (br.hln)
Obama heeft ook de kledingindustrie
geïnspireerd. Borac, een modebedrijf in Bosnië en Herzegovina, noemde
hun nieuwste lijn van herenpakken naar de toekomstige president.
Elegant "De
pakken zijn van 'topkwaliteit', net als de man zelf", vertelt manager
Ahmet Curic. ,,Obama is een elegante man en één van de weinigen die
weet hoe hij een pak moet dragen''.
Waardering Het
bedrijf wil op deze manier zijn waardering duidelijk tonen voor de
Verenigde Staten. Zijn bedrijf werd financieel ondersteund door de VS
na de Bosnische oorlog van 1992-1995. (Nina)
Beha's van
Victoria Secret maken letterlijk ziek. Dat beweren tientallen vrouwen
die hun ondergoed van het grote lingeriemerk hebben gekocht.
Push-up Zo
stellen verschillende klanten dat de push-up hen pijnlijke huiduitslag
weet te bezorgen. Intussen lopen al enkele klachten binnen. Vooral bij
het dragen van de Angels Secret Embrace beha, klagen velen van
huiduitslag, ontstoken tepels en sterke jeuk.
Allergische reactie Eén
van de slachtoffers, Roberta Ritter uit Ohio, beweert dat haar beha
sporen van formaldehyde bevat, gebruikt om weefsels soepel te houden.
Volgens haar leidt deze stof tot allergische reacties. Bij Victoria
Secret beweren ze intussen dat deze stof niet gebruikt wordt. "We
hebben een strikte kwaliteitscontrole rond onze producten, en wij maken
geen gebruik van formaldehyde. Wel vinden we het jammer dat een klein
aantal mensen met dit probleem kampt. We willen er alles aan om de
oorzaak te vinden", aldus de woordvoerder van het bedrijf.
Ritter en andere slachtoffers eisen intussen een schadevergoeding. Begin volgend jaar wordt hun rechtszaak ingesteld. (br.hln)
In New York vond afgelopen weekend de jaarlijkse 'Chocolate Fashion Show' plaats. De modeshow betekent de opening van één van de grootste chocoladebeurzen.
Mode was nog nooit zo lekker! Alle creaties waren niet alleen visueel maar ook letterlijk om op te smullen. De opbrengst van de show ging naar de Susan G. Komen stichting, de organisatie die zich bezighoudt met onderzoek naar borstkanker. (br.Gazet van Antwerpen)
Comme des Garçon voor H&M neemt maatregel voor verkoop op Ebay en Marktplaats
Vanaf komende donderdag ligt de collectie van Comme des Garçons voor H&M in de winkels. Om te voorkomen dat een groot deel van de kledinglijn op Ebay of Marktplaats verdwijnt, neemt de Zweedse modeketen maatregelen.
Klanten kunnen van elk Comme des Garçons object slechts twee items kopen, dit meldt textila.nl. Aanleiding voor de maatregel zijn de ervaringen met de andere ontwerpers als Viktor & Rolf. Toen werden veel kledingstukken al na een paar uur op diverse veilingsites aangeboden.
De H&M in Tokio, thuisbasis Rei Kawakubo, heeft vandaag de primeur om de collectie als eerste te verkopen. (br.Styletoday)
Vrouwen kleden zich deze winter heerlijk stoer in echte
legerstijl. Hugo Boss, Moschino, Marc Cain, allemaal plaatsen ze de
vrouw in een sexy legeroutfit. Wij zochten alvast wat leuke, en
draagbare 'oorloglooks' voor je.
Guess
Kaki, gouden versiersels, touwtjesbroeken, en vlagemblemen pimpen je
outfit tot een nieuw geheel. Guess gaat deze winter alvast all the way
met zijn typische soldatenhoedje, en zijn sexy oorlogverpleegster
outfits. Florence Nightingale here we come!
Is het ultrakorte
kapsel van Katie Holmes en Victoria Beckham net iets té gedurfd voor
jou? Dan kun je je wel aan het lange bob kapsel wagen. Iets minder
gewaagd, maar wel even mooi en trendy. Laat je inspireren door Anne
Hathaway, Gwyneth Paltrow en Eva Longoria.
Volume en nonchalant Het
nieuwe it-kapsel wordt de lob, of 'the long bob' genoemd. Het kapsel
komt ongeveer tot aan de schouders, vaak wordt het aan de onderkant
uitgedund en met een middenstreep gedragen. Bij de lange bob draait
alles rond volume: hoe meer, hoe beter. Verschillende
Hollywoodstylisten noemen dit dé wintertrend voor kapsels, meldt
elle.nl. Als je kijkt naar Anne Hathaway en Gwyneth Paltrow, zie je dat
het ook allemaal nonchalant mag.
Hoe creëer je deze look? Je
föhnt je haar met een grote, ronde borstel. Zorg dat je haar niet te
bol staat aan de onderkant, of je lijkt uit de jaren '80 weggelopen.
Wil je het stijl, net als Eva Longoria, bewerk dan vervolgens naar
eigen wens met een stijltang. Als laatste gebruik je een product dat
meer glans brengt, want deze winter mogen kapsels glanzen. (br.Nina)
89 procent van de mannen verkiest kleine, natuurlijke borsten boven
grote, valse borsten. Dat blijkt uit een enquête van Heat Magazine.
In proportie Sinds
2002 is het aantal borstvergrotingen bijna verdrievoudigd. Heat
Magazine vroeg aan meer dan 2000 mannen of ze tevreden zijn met deze
evolutie. Daaruit bleek dat ze groter niet altijd beter vinden. 87
procent van de mannen vindt namelijk dat borsten in proportie moeten
zijn met de rest van het lichaam.
Celebs Ook
verschillende sterren namen deel aan de enquête. De Britse komiek
Russel Brand: "Ik heb al veel onderzoek verricht en geloof me,
natuurlijke borsten zijn geweldig. Ze zijn symmetrisch, zacht en rond.
Want ook hoe ze aanvoelen is belangrijk." (br.hln)
Je
zegt het met 'ruiten' deze winter. Want hoe je het ook went of keert,
je kan niet om de ruiten heen. In allerlei soorten en maten zien we ze
in de diverse collecties verweven. Inspiratie nodig? Hier een paar
ideeen hoe je ruiten kan integreren in je wintergarderobe!De
rode Schotse ruit is wel de bekenste van allemaal. Maar er zijn veel
meer Schotse ruitpatronen. Wist je dat elke Schotse clan zijn eigen
ruit en eigen kleurencombinatie heeft? Goed, we gaan het hier niet
hebben over de Schotse historie maar over mode. Y'3 laat zien dat een
jas met Schotse ruit een fleurige keuze voor de winter is.
Ruit
Liever helemaal in ruit gehuld? Wat dacht je van deze combinatie van Roberto Cavalli. De panty is voor wie durft ...
Broek
Ook een broek in Schotse ruit is veel gespot. Vooral in skinny of met flare pijpen!
Mantelpak
En niet te vergeten het mantelpak in ruit! Super zoals hier van Dsquared.
Blouse
D&G zegt het met roesje! Voor wie er van houdt ...
Cape
Een natuurlijk is er de cape of omslagdoek met ruit. Mooi in zwart/wit zoals hier van Ralph Lauren.
De iBangle is de
eerste ipod in de vorm van een armband. Designer Gopinath Prasana
tekende het ontwerp voor een nieuw fashion-item. Een navigatie als
touchpad, een stem die vertelt waar je bent in het menu en draadloze
oordopjes maken dit technisch snufje een waar hebbeding.
De armband past rond iedere pols. Door middel van een opblaasbaar kussen kan de armband aangepast worden.
De
iPod is razend populair. In april, mei en juni verkocht Apple er
wereldwijd 6,2 miljoen, een recordaantal. Wanneer de iBangle op de
markt komt, staat nog niet vast.(br.Nina)