Kun
je werkelijk grijze haren krijgen van je opstandige kinderen of je
veeleisende baas? Sommigen zijn op hun dertigste grijs, anderen blijven
veel langer hun natuurlijke haarkleur behouden. We doorprikken alle
mythes rond grijze haren.
Mengeling Grijze
haren bestaan niet. Het zijn eigenlijke kleurloze, holle haren. Het
licht dat er op valt wordt niet geabsorbeerd maar gereflecteerd. Een
grijze haardos is dus niet meer dan de mengeling van kleurloze en
gekleurde haren, meldt Bodytalk.
Onze
haarkleur is het resultaat van de verhouding tussen de kleurpigmenten
die zich in het haarzakje bevinden: rood en bruin-zwart. Je haarkleur
ligt vast in je genen, alsook de manier waarop je haren verdeeld zijn
in de haardos.
Abrupte stop De
cellen in de haarzakjes stoppen op een gegeven moment pigment te
produceren. Dat gebeurt niet geleidelijk, maar abrupt, waardoor het
haar wit wordt. De slapen zijn gewoonlijk het gebied dat eerst
getroffen wordt, daarna het achterhoofd en ten slotte de haren bovenop
de kruin.
Externe factoren Wanneer
de productie van pigment stilvalt, ligt op voorhand vast in onze genen.
Externe factoren als stress en voeding hebben daar geen vat op. Maar
het heeft wel invloed of de dikte van je haren en zelfs haaruitval.
Voedingssupplementen die beloven je haren te doen groeien, glanzen, of
intensiever te kleuren, baten niet.
Stress Het
is echter een grote misvatting dat stress of een jachtig leven invloed
op je haarkleur heeft, je zal er niet sneller grijs door worden. Geen
enkel wetenschappelijk onderzoek slaagde erin aan te tonen dat een
jachtig leven invloed heeft op de pigmentcellen in de haarzakjes.
Ondervoeding Wat
niet wegneemt dat sommige ernstige voedingstekorten wél een invloed
kunnen hebben op je haarkleur. Ondervoeding gepaard gaand met
eiwittekort, geeft niet alleen een opgeblazen buikje, maar kleurt je
haren ook geelachtig rood. Ook een ernstig tekort aan zink geeft een
lichtrode schijn. Deze verschijnselen zul je bijna nooit in de Europa
zien.
Weelderige haardos Elk
haartje groeit uit een haarzakje. Iedereen heeft zo'n 100.000 tot
150.000 haren. Tijdens een mensenleven produceert eén haarzakje
ongeveer 20 nieuwe haren. De gemiddelde leeftijd van een haar is een
aantal jaar en de maximum lengte is ongeveer een meter. Aan het einde
van de groeicyclus valt het haar uit en wordt het vervangen door een
nieuwe haar. (br.hln)
De perfecte zonnebril vinden is vaak een huzarenstukje. Het model dat net hip is laat ons gezicht op dat van een vlieg lijken, maar teruggrijpen naar een klassiek model is toch ook best drastisch, niet? Wij zetten enkele handige tips op een rijtje om de perfecte zonnebril voor iedere gezichtsvorm te vinden!
"Wanneer je een rond gezicht hebt staan brede, ovale en horizontale monturen met afgeronde hoeken je het mooist. Te ronde modellen zijn verboden, omdat deze je ronde gezichtsvorm enkel maar benadrukken", vertelt Leco van Zadelhoff in zijn boek Mooier!. Ovale gezichten hebben geluk. Zij hebben het perfecte brillengezicht en staan met alle soorten monturen. Zowel vierkant, rond, klein en groot zijn perfecte matches.
Hartvormige gezichten baten bij een bril waar de nadruk op de onderkant van de bril ligt. Zo accentueer je het smalste deel van je gezicht waardoor het smaller lijkt. Een pilotenbril is hierbij een goede optie. "Lange gezichten gaan best voor een montuur dat in de breedte opvult. Zo leid je de aandacht af van de lengte van je gezicht. Peervormige gezichten hebben dan weer last van een brede kaaklijn waardoor ze een bril moeten kiezen die de bovenkant benadrukt. Een fors montuur bovenaan is hierbij erg geschikt", besluit van Zadelhoff. (br.she)
Het luxemerk Gucci wil zijn merk uitbreiden met een eigen cosmeticalijn. Gucci is een van de laatste modemerken die de stap nog niet gewaagd heeft.
"Ik vind het een goed idee om de stap te wagen. We zijn nog bezig met het ontwerp, maar de verpakking die ik zou willen heb ik wel al bedacht", vertelt Frida Giannini.
Gucci lijkt voorlopig één van de enige luxemerken die niet in aanraking komt de recessie. Vorig jaar alleen al maakte het bedrijf ruim 8 miljoen euro winst. (br.she)
De kooischoen is uitgegroeid tot de schoenen rage van dit modeseizoen. Er wordt over getwittert, geblogt en gesproken
Deze zomer rooster je je voeten! In de orginele Stefano Pilati voor YSL cage shoes, (prijs: rond de $1000), of in een goeie look-a-like. (br.style today)
Gwyneth Paltrow poseert voor de lentecollectie van Tod's met de G-bag.
Freida Pinto met een paars exemplaar.
Deze lente willen alle fashionista's de G-bag van Tod's aan hun arm.
Gwyneth Paltrow startte de trend als model voor dit Italiaanse merk,
Julia Roberts, Halle Berry en Kate Winslet volgden snel.
Gwyneth en Tod's Gwyneth
Paltrow is al enkele seizoenen het gezicht van accessoiremerk Tod's.
Met veel stijl promoot ze de nieuwste lentecollectie. Dit doet ze
blijkbaar met veel succes, want de helft van vrouwelijk Hollywood werd
al met de nieuwste G-bag van dit designermerk gespot.
Overroepen Halle
Berry is onafscheidelijk met haar bruine exemplaar, Julia Roberts
doorkruist er heel New York mee en ook Kate Winslet viel meteen voor de
handtas. Nieuwkomer in de wereld van de bekende fashionista's sinds
haar rol in 'Slumdog Millionaire' Freida Pinto ging voor een gewaagder
paars exemplaar. Maar zelfs politieke iconen zijn al fan, ook Carla
Bruni werd ermee gespot. We vinden de handtas wat overroepen, zeker
toen we ontdekten dat je er 640 euro voor moet neertellen.(br.hln)
Je moet 640 euro neertellen voor de G-bag van Tod's.
Pamela Andersons badpak uit 'Baywatch' wordt geveild
Het iconische badpak dat Pamela Anderson droeg in 'Baywatch' en door
haar gesigneerd werd met 'Love, Pamela Lee, XO' wordt later deze maand
samen met andere Hollywood-memorabilia geveild. Het badpak van lycra
zal naar verwachting voor 2.200 euro van eigenaar wisselen.
Een
pistool dat Harrison Ford gebruikte in 'Blade Runner' uit 1982 gaat ook
onder de hamer en moet 72.000 euro opbrengen. Andere items zijn onder
meer de pistolen van Angelina Jolie in 'Tomb Raider', de microfoon van
Jim Morrison en songteksten in het handschrift van Mick Jagger. (br.hln)
Isabella Rossellini (56) doet een oproep om oudere modellen op te
voeren in advertenties voor cosmeticaproducten. "Ik heb er geen
boodschap aan als jonge modelletjes antirimpelcrèmes aanprijzen",
argumenteert de Italiaanse actrice die zelf model was in haar jongere
jaren.
Veertien jaar het gezicht van Lancôme In
1992, toen ze veertig werd, bedankte de Franse cosmeticareus Lancôme
haar voor bewezen diensten. Nadat ze veertien jaar het gezicht van
Lancôme was, werd ze vervangen door een jong model. Rossellini is ervan
overtuigd dat die wissel oudere klanten van Lancôme het merk de rug
deed toekeren. "Vrouwen willen leeftijdsgenoten zien die in
advertentiecampagnes schoonheidsproducten aanprijzen", oordeelt de ex
van Martin Scorsese.
Elegant en verfijnd "Ik
begrijp wel dat het er in de advertentiewereld om draait dromen te
verkopen, maar ik ben niet zeker dat vrouwen ervan dromen jong te
blijven. Ik doe dat alleszins niet. Ik droom ervan elegant en verfijnd
te zijn. Toen Lancôme me wandelen stuurde, hebben ze lang moeten zoeken
naar een vervangster. Alle onderzoeken wezen uit dat vrouwen blij waren
met een vrouw in haar veertiger jaren die antiverouderingscrème
aanprijst. Een meisje van in de twintig die dat doet, dat klopt niet".(br.hln)
Dankzij 'The Outnet' kun je net als Kate Winslet stralen in een jurk van Hervé Leger voor de helft van de prijs.
Jurk van Hervé Leger met 60 procent korting.
Net-a-porter is een online toevluchtsoord voor veel fashionista's, je
vindt op deze webshop exclusieve ontwerpen van tal van topontwerpers
als Calvin Klein, Hervé Leger en Christian Louboutin. Met de crisis wil
de site ook recessionista's verwennen met kortingen van 40 tot 60
procent op de outletshop 'The Outnet'. Vooral het schoenenaanbod is
indrukwekkend.
Klassiekers en vorig seizoen Net-a-Porter
is de bekendste webshop voor ontwerpen van topdesigers, je vindt er tal
van exclusieve creaties. Het walhalla voor fashionista's dus. Dankzij
de crisis ging dit weekend 'The Outnet'
online, hier vind je stukken van vorig seizoen aan fikse kortingen,
maar je kunt er ook klassiekers scoren voor een prikje. Wekelijks wordt
het aanbod aangevuld.
Deze pumps van Louboutin kun je scoren voor 176 euro.
Schoenen Ook 'Flash
sales' doen de harten van recessionista's sneller slaan. Je krijgt dan
72 uur de tijd om bepaalde stukken aan 80 procent korting te kopen. De
redactie is vooral onder de indruk van het schoenenaanbod, in
vergelijking met de rest is dit lekker uitgebreid. Denk aan Louboutins
voor de helft van de prijs. En voor de geluksvogels worden er ook
regelmatig dingen gratis weggegeven.(br.De Morgen)
Sexy lingerie
scoort altijd, maar deze lente komt daar een extra laagje pittigheid
bij met de kleur pistache. Lingeriemerk Valisere toont alvast hoe het
moet met een uiterst pikant setje dat frivole, zwarte kant met zachte
zijde combineert. Over een trend kunnen we (nog?) niet spreken, maar
misschien komt dat nog wel.... (br.nina)
Fashionista's lopen storm voor badpak van 2.300 euro
Fashionista's lopen storm voor badpak van 2.300 euro
Britse
fashionista's zijn helemaal wild van Anita, een badpak bezet met 5.000
Swarovskikristallen ter waarde van 2.300 euro. Hoewel het stuk nog niet
verkocht wordt, zijn de wachtlijsten nu al ontzettend lang.
Weinig stof en onpraktisch Het
badpak werd ontwerpen door Pistol Panties en het kledingstuk is per
centimeter is 110 euro waard. Voor dat geld verwacht je toch wel wat,
maar Anita is piepklein en vervaardigd met een minimum aan stof. Het
stuk schommelt tussen een badpak en een bikini, een stukje gouden draad
verbindt het topje met het broekje. Door de talloze kleuren van de
kristallen is het wel een vrolijk geheel. En echt praktisch is het ook
al niet, de makers raden af ermee te gaan zwemmen.
Anita
Wachtlijsten Anita
zal enkel in het Britse grootwarenhuis Selfridges te koop zijn.
Verantwoordelijke van de aankoop Helen Attwood: "Met strandkledij kun
je echt een modestatement maken. Dit badpak kan de beste vriend van
elke vrouw worden, want hij geeft een boost aan de boezem. Onze klanten
zullen er de show mee stelen op strand." Het badpak blijkt de must-have
voor deze zomer op strand te zijn. Hoewel Anita nog niet te koop is,
bestaan er nu al talloze wachtlijsten. (br.hln)
Elite Model Look wedstrijd keert terug naar België
Elite Model Look wedstrijd keert terug naar België
Louise Maselis
De Elite Model Look wedstrijd, die
beschouwd wordt als een van de meest prestigieuze ter wereld, keert na
enkele jaren afwezigheid terug naar België. De winnares sleept een
contract van twee jaar in de wacht bij modellenbureau Elite.
Belgische winnares In
het kader van de wedstrijd worden castings georganiseerd in Brussel,
Gent, Moeskroen, Bergen/Charleroi, Luik en Luxemburg. De finale vindt
in september in Brussel plaats. Het meisje dat de nationale finale
wint, zal vervolgens deelnemen aan een internationale selectie in
China. Vorig jaar kwam de Belgische Louise Maselis als winnares uit de
bus. Zij moest zich echter in Nederland inschrijven aangezien de
wedstrijd sedert enkele jaren niet meer door het Belgische agentschap
georganiseerd werd. De reden hiervoor waren procedureproblemen met de
voormalige verantwoordelijke van Elite in België.
Ongeveer
350.000 meisjes nemen elk jaar deel aan de wedstrijden van Elite Model
Look. Om deel te kunnen nemen, moeten ze tussen 14 en 20 jaar oud zijn
en minstens 1,72 meter groot zijn (br.De Morgen)
Het gaat niet goed met het modehuis Christian Lacroix. Het merk zou in bijzonder slechte financiële papieren zitten, en zou zelfs op de rand van het faillissement hangen.
Christian Lacroix staat al jarenlang bekend als een van de meest prestigieuze Franse modehuizen. Lacroix, jarenlang onder de hoede van LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy, een organisatie die allerlei luxemerken huisvest), werd in 2005 opgekocht door de Falic Fashion Group.
Deze probeerde het modehuis terug tot leven te wekken door extra winkels in de VS te openen en het aantal werknemers bijna te verdubbelen. De groep is nu dringend op zoek naar een goedwillige investeerder, die het modehuis voor eens en altijd uit het doodlopende straatje kan halen. (br.she)
Links: wit, kanten jurkje asos.com, rechts: witte jurk van Chanel.
Assymetrische jurk van Calvin Klein.
Witte casual short van asos.com.
Hoewel de lentekleerkast van fashionista's gevuld is met kleur, kan je
wanneer je wil opvallen iets wit aantrekken. Vooral witte, vrouwelijke
jurkjes zijn helemaal trendy. Ga voor glamour met franjes en
pailletten, laat je inspireren door godinnen.
Godinnenjurk Tijdens
het inauguratiebal startte Michelle Obama een heuse trend met haar
asymmetrische, witte jurk met pailletten. Kies dus voor een
gelijkaardige jurk met godinnenlook. Wil je voor een sexy, glamour look
gaan? Opteer dan voor een wit kanten jurkje, ook een treffer deze
lente. Je outfit werk je af met zwarte accenten als een brede riem of
sexy sandalen.
Casual Maar wit kan ook
casual zijn. Met een denim shortje of skinny jeans zie je er meteen
lentefris uit. Voor een sportieve look combineer je met ballerina's,
voor supervrouwelijk ga je voor stijlvolle pumps. Om helemaal
fashionable te zijn, contrasteer je met een kleurrijke blouse of blazer. (br.hln)
Uma Thurman lijkt de nieuwe muze te worden van het modemerk Givenchy. De actrice zal waarschijnlijk het nieuwe gezicht worden van zowel de modelijn als de beauty- en parfumcampagnes.
Uma Thurman volgt Liv Tyler en Justin Timberlake op als nieuwste gezicht van Givenchy. De eerste foto's en campagnes zouden bij het begin van de herfst worden voorgesteld. Het modemerk zelf houdt voorlopig de lippen stijf op elkaar over de exacte producten die Thurman zal vertegenwoordigen (br.she)
Mannen verslaan de crisis met roze onderbroeken, vrouwen met - wat
anders - roze schoenen. In Groot-Brittannië speelde winkelketen Primark
daar handig op in: ze verkopen een simpele felroze pump met hoge hak
voor amper 9 pond (10 euro). De schoen vliegt de deur uit.
Ze
zijn zelfs zo populair dat vrouwen meerdere paren kopen om ze door te
verkopen op eBay, voor de nog steeds schappelijke prijs van 22 pond
(24,5 euro).
Celebs in het roze Een deel
van het succes is te verklaren doordat celebrities als Victoria Beckham
en Lady Gaga ook met felroze schoenen werden gespot. Hun schoenen
droegen wel designernamen en navenante prijzen (335 euro).
Eigen voordelen Maar
ook de schoen zelf heeft haar voordelen: het heeft een hippe zomerse
kleur, een klassieke vorm en een redelijke kwaliteit. Meer kan je voor
tien euro toch niet vragen? Door het succes wordt de schoen binnenkort
ook gelanceerd in andere kleuren, zoals wit en blauw.
Hervé Léger-kloon Primark
is blij met het succes maar blijft niet bij de pakken zitten. In mei
lanceren ze een bandagejurk, zoals de ontwerppen van celeb-favoriet
Hervé Léger. Onder meer Kate Winslet, Lindsay Lohan en Josh Stone
werden al met zo'n jurk gezien.
Ethisch verantwoord Zo'n
goedkope kleren, daar moet wel kinderarbeid achter zitten? In
tegendeel: de keten won vorig jaar zelfs de fair trade prijs, omdat ze
ethische fabrieken hebben opgestart in Bangladesh. Volgens de
woordvoerder is Primark indirect verantwoordelijk voor het leven van
een half miljoen Bengalen.(br.hln)
Kleuren, er valt
elk jaar wat anders over te vertellen. Deze lijst van kleuren en tinten
doen het in jouw garderobe ongetwijfeld goed in 2009.
1. Wit,
de kleur van zuiverheid en harmonie, wordt nog altijd door vele
Europese modehuizen gebruikt. Deze tijdloze kleur past bij elke look,
op een jeans of onder een eleganter vestje. Wit flatteert elk figuur en
geeft vaak aan je outfit een stijlvolle look. Zowel tijdens de zomer
als de winter te dragen, is dit de ideale kleur voor elk seizoen en
alle leeftijden.
2. Paars was ongetwijfeld de
hit in 2008, maar doet het ook goed in 2009. Het is een ongewone kleur,
krachtig en levendig. Wie verleidelijk, mysterieus en origineel wil
ogen, opteert beslist voor deze tint. Dit jaar zien we de tint vooral
in combinatie met sobere kleuren. Het paars is in de damesmode meer
lila of lavendelblauw geworden, mannen mogen zich nog altijd aan
knallend paars wagen.
3. Fuchsia en helrood
zijn de opmerkelijkste kleuren in 2009. De kleur oogt jong en fris en
origineel en geeft een instant zomergevoel. Combineer ze liever niet
met zwart, dan krijg je een té fluoriserend effect.
4. Zwart
is net als wit, tijdloos. Wie klassiek en elegant wil overkomen, scoort
met deze kleur. Zwart is ook helemaal trendy voor accessoires als
schoenen, portemonnee of sieraden, verrijkt met enkele edelstenen of
gemaakt van glanzend zwarte parels.
5. Groen
mag niet in je garderobe ontbreken. Mosgroen, grasgroen, olijfgroen of
flesgroen: groen is in. Mooi als je ze onderling weet te combineren of
met grijze accenten.
6. Poederachtige kleuren
als zandkleur of zacht mauve mag je eveneens onderling combineren, dan
zijn ze op hun mooist. Een klein waarneembaar kleurverschil maakt het
net subtiel.
7. Als kleuren mogen knallen, mag geel niet ontbreken. Limoengeel, citroengeel ogen mooi in combinatie met zachtgrijs, verschoten blauw of taupekleur.
8. Gedekte tinten
als zacht mauve, zachtgrijs of taupe geven een geraffineerd effect.
Onderling passen ze perfect of in combinatie met witte acenten.
9. Geen zomer zonder blauwe tinten. Aquarelblauw, waterblauw, watergroen, ogen helder in combatie met lichtgrijs.
10. Geen liefhebber van knallende kleuren? Ga dan op zoek naar zalmroze of koraalrood. Mooi om te combineren met zandkleur, beige of ivoor. (br.nina)
Onze drukke, gestresseerde tijden vragen om gemakkelijk voedsel,
gemakkelijk vertier en gemakkelijke kledij. Precies dat zorgt ervoor
dat 'elegantie' uit het straatbeeld verdween. Dat vindt de Britse
ontwerper Bruce Oldfield alvast. Oldfield bekende ook te moeten
"braken" van goedkope massakledij, aandachtszoekende celebrities en
gigantische handtassen, de zogenaamde 'it-bags'.
Pure stijl Wat
is elegantie dan? Volgens Van Dale is 'elegant' het 'aangenaam aandoend
door fijne vormgeving'. Oldfield vertaalt dat naar 'pure stijl'.
"Iemand met een gave, schone huid, niet te veel make-up, gezond haar en
propere, nette nagels kan ongeveer alles dragen en er toch goed
uitzien. Je kan evengoed stijlvol zijn in een jeans met een truitje als
in een avondjurk."
Trop is te veel De
fout is 'te veel', zegt Oldfield. "Een beetje minder make up, of minder
accessoires zouden al helpen. Veel vrouwen vragen wat ze moeten dragen
bij hun handtas en riem, maar waarom zou je drie accessoires nodig
hebben?"
Oldfield mist vooral 'een onderliggend laagje
gepolijstheid' en een zekere vrouwelijke trots, waardoor "iedereen
altijd het afval slikt dat de grote modeketens produceren".
Te goedkoop "Ik
ben zelf van bescheiden afkomst, dus ik ben de laatste om mensen te
bekritiseren die niet het geld hebben om kleren van designers als ik te
kopen. Maar dat wil nog niet zeggen dat je altijd voor het goedkoopste
moet gaan, want wat goedkoop is, ziet er ook zo uit."
Ze kunnen zo verleidelijk zijn, pumps met slanke hoge hakken, laarzen
met spitse neuzen of ogenschijnlijk comfortabele instappers. Schoenen
en mode zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, maar minstens zo
belangrijk is de pasvorm van de schoen. Verkeerde schoenen kunnen
voetklachten, maar ook knie-, heup- en rugproblemen veroorzaken.
Niet identiek Geen
voet is hetzelfde. Voeten verschillen in lengte, breedte, omvang. Dat
maakt het soms moeilijk om een perfect passend paar schoenen te vinden.
Het komt ook voor dat de linker en de rechtervoet ongelijk zijn.
Criteria In veel schoenenzaken zijn de verkopers niet voldoende op de hoogte van de criteria waaraan schoenen moeten voldoen. Hier volgen enkele tips die u kunnen helpen bij de aanschaf van goed passende schoenen:
1. Een schoen moet voldoende breed en lang zijn.
2. Zorg ervoor dat de schoen iets langer is dan uw voet.
3. Pas altijd beide schoenen in de winkel en koop uw schoenen op de langste voet wanneer de ene voet langer is dan de andere.
4. De tenen moeten recht naast elkaar kunnen liggen. Dit betekent dat ze voldoende ruimte vragen in de lengte maar ook in de hoogte.
5. Koop alleen schoenen die direct goed zitten, het is een fabeltje dat schoenen uitlopen.
6. Koop bij voorkeur een leren schoen want leer ventileert en is duurzaam.
7. Voor dagelijks gebruik is een maximale hakhoogte van 3 à 4 cm aan
te bevelen. Loop niet altijd op hoge hakken, omdat de voet hierdoor
naar voren glijdt en de kans op likdoorns, eeltknobbels en zelfs
hamertenen groter wordt. Als je altijd op hoge hakken loopt, kunnen de
achillespezen korter worden, waardoor de kans op letsel groot is.
8. De zool mag van leer of van rubber of ander materiaal zijn zolang de schoen maar buigzaam blijft.
9. Let op stiksels en naden. Deze kunnen irritatieplekken veroorzaken. Voel even met de hand aan de binnenkant van de schoen.
10. Koop geen schoenen aan het begin of het eind van de dag, wanneer je voeten zijn uitgezet.
11. Sportschoenen
moeten een breed, hoog, soepel teenstuk hebben. Als dit niet het geval
is, worden de tenen samengedrukt en kunnen er teen- en nagelproblemen
ontstaan. Let er ook op dat de schoen de voet voldoende steun geeft en
een dikke, veerkrachtige zool heeft.
12. Vetersluitingen en klittenbanden
zijn beter dan andere sluitingen. Je kan de schoen dan het best aan je
voet aanpassen en ook inspelen op eventuele vervormingen, bijvoorbeeld
bij een gezwollen of verstuikte voet.
Net als zoveel vrouwen houdt Gwyneth Paltrow een lenteschoonmaak in
haar kleerkast, eentje waar enkele schitterende stukken in hangen. En
met de economische crisis in gedachte, verkoopt de actrice haar
afdankertjes op een veilingsite.
Lederen handtas van Chloe.
Economische crisis Gwyneth
Paltrow is volop bezig met grote kuis in haar spullen te houden. Omdat
ook actrices rekening moeten houden met de economische crisis, besloot
ze verschillende vintagestukken op eBay
te zetten. Wat we al ontdekt hebben, is dat Gwyneth schoenmaat 39,5 en
kledingmaat 38 heeft. Ze is ook duidelijk dol op Chanelhandtassen en
veel dingen zien er splinternieuw uit. De opbrengst gaat naar het goede
doel. Een bruine, oversized, lederen handtas van Chloe is alvast de
favoriet van de redactie.(br.hln)