Al honderdduizenden geïnteresseerd in kledinglijn Liam Gallagher
Al honderdduizenden geïnteresseerd in kledinglijn Liam Gallagher
De kledinglijn van Liam Gallagher is al een groot succes. De website die de kleding verkoopt, crashte zelfs door teveel bezoekers.
De 'Oasis'-zanger lanceerde vorige week zijn eigen kledinglijn 'Pretty Green'. De website begon de verkoop om 9.21 uur en vier minuten later was de webshop al gesloten. Het systeem kon de honderdduizenden bezoekers namelijk niet aan. Het probleem was een dag later alweer opgelost.
De 36-jarige heeft altijd al een liefde voor kledij gehad. "Mijn passies zijn muziek en kledij. Ik wil niemand oplichten en ik doe het ook niet voor het geld. Ik doe het gewoon omdat er zoveel spullen ontbreken die ik zou dragen. De lijn is ontworpen naar mijn smaak. Vinden mensen de spullen tof, dan is dat cool. Zoniet, dan maakt het mij niets uit", aldus Gallagher. (br.she)
Pony's zijn mooi, maar vragen onderhoud. Zonder deze tijdig bij te
knippen, verliest je haar alle model. Bij de kapper langslopen is de
ideale optie, want zelf knippen is geen makkelijke klus. Wil je het
toch zelf proberen, heb je een goede schaar en volgende tips nodig.
1. Knip op droog haar, nooit op nat haar. Achteraf krimpt je haar en neigt de pony te kort.
2. Zorg voor het juiste materiaal en
gebruik geen botte of huishoudscharen. In heel wat ketens vind je
kapperscharen. Eentje met tandjes bijvoorbeeld, geeft aan je pony een
'warriger' effect.
3. Doe je haar in een staart en tracht je pony te scheiden, zo werk je makkelijker.
4. Je pony deel je in twee met een kam. Neem één helft en kam ze naar beneden en stop bij je wenkbrauwen. Knip niet korter dan daar. 5.
Knip onder een hoek van 45 graden met de kam nog in je haar zodat de
pony stijl en strak naar beneden hangt. Ook kan je twee vingers
gebruiken, maar vergeet niet dat je onder je vingers moet knippen en niet erboven. Herhaal ook met de andere helft.
Verschillende bekende fashionista's als Madonna, Gwyneth Paltrow en Eva
Longoria bieden hun designerhandtas aan op eBay. De opbrengst gaat naar
de slachtoffers van de aardbeving in l'Aquila.
Handtas van Madonna
Niet goedkoop Het
Italiaanse modemerk Salvatore Ferragamo wil in samenwerking met de
organisatie Global Giving de slachtoffers van de aardbeving helpen,
meldt Elle.be. Daarom vroeg het merk aan tal van celebs om een handtas
die ze ooit kregen van Ferragamo op eBay te zetten. Helaas betekent dit
mooie initiatief niet dat je een goedkope designerhandtas kunt scoren.
Het bod op de tas van Madonna zit momenteel al boven 2.000 dollar. Je
kunt nog andere pareltjes van accessoires van onder meer Lucy Liu,
Jennifer Aniston en Dita Von Teese kopen. Bieden kan nog tot 12 juni. (br.hln)
Geen lelijke witte lijntjes meer door nieuwe bikini
Geen lelijke witte lijntjes meer door nieuwe bikini
Een mooie egale
bruine huid, zonder witte lijntjes van je bikini, daar dromen tal van
vrouwen van. Dankzij de 'Tan through' reeks van Kiniki kun je op strand
je bikinitopje aanhouden én mooi bruinen.
Bikini uit de 'Tan through' lijn.
80 procent zonlicht De
'Tan Through' lijn van Kiniki bestaat uit een speciale stof, Transol,
waarbij je ziet dat hij transparant is wanneer je deze tegen het licht
houdt. Duizenden microscopisch kleine gaatjes laten namelijk 80 procent
van het zonlicht door. Gelukkig zijn deze gaatjes niet zichtbaar voor
het blote ook, zodat je niet het gevoel hebt naakt te zijn. De makers
garanderen je een egaal bruine huid. De collectie bestaat uit een reeks
badpakken en bikini's in dierenprints. Ook de mannen hebben keuze uit
zwemslips en strakke boxershorts. In Groot-Brittannië zijn de bikini's
en zwembroeken alvast een groot succes.
Bikini uit de 'Tan through' lijn.
Extra bescherming Toch
willen gezondheidsexperts waarschuwen voor de gevaren. Richard
Clifford: "Je moet je huid onder de zwemkledij nog steeds insmeren met
een beschermende crème tegen zonnebrand. En dat is niet altijd
makkelijk." Eigenaar van Kiniki John Walker: "Wij waarschuwen onze
klanten dat ze extra voorzichtig moeten zijn, je moet onder de kledij
een even hoge factor aanbrengen als op de rest van je lichaam. Maar
deze lijn is een succes, het verkoopt als zoete broodjes." Je kunt de
collectie hierbestellen. (br.nina)
Nederlandse vrouwen naaien door de crisis steeds vaker hun eigen
kledingsstukken. Cursussen in snit en naad zijn er momenteel heel
populair. Ook in Groot-Brittannië kruipen fashionista's achter de
naaimachine om tweedehandsstukken zelf om te toveren tot een trendy
outfit.
Wachtlijsten "Vrouwen
die zichzelf nu willen inschrijven voor een naaicursus komen op een
wachtlijst terecht. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt", vertelt de
Nederlandse naai-instructrice Betsie Sliekers die al vijftien jaar les
geeft aan ad.nl. "Volgens mij is de crisis er verantwoordelijk voor. Ik
heb veel jonge mama's als cursisten. In de winkels vind je genoeg mooie
kledij voor kinderen, maar dat kost ontzettend veel. Als je zelf stof
koopt en outfitjes maakt, ben je veel goedkoper gesteld. En stukken
voor kinderen zijn snel gemaakt."
Naaibladen Knip
Mode, een Nederlands naaimagazine dat al veertig jaar bestaat,
organiseert sinds kort ook naaicursussen voor beginners. Het aantal
inschrijvingen steeg in korte tijd van acht naar vijftig. Ook uit de
hoge verkoopcijfers van het blad, dat tot voor kort nog in het slop
zat, blijkt dat naaien trendy is.
Tweedehands Ook
in Groot-Brittannië is je eigen kledij maken heel populair. Steeds meer
fashionista's passen er kledij uit tweedehandswinkels zelf aan.
Styliste van de celebs Fi Doran doet het al jaren en zag al heel wat
sterren met iets uit haar collectie 'Mrs Jones' rondlopen. Ze geeft in
opdracht van Oxfam lessen in het 'bewerken' van oude kledij. "Als je
bijvoorbeeld een kledingsstuk omdraait, creëert dit heel wat nieuwe
perspectieven. Je kan je benen in mouwen steken of omgekeerd. Het is de
ideale manier om jezelf met mode te onderscheiden op een goedkope
manier", aldus Fi Doran.
Trend Modejournaliste
Lauretta Roberts: "Steeds meer fashionista's passen oude, op het eerste
gezicht lelijke kledingstukken, aan. Zo krijgen ze plots een modieus,
nieuw kledingsstuk voor een prikje. Het is echt een trend. En bijna
iedereen kan het, het voordeel ten opzichte van je eigen kleding maken
is dat moeilijke dingen, als het plaatsen van ritsen, al voor je gedaan
is. Tweedehandskledij is eveneens goedkoper dan nieuwe stoffen, want
ook de kostprijs hiervan loopt snel op."(br.hln)
Angelina Jolie doorprikt haar huid om een frisse teint te bekomen. Voor het festival van Cannes onderging de actrice zes maanden lang sessies met de Dermaroller.
"Angelina wilde alles uit de kast halen voor haar verschijning op het filmfestival, want ze wist dat alle ogen op haar gericht zouden zijn. Ze gebruikte de Dermaroller regelmatig gedurende 6 maanden omdat ze een chirurgische ingreep wilde vermijden", vertelt een naaste vriend.
De dermaroller staat bekend om zijn efficiënte resultaten. Het hebbeding doorprikt de huid waardoor de poriën gaan bloeden. Omdat de huid de schade zo snel mogelijk wil herstellen produceert ze ongekende hoeveelheden collageen en elastine waardoor de huid zachter en frisser oogt. (br.hln)
Miley Cyrus gaat een eigen kledinglijn uitbrengen. Dat maakte de actrice/zangeres zelf bekend.
De 16-jarige 'Hannah Montana'-ster zal met ontwerper Max Azria samenwerken. Het duo brengt topjes, broeken, t-shirts, schoenen en accessoires op de markt. De kledinglijn zal te koop zijn in de Amerikaanse keten 'Wal-Mart' en elk kledingstuk kost minder dan 15 euro.
"Ik vind het leuk om looks te creëren voor anderen. Dit is een fantastische ervaring en ik kan niet wachten tot fans mijn ontworpen kledij dragen", aldus Cyrus. (br.she)
Naar goede gewoonte is deze zomer weer gevuld met bloemenprints, vooral wat de jurkjes betreft. Veel geschilderde en grote bloemen prints zijn aanwezig .
Een
decolleté kan je outfit de nodige elegantie en sexyheid geven, maar het
kan je hele look ook kraken. Een goede dagelijkse verzorging en de
nodige oefeningen kunnen je borsten extra verstevigen, en ze die
prachtige, noodzakelijke glans en strakheid geven. Wij zetten enkele
handige tips op een rijtje voor het perfecte decolleté.
De huid
rondom je decolleté is erg gevoelig. Ze is niet alleen dunner van
nature, ze bevat ook minder talgklieren waardoor ze sneller uitdroogt.
Bovendien behandelen we deze zone onbewust erg onvoorzichtig. Zo
sluiten we ze af tijdens de winter, waardoor ze maar moeilijk kan
ademen en stellen we ze bloot aan de blakende zon in de zomer. Gezichtscrème
Om
de huid rondom je decolleté dagelijks te verzorgen kan je best je
gezichtscrème gebruiken. Vergeet bodylotion, die maakt je huid enkel
meer gevoelig voor allergieën, en andere bijtende verzorgingsmiddelen.
Reageert je huid nog erg sterk op de koude dagcrème? Verwarm hem dan
even tussen je vingers, en druk met je vlakke hand zachtjes op je
decolleté. Wrijven kan de irritatie namelijk doen toenemen.
Af
en toe een lichte scrub doet de huid heropleven, heb je nog meer tijd:
kies dan voor een masker. Afhankelijk van je huidtype kan je gaan voor
een diepreinigend kleimasker of een verzachtend honingmasker. Verstevigende beha
Ben
je een dagje ouder aan het worden, en verspreiden de rimpeltjes zich
over je decolleté? Kies dan voor een stevige liftende crème, zowel
verkrijgbaar in dagcrèmes als zalfjes speciaal voor de borsten. Ook 's
nachts kan je je borsten verstevigen dankzij allerlei nachtcrèmes. Wil
je een efficiëntere oplossing, probeer de antirimpel-beha (39,95) dan
eens uit. De beha houdt je borsten 's nachts netjes op hun plaats,
terwijl de speciale pasvorm rimpelvorming voorkomt.
Eenmaal je
huid rondom je decolleté terug op en top gezond is, kan je ze extra in
de verf zetten. Een push-up beha, diepe halsuitsnijding en wat
glanspoeder doen hierbij wonderen, maar ook je houding is van
levensbelang. Recht steeds je rug, druk je schouders omlaag, en trek je
schouderbladen vanachter samen. Deze oefening doet wonderen voor je
decolleté.
Modehuis Lacroix onder gerechtelijk toezicht geplaatst
Modehuis Lacroix onder gerechtelijk toezicht geplaatst
Het gerenommeerde
Franse modehuis Christian Lacroix is vandaag door de handelsrechtbank
van Parijs onder gerechtelijk toezicht geplaatst met een
observatieperiode van zes maanden. Dat meldt Simon Tahar, de advocaat
van het bedrijf.
"Er
werd gekozen voor een observatieperiode van zes maanden en de
aanstelling van een bewindvoerder", aldus de advocaat. De Amerikaanse
eigenaars van het merk, Simon en Léon Falic, waren aanwezig tijdens het
verhoor maar gaven geen commentaar.
Modehuis Lacroix, dat 125
werknemers telt, kondigde vorige week donderdag een staking van de
betalingen aan. Het modehuis "heeft te lijden onder de wereldwijde
financiële crisis die ook de luxe-industrie raakt". Het huis stelde aan
de handelsrechtbank een "voortzettingsplan" voor en het "behoud van de
activiteiten tijdens deze periode". (br.nina)
Het beautymerk Nivea vond het hoogdringend tijd voor een make-over. Speciaal daarom namen ze de Indische ontwerper, en muze van onder andere Katy Perry, Manish Arora onder hun vleugels. Het resultaat zijn 3 collector item's potten van Nivea Soft.
Acrobaten, tenten en duizenden sterren,... het is de dagdagelijkse wereld voor Manish Arora. De designer reflecteerde zijn fantasierijke blik op de aloude potjes van Nivea Soft en kwam op de proppen met prachtige, bedwelmende ontwerpen.
De potjes zijn enkel verkrijgbaar in een uiterst gelimiteerde editie. Snel zijn is dus de boodschap. (br.she)
Na halal-voeding gaan steeds meer moslimvrouwen op zoek naar halal
cosmetica. Daarbij willen ze veilige producten die bijvoorbeeld geen
varkensvet of alcohol bevatten.
Verboden Volgens
cosmeticsbusiness.com is make-up 'haram' voor diepgelovige moslims. Dat
betekent dat het verboden is en ze het niet mogen dragen. De vrouwen
die het wel doen, vinden het daarbij belangrijk dat de producten naar
hun normen 'veilig' zijn opdat ze op die manier hun eigen
moslimidentiteit kunnen behouden.
Giganten Halalcosmetica
bestaat al jaren, maar kent pas de laatste tijd groeiend succes. In
Maleisië is de afzetmarkt het grootst en het lijkt er op dat wereldwijd
de markt groeit. Grotere cosmeticagiganten als Colgate-Palomlive en
Jonhson brengen zelfs een apart gamma uit.
Body Shop In
Europa kent 'The Body Shop' bij heel wat moslimvrouwen groot succes.
Dat komt doordat met veilige en ethische ingrediënten wordt gewerkt en
hun marketingstrategie strookt met de moslimwaarden. (br.nina)
De jeans is dit voorjaar weer
helemaal in. Heel belangrijk is het juiste model te vinden dat je
achterste nog meer laat uitkomen. Met het juiste exemplaar lijkt je
achterwerk net ronder of krijgen jouw billen meer vorm. Toostylish
heeft een aantal tips opdat die billen mogen gezien worden.
-Kies voor lycra
in je jeans. Deze stof maakt dat de broek perfect rond jouw lichaam
aansluit. Je billen zullen niet schudden en je achterste zal beter tot
zijn recht komen.
-Een jeans met leuke versieringen op de achterkant
is als even doeltreffend. Het juiste ontwerp kan jouw billen er
slanker, ronder, platter of juist groter laten uitzien. Let wel op want
een jeans met té veel versieringen is al lang niet meer in de mode.
-Achterzakken kunnen een negatief effect hebben. Let erop dat de zakken niet te groot of te klein
zijn en waar ze exact geplaatst zijn. Smallere zakken laten een smaller
en platter achterwerk ronder lijken. Grotere zakken die lager zijn
geplaatst, doen juist een flinke bilpartij kleiner lijken.
-Passen is de boodschap, zeker om die perfecte jeans te vinden. Heel belangrijk is dat de vorm en de snit als gegoten zit. (br.hln)
Corazon De Raeymaecke 'Liever in de wei dan op de catwalk'
Vlaams model Corazon De Raeymaecker geeft carrière op om boerin te worden
Vraag aan gelijk welk
meisje wat ze later wil worden en ze antwoordt steevast met 'topmodel'.
De Vlaamse Corazon De Raeymaecker (23) was aardig op weg, maar in de
plaats koos ze voor het leven op een bioboerderij.
Corazon leefde de droom van elk tienermeisje.
Ze werd als model ontdekt in haar thuisstad Antwerpen en verhuisde kort
daarna naar New York. Daar prijkte ze drie jaar geleden nog levensgroot
op de befaamde billboards . Corazon - genoemd naar Corazon
Aquino, de eerste vrouwelijke president van de Filippijnen - sleepte
het ene contract na het andere in de wacht en verdiende er goed geld
mee. En toch: ze wil liever boerin worden. 'Van modellenwerk word ik
lui. Boeren daarentegen geeft mij veel meer voldoening. Dat is voor mij
pure meditatie.' Corazons leven veranderde toen ze op een doordeweekse
dag langs de farmer's market op Union Square in New York
passeerde. 'Op die markt verkoopt iedere boer zijn eigen groenten,
zodat je perfect weet wat waar vandaan komt. Bij ons in België wordt
bijna elke groente ingekocht bij de groothandel. Je weet dus niet
vanwaar ons voedsel komt, en evenmin of het bewerkt is. Dat begrijp ik
niet. Op een pak koeken staat toch ook wat erin zit? Wie weet welke
pesticiden er nodig waren om tot de appels te komen die vandaag in de
winkel liggen?'
Corazon, die zelf uit een
landbouwersfamilie komt, maakte na haar ontdekking abrupt een einde aan
haar modellencarrière en keerde terug naar België. Daar woont ze nu
tijdelijk met haar vriend in een appartement in Antwerpen.
'Ik hoop binnenkort mijn eigen bioboerderij te bezitten. Ik wil een community farm
stichten waar stadsmensen, met behulp van een abonnement, maandelijks
zelf hun groenten en fruit mogen komen plukken. Ik wil ook op de markt
staan met eigen producten, biologisch gekweekt en op een gezonde grond.
En nee, mijn groenten hoeven daarom niet per definitie lelijk en
scheefgevormd te zijn. Wie zegt dat mijn onbewerkte tomaten ook niet
prachtig glanzend zullen zijn?'
Haar vrienden
vinden het een raar idee, maar Corazons ouders zijn te vinden voor het
project. Alleen haar vader lijkt nog te twijfelen. 'Hij gelooft erin,
maar mijn keuze is natuurlijk niet vanzelfsprekend. Bovendien weet hij
als geen ander hoe hard het boerenleven wel kan zijn. Ze hebben mij
meermaals gewaarschuwd: kindje, weet je wel waaraan je begint? Maar ik ben vastberaden. Ik ga ervoor.'
Hoewel Corazon officieel nog aan haar project moet beginnen, lijkt haar
droom nu al goed vorm te krijgen. 'Onlangs kwam ik in contact met een
fruitboer die uitsluitend oude appelsoorten kweekt. Die appels zijn nog
resistent tegen allerlei ziekten. Dat wil ik zelf ook doen: die
heerlijke, oude vergeten groenten nieuw leven inblazen. Lokale
producten brengen op ecologische wijze.'
Momenteel doet het ex-model nog één keer per maand een fotoshoot. 'Om
te kunnen sparen voor mijn boerderij. Dat vind ik niet erg. Ik blik
positief terug op mijn ervaring als model. Ik heb veel respect voor de
meisjes die het wél maken. Maar ik voelde een drang om dichter bij de
natuur te staan.'
Corazon probeert haar
ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te maken. Met of zonder
landbouwbedrijf. 'Ik leef nu al milieubewust. In mijn appartement staat
geen enkel nieuw meubel. Alles is gerecycleerd of tweedehands. Ook heb
ik geen auto. Reizen doe ik meestal per trein, maar nog het liefst van
al te voet.'
Maar de grootste uitdaging voor het
ex-model bestaat erin de Meir te vermijden. 'Aan al die leuke kleren
kan ik heel moeilijk weerstaan. Ik verplicht mezelf om
tweedehandskledij te kopen. Dat vind ik ook niet erg, want ik ben een
echtevintage girl.' (br.Het Nieuwsblad)
Ze waren de voorbije seizoenen al een
hit voor je voeten. Ontwerpers hebben het enkellaarsje dit jaar in alle
mogelijke vormen en kleuren gegoten, zodat we er nog wat langer van
kunnen genieten.
Het leuke aan enkellaarsjes is dat je er werkelijk alle kanten mee op
kan. Door een stilettolaarsje met punttip te combineren met een skinny
jeans, krijg je de looks van een coole glamrock chick
zoals Kate Moss. Wie gewaagder voor de dag wil komen, kan haar
enkellaarsjes net zoals Victoria Beckham onder een kort jurkje of
minirok dragen. Wanneer je ze combineert met een klassieke pantalon,
bekom je die chique, zakelijke look voor op kantoor.
En er is goed nieuws voor de fans: de enkellaarsjes werden in het
najaar opnieuw gespot op de modeshows, en wel bij kleppers zoals Calvin
Klein, Chloe en Balenciaga. Deze revivalschoen uit de jaren tachtig zal
komende zomer dus niet aan populariteit of trendgehalte moeten
inboeten. Enkellaarsjes maakten de afgelopen twee jaar een flinke
evolutie door: van simpel halfhoog naar tal van grappige vormen met
veters of bezaaid met studs, pailletten en franjes. Van het
mocassinlaarsje met boho-folkallure tot het dramatische victoriaanse
veterschoentje: er is voor elk wat wils.
'Trendy
schoenkleuren om dit jaar je voeten in te hullen, zijn zandtinten zoals
cognac, okergeel en roomwit. Maar ook rood, fuchsia, felgroen, oranje
en indigoblauw zijn in', zegt styliste Natalie Van Lijsebettens uit
Antwerpen. 'In de zomer verwacht ik vooral dat grijs en taupe het
geweldig zullen doen. Bij enkellaarsjes blijven de ronde neuzen erg
trendy, maar ook de korte spitse punt mag weer. De puntneus gaan we
trouwens meer en meer zien in combinatie met een platte zool. Wat me
ook opvalt, is dat de hakken dit jaar voornamelijk recht van vorm zijn.
Vooral de overslaglaarsjes, met flapjes aan de zijkant, zijn een groot
succes. Een nieuwigheid binnen de enkellaarsjesvorm is een soort van
pump met schacht rond de hiel. De schattige veterlaarsjes zullen de
winkels massaal overspoelen. Stoere westernboots maken hun comeback,
maar dan in een nieuw jasje: met V-uitsnijding vooraan. Qua materiaal
gebruiken de schoenontwerpers vaak gladde leersoorten en luxueuze daim
in zandkleuren. Opmerkelijk is de mix van speciale materialen. Men
combineert bijvoorbeeld krokodillenleer met daim. Metalen studs waren
vorig seizoen al populair; die trend wordt nu doorgetrokken. Ontwerpers
smukken de enkellaarsjes ook op met overlappende laagjes, banden of
rimpels op de neus', zegt Van Lijsebettens. (br.het Nieuwsblad)
Scarlett Johansson wordt het nieuwe gezicht van Mango.
Scarlett Johansson wordt het nieuwe gezicht van Mango.
Het
kledingmerk koos de actrice omdat ze "de ideale Mangovrouw" belichaamt
die "chic, onafhankelijk en kosmopolitisch" is. Binnenkort zal
Johansson in de campagne voor de herfst en wintercollectie van
2009-2010 te zien zijn.
Johansson volgt Penélope Cruz op, met wie ze al samenspeelde in "Vicky Cristina Barcelona" van Woody Allen.
Mango
koos de actrice "omdat ze de ideale Mangovrouw belichaamt, die chic,
onafhankelijk en kosmopolitisch is." Johansson straalt
"zelfverzekerdheid uit en blijft toch jong en speels", laat het bedrijf
nog weten.
Cruz
maakte vier seizoenen lang reclame voor Mango en heeft samen met haar
zus Monica ook een collectie voor het merk getekend. Johansson zou
voorlopig geen plannen hebben om zelf kleding te ontwerpen.
Topmodel Gisele
Bundchen (28) is het best betaalde model ter wereld. De Braziliaanse
schone zou tussen juni 2008 en 2009 ongeveer 25 miljoen dollar (17,7
miljoen euro) verdiend hebben. Toch had ook Gisele onder de economische
crisis te lijden. Ze verdiende immers tien miljoen minder dan vorig
jaar.
Gisele Bundchen
In
februari trouwde Gisele met de Amerikaanse sportster Tom Brady. Ze
heeft een paar lucratieve contracten met Versace, Dior, True Religion
jeans en Ebel horloges. Ze heeft ook een eigen succesvolle schoenlijn.
Gisele Bundchen
Heidi Klum Heidi
Klum (35) staat op de tweede plaats in de lijst van Forbes. Zij moest
het stellen met 'maar' 16 miljoen dollar. Het Duitse model presenteert
onder meer een modellenprogramma in Duitsland en heeft ook nog steeds
een contract met Victoria's Secret lingerie. We kunnen haar bewonderen
in reclame van allerlei producten als Diet Coke, Volkswagen en LG.
Heidi Klum
Leeftijd Het
Britse model Kate Moss (35) heeft dit jaar ondanks haar leeftijd toch
een miljoentje extra verdiend. Haar modelijnen zijn een groot succes en
ze is zo het derde best betaalde model ter wereld. Opvallend is dat de
top-5 dit jaar hetzelfde is dan vorig jaar. Met de 35-jarige Klum en
Moss ligt de leeftijd van sommige topmodellen ook verrassend hoog.
Zeldzame schoonheid Chris
Gay, voorzitter van Marilyn Agency, dat nummer vier Adriana Limi
vertegenwoordigt, denkt dat topmodellen veelzijdig moeten zijn. Ze
moeten een zeldzame schoonheid bezitten om een bedrijf of product te
promoten. Hieronder vindt u de top-10 van de best betaalde modellen.
Nummer 9 Miranda Kerr is de vriendin van acteur Orlando Bloom. (br.nina)
De top tien van best betaalde modellen:
1. Gisele Bundchen (17,7 miljoen euro) 2. Heidi Klum (12 miljoen euro) 3. Kate Moss (6 miljoen euro) 4. Adriana Lima (5.6 miljoen euro) 5. Doutzen Kroes (4.2 miljoen euro) 6. Alessandra Ambrosio (4.2 miljoen euro) 7. Natalia Vodianova (3.9 miljoen euro) 8. Daria Werbowy (3.2 miljoen euro) 9. Miranda Kerr (2.1 miljoen euro) 10. Carolyn Murphy (2.1 miljoen euro)
Het is officieel: de eerste zomertrend is er en we
laten ons graag volledig gaan. Zwierige rokjes en leuke sandalen kunnen terug
de kast uit. Om ons helemaal in zomerse sferen te brengen,
herintroduceren de modeontwerpers de blote schoudertopjes.
Het is niet voor
iedereen weggelegd, maar wij juichen de nieuwste trend alvast toe. De
nieuwste blote schoudertopjes zijn niet alleen superzomers, ze zijn ook
nog eens elegant. Bovendien zijn de schouders één van de slankste delen
van ons lichaam, en mogen ze dus best eens extra in de kijker worden
gezet.
Onderbroeken van oma steeds meer verkocht dankzij Lady GaGa
Onderbroeken van oma steeds meer verkocht dankzij Lady GaGa
De excentrieke stijl van Lady GaGa zorgt ook voor positief nieuws. In Groot-Brittannië is de verkoop van "omaonderbroeken" namelijk fors gestegen.
Sinds de 23-jarige zangeres met figuurcorrigerend ondergoed is gespot, zijn de grote onderbroeken een nieuwe trend aan het worden. In Groot-Brittannië verkopen ze dubbel zoveel als strings.
"Jonge vrouwen kopiëren haar stijl en dragen de onderbroeken als hot pants in nachtclubs", aldus lingerieverkoopster Annette Warburton. (br.she)
Sexy foto's van bijna naakte sterren als Dita Von Teese en Victoria
Beckham, de grote merken slaan er haast mee om je oren. Hoewel velen er
niet voor durven uitkomen, vinden veel mensen 'ordinair' aantrekkelijk.
Oerdriften Ordinair
is nu populair in de reclame- en modewereld omdat het nooit echt uit
raakt en merken willen nu op zeker spelen, meldt express.be. Er zijn nu
eenmaal bepaalde zekerheden in het leven en ordinair is één daarvan.
Bij een sexy foto denken de meeste mensen aan hetzelfde. Volgens
experts betekent het voor hen een soort van vlucht, we voelen
tegenwoordig steeds vaker de behoefte om afstand te nemen van de
beschaving en de bijhorende regeltjes. Ordinair herinnert ons aan onze
oerdriften. En alles wat als verboden of vies is volgens de
maatschappij, lijkt nu aantrekkelijk.
Victoria Beckham voor Armani.
Glitter scoort niet meer Daarom
verkoopt in deze harde tijden seks goed. De sexy Pussycat Dolls zijn
rolmodellen voor tienermeisjes geworden en Dita Von Teese is ontzettend
populair. Zelfs chique merken als Chanel en Christie's spelen hier op
in en laten zich door de burleske danseres vertegenwoordigen. Glitter
en glamour verkoopt tegenwoordig minder goed. Mensen kunnen zich dat
niet meer veroorloven, sexy soberheid scoort echter beter. (br.hln)