Met een postbus had ik nog nooit onderhandeld!Nu dus wél,omdat ik iets erin vond waarnaar ik het vertikte te gaan zoeken.Zo van winkel in en winkel uit,niets voor mij. Dus een testje wilde ik wel wagen langs de telefoon.Ik tikte het nummer en alles bleef doodstil.Heel vreemd vond ik.Ik had al zin om terug in te haken doch duwde nog eens eerst op mijn microotje en toen........toen hoorde ik een kolosaal brutale Hollandse vrouwestem.Of ik niet wat stiller kon spreken want ZO verstond zij niets.Ik had mijn mond nog niet open gedaan!!(heb je me nouw!) Ik vroeg of zij niet wat vriendelijker kon zijn!Hoe moet ik het dan doen riep ze terug,moet ik het dan zingen?........ Kunt u niet wat beleefder zijn, vroeg ik kalm.De robotstem viel uit!!Ze ging verder op menselijkere toon en stelde de nodige vragen die ik zo vriendelijk mogelijk beantwoordde! Het gesprek verliep dus menswaardiger.Blijkbaar hebben deze mensen niet geleerd hoe zij met (nieuwe!)klanten moeten omgaan, jammer! Ik vroeg of er naar Nederland moest gestort worden,zoja dan annuleerde ik sito presto mijn bestelling,want naar Nederland storten is nu precie geen sinécure.(invullen van grote formulieren!zelfs voor een klein sommetje!)Nee, zei ze, het is in Belgie.Ja,dan was ik gerust,tenminste in zoverre dat ik nu nog moet afwachten wat mij zal verzonden worden en hoe! Toch kreeg ik van die uitzonderlijk minzame telefoniste een" ' n avond " Ik heb daaruit begrepen dat zij mij een " goede avond" wilde wensen,en dat was toch al een héle voorwaartse stap, vond ik, en U? slot
Reacties op bericht (0)
Gastenboek
Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek