Nicole Kidman
verscheen gisteren in een schitterende witte jurk op de rode loper van
de Londense première van 'Australia'. Ze liet alleen iets meer van
zichzelf zien dan ze waarschijnlijk wilde. Haar outfit was lichtjes
transparant, zodat iedereen van haar witte beha en string kon
meegenieten.
Koud De
kledingkeuze van Kidman was niet helemaal voorzien op het koude
Londense weer, de actrice verscheen tandenklapperend op de rode loper.
Ze combineerde de jurk met een paar prachtige gouden peep-toes van
Louboutin.
Toch elegant Maar het eerste
wat alle fotografen opviel zodra Nicole uit de auto stapte, was de
duidelijk zichtbaar witte lingerie, een stijlblunder van formaat voor
deze fashionista dus. Toch zag de kersverse mama er ontzettend elegant
uit, ze lijkt al haar figuur van voor de bevalling terug te hebben.
(br.nina)
Jeniffer Lopez koos voor dure couture van Versace.
Eva Longoria deed
alle hoofden draaien op de première 'The Curious Case Of Benjamin
Button' met haar blauwe jurk van Karen Millen. Door niet voor couture
op de rode loper te kiezen, lijkt ze een nieuwe trend te zetten.
Glamoureus Eva
Longoria koos voor een prachtige felblauwe jurk uit de wintercollectie
van Karen Millen. Ze zag er even mooi en glamoureus als Jennifer Lopez
en Angelina Jolie die voor couture kozen.
Net als Eva Het leukste aan haar prachtige look is dat je deze jurk ook gewoon zelf online kunt kopen. Dankzij een lage pond en een korting op de site kun je voor slechts 150 euro er net als Eva uitzien. (br.hln)
Matthew (17), Clint (24), Luke (20) en Kyle (21) mochten de jeans op gepaste manier voorstellen.
Wereldprimeur in Australië. Het
land van Crocodile Dundee heeft nu ook een 'Croc-proof' jeans: dit is
geen jeansbroek die de dodelijke beet van een krokodil kan weerstaan,
maar wel een poging van de Britse modewebsite Lastseason.com om zjin
imago te verbeteren en een goed doel te steunen. De nieuwe jeans werd
voorgesteld door vier stoere Aussie binken, die in het Crocodylus Park
van Darwin werken. Zij weten hoe ze een krokodil moeten aanpakken en
waren de ideale modellen voor de nieuwe jeans. De vier broeken worden
geveild op internet en de opbrengst gaat naar het Crocodylus Park.
Spijkerhard Matthew
Owen (17), Clint Bailey (24), Luke Byrne (20) en de 21-jarige Kyle
Christopher waren de gelukkige modellen die de jeans mochten
voorstellen en omdoopten tot 'Crocodile wranglers'. "We wilden
terugkeren naar het imago van de 'Marlboro Man' van weleer", zegt
Stefano Passantino van Lastseason.com. "Ik denk dat mensen echte mannen
willen zien die iets uitzonderlijks doen en vandaar dit project. De
modellen waren taai en als spijkerhard. Net wat ze moest en zijn. De
moderne Crocodile Dundees!".
Humor "Ik sta
er ook op de directie van het Crocodylus Park te danken voor hun
medewerking en hun zin voor humor bij deze voorstelling. Ik kijk er
echt naar uit om verder met hen samen te werken, aangezien de opbrengst
van de internetveiling naar het park gaat. Het zal ongetwijfeld goed
gebruikt worden voor het behoud van krokodillen en andere bedreigde
dieren over ter wereld". (br.hln)
Sofia Coppola ontwerpt exclusieve lijn voor Louis Vuitton
Sofia Coppola
Sofia Coppola is na de film 'Lost in Translation' terug in Tokyo. Nu
met een heel andere opdracht. Ze onthult er haar nieuwe lijn van
accessoires voor Louis Vuitton. De lijn bestaat uit afhangende tassen,
discrete enveloppentasjes en sandalen met sleehakken.
De samenwerking werd in Tokyo gevierd met een feest in Château Restaurant Joël Robuchon.
De collectie zal vanaf maart te vinden zijn in de Louis Vuitton winkels.
Geen miljoen is belangrijker dan
een jeugdig uiterlijk. Uit een Amerikaans onderzoek blijkt dat dames
eerder opteren voor een jong uiterlijk, boven rijkdom of een slank
figuur. Ook zouden ze meer geld spenderen aan een behandeling die hen
eerder tien jaar jonger dan tien kilo lichter maakt.
Resultaten De studie, uitgevoerd onder 1.131 Amerikaanse dames, toont aan hoe
ver vrouwen willen gaan voor een jong uiterlijk. Vooral hun gelaat is
daarbij belangrijk. "Vrouwen hebben genoeg van de producten die niet
werken, ze willen resultaten zien", vertelt dermatoloog Zein Obagi. "Er
bestaan zoveel producten met loze en valse beloften, vrouwen geloven
enkel nog wat telt: het aantal actieve ingrediënten en hun
concentraties.
Barre tijden Even
opmerkelijk is dat vrouwen meer aandacht voor hun schoonheids- en
gelaatsbehandelingen hebben dan aan hun liefdesleven. "Zelfs in
economische barre tijden, verkopen lipsticks en cosmetica als zoete
broodjes", aldus dr. Obagi. "Dames willen er altijd goed blijven
uitzien. Wereldproblemen kan je niet oplossen, maar de aandacht voor
jezelf heb wel in de hand". (br.hln)
Een deo die niet
enkel nare geurtjes, maar ook de groei van okselharen vertraagt, komt
binnenkort op de markt. Vanaf volgende maand brengt fabrikant Unilever
de 'Dove Hair Minimalisering' roll-ons en sprays in Engeland in de
rekken.
Dunnere haren Het
is de eerste deodorant die de haargroei weet aan te pakken. Unilever
verwacht een schot in de roos en denkt dat hun nieuwste product
bijzonder populair zal zijn bij jonge vrouwen. Na ongeveer vier weken
intensief gebruik zouden al verschillen moeten optreden. Okselharen
zijn dan minder merkbaar, fijner en makkelijker te verwijderen.
De
deo's dienen niet als vervanging van scheren of ontharing, wel
veroorzaken ze, doordat ze fijner zijn, minder huidirritatie bij het
scheren. Wie stopt met het gebruik van de deo, zal terugkeren naar de
normale haargroei.
Enkel oksels Uit de
consumententests zouden de verschillen al na een paar weken zijn
gebleken. Het principe is gebaseerd op de Pro-Epil- methode, die de
snelheid van de haargroei aanpakt. Vast staat is dat aan het hele
principe meer dan drie jaar werd gesleuteld. Belangrijk hierbij is het
product enkel voor de onderarmen mag gebruikt worden.
Negatief imago De
afkeer voor okselharen is een relatief recente ontwikkeling. Onderzoek
toont aan dat we snel geneigd zijn om vrouwen te beoordelen met
okselharen. We bekijken hen als onvriendelijk, immoreel en agressief.
Vrouwen met de natuurlijke look worden tevens gezien als bazig,
dominant en non-conformistisch. (br.hln)
Als een ware Parijse showgirl in een jaren 40-sfeertje poseerde Madonna voor een nieuwe campagne van Louis Vuitton. En voor de lens van fotograaf Steven Meisel. Al is er een Amerikaans blog, Bestweekever, dat zich afvraagt of Madonna hier niet haar stand-in Evan Rachel Wood- heeft ingezet. En is er heftig gephotoshopt? Dat Louis Vuitton Madonna voor reclame heeft weten te strikken haalde zelfs De Telegraafs VP vandaag. André Agassi, Steffi Graf, Michail Gorbatsjov, Cathérine Deneuve, Keith Richards, Sofia Coppola en haar vader Francis Coppola gingen haar voor in de erg fraaie campagne, die Madonna ruim boven de $5 miljoen oplevert (er wordt zelfs $10 miljoen genoemd).
Deze hadden we niet voelen aankomen:
de permanent is terug! We
zijn de schaamte voor de jaren tachtig
voorbij en gaan weer aan de krul.
Heel trendy, zeggen net zo trendy
kappers. Wie zijn wij dan om dat tegen
te spreken?
In de jaren tachtig wilde íédereen
krullen, herinnert
Glenn Gemeiner van de bekende
kapsalonketen De
Cliènt. Ik ben als zelfstandige
begonnen in 1994 en toen
deed ik er nog maar één per
week. Maar nu is de permanent
helemaal terug.
Straf spul
Twee jaar geleden vierde de
permanent wave zijn honderdste
verjaardag. De chemische
producten die daarbij
gebruikt worden, zijn door
de jaren erg veranderd, maar
het blijft straf spul.
Daarom
raad ik een permanent alleen
aan bij vrouwen met natuurlijk
tot gekleurd haar, zegt
kapper Glenn. Bij vrouwen
met fijn of ontkleurd haar doe
ik het absoluut niet.
Mannen? Neen!
Nog af te raden is het voor
mannen, Jean-Marie Pfaff
en Jean-Marie Pfaff-lookalikes
niet te na gesproken.
Mannen hebben zich de afgelopen
kapselseizoenen de
surflook - met wapperende
manen - aangemeten, maar
nu mag de schaar er stevig in,
zegt Valerie De Smet, creatief
manager van kappersketen
Kreatos.
Voor mannen, maar
ook voor vrouwen, is de legerlook
deze winter heel erg
in, ultrakort haar, net niet geschoren.
Maar: Vrouwen die er vrouwelijk,
glamoureus, erotisch
en zuiders willen uitzien,
moeten voor krullen gaan,
zegt kapper Glenn.
Ik vind
een vrouw op haar mooist
met krullen.
Sommigen durven voor de
poedellook van weleer te
gaan, of voor artistiek gigantisch
en pluizig, maar het
vaakst vragen vrouwen toch
naar soepel en natuurlijk.
Dat zegt Leslie Schwartz van
Difference Hairdressers in
Antwerpen.
De permanent
is dan wel in, we werken ook
veel met rollers en stijltangen,
voor krullen voor een
avondje uit. En wat ook opvalt:
oudere mensen vragen
almaar minder naar een
permanent. Door de nieuwe
kniptechnieken is dat ook
minder nodig om volume te
creëren. Nee, het zijn nu de
jonge vrouwen die weer vallen
voor de eighties.(br.She)
Parfumhuizen hullen hun favoriete, klassieke parfumflacons speciaal
voor de feestdagen in een muzikaal jasje. Ga samen met Viktor &
Rolf en Jean Paul Gaultier terug naar je kindertijd waar muziekdozen en
elegante boudoirs hoogtij vierden.
Iedereen herinnert zich nog wel dat ene favoriete muziekdoosje met
elegante balletdanseresjes en schelle klassieke muziekjes. Speciaal
voor de feestdagen hult Viktor & Rolf zijn Flowerbomb in een
zachtroze boudoir, met een miniatuurflesje en elegant spiegeltje. De
limited edition is verkrijgbaar bij de betere parfumeriezaken voor 91.
Hou je eerder van een swingend deuntje? Dan is de luxeuitvoering van
de Classique Jean Paul Gaultier misschien wel iets voor jou. Het
melodieuze 'love me tender' brengt je meteen in een romantische,
melancholische sfeer van de jaren 60. Een muziekdoos van Jean Paul
Gaultier kan je voor 68 op de kop tikken bij Ici Paris XL.(br.She)
Wie online op zoek gaat naar een
eindejaarscadeau hoeft zich niet te beperken tot boeken, cd's of andere
klassieke geschenken. Neodiam, al vier generaties actief in de
diamantsector, lanceert een website waar je diamanten kan kopen. Het
bedrijf zegt daarmee de enige online diamantretailer te zijn die werkt
vanuit het Antwerp World Diamond Centre.
Neodiam
verbindt er zich toe enkel kwaliteitsdiamanten aan te bieden met
certificaten die zijn uitgereikt door IGI en HRD, wereldwijde
referenties voor de kwaliteitscontrole van diamanten, aldus het
bedrijf.
Op de website kan je enkel diamanten kopen die nog
niet zijn verwerkt in een juweel. De bestemmeling kan er dan vervolgens
mee naar een juwelier. (br.hln)
De chique
jurkencollectie van Victoria Beckham hing vanaf gisteren in de rekken
van de Londense winkel Selfridge. De ontwerpen bleken meteen een hit te
zijn, want tegen de avond waren ze al uitverkocht.
Exclusief Tegen
3 uur in de namiddag hingen er nog maar drie jurken ontworpen door
Victoria Beckham in de winkels van Selfridge. Posh liet er maar 400
exemplaren van, die wereldwijd verkocht zullen worden. Hiermee wilde ze
het exclusieve karakter van de jurk benadrukken, en het heeft nog
gewerkt ook. In de rekken van Selfridge hingen er 58. Volgende maand
zullen de ontwerpen ook in Groot-Brittannië in Harrods, Bergdorf
Goodman en in Amerika bij Neiman Marcus en bij Restir in Tokyo kunnen
verkrijgbaar zijn.
Geen goede zangeres Posh
wil ernstig genomen worden als ontwerpster: "Toen ik nog bij de Spice
Girls zat, werd ik niet serieus genomen op vlak van mode. Nu moet ik
zoveel mogelijk deuren zien te openen. Ik was geen goede zangeres, maar
ik vind wel dat ik goed ben in ontwerpen.
Investering Voor
de goedkoopste jurk uit haar collectie moet je ongeveer 1600 euro
neertellen. "Het zijn moeilijke financiële tijden en voor deze prijs
zoeken vrouwen naar een stuk dat tegelijkertijd een investering is. En
geef toe, dat zijn mijn jurken, niet?", aldus Victoria.
Kingston James, zoon van Gwen Stefani en Gavin Rossdale, pronkt al met trendy kapsel.
Nicole Kidman even elegant als altijd met Sunday Rose.
Suri, het kindje
Katie Holmes en Tom Cruise, draagt pantoffeltjes van Gucci die 160 euro
kosten. En dat is geen alleenstaand geval, tegenwoordig heb je ook
melkflesjes bezet Swarovski kristallen en verzorgingskussens van Prada.
Worden baby's steeds meer een accessoire in mooie, trendy outfits waar
kersverse mama's mee kunnen pronken?
Kopie ouders Babypantoffels
in de vorm van stiletto's, juwelen voor kinderen bezet met diamanten,
designerschoenen van meer dan 1.000 euro, je kunt het zo gek niet
bedenken of het bestaat. De kinderen van celebs als Nicole Kidman, Gwen
Stefani, Katie Holmes of Victoria Beckham zijn gewoon een kopie van hun
ouders. Baby's van nog geen jaar oud dragen een stoer lederen jasje en
hebben perfect gestyled haar, net als volwassenen. Geen schattige
kleine dreumesjes in roze of blauwe pakjes meer dus.
Bekende voorbeelden Heeft een baby de dure it-handtas vervangen bij celebs? Websites als Baby Wears Prada en Babyrazzi
bewijzen dat designerkledij voor kinderen een heuse trend is. Hier
krijg je geen tips over het moederschap, je ontdekt er wel hoe je baby
trendy en vooral duur gekleed voor de dag kan komen. Draagt een bekende
baby een duur bontmanteltje, dan hebben de week daarop de kinderen van
deze lezeressen dat ook.
Betere baby Ontwerpers
en winkels willen moeders laten geloven dat ze door hun baby de juiste
dingen aan te trekken, ze een beter kind zullen krijgen. Een website
voor babyjuwelen beweert zo dat mama's met deze accessoires hun baby
kunnen onderscheiden van andere kinderen, hun engeltje zal er nog
schattiger uitzien. Moeders volgen deze trend omdat ze denken dat hun
kind uitgesloten zal worden als het geen duur en tnredy pakje draagt.
Dat het wat vreemd is om schoenen van meer dan 100 euro te kopen die
binnen enkele maanden al weer te klein zijn voor je kind, lijkt tot
sommige mama's niet door te dringen.
Liefde en aandacht belangrijker Iedereen
wil natuurlijk dat zijn kind er goed uitziet, het is normaal dat je
moederhart smelt als je een schattig kruippakje ziet. Maar is het
normaal dat je je kind aankleedt als een miniversie van jezelf? Als het
nu al merken aantrekt, gaat het hier gewoon aan raken en niets anders
meer willen. Het probleem is dat je dan een achtjarige dochter krijgt
die haar neus optrekt voor alle laarsjes, tenzij het echte Uggs zijn.
Het is belangrijker voor de ontwikkeling van je kind dat je het genoeg
aandacht en liefde geeft en het zo goed mogelijk opvoedt, dan dat het
gekleed gaat volgens de laatste trends. (br.hln)
Links: slip voor plat buikje van Dolce V, rechts: lingerie voor mooiere taille van Marie-Jo.
Broekje dat je kont lift van Cette bij Silkinabox.be.
Corrigerend topje van Cette bij Silkinabox.be.
Esbelt
Figuurcorrigerend
ondergoed heeft niet meteen het imago sexy te zijn. Vaak zijn het
grote, huidskleurige onderbroeken of korsetten waar weinig elegant aan
is. Maar de nieuwste generatie lingerie brengt daar verandering in: je
kunt er je partner mee verleiden én het geeft je het mooie
zandloperfiguur waarvan je altijd al droomde.
Niet schamen Sexy
ondergoed dat helemaal bij je feestjurk past en je tegelijkertijd een
prachtig zandloperfiguur geeft, de nieuwste lingerie combineert het. Zo
hoef je je niet langer te schamen als je je in de slaapkamer wil
uitkleden, van deze stukken zal je partner helemaal wild worden.
Mooiere taille Er
zijn verschillende soorten figuurcorrigerend ondergoed. Hoge
onderbroeken concentreren zich voornamelijk op je buikje, bustiers
voornamelijk op je taille en buikje, maar je hebt ook broekjes die je
kont liften. Waar je ook voor kiest, voor elk probleemgebied bestaat er
een sexy verhuller. Door de juiste beha, bustier of onderbroekje te
dragen, kan je tot een kledingmaat slanker lijken. Het is niet alleen
belangrijk de juiste maat te kiezen, maar ook een stijl die bij je
figuur past. Het is trouwens niet de bedoeling dat alles plat gedrukt
wordt, vrouwen mogen tegenwoordig weer trots zijn op hun rondingen. Een
bustier bijvoorbeeld maakt je niet meteen slanker, maar geeft je wel
een mooiere taille.
Esbelt Het favoriete figuurcorrigerende ondergoed in Amerika is de Esbelt:
dit is een korset uit katoen en latex waarvan beweerd wordt dat je
daadwerkelijk afslankt als je het lang genoeg draagt. Het is er een
heuse hit, er worden in Amerika 60.000 stuks van de Esbelt per maand
verkocht worden. Als je dit aantrekt, krijg je een mooier figuur. Je
borsten worden gelift, je lijkt groter omdat je houding gecorrigeerd
wordt en het zit nog comfortabel ook. Als je het dagelijks 8 tot 10 uur
draagt, zou je enkele centimetres van je taille verliezen door de
micromassage die de Esbelt op je lichaam uitvoert. Het zou ook goed
zijn voor je vertering. In het begin voelt het wat strak aan, maar je
went er al snel aan. (br.hln)
Jacky Kennedy,
stijlicoon uit de jaren zestig, heeft nog altijd invloed op de
modewereld. Met haar nauwe kokerrokjes, mantelpakjes en grote
zonnebrillen inspireert ze tal van mode-ontwerpers.
Stijlvol Fashionmerk
LaDress is één van hen. Met hun nieuwste jurkje, 'Jackie O' genoemd, is
de stijl van de voormalige presidentsvrouw duidelijk te vinden.
Verkrijgbaar in een ruim kleurengamma van wit, intens rood, donkerblauw
en zwart, past het stijlvolle jurkje voor vele gelegenheden. Het is
gemaakt uit zachtsoepele materialen en in perfecte balans met het
bijhorende korte jasje. Verkrijgbaar vanaf 325 euro.
Concept LaDress
is het merk voor hen die van stijlvolle jurken houden. De beroemde
doorknoopjurk is één van hun grootste verkoopsuccessen. Al verschijnen
er regelmatig nieuwe en opvallende exemplaren. Denk maar aan de Tunic
Dress, de Smoking dress en het Vlinderjurkje. Meer info: www.ladress.nl (br.nina))
Het groene thema zet zich ook verder in de mode-industrie.
Ontwerpers doen steeds meer beroep op biologische katoensoorten, en
proberen het milieu te sparen tijdens het productieproces. Om hun
liefde voor de natuur extra in de verf te zetten organiseerden enkele
Colombiaanse designers dit weekend hun eigen 'Biofashion show'.
Pable Dorado, Angelica Fernandez, en Juan Herrera waren maar enkele
designers die hun creaties met trots presenteerden tijdens de modeshow
in Cali (br.she)
De tien jurken die
Victoria Beckham heeft ontwerpen, zijn eindelijk te bewonderen.
Gebaseerd op haar eigen stijl, ziet de collectie er zeer vrouwelijk
uit. Nauw aansluitende jurkjes, in luxueuze materialen als zijde,
organza, crêpe en fijn katoen, ogen uiterst glamoureus.
Positief Modekenners
hadden nooit verwacht dat La Beckham tot deze ontwerpen in staat bleek,
vooral niet na haar mislukte jeanscollectie. Tijdens de NewYork
Fashion Week toonde ze al een glimp van haar eerste collectie aan een
handvol journalisten. Mooi, aantrekkelijk, klassevol: het zijn maar
enkele begrippen die de perslui opperden.
Beperkte oplage Tal
van boetieks en winkels deden er alles aan om de eerste jurken binnen
te halen. Omdat er slechts 400 stuks op de markt gebracht worden, kan
er nu al gesproken worden van een succes. Al zijn ze niet voor ieders
geldbeugel geschikt: de creaties kosten tussen de 900 en de 2.835 euro.
Alle leeftijden De details maken het
verschil. Korsetjes, stevige buikriemen, mooi vallende schouderstukjes,
ingenieuze details, vouwtjes en plooitjes doen elk silhouet stralen,
aldus Posh. Opmerkelijk detail: de ontwerpen zien er uiterst braafjes
uit, alle jurkjes eindigen tot net onder de knie.
Aan het
ontwerp herkent men alvast de meester, zelf zien we er haar zonder
problemen in rondhuppelen. Al lijkt ons een slank modemaatje
geschikter, volgens Victoria kunnen ze door een ruim publiek en door
verschillende leeftijden gedragen worden.
Zonder hulp Waar
heeft ze de mosterd gehaald? Victoria heeft geen modeopleiding genoten
en toch speelt ze het klaar om meteen een mooie collectie af te werken.
Ze beweert geen hulp van iemand genoten te hebben, al geeft ze toe
inspiratie te putten uit de ontwerpen van haar favoriete designer
Roland Mouret.
Te koop Fashionista's uit
België dienen de gegeerde jurkjes in het buitenland te kopen. Dichtst
bij huis zijn ze in Engeland te vinden. Meer info: www.victoriabeckhamcollection.com. (br.Nina)
JBC lanceert trendy feestoutfits voor eindejaarsperiode
JBC lanceert trendy feestoutfits voor eindejaarsperiode
jbc
De feestdagen staan weer voor de deur, hoogdringend tijd dus om jezelf in een nieuw kleedje te steken. Geheel volgens de nieuwste trend lanceert modeketen JBC daarom een nieuwe feestlijn gebaseerd op de begeerde 'little black dress'.
Fonkelende bustierjurken met pailletten, sexy halterjurkjes met prachtige drapages, en trendy jurken met gekruiste schouderbandjes bieden voor ieder wat wils.
Ben je eerder het kalme type, dat houdt van comfortabele feestkledij die ook nadien nog gedragen kan worden? Dan zijn de zwarte pantalons en cardigans met spaghettitopjes zeker iets voor jou.
JBC lanceert voor de eindejaarsfeesten ook een sexy lingerielijn. (br.she)
Russische Natalia Vodianova nieuwe uithangbord Etam
De Russische Natalia Vodianova wordt in 2009 het nieuwe gezicht
van de modeketen Etam. Ze zal er de vrouwelijke, moderne visie van het
merk tot uiting brengen, een eerlijkheid, enthousiasme en vrijgevigheid
terug onder de aandacht brengen.
Vodianova werd op 28 februari 1982 geboren in het Russische Nijni
Novgogod. Op 15-jarige leeftijd verhuist ze naar Parijs, en tekent er
een contract bij Viva. Ze is later ook nog het gezicht van Gucci, Miss
Sixty, Marc Jabocs, L'oréal Paris,Chanel, Versace, Guerlain en Calvin
Klein.
In haar vrije tijd probeert ze geld in te zamelen om de
levenskwaliteit van de Russische kinderen te verbeteren. Zo stichtte ze
in 2005 The Naked Heart, een organisatie die op de steun kon rekenen
van Bono, Karl Lagerfeld, Scarlett Johansson, Lucy Liu, Mr. Valentino,
en Diana Von Furstenberg. (br.She)
Deze jurk werd tien jaar geleden al gedragen door Jennifer Lopez.
Het robotpak dat wel heel sterk op dat van Kylie Minogue lijkt.
Zangeres Beyoncé
(of is het Sasha Fierce?) wordt vaak geprezen om haar outfits. Maar de
Britse krant Daily Mail ontdekte dat de zangeres niet meer of minder is
dan... een copycat! De krant achterhaalde minstens zeven opvallende
outfits en haar oorspronkelijke uitvoerster.
Jennifer Lopez Zo
droeg Beyoncé in haar nieuwe videoclip een witte, strakke meerminjurk
bezaaid met pailletten en een opvallend patroon. Ze oogstte er veel lof
mee, net als Jennifer Lopez meer dan tien jaar geleden.
Rihanna en Kylie Ook
haar robotpak en metalen handschoen is geleend (van Kylie Minogue) en
bij Rihanna haalde de zangeres het idee van de opvallende oogmake-up en
powerschouders. Een stoere Beyoncé die poseert met een korsetje
gebaseerd op een moto, werd ook gedragen door Alice Dellal en in een
muziekclip van George Michael.
Tot slot bekritiseert de krant
ook de manier waarop Beyoncé het podium betreedt: door af te dalen in
een lange jas via een kabel, zoals ook Britney Spears en Angelina Jolie
in Mr & Mrs Smith al deden.
Wat is origineel? Allemaal waar, en de krant heeft de foto's om het te bewijzen (zie hier)
maar anderzijds kan je ook argumenteren of de zogenaamde 'originele'
uitvoerders wel zo origineel zijn. Een lange jas is nu eenmaal in de
mode, en langs een kabel 'uit de lucht neerdalen' op een podium is ook
al eerder gebeurd.
De powerschouders werden vorig jaar al door
verschillende mode-ontwerpers gelanceerd, een uitvinding of ontdekking
van Rihanna en Rihanna alleen was het dus zeker niet. Hetzelfde gaat op
voor de oogmake-up en de 'cyberkledij'. Het enige dat echt hetzelfde
lijkt is de jurk en het mototopje. Toch valt niet te ontkennen dat de
kledingsstukken soms (te?) veel gelijkenissen tonen om toeval te zijn.
Bewust of niet? Blijft
de vraag of Beyoncé dit echt bewust gekopieerd heeft, een
inspiratieloze styliste heeft of gewoon een gelijkaardige smaak heeft,
en zin heeft om unieke en iconische kledingsstukken te dragen? Alleen
Beyoncé kan daar een antwoord op geven... (br.Nina))
Als jij ook altijd
loopt te sleuren met je inkopen, bedacht de Reisenthel shoppingtas de
oplossing voor jou. Opgevouwen is hij even klein als een paraplu, maar
kan tot wel 15 kilo aan boodschappen dragen. Je kunt hem als handtas
dragen én in je winkelkarretje hangen.
Praktisch én mooi Je
hangt de Reisenthel shoppingtas met clips, zodat hij goed blijft
zitten, over de randen van je winkelkar. Om de tas van de kassa naar je
wagen te dragen, kan je de zijkanten bij elkaar plakken met Velcro.
Dankzij de handige riempjes kun je hem als handtas over je schouder
dragen. En hij hoeft geen afbreuk aan je outfit te doen, je vindt de
tas in de mooiste kleurtjes en prints. Je kunt er niet alleen mee
winkelen, hij is ook ideaal voor een picknick of een dagje op het
strand. Je vindt de tas hier en betaalt er ongeveer 15 euro voor. (br.hln)