Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashionista

27-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Katy Perry waagt modegok in New York


Katy Perry waagt modegok in New York






Katy Perry staat bekend om haar frivole outfits, maar bij haar recentste optreden in New York gaf ze toe een modeblunder te hebben gemaakt. Ze koos voor een rood minijurkje met pailetten versierd met dobbelstenen, maar moest de creatie tijdens haar optreden molesteren.








Styliste?

Als Katy Perry iets doet, doet ze het meteen goed. Tijdens het optreden liet ze de bandleden bijpassende outfits versierd met dollarbiljetten dragen. Toen ze haar gitaar bovenhaalde ontdekte de zangeres dat ze niet de meest praktische outfit aanhad, ze kreeg de band van haar instrument niet over haar schouder. Daarom rukte ze een grote, zwarte dobbelsteen van de jurk. "Nu voel ik me echt dom, dit is een belachelijke outfit, wie wil hem na het optreden hebben?" Later op de dag verklaarde ze haar bizarre keuze: "Ik droeg deze creatie omdat ik hou van gekke kledij, voor mij is het elke dag Halloween. Als mijn muziekcarrière zou falen, wil ik styliste worden. Ik hou ervan om iets te maken dat anderen aan het lachen maakt".





27-07-2009 om 12:22 geschreven door fashionista


» Reageer (3)
26-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Nieuwe trend in badmode: jeanslook


Nieuwe trend in badmode: jeanslook


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/2/15/3/album_large_969933.jpg



True Religion verwerkte opvallend veel jeans in de zomercollectie 2010 voor badmode. Roze en donkerblauw waren de favoriete kleuren, de korte geknoopte ruitjeshemdjes doen landelijk aan.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/17/11/14/album_large_969929.jpg




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/1/14/2/album_large_969932.jpg




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/18/12/0/album_large_969930.jpg





http://www.nina.be/static/FOTO/pe/0/13/1/album_large_969931.jpg

(br.nina)



26-07-2009 om 18:52 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sacha brengt betaalbare designschoen op de markt


Sacha brengt betaalbare designschoen op de markt



http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/13/523826/sacha-brengt-betaalbare-designschoen-op-de-markt_14_410x240.jpg




Speciaal voor zijn honderdjarige bestaan wil het schoenenmerk Sacha zijn vrouwelijke kopers eens extra in de bloemetjes zetten. De schoenenproducent nam niemand minder dan Michael Barnaart Van Bergen onder de arm om artistieke designschoenen voor een prikje te ontwikkelen.

Dit jaar bestaat het familiebedrijf Sacha 100 jaar. Dat vieren ze op een erg speciale wijze, met een unieke schoenencollectie ontworpen door de topdesigner Michael Barnaart Van Bergen. Deze moest niet lang zoeken naar een gepaste inspiratiebron: "Een tijdje geleden zag ik een dame die wachtte bij het stoplicht van een zebrapad. Toen ze overstak deed ze dat niet zoals de gemiddelde meid die onelegant haar hakken op de kinderkopjes hamert, maar gracieus, onhoorbaar en bescheiden. Lichtvoetig maakte ze grote elegante passen waarbij haar schoenen amper de grond leken te raken. Haar hak bleek gebroken en boog subtiel naar binnen. Ze had het nog niet ontdekt of ze weigerde zich te conformeren aan haar ontzette hak. Alsof ze wilde provoceren met haar imperfectie."

"De hak van de schoen bepaalt je lichaamshouding, het ritme waarin je loopt en hoe een jurk om het lichaam beweegt. Mijn collectie ontstond pas toen het ontwerp van de schoen klaar was", besluit Michael Barnaart Van Bergen.

De schoenen zijn exclusief bij Sacha in België en Nederland te koop vanaf oktober 2009. Prijzen variëren van 74,95 euro tot 79,95 euro.




26-07-2009 om 18:33 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Victoria Beckham zet modellen op schommel


Victoria Beckham zet modellen op schommel


 
 


Voor de fotoshoot van haar nieuwe herfstcollectie, liet Victoria Beckham de modellen op een schommel in de hippe Londense wijk Notting Hill poseren. Zelf ging La Beckham ook even op de schommel zitten ('omdat ze moe was van het werken, zo fluisteren kwade tongen'), maar een lachje kon er niet af. Het leek er zelfs niet op dat ze de verpozing ook maar enigszins ontspannend vond.

Het is allang bekend dat Victoria niet te veel wil lachen om geen rimpels te krijgen, maar haar vastgeroeste gezicht begint voorwerp van spot te worden.









Even onverstoorbaar als haar gezicht leidde Victoria de fotoshoot in goede banen, terwijl ze een van haar eigen creaties droeg. Een grijs mantelpakje uit kasjmier, met een prijskaartja van ruim 2.200 euro. Aan de voeten: rode killers heels van Christian Louboutin (500 euro).


De andere kleren uit de collectie hebben een magerder maar nog altijd niet echt verteerbaar prijskaartje: voor ruim 1.500 euro heb je een strapless satijnen paarse jurk of een wollen jurk uit jersey.

Het is Victoria's tweede collectie. De eerste werd een onverwachte hit, nadat de modepers smalend had gedaan over Victoria's plan om zelfs te gaan ontwerpen. Maar de jurken waren elegant, stijlvol en heel 'stiff upperc class' en in geen tijd uitverkocht. Benieuwd of de tweede collectie dezelfde toer opgaat nu de economische crisis steeds meer gezinnen treft.




http://www.hln.be/static/FOTO/pe/18/7/14/media_xl_973274.jpg


26-07-2009 om 15:24 geschreven door fashionista


» Reageer (2)
25-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zet je konijnenoren op


Zet je konijnenoren op


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/22/563501/zet-je-konijnenoren-op_7_235x280.jpg



Marc Jacobs vond het wel een grappig attribuut om te gebruiken tijdens zijn defilé voor de najaar/winter 2009-2010. Enkele maanden later zijn de 'bunny-oren' het meest bekende accessoire van het modehuis Louis Vuitton en wil iedereen er een paar hebben.

Misschien ligt het wel aan Madonna, die de oren met trots droeg tijdens een modebijeenkomst. Of misschien was de modewereld gewoon dringend op zoek naar een leuk intermezzo tussen alle saaie defilés in. Hoe het ook zij: de bunny-oren van Louis Vuitton zijn hotter dan ooit. De versie van op de catwalk kan je niet aanschaffen, maar er is wel een verbeterde versie gemaakt die je zo in de Louis Vuitton-winkels kan kopen. Prijskaartje van de bunny-ears: 250 euro. (br.she)




25-07-2009 om 15:11 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe meer diamanten, hoe beter


Hoe meer diamanten, hoe beter


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/18/13/9/album_large_972039.jpg




Veel glitter en glamour op de openingsshow van de juwelenbeurs in Beirut. Enkele opvallende trends bij juwelen in 2010: hoe opvallender, hoe beter en véél diamanten.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/10/9/9/album_large_972069.jpg




De modellen op de catwalk droegen fleurige zomerjurken en grote, maar tijdloze juwelen. De stijlen varieerden van gesofisticeerd tot modern. Qua materialen viel het gebruik van goud, stenen en opvallende diamanten op. Het is duidelijk dat de juweelindustrie de gevolgen van de crisis nauwelijks voelt, want het bezoekersaantal van de beurs steeg zelfs ten opzichte van vorig jaar




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/7/6/6/album_large_972066.jpg





http://www.nina.be/static/FOTO/pe/4/1/14/album_large_972044.jpg.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/3/0/13/album_large_972043.jpg




25-07-2009 om 11:06 geschreven door fashionista


» Reageer (4)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Viktor & Rolf ontvangen ultieme Nederlandse modeprijs


Viktor & Rolf ontvangen ultieme Nederlandse modeprijs


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/24/567270/viktor-rolf-ontvangen-ultieme-nederlandse-modeprijs_1_515x0.jpg



Het Nederlandse ontwerpersduo Viktor& Rolf zijn bekroond voor hun jarenlange harde werk in de mode-industrie met de Grand Seigneur 2009. De ultieme Nederlandse modeprijs.

Tijdens de Amsterdam International Fashion Week werd het modeduo Victor & Rolf bekroond voor hun jarenlange werk met de Grand Seigneur 2009, de hoogste Nederlandse onderscheiding op modegebied. Viktor & Rolf zelf bleven er uitermate kalm bij. "We kregen bij de naam Grand Seigneur negentiende eeuwse associaties. We dachten ook aan een sigarenmerk of iets religieus, maar dat viel mee", aldus het duo.

De organisatie is vol lof over de 2 ontwerpers. "Ze denken groot, groter, grootst. Hebben in het buitenland de sterstatus bereikt en gaan onverminderd voort hun dromen te verwezenlijken", besloot de jury. (br.she)




25-07-2009 om 10:22 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
24-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stormloop voor onderbroek die cellulitis doet verdwijnen


Stormloop voor onderbroek die cellulitis doet verdwijnen


 



Duizenden Britse vrouwen vochten gisteren voor een exemplaar van de wonderonderbroek die cellulitis doet verdwijnen in het grootwarenhuis John Lewis. De slip is zo populair omdat het wetenschappelijk bewezen is dat hij je slanker maakt.

Uitverkocht
De wonderonderbroek van het merk Scala bij de keten John Lewis kost ongeveer 30 euro en was gisteren in een mum van tijd uitverkocht. In mei lag de eerste lading in de winkels, maar omdat duizenden vrouwen met lege handen achterbleven, besloot de keten 40.000 nieuwe exemplaren te bestellen die gisteren in de rekken lagen. Maar deze waren ook weer na enkele uren leeg en niet veel later verschenen ze op eBay aan meer dan 70 euro per stuk. Groot-Brittannië is dus echt in de ban van dit kledingstuk.




De onderbroek die de stormloop veroorzaakte.
De onderbroek die de stormloop veroorzaakte.



Vet smelt weg
In de stof van het ondergoed zitten kristallen die warm worden bij contact met de huid. De warmte zou de circulatie in klassieke probleemgebieden als de dijen, kont en buik verbeteren. Zo helpt het kledingstuk de vetcellen weg te smelten tot een vloeistof die dan wordt afgevoerd door de lever. Uit onderzoek bij 50 vrouwen bleek dat het kledingstuk echt helpt om centimeters kwijt te raken, de effecten zijn na 12 maanden nog merkbaar als je tijdens het dragen op je voeding let en regelmatig sport. Ook bleek dat 82 procent van de vrouwen duidelijk minder cellulitis had.




24-07-2009 om 20:54 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eén op drie vrouwen brengt gedragen kledij terug


Eén op drie vrouwen brengt gedragen kledij terug


http://img13.imageshack.us/img13/1034/gedragenkleding.jpg



Een op drie vrouwen geeft toe al eens kleren terug naar de winkel te hebben gebracht nadat ze gedragen waren. Dit 'freestylen' bespaart hen veel geld en te veel chique kleren die ze amper kunnen dragen. Tien procent doet het zelfs elke keer na een trouwfeest, bal of chique personeelsfeest.

Niet kunnen betalen
De belangrijkste reden voor dit 'vals spelen' is voor drie kwart omdat ze zich niet kunnen veroorloven wat ze hebben gekocht. De rest doet het voor de kick. 19 procent voelt zich daar schuldig over, 25 procent vindt het 'totaal aanvaardbaar'.

Gemiddeld 80 euro
Het gemiddelde Freestyle-item kost 80 euro en wordt meestal in de grotere ketens gekocht. 8 procent stuurt kleren terug naar een postorderbedrijf na ze te hebben gedragen. De cijfers kwamen naar voren na een Brits online marktonderzoek bij 3.000 vrouwen.

Risico's
Het freestylen is niet zonder risico, en niet bepaald omdat de winkel de jurk niet wil terugnemen. Zo vertelde een vrouw dat iemand het prijskaartje in haar jurk van 230 euro zag, het er af trok en haar gaf. Ze dacht haar een plezier te doen maar niets was minder waar. Een andere vrouw maakte het zo wild op een feestje dat ze haar dure jurk scheurde, en dus onmogelijk kon terugbrengen.

Roekeloos en lef
De woordvoerder van het onderzoek was niet te spreken over het fenomeen. "Dit toont hoe roekeloos vrouwen zijn als het over shoppen gaat. Iets kopen en later beseffen dat het je niet past of je ding niet is, is één, maar iets kopen waarvan je weet dat je het gaat terugbrengen nadat je het hebt gedragen: daar heb je wel lef voor nodig! Verkopers zouden slimmer moeten worden en niet zomaar alle kleren terugnemen."

Verfrommeld
Ook al omdat de staat waarin vrouwen de kleren terugbrengen niet altijd dat is. Zo laat tien procent de jurken verfrommeld op de vloer liggen 's nachts, nog eens tien procent gaf toe dat de kledij stonk naar sigaretten en twee vrouwen hadden zelfs de moed een jurk terug te brengen terwijl ze er drank over hadden gemorst. Vier procent laat de jurk dan ook eerst schoonmaken bij de droogkuis voor ze hem terugbrengen. (br.hln)




24-07-2009 om 10:05 geschreven door fashionista


» Reageer (2)
23-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Glamourdiva Lindsay Lohan


Glamourdiva Lindsay Lohan


http://www.hln.be/static/FOTO/pe/3/0/4/album_large_971074.jpg



Lindsay Lohan poseert voor het Italiaanse modemerk Fornarina. In een verrassend eenvoudige shoot komt Lilo onwerelds en glamoureus naar voren wegens het aangepaste kleurgebruik. Roze, blauwe en paarse tinten maken van La Lohan een Barbie en een diva.




23-07-2009 om 18:12 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Steeds meer mannen ontharen zich

Steeds meer mannen ontharen zich


http://img33.imageshack.us/img33/3694/brianmcbride.jpg


Schoonheidscentra zien steeds meer mannen over de vloer komen. Vooral ontharingen zijn erg populair bij de mannelijke adonissen. Dat blijkt uit een onderzoek van het Nederlandse Anti-Aging Centre.

In de eerste zes maanden van 2009 waren ruim 30% van de bezoekers van schoonheidscentra mannen. In 2008 lag dat cijfer ruim de helft lager met 15%. Mannen geven zowel sociale redenen als schoonheidsidealen op als oorzaak van hun bezoekjes aan de ontharingsdeskundige.

Het toenemende aantal mannelijke bezoekers brengt ook de nodige veranderingen binnenin het schoonheidscentrum teweeg. Zo zijn mannen meer geïnteresseerd in een volledige ontharingskuur, gaan ze sneller voor permanente ontharing en willen ze bij elke procedure een volledige uitleg krijgen.



23-07-2009 om 18:08 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Halle Berry op je huid


Halle Berry op je huid


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/22/558663/halle-berry-op-je-huid_1_515x0.jpg



Altijd al willen weten hoe het zou zijn om met Halle Berry naast je zij te lopen? Die belevenis kunnen we je spijtig genoeg niet beloven. Wat we wel in voorraad hebben is het eerste parfum van de actrice. Dat volgens haar volledig haar geur is.

"Al sinds jaren creëer ik mijn eigen persoonlijke parfums door te mengen en verschillende parfums over elkaar heen te dragen. Zo probeerde ik een unieke en originele geur te bereiken. Het is een geweldige manier van zelfexpressie", aldus Berry.

Halle by Halle Berry is een eigentijds en sensueel parfum met een unieke houtachtige, oosterse harmonie. De geur symboliseert Halle's natuurlijke schoonheid en veelzijdige persoonlijkheid.

Halle's favoriete ingrediënten, waaronder heldere mimosa en vijgenbladen, zorgen ervoor dat de vrouwelijke schoonheid wordt benadrukt. Kenmerkend voor dit parfum is de bijzondere textuur, vloeibaarheid en tastbaarheid. De tintelende en sensuele ingrediënten vermengen zich met elkaar op een speelse manier, waardoor een verleidelijke fusie ontstaat die alle zintuigen doet prikkelen.

Halle by Halle Berry is verkrijgbaar vanaf 1 oktober bij warenhuis, parfumerie en drogist.




23-07-2009 om 10:37 geschreven door fashionista


» Reageer (3)
22-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De 80s zijn terug, nu ook in de badmode



De 80s zijn terug, nu ook in de badmode



http://www.hln.be/static/FOTO/pe/12/4/5/album_large_969905.jpg



Wild haar, een zweetband,  plastic oorringen, grote armbanden : de 80s-revival heeft nu ook haar weg naar de catwalk én de badmode gevonden. Hier toont Monica Wise haar nieuwe collectie voor het badmodemerk L*Space op de Mercedes Benz Fashion Week in Miami.




http://www.hln.be/static/FOTO/pe/6/15/14/album_large_969899.jpg





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/7/16/0/album_large_969900.jpg





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/5/14/13/album_large_969898.jpg




http://www.hln.be/static/FOTO/pe/4/13/12/album_large_969897.jpg




22-07-2009 om 21:29 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naomi Campbell topless voor parfummerk


Naomi Campbell topless voor parfummerk





39 is ze intussen, maar poseren kan Naomi Campbell nog als de beste. Dat bewijst de zwarte modegodin in de nieuwste reclamecampagne van parfummerk D&G. Haar voornaamste troeven verbergt de hitsige verleidster hier achter haar haarlokken en gemanicuurde handen, maar het totaalplaatje kan nog best bekoren. Het is in ieder geval eens wat anders dan dienstmeisjes bekogelen met een telefoon...



22-07-2009 om 14:50 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de heerlijkste zomerparfums


Verleiden met de heerlijkste zomerparfums


 

 

Combineerde je ooit al sneeuwlaarzen met een frisse zomerjurk of een bikini met een muts? Net als bij kledij heb je zomer- en wintervarianten van parfums. Zet je daarom niet voor gek door in het verkeerde seizoen het verkeerde geurtje te dragen.

Zware parfums zijn bedoeld voor gezellige winteravonden, maar draag ze niet op strand waar ze zich mengen met de geur van zonnemelk. We maakten een lijstje van de beste zomerse geurtjes:

- Rose Nuit de Mai van L'Occitane heeft houten ondertonen en een handige verpakking, wat handig is om in je toilet- of handtas te steken.






Rose Nuit de Mai van L'Occitane
Rose Nuit de Mai van L'Occitane


- Wie lichtere geuren verkiest, zal zich kunnen vinden in de Cucumber Splash van Marc Jacobs. Een geur die hetzelfde gevoel geeft als een verfrissende douche op een hete middag.

- Vrouwen die houden van de geur van citrus, zullen weg zijn van Infusion de Fleur D'Oranger van Prada. Het is een mengeling van mandarijnolie en oranjebloesem.




Infusion de Fleur D'Oranger van Prada
Infusion de Fleur D'Oranger van Prada


- Onlangs lanceerde Chanel zijn nieuwste parfum Beige. Het is een frisse bloemengeur waarin je ook wat honing herkent, goed voor vrouwen van alle leeftijden.




Beige van Chanel
Beige van Chanel



- Cherry Blossom Aqua Allegoria van Guerlain is ook een heel frisse geur met een snuifje perzik.


Deze zomer mag je nog zo'n mooi zomerjurkje, trendy zonnebril of elegante sandalen aantrekken, een fris zomers parfum maakt het geheel pas helemaal af. (br.nina)





22-07-2009 om 10:00 geschreven door fashionista


» Reageer (3)
20-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Smeren zonder smelten


Smeren zonder smelten


 


Kan make-up in de zon? Zeker wel, al doet de warmte alle smeerseltjes sneller verdwijnen. Door te transpireren, smelt of loopt je make-up sneller uit. Wil je op het strand hier en daar toch nog wat verdoezelen of er nog beter uitzien, helpen deze tips om smeltvrij te smeren.

-Make-up op oliebasis is meer water- en transpiratieproof dan deze op waterbasis. Bewaar voorts je make-up op een koele, donkere plaats. Laat deze niet slingeren in de volle hitte, best bewaar je foundation in de koelkast of in een koelbox. Tip: Reinig je gezicht voordat je make-up aanbrengt. Bij een vettige huid, loopt make-up in de zon nog sneller uit.

-Naast foundation, is ook lippenstift uiterst gevoelig voor de hitte. Kies getinte lipbalm of lipgloss in plaats van dekkende lipstick, koop er ook eentje met uv-filter. Zo sla je twee vliegen in één klap. Een gesmolten stick kan je nog wel gebruiken, als je deze een paar uur in de koelkast legt.

-Ook kohlpotlood en oogschaduw zwichten voor de warmte. Gelukkig bestaat er veel make-up met een uv-filter op de markt: foundations, maar ook mascara's, kohlpotloden, eyeliners en verschillende merken oogschaduw. Gebruik deze iin de zon, zo ben je meteen beschermd.







-Heel makkelijk te vinden is waterproof mascara. Uiteindelijk zijn alle make-up in waterproofversie te verkrijgen, alleen beschikt mascara ongetwijfeld over het ruimste aanbod.

-Gelukkig hebben we tijdens de zomer minder make-up nodig. Als je een zomers tintje hebt, sta je mooier met minder. Gebruik je toch make-up, smeer dan eerst je gezicht in met zonnecrème. Deze beschermt niet enkel tegen de zon, maar laat ook alles beter zitten.

-Spray 's ochtends en enkele keren per dag, fixing water op je gezicht. Dat is bijvoorbeeld van Evian te koop. Het werkt niet alleen verfrissend, maar zorgt er voor dat je make-up veel langer blijft zitten.





20-07-2009 om 23:34 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Catwalk schoenen winter 2009 - 2010


Catwalk schoenen winter 2009 - 2010


http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/givenchyshoes.jpg



Waar iedereen zich vroeger vol verwachting opmaakte voor de nieuwe tassen die geshowd werden op de catwalk in Milaan en Parijs, zijn alle ogen nu gericht op de schoenen.

Zo ook het nieuwe herfst/winter 2009/2010 seizoen, dat uitpuilde van het hoge, kunstige en exteme voetenwerk.



http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/gallianoshoes.jpg




Thigh-high boots is bij uitstek de meest geziene schoenentrend, en ook de ultra hoge plateauzool blijft in, aangevuld met jaren ‘80 invloeden en de goed versierde hak zoals gezien bij Givenchy: veren & studs.



http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/chloeshoes.jpg




Hoogtepunt voor schoenenconnaisseurs dit seizoen zijn ongetwijfeld de schoenen van Nina Ricci. Olivier Theyskens liet zijn modellen twee keer zo lang lijken door ultra hoge plateau’s die de modellen lieten zweven op de bal van hun voet.  (br.style today)




http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/rodarteshoes.jpg





http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/yvessaintlaurentshoes09.jpg





http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/pradashoes09.jpg





20-07-2009 om 14:54 geschreven door fashionista


» Reageer (3)
19-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bikinimode in Miami


Bikinimode in Miami


Enkele modellen van de bikinimode in Miami



http://www.hln.be/static/FOTO/pe/1/5/4/album_large_965809.jpg





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/15/2/3/album_large_965823.jpg





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/5/7/4/album_large_965794.jpg




http://www.hln.be/static/FOTO/pe/18/3/2/album_large_965807.jpg





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/15/0/14/album_large_965804.jpg






19-07-2009 om 14:12 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Worden vrouwen zonder wenkbrauwen nieuwe trend?



Worden vrouwen zonder wenkbrauwen nieuwe trend?







Modellen die paraderen met gebleekte of verwijderde wenkbrauwen: het lijkt een nieuwe trend binnen de fashionindustrie. Op de catwalks en op reclamecampagnes lijken de beauties zonder wenkbrauwen eerder op aliens.

Modellentrend
Het Braziliaanse supermodel Adriana Lima staat bekend als een van de meest sexy vrouwen. Waarom wil iemand, die gezegend is met een supervrouwelijke schoonheid, haar wenkbrauwen bleken? Op slag lijkt ze minder verleidelijk. Heel wat van haar collega's doen hetzelfde: ook de modellen in de Givenchy campagne bleken of verwijderen hun wenkbrauwen. Op de Balanciaga en Prada catwalks lijken vreemde, science-fictionachtige figuren te paraderen. Het Nederlandse model Lara Stone speelt een pioniersrol met deze trend. De look, die ooit door Mona Lisa als Elizabeth I werd gedragen, doet het weer helemaal. Waarom?

Aseksueel
Zonder wenkbrauwen worden mannelijke en vrouwelijke gezichten meer uniform. Sommige modekenners zien daarin de reden: mannen en vrouwen voorstellen als aseksuele, uniforme wezens.









Economische crisis

Ook de crisis speelt, hoe kan het ook anders, een rol: nadat we onze lippen hebben opgespoten, onze neuzen gepierced, rimpels weggewerkt, ogen lieten eyelineren, waarom niet onze wenkbrauwen wegwerken? Je wenkbrauwen wegwerken geeft een dramatisch nieuwe look, gaande van expressieloze tot seksloze, robotachtige verschijningen. In tijden van economische crisis, krijg je een nieuwe look voor de prijs van een bleekmiddel of een goed pincetje. Een designeroutfit kan er immers niet meer af.

Natuurlijke schoonheid
Anderen zien de trend met lede ogen aan. "Vergeet niet dat de wenkbrauw een functie heeft binnen het gezicht", weet make-up artist Alberto Esteban. "Het geeft evenwicht tussen je gezicht en de ogen. Het is alsof je een prachtig schilderij ziet zonder frame of erger nog, in een lelijk frame. Geen wenkbrauwen gaat ten koste van je natuurlijke schoonheid. Ogen kijken verloren en levenloos zonder wenkbrauwen, ze geven karakter en persoonlijkheid aan het gezicht".

Emotiemeter
"Modellen met geschoren wenkbrauwen missen twee belangrijke dingen: de garantie dat ze comfortabel kunnen kijken en seks-appeal", stelt Daniel Mc Neill, auteur van The Face: A Natural History'.

"Wenkbrauwen houden niet enkel de ogen helder en comfortabel omdat ze vuil, zweet en regen ophouden, ze signaleren emoties en oprechtheid. Ze zijn belangrijk in de lichaamstaal. Angst of paniek kan je aflezen aan de wenkbrauwen, zelfs verrassing en boosheid kan je merken. Wenkbrauwen zijn belangrijk om emoties te onderkennen".

Seks-appeal
Even belangrijk, en zeker voor dames, zijn wat ze doen voor je seks-appeal. Tijdens een onderzoek aan de Universiteit van Louisville werden mannelijke studenten gevraagd om een beschrijving te geven over hun ideale vrouw. Een hoge wenkbrauw speelt een voorname rol. Alle mannen uit alle culturen en achtergronden zien graag een gebogen wenkbrauw, die geeft een frisse teint, en duidt op hoge oestrogeenniveau's. Een indicator van gezondheid en vruchtbaarheid. (br.hln)





19-07-2009 om 11:06 geschreven door fashionista


» Reageer (3)
18-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kylie Minogue brengt nu ook mannenparfum uit



Kylie Minogue brengt nu ook mannenparfum uit



http://img34.imageshack.us/img34/4197/kylieminoguej.jpg



De Australische diva Kylie Minogue gaat nu ook een mannenparfum op de markt brengen. Inverse for Men is vanaf september beschikbaar in Australië, Groot-Brittannië, Duitsland en Nederland.

"Met deze limited edition wil ik een ode brengen aan de mannen in mijn leven, stuk voor stuk complexe, kleurrijke karakters", aldus Kylie. "Heel wat mannen vroegen mij trouwens al eerder wanneer ik eens een parfum voor hen zou uitbrengen, dus heb ik besloten om dat ook effectief te doen."

Drie jaar geleden introduceerde Minogue al een vrouwenparfum: Darling. "Puur zakelijk is dit mannenparfum uiteraard een risico, weinig vrouwelijke celebrity’s brengen immers parfum voor mannen op de markt", weet Steve Mormoris van Coty Beauty, het bedrijf achter het nieuwe geurtje. "Maar Kylie telt haast evenveel mannelijke als vrouwelijke fans, dus dit moet wel lukken. Veel vrouwen gebruiken tegenwoordig trouwens ook mannenparfums."

Het Spaanse model Andrés Velencoso Segura wordt het gezicht voor het parfum.




18-07-2009 om 16:56 geschreven door fashionista


» Reageer (0)


Foto

Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 08-2018
  • 06-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!