Natalia Vodianova tekent glamoureuze lingerie voor Etam
Natalia Vodianova tekent glamoureuze lingerie voor Etam
Het Russische topmodel Natalia Vodianova heeft met haar debuut als lingerieontwerpster meteen een schot in den roos. Haar collectie voor Etam, die in het exclusieve Ritz Hotel in Parijs geshowd werd, kon rekenen op heel wat bekende fans.
Niet alleen tal van celebs als Hilary Swank en Eva Herzigova zaten op de eerste rij van de catwalkshow, de 'gewone' mens kon thuis alles volgen via de webcam. Charlotte Gainsbourg zorgde voor de muzikale ondersteuning.
De collectie speelt duidelijk in op de huidige trends: we zagen veel transparante stoffen en de lingerie heeft een retrolook. Bolletjes en andere frivole prints zorgen voor een speelse toets.
De Britse stijlgoeroes Trinny Woodall en Susannah Constantine gaan een Vlaamse versie van hun tv-programma, waarin ze mensen stijladvies geven, maken. Dat zal te zien zijn op lifestylezender Vitaya.
Het duo trekt de komende maanden door Leuven, Sint-Niklaas, Mechelen, Oostende en Tongeren, waar ze verschillende kandidates restylen. De opnames zullen nog dit jaar op het kleine scherm te zien zijn.
Vorig jaar waren Trinny en Susannah ook al te gast in ons land. Toen kwamen ze hun corrigerend ondergoed (Magic Nickers) promoten in Antwerpen.
Celebs krijgen fortuinen om naar modeshows te gaan
Celebs krijgen fortuinen om naar modeshows te gaan
Rihanna bij de show van designer Martin Margiela.
Wie dacht dat celebs als Rihanna, Beyoncé en Lindsay Lohan voor hun
plezier op de eerste rij van de catwalkshows van Chanel op Gucci
zitten, is verkeerd. Celebblogger Perez Hilton geeft een lijst vrij met
de bedragen die bekende fashionista's krijgen om in het publiek te
zitten.
Rihanna en Beyoncé Rihanna
spant de kroon met 100.000 dollar of meer per show, je moet ook weten
dat de sterren een goodie bag krijgen met peperdure producten waar de
meeste fashionista's een moord voor zouden begaan. Beyoncé komt op de
tweede plaats, voor haar moeten designers tussen de 80.000 en 100.000
dollar betalen. Wel blijkt dat populariteit van Lindsay Lohan enorm
gedaald is. Tegenwoordig is ze niet eens meer gewenst, in 2006 kreeg ze
nog 60.000 dollar per show. Ook Paris is niet meer hot bij ontwerpers,
ze wordt nog wel gevraagd, maar krijgt er geen geld voor.
Negenjarig zusje Miley Cyrus lanceert pikante kinderkleren
Negenjarig zusje Miley Cyrus lanceert pikante kinderkleren
Noah Cyrus, het negenjarige zusje van kindster Miley Cyrus, lanceert
een kledinglijn voor kinderen. Noah doet dat met haar beste
vriendinnetje, kindactrice Emily Grace Reaves, en de designers van het
merk 'Ooh! La, La! Couture'. De twee willen hun 'trendy, lieftallige
maar toch gewaagde' kleren nog voor Valentijn op de markt brengen.
Op zich is dit al gek genoeg, maar de kleren zien er bovendien niet
bepaald kinderlijk uit. Ze lijken meer geschikt voor een boudoir dan
voor een communiefeest. De Emily Grace Collection richt zich dan ook
niet uitsluitend op kinderen, er komt ook een Teen Collection voor
tienermeisjes tot maat 42.
Halloween-outfit Vorig
jaar in oktober was de kleine Noah al het onderwerp van controverse in
Amerika, toen ze op een Halloweenfeestje verscheen in een zwart
minijurkje met kniehoge laarzen in pvc. Ze droeg ook volop make-up en
had fel gestifte lippen.
'Ontwerpersduo' Noah Cyrus en Emily Grace Reaves.
Emily Grace Reaves speelde Cindy Lou in
de film 'Hannah Montana'. Ze draagt een van haar 'creaties' in een
promovideo: een minijurk met tijgerprint, zijden panty's en zwarte
handschoenen zonder vingers.
De 80's staan bekend om de opkomende grungeperiode en felle make-up. Anno 2010 is die look hipper dan ooit. Wij zetten enkele tips op een rijtje om zelf die heerlijke make-uplook te creëren.
Rode lippen zijn essentieel bij een echte 80's look, alsook een perfect egale teint. Geen nudefoundation dus, maar een dekkende concealer, foundation en een bijhorend poeder. Ook de roze blush mag terug boven gehaald worden, want in de 80's liep iedereen rond met felgekleurde wangetjes.
Je oogschaduw mag je zelf kiezen, maar blauw, paars en zilver doen het steeds goed. Laat de oogschaduw steeds in een punt naar buiten toe lopen. En eindig pas met kleur bij de wenkbrauwrand.
De trends voor
komende lente zijn ultrasexy. Dat komt goed uit, dan kun je deze
lingerie ook al met Valentijn dragen om je partner te verleiden. We
geven alvast enkele tips voor elk type vrouw.
Transparante beha ontworpen door topmodel Elle Macpherson.
We meldden eerder deze week al dat transparante stoffen erg in zijn,
dit is een goede optie voor Valentijn. Ben je niet erg zeker over je
lichaam en gruwel je al bij het idee dat er een tepel komt piepen? Kies
dan voor enkel transparante stukken op enkele subtiele plaatsen of
bedek jezelf met huidskleurige tepelstickers. Kies voor sexy zwart, als
dit setje van de nieuwe lingerielijn ontworpen door topmodel Elle
MacPherson. Ben je eerder een meisjesachtig type, is zalmroze een
betere optie.
Feestcollectie van Dita Von Teese voor Wonderbra.
Om op te vallen is rood
een goede optie. Uit onderzoek bleek al dat mannen vooral vallen op
vrouwen in deze kleur. Het geeft je een zelfzeker en assertief gevoel
en het staat symbool voor passie. Vrouwen met een lichte huidstint
staan het beste met rood, kijk maar naar Dita Von Teese. Haar retro
feestcollectie voor Wonderbra bevat bovendien erg sexy ontwerpen in
deze kleur.
Sportief setje van Triumph.
Ben je eerder het
sportieve type en zie je het niet echt zitten om in een kanten setje
rond te huppelen? Dan is de collectie van Triumph iets voor jou. Het
setje met tijgerprint is de perfecte mix tussen sexy en sportief en kan
je het hele jaar rond dragen.
Voor
onzekere vrouwen bestaan er heel wat middeltjes om je probleemgebieden
te verbergen met sexy lingerie. Want niet iedereen heeft nu eenmaal het
lichaam van een topmodel. Vrouwen met een buikje kiezen best voor een
body of korsetbeha. Degenen die zich zorgen maken over hun billen
kunnen deze met jarretelles en kousen camoufleren. Wees er maar zeker
van dat je partner hier wild van zal zijn. Dit zijn geen ouderwetse
spulletjes meer, veel lingeriemerken als Marlies Dekkers hebben moderne
versies in hun aanbod. Ook ideaal als je een sexy striptease gepland
hebt.
Bedek je probleemgebieden met een korset en kousen.
Wordt Samantha Cameron, echtgenote van de conservatieve Britse leider David Cameron, het nieuwe mode-icoon? Als het aan de redactie van het glamoureuze Britse magazine Tatler ligt wel. In hun lijstje van best geklede vrouwen, dat donderdag verschijnt, prijkt ze op een zesde plaats en steekt daarmee de Franse première dame Carla Bruni-Sarkozy voorbij.
De Franse first lady is het alfa en het omega van vrouwelijkheid en dat weerspiegelt zich in de manier waarop ze zich kleedt, luidt de commentaar van het blad. Toch krijgt ze slechts een zesde plaats toebedeeld, en daarmee moet ze Samanta Cameron, -volgens de peilingen mogelijk de volgende Britse first lady- laten voorgaan.
Tatler is van oordeel dat de 38-jarige Cameron het modeniveau in Downing Street sterk zou verhogen. Cameron maakt altijd de juiste keuze, luidt het. Volgens het magazine is haar tijdloze, elegante Britse stijl te danken aan het feit dat ze merkkleding combineert met pret-à-porter voor het grote publiek, een truuk die ook Michelle Obama toepast. Cameron kreeg trouwens al meermaals lof in de pers omdat ze modieus gekleed gaat tegen een bescheiden prijs. Zo werd ze al gespot met schoenen uit kledingketen Zara en een jurk uit Marks & Spencer. Begin juni zijn er verkiezingen in Groot-Brittannië en wordt duidelijk of Samantha Cameron de plaats van Sarah Brown inneemt.
Tatler plaatst trouwens de de Britse Caroline Sieber, gezicht van Chanel in Londen, op één in de lijst van best geklede vrouwen. Daarna volgen model Natalia Vodianova en haar collega Georgia May Jagger. (br.weekend knack)
Journalist wordt artistiek directeur modehuis Diesel
Journalist wordt artistiek directeur modehuis Diesel
Bruno Collin is gebombardeerd tot de nieuwe artistieke directeur van het modehuis Diesel. Opmerkelijk als je beseft dat Collin tot voor kort enkel modejournalist was en nog nooit een collectie heeft ontworpen.
"Ik ben een soort van orkestchef. Eentje die voor nieuwe inspiratie bij het merk zal zorgen", aldus Collin. Diesel-eigenaar Renzo Rosso is alvast lovend over Collin. "De modewereld is voortdurend aan het veranderen en daarvoor moet er ook een nieuwe creatieve directeur aangesteld worden bij de voornaamste modehuizen", besluit Rosso. (br.she)
Bekende fashionista's besteedden op bij Grammy Awards veel aandacht aan
hun accessoires en dan voornamelijk ringen. Daarbij gold: hoe groter en
hoe meer, hoe beter.
Combinatie De
trend van de grote ring als ultiem accessoire startte vorig jaar, toen
droegen celebs een diamanten exemplaar aan de ring- of middelvinger. Nu
gaan ze nog een stapje verder en combineren ze verschillende opvallende
ontwerpen aan hun handen. Beyoncé ging voor gouden bloemen, Miley Cyrus
voor grote stenen en Rihanna hield het op diamant.
Vriendin George Clooney poseert voor Roberto Cavalli
Vriendin George Clooney poseert voor Roberto Cavalli
Elisabetta Canalis is niet alleen de nieuwe vriendin van George Clooney. Ze is ook de nieuwe hartendief van het modehuis Roberto Cavalli.
Elisabetta Canalis is the next best thing. Die roem heeft ze voornamelijk te danken aan haar liefje-voor-één-dag George Clooney. Canalis charmeerde het modehuis Roberto Cavalli zelfs zo dat het model mocht staan voor diens ondergoedcampagne. (br.she)
Emma Watson poseert samen met vrienden in ecokledij
Emma Watson poseert samen met vrienden in ecokledij
Actrice Emma Watson bewijst nog maar eens haar modelkwaliteiten, ze
hielp het ethische modelabel People Tree door samen met haar vrienden
de nieuwe collectie te showen. De lijn is bestemd voor jonge mensen met
een klassieke stijl, die geven om het milieu en eerlijke handel.
Broer Emma
schakelde familie en vrienden in, zo zie je onder andere haar broer
Alex in de shoot. Onlangs poseerde ze al samen met hem voor het Britse
merk Burberry. Je kan het resultaat hier
bekijken. Het merk People Tree gebruikt organisch en ethisch
verantwoord katoen. De collectie is volledig Fair Trade en er komt
enkel handwerk aan te pas, geen massaproductie dus. Verwacht je aan
trendy, felle basisstukken, gestreepte t-shirts, shorts en waistcoats
aan een redelijke prijs.
Ze is dertien en geeft via haar blog blijk van een ongezien volwassen visie op kledij en attitude. Miljoenen mensen lezen mee met wonderkind Tavi Gevinson in modeland. Vier miljoen bezoekers voor een internetdagboek. In Amerika komt het wel vaker voor, maar niét als de schrijfster van de blog amper 13 is. Al zou je die leeftijd niet vermoeden als je Tavi Gevinsons bar mitswaspeech leest, die ze recent zelf op het web gooide: 'De inwoners van Nazareth droegen net genoeg kleren om zich warm te houden, in de veronderstelling dat dit de wil van God was. Het voorbije jaar ben ik almaar meer geprikkeld door mode en heb ik de opvatting ontwikkeld dat mode ook kunst kan zijn. (...) Mode als zelfexpressie kan veel verder gaan dan een T-shirt met slogan, aangezien kleding een hele belevingswereld kan oproepen.'
Tavi Gevinson is van Joodse komaf, woont in Chicago en omschrijft zichzelf als 'een sukkeltje dat de hele dag binnenzit met vreemde jasjes en mooie hoedjes'. Voor een sukkeltje gaat het echter vrij hard. Deze maand prijkt ze op de cover van Pop Magazine en ze was als verslaggeefster op de eerste rij dé revelatie van de voorbije Fashion Week in New York. Haar vader, een leraar, volgde haar overal als chaperon.
Voor die modeweek nam Tavi een week vrij op school. Misschien wisten haar klasgenootjes niet eens waar ze uithing - volgens Tavi snappen veel van hen niet waar ze mee bezig is. Charlie Porter van het lifestyleblad Fantastic Man snapt het wél. 'Tavi is zo leergierig en heeft zo'n scherp en nieuwsgierig oog. Ik hoop dat ze onafhankelijk blijft.'
Binnenkort reist de fashionista met haar moeder naar Japan. Op uitnodiging want de kleine modester is de ere gast van de Comme des Garçonss party in Tokio. De modebewuste Japanners hebben gelijk ook de Tavi-koorts te pakken. Ze staat in optie voor talloze fotoreportages en interviews met Japanse magazines.
Anderhalf jaar geleden begon Tavi te bloggen. Ontwerpers als Yohji Yamamoto en Marc Jacobs gaan gewillig met Tavi op de foto, een teken dat de tiener nu al de schrik van het wereldje is. En het wonderkind, natuurlijk.
Een spleetje tussen de tanden is erg trendy. Vrouwen laten sommige ingrepen zelfs ongedaan maken om meer op Georgia Jagger en Lara Stone te lijken.
Georgia Jagger, Lara Stone, Vanessa Paradise, allemaal hebben ze het authentieke spleetje tussen de tanden. Vrouwen vinden die look zo sexy dat ze hun beugel aan de kant gooien en zelfs naar de tandarts stappen om te vragen of dat oude tandspleetje niet terug gecreëerd kan worden.
Volgens tandheeldeskundige Laura Torrado is er een duidelijke trend te bemerken. "Dit is een perfect voorbeeld van het beëindigen van een bestaand schoonheidsideaal. Nu willen mensen terug een natuurlijke glimlach. Imperfectie maakt mensen interessant en geeft een natuurlijke uitstraling en gevoel", aldus Torrado.
Publiekslieveling Karl Lagerfeld kleurt de zomer voor Chanel wel zeer apart. Niet alleen houdt hij deze zomer vast aan pastelkleurtjes, maar heeft de haute-couture designer plannen met onze kapsels. Die worden steevast opgestoken tot ware muizenoren, voorzien van reuzenstrik en al.
Noah Cyrus treedt in de voetsporen van haar bekende grote zus. Het 9-jarig meisje gaat haar eigen kinderkledij uitbrengen.
De 17-jarige Miley Cyrus lanceerde vorig jaar haar eigen kledinglijn. Dit jaar is het de beurt aan haar zusje. Noah (links op foto) start samen met actrice Emily Grace Reaves de 'Ooh! La, La!'-lijn, die vanaf 14 februari in de Amerikaanse winkels te verkrijgen is.
De collectie zal bestaan uit "kledij die combineerbaar is met ballerina's, gymschoenen of laarsjes voor een rock and roll-look". (br.she)
Het is dus toch mogelijk dat stervelingen kunnen wandelen met de
torenhoge hakken van 30 ontworpen door Alexander McQueen. Zangeres
Kelis bewees het gisteren op de rode loper in Hollywood.
Kelis
ging duidelijk voor een surrealistisch ensemble op de rode loper, ze
liet zich inspireren op de nieuwste film van James Cameron. Ze droeg
een strak, roze, latex pak, waarin haar rondingen niet helemaal tot hun
uiting kwamen. Ook was er een duidelijke 'camel toe' zichtbaar, één van
de ergste modeblunders. De zangeres had een ontzettend lange staart die
tot haar knieën kwam, op haar hoofd droeg ze gigantische studs. Haar
neusbel was via kettingen verbonden met haar oren, de veren op haar
wimpers maakten het bizarre geheel helemaal af.
De jonge vrouw shopt het liefst bij
H&M. Voor hun jeans draagt het merk Diesel hun voorkeur weg. Dragen
ze make-up, verkiezen ze Bourjois boven Maybelline en Nivea. Een
rondvraag onder 3.000 jongeren tussen 15 en 30 jaar door JIM-zender,
toont dat aan.
Criteria 359
merken werden beoordeeld aan de hand van zeven criteria: kwaliteit,
prijs, overeenkomst met hun identiteit, uniciteit, ethische waarden, de
mate waarin ze het merk willen en hoe erover wordt gepraat.
Bij
de Jeans-categorie en het kledingmerk kaapt Diesel de eerste prijs weg.
Shoppen doen ze dan weer liever bij H&M, gevolgd door Zara en
Hunkemöller.
Kate Moss is niet langer alleen het gezicht van het Franse accessoiremerk Longchamp. Het Britse topmodel gaat voor het merk voortaan ook handtassen ontwerpen.
Moss tekende bij Lonchamp een langetermijncontract. Twee keer per jaar zal het model een collectie voor het label moeten bedenken. Gebruiksvriendelijk
Voor haar eerste handtassenlijn wilde Moss gebruiksvriendelijke modellen ontwikkelen. "Ik reis veel en vind het vervelend om te slepen met een zware tas", aldus het model, "Mijn eerste collectie moest daarom comfortabel en licht zijn".
De eerste collectie 'Kate Moss for Longchamp' heet 'Rock'n Casual' en bevat vier leren handtassen. Deze zijn vanaf 11 februari te verkrijgen. (br.she)
Lichtgeel, anijsgroen, sprankelend roze en een vurig oranje,... Wanneer we het kleurenpalet van cosmeticagigant Bourjois mogen geloven wordt het een bijzonder kleurrijke lente.
Het druilerige winterweer is nog lang niet gedaan en de vrieskoude snijdt nog steeds door ons gezicht. Maar vanbinnen maken we ons stiekem al klaar voor een fleurige, bloemige lente. Eentje die bol staat van de pracht en praal, van de felle kleurcombinaties en de leuke stofjes.
Om deze voorjaarsfantasie vol vitaliteit te vieren, zijn de bekende ronde Bourjoisdoosjes bedrukt met gekleurde en subtiele bloemen. Op de oogleden brengen we dit voorjaar het harmonieuze duo citroengeel en tabaksblond aan. Om je ogen meer swung te geven omlijn je ze met een goudkleurig lichtgroen oogpotlood. Deze combinatie zorgt voor een oplichtend effect, net alsof je in het zonlicht kijkt.
Op je nagels komt volgens Bourjois een fruitig kleurtje. De make-upgigant doet daarom beroep op de koraaltinten die vorige zomer al erg hip waren. Voor een avondje stappen voorzien ze de nagels van een pure lak die lijkt op uitgedroogde aarde.
Het allerbelangrijkste dit voorjaar zijn echter de lippen. Deze worden gehuld in fruitkleuren die extra glanzend zijn en je die ultieme 'wetlook' bezorgen. De nieuwe creaties van de Sweet Kiss Shine lipsticks zijn sappig mandarijn voor lippen die er letterlijk uitspringen en fonkelend roze voor een sublieme glans. De lipsticks zorgen er dankzij hun voedende formule, ultrafijne textuur, transparante tinten, Monoï olie, zeecollageen en een derivaat van vitamine E voor dat je lippen gehydrateerd en glad blijven.