Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashionista

25-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentino gebruikt (graatmager) naakt

Valentino gebruikt (graatmager) naakt



Een nieuwe fotograaf voor de reclamefoto's doet een nieuwe wind waaien bij modehuis Valentino. David Sims werkte voor de najaarscampagne met een (graatmager) naakt model.

Veel is er niet te zien, maar je ziet wel duidelijk de supersmalle taille en de uitstekende botten van het model. Gek genoeg zijn de mode-experten vooral gechoqueerd door het naakte vlees, en niet door de staat van het model.

Dat is enigszins begrijpelijk als je andere campagnes van Valentino naast deze campagnefoto legt. De vorige beelden waren echte modebeelden: heel gemaakt, in de onnatuurlijke poses die deze foto's zo vaak kenmerkt. De modellen waren altijd stijlvol, gekleed en straalden luxe en rijkdom uit.

Dit campagnebeeld is helemaal anders. Het doet eerder denken aan een parfumreclame: het verkoopt eerder een gevoel, dan kleren. En de boodschap is duidelijk: (graatmagere) vrouwen die stijlvol willen verleiden, moeten Valentino kopen.

Of dit het noodlijdende modehuis ook uit het slop kan trekken is nog maar de vraag. Intern klinkt het dat er nog veel werk is, maar dat het de goede weg opgaat.



25-06-2010 om 00:28 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
24-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Binnenkort elektronische brillen op de markt

Binnenkort elektronische brillen op de markt


http://img713.imageshack.us/img713/3627/elektronischebrillen.jpg


Er komen binnenkort elektronische brillen op de markt. Het gaat om exemplaren waarbij de scherpte van het zicht automatisch wordt aangepast.

De elektronische bril is speciaal ontwikkeld voor mensen die zowel bij- als verziend zijn. Zij dragen nu bifocale brillen waarbij twee verschillende lenzen in één glas zijn verwerkt. Dit heeft vaak heel wat nadelen. Zo is bijvoorbeeld de overgang tussen beide sterktes niet vloeiend.

De bril met autofocus kan aan dit nadeel een eind maken. De glazen van dit elektronische model zouden, met behulp van bewegingssensoren, automatisch worden aangepast aan verschillende situaties. De brildrager kan hierdoor afwisselend objecten dichtbij of veraf scherper zien.

Het Amerikaanse bedrijf PixelOptics is naar eigen zeggen al tien jaar bezig met het ontwikkelen van de bril. In de Verenigde Staten zou die dit jaar nog getest worden. (br.she)



24-06-2010 om 19:39 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
23-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Esprit lijft Coco Rocha in

Esprit lijft Coco Rocha in


http://img28.imageshack.us/img28/4904/esprith.jpg



Esprit pakt voor zijn herfstvoorstelling weer uit met denderende namen. Onder andere Coco Rocha, Anne Vyalitsyna en Missy Raider stelen de show.

Dit najaar zullen de collectiebeelden van Esprit heel wat stof doen opwaaien. Niemand minder dan catwalkkoningin Coco Rocha en de topmodellen Anne Vyalitsyna en Missy Raider vullen de najaarscampagne van Esprit in. Rocha wordt ingelijfd voor de Esprit Collection terwijl Vyalitsyna en Raider het gezicht worden van de Esprit Casual-lijn. Wij konden alvast onze hand leggen op de allereerste collectiebeelden!



23-06-2010 om 22:20 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe schoonheidsingreep: kuiltjes in de wangen

Nieuwe schoonheidsingreep: kuiltjes in de wangen


Cheryl Cole.


Meer vrouwen willen kuiltjes in de wangen. Plastische chirurgen beweren dat de vraag alleen maar toeneemt. Britse specialisten reageren verontrustend over de zware ingreep.

Cheryl Cole en ook andere celebs hebben hun beauty mede te danken aan kuiltjes in de wangen. Dat zet onder meer Britse en Amerikaanse vrouwen aan om bij de plastische chirurg aan te kloppen. Op twee maanden tijd nam de vraag al met meer dan 11 procent toe. 


Britse specialisten zijn niet te spreken over de nieuwe trend en vinden het hoogst verontrustend. 'Designer kuiltjes', zoals ze genoemd worden, kunnen na een ernstige ingreep. Een stuk huid wordt uiteindelijk vastgenaaid aan de diepere huid, waardoor er een permanent litteken ontstaat. De gevolgen bij het ouder worden zijn niet gekend.


Niet enkel vrouwen ondergaan de ingreep, ook mannen willen de operatie nadat ze vaak door toenemend gezichtsvet hun kuiltjes zijn kwijtgeraakt.



23-06-2010 om 18:29 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modehuis Givenchy stopt Haute Couture modeshows

Modehuis Givenchy stopt Haute Couture modeshows


http://img375.imageshack.us/img375/3010/modehuisgivenchy.jpg



Het modehuis Givenchy  stopt met zijn Haute Couture modeshows. Volgens hoofontwerper Ricardo Tisci werkt een persoonlijke aanpak beter bij dit soort kledij.

"Mijn hoofdklanten willen de nodige privacy en zullen daardoor nooit aanwezig zijn op onze modeshows. Daarom hebben we besloten om onze shows af te lassen en enkel nog privé-voorstellingen te geven", aldus Tisci.

Volgens Tisci is de nieuwe aanpak niet echt kostenbesparend. "We geven zelfs 35% meer uit, omdat we nu de modellen meerdere keren moeten laten opdraven."  (br.she)



23-06-2010 om 00:52 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
22-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwarte jurkje blijft een succes


Zwarte jurkje blijft een succes



Mode is als een zee: trends komen en trends gaan, maar sommige trends blijven altijd bestaan. Neem het zwarte jurkje, in het Engels een 'little black dress' of LBD genoemd. Vrouwen, ook celebs, grijpen op verschillende momenten in hun leven terug naar het zwarte jurkje.


Gemiddeld blijft het jurkje zo'n 12 jaar hangen. Een kwart van de Britse vrouwen heeft al meer dan 15 jaar zo'n favoriete LBD, een op tien houdt het al meer dan 25 jaar vol.


Hoe kan het ook anders? Zo'n jurkje heeft het allemaal:  het is eenvoudig maar toch stijlvol, past bij verschillende gelegenheden, is vrouwelijk en sexy zonder opzichtig of vulgair te zijn en het gaat nooit uit de mode. Ook al is een andere stijl of een andere snit 'hipper', met een LBD kan je nooit de mist in gaan. 


Bovendien passen accessoires als schoenen en handtassen en zowat altijd bij, en kan je met je make-up en kapsel alle kanten uit.  Maar het grootste geheim van het zwarte jurkje is misschien wel dat je je er altijd sexy en glamoureus in voelt, terwijl je weet dat je nooit over- of underdressed zal zijn.


Dat wil evenwel niet zeggen dat vrouwen maar één LBD hebben. Ze houden en koesteren hun LBD dan wel, het houdt hen niet tegen van af en toe een nieuwe te kopen... cijfers daarover werden echter niet gepubliceerd.



22-06-2010 om 13:51 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mannelijk model pleegt zelfmoord tijdens Fashion Week

Mannelijk model pleegt zelfmoord tijdens Fashion Week


http://img408.imageshack.us/img408/9914/tomnicon.jpg



Mannenmodel Tom Nicon, de nieuwe muze van het modehuis Burberry, pleegde zelfmoord door uit zijn appartement te springen. Het bericht werd zopas de wereld ingestuurd. Het model stond ingeschreven om te defileren tijdens de Fashion Show van Versace naar aanleiding van de modeweek in Milaan.


De modewereld reageert verslagen op het bericht. De jongen werkte ooit bij Burberry, Louis Vuitton, Versace en Hugo Boss. De dag van de zelfmoord, zou de jongen zelfs nog een pasbeurt hebben gehad. Donatelle Versace: "Niemand kon vermoeden dat Tom met zulke gedachten rondliep. Hij leek perfect normaal en kalm. We zijn allemaal verschrikkelijk triest".


De organisateren van de Milanese Fashion Week betreuren het overlijden en overwegen een herdenkingsmoment. De reden van het overlijden is nog onduidelijk. Geruchten doen de ronde dat de jongen al lange tijd depressief was, vooral na de breuk met zijn Italiaanse vriendin.



22-06-2010 om 10:59 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
21-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bikkembergs stuurt modellen naar Zuid-Afrika

Bikkembergs stuurt modellen naar Zuid-Afrika





Dirk Bikkembergs heeft iets met voetballers, dat is al langer geweten. Net nu de modeweek in Milaan tegelijk plaatsvindt met het WK-feest, heeft de man een slimme oplossing bedacht om de twee te combineren. Hij stuurde zijn modellen naar de voet van de Tafelberg en liet hen ginds paraderen.







Dirk Bikkembergs organiseerde de fashion show voor de Men's Sport Couture Collection Spring/Summer 2011. De show zelf ging door in de buurt van de Tafelberg bij Kaapstad maar werd tegelijk via live streaming 15.000 kilometer verder vertoond op de Piazzza dell'Uomo in Milaan voor de Milan Men's Fashion Week.







Stoere binken paradeerden in comfortabele sport- en vrijetijdskleding. Kleur leek het motto, met knallende tinten als geel en groen.



http://img571.imageshack.us/img571/6653/bikkembergs.jpg




21-06-2010 om 11:23 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voetbalshirts van topdesigners voor fashionista's

Voetbalshirts van topdesigners voor fashionista's


Victor & Rolf


Designers bij onder meer ronkende namen als Viktor & Rolf, Lanvin en Hugo Boss waagden zich aan de creatie van een voetbalshirt in het kader van het WK.


Het tijdschrift Officiel sprak 32 toonaangevende designers aan om voor elk land dat deelneemt aan het WK een truitje te ontwerpen, dat meldt nu.nl. Designerduo DSquared ontwierp het Spaanse shirt, Marc Jacobs tekende het Deense en Sonia Rykiel liet haar creativiteit botvieren op het Franse truitje, dat meldt nu.nl. Dolce & Gabbana maakten dat van Italië, Viktor & Rolf dat van Nederland, Roberto Cavalli dat van Mexico en Hugo Boss  waagde zich aan het Duitse shirt.

De ontwerpen werden op 1 juni in Parijs geveild voor het goede doel. De opbrengst gaat naar patiënten met leukodystrofie, een ziekte aan het zenuwstelsel. Het shirt voor Paraguay, ontworpen door Lanvin, bracht het grootste bedrag in het laatje met 4200 euro.




21-06-2010 om 11:07 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
19-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verwen de vergeten plekjes van je lichaam

Verwen de vergeten plekjes van je lichaam



De zomer is in aantocht en nu is het tijd om alle plekjes in je lichaam onder handen te nemen. Ook degene waar we niet altijd veel aandacht aan schenken. Een maskertje en een dagcrème mogen we dan al regelmatig gebruiken, de rug, voeten, knieën en ellebogen worden vaak vergeten.

Rug
Eenmaal straks de zon volop komt piepen, is een mooie rug zeer belangrijk. Vandaar is het nu de moment om aandacht aan je achterkant te schenken. Scrubben is een noodzaak. Gebruik een scrubborstel, speciaal voor de rug met lange arm en verwijder zo de dode huidcellen. Zo komen straks je rugspieren nog beter uit.


Bovenarmen
Niet enkel je lichaam, maar ook je bovenarmen verdienen aandacht.  Meestal wordt dat vergeten maar ontsierende kwabben staan echt niet bij dat mouwloos topje. De huid rond de bovenarmen is vaak droog, rood en gevoelig. Vandaar haal je beste een kalmerende scrub in huis, liefst op natuurlijke basis. Deze irriteert niet.


Knieën en ellebogen
Knieën en ellebogen zijn de meest droge en ruwe plekjes van je hele lichaam. Neem je een douche, maak je van de gelegenheid gebruik om hen extra aandacht te geven. Dat doe je met een grovere lichaamscrub die je flink inmasseert. Eenmaal afgedroogd, smeer je een rijke bodylotion op. Op een iets vochtige huid geeft een bodylotion extra hydratatie aan je lichaam.


Voeten
Eelt, vijand nummer vijf, kan met een zelfgemaakt papje te lijf worden gegaan. Smeer vermalen aspirine met warm water op de zolen. Zijn de zolen zeer hard, pureer het vruchtvlees van een papaja en meng dit met vier eetlepels kokosolie. Dit mengsel op de harde plekken smeren. Tien tot vijftien minuten laten intrekken en dan afwassen. Vervolgens met puimsteen de huid afwrijven. Spoel de voetjes af en smeer in met een vette crème.

Van scrubben worden je voeten heerlijk zacht. Laat ze eerst in lauwwarm water weken en scrub ze daarna met een scrubhandschoen en wat douchegel. Vergeet de randjes langs de nagels niet, want daar hopen de dode huidcellen zich op.

Twee keer per week een voetenbad met enkele druppels amandelolie doen wonderen. Na tien minuten afdrogen, voelen je voeten heerlijk zacht. Eén keer per week mag een badje met een scheutje olijfolie. Masseer je voeten daarna in met uiercrème.

De bloedsomloop kan je stimuleren door met de voeten over een kokosmat heen en weer te lopen.



19-06-2010 om 13:41 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gucci kiest voor Evan Rachel Wood

Gucci kiest voor Evan Rachel Wood


http://img46.imageshack.us/img46/8835/rachelwood0.jpg



De Amerikaanse actrice Evan Rachel Wood wordt het gezicht van de nieuwste Gucci-parfum. Het luxemerk heeft naar eigen zeggen bewust voor een onbekend gezicht gekozen.

"Ze is jong en ze is nieuw. We hebben bewust een keer voor een vrouw gekozen die nog niet teveel aandacht krijgt en niet al te bekend is, maar wel al heel invloedrijk. Haar ogen en haar gezicht zullen mensen van haar generatie zeker aanspreken, ik wilde voor dit project een fris gezicht", verklaart creatief directeur Frida Giannini.

De 22-jarige 'The Wrestler'-ster volgt onder meer Drew Barrymore op.



19-06-2010 om 11:42 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
18-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisele Bundchen maakt comeback op catwalk


Gisele Bundchen maakt comeback op catwalk


http://img534.imageshack.us/img534/7821/giselebundcheny.jpg



Gisele Bundchen, het best betaalde model ter wereld, keerde zes maanden na haar zwangerschap terug naar de catwalk voor het Braziliaanse merk Colcci.

Het model verschijnt regelmatig op de Fashion Week in Sao Paulo, het grootste mode-evenement in Latijns-Amerika, maar moest afgelopen januari verstek geven door de geboorte van haar zoontje in december.

Met drie transparante outfits bewees het model  dat ze haar oude figuur terug heeft. "Ik was heel zenuwachtig, maar ik ben heel blij dat alles goed ging."



18-06-2010 om 11:09 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
17-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Magische spiegel laat je kledij passen zonder gedoe

'Magische spiegel' laat je kledij passen zonder gedoe





Shoppen is leuk, je telkens in dat pashokje wurmen, je in en uit je outfit wringen is wat minder. De nieuwste generatie spiegels maakt kledij passen minder frustrerend, een computerscherm toont namelijk virtueel hoe je met de kledij staat, zonder dat je je moet uitkleden.


De 'Magic Mirror' staat je toe een aantal outfits in verschillende kleuren en stijlen te passen zonder dat je ook maar één kledingstuk aan of uit moet trekken. Het grote computerscherm met touch screen staat in contact met camera's die je uit alle hoeken filmen.  Deze zenden beelden naar de computer, die meteen de grootte en het geslacht van de klant bepaalt. De computer plakt dan het kledingstuk dat de klant koos op haar figuur, onderaan heb je keuze uit verschillende outfits. Je kunt ook een item nemen uit de rekken, een computerchip in het kledingstuk vertelt dan de computer welke stijl, maat en kleur het is. Dan verschijnt een beeld van de klant met dat kledingstuk aan.


De Magic Mirror werd ontwikkeld door het Britse bedrijf C-InStore en zou binnen drie maanden in de Britse winkels moeten staan. De uitvinding moet shoppers overtuigen naar echte winkels te gaan in plaats van hun outfits via het internet uit te kiezen. Duncan Clapman van C-InStore: "Het is een interactief middeltje dat echte voordelen heeft als het beperken van wachttijden voor klanten. Zeker voor mannen is het interessant, zij houden niet van kleding passen en dit zorgt voor minder gedoe."


De Britse journaliste Claire Coleman probeerde de spiegel uit, ze stond sceptisch tegenover de uitvinding, omdat je pas echt ziet hoe een kledingstuk je staat wanneer je het aanhebt. "Het nadeel van de spiegel is dat je jezelf enkel in 2D ziet, het lijkt een beetje op zo'n papieren poppetje waar je een jurkje opplakt. Het is wel de bedoeling dat in de toekomst een 3D versie op de markt komt, waardoor je de kledij mee met je lichaam beweegt. Het mag dan een 'gimmick' zijn, ik ben alvast verkocht." (br.hln)



17-06-2010 om 20:51 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modemuseum Hasselt gaat religieuze toer op

Modemuseum Hasselt gaat religieuze toer op


http://img99.imageshack.us/img99/7907/modemuseumhasselt.jpg



Het Modemuseum Hasselt schuwt geen enkel onderwerp. Na de ophefmakende tentoonstelling rondom topmodel Hannelore Knuts werpen ze zich nu op de religieuze kar met de tentoonstelling Devout/Divine - Mode vs Religie.

De expo Devout/Divine - Mode vs Religie focust zich op de relatie tussen hedendaagse mode en religie. Ook het gebruik en de vertaling van de religieuze symboliek in modeontwerper staat centraal. Tijdens de tentoonstelling kan je interessante interpretaties van de boerka, het bidmatje, habijten en nonnen zien.

Op de expo zijn er creaties van Rick Owens, Walter Van Beirendonck, A.F. Vandevorst, Manish Arora, Dries Van Noten, Raf Simons, Jean-Paul Gaultier, John Galliano en Christian Lacroix te zien.

Devout / Divine is vanaf 26 juni te bezichtigen in het Modemuseum in Hasselt.(br.she)



17-06-2010 om 12:25 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
16-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welke bikini kan hem bekoren?

Welke bikini kan hem bekoren?




Het bikiniseizoen bezorgt dames stress in de zoektocht naar de perfecte bikini of badpak. Ook zijn mening is daarbij niet onbelangrijk. Modemagazine Marie Claire wilde het achterhalen, zijn eerlijke opinie valt hier te lezen.



1.    De driehoekige bikini
Eén van de populaire modellen, allicht omdat ook de minste hoeveelheid stof wordt gebruikt. Niet geheel verwonderlijk: 74 procent van de heren is fan van het 'driehoekje met string'- ensemble. 26 procent vindt het te opzichtig omdat het te weinig aan de verbeelding overlaat.



 
http://www.nina.be/static/FOTO/pe/10/0/1/media_l_3742516.jpg?20100616110510



2.    De monokini
.
De huidige monokini heeft niets te maken met blote borsten, wel met het ééndelig uitgesneden badpak. Met het uiterlijk van een bikini, is het toch een badpak dat boven en onderstuk met elkaar verbindt. Slechts 22 procent van de heren valt ervoor. De andere 78 heren antwoordden: 'ik snap het ding niet".

3.    De klassieke bikini
De favoriet van alle heren betreft de klassieke, tweedelige bikini.  Al wordt er meestal wat meer stof gebruikt, scoort het ding opmerkelijk hoger bij 91 procent. Slechts 9 procent houdt niet van de snit.







4.    De tankini
Ontstaan in de jaren '90, kent de tankini veel succes. En toch roept het tweedelig zwempak gemengde gevoelens op bij de jongens. 53 procent houdt van de look, 47 procent helemaal niet. Reden? Het lijkt alsof je een t-shirt in het zwembad draagt.






5.    Het ééndelig badpak
Weinig vrouwen kiezen voor het klassieke badpak, hoewel deze volop op de catwalk wordt gesignaleerd. Ook bij heren kan het badpak bekoren. 65 procent verkiest de look, slechts 35 procent niet. De snit lijkt wel belangrijk, vrouwlief mag geen Olympische plannen koesteren.


6.    De trendy bikini
Alles wat in de mode is, bekoort vrouwen meer.  Dat geldt ook voor de trendy pakken, afgewerkt met studs, kralen of andere accessories. Slechts 17 procent van de heren kan ze smaken, 83 procent vraagt zich af of versiersels eigenlijk in het water passen







16-06-2010 om 12:26 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Britse warenhuis Selfridges beste ter wereld


Britse warenhuis Selfridges beste ter wereld


http://img641.imageshack.us/img641/7799/britsewarenhuisselfridg.jpg



Het Britse warenhuis Selfridges is uitgeroepen tot beste winkelketen ter wereld. De International Group of Department Stores en de International Association of Department Stores bekeken samen honderden winkelketens, maar verkozen uiteindelijk toch het aloude Selfridges.

Selfridges bestaat reeds sinds 1909 en draagt nog steeds dezelfde waarden en normen in het vaandel. "Klantenservice en vernieuwing zijn voor ons bijzonder belangrijk. We zijn verheugd om deze speciale prijs te winnen, het toont enkel maar aan dat kwaliteit en traditie werken", aldus Selfridges (br.she)



16-06-2010 om 09:21 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
15-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Festivallaars laadt je gsm op

Festivallaars laadt je gsm op



Goed nieuws voor festivalgangers. Met deze rubberen botten van Orange Power Wellies sla je 2 vliegen in 1 klap: door te plenzen in de regenplassen, kan je de gsm opladen.


De laarzen werden in Engeland gefabriceerd door Hunter in samenwerking met Orange, de gsm-provider. Bedoeling is jongeren van laars en provider te overtuigen door een hoogtechnologisch snufje in de nieuwe laars te verstoppen dat tegelijk je gsm oplaadt.






Met elke stap dat je neemt, wordt het mechanisme opgeladen. Wie even uitrust, kan de gsm op de laars aansluiten met een volle batterij als gevolg.  Excuses dat je niet bereikbaar bent voor ma of pa zijn verleden tijd,  tenzij de regen het straks laat afweten natuurlijk. Voorlopig zijn de laarzen enkel op Engelse festivals te koop.



15-06-2010 om 13:46 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slip verbergt schaamlippen en voorkomt 'camel toe'

Slip verbergt schaamlippen en voorkomt 'camel toe'





De trend van de strakke skinny jeans en de leggings maakt dat hun broek bij veel vrouwen niet goed zit, waardoor bij velen hun schaamlippen door hun kledij te zien zijn. Een nieuwe slip, ontwikkeld door een Amerikaans bedrijf, moet deze 'camel toe' voorkomen.


De camel toe is de nieuwste modeblunder, het kreeg zelfs een scène bij Sex and the City 2. Charlotte draagt in de woestijn een strakke broek en na een val is er plots een 'camel toe' bij haar te zien. De nieuwe onderbroek, de Camelflage, voorkomt dat broeken te strak kunnen zitten aan het kruis, waardoor een 'camel toe' onmogelijk, dat meldt nu.nl. De slip heeft namelijk twee laagjes, wat een extra bescherming biedt aan het kruis.


De nieuwe slip moet vrouwen genoeg zelfvertrouwen geven om zorgeloos skinny jeans, hotpants en leggings te dragen. Daarnaast moet het ook degenen helpen die hun schaamlippen te groot vinden en overwegen een plastische ingreep aan hun geslachtsorgaan te ondergaan. De slip geeft dus een desigervagina zonder operatie. Je hebt keuze tussen een string en een gewone slip.



15-06-2010 om 11:52 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
14-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mannentrend: pronken met hogere hakken

Mannentrend: pronken met hogere hakken



Hoge hakken zijn niet langer een vrouwelijk gegeven. Meer mannen lopen hooggehakt rond en dat mag gezien worden.


Hoge hakken maken dames slanker, langer en groter. Steeds meer boys benijden deze eigenschappen en beginnen de voordelen van de hogere hak in te zien. Al zijn er verschillen: de hakken ogen niet dun, maar bestaan uit dikkere zolen. Een deel van de hak is zichtbaar, een ander deel zit binnenin de schoen verborgen.


Hoge hakken worden op grote schaal gedragen in de mode-industrie. Zo werden ze gespot op heel wat Fashion Weeks, maar ook op feestjes, in clubs en op andere evenementen vinden ze hun intrede. Hoge mannenhakken ogen volgens kenners zowel mooi op een smalle spijkerbroek of op een formele broek. Zolang ze maar te zien zijn.


Niet enkel kleinere, status-zoekende heren als Karl Lagerfeld of Nicolas Sarkozy, meten zich een hogere hak aan. Volgens ontwerper Marc Jacobs hebben heel wat mannen eindelijk de smaak van het hakken dragen te pakken.
"Als ik hakken in een collectie opneem, probeer ik ze eerst zelf uit. Ik draag ze onafgebroken, vaak 36 uur lang. Mijn team weet dat en moet daar vaak om lachen. Maar comfort is niet het enige waarom ik ze uitprobeer. Ik wil laten zien dat ik niet een vrouwenhater ben die martelende schoenen ontwerpt. Hoge hakken zijn een keuze, een manier van zijn, die ieder voor zich moet maken".



14-06-2010 om 11:25 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
11-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Omaslip is populairste ondergoed bij vrouwen


Omaslip is populairste ondergoed bij vrouwen





Vrouwen dragen het liefst omaondergoed, dit zijn comfortabele slips met een hoge taille, dat blijkt uit de resultaten van de Amerikaanse ondergoed awards 2010. Comfort primeert duidelijk boven aantrekkelijkheid bij dames.


Meer dan 30.000 kiezers verkozen omaslipjes tot het beste vrouwenondergoed. In de categorie beha's won ook niet meteen het meest sexy model, de award ging voor het eerst in vier jaar naar de sportbeha met gekruiste rug. Ook bij de mannen scoorden traditionele boxershorts goed.



11-06-2010 om 13:08 geschreven door fashionista


» Reageer (0)


Foto

Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 08-2018
  • 06-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!