De Zweedse modeketen H&M die je uiteraard kent om hun betaalbare trendstukken, komt met een gloednieuwe beautylijn op de proppen. De collectie zal in de herfst in de winkelrekken liggen en zal onder meer bestaan uit make-upaccessoires en producten, haarverzorgingsproducten en een lichaamsverzorgingslijn.
H&M staat gekend om razendsnel in te spelen op de modetrends en dat willen ze nu ook doorvoeren in hun beautylijn. De lijn zal elk seizoen veranderen en gebaseerd worden op de nieuwste trendkleuren en looks van dat seizoen. Wil je dus eens een extravagante make-uplook uitproberen? Dan kun je daar alles bij H&M voor kopen zonder blut buiten te wandelen. Een concept dat bijvoorbeeld Topshop ook al met succes toepast.
"We zijn heel erg trots dat we 'mode voor het gezicht' gaan abieden bij H&M. Het geeft ons de mogelijkheid om te experimenten met nieuwe kleuren en materialen en echt creatief bezig te zijn met beauty," vertelt Sara Wallander, concept designer bij H&M beauty.
De nieuwe beautylijn is vanaf dit najaar in meer dan 900 winkels van H&M te koop en is ook online verkrijgbaar. Ze zal bestaan uit 700 verschillende producten, die elk seizoen zullen worden aangevuld met speciale limited-editionproducten. Voor zij die graag groen smeren, zal er ook een consciouslijn zijn en voor de luxepoezen dan weer een premium beautylijn. (br.hln)
Hoe een joggingbroek overdag dragen zonder eruit te zien als een slons
Hoe een joggingbroek overdag dragen zonder eruit te zien als een slons
De joggingbroektrend leeft al een tijdje en blijft om de een of andere reden hangen. Vergis je niet, het gaat hier wel degelijk om een joggingbroek die je naar pakweg het werk draagt en waar je dus niet in gaat sporten. Verwarrend I know, daarom wat uitleg en tips.
ALTIJD hakken Draag er altijd en toujours en always hakken onder. Geen excuses hier, een joggingbroek is al zo comfortabel dat je moet compenseren met iets oncomfortabel aan je voeten. Je moet écht, want het is dus niet de bedoeling om eruit te zien alsof je net uit bed gerold bent.
Kies voor een luxueuze stof Niet dat katoenen joggingbroeken absoluut niet kunnen, maar ze zien er wel sneller sportief en niet elegant uit. Opteer daarom voor luxueuzere stoffen als kasjmier, wol en zijde. Die vallen mooier en zien er sneller uit als een klassieke pantalon, terwijl ze stiekem wel erg comfortabel zitten. Qua kleur zijn zwart en donkerblauw veilig en altijd goed, wit en (licht) grijs kunnen niet en prints zijn fashion forward.
Make-up en juwelen Opnieuw, kleed je op. Je hoeft echt niet per se te overdrijven met make-up en juwelen, maar doe liefst wel een béétje moeite. 'Sweatpants trend' op Google levert best veel voorbeelden op als je het na dit verhelderende artikel toch nog niet weet. (br.hln)
Deze Louis Vuitton grijpautomaat is een droom voor fashionista's
Deze Louis Vuitton grijpautomaat is een droom voor fashionista's
Gisteren vond de Louis Vuitton Cruise 2016 collectie plaats in het prachtige decor van Palm Springs. Blogster en columniste voor Het Laatste Nieuws Sofie Valkiers was - uiteraard - ter plaatse en toonde ons allen een jaloersmakend apparaat op Instagram: een grijpautomaat gevuld met goodies van Louis Vuitton. Halleluja.
De Cruise collectie zelf kreeg meer dan goede recensies, ontwerper Nicolas Ghesquière wordt dan ook al langer dan vandaag beschouwd als hét wonderkind van de modewereld. Toch was het vooral de grijpautomaat bomvol handtassen en portefeuilles van Louis Vuitton die ons opviel. Sofie Valkiers postte er een filmpje van op Instagram en liet ook nog weten dat ze na drie keer proberen ook daadwerkelijk een portefeuille wist te scoren. (br.hln)
Marks & Spencer feestelijk heropend in Brussel (inclusief ellenlange wachtrijen)
Marks & Spencer feestelijk heropend in Brussel (inclusief ellenlange wachtrijen)
De Britse warenhuisgigant Marks & Spencer heeft vandaag zijn flagshipstore in Brussel feestelijk heropend na veertien lange jaren afwezigheid in ons land. Nog voor het officiële openingsuur stonden al honderden mensen aan te schuiven voor de winkel in de Guldenvlieslaan. Het leek wel alsof er opnieuw een vestiging van Primark was opengegaan.
Het was een zwarte dag voor de shoppende mensheid toen Marks & Spencer veertien jaar geleden uit het Belgische winkellandschap verdween. Wegens financiële problemen besloot het warenhuis zich enkel nog te concentreren op hun land van oorsprong: Engeland. Maar onze gebeden zijn verhoord, want sinds vanmiddag is een gloednieuwe flagshipstore (her)opend. (br.hln)
De (tot nog toe) enige Belgische vestiging biedt een thuis aan meer dan 840 collecties, een uitgebreide voedingsafdeling en een koffiebar/café. (br.hln)
Cara en Pharrell schitteren samen in nieuwe campagne Chanel
Cara en Pharrell schitteren samen in nieuwe campagne Chanel
Al een tijdje deed het gerucht de ronde dat Cara Delevingne een single aan het opnemen was met Pharrell Williams. Daar blijkt niks van aan te zijn, maar de twee schitteren wel samen in Chanels Paris-Salzburg Pre-Fall 2015 campagne. Als moeder en vader van Karl Lagerfelds petekind Hudson Kroenig. Cute!
De campagne werd opgenomen in Parijs en geregisseerd door Karl Lagerfeld himself. Cara en Pharrell spelen de hoofdrollen en worden bijgestaan door Lagerfelds mini-muze Hudson Kroenig. Allen in - typisch Chanel - tweed voor een ietwat Oostenrijkse look.
Het is overigens niet de eerste keer dat Delevingne en Williams samenwerken. Vorig jaar schitterden de twee al in een glamoureuze Vogue-shoot en ze schitterden ook al samen in de Reincarnation-film, eveneens voor de Paris-Salzburg Pre-Fall 2015-campagne. (br.hln)
Fervente shoppers bij H&M zijn vrij van geest: dit zegt je favoriete modeketen over jou
Fervente shoppers bij H&M zijn vrij van geest: dit zegt je favoriete modeketen over jou
Als je graag gaat winkelen, dan is een bezoekje aan je lokale Zara of H&M wellicht een vaste weekendstop voor jou. Maar wat is je favoriete keten van ze allemaal? Die keuze blijkt volgens The Huffington Post heel wat over jou te zeggen.
Urban Outfitters Je hebt nog geen enkele editie van Rock Werchter en Pukkelpop gemist en je hebt een paar gescheurde boyfriend jeans voor elke dag van de week in je kast hangen. Je volgt de trends, maar het liefst zou je elke dag met een bloemenkrans en top met franjes buitenkomen. Je houdt ook erg van kunst en dat is duidelijk zichtbaar op je Instagram en Pinterest accounts.
Zara Je bent een trendsetter als Zara je favoriete winkelketen is, trends volgen laat je aan anderen over. Je was de eerste van je vrienden om die rare culottes te dragen, tegen de tijd dat zij de trend overwogen, had jij er al lang genoeg van. Hoewel zowat de hele wereld in Zara shopt, vragen je vriendinnen toch steevast waar je dat bepaald stuk vandaan hebt en hoe het komt dat zij zoiets nooit vinden.
H&M Loop je de H&M elk weekend plat? Dan hou je van reizen en ben je open van geest. Jij bent ook diegene die vaak kleren van je vriendinnen leent, maar daarna nooit meer teruggeeft. Gemeen maar ook wel slim tegelijk!
Forever21 Je verkiest kwantiteit altijd boven kwaliteit. Investeren in een duur stuk is niet aan jou besteed. Voor elke belangrijke gebeurtenis draag je een helemaal anderen outfit. Je kledingkast barst dan ook uit zijn voegen. Je volgt de trends eerder slaafs en je bent ze ook even snel weer beu.
Mango Komt de overgrote meerderheid van je kledingkast uit de Mango? Dan ben je trendy, maar tegelijkertijd ook nogal posh. Je loopt er altijd tot in de puntjes verzorgd bij, je laat niets aan het toeval over. Je handtas matcht met je riem en schoenen en je gouden juwelen gaan niét samen met zilver. Je bent ook altijd op tijd, je agenda is je beste vriend. (br.hln)
De Franse modeontwerper Jean-Paul Gaultier heeft gisterenavond Manneken Pis aangekleed, in de marge van 20 jaar Pride in Brussel, de hoogmis van de Belgische homogemeenschap. De festiviteiten rond die verjaardag zullen tot 17 mei duren.
Het kostuum van Gaultier is het 929ste voor het beroemde Brusselse standbeeld. De Franse ontwerper, tevens openlijk homoseksueel, koos voor een outfit in zwart-wit en een muts met horens, die het rebellaire karakter van het ketje dat op straat plast moet weerspiegelen. "Het was heel plezant en ik denk al aan het volgende. Manneken Pis heeft een air van ironie en humor die ongelofelijk is voor een nationaal monument. Parijs is erg snob, terwijl Brussel gekenmerkt wordt door een eenvoud die toch uniek is", aldus de bekende couturier.
Gaultier zag Manneken Pis voor het eerst toen hij zes jaar was, bij een bezoek aan één van zijn neefjes. Het beeldje was in zijn herinnering groter dan in werkelijkheid, getuigde hij. (br.hln)
Onderzocht: mannen in pak kijken anders naar de wereld
Onderzocht: mannen in pak kijken anders naar de wereld
Kleren maken de man, of daar gingen wij althans toch vanuit. Uit een onderzoek van de Columbia Universiteit blijkt nu echter dat kleren de kijk op de wereld van mannen verandert.
De studie onderzocht voornamelijk of formele kleren zoals een maatpak, de kijk op de wereld van mensen kan veranderen. "Wanneer mannen een kostuum dragen, voelen ze zich meteen machtvoller en dat verandert hun kijk op alles anders," vertelt Abraham Rutchick, een onderzoeker en psycholoog. Hoewel je zou denken dat het hen arroganter zou maken, is dat net niet het geval. Een kostuum maakt mannen net solidair en ook positiever ingesteld.
Mannen zouden ook minder impulsieve beslissingen maken en alles rationeler bekijken. Al zou kritiek ook bij mannen in pak harder aankomen, dan bij mannen in een alledaagse plunje. Volgens de onderzoekers is dat zowel het geval bij dagelijkse kostuumdragers als bij mannen die slechts een keer per jaar hun maatpak bovenhalen. (br.hln)
Must visit: Mooi, een festival over duurzame mode (zonder geitenwollensokken)
Must visit: Mooi, een festival over duurzame mode (zonder geitenwollensokken)
Er is de laatste tijd heel wat te doen rond duurzame mode, maar is het wel mogelijk om volledig duurzame kleren te kopen? 11.11.11 organiseert in samenwerking met DE Studio, MoMu, Doek vzw, Schone Kleren Campagne, stad Antwerpen en de provincie Antwerpen MOOI, een festival over duurzame mode. Voor eco-fashionista's zonder bakfietsen en geitenwollensokken.
Op 23 mei wordt DE Studio in Antwerpen omgetoverd in MOOI, een festival over duurzame mode. MOOI verzamelt initiatieven rond eerlijke mode onder één dak en wil zo consumenten informeren en sensibiliseren.
Tijdens de Fashion Talks kom je meer te weten over de impact van de kledingindustrie op het milieu en de maatschappij. Verschillende gastsprekers zoals Bruno Pieters en Ann Claes van JBC kaarten de wantoestanden binnen die industrie aan en de moeilijkheden die ze zélf ondervinden om hun duurzame visie trouw te blijven.
Duurzame initiatieven krijgen een prominente plaats in het programma. Consumenten - wij allemaal dus - krijgen te horen hoe we zelf een invloed kunnen uitoefenen op de modewereld via onze kleerkast.
Er is ook een markt, waar merken en organisaties met een aanbod van eerlijke kledij hun waar presenteren.
Opgelet voor de Fair Fashion Police! Twee agenten scannen de kleren van de bezoekers met de Fair Fashion app. Wie een onvoldoende scoort wordt doorverwezen naar de markt en de workshops. (br.hln)
Donatella Versace is het nieuwe gezicht van ... Givenchy
Donatella Versace is het nieuwe gezicht van ... Givenchy
Donatella Versace heeft geposeerd voor een nieuwe campagne van het Franse modehuis Givenchy. Een unicum in de modewereld, dat een ontwerper poseert voor de campagne van een concurrerend label.
Het lijkt een eerder vreemde zet van de immer opgespoten blondine Donatella, om de hoofdrol te spelen in de nieuwe campagne van het concurrerende label Givenchy. Maar de ontwerpster van Versace is al jaren goede vrienden met Ricardo Tisci, de hoofdontwerper van Givenchy. Het is dus een vriendendienst.
Het wereldberoemde fotografenduo Mert & Marcus fotografeerden de campagne. Carine Roitfeld, voormalig hoofdredacteur van de Franse Vogue, deed de styling. De campagne wordt in september gelanceerd. Modehuis Versace toonde wel al een preview op hun Instagramaccount. (br.hln)
Dit is de handtas die nu aan iedere fashionista's arm bengelt
Dit is de handtas die nu aan iedere fashionista's arm bengelt
Elk seizoen is er weer een nieuwe handtas die door de modewereld uitgekozen wordt als dé it-bag van het moment. Niemand weet nooit exact waarom, maar plots moét iedereen een beetje modebewust een exemplaar in huis halen. Maak kennis met de Faye van Chloé.
Het is niet de eerste keer dat het Franse modehuis Chloé een it-bag produceert. Eerst was er de Baylee tas, daarna Drew en nu dus de gloednieuwe Faye die tijdens de S/S15 show zijn debuut op de catwalk maakte. De handtas is (helaas) zowat overal uitverkocht, al kondigden ze bij Chloé aan zo snel mogelijk nieuwe Fayes te maken. (br.hln)
Deze luxemerken strijden zonder het zelf te beseffen tegen armoede
Deze luxemerken strijden zonder het zelf te beseffen tegen armoede
"Heb de elegantie om hen te helpen die niks hebben", dat is de boodschap van de Parijse liefdadigheidsorganisatie Aurore. Met een confronterende affichecampagne duwen ze de Parijzenaars met hun neus in de kloof tussen arm en rijk.
Yves Saint Laurent wordt Yves Sans Logement. Christian Dior gaat voortaan door het leven als Christian Dehors. En Jean-Paul Gaultier heet nu Jean-Paul Galère. Zwarte humor van de Franse ngo Aurore, die strijdt tegen armoede en die jaarlijks 13.000 kansarmen en daklozen bijstaat.
Duizenden affiches in Parijs zorgen dat de boodschap nog moeilijk te negeren is: de kloof tussen arm en rijk wordt veel te groot, ook in deze stad, doe er iets aan! De timing zelf is niet toevallig. Nu de winteropvang voor daklozen sinds eind maart gesloten is, moeten duizenden onder hen terug de straat op. De organisatie zelf spreekt over "zij die we niet meer zien, omdat we ze elke dag zien".
Of de luxemerken in kwestie zelf kunnen lachen met die scherpe parodie is een andere vraag. Aurore zegt geen toestemming gevraagd te hebben voor de actie. (br.hln)
Als er één designer op korte tijd ons landje totaal veroverd heeft, dan is het Michael Kors wel. Zijn Selma handtassen zijn immens populair, maar voor het komende zomerseizoen hebben we liever iets lichters aan onze arm bengelen. Zoals dit rode mini tasje bijvoorbeeld. Het past niet alleen binnen de huidige mini trend, het is ook nog eens aan 40% korting.
Mini is helemaal in tegenwoordig, en daar speelt Michael Kors met dit schoudertasje perfect op in. De leren schouderriem is verstelbaar en door de twee compartimenten hoef je nooit meer lang te zoeken naar je sleutels. Het formaat is niet alleen handig voor op vakantie, maar ook ideaal voor een avondje weg of een fancy feestje.
De textured leather shoulder bag haal je momenteel voor €162 in huis (in plaats van €270) (br.hln)
Antwerpse Meir wordt voor één dag de langste catwalk ooit
Antwerpse Meir wordt voor één dag de langste catwalk ooit
Op zondag 3 mei 2015 tussen 14u en 17u organiseren de winkels op de Meir in Antwerpen voor de eerste keer de langste openluchtcatwalk van België. De catwalk zal maar liefst 1,5 km lang zijn waarbij 150 "straatmodellen" de nieuwste zomercollecties zullen showen. Het initiatief gaat uit van VZW Meir/Beleef Antwerpen en Models On Stage en wordt ondersteund door de stad Antwerpen.
"Met de langste openluchtcatwalk van België richten we ons vooral op een unieke beleving voor toeschouwers/shoppers. Met dit initiatief hopen we om mensen met verschillende culturele achtergronden weer samen te verenigen waarbij gewone mannen, vrouwen en kinderen meelopen,' aldus Linda Cloots, winkelstraatmanager van VZW Meir/Beleef Antwerpen.
De nieuwe zomercollecties van onder andere Timberland, Replay, Vero Moda, Benetton, River Woods en Jack & Jones zullen er getoond worden. (br.hln)
Shop het hipste accessoire du moment: de pomponsleutelhanger
Shop het hipste accessoire du moment: de pomponsleutelhanger
De pomponsleutelhanger was een onmiskenbare streetstyle hit tijdens de laatste fashion weeks. De pluizige sleutelhangers toveren dan ook de meest gewone handtassen om tot echte statement bags en voegen een kleurrijke, chique toets toe. (br.hln)
Instagrampagina vol stijlvolle opaatjes moet je zien
Deze Instagrampagina vol stijlvolle opaatjes moet je zien
Ze zijn zeventig of ouder en stukken beter gekleed dan jij en ik. Christina Belcher fotografeert dagelijks hippe opaatjes in New York, en post die foto's op de Instagrampagina Fashion Grandpas. Ze hebben hun eigen stijl, een waar menig jongere man een voorbeeld aan kan nemen.
Christina Belcher is een twintiger die dagelijks de straten van New York afstruint met een GoPro-camera op haar hoofd, op zoek naar trendy opaatjes. De 70-plussers dragen hippe loafers, maatpakken in felle kleuren en grote hoeden. Kortom: outfits die het gros van het mannelijke modevolkje ook draagt, alleen zijn de mannen die Belcher fotografeert gemiddeld veertig jaar ouder. Elke dag post de fotografe een foto van zo'n hippe senior op de Instagrampagina Fashion Grandpas. Dat lijkt aan te slaan, want ze heeft ondertussen al bijna dertigduizend volgers. Hieronder een selectie. (br.hln)
Must see: documentaire over de Belgische ontwerper Martin Margiela
Must see: documentaire over de Belgische ontwerper Martin Margiela
Klik op de foto om de trailer te bekijken
De Belgische ontwerper Martin Margiela veroverde met zijn modehuis Maison Martin Margiela de hele wereld, maar hijzelf hulde zich altijd in een waas van mysterie. Daar komt nu eindelijk verandering in met de documentaire The Artist Is Absent.
Martin startte zijn Maison op in 1988 maar hij bleef als ontwerper zelf altijd ver weg uit de spotlights, hoewel hij het label al een tijdje geleden verlaten heeft. Probeer maar eens te zoeken naar een foto van de Genkenaar op internet, je komt met lege handen terug. Een documentaire over de ontwerper, is dus meer dan welkom.
The Artist Is Absent is een kortfilm die de kijker een inkijk geeft achter de schermen van Maison Martin Margiela, maar ook de ontwerper zelf onder de loep neemt. Dat gebeurt onder andere door insiders en vrienden uit de modewereld zoals Raf Simons en Suzy Menkes aan het woord te laten.
De documentaire wordt op het Tribeca filmfestival in New York vertoond, maar is vanaf 27 april ook gratis online te bekijken. Hieronder zie je alvast de trailer. (br.hln)
Eindelijk bewezen: je wordt wél gelukkiger van shoppen
Eindelijk bewezen: je wordt wél gelukkiger van shoppen
We wisten het al langer maar nu is het ook daadwerkelijk bewezen: je wordt wel degelijk gelukkig van shoppen. Het levert ons volgens neurowetenschappers erkenning op en het zorgt ervoor dat we deel uitmaken van een groter geheel. Of je nu liever bij Zara gaat winkelen of Apple boven Samsung verkiest, zegt blijkbaar meer over je persoonlijkheid dan eerder gedacht. Dat blijkt uit het recent verschenen boek 'How the Brain's Hidden Quest for Cool Drives Our Economy and Shapes Our World' van twee neurowetenschappers van het Californische Institute of Technology. Volgens hen worden we ook gelukkiger van shoppen, of althans toch voor een tijdje.
Uit onderzoek op een groep Californische studenten blijkt dat we ons beter voelen als we hippe producten kopen. Het zorgt ervoor dan we ons erkend en gerespecteerd voelen, dat was duidelijk zichtbaar in de hersenen. De twee zeggen ook dat we bewust op zoek gaan naar coole producten om tot een bepaalde groep te behoren, omdat we bij mensen willen horen met dezelfde waarden en normen.
Daar kan ook Neuro-econoom Carolyn Declerck (UAntwerpen) zich in vinden. Aan De Morgen vertelt ze dat we voornamelijk consumeren, omdat we een lidmaatschap kunnen kopen "Het geeft ons het gevoel dat we niet alleen zijn in een maatschappij die anoniemer en virtueler is geworden. Shoppen zal niet alles oplossen, maar het zal ons wel een beetje verblinden." (br.hln)
Alle Balenciaga-tassen aan 200 euro door fout op site
Alle Balenciaga-tassen aan 200 euro door fout op site
Donderdag moet zowat de beste dag ooit geweest zijn voor fashionista's overal ter wereld. Door een betalingsfout op de website van Balenciaga, kon je plots een tas kopen voor een prikje.
De handtassen van het van oorsprong Franse modehuis Balenciaga, zijn gegeerd goed. De gemiddelde kostprijs ligt tussen de duizend en tweeduizend euro, dus allesbehalve goedkoop. Al waren ze donderdag plots te koop voor prijzen tussen de twee en driehonderd dollar.
Het nieuws ging al snel de ronde onder de Amerikaanse fashionista's, een uitverkoop als deze was immers ongezien. Volgens 'E! Online' werd er in sommige kantoren zo hard gegild door modeliefhebbers, dat de politie erbij werd gehaald.
Helaas was de uitverkoop van korte duur. De website werd kort na de middag online gehaald, en ook gisteren was de website nog buiten gebruik. (br.hln)
Momenteel worden de Brusselse straten onveilig gemaakt door enkele badass zebra's. Zeg nu zelf, de uitgelezen gelegenheid om onze favoriete items in zebra print op te lijsten, toch?
Less is more, en al helemaal wanneer het op zebra print aankomt. We raden dus aan om alleen voor het shortje te gaan en die blazer voorlopig toch te laten voor wat het is. Niet alleen zijn tailleshortjes nog steeds helemaal in, ze bieden ook de gelegenheid om je benen wat welverdiende zon te gunnen nu de zomer echt in aantocht is.
Je portemonnee hoeft er zelfs niet eens onder te lijden, want het shortje is momenteel in de afslag voor zo'n €26,03. Verkrijgbaar via asos.
Voor de minimalisten onder u: ook sjaaltjes mogen niet ontbreken in de zomergarderobe. Zeker nu het af en toe best nog wat kouder kan zijn (we leven nu eenmaal in België) is zo'n sjaal een welgekomen accessoire. Met dit exemplaar van New Look sla je twee vliegen in één klap: een warme nek én een fashion statement met de exotische zebra print.
Ook hier hoef je geen bank voor te overvallen, voor een kleine €10 heb je deze sjaal al naar huis geklikt.
Geen grote fan van opvallende prints? Hou het dan subtiel met deze zebra loafers van Kiomi. De ideale finishing touch voor iedere outfit en verrassend makkelijk te combineren. Sinds de loafers vorige zomer opmars maakten zijn ze niet meer uit het straatbeeld weg te slaan, en waarom zouden ze? Het ideale zomerschoeisel, dames (en heren).
Deze zebra loafers van Kiomi zijn te bestellen via zalando voor €69,95.
Lente? Dat betekent cocktail party's. En zeg nu zelf, wat is een beter accessoire dan een gloednieuwe clutch? In zebra print, bijvoorbeeld. Deze clutch van Nila Anthony steelt gegarandeerd de show en is door de monochrome print (zwart wit) makkelijk met iedere outfit te combineren. Met de neonkleurige voering heb je een echte blikvanger in handen.
Ook hier kan je portefeuille een opgeluchte zucht slaken, want de clutch haal je al voor €41,23 (exclusief verzending) in huis via Nordstrom.
Hou je stiekem wel van de hele zebra hype maar is het toch net iets te opzichtig? Kies dan voor een onopvallend item, zoals een zonnebril. Toegegeven, dit exemplaar van Jimmy Choo is aan de prijzige kant, maar op goede zonnebescherming staat geen prijs, toch? (br.hln)