De perfecte kus als cadeau op moederdag? Die kan alleen maar komen van een perfect geschoren man. Maar hoe zorg je als man voor die ultieme gladde huid? Een dermatoloog, een kapper die ook scheert en een verkoper van scheerproducten helpen ons bij het beantwoorden van alle vragen. Scheer ik me het best nat of droog?
'Vanuit dermatologisch oogpunt is er geen verschil', zo weet dermatoloog Thomas Maselis. 'Het ene is niet beter dan het andere voor de huid. Het komt er dus neer op wat je zelf het liefste hebt.' Maar de echte man kiest natuurlijk voor nat scheren.
Wanneer scheer ik me mezelf het best?
'Een van de grote fouten die mannen maken bij het scheren, is: eerst scheren en dan douchen. Je moet eerst douchen of een bad nemen en dan pas scheren.' Danny Lefevre van het Antwerpse kapsalon Albert kan het weten. Daar worden al vijftig jaar mannen geknipt én geschoren. 'Door de warmte gaan de poriën open.'
Hoe geef ik mezelf een goede scheerbeurt?
'Eerst zorg je dat je huid warm is, door dus te douchen bijvoorbeeld', leert Lefevre. 'Als je het helemaal goed wil doen, olie je de huid vervolgens in. Daarna komt de scheercrème. Bij het aanbrengen gebruik je best een kwast en niet je vingers, om te zorgen dat er ook genoeg water door gemengd wordt. Dat is beter voor de huid. Na het scheren verzorg je de eventuele wondjes met een aluinsteen en vervolgens breng je een verzorgende balsem aan. Gebruik een crème, geen mousse uit een spuitbus. Wie ooit een echte crème probeerde, grijpt nooit meer naar de spuitbus.'
Scheer ik tegen de haartjes in of met de haartjes mee?
'Met de haartjes mee', aldus Danny Lefevre. 'Anders kan dat zorgen voor ontstekingen en ingroeiende haartjes. Let wel, niet overal op je gezicht groeien de haartjes in dezelfde richting.'
Hoeveel mesjes moet mijn scheermes tellen?
'Eén mesje is het best', zegt Grégory Sovaridis van de webshop 1barber.be , die louter in scheerproducten doet. 'Zo irriteer je de huid minder dan met twee of drie mesjes.' Dermatoloog Maselis beaamt. 'Het voorkomt ook beter het vervelende ingroeien van haartjes. Want wat doen die extra mesjes? Ze maken dat het baardhaartje wordt opgetrokken en wordt afgeschoren tot ónder de huid, en dan bestaat de kans dat het ingroeit en voor ontstekingen zorgt.' Het nadeel van scheren met één mesje is, voor mannen met sterke baardgroei, dat er na een uur of twee, drie al weer stoppeltjes opduiken.
Moet ik, om indruk te maken, mezelf echt scheren met zo'n recht mes uit de films?
'Vooral niet', zegt Lefevre. 'Tenzij je erop uit bent om jezelf te verwonden. Ik kan er mijn klanten mee scheren, maar bij mezelf doe ik het niet. Te onhandig, en dus te gevaarlijk.'
Wat bedoelt iemand als hij het heeft over 'de drie T's'?
'Echte scheerfanaten weten dat er in het rijk van de scheerproducten sinds jaar en dag drie klassieke topmerken bestaan', vertelt Sovaridis. 'Geo F Trumper's, Taylor Of Old Bond Street en Truefitt & Hill. Samen vormen zij de drie T's.'
Wat heeft de das met een scheerkwast te maken?
'Meestal komt het haar van een scheerkwast van varkens of is het synthetisch', zegt kapper Danny Lefevre. 'Maar de échte scheerkwast heeft dassenhaar. Ook de plek waar het haar vandaan komt, maakt nog een verschil.' Het woord voor scheerkwast is in het Frans trouwens hetzelfde als dat voor das: blaireau .
Wat kan er fout gaan?
Afgezien van de ingegroeide haartjes? Of je snijden? Niet al te veel, weet dermatoloog Maselis. 'Vroeger bestond er zoiets als baardschurft of de Keltenbaard , een ontsteking die overgedragen wordt door vee.' Ondertussen zijn er alleen nog de allergieën op scheerproducten. 'Als dat gebeurt, is het meestal een reactie op de parfums in de aftershave-producten en niet zozeer op de scheercrème.'
Moet er echt gesmeerd worden ná de scheerbeurt?
'Eigenlijk niet', beweert dermatoloog Maselis. 'Dat doe je louter omdat het je een fijn gevoel geeft, maar nodig is het niet. De mannenhuid is vetter dan de vrouwenhuid. Het hoort bij die voor- en na-rituelen van de scheerbeurt. Een aftershave kan nuttig zijn omdat het lichtjes ontsmet.'
En wat heeft de laser met de mannenbaard te maken?
De plek waar ingroeiende haartjes het meest frequent voorkomen, is de zone onder de keel. 'Voor wie aanleg heeft voor die ingroei, kan het nuttig zijn om de baardgroei weg te laten halen met een laser', aldus Maselis. 'Het is een behandeling die dermatologen vrij dikwijls aanraden.' (br.she)
Wij willen de
zomer, nu! Zeker nu we de zomercollectie van H&M ontworpen door
Matthew Williamson hebben gezien. Denk aan sexy jurkjes, frivole
badpakken waarmee je stylish op strand kunt flaneren.
Sexy badpakken Hoewel
de exclusieve designercollectie van Matthew Williamson in Vlaanderen
niet echt een succes was, kijken we uit naar de zomercollectie van de
ontwerper voor de modeketen. Deze komt in 1.600 winkels van H&M,
bijna elk filiaal dus, te liggen en bevat ook een mannenlijn. De
vrouwencollectie is veelbelovend en kleurrijk met frivole strandjurken,
sexy badpakken en felle shorts. Onze favoriet is een blauw stijlvol
godinnenjurkje met opvallende parels aan de hals. Verder spreken de
mooie accessoires als fleurige zonnebrillen en leuke handtassen tot de
verbeelding.
Ook voor mannen Voor zijn
mannenlijn diende zijn eigen kleerkast als inspiratie, het is een
mengeling van klassieke stukken met felle kleuren en etnische invloeden
geworden. Vanaf 14 mei kun jij je zomeroutfit van Matthew Williamson
scoren bij H&M. Ook het reclamefilmpje van de collectie is reeds
veelbesproken. De futuristische beelden doen vermoeden dat de regisseur
drugs nam toen hij het inblikte. (Nina)
Rihanna leek gisteren eerder op een sm-meesteres dan een fashionista
met haar plastic netkousen en kort shortje. Eerder deze week blunderde
de zangeres al op de rode loper met haar maatpak met pofmouwen in New
York.
Foute combinatie Misschien
wil Rihanna met haar foute kledingkeuzes de aandacht afleiden van haar
relatieproblemen met Chris Brown of is door haar liefdesverdriet haar
stijlgevoel helemaal verdwenen? Eén ding is duidelijk, met haar plastic
legging met gaten tot over de knie sloeg ze de bal helemaal mis. In
combinatie met een jeansshortje, een foute ketting, een zonnebril van
Karl Lagerfeld en fout lederen jasje maakte de zangeres de straten van
New York onveilig. En het ergste moet nog komen, de 'legging' kost
ongeveer 690 euro.
Maatpak met pofmouwen Afgelopen
maandag werd de zangeres op het galabal in 'The Met' in New York samen
met Madonna en Stella McCartney gekroond tot één van de modemissers van
de avond. Toen koos ze voor een maatpak van Dolce & Gabbana met
gigantische pofmouwen en das, ze leek wel zo uit de jaren '80 gestapt.
De perfecte krullenbol is vaak een huzarenstukje. Welke producten moet je wanneer gebruiken en heeft de positie van je stijltang nu echt invloed op je uiteindelijke krullen? Wij zochten hulp en verzamelden enkele tips om de perfecte krullenbol te creëren.
De positie van je krultang heeft wel degelijk invloed op het uitzicht van je uiteindelijke krullen. Hou je de tang verticaal dan krijg je pijpenkrullen, hou je ze horizontaal dan krijg je golvende, natuurlijke krullen. Let er bij het krullen steeds op dat je een lok van ongeveer 5 centimeter breed neemt, de tang op maximum 2 centimeter van je hoofd houdt en elke lok ongeveer 7 seconden in je krultang houdt.
Breng steeds een versteviging aan op handdoekdroog haar. Kneed de mousse of crème doorheen het haar, zodat je nadien je lokken beter kan stylen. Woel tijdens het föhnen je handen door je haar, hierdoor krijg je meer volume en beweging in je lokken. Zorg er bovendien voor dat je haar steeds volledig droog is voordat je begint te krullen, zo loopt je haar het minste kans om beschadigd te worden.
Wees tijdens de styling niet te hevig en neem lok per lok aan de hand van een puntkam tussen je krultang. Draai je lok steeds van buiten naar binnen maar laat de haarpunten buiten de tang. hou je krultang stevig vast om vervelende bekken in je haar te voorkomen. Na het stylen draai je je lok terug op met de hand en zet je hem vast met een speldje. Wacht tot je haar volledig is afgekoeld vooraleer de clips te verwijderen. Wanneer je je lokken hangend laat afkoelen krijg je al snel een uitgezakt resultaat. Fixeer het geheel vervolgens met wat haarspray. (br.she)
Platte schoenen zijn even gevaarlijk als stiletto's
Platte schoenen zijn even gevaarlijk als stiletto's
Steeds meer vrouwen lopen voetblessures op door ballerina's en
slippers. Hoewel ze comfortabel zitten, kunnen platte schoenen ernstige
voet-, scheen-, rugpijn, likdoorns en zelfs artritis veroorzaken.
Erger tijdens zomer Voetenexpert
Mike O'Neill: "Sinds een drietal jaar merken we duidelijk meer
voetproblemen bij vrouwen door platte schoenen als slippers of
ballerina's. Als je ze lang draagt kan dit net als bij stiletto's
voetaandoeningen verzoorzaken. De ideale hoogte voor gezonde voeten is
een hak van 2,5 centimeter. Tijdens de zomer verergeren de problemen
omdat vrouwen dan meer slippers en trendy gladiatorsandalen dragen.
Vooral je rug lijdt onder platte schoenen. Steeds meer jonge mensen
kampen met rijgpijn omdat ze op vakantie voortdurend slippers dragen",
aldus O'Neill.
Voeten en rug O'Neill gaat
verder: "Platte schoenen zijn slecht voor je lichaam omdat je er ten
eerste door gaat slenteren in plaats van wandelen, dat is slecht voor
je houding. Maar ook voor je voeten zijn ze slecht. Ze neigen erdoor
naar binnen, wat je ligamenten en pezen rekt. Hierdoor gaan tenen
verkeerd staan, wat ernstige pijn veroorzaakt en zelfs tot likdoorns
kan lijden. Verder zijn ze slecht voor de knieën, door de verkeerde
houding kunnen ze ontsteken. Zo heb je meer kans op artritis."
Afwisseling is nodig "Vooral
tieners lopen veel risico, maar vaak merken ze de dit wanneer hun
voeten groeien. De problemen kunnen pas zichtbaar worden op hun
twintigste of dertigste. Je kunt wel platte schoenen aantrekken, maar
draag ze dan geen dagen aan een stuk. Wissel vaak af van hoogte, zo
voorkom je problemen", raadt O'Neill aan. (br.hln)
Victoria Beckham is voor de tweede keer op rij het 'gezicht' van de
Armani's lingeriecampagne. Het eerste beeld daaruit, genomen door
fotografen Mert Alas en Marcus Piggot, werd gisteren onder grote
belangstelling door Posh onthuld in het warenhuis Macy's in New York. Paardestaart Op
de foto's ziet Posh er afgetraind uit in niets meer dan een
zijdeachtige slip en een balkonbeha. Haar typische korte kapsel heeft
plaats geruimd voor een paardestaart.
Op nachtkastje David "We
hebben wat geëxperimenteerd met kapsels en make-up, ik verander graag.
Ik vind dat het resultaat er best mag zijn", aldus Victoria Beckham.
Dat vond ook haar man David, die de foto van zijn vrouw liet inkaderen
voor op zijn nachtkastje in Milaan.
36,5 miljoen euro Het
is niet de laatste keer dat we Posh in haar ondergoed zullen zien. Ze
heeft een contract bij Armani tot 2012. David van zijn kant blijft ook
tot dan het uithangbord voor het mannenondergoed van Armani. De deal
maakt het stel 36,5 miljoen euro rijker. (br.hln)
Audrey Tautou is het nieuwe gezicht van het aloude parfum Chanel n°5. De actrice volgt daarmee Nicole Kidman op.
De reclamecampagne, die zich afspeelt op de legendarische Orient-Express richting Istanbul, zal geregisseerd worden door Jean-Pierre Jeunet, de regisseur die ook verantwoordelijk was voor Tautou's wonderlijke prestaties in de film Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain.
De keuze voor Tautou verwondert menig fashionista niet meer. De actrice schitterde namelijk ook al als Gabrielle Chanel in de autobiografie over de bezielster van het modehuis Chanel.
Vrouwen verspillen miljoenen aan te kleine zomerkledij
Vrouwen verspillen miljoenen aan te kleine zomerkledij
Na de winter zijn de meeste vrouwen
flink wat bijgekomen. Dat geven ze niet graag toe en ze volharden daar
zodanig in dat ze bij de eerste zonnestralen massaal kleren kopen die
te klein zijn. Op die manier verspillen Britse vrouwen jaarlijks 650
miljoen pond (730 miljoen euro) aan kleren die ze wellicht nooit zullen
dragen. Dat blijkt uit onderzoek van cornflakesmerk Special K bij 1.000
vrouwen.
Motivatie De
vrouwen geven wel toe dat ze bijgekomen zijn, maar kopen toch te kleine
kledij in de hoop dat het dient als motivatie om af te vallen. Eén op
vier geeft tussen 50 en 110 euro uit aan te kleine kleren, nog eens één
op vijf geeft meer dan dat uit. Bijna de helft van alle Britse vrouwen
probeert dus zichzelf aan te sporen om af te vallen met de vooruitzicht
van een leuk jurkje of topje.
Toegeven "Goed
weer spoort vrouwen aan om te gaan diëten. Enerzijds omdat ze er goed
willen uitzien, anderzijds omdat ze anders moeten toegeven dat ze niet
meer in hun kleren kunnen. Daarom kopen vrouwen ook niet graag nieuwe
zomerkleren.
Het bewijst dat ze verdikt zijn, en geen enkele
vrouw wil daarmee geconfronteerd worden. Met de crisis is nieuwe kleren
kopen zeker niet aan de orde, dus vrouwen willen deze zomer zeker nog
in hun kleren van vorig jaar passen", verklaart Laura Keay van Special
K.(br.nina)
Maxime de la Falaise, de muze van onder andere modeontwerper Yves Saint Laurent, is op 86-jarige leeftijd overleden.
De la Falaise was in de jaren 50 en 60 de voornaamste
inspiratiebron voor de modeontwerper. Haar dochter, LouLou, zou later
helemaal het hart van YSL veroveren en werd gebombardeerd tot vast
model.
De overleden muze was niet alleen bekend omwille van haar stijl en
ongekende schoonheid. Ze kon ook voortreffelijk koken en bleek een echt
schrijverstalent te zijn. Ze schreef regelmatig voor Vogue en kookte
graag een potje voor de kunstenaar Andy Warhol.(br.she)
Het lingeriemerk Women'secret lanceert een kersverse
mannenlijn. De producent wil daarmee zijn comfortabele ondergoed ook
toegankelijk maken voor alle modebewuste mannen.
Women'Secret maakt onderdeel uit van het Spaanse Grupo
Cortefiel. Het lingeriemerk lanceerde in december al een testcollectie
voor mannen die enorm aansloeg. Daarom besloot het merk een definitieve
mannenlijn op de markt te brengen. Het overkoepelende merk zal wel de
naam Women'secret dragen, maar de mannenlijn wordt passend bestempeld
als Men'Secret. (br.she)
Epauletten zijn
helemaal terug, zeker de jasjes van Balmain zijn helemaal trendy. Maar
je moet geen fortuinen spenderen om de look van de sterren te kopiëren.
Je kunt namelijk zelf makkelijk brede schouders maken bij een oud jasje.
Jurkje van Balmain.
Ga zelf aan de slag Deze
lente vind je bij zowat elk designerkledingstuk brede schouders:
jurkjes, t-shirts en lederen jasjes. In verschillende hobbywinkels als
Veritas vind je schoudervullingen voor haast geen geld. Naai deze in
een oude blazer of militair jasje en het lijkt alsof je het exemplaar
van 3.000 euro van Balmain aan hebt. Zelfs de immer fashionable
hoofdredactrices van modemagazines werden tijdens de modeweek betrapt
bij het stoppen van epauletten in hun jasje.
Jasje met epauletten van Balmain.
Brede ritsen Ben
je een durver, dan probeer je zelfs een jurkje of truitje zo wat een
wat hippere look te geven. Andere goedkope trucs om je outfit hipper te
maken, is het plaatsten van een brede, opvallende rits, kijk naar de
jurkencollectie van Posh voor inspiratie.
Stormloop voor Trinny en Susannah in Antwerpse Stadsfeestzaal
De Stadsfeestzaal zat vandaag afgeladen vol dolenthousiaste dames en hier en daar kon je zelfs een man spotten. Allen waren daar met één doel: een glimp opvangen van de bekende stijlgoeroes Trinny en Susannah, die live waren te zien in de Stadsfeestzaal in Antwerpen. Het vrijpostige duo bekend van de programma's 'What Not To Wear' en 'Trinny and Susannah undress', gaf er een make-over en stijladvies aan enkele gelukkige dames uit het publiek.
Trinny en Susannah deden hun naam als straffe madammen alle eer aan. Nadat de twee dames werden verwelkomd met een oorverdovend applaus en het bijhorende geroep, opende Susannah "ik heb mijn maagdelijkheid verloren in Brussel!". De sfeer was meteen gezet. Directe aanpak
Al gauw werden vier vrijwilligers het podium opgeroepen. De eerste 'gelukkige' kreeg meteen de volle laag van het duo. Trinny stak haar hoofd onder de beha van de dame om aan te tonen dat zij niet de juiste maat aanhad. Kim Segers (18) uit Bornem en Jessy Simons (19) uit Wommelgem houden van die directe aanpak. "Trinny en Susannah zijn tof omdat ze durven zeggen waar het op staat." Ook de vele stijladviezen ontgaan hen niet. "Vrouwen met een smalle poep zijn bijvoorbeeld beter af met een jeansbroek met uitstekende zakken op de achterkant, vrouwen met een breder achterwerk houden het beter bij een jeansbroek zonder uitstekende zakken."
Trinny en Susannah zijn een echte merknaam in de fashionwereld. Ze brachten enkele stijlboeken op de markt en stonden aan de wieg van de corrigerende lingerielijn 'Magic Knickers'. Susannah,de meest wulps gevormde van de twee, liet weten haar Magic Knickers te dragen. Vanessa Oberink (34) uit Dilbeek, verkoopster van Magic Knickers, kon het succes van de lingerie alleen maar beamen. "Die Knickers zijn een ontzettende hype. Vooral de Bum & Tigh Pants doen het uitstekend. Ik heb er zelf ook een", riep ze onbeschaamd. Echte vrouwen
Vrouwen van alle leeftijden overheersten de namiddag. Maar hier en daar vielen ook enkele mannen te bespeuren. Christopher Turmage (25) uit Antwerpen kent het stijlduo al vijf jaar. "Ik vind hun programma goed omdat het over echte vrouwen gaat, vrouwen met rondingen." Matt Citak (24) uit Antwerpen is ook een fan van Trinny en Susannah. "Ik houd vooral van hun eerlijkheid en ze hebben er bovendien verstand van."
Liliane Van Herck (65) uit Antwerpen genoot met volle teugen van de liveshow. "Ze zeggen altijd waar het op staat en draaien nooit rond de pot. Als je dik bent, ben je dik! En ze hebben gelijk."
Wie weet wacht België in de toekomst een programma van 'What not to whear in Belgium'. "Wij willen terugkomen en jullie de 'Royal Treatment' geven. Dit is slechts het tipje van de ijsberg", aldus Trinny en Susannah. (br.she)
Wanneer heb je als modehuis de hoogste top bereikt? Voor
Chanel is die top alvast onbeschrijflijk. New York heeft 5 mei namelijk
uitgeroepen tot officiële dag van Chanel. Tijdens deze ode worden
overal reclamefilmpjes getoond van het modehuis, en wordt de
drukbezochte Saks Fifth Avenue zelfs omgedoopt tot 'Avenue No. 5'.
De hommage aan het modehuis zet geheel New York op zijn kop.
Niet alleen wordt de straatnaam hernoemt, overal worden eveneens
Chanelfilmpjes getoond en het bekende warenhuis Saks verkoopt die dag
zelfs een exclusieve uitgave van het parfum Chanel No 5.
Ook Chanel haalt alles uit de kast. Zo zetten ze in elke winkel
enkele artiesten die de kopers advies geven over de laatste make-up en
modetrends.(br.she)
Balmain staat
bekend om zijn excentrieke ontwerpen: spacejasjes met epauletten,
glitterende rockjurkjes en ultrastrakke jeansbroeken. Rihanna, Posh en
Beyoncé waren al langer fan van het merk, maar nu lijken ook Kate Moss
en Michael Jackson liefhebbers.
Jackson en Moss Balmain
is een ontzettend exclusief maar ook verschrikkelijk duur merk van
ontwerper Christophe Decarnin. Hij bracht de rockchick terug tot leven
en levert partykledij aan de sterren. Gwyneth Paltrow en Diane Kruger
zijn al langer betoverd door de ontwerpen van Decarnin. Michael Jackson
viel onlangs op met een t-shirt bezet met kristallen in tijgerprint.
Misschien kreeg Jackson het shirt als beloning nadat Balmain zijn
liedje 'Don't 'Stop Til You Get Enough' tijdens de laatste catwalkshow
in Parijs draaide? Maar ook Kate Moss lijkt helemaal fan te zijn. Ze
liet haar favoriete vintagespullen in de kast hangen voor een wel heel
bijzondere 'spacejurk' van Balmain. Het was een stuk uit de glamoureuze
'White Light' collectie van het merk: het gevolg van de samenwerking
met juwelenontwerper Shaun Leane.
Het jasje van bijna 8.000 euro te koop bij net-a-porter.com.
Jasje van bijna 8.000 euro Maar
ook Posh is gek van Balmain, dat bleek toen ze in Milaan met de
ondertussen al wereldberoemde jeansbroek van 1.000 euro van het merk
verscheen en een lederen jasje met epauletten, schoudervullingen zijn
ondertussen ook al een herkenbaar kenmerk van het merk. Als laatste
zijn ook Beyoncé en Rihanna fan, zij houden duidelijk van het militaire
jeansjasje. Wil jij net als de sterren stralen in één van deze
opvallende ontwerpen? Dan moet je er wel wat voor over hebben: voor het
jeansjasje bezet met kristallen betaal je 7.830 euro. (br.nina)
Make-up lijkt niet meer weg te denken in onze hedendaagse maatschappij.
Voor veel dames is zich opmaken een dagelijks ritueel. We smeren erop los om ons net
niet helemaal bloot te moeten geven. Een laagje schmink zou ons
afschermen van anderen, omdat we graag afstand scheppen.
Controle Smeren
we ons voor anderen of voor onszelf ? Beiden, zo lijkt het. Wie 's
ochtends niet tevreden is met haar aanblik in de spiegel, kan zichzelf
verfraaien en aanvullen. Zo brengen we ons naar buiten zoals we het
zelf willen. Met andere woorden: zelfcontrole. Iets waar vrouwen een
patent op schijnen te hebben. Gedaan met een bleke teint of een
vermoeid uiterlijk. Met een vleugje poeder schijnen we ons leven beter
in de hand te hebben en dat stelt ons, vrouwen, een pak geruster.
Topontwerper Karl Lagerfeld heeft eigenhandig het gezicht gekozen voor de nieuwe campagne van zijn Chanel. Niemand minder dan zangeres Lily Allen zou de klus mogen klaren.
Allen zal een nieuwe handtassenlijn promoten. Ontwerper Karl Lagerfeld heeft de 24-jarige zangeres persoonlijk gekozen als het nieuwe gezicht.
"Ik was aangetrokken door haar spitsvondige persoonlijkheid. Ze is gewoon leuk", aldus Lagerfeld.
Mischa Barton heeft haar eigen accessoires ontworpen. De collectie van de actrice is al verkrijgbaar in de Verenigde Staten.
De 22-jarige actrice dankt haar collectie aan haar passie voor
reizen: "Mijn accessoires zijn beïnvloed door alle landen die ik
onlangs gezien heb. De haarbanden zijn dan vooral boho chic geworden."
Voorlopig ontwerpt Barton alleen maar haarbanden en handtassen, maar
ze hoopt haar collectie nog uit te breiden. "Ik vind accessoires het
leukste onderdeel van je outfit. Ik hoop later nog meer accessoires te
maken", aldus de actrice. (br.she)
De Australische Fashion Week werd maandag in al haar glorie afgetrapt. Australische en Aziatische designers showen er voor een zorgvuldig geselecteerd publiek de gekste creaties. Enkele van deze bijzondere ontwerpen willen we u derhalve niet onthouden!
Deze bevallige dame zal veel aanziens hebben als ze hiermee over straat slentert.