Katy Perry en
Rihanna houden van meisjesachtige felroze lipstick, het is hun
favoriete keuze voor de rode loper. Ontdek of jij ook met deze tint op
je lippen staat.
Meer volume Felroze
lipstick voegt een frivole toets aan je make-up toe en heeft het
voordeel dat het je lippen optisch volumineuzer maakt. Vrouwen met een
bleke huid staan het best met deze kleur, meldt Elle.be. Je hoeft
natuurlijk niet zo extreem als Katy of Rihanna te gaan, met een
lipgloss met roze schijn ben je ook trendy. Verschillende beautymerken
hebben deze tint in hun gamma, maar M.A.C. is gespecialiseerd in roze
meisjeskleuren.(br.nina)
Wie zijn geld niet langer wil uitgeven aan dure cosmeticaproducten, zoekt zijn heil in zelfgemaakte goedjes. Niets mis mee zeggen enkele historici, in de oudheid deed men namelijk niets anders. Dermatologen reageren echter erg bedenkelijk.
"Tot in de 19de eeuw kon je overal handleidingen vinden om je eigen cosmetica te bereiden, maar de chemische industrie heeft stilaan maar zeker die rol overgenomen. Consumenten krijgen nu echter steeds meer schrik voor deze chemische producten en willen meer natuurlijke oplossingen. Die denken ze te vinden in zelfgemaakte zalfjes", vertelt Annick Le Guerer.
Toch is niet iedereen enthousiast over de nieuwe trend. Dermatogole Claire Goeffray waarschuwt alvast voor de schadelijke gevolgen. "Het kan gevaarlijk zijn om zelf thuis mengsels te maken. Het risico op allergieën is groter omdat uitgebreide testen niet mogelijk zijn. Een zelfgemaakt product moet ook veel sneller gebruikt worden, anders komen er bacteriën in. In het beste geval werken deze huisgemaakte prulletjes niet, in het slechtste geval kan het erg gevaarlijke huidreacties veroorzaken." (br.she)
Lady Gaga heeft een bijzonder gevoel voor mode. In haar nieuwste clip 'Paparazzi' grijpt de popzangeres terug naar stukken van Thierry Mugler uit collecties van 1991, 1995 en 1998.
De 90's zijn helemaal hip, en dat heeft ook Lady Gaga geweten. Voor haar nieuwste videoclip deed ze beroep op de excentrieke modeontwerper Thierry Mugler, bij het grote publiek voornamelijk bekend van zijn parfums Angel en Alien. De zangeres koos daarbij niet voor hippe nieuwe of zelfs custom made stukken, maar voor stukken uit de beginperiode van Mugler.
Zo is ze in een metaalkleurig kostuum te zien dat dateert van de zomercollectie 1991, een catsuit uit de wintercollectie van 1995 en een wit satijnen bustier uit de haute couturecollectie van 1998.
De zomer is er en we kunnen onze zomer spulletje boven halen. Om ons in de zomerse sferen te brengen enkele ontwerpen van Etro. De jurken met een schouder of beide schouders ontbloot.
Onze schouders zijn één van de slankste delen van ons lichaam, en mogen dus best eens extra in de kijker worden gezet.
De lange jurken kunnen zowel s'avonds als overdag gedragen worden. Ze zijn speels en super elegant . Heel mooi met een paar leuke sandalen.
Wie dacht dat een perfecte manicure stukken van mensen kost, heeft nog niet kennis gemaakt met het beautymerk Impulls. Zij lanceerden zelfklevende nagellakstrips.
Elke vrouw kent het wel: voor een feestje wil je nog snel je nagels lakken, maar door je zenuwachtigheid, en vaak ook omdat we het gewoon niet perfect kunnen, komen je nagels en je halve handen er beschilderd uit.
De zelfklevende nagellakstrips bestaan uit een basislaag, een kleurlaag en een toplaag waardoor ze 100% schitteren. De strips bestaan bovendien uit 100% nagellak, waardoor ze erg natuurlijk ogen. (br.she)
Elke zomer worden nieuwe crèmes, trucjes en tips bovengehaald voor een
cellulitisvrij lichaam. Om de sinaasappelhuid te bestrijden, mag je
immers nooit op je lauweren rusten. Marcia Cross, stichtster van Bliss,
zet de belangrijkste hulpmiddeltjes op een rijtje.
1. Let op wat je eet Beweging
en je voedingsgewoonten kunnen de opgehoopte vetcellen reduceren. Water
drinken, liefst enkele litertjes per dag, helpt ook om de onderliggende
collagenen soepel te houden.
-Wees zuinig met slechte koolhydraten, door koolhydraten kan cellulitis verergeren. Wit brood en witte rijst zijn te mijden.
-Eet
zoveel mogelijk voedingsproducten met Omega 3 vetzuren. Vis, avocado en
noten bevatten veel omega 3 vetzuren. Ze helpen om vet te verbranden.
-Zorg
voor een regelmatige en voldoende inname van antioxidanten. Anti
oxidanten bestrijden cellulitis. Antioxidanten verwijderen de
gifstoffen uit het lichaam die veroorzaakt worden door een teveel aan
vet. Vooral citrusvruchten zijn heilzaam.
-Verminder het
vochtgehalte in je lichaam. Gebruik dus niet teveel koffie en alcohol.
Idem voor bepaalde frisdranken. In de plaats drink je water en water.
-Verminder zout, door zout hou je vocht vast.
-Probeer
zo weinig mogelijk suiker te gebruiken. Eet je veel suiker, gebruikt je
lichaam dit en niet het overtollige vet om te verbranden om aan energie
te raken. Minder suiker helpt cellulitis te bestrijden.
-Eet altijd mager vlees. In vet vlees zit teveel slecht (verzadigd, dierlijk) vet.
2. De juiste zithouding Zet
je op het uiteinde van je stoel voor betere circulatie. Preventief weer
je zo beter alle toxines. Wil je gemotiveerd blijven, gooi je alle
lange shorten weg die je cellulitis verdoezelen. Zo moet je wel in
actie schieten.
3. Een aangepaste behandeling Ruil je traditionele schoonheidsbehandeling voor een aangepaste anticellulitisbehandeling. Die zijn er voldoende.
4. Massageborstel Smeer
je crèmes, gebruik je daarbij beter een massageborstel. Zo worden de
lymfen beter gestimuleerd. Masseer van de enkels naar je middel toe.
5. De juiste voorbereiding Crèmes
en behandelingen kunnen wel degelijk helpen, maar heel belangrijk is je
huid voor te bereiden opdat de gel beter kan inwerken. Eerst scrub je
de huid glad, nadien gebruik je aangepaste gels.
6. Nachtkuur Je intern drainagesysteem werkt beter en sneller 's nachts. Gebruik crèmes voor je gaat slapen en laat de nacht zijn werk doen.
7. Vochtophopingen Anti-cellulitis
crèmes die hoge dosissen cafeïne bevatten, werken optimaal. Chinese
dames kampen weinig met vochtophopingen, allicht omdat ze zoveel groene
thee consumeren.
8. Tril het weg Trilplaten werken als je doorzet. Tweewekelijkse sessies van 25 minuten, helpen spieren te kweken en breken cellulitis af.
9. Zelfbruinen Werkt
niets meer dan neem je maar beter je toevlucht tot zelfbruiners. Niet alleen
weet het ontsierende putjes te maskeren, een bruin tintje geeft ook een
slanker silhouet.
Loop je steeds rond in een maatpak? Of heb je al jaren geen broek meer aangetrokken? Zweer je bij zwierige kledij of moet alles zo strak mogelijk zitten? Je kledingkeuze mag dan wel 'spontaan' gebeuren, stiekem vertelt ze heel wat over je persoonlijkheid!
Kies je steeds voor een erg zakelijke kledingstijl? Dan hou je niet alleen van orde in je kleerkast, maar wil je ook op je werk en op andere sociale gelegenheden serieus genomen worden. Je bent erg zelfbewust en staat stevig in je schoenen. Je sterke persoonlijkheid kan je verbergen wanneer het moet, maar valt niet te temmen.
Ga je steeds voor een romantische kledingstijl waarin bloemmotieven meer de regel dan een uitzondering zijn? Dan ben je erg idealistisch, je gelooft in het goede van de mens en zal hem blindelings vertrouwen. Je wordt vrolijk van de lente en humeurig van de herfst. Je pumps moeten heerlijk klikken, zodat je melodieus kunt meestappen. Je bent los in de omgang maar wil wel dat de man de eerste stap zet.
Sportiviteit slaat bij jou de klok. Je zal eerder in een makkelijke joggingbroek naar het werk lopen dan met een rokje de bus te nemen. Make-up mijd je liever, maar als het echt moet dan volstaat een vleugje mascara wel. Je wordt niet graag gecommandeerd en wil je eigen gang gaan. Je voelt het avontuur al snel kriebelen en bent steeds op zoek naar extra uitdagingen. Mannen bezie je al snel als een 'vriend' in plaats van een prooi.
De tijd dat dikke
vrouwen enkel een beperkte keuze hadden uit grote jurken die meer op
tenten leken, is al lang achter de rug. Dik is fashionable en dat
bewijst de 'grootse' Amerikaanse zangeres Beth Ditto, zij lanceert een
trendy collectie voor dikke vrouwen bij een Britse modeketen.
De zangeres tijdens een fotoshoot voor een modereportage
Mode voor alle maten De
Amerikaanse frontgirl van The Gossip Beth Ditto staat bekend om haar
'flamboyante' persoonlijkheid. Met haar maatje 56 poseerde ze onlangs
nog naakt in een modemagzine, nu gaat ze Kate Moss achterna als
modeontwerpster. Ze tekende namelijk een trendy collectie maken voor de
mollige vrouw bij de Britse modeketen voor grote maten Evans.
Denk aan een 'rock chic look' met drukke grafische prints en heel veel
bling bling. De kledij is verkrijgbaar vanaf maat 42. Omdat de zangeres
zelf een maatje meer heeft zegt ze perfect te weten wat de mollige
vrouw staat en wat niet. Haar kledij zou de pluspunten van een dikker
lichaam benadrukken. Hoewel we dat soms in twijfel trekken bij het zien
van Beth in netkousen of een superstrak minijurkje.
Beth Ditto poseert naakt voor de cover van een modeblad.
Enthousiaste modewereld Je
zou denken dat de modewereld afkerig is van deze corpulente vrouw die
nu ook aan het ontwerpen slaat. Maar niets is minder waar, Beth is goed
bevriend met Karl Lagerfeld. Eerst weigerde deze designer te ontwerpen
voor de gemiddelde vrouw, maar één seizoen later vroeg hij Beth te
draaien op een feestje van hem. Ontwerpers bij Chanel en Alexander
McQueen maken voor haar speciaal jurken in grotere maten, want ze zijn
blij als Ditto verschijnt op de rode loper in een outfit van hen. Zelf
heeft ze helemaal geen problemen met haar lijn. Beth begrijpt niet
waarom zo veel vrouwen zeuren op de modewereld. "Een kledingstuk kan je
niet uitmaken voor te dik, dat doe je zelf. Meer dikke vrouwen moeten
mij als voorbeeld nemen, ze moeten wat creatiever worden. Haal dus je
naaimachine boven en leef je uit met stof en accessoires."
Beth Dito op de rode loper in een strak minijurkje.
Toch
is niet iedereen wild van Beth Ditto. Sommige moderedacteurs schelden
haar uit, zo noemde de Australische Grazia haar een "lesbisch dik
zwijn".
De Griekse ontwerpster Sophia Kokosalaki haar collectie werd ruim twee jaar geleden overgenomen door Only The Brave, de holding van Diesel. Recent werd duidelijk dat Diesel haar bedrijfje teruggeeft en haar zelfs verantwoordelijk stelt voor een geheel nieuwe lijn in het Diesel gamma: de Diesel Black Gold vrouwenlijn.
Sophie Kokosalaki kan haar toekomst niet beter hebben voorgesteld. Twee jaar geleden mag haar bedrijf dan wel zijn overgenomen door Renzo Rosso, eigenaar van Diesel, nu heeft ze niet alleen haar eigen product terug in handen, ze is ook nog eens het creatieve brein achter de nieuwste vrouwenlijn van Diesel.
Kokosalaki kondigde reeds aan vanaf de herfst winterlijn 2010 de touwtjes in eigen handen te nemen. Spijtig genoeg betekent dat ook dat de collectie waarschijnlijk niet klaar zal zijn voor de New York Fashion Week in september. (br.she)
H&M strikt Jimmy Choo voor glamoureuze herfstcollectie
H&M strikt Jimmy Choo voor glamoureuze herfstcollectie
Na de flop van de samenwerking met de Britse designer Matthew
Williamson, gaat H&M voor de glamour van de schoenen en tassen van
Jimmy Choo. Dit chique accessoiremerk, populair bij fashionista's en
celebs, zal zich onder meer ontfermen over de herstaccessoires bij
H&M.
Vrouwen en mannen Deze
exclusieve collectie van Jimmy Choo zal vanaf 14 november beschikbaar
zijn in 200 H&M-winkels wereldwijd. Het is de eerste keer dat de
Zweedse modeketen met een accessoiremerk samenwerkt. De ontwerpers
tekenden voor H&M niet alleen schoenen en tassen, maar ook kledij
voor vrouwen. Daarnaast blijven mannen niet op hun honger zitten, zij
mogen zich ook aan een collectie verwachten.
Ontwerpers bij Jimmy Choo.
Sex and the City "We
zijn één van de geprivilegieerden om samen te mogen werken met H&M.
Het zal een stijlvolle, fashionable en glamoureuze collectie worden.
Het zijn de ideale accessoires om chique te gaan feesten", aldus
oprichtster van het modebedrijf Tamara Mellon. De accessoires van Jimmy
Choo zijn glamoureus en sexy, ze voegen stijl toe aan een eenvoudige
outfit. De serie 'Sex and the City' hielp mee aan het succes, Carrie
was dol op de stiletto's van het merk. Nu is het een echte hype onder
fashionista's. En ook Hollywood is er dol op. Is er een rode loper, dan
zie je er gegandeerd Jimmy Choos. (br.hln)
Nu ook de
couturewereld lijdt onder de crisis en verschillende modebedrijven als
Lacroix en Veronique Branquinho de boeken moeten neerleggen, nemen
topdesigners budgetvriendelijke maatregelen.
Schoenen van Prada bij Yoox.com.
Branquinho Veronique
Branquinho besloot vorige maand te stoppen met haar eigen modebedrijf
door de crisis. Ze kreeg nochtans goede kritieken op haar catwalkshows,
maar de bestellingen bleven uit. Ze blijft wel ontwerpen bij Delvaux.
Vanaf dit weekend houdt de designer in Antwerpen een uitverkoop van
zowel haar mannen- als vrouwencollecties, maar je kunt ook er schoenen
en haar stoffen op de kop tikken. Archief- en stockverkoop vindt plaats
op Hessenplein 2 op 18 en 19 juni, 22 tot en met 26 juni. Voor de
totale uitverkoop moet je in de Nationalestraat 73 zijn van 22 tot en
met 27 juni.
Schoenen van Jimmy Choo bij theoutnet.com.
D&G Hoewel de ontwerpers
Dolce & Gabbana wel nog het hoofd boven water kunnen houden,
verlagen ze toch permanent de prijzen van hun ontwerpen met 10 tot wel
20 procent. Dit doen ze door minder stukken de produceren en vaker met
dezelfde stoffen te werken.
Webshops Maar ook op verschillende outletwebsites kun je heel wat koopjes van bekende ontwerpers op de kop tikken. Op de The Outnet,
het outlet zusje van net-a-porter, kun je ontwerpen van Marni, Stella
McCartney en Marc Jacobs voor de helft van de prijs scoren. Bij Yoox vind je na wat zoeken stukken van Versace en Armani voor een prikje. Denk aan jurkjes van Prada vanaf 300 euro. (br.nina)
Actrice Molly Sims met een ontwerp van Dolce & Gabbana.
Kasia Smutniak zal vanaf juli schitteren als het uithangbord van Giorgio Armani's nieuwe parfum: Idole.
Het parfum wordt voorgesteld tijdens de modeweek in Parijs in juli. Smutniak is volgens sommigen een onverwachte keuze, maar Armani zelf is erg duidelijk: "Ik koos voor Kasia omdat ze een nieuw gezicht is en een moderne look heeft. Ze combineert als geen ander echte vrouwelijke sensualiteit en met haar zeldzame knapheid. Ze symboliseert alles wat ik met mijn parfum wil bereiken."
Een bruin kleurtje door de zon geeft Nederlanders een gezonder, mooier
en zekerder gevoel. Dat blijkt uit een enquête in Nederland.
Vrolijk van de zon 85
procent van de Nederlanders zegt dat ze vrolijk worden van de zon,
meldt styletoday.nl. Daar zit het klimaat voor iets tussen volgens
pscychologe Roos Vonk. "De zon toont zich zo weinig in deze streken in
vergelijking met zuiderse landen, dat we die zeldzame keren optimaal
willen genieten van zonlicht."
Huidkanker Verder
blijkt dat vrouwen beter zijn in de preventie van huidkanker. Ze smeren
zich beter in met zonnemelk tijdens het zonnebaden. Volgens Vonk zit er
ook hier een psychologische reden achter: "Vrouwen denken meer vooruit
als het om hun uiterlijk gaat." (br.hln)
"Je bezorgt me grijze haren", wie kent de uitspraak niet. Soms horen we ze van onze ouders, soms van een collega en soms van een kennis of vriend. Nu konden onderzoekers aan de Kanazawa University in Japan echter aantonen dat deze 'volkswijsheid' ook echt een grond van wetenschappelijke waarheid bezit.
Wanneer we teveel stress krijgen worden de pigmentcellen in je haarfollikels aangetast. Hierdoor produceren ze minder melanine waardoor je haar zijn natuurlijke kleur verliest en grijs wordt.
Toch is het grijs worden van je haren geen slechte eigenschap volgens onderzoekers. Wanneer de melanine cellen geblokkeerd worden, heeft de persoon in kwestie minder kans om kanker te ontwikkelen. (br.she)
Ook Dolce & Gabbana wordt goedkoper door de crisis
Stefano Gabbana en Domenico Dolce hebben meegedeeld hun prijzen tussen de tien en twintig procent te laten dalen, zonder afbreuk te doen aan creativiteit en kwaliteit.
Twee voorbeelden om aantegeven dat Dolce & Gabbana goedkoper wordt: een jeans zal 450 dollar kosten inplaats van 695 dollar. Een jurk 1469 dollar inplaats van 2295 dollar.
Deze zomer breng
je kleur in je kleerkast met elektrisch blauw, haast elke designer
gebruikte dit in zijn collectie. Celebs als Kate Winslet en Freida
Pinto bewijzen op de rode loper dat felblauw stijlvol en trendy kan
zijn. Ontdek met welke tint jij goed staat.
Afslankend Deze
zomer draait het allemaal rond felle kleuren. Vooral elektrisch blauw
is trendy. Je vindt alle soorten kledingstukken in deze felle kleur:
jurken, rokjes, schoenen, topjes, handtassen en juwelen. Hoewel blauw
een slecht imago heeft door de associatie met school- en
politie-uniformen, val je meteen op met deze kleur, geeft het je een
stijlvolle, volwassen look en heeft het een afslankend effect.
Freida Pinta staat met haar bruine teint prachtig met deze blauwe tint.
Wie staat met wat? Het
is makkelijk om trendy te zijn met blauw. En deze zomer is het aanbod
zo uitgebreid dat er voor elke wat wils is. Wil je weg van het
uniformenblauw, kies dan voor een felle variant als turkoois of
elektrisch blauw. Als je de verkeerde kleur kiest, kan dat je
huidskleur absoluut niet flatteren, waardoor je zelfs ziekelijk bleek
lijkt. Maar de juiste blauwe tint doet je ogen beter uitkomen. Vrouwen
met blond haar en een bleke huid staan goed met een warmere tint dat
meer naar paars neigt, want door het optische effect lijk je bruiner.
Degenen met lichtbruin haar, staan goed met turkoois, dit flatteert hun
donkerdere teint. Donkerharige vrouwen met donkere ogen kunnen bijna
elke tint aan, met marineblauw staan ze het best.
De bleke teint van Kate Winslet komt goed uit met deze warme jurk.
Niet alleen rode kledij maar ook rode schoenen oefenen een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mannen uit. Dat beweert de journaliste Stephanie Pederson in het 'schoenenboekje'.
Dat rode kledij mannen hun verstand doet verliezen wisten we al langer, maar blijkbaar moeten vrouwen geen aansluitend rood jurkje aantrekken om mannen te verleiden. Ook rode stappers helpen een aardig handje! Schoenenproducent Christian Louboutin leek dat al veel langer te weten, zijn schoenen worden gekenmerkt door een felrode zool.
Graatmagere modellen worden tegenwoordig molliger en dikker gemaakt met
photoshop. Terwijl de modehuizen nog volop maatjes 32 en 34 ontwerpen,
wordt de publieke afkeer voor extreme slankheid groter.
Vogue-hoofdredactrice Alexandra Shulman stuurt een duidelijke boodschap
naar alle grote modehuizen: 'in tijden van crisis willen de lezers geen
graatmagere meisjes meer'.
Heupen en borsten Vogue
is al jaren een toonaangevend magazine op modegebied. Voor het eerst
stuurt de hoofdredactrice een boze brief naar grote modeontwerpers als
Karl Lagerfeld, Donatella Versace, Stella McCartney en John Galliano.
De kleding, toegestuurd om reportages mee te maken, is te klein voor de
modellen die het magazine liever wil gebruiken: vrouwen mét heupen en
borsten. Zelfs de oudere modellen als Naomi Campbell en Linda
Evangelista, die het tegenwoordig weer zeer goed doen, passen niet meer
in de piepkleine ontwerpen.
Gezonder De
modebladen hebben geen andere keuze dan graatmagere modellen te
gebruiken om zich in de kleine maatjes te hijsen. Achteraf worden deze
via photoshop bijgewerkt om hen nét niet te dun te laten lijken. Het
geheel moet immers gezonder en molliger voorgesteld worden. De publieke
afkeer van extreem magere modellen is groot, zeker in tijden van
economische crisis. Mensen willen beelden zien die hen meer
'geruststellen'.
Nadenken De moedige brief
aan de topontwerpers zet hopelijk aan tot nadenken. Volgens modekenners
telt de stem van Shulman zwaar mee in de modeindustrie. (br.hln)
Een leuk gemaquilleerd gezichtje is niet
enkel een kwestie van de juiste make-upproducten, ook het aanbrengen en
de combinatie zijn van levensbelang. Wij zetten enkele praktische,
tijdbesparende tips op een rijtje om stralend en fris voor de dag te
komen.
Uit een onderzoek bij 600 vrouwen blijkt dat niet de
kraaienpootjes of rimpeltjes de leeftijd van je huid bepalen, maar wel
de frisheid van je teint. Toch is het erg makkelijk om een stralende
teint te bekomen eenmaal je de juiste basis aanbrengt. Scrub daarom je
huid een tweetal keer per week goed om de dode huidcellen te
verwijderen en gebruik elke dag een serum en crème met fruitextracten
en vitamine C. Zij zullen je huid een ongekende boost geven.
Ook
met make-up kan je de juiste accenten leggen om je teint helemaal op te
frissen. Gebruik daarom twee tinten foundation. Eentje die je echte
huidskleur perfect benadert en eentje die net iets lichter is. Deze
laatste kan je gebruiken om je voorhoofd, neus, en het puntje van je
kin te doen oplichten.
Wil je je ogen extra groot doen lijken?
Kies dan voor een kleur oogschaduw die overeenkomt de kleur van je
iris. Hierdoor creëer je een maximaal contrast en krijg je grote
bambi-ogen. Wil je extra glamour? Zet dan een klein wit stipje in de
binnenooghoek, hierdoor wordt je blik groter en intenser. (br.she)
We
worden helemaal warm vanbinnen als we de nieuwste collectie van Chanel
zien en lijken het noorden te verliezen bij het aanzicht van de
nieuwste Louboutin-schoenen. Een paar honderd euro geven we graag uit
om dat ene designstuk in huis te halen. Maar waarom zijn we eigenlijk
zo geobsedeerd door designkledij en accessoires?
Wanneer we ons
hullen in merkkledij eigenen we onszelf een hogere status toe dan
mensen die identiek dezelfde kledij dragen maar zonder logo.
Buitenstaanders aanzien merkkledij als een teken van succes en zelfs
vertrouwen. Wanneer proefpersonen gevraagd wordt een geldbedrag te
verdelen tussen iemand met merkkledij en iemand met identiek dezelfde
kledij zonder logo, zal degene met de merken zienbaar meer geld
toegestopt krijgen. Dat blijkt uit een onderzoek van de psychologen
Marijn Meijers en Rob Nelissen van de Universiteit van Tilburg.
Volgens
de onderzoekers gedragen mensen zich als pauwen. Hoe meer luxe we
hebben, hoe meer we het willen etaleren. En net als bij pauwen is
degene met de mooiste veren de populairste. (br.she)