Meest exclusieve parfum ter wereld in België verkrijgbaar
Meest exclusieve parfum ter wereld in België verkrijgbaar
Het meest exclusieve parfum is zonder twijfel Collection Privée van
Guerlain. Zowel de samenstelling als de prijs benemen je de adem:
25.000 euro. Waar je dat iconische geurtje kan kopen? Gewoon in België.
Het West-Vlaamse stadje Wevelgem is niet meteen de eerste plaats
die we associëren met een exclusief parfum. Toch koos het modehuis
Guerlain deze plaats uit om een exclusieve Guerlainboutique te openen.
Zo zijn er maar 18 in de hele wereld.
Wat maakt de Collection Privée zo speciaal? Alle ingrediënten zijn
puur natuurlijk, en werden via een maandenlange procedure zorgvuldig
gemengd. In een koffer vind je naast een flacon van 500 milliliter 18
kleine flesjes van 60 ml. Kostprijs van het hebbeding? 25.000 euro
Droom
je al langer van een tattoo, maar dan eentje zonder naalden, kan een neptattoo
wonderen doen. Echte fasionista's lopen er volgend voorjaar beslist mee te
pronken, want zowel bij Rodarte, Chanel en Jean Paul Gaultier werden ze op de
catwalk gesignaleerd. De nieuwste 'tattoo panty's' bieden een perfecte oplossing
om straks gezwind met een tatoeage op je been rond te lopen.
Dieren De
Israëlische ontwerpers Gabby en Tal kleurden de panty's vol met sierlijke
tattoo's. Het resultaat zijn kousen, opgesmukt met mooie pauwenveren, octopussen
of vlinders. Wil je laten weten dat je twittert, draag je maar beter de 'follow
me' panty met een twitter-vogel op je kuit.
Info De tattoo socks zijn
voorlopig enkel online te bestellen via www.etsy.com. Kostprijs bedraagt
ongeveer 16 euro, internationale leveringskosten niet inbegrepen
H&M maakt regels voor verkoop Jimmy Choo-collectie
H&M maakt regels voor verkoop Jimmy Choo-collectie
De Zweedse winkelketen H&M verwacht een overrompeling in haar 200
winkels als de Jimmy Choo-collectie wordt uitgebracht op 14 november.
Daarom heeft de keten beslist regels op te stellen om chaos te
voorkomen.
In de rij De
regels zullen wereldwijd gelden en stipuleren onder meer dat de
shoppers een rij moeten vormen. De eerste 160 mensen ontvangen een
armband, die toegang geeft tot de winkel op het tijdstip vermeld op de
armband.
Stress, drukte en frustratie Tot
nu toe zorgden de meeste ontwerpers die een collectie ontwierpen voor
H&M voor de nodige drukte, stress en gefrustreerde vrouwen. Dat wil
H&M nu proberen vermijden.
Celebs love H&M Ondertussen
hebben ook verschillende celebrities al hun liefde voor de Jimmy
Choo-collectie voor H&M verklaard. Bij de exclusieve launch-party,
droegen zowel Hayden Panettiere, Paris en Nicky Hilton, Rashida Jones
en Olivia Wilde de stukken van de schoenenontwerper. De
H&M-collectie zal zowel uit schoenen als kleren en accessoires
bestaan.
Dat celebs dol zijn op Jimmy Choo is geen nieuws. Maar dat ze ook komen
opdagen als de schoenengoeroe voor de Zweedse keten H&M ontwerpt,
is al heel wat opvallender. En het waren niet de minste die zijn komen
opdagen: Paris Hilton, Hayden Panettiere, Kate Walsh, Olivia Wilde en
Sheryl Crow waren van de partij.
Broekpak voor Paris "Ik
was al fan van H&M, maar het feit dat ze ook samenwerken met Jimmy
Choo is fantastisch, de handtassen, de schoenen, alles. De kledij is zo
schattig. Er zijn zo veel geweldige stuks en ik kan niet wachten om de
hele collectie te kopen," aldus Paris Hilton, gekleed in de
langverwachte 'Jimmy Choo for H&M'-collectie.
Lederen broek voor Hayden "Ik
koop graag en veel bij H&M. Recent was ik in Italië en in de plaats
van naar andere winkels te gaan, ging ik naar H&M," aldus Hayden
Panettiere. "Ik ben gek op deze broek," zei ze over de zwarte Jimmy
Choo for H&M lederen broek die ze op het event droeg.
Schoenen, een droom "Schoenen
zijn de passie van iedere fashionista en wie droomt er niet van een
paar schoenen van Jimmy Choo? De bijpassende kleding is strak en
elegant en perfect te combineren met de schoenen, die rijkelijk zijn
voorzien van details als studs, gespen, prints, oogjes of perforaties",
aldus Margareta van den Bosch, Creative Advisor, H&M.
Avant-prmière De
sterren werden uittgenodigd in een villa boven de Sunset Strip in de
Hollywood Hills. Ze werden getrakteerd op een concert van zangeres
M.I.A. en kregen de collectie in avant-première te zien.
De collectie omvat zowel schoenen als accessoires, zoals tassen, en dameskledij, en ligt op 14 november in de winkels.
Madonna is niet langer het gezicht van modehuis Louis Vuitton, het
25-jarige model Lara Stone neemt haar plaats in. Haar handelsmerk is
het spleetje tussen de tanden.
Lara Stone
Verrassende keuze Lara
Stone begint voor het merk met een campagne voor de lentecollectie van
2010. De shoot wordt in New York gedaan door de bekende modefotograaf
Steven Meisel, een goede vriend van Madonna. Hij naam haar foto's voor
Vuitton en haar boek 'Sex' in 1992. Lara Stone is een verrassende
keuze, want normaal legt het modehuis deze rol weg voor belangrijke
celebs als Jennifer Lopez of Scarlett Johansson of meer gekende
modellen als Naomi Campbell, Eva Herzigova en Claudia Schiffer. Het
betekent wel een grote carrièresprong voor Stone, zij poseerde eerder
al voor Givenchy en CK jeans. Het model raakte bekend door haar val in
2006 op de catwalk bij Karl Lagerfeld.
Het lijkt erop dat Victoria Beckham
er een nieuwe fan bijheeft. Designer Roberto Cavalli beweert dat
Beckham wel degelijk over modetalent beschikt.
Zenuwen Dat
La Beckham over het modevirus beschikt, is intussen duidelijk. Al is
een eigen label ontwerpen, volgens de dame, een uiterst zenuwslopende
gebeurtenis. Ze beweert nog nooit zoveel zenuwen te hebben gevoeld als
bij de lancering van haar eigen modemerk dVb. "Het angstzweet brak me
uit. Mensen hadden bepaalde verwachtingen en dachten dat ik enkel sexy,
uitdagende kleding zou ontwerpen. Ik heb hen de andere kant van mezelf
getoond en wist niet wat te verwachten".
Grote liefde De
35-jarige stelt dat het ontwerpen al van jongsaf in haar bloed zit.
Doordat ze bij de Spice Girls belandde, duurde het een hele poos eer ze
achter kwam dat de mode-industrie haar grote liefde is. Positief Haar
designs worden over het algemeen overal positief bekeken. Zo vindt ook
ontwerper Roberto Cavalli: "Het is moeilijk om fashion te maken, je kan
het niet alleen leren, het moet in je DNA zitten. En Beckham heeft het".
De dagen worden korter en gevoelig kouder. Dringend tijd dus om je huid een extra bescherming te geven.
Na
een dagje shoppen in de koude is er niets gezelliger dan een heet bad.
Spijtig genoeg wordt dit door veel dermatologen net afgeraden. Water
onttrekt namelijk de vochtvasthoudende stoffen en natuurlijke vetten
aan de huid. Wil je je warme bad toch niet opgeven? Ga dan enkele
minuten in warm water zitten zonder er badschuim of -zout aan toe te
voegen. Na een tweetal minuten voeg je een rijke badolie toe. Hierdoor
geef je je huid de kans het water op te nemen, en geef je het een
beschermend olielaagje alvorens het badwater de vochtvasthoudende
stoffen uit je huid kan onttrekken. Reiniging
Een goede
reiniging is essentieel voor een gezonde huid. Toch vraagt die
reiniging in de winter extra veel aandacht. Zo grijp je best niet terug
naar een waterige reinigingsmelk of een uitdrogende gel. Deze zorgen
ervoor dat je huid al snel als schuurpapier gaat aanvoelen. Kies
daarentegen voor een vettige reinigingslotion. Is je huid ook in de
winter nog extreem vet? Dan kan je je heil zoeken bij een lichte
reinigingsmelk voor normale huidtypes.
Scrubben is ook in de
winter erg belangrijk. Het vernieuwt de huidcellen en stimuleert je
huid om zichzelf te herstellen. Beperk je scrubmomenten echter tot een
wekelijkse gebeurtenis, anders heeft je huid in de winter niet genoeg
tijd om te bekomen. Hydrateren
Hydratatie is het sleutelwoord
tijdens de koude wintermaanden. Een droge huid komt vooral voor op
armen en benen omdat daar minder schildklieren zitten. Gebruik echter
enkel vaseline op je ellebogen, knieën en voeten. Ergens anders kan dit
goedje al snel voor verstoppingen zorgen. Kies voor een natuurlijke
olie, deze geeft een extra kick aan de hydrolipidenfilm in je huid,
waardoor deze beter beschermt blijft. (br.she)
De 'Cotton collectie' van Marlies
Dekkers bestaat uit eenvoudige slipjes en hemdjes met de typische
Marlies twist, zowel voor mannen als vrouwen. In november kun je deze
lijn voor een prikje kopen.
Drie voor twee Liefhebbers
van eenvoudig ondergoed kunnen goede zaakjes doen bij Marlies Dekkers.
Als je in november twee items van de 'Cotton collectie' koopt, krijg je
er eentje gratis. Eveneens goed nieuws voor de mannen, want voor hen is
er ook een lijn.
Pasadvies Nog goed nieuws
voor Belgische vrouwen, op 14 november geeft de lingerieontwerpster in
twee winkels haar klanten die borstkanker overwonnen persoonlijk
pasadvies. Zo wil ze hen helpen met de zoektocht naar een perfect
passende beha na deze ingrijpende ziekte.
Cindy Crawford oogt te gezond om nog topmodel te zijn
Cindy Crawford oogt te gezond om nog topmodel te zijn
Moest ze opnieuw beginnen, gelooft Cindy Crawford nooit dat ze het nu
nog zou maken als supermodel. "Ik zie er te gezond uit", stelt de
43-jarige in het Duitse magazine Bunte.
Nieuwe trend De
beauty beseft dat haar vrouwelijke rondingen in 2009 niet meer gegeerd
zijn in de modewereld. "In 2009 was ik geen topmodel kunnen worden. Ik
zie er te gezond uit en de trend is anders. Een lichaam met borsten,
normale billen en gespierde armen, doet het niet meer".
Geen zorgen De
huidige modellen hebben een maatje zero. Crawford, met een Amerikaanse
maat 6 heb, zou niets meer kunnen aanvangen op de modescène. En toch
ligt ze, met het ouder worden, steeds minder wakker van haar looks.
"Natuurlijk wil ik er zo lang mogelijk goed uitzien, maar toch hou ik
ervan om als veertiger rond te lopen. Ik heb mezelf gevonden en ik weet
nu wat ik kan. Ik apprecieer mijn lichaam voor zoveel meer dan toen ik
23 was. Mijn lichaam heeft twee kinderen op de wereld gezet. Ik weet
wel dat ik er niet meer hetzelfde uitzie als toen, maar ik wil geen
druk meer voelen. Daarom ben ik blij dat ik niet meer moet concurreren
met de huidige modellen".
Het vervelendste aan parfum is dat het vervliegt. Op het einde van de
dag blijft nog maar een vleugje over, en het flesje meesleuren om 'bij'
te spuiten is niet echt ideaal. Marc Jacobs bedacht daar een oplossing
voor: de geurring.
De
ring met ingebouwd parfum werd gemodelleerd in de vorm van een bloem,
en wordt voorlopig enkel verkocht bij het parfum Lola. Het bloemige
parfum 'vat de vrije geest van een modern en sexy meisje. Ze is speels,
cool en flirterig', klinkt het.
De ring (maat 7) is 2,5 centimeter hoog. De bloem is bijna 4 centimeter diameter. Niet echt iets om naast te kijken... Hebben?
Victoria Beckham ontwerpt ook schoenen en handtassen
Victoria Beckham ontwerpt ook schoenen en handtassen
Na haar jeans, zonnebrillen en jurkencollectie, wil Victoria Beckham
ook de wereld van de accessoires veroveren. In de eerste plaats worden
daar schoenen en handtassen mee bedoeld, twee kledingsstukken waar La
Beckham zelf dol op is.
De
reden dat ze eigen schoenen en handtassen zal ontwerpen, is omdat ze
het beu is 'reclamebord' te zijn voor andere merken en ontwerpers, die
profiteren van de gratis reclame en hogere verkoop telkens als ze een
van hun stukken onder de aandacht brengt.
De voormalige Spice
Girl bedacht dat ze evengoed haar eigen ontwerpen onder de aandacht kon
brengen. Vooral toen celebs háár jurken begonnen te dragen. Als ze even
gretig de schoenen en handtassen zullen dragen, zal haar kledinglijn
snel véél meer geld waard zijn.
Victoria's ontwerpen werden al
gespot bij Jennifer Lopez, Dannii Minogue, Blake Lively, Elle McPherson
en 'Blair Waldorf', een personage uit de Amerikaanse serie Gossip Girl.
Liefhebbende
man David Beckham heeft zijn vrouw beloofd een designworkshop te bouwen
in 'Beckingham Palace', hun villa in Hertfordshire, bij hun terugkeer
naar Groot-Brittannië.
Modehuis Versace heeft verregaande maatregelen aangekondigd om de economische crisis het hoofd te bieden. Zo zal het modemerk volgend jaar wereldwijd 350 werknemers ontslaan.
350 werknemers, dat is de tol die Versace wil betalen om de economische crisis op te lossen. Uitgerekend komt dat neer op een kwart van het huidige personeel. Toch is het volgens Versace nodig om de huidige koers bij te stellen. Zo zouden ook de collecties simpeler worden en de winkels minder luxueus. (br .she)
Waar schoenenkeizer Jimmy Choo de kans greep om ook het grote publiek
kans te geven een 'Choo' te bezitten met zijn H&M-collectie, kiest
schoenengod Christian Louboutin voor het exclusieve wereldje van
vrouwen met een grote portemonnee. De ontwerper heeft namelijk gezworen
nooit een collectie voor H&M te ontwerpen. Louboutin-fans kunnen
dus maar beter blijven sparen (of zichzelf uithongeren) willen ze ooit
een Louboutin bezitten.
"Te veel werk" "Ze
hebben me gevraagd, maar ik heb hun verzoek vriendelijk geweigerd,"
vertelt Louboutin tijdens een signeersessie van zijn beroemde rode
pumps in Bergdorf Goodman, een luxe warenhuis in New York aan de 5th
Avenue.
"Niet dat ik het geen interessant idee vind, maar het
is eigenlijk heel veel werk om zoiets te doen en dat wordt voor mij een
beetje moeilijk." Waar een wil is, is een weg, zo is ons geleerd.
Vrouwen kunnen voortaan zelf hun ideale schoenen ontwerpen. Via de website iCreate-Shoes kiezen ze de kleur, de vorm, de hak en het materiaal.
Sportschoenen Wie zijn sportschoenen persoonlijk wil stylen, kan daarvoor al online terecht bij een aantal sportmerken. In Groot-Brittannië werd het concept al enige tijd geleden door ene Raquel Dobson op de markt gebracht met groot succes. Bedoeling is om je eigen identiteit en uitstraling aan je voeten weer te geven.
Internationaal De internationale site waarop alle schoenen kunnen ontworpen worden, gaat binnenkort online. Creatieve zielen kunnen er aan de slag met een eigen idee over de perfecte schoen. Prijzen zijn nog niet gekend. Meer info: www.icreate-shoes.com
Een hartvormige
champagne diamant van 16 karaat is hét pronkstuk in een nieuwe beha,
gemaakt voor het lingeriemerk Victoria's Secret. In de beha werden
daarnaast nog eens 2.300 witte, champagne en cognackleurige diamanten
verwerkt, met een totaal gewicht van 150 karaat.
De
diamanten vormen de rand van de zwarte push-upbeha, en een ruitvormig
patroon. Logischerwijze is deze beha niet voor de portemonnee van de
modale vrouw weggelegd: de waarde wordt op meer dan drie miljoen dollar
(ruim 2 miljoen euro)
Gedaan met de sexy jeans- en andere strakke broeken op het eiland
Sumatra. Moslimvrouwen mogen in het district West-Atjeh deze outfits
niet meer aan, zo meldt een lokale functionaris. Doet zij dat wel,
wordt haar broek meteen aan stukken gescheurd.
Korte broek De
kledingregels worden danig aangepast en dan niet enkel voor de vrouwen.
Ook moslimmannen mogen voortaan niet meer in korte broek rondwandelen.
Niet-moslims mogen dat wel en zullen worden ontzien.
Strenge leer De
provincie West-Atjeh kent van oudsher een stricte en strenge
geloofsleer. De provincie kreeg in 2005 een grote vorm van autonomie na
een jarenlange strijd tussen de centrale overheid en rebellen.
Sienna Miller viel gisteren op in New York met haar korte, gescheurde
jurk van Balmain. Nee, de celeb werd niet verslonden door een bende
wilde beesten, deze outfit hoort zo te zijn. Deze winter is namelijk de
chique zwerver trendy.
Gescheurd Dakloze
zwervers lijken de nieuwste inspiratiebron te zijn voor celebs:
gescheurde jurken en jeans zijn tegenwoordig trendy. Want de Britse
Cheryl Cole wordt regelmatig gespot in haar jeans met gaten. Je moet
voor deze hype wel wat over hebben, de jurk van Sienna Miller ontworpen
door Balmain kost meer dan 15.000 euro.
Zwervers zijn trendy De
modeblogger The Sartiorialist die op straat trends spot, plaatste
vorige week een dakloze man op zijn site als stijlvoorbeeld. Ook
beweert modeontwerpster Erin Wason dat ze haar inspiratie haalt bij de
zwervers van Venice Beach, omdat ze creatief zijn met een heel beperkt
budget.
Vorig winterseizoen puilde onze kleerkast nog uit van de paarse kledij en accessoires. Dit najaar zijn het echter vooral onze lippen en nagels die voorzien worden van dit prachtige kleurtje.
Het ziet er misschien beangstigend uit, maar echte fashionista's schrikken er niet voor terug: paars op je lippen en nagels. Lipsticks in donkere pruimkleuren doen het bijzonder goed en ook nagellak in diverse lila en donkerpaarse kleurtjes zijn hotter dan ooit. Het beautymerk Revlon wijdde alvast een hele collectie aan de kleur. Een goede zet, zo bleek achteraf want de collectie was reeds na 1 dag volledig uitverkocht.
Vergeet die blonde of rode lokken, bruin
haar is hotter dan ooit. Modehuizen Armani en Givenchy kozen er zelfs
voor enkel bruinharige modellen de catwalk op te sturen. Dat zette
haarspecialisten aan tot het creëren van een nieuw soort kleur: het
aardse bruin.
Vergeet die cacaobruine kleur met karamel
highlights. De trendy kappers praten nu in aardse termen. Zo kan je
kiezen voor een mos- of turfaccent. Geen rode onderkleuren meer maar
diepbruin dat gebaseerd is op groen en grijstinten. Volgens
haarstylisten zorgt deze ingenieuze nieuwe kleuring ervoor dat je niet
langer een rode schijn krijgt na enkele wasbeurten, maar dat je bruine
kleuring gelijktijdig verkleurt.
De nieuwe kleuring is bovendien
flatterender voor lichte huidtypes, die voorheen al snel koortserig
leken door de rode ondertoon. Het enige wat je nog nodig hebt is een
wenkbrauwpotlood, wat blush en een nude lipstick. Je zal zien dat je
look er luxueuzer dan ooit uitziet.
Wil je het zelf proberen?
Vraag dan aan je kapper om een natuurlijk bruin te kiezen en leg de
nadruk op een koel bruin, geen warm rood-bruin.
Vorige maand werdt er al een opmerkelijke fotoreeks van Crazy Horse
uitgebracht , waarbij het naakt in het Parijse revuetheater
uitdrukkelijk in het teken van de crisis stond. Nu pakken de
wereldberoemde naaktdanseressen uit met een nieuwe stunt om de crisis
te bestrijden. Ze brengen hun show in de etalage van 'Printemps' in
Parijs. De soms schaars aangeklede etalagepoppen zijn dus vervangen
door levensechte naaktdanseressen. Daar kwam uiteraard heel wat volk op
af.
Naast de leuke kiekjes is het ook de bedoeling om op deze manier meer
klanten naar de winkel te lokken en hen meer geld te laten uitgeven in
de winkel van 'Printemps' op de boulevard Haussmann. Zo moet de
economie weer aangezwengeld worden. De modellen showen een paar
niemendalletjes,want de meest prestigieuze lingeriemerken werken mee
aan de originele actie.. Tegelijk maakt Crazy Horse reclame voor de
nieuwe show 'Désirs'. De voorbijgangers kijken niet echt meer op van
deze stunt. "Dit is Parijs, Crazy Horse behoort al heel lang tot deze
stad en maakt hier bijna deel uit van het straatbeeld."