Emma Watson straalt in trendy jurkje van Christopher Kane
Emma Watson straalt in trendy jurkje van Christopher
Kane
De 19-jarige actrice Emma Watson maakte op een feestje in New York
een echt modestatement door te kiezen voor een sexy leren kleedje met
bloemenprint van de Schotse designer Christopher Kane. De jurk werd
onlangs nog door een model geshowd op de catwalk en maakt deel uit van
de herfst/wintercollectie 2010/2011.
De conceptuele creaties van de schotse ontwerper worden zelfs door Anna
Wintour van de Amerikaanse Vogue de hemel in geprezen en dat kan
natuurlijk tellen in het modewereldje.
Jong talent Emma
Watson schrikt er duidelijk niet voor terug om voor kledingstukken van
aanstormend talent te kiezen. Haar voorkeur gaat uit naar trendy en
eveneens hoogwaardige kledij. De ster uit Harry Potter verscheen eerder
al in outfits van de jonge Britse designer William Tempest en het
Amerikaanse label Rodarte.
Ook de modewereld draagt zijn steentje bij met de organisatie 'Fashion
Targets Breast Cancer' in de strijd tegen borstkanker. Voor deze
campagne gingen de drie schoonheden Kylie Minogue, Claudia Schiffer en
Siena Miller naakt, een zijden laken met het herkenbare logo van de
campagne bedekte hun lichaam. Modefotograaf Mario Testino stond in voor
de prachtige beelden van de vrouwen.
Borstkanker
overwonnen Model en actrice Siena Miller: "In mijn familie
zijn er enkele gevallen van borstkanker. Daarom ben ik trots het gezicht
van deze campagne te zijn. Niemand is beter dan Mario in wat hij doet,
het goede doel maakt het nog veel beter." Het is geen wonder dat
zangeres Kylie Minogue besloot naakt te poseren voor de campagne, zij
overwon vier jaar geleden deze slopende ziekte. Ook de zwangere Claudia
Schiffer deed mee, ze kon haar bolle buikje goed verstoppen onder het
laken.
Sinds de lancering van het initiatief in 1996, bracht
het initiatief al meer dan 11 miljoen euro op, dat bedrag ging naar
onderzoek tegen de ziekte. Britse modeketens als Whistles, Marks &
Spencers, Topshop, River Island en Warehouse werken samen met de
organisatie. Ze verkopen voor de gelegenheid zwart-witte producten,
waarvan 30 procent van de prijs naar het goede doel gaat. De foto's van
de drie schoonheden kun je hier bekijken.
Het lijkt er sterk op dat Victoria Beckham haar mosterd elders haalde
voor haar jurkenontwerpen. Volgens de Britse ontwerper Osman Yousefzada
zou haar lange 'column dress' geïnspireerd zijn op een jurk uit zijn
vorige collectie.
Het moet
gezegd, wie de 2 jurken naast elkaar ziet, merkt weinig of geen
verschil. De donkerblauwe jurk is van Victoria, de lichte variant van
Osman. Alleen werd die van Osman vorig jaar genaaid voor de
herfst/wintercollectie van 2009/2010. Die van Victoria een jaartje
later.
Oman denkt er nog
niet aan om juridische stappen te ondernemen. Voorlopig vindt hij het
een groot compliment: "Ik hou ervan om krachtige vrouwen te kleden. Het
is geweldig om te denken dat mijn jurk haar inspireerde".
Wie heeft als tiener niet stiekem een stuk van zijn haar geknipt met de keukenschaar. Dankzij de economische crisis werd deze 'geheime' daad echter een ware hit bij jongvolwassenen. Steeds meer vrouwen gaan zelf aan de slag met allerhande grootwarenhuisspulletjes en proberen zo hun perfecte coupe te creëren of behouden.
Steeds meer gezinnen kiezen er bewust voor een of meerdere kappersbeurten over te slaan. Ze hopen daarmee wat centjes uit te sparen. Toch waarschuwen professionals uit het vak hen. Je lokken zelf knippen is niet zo simpel als je denkt. Bovendien kost het meer om daarna de kapper je fiasco te laten opknappen dan je oorspronkelijk aan een kappersbeurt zou hebben uitgegeven.
Toch laten veel Amerikanen zich niet afschrikken door de nadelen van het vele knipwerk. Enkelingen richten zelfs een Facebookpagina op genaamd "I cut my own hair". Ook op Youtube vindt je allerlei filmpjes die je uitleggen hoe je best begint aan een eigen knipbeurt.
De zangeres, die bekend staat om haar excentrieke kledingstijl, kiest
zelf vaak voor extreme brillen. Ze zou voor haar eigen collectie
monturen nu gaan samenwerken met ontwerpster Linda Farrow, een designer
die al zonnebrillen creëerde voor Alexander Wang en The Row, het merk
van de zusjes Olsen.
Eerder liet Gaga
al vallen dat ze graag een eigen kledinglijn zou lanceren. "Ik kan niet
wachten om zelf outfits te creëren, ik hoop dat ik er dit jaar aan kan
beginnen." De 23-jarige zangeres gaf onlangs toe dat ze zich zo extreem
kleedt omdat ze op school gepest werd. Met haar bizarre outfits wil ze
de 'freaks' onder haar fans verzekeren dat ze niet alleen zijn. Ik
hoorde er niet bij op school, ik voelde me een freak, ik weet dus
perfect hoe ze zich voelen."
Je kan best geen blote tenen tonen wanneer je op sollicitatiegesprek in Nederland gaat. Uit een onderzoek lijkt namelijk dat drie vierde van de ondervraagde Nederlanders liever geen blote voeten of tenen van zijn collega's ziet.
Nederlanders zijn geen liefhebbers van blote voeten en tenen. Ze vinden de voeten onhygiënisch en vies. Vooral op het werk zijn blote voeten of tenen niet netjes. Het grootste probleem is volgens Nederlanders de beperkte hygiëne. Zo verzorgen Nederlanders hun voeten alleen wanneer ze open schoenen aandoen, op strandbezoek gaan of gaan zwemmen. (br.she)
Ontdek de modegeheimen van diva Greta Garbo in Milaan
Ontdek de modegeheimen van diva Greta Garbo in Milaan
Een intrigerende tentoonstelling in Milaan ontrafelt de modegeheimen
van één van de meeste mysterieuze sterren die Hollywood ooit heeft
voortgebracht, Greta Garbo. Dankzij een unieke samenwerking tussen het
fashion label Ferragamo (in het verleden haar schoenenontwerper) en
Craig Reisfeld (de zoon van Garbo's enige nichtje) is deze expo tot
stand kunnen komen.
Greta Garbo wordt vaak herinnerd als iemand die schitterde op het witte
doek maar zeer mysterieus en zwijgzaam bleef in het echte leven. Ze
weigerde pertinent interviews en het zetten van handtekeningen. Ze
verliet Hollywood in de jaren veertig en verhuisde naar de andere kant
van de Verenigde Staten, New York. De reden van de verhuis typeerde de
actrice helemaal: "ik wil alleen zijn". Toch werd ze ook daar niet met
rust gelaten door de paparazzi. De Hollywoodster stierf in 1990.
Stijlicoon Greta Garbo
De tentoonstelling bevat foto's,
filmfragmenten- en kostuums van de diva. De meest intrigerende zaal van
de expo is degene waar ons een blik in de uitgebreide kleerkast van
Garbo gegund wordt. De collectie stijlvolle jurken, jassen, hoeden,
sjaals en handschoenen is indrukwekkend. Ook haar koffers van Louis
Vuitton worden uitgestald, net zoals de ontwerpen van Pucci en Givenchy.
Wat we vooral leren uit deze interessante tentoonstelling is dat de
hollywoodster zich vooral mooi kleedde voor zichzelf en niet voor
anderen.
De expo loopt nog tot mei
in de Triennale van Milaan. Daarna verhuist de Garbo-tentoonstelling
naar het Ferragamo museum (Palazzo Spini Feroni) in Firenze, waar de
collectie nog tot september zal te zien zijn. Trouwens vier paar
schoenen volledig in de stijl van Garbo maken deel uit van de
herst/wintercollectie 2010/2011 van Ferragamo.
Dat zelfs heuse modellen te kampen hebben met cellulitis, bewijst deze
fotoshoot. De onfortuinlijke foto werd genomen tijdens de voorstelling
van de lente- en zomercollectie van het bekende lingeriemerk Triumph, in
het Chinese Wanning City. Terwijl het model met ietwat minder slanke
billen centraal op de foto poseert naast haar collega's, zorgt een
ongelukkige lichtinval voor de nodige schaduw op haar dij en belicht het
een van de meest gevreesde beautyproblemen van elke vrouw.
Gewaagde jumpsuit Lady Gaga getekend door Viktor & Rolf
Gewaagde jumpsuit Lady Gaga getekend door Viktor &
Rolf
Lady Gaga deed op een beroep op het Nederlandse duo Viktor & Rolf
om een kledingstuk te ontwerpen voor haar controversiële videoclip van
de single 'Telephone', die al heel wat stof deed opwaaien.
De zangeres die bekend staat om haar extravagante kledingstijl, vroeg
aan de Nederlandse ontwerpers om een 'gevangenis-outfit' te maken.
Viktor & Rolf kwamen met een jumpsuit met luipaardmotief en grote
metalen schakelkettingen op de proppen. "Zo zien we Lady Gaga voor ons
als ze in de cel zou worden gezet, verduidelijkte het ontwerpersduo. "Ze
inspireert ons en deze outfit zat ook in onze herfst/wintercollectie
die we 'Glamour Fabriek' hebben gedoopt".
Hiermee volgen Viktor
& Rolf de mode-iconen Gorgio Armani en de onlangs overleden
Alexander McQueen op, die in eerdere clips van Lady Gaga de Amerikaanse
zangeres mochten kleden.
Zijn modellen met vetrolletjes, volle borsten en echte konten de toekomst?
Wordt het binnenkort 'normaal' om vrouwen met een vetrolletje in magazines te zien?
Wordt 2010 het jaar waarin ook de modefotografen en moderedactrices
'vollere' figuren voluit omarmen? Zullen realistische vrouwen kledij
mogen showen in even artistieke fotoshoots als nu de hypermagere
modellen nu mogen doen?
Een trend De
redactrices, lay-outers en photoshoppers bij magazines als Elle en
Vogue zullen alvast niet graag toegeven maar er bestaat wel degelijk
een trend om vrouwen met een buik, kont, lovehandle hier en vetrol daar
te tonen in 'echte' modeshoots.
V-magazine: The size issue Verzorgingsmerk
Dove begon met de 'real women'-campagne, de voluptueuze zangeres Beth
Ditto ('The Gossip') bracht een modelijn uit en showde de kleren zelf
en ging zelfs naakt en nu publiceert het Amerikaanse modeblad
V-magazine de eerste echte modeshoot met volle modellen. Ze wijdde
zelfs een volledig nummer aan vrouwen in verschillende maten en vormen.
'The size issue'.
Ongegeneerd De Noorse
modefotograaf Solve Sundsbo schoot de reportage, met vijf mooie, volle
vrouwen in de hoofdrol. Zwempakken, lingerie, jeans of compleet naakt:
de vijf tonen ongegeneerd hun billen, buiken, vetrolletjes, lovehandles
en borsten.
"Lichaamskenmerken die alle realistische vrouwen
in mindere of meerdere mate hebben, maar in gewone modetijdschriften
genadeloos worden weggewerkt", zo merkt The Daily Mail op.
"Mooi én sexy" Sundsbo
had er alvast niet op tegen om geen bonenstaken voor de lens te
krijgen. "Ik vind het tof de kans te krijgen om te tonen dat je mooi én
sexy kan zijn als je toch niet binnen de norm valt", zei hij.
Gucci Tara
Lynn, Candace Huffine, Crystal Renn, Kasia P, Michelle Olsen, Marquita
Pring gingen de uitdaging aan, en showen lingerie van Agent Provocateur
en badpakken van Gucci. Bekende modemerken die lijken gemaakt voor
'Misses Mager'.
Vergelijking Naast de
modeshoots met deze vijf modellen, is er ook de veel besproken
fotoreportage van vol model Crystal Renn en de slanke Jacquelyn
Jablonski. De twee dragen exact dezelfde outfit en zijn exact hetzelfde
opgemaakt, want toont dat mode op rondere vrouwen echt niét lelijker
is.
Schoonheidsideaal Toch moeten we
realistisch blijven: het slanke (of zelfs) magere schoonheidsideaal
ligt niet meteen aan diggelen. Mode-ontwerpers blijven koppig kleren
maken voor mensen zonder borsten, buik, billen of kont, met benen die
langer zijn dan normaal. Merken of events die toch in zee willen gaan
met rondere modellen, kijken aan tegen pretentieuze ontslagen van
ontwerpers 'die zo niet willen werken'.
Mark Fast stapte nog
op na een beslissing om zijn ontwerpen te tonen via rondere modellen.
Het resultaat? De jurken zijn nog nooit zo snel uitverkocht.
Bovendien
is de mode-, film- en muziekindustrie nog altijd bezaaid met extreem
slanke celebs, die normale mensen altijd het gevoel gaan geven dat ze
veel te dik zijn.
Maar we moeten toegeven dat reportages met
vollere vrouwen veelvuldiger worden, wat misschien een eerste stap is
in het aanvaarden van verschillende lichamen. (br.hln)
Altijd al willen schitteren op de catwalk? Dan biedt Scapa Sports je nu een unieke kans. Zij zijn namelijk op zoek naar een nieuw uithangbord voor hun sportieve kledinglijn.
Tijdens de Scapa Sports Beach Polo op maandag 24 mei gaat Scapa Sports op zoek naar nieuwe modellen op het strand voor het casino van Knokke-Heist. Meisjes en jongens tussen 14 en 22 jaar kunnen zich die dag vanaf 12 uur aanmelden. Een professionele jury met onder andere modeontwerper Walter Van Beirendonck en Marc Dochez van het modellenbureau Dominique Models zullen de kandidaten op hun talenten testen.
Iedere kandidaat wordt bovendien door een professionele fotograaf op de gevoelige plaat vastgelegd. Uiteindelijk worden één meisje en één jongen geselecteerd om diezelfde middag nog mee te lopen in de Scapa Sports Fashion Show. (br.she)
Al lijkt het erop dat de mode-industrie de wulpse vormen van een vrouw
herontdekte, nieuw onderzoek bewijst dat ruimere kleding niet beter doet
verkopen. Zowel bij zwaarlijvige als gewone dames wordt het
zelfvertrouwen er niet beter op na het zien van een 'plus size' model.
Zelfbeeld Volgens
Brits onderzoeker Naomi Mandel raken zwaarlijvige consumenten niet
enthousiast bij het zien van een zwaarlijvig model. Meer nog, hun
eigenwaarde daalt nog meer. Opmerkelijk is dat hetzelfde effect bereikt
wordt bij dames met gemiddeld tot mager gewicht. Hun enthousiasme voor
de beelden wordt wel aangescherpt bij het zien van een eerder mager
model.
Dun of dik De resultaten liggen in het
verlengde van een eerder gepubliceerde studie. Daaruit blijkt dat het
zelfvertrouwen van de volslanke consument daalt bij het zien van zowel
een dun of dik model. Het zelfbeeld van slanke dames zou, volgens die
studie, niet aangetast worden. Dat lijkt niet helemaal waar,
zwaarlijvige modellen zouden geen enkele vrouw aanzetten tot meer
aankoopgedrag. (br.hln)
Karl Lagerfeld doet het enkel met dure escortjongens
Karl Lagerfeld doet het enkel met dure escortjongens
Karl Lagerfeld mag graag op tijd en stond een dure escortjongen
bestellen om de lakens mee te delen. Dat zegt de 77-jarige
mode-ontwerper in het magazine Vice.
Naar eigen zeggen wil de witblonde ontwerper geen seks met mensen van
wie hij houdt. "Affectie kan eeuwig duren, maar seks niet", is zijn
uitleg.
Tuk op porno Naast escortjongens,
zegt Karl ook enorm van porno te genieten. "Ik hou van porno en
pornoacteurs. Frustratie is de oorzaak van misdaad. Er zou veel meer
misdaad zijn zonder hoeren en pornofilms."
Voor gewone
mensen Karl denkt niet dat hij erg vreemd is in deze
opvattingen."Ik vind het een gezonde houding. Voor rijke mensen is deze
levensstijl ook mogelijk. Gewone mensen hebben porno nodig."(br.hln)
Van alle Europeanen kleden Britten zich het slechtst
Van alle Europeanen kleden Britten zich het slechtst
Als het op fashiongevoel aankomt, kleden de Britse dames zich het
slechtst. Althans, dat vindt het merendeel van de Europeanen. Het lijkt
erop dat modegoeroe's Trinny and Susannah in eigen land nog heel wat
werk te verrichten hebben. Soldenjacht Al
komen beide stylisten binnenkort ons landje kleden, het grote Engeland
blijft een te-veroveren-gebied. Volgens een Europese rondvraag op
Microsoft Ciao, worden de dames over het kanaal niet meteen als
'stylish' bekeken. Hun gebrek aan stijl wordt toegeschreven aan hun
drang naar solden- en koopjesjachten.
Duitse vrouwen Duitse
dames staan op de tweede plaats. 15 procent vindt Spaanse dames het
minst stijlvol, 6 procent kiest voor de Fransen. Een kleine 3 procent
noemt de Italianen het minst modieus. Over de Belgische dames wordt met
geen woord gerept.
Hard werken Volgens een
woordvoerder van de site hebben Britten niet voldoende tijd om zich met
mode en stijl bezig te houden. "We zijn de hardwerkende natie van
Europe, we hebben langere werkweken en spenderen meer tijd op de
werkplek dan elders. Daarom rest geen tijd om te shoppen, we grijpen
naar het eerste het beste uit de kleerkast".
Niets zo vervelend en pijnlijk als je haartjes epileren. Vooral als het niet meteen lukt. Wij zetten enkele tips op een rijtje om (huid)irritatie voorgoed de deur te wijzen.
Wanneer je kiest voor een elektrisch epileerapparaat of epileerstrips is het belangrijk om steeds naar je haargroei te kijken. Zorg ervoor dat je haartjes niet al te kort zijn, want dan wordt het extra moeilijk om alles weg te krijgen. Vergeet niet: hoe meer je over dezelfde plek wrijft met een epileerapparaat of strips, hoe meer kans er is op huidirritatie. Huidirritatie
Gebruik een handdoek om over je benen te strijken net voordat je tot het epileren overgaat. Herhaal dit iedere keer je de machine terug tegen je onderbeen aanzet. Let er steeds op dat je je handdoek tegen de haargroei in wrijft, zodat de haartjes een beetje omhoog staan en sneller kunnen worden vastgegrepen door het epileermachientje.
Vergeet niet na iedere epileerbeurt je benen in te smeren met een rijke bodylotion, anders krijg je al snel een droge huid. Wacht een tweetal dagen vooraleer je je huid een scrubbeurt geeft, anders ga je je huid extra veel stress bezorgen.
Antwerpse vrouwen scoren met hippe hoofddoeken op Parijse modeweek
Antwerpse vrouwen scoren met hippe hoofddoeken op Parijse modeweek
Omdat Fatima Rafiy en Inge Rombouts de klassieke hoofddoekjes saai en onpraktisch vonden, ontwierpen ze een hipper en handiger model. En dat slaat aan, ook internationaal.
Op de modeweek van Parijs werden Fatima Rafiy (39) en Inge Rombouts (45) bedolven onder de enthousiaste reacties. De twee vrouwen begonnen een jaar geleden met hun bedrijfje Noor DIzar - letterlijk: 'schoonheid van de sluier.
We hebben elkaar leren kennen op een straatfeest in onze straat, de Van Peborghlei in Mortsel, vertelt Inge. Ik heb lang in de mode gewerkt, onder andere bij Ann Demeulemeester, en Fatima vroeg of ze haar ontwerpen mocht laten zien. Ik was meteen enthousiast, vooral over haar hoofddoeken. Daar zijn we mee verder gegaan. Fatima ontwerpt en ik doe de zakelijke kant.
Voorlopig zijn de hippe hoofddoekjes van Inge en Fatima alleen nog maar via internet te koop maar als het van hen afhangt, liggen ze deze winter ook bij de Inno, H&M en Harrods. We gaan die winkels nu benaderen, zegt Inge. Als het aan ons ligt, zijn de hoofddoeken van Noor DIzar straks in de hele wereld te koop. (br.she)
De Britse designer James Faulkner gebruikt vleugels, veren en bont van
dieren die door auto's overreden werden om hoeden mee te maken.
Maden? De
hoedencollectie van Faulkner uit het Britse Edinburgh bedraagt al 36
creaties. De huid of veren van vossen, eksters, konijnen, spechten,
fazanten, eenden, kraaien en pauwen vormen de basis van zijn creaties.
De designer begon in mei 2009 met het gebruik van dode dieren: "Het
klinkt luguber, maar ik haal voldoening uit het maken van iets mooi uit
iets gruwelijk. Het begon allemaal toen een vriendin een hoed wilde
kopen voor haar huwelijk. Zonder na te denken zei ik er een voor haar te
maken. Ik wandelde op een dag langs de weg en toen zag ik een dode
ekster liggen. Omdat ik wist dat de jurk van mijn vriendin zwart en wit
was, zag ik meteen hed potentieel. Ik gebruikte de veren van het
overleden dier voor het ontwerp. Toen die vriendin hoorde waarvan haar
hoed gemaakt was, verwachtte ze zich aan maden die er uit zouden vallen.
Ze gaf zelf toe dat het er prachtig uitzag eens ze het ontwerp droeg."
Carrière Faulkner
maakt ook broches en accessoires uit bont van overreden dieren. "Het
klinkt raar, maar ik raakte er snel gewoon aan de huiden en veren te
poetsen en klaar te maken. Ik creëer iets stijlvol uit iets triest, het
is toch goed dat de dieren dankzij mij niet blijven liggen op de weg."
De designer hoopt binnenkort ook een modecarrière uit te bouwen rond
zijn collectie. "Tot nu maakte ik enkel hoeden voor vrienden en familie,
binnenkort zal ik op bestelling werken."
Oudere en dikkere modellen op catwalk bij Louis Vuitton
Oudere en dikkere modellen op catwalk bij Louis Vuitton
De
herfst/wintercollectie van Louis Vuitton ontworpen door Marc Jacobs
getuigt van veel elegantie met een retrolook: denk aan zwierige rokjes
met A-lijn, pumps, diepe decolletés, lange handschoenen en fifties
brillen.
Jacobs
meed duidelijk broeken, we zagen er geen enkele. De handtassen, een
belangrijk onderdeel uit de collectie, oogden erg vrouwelijk en
herkenbaar.
Verandering "Designers
praten altijd hoe ze voor echte vrouwen ontwerpen en toch zie je geen
model ouder dan 20 op de catwalk", aldus Marc Jacobs. "Daarom
gebruikte ik nu een grotere variëteit aan sexy vrouwen: jong, oud, dik,
dun en verschillende etniciteiten."
De
oudste op de catwalk was het 46-jarig, voormalig supermodel Elle
Macpherson. Aangezien ze er nog steeds schitterend uitziet, lijkt deze
keuze niet grensverleggend, maar voor een toonaangevend merk als Louis
Vuitton kan dat wel tellen.
In Groot-Brittannië kan je vanaf nu ook bh's met een K-cup kopen. Tot hiertoe kon je in de gewone winkels enkel de grote G-maat vinden, dames met een grotere cupmaat moesten naar een gespecialiseerde winkel.
Winkelketen Selfridges is de eerste winkel die een K-cup aanbiedt, dit doen ze op vraag van rondborstige vrouwen. De bh heeft een omtrek van zo'n 122 cm en heeft extra dikke bandjes om de borsten te ondersteunen. De populairste cupmaat in Groot-Brittannië is een 80 D, tien jaar geleden was dit nog een 75 B. "We zien een toename van vraag naar grotere maten, zeker voor modieuze bh's voor jongere vrouwen", besluit Helen Attwood, lingerie manager van Selfridges.(br.she)
Madonna heeft de modemicrobe duidelijk te pakken. De Queen of Pop had
nog maar net aangekondigd dat ze een kinderkledinglijn zal ontwerpen
voor warenhuisketen Macy's of ze komt al met een nieuw project op de
proppen. De superster ontwikkelde een exclusieve zonnebrilcollectie voor
het modehuis Dolce & Gabbana.
De 51-jarige celebrity ontwierp zes modellen met een retrolook. Het logo
'MDG' is duidelijk zichtbaar op de monturen aangebracht. Madonna zal
zelf figureren in een campagne om de nieuwe lijn aan te prijzen. Vanaf
mei zullen de zonnebrillen te koop zijn in de Dolce & Gabbana-winkels
en de Sunglass Hut. Je mag rekenen op 180 en 210 euro voor een
exemplaar met het MDG-logo.
Modewereld Madonna
lijkt wel besloten te hebben zich helemaal te lanceren in de
modewereld. Na de eerdere samenwerking met H&M en warenhuisketen
Macy's waarvoor ze respectievelijk een kledinglijn voor volwassenen en
kinderen ontwierp, lijkt de popster zich nu op de wereld van de
accessoires te storten. What's next?