Dit is ons nieuw hondje Kira, een kruising van een waterhond en een Podenko. Ze is sinds 7 februari 2024 bij ons en druk bezig ons hart te veroveren. Het is een lief, aanhankelijk hondje, dat zich op een week snel aan ons heeft aangepast. Ze is heel vinnig en nieuwsgierig, een heel ander hondje dan Noleke.
This is our new dog Kira, a cross between a water dog and a Podenko. She has been with us since February 7, 2024 and is busy winning our hearts. She is a sweet, affectionate dog who quickly adapted to us within a week. She is very quick and curious, a very different dog than Noleke.
DEAR VISITOR,
MY BLOG EXISTS ALREADY 12 YEARS AND 10 MONTHS.
ON 06/04/2024 MORE THAN 1.951.050
VISITORS FROM 134 DIFFERENT NATIONS ALREADY FOUND THEIR WAY TO MY BLOG.
THAT IS AN AVERAGE OF 400GUESTS PER DAY.
THANK YOU FOR VISITING MY BLOG AND HOPE YOU ENJOY EACH TIME.
The purpose of this blog is the creation of an open, international, independent and free forum, where every UFO-researcher can publish the results of his/her research. The languagues, used for this blog, are Dutch, English and French.You can find the articles of a collegue by selecting his category. Each author stays resposable for the continue of his articles. As blogmaster I have the right to refuse an addition or an article, when it attacks other collegues or UFO-groupes.
Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum
Zoeken in blog
Deze blog is opgedragen aan mijn overleden echtgenote Lucienne.
In 2012 verloor ze haar moedige strijd tegen kanker!
In 2011 startte ik deze blog, omdat ik niet mocht stoppen met mijn UFO-onderzoek.
BEDANKT!!!
Een interessant adres?
UFO'S of UAP'S, ASTRONOMIE, RUIMTEVAART, ARCHEOLOGIE, OUDHEIDKUNDE, SF-SNUFJES EN ANDERE ESOTERISCHE WETENSCHAPPEN - DE ALLERLAATSTE NIEUWTJES
UFO's of UAP'S in België en de rest van de wereld In België had je vooral BUFON of het Belgisch UFO-Netwerk, dat zich met UFO's bezighoudt. BEZOEK DUS ZEKER VOOR ALLE OBJECTIEVE INFORMATIE , enkel nog beschikbaar via Facebook en deze blog.
Verder heb je ook het Belgisch-Ufo-meldpunt en Caelestia, die prachtig, doch ZEER kritisch werk leveren, ja soms zelfs héél sceptisch...
Voor Nederland kan je de mooie site www.ufowijzer.nl bezoeken van Paul Harmans. Een mooie site met veel informatie en artikels.
MUFON of het Mutual UFO Network Inc is een Amerikaanse UFO-vereniging met afdelingen in alle USA-staten en diverse landen.
MUFON's mission is the analytical and scientific investigation of the UFO- Phenomenon for the benefit of humanity...
Je kan ook hun site bekijken onder www.mufon.com.
Ze geven een maandelijks tijdschrift uit, namelijk The MUFON UFO-Journal.
Since 02/01/2020 is Pieter ex-president (=voorzitter) of BUFON, but also ex-National Director MUFON / Flanders and the Netherlands. We work together with the French MUFON Reseau MUFON/EUROP.
ER IS EEN NIEUWE GROEPERING DIE ZICH BUFON NOEMT, MAAR DIE HEBBEN NIETS MET ONZE GROEP TE MAKEN. DEZE COLLEGA'S GEBRUIKEN DE NAAM BUFON VOOR HUN SITE... Ik wens hen veel succes met de verdere uitbouw van hun groep. Zij kunnen de naam BUFON wel geregistreerd hebben, maar het rijke verleden van BUFON kunnen ze niet wegnemen...
04-02-2013
GERMAN STEALTH AIRCRAFT 1944
Duitsers en super technologie. Een geluk voor de wereld, dat ze niet tijdig klaar waren.
GERMAN STEALTH AIRCRAFT 1944xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
U bent misschien geïnteresseerd in dit stuk geschiedenis.
Denk eraan dat dit vliegtuig werd gebouwd in de jaren 40. Het lijkt op de huidige Stealth bommenwerpers. Als Hitler die vroeger had kunnen laten produceren, dan zou de wereld niet zijn wat hij nu is.
Met zijn regelmatige en elegante lijnen zou het een prototype kunnen zijn voor een toekomstige opvolger van de Stealth bommenwerper. Maar deze vliegende vleugel werd in werkelijkheid ontworpen voor de Nazis, 30 jaar voordat de Amerikanen erin slaagden hun technologie van onzichtbaarheid voor de radar te ontwikkelen. Een team ingenieurs heeft sindsdien de Horten Ho 2-29 op basis van plans gereconstrueerd met verbazende resultaten.
Adem uit het verleden: de replica op ware grootte van de bommenwerper Ho 2-29 werd gemaakt met materialen die in de jaren 40 beschikbaar waren.
Futuristisch : het ontwerp van het onzichtbare vliegtuig was jaren op zijn tijd vooruit.
Het was sneller en efficiënter dan om t even welk vliegtuig uit die periode met zijn verbergcapaciteiten tegen de radars. Nu zijn de experts ervan overtuigd dat mits wat meer tijd, de massaproductie van dit toestel de uitkomst van de oorlog zou hebben kunnen veranderen.
In maart 1944 voor het eerst gebouwd en in de lucht getest had dit toestel een groter vliegbereik en een hogere snelheid dan alle tot dan gebouwde vliegtuigen. Het was het eerste vliegtuig dat de onzichtbaarheids technologie benutte die de Verenigde Staten nu toepassen op hun bommenwerpers B-2. Gelukkig maakten Hitlers ingenieurs slechts drie prototypes die werden getest, getrokken door een zweefvliegtuig en slaagden ze er niet in de toestellen op industriële schaal te produceren voor de invasie door de Geallieerden. Van de Panzertanks tot de V-2 raket was het al lang geweten dat de Duitse technologische expertise in oorlogstijd jaren voorsprong had op die van de Geallieerden. Maar in 1943 vreesde het opperbevel van de Nazis dat de oorlog in hun nadeel zou uitdraaien en ging men nieuwe wapens ontwikkelen met een wanhopige energie om het tij te doen keren. De Nazi-bommenwerpers hadden grote moeilijkheden met de snelheid en wendbaarheid van de Spitfires en andere geallieerde gevechtsvliegtuigen. Daarom trachtte Hitler wanhopig een bommenwerper te ontwerpen met voldoende vliegbereik en genoeg capaciteiten om de Verenigde Staten te bereiken. In 1943 eiste de baas van de Luftwaffe Hermann Goering, dat de ontwerpers een bommenwerper op punt zouden stellen die aan de volgende eisen beantwoordde: xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />1.000 kg vervoeren over een afstand van 1.000 km tegen een snelheid van 1.000 km/uur. Hier een replica op ware grootte van de bommenwerper Ho 2-29 gemaakt met in de jaren 40 beschikbare materialen voor het opstijgen.
Ze waren ervan overtuigd dat een toestel met die vorm en geringe luchtweerstand aan de eisen van Goering zou beantwoorden. De constructie van het prototype begon in 1944 in Göttingen (Duitsland). De cabine bestond uit een gelaste stalen buis en was ontworpen om te worden voortgedreven door een BMW 003 motor. De belangrijkste innovatie was het idee van Reimar Horten: het toestel bekleden met een mengsel van koolstof en houtlijm. Doorsnede van een vleugel van de onzichtbare bommenwerper. De aandrijving was jaren vooruit op haar tijd. Twee broers (piloten in de jaren 30), Reimar en Walter Horten, hebben een ontwerp van een vliegende vleugel voorgesteld waaraan ze jaren hadden gewerkt.
Belust op wraak: de uitvinders Reimar en Walter Horten waren bij het bouwen van de Ho 2-29 geïnspireerd door de dood van duizenden Luftwaffe piloten tijdens de slag om Engeland. De bommenwerper met een omvang van 43 m werd ter goedkeuring voorgesteld in 1944. Hij was in staat om van Berlijn naar New York te vliegen en terug zonder tussentijdse bevoorrading dankzij het ontwerp met gemengde vleugels en de 6 turbojets BMW003A of de 8 Junker Jumo 004B. Men dacht dat de elektromagnetische golven van de radars zouden worden opgeslorpt en dat het toestel door zijn gestroomlijnd oppervlak bijna onzichtbaar zou zijn voor de radars. Diezelfde methode werd uiteindelijk in de jaren 80 toegepast door de VS in hun eerste onzichtbaar vliegtuig, de F-117A Nighthawk. Het toestel was bekleed met een deklaag met hoog grafietgehalte die de radargolven opslorpte met dezelfde chemische aard als kool. Na de oorlog hebben de Amerikanen het prototype Ho 2-29 in beslag genomen samen met de plannen. Ze hebben een deel van die geavanceerde technologie gebruikt om hun eigen ontwerpen te laten vorderen. Maar de experts hebben altijd betwijfeld of de Horton echt als een onzichtbaar vliegtuig kon functioneren. Gebruik makend van deze plannen en het enige overblijvende prototype heeft Northrop-Grunman (de onderneming van defensie die de B-2 ontwikkelde) een replica op ware grootte van de Ho 2-29 gemaakt.
Gelukkig voor Groot-Brittannië is de gevechtsbommenwerper Horten nooit verder geraakt dan het planstadium (zie hierboven).
Dankzij het gebruik van hout en koolstof, de in de romp ingebouwde motoren, de gemengde oppervlakken, had het toestel Londen kunnen bereiken 8 minuten nadat de radar het had ontdekt. Het bouwen van het replica heeft 2.500 uren in beslag genomen en 250.000 dollars gekost. Hoewel de replica niet kon vliegen, werd het getest tegenover radars door het op een gelede as van 15 m te plaatsen en het bloot te stellen aan elektromagnetische golven. Het team toonde aan dat hoewel het toestel niet volledig onzichtbaar was voor de tijdens de oorlog gebruikte radars het onzichtbaar en snel genoeg zou zijn geweest om Londen te bereiken voordat men Spitfires kon inzetten om het te onderscheppen. Als de Duitsers voldoende tijd hadden gehad om dit toestel verder te ontwikkelen zou het zeer zeker een invloed hebben gehad, zegt Peter Murton, luchtvaartexpert van het International War Museum in Duxford, Cambridgeshire. In theorie had de vliegende vleugel een zeer efficiënt aeronautisch ontwerp dat de weerstand minimaliseerde. Dat was een der redenen waarom het zeer hoge snelheden had kunnen bereiken in duikvlucht en in glijvlucht en zon groot vliegbereik had. Het onderzoek werd gefilmd voor een documentaire van National Geographic Channel.
Beste bezoeker, Heb je zelf al ooit een vreemde waarneming gedaan, laat dit dan even weten via email aan Frederick Delaere opwww.ufomeldpunt.be. Deze onderzoekers behandelen jouw melding in volledige anonimiteit en met alle respect voor jouw privacy. Ze zijn kritisch, objectief maar open minded aangelegd en zullen jou steeds een verklaring geven voor jouw waarneming! DUS AARZEL NIET, ALS JE EEN ANTWOORD OP JOUW VRAGEN WENST, CONTACTEER FREDERICK. BIJ VOORBAAT DANK...
Druk op onderstaande knop om je bestand , jouw artikel naar mij te verzenden. INDIEN HET DE MOEITE WAARD IS, PLAATS IK HET OP DE BLOG ONDER DIVERSEN MET JOUW NAAM...
Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek
Alvast bedankt voor al jouw bezoekjes en jouw reacties. Nog een prettige dag verder!!!
Over mijzelf
Ik ben Pieter, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Peter2011.
Ik ben een man en woon in Linter (België) en mijn beroep is Ik ben op rust..
Ik ben geboren op 18/10/1950 en ben nu dus 73 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Ufologie en andere esoterische onderwerpen.
Op deze blog vind je onder artikels, werk van mezelf. Mijn dank gaat ook naar André, Ingrid, Oliver, Paul, Vincent, Georges Filer en MUFON voor de bijdragen voor de verschillende categorieën...
Veel leesplezier en geef je mening over deze blog.