L: schoenen Karen Millen, R: satijnen ballerina's van Urban Outfitters.
Karen Millen
Karen Millen
Feestelijke ballerina's van asos.com.
Ballerina's van Zara.
Wat maakt een
party outfit helemaal af? Juist, een paar schitterende feestelijke
schoenen. Keuze genoeg aan mooie, verrassende pumps met leuke details.
Maar als je de feestdagen niet op hakken wil doorbrengen, kies dan voor
vrouwelijke ballerina's met stijlvolle afwerking.
Hoog Als
je voor hoge hakken gaat, combineer je prachtige feestjurk met schoenen
die niet te veel de aandacht afleiden. Maar dat hoeft niet te betekenen
dat je voor saai hoeft te gaan. De feestelijke schoenen van Karen
Millen zijn de gulden middenweg: subtiel zwart, maar toch met een
feestelijk accent als veertjes of diamantjes. Wil je toch voor kleur
gaan, ga dan meteen voor fel, blauw en paars zijn trendy dit seizoen.
Ook hier maakt een vrolijk accent achteraan de schoenen helemaal af.
Combineer wel met een zwarte panty.
Comfortabel Maar
dansen en feesten op hoge hakken is niet voor elke vrouw weggelegd. Als
je dus niet mankend op de dansvloer wil staan, zijn platte ballerina's
een goed alternatief voor partypumps. Met mooie accenten als steentjes
of satijn zien ze er toch elegant uit. (br.hln)
Het rode badpak van Baywatch-ster Pamela Anderson wordt deze week
verkocht tijdens een bijzondere veiling bij Boven's Veiling in
Amsterdam. Honderden gegadigden kwamen alvast een glimp opvangen van
het 'collectors item'.
Driehonderd euro, zoveel kost het je minstens om in het badpak van
Anderson te paraderen. Geen interesse in het vuurrode hebbeding? Dan
zijn de basketbalschoenen van Shaquille O'Neal, de boxershort van
Mohammed Ali en een viool van Jaap van Zweden misschien wel meer jouw
ding. Alle items worden deze week geveild vij Boven's Veiling in
Amsterdam (br.She)
Mena Suvari, Nicky Hilton en Mischa Barton. (Foto Elevation)
Michelle Trachtenberg verkleedde zich in de winkel. (Foto Elevation)
Een stuk uit de najaarscollectie van H&M.
Katie Holmes
schaamde zich niet om de Comme des garçons-collectie voor H&M te
dragen nog voor deze gelanceerd was. En ook andere celebs zeggen geen
'nee' als H&M ze uitnodigd voor een exclusieve shopparty.
Onder
andere Nicole Richie, Nicky Hilton, Mena Suvari en Mischa Barton, Mandy
Moore en Michelle Trachtenberg kwamen opdagen in H&M-outfits bij de
celebs fall sale en graaiden zonder schroom in de kledingrekken.
Misschien
kunnen ze het woord 'korting' niet weerstaan (voor hen ging er 25
procent af), of misschien zijn ze wel echte H&M-fans. Verschillende
celebs hebben ondertussen kledingsstukken van Comme des garçons, die ze
vrolijk mixen met gewone H&M-basisstukken. Net als wij, eigenlijk.
(be.Nina)
Modebewuste kids
tooien zich binnenkort in een echt design van Gaultier. De Franse
mode-ontwerper is van plan om 120 kledingstuks te ontwerpen voor
kinderen van 10 tot 14 jaar.
De
ontwerper werkt daarvoor samen met Zannier, een bedrijf dat
kinderkleding op de markt brengt van twintig merken als Little Marc
Jacobs, Levi's en Kenzo. Tegen de herfst van 2009 hangt de
kindercollectie in de winkels. (br.hln)
Londen is
momenteel erg in trek voor een citytrip, dit komt voornamelijk doordat
de pond laag staat. Ideaal dus om er aan kerstshopping te doen, want
heel wat dingen zijn er nu goedkoper dan bij ons. Dan heb je nog wat
budget over dat je aan jezelf kan spenderen, want Londen is ook een
modestad.
Kerstsfeer In
Londen start de kerstperiode al vroeg, al vanaf midden november baadt
de stad in lichtjes en strikjes. Je kunt er dan niet alleen schaatsen,
je komt ook overal kerstzangers tegen. Vooral Hyde Park is een
aanrader, dan vind je er een echt kerstlandschap met reuzenrad,
carrousel en andere attracties. Op Carnaby Street zie je enorme
sneeuwmannen .
Ketens Regent Street en
Oxford Street zijn de bekendste winkelstraten van Londen. Je hebt er
het oude, traditionele shoppingcenter Liberty. Je hebt er één winkel
die zich volledig aan kerst wijdt, waar je versiering in alle geuren en
kleuren vindt. Maar ook ook chiquere merken als Marc by Marc Jacobs
zijn er gevestigd. Jaeger, ook een shoppingcenter, is iets
betaalbaarder, maar het blijft niet goedkoop. Voor iPods, die er nu
goedkoper zijn dan hier, en andere gadgets kun je in de Apple winkel
terecht. Stap er ook zeker de hoofdvestiging van Topshop binnen, Kate
Moss ontwerpt regelmatig voor deze keten en is daarmee het Walhalla
voor fashionista's. Ben je op zoek naar een cadeautje voor de kinderen,
dan moet je in Hamleys zijn, een speelgoedwinkel met zeven verdiepingen.
Gezellige kleine wijken Heb
je genoeg van het grote geweld van de ketens, dan is de gezellige wijk
Spitalfields meer iets voor jou. Op de posh market vind je er
interieurwinkels en gezellige restaurant, maar ook het oude deel van de
markt loont de moeite. Breng ook een bezoekje aan Portobello Market,
daar zijn talloze kleine boetiekjes, vooral Alice & Astrid, Horace,
Alchemie, Oi!, Coco Ribbon lonen de moeite. Voor vintage moet je in de
wijk Camden, er heerst een heerlijk alternatief sfeertje. Voor de
gezelligheid moet je naar Covent garden. Je vindt er trendy schoenen
bij Egoshego, voor leuke kledij en accessoires ga je naar Jigsaw.
Andere aanraders zijn Malini voor ontwerpen van designers en The Loft
voor tweedehands designkledij. (br.Nina)
Vrouwen met overgewicht kopen vaker
hun kledij via het internet dan slanke vrouwen. Uit Nederlands
onderzoek blijkt dat 60 procent van de vrouwen met maatje 44 of meer
haar outfits online uitkiest.
Lingerie en badmode Shoppen
met de computer is minder gezellig, maar het heeft voor dikke vrouwen
vaak veel voordelen. Uit het Nederlandse onderzoek bij 3000 vrouwen
blijkt dat degenen met een maatje meer voornamelijk lingerie en badmode
via het internet kopen.
Pashokjes Vooral
de pashokjes in winkels blijken een probleem te zijn. De verlichting
zet je meest slechte kantjes in de kijker en ze zijn vaak te klein voor
vrouwen met overgewicht. Het feit dat de kledij in winkels vaak niet
past voor vrouwen met maatje 44 of meer, doet er niet veel goed aan.
Als je online shopt, kan je de stuks rustig thuis passen en kan je
zonder schaamtegevoel jezelf in de spiegel bekijken, meldt De
Telegraaf. (br.hln)
Feestkledij hoeft
niet duur te zijn. Dat bewijst JBC met haar speciale feestcollectie.
Voor hem, voor haar en voor je kleine meisje.
Zwart of paars? Zij
kan kiezen uit een reeks stijlvolle, zwarte jurkjes die elk formeel
kerstfeestje of nieuwjaarsreceptie kunnen doorstaan. Voor de minder
formele gelegenheden is er een paars-grijze collectie die leuke topjes
combineert met een broek of een A-lijn rok.
Voor de jongedames
zijn er ook grappige t-shirts met het opschrift 'party all night, sleep
all day' en 'don't stop the music'. In de accessoires mag het speelser
met een glinsterende diadeem, of halflange kettingen met steentjes en
bolletjes.
Lingerie Onder de jurken hoort
lingerie, en ook daarvoor kan je bij JBC terecht. Het opzet is
eenvoudig met net genoeg afwerking om toch vrouwelijk en elegant voor
de dag te komen. Ook de kleuren werden simpel gehouden: zwart, wit of
een combinatie van die twee.
Nonchalante heren Ook
voor hem overheerst het paars: in de hemden, de dassen en de truien, in
combinatie met een geklede zwarte broek of vest. Dat hoeft helemaal
niet deftig gedragen te worden: de nonchalante houding doet het heel
goed. Dat bewijzen ook de truien (met ruitjes).
Schattig haarlint De
meisjes worden deze winter een beetje stoer met leuke driekwart broeken
en een paars shirt of truitje of een rok met paarse broekkousen. Een
rood haarlint met schattige strikjes maakt het geheel toch
meisjesachtig genoeg. Voor de voetjes zijn een leuke, dikke sokken met
een beest op de top.
Voor deze kleding betaal je tussen 25 en 45
per stuk. Alleen voor de mannen valt het soms iets duurder uit: 50 euro
voor een broek, 80 euro voor het colbertje. (br.Nina)
Minderjarig model Topless model in dienst bij topmodehuizen
Het Nieuw-Zeelandse model Zippora Seven (16) lokte een controverse uit door topless in bad te poseren voor een magazine.
Zippora Seven, het 16-jarige model
dat in het voorjaar een storm van protest ontketende door topless te
poseren, heeft ondertussen enkele contracten afgesloten met Europese
topmodehuizen als H&M en Stella McCartneys See By Chloe. De
controverse heeft de 'nieuwe Kate Moss' dus geen windeieren gelegd.
Bad In
mei dook het jonge Nieuw-Zeelandse model voor een provocerende shoot
voor het magazine Russh Australia het bad in met het vijftienjarig
model Levi Clarke. Kinderrechtenorganisaties waren ziedend over de
topless fotoshoot. Sindsdien trok Zippora Seven al naar Parijs om te
werken voor See By Chloe van Stella McCartney en naar Los Angeles voor
de lente/zomercollectie 2009 van het Zweedse topmerk H&M.
Broer Zippora
Seven is in de wolken over haar modewerk. "Ik ben eigenlijk pas begin
dit jaar gestart als model", zegt ze. "Ik neem nu elke dag zoals hij
komt en zal dit werk blijven doen zolang ik het plezant vind. Ik wilde
aanvankelijk eerder camerawerk doen in de mode, maar mijn moeder en
broer Jasper - die zelf modellenwerk doet - deden me van gedachte
veranderen.
Kate Moss Seven is amper 1m67
groot, dat is minstens vijf centimeter kleiner dan wat algemeen als
minimum wordt aangenomen voor een modellencarrière. Ze heeft al shoots
voor de Franse, Italiaanse en Australische Vogue in haar portfolio. Ze
vindt de vergelijkingen met Kate Moss heel flaterend, maar wil toch
haar eigen accenten leggen. "Ik zal gewoon proberen mezelf te zijn en
zeker niet iemand proberen na te bootsen." (br.hln)
De bekende hoeden- en accessoireontwerper Christophe Coppens
heeft speciaal voor de zangeres Roising Murphy een vijftiental capes,
hoeden, tooien en andere accessoires ontworpen.
Roisin Murphy staat bekend om haar extravagante stijl op het podium.
De voormalige zangeres van de hitformatie Moloko kleedt zich in de
meest vooruitstrevende outfits. Om haar modebewuste wereldtournee te
vervolledigen contacteerde Murphy de Sint-Niklazenaar Coppens.
Roisin Murphy is op 23 november 2008 samen met haar nieuwe accessoires van Coppens te bewonderen in Vorst Nationaal.(br.she)
Enkel make-up en selftanners zijn een brug te ver.
Tien procent gebruikt haarverf.
Belgische mannen smeren kwistig met dagcrème. Ook de peeling of gel
heeft de weg gevonden naar zijn toilettas. Enkel make-up of selftanners
zijn voor de meeste mannen nog een brug te ver. Dat blijkt uit een
onderzoek van Kruidvat over de mannelijke ijdelheid.
Tegenwoordig
willen mannen er ook goed uitzien. Als hiervoor de nodige beauty
hulpmiddeltjes dienen gebruikt te worden, is daar niets mis mee, want
waarom zou je de natuur geen handje helpen?
Peelen Liefst
60 procent van de ondervraagde jongens gebruikt dagelijks of zeer
regelmatig een dagcrème. Peelen kent ook al geen geheimen meer. 28
procent geeft aan dit product regelmatig te gebruiken.
Kraaienpootjes Oogcrème
is aan een opmars bezig. Bijna 20 procent gebruikt zeer frequent
oogzalfjes om kraaiepootjes tegen te gaan of wallen te camoufleren.
Selftanners Make-up
of selftanning (bruinen-zonder-zon) producten worden niet gesmeerd, al
is er toch een markt voor: 9% van de ondervraagde mannen bekent wel
eens een vakantiekleurtje uit een potje te halen en 7% durft wel eens
met make-up te experimenteren.
Schoonheidsbehandeling Al
langer is geweten dat schoonheidscentra meer en meer mannen over de
vloer krijgen en dat blijkt ook uit het onderzoek.
Schoonheidsinstituten worden steeds vaker bezocht door Belgische mannen
(19%) Daarbij wint ontharen aan terrein. 26 procent epileert regelmatig
de benen, het bovenlichaam of de rug.
Haarverf En
hoe zit het nu met haarkleuringsproducten? Bij vrouwen is het een
algemeen aanvaard gegeven dat ze hun haar verven, maar voor mannen
hangt er toch nog vaak een taboesfeertje rond. Wellicht komt daar
binnenkort verandering in, want 10% van de ondervraagde Belgische
mannen gebruikt haarkleuringsproducten.
Partner Al
zijn ze best ijdel, onze jongens, toch laten ze het aankopen van al die
producten over aan anderen. Maar een kleine meerderheid (55%) koopt
effectief zelf z'n producten. Sommige mannen gaan nog verder, en
grabbelen in de toilettas van hun partner. Bijna 30% bekent regelmatig
verzorgingsproducten of zelfs make-up van de partner te gebruiken. En
dan zeggen dat vrouwen "big beauty spenders" zijn.
Caroline Bis
groepeert haar feestcollectie rond drie kleurcombinaties: zwart en
goud, rood en paars en groen en blauw. Respectievelijk voor de
stijlvolle, levendige en urban vrouw.
Tijdloos elegant
Wie
graag zwart draagt, komt zeker bij de feestcollectie aan haar trekken.
Bij Caroline Bis is dat niet anders. Twee zwarte jurkjes (één
cocktailjurk en één avondjurk), een zwarte broek met feestelijk topje
of een A-lijn rok met een smaakvolle gouden bloes: het kan allemaal.
Voor de dames die willen stralen is er ook het volledig gouden
ensemble, bestaande uit broek, topje, lange trui en een gouden riem.
Wij willen kleur!
Voor
wie het allemaal iets kleurrijker mag zijn, kan kiezen uit de levendige
rood-paars collectie of de etnisch getinte blauw-groen collectie.
De
rode en paarse kledingsstukken passen bij een levendige, no-nonsense
vrouw die graag praktische kleren draagt maar toch stijlvol uit de hoek
wil komen. Getuige daarvan is het basisstuk (een skinny broek)
gecombineerd met oversized topjes en een riem. Voor de durvers is er
een wijd topje met felle paars-rode print.
Mag het jong, urban
maar met een twist, dan kies je best voor de groen-blauwe collectie.
Eenvoudige jurkjes met etnische print worden gecombineerd met een
handige groene tas en een knappe regenjas.
Het enige wat u nog moet doen, is kiezen! (br.nina)
Zelfs nieuwe modellen doen de verkoop niet stijgen.
Crocs doen het
steeds minder goed. De omzet van 2008 valt tegen voor het Canadese
bedrijf. De directie besloot al enkele vestigingen en banen te
schrappen. De reden zijn de tegen vallende verkoopscijfers. Eerder dit
jaar werd de productie naar loonlanden gebracht. Ook daar wordt nu het
eerste bedrijf in Brazilië stopgezet.
Aandeel Er
komen donkere wolken aan de Crocs-hemel. De verkoop zakt de laatste
tijd en daar leidt ook het aandeel onder. Het verloor al meer dan de
helft van zijn waarde. De winst zou in 2008 uitkomen op 256 miljoen
dollar (162 miljoen euro), minder dan de 258 miljoen (164 miljoen euro)
die verwacht werd.
Ontstaan Crocs ontstaan
in 1995. Twee ingenieurs, Marie-Claude de Billy en Andrew Reddyhoff,
investeren in een nieuwe productietechniek. Die was er om plastic
wieltjes van kinderfietsjes te persen. Met het procédé worden nieuwe
voorwerpen gemaakt. Ze ontdekken een heel gamma aan voorwerpen. Eén
daarvan zijn sandalen. Interessant is dat ze volledig afwasbaar en
antibacterieel zijn.
Dalend succes In 2002
werden investeerders gevonden. Die doen de productie op volle toeren
draaien. De 76.000 sandalen die bij de start uit de fabriek rolden,
groeiden aan tot een jaarlijkse productie van ongeveer 20 miljoen paar.
Hier lijkt nu verandering in te komen. Het bedrijf wil de productie
minderen wegens de teleurstellende verkoopcijfers. De verkoop daalde
met 32 procent. (br.Nina)
Online shoppen wordt persoonlijke ervaring bij Delvaux
Het Belgische luxemerk Delvaux
heeft haar website en e-shop in een ander kleedje gestoken. Daarbij
komt de nadruk te liggen op personalisering en dienstverlening op maat,
die zich vooral laat merken in de webshop.
Vragen "Delvaux
wil zich zo onderscheiden van traditionele e-shops om op een zeer
persoonlijke manier met de klanten om te gaan en er zo voor te zorgen
dat ze tevreden zijn," klinkt het. Concreet betekent dat dat het merk
zal antwoorden op alle vragen van de klanten over alle artikelen, 'of
het nu gaat om vragen over het type leder, accessoires of de initialen
van de klant.'
Van alle kanten In de e-shop
worden zowel klassieke stukken als limited editions en speciale stukken
te koop aangeboden. Tegelijk wordt het uitgebreid belicht met (mooie)
foto's die werkelijke alle kantjes van het product laten zien. Zelfs
zoomen behoort tot de opties. Tegelijk met prijs en afmetingen worden
ook de gebruikte materialen en het onderhoud uit de doeken gedaan. Op
die manier weet je echt wat je koopt.
Blogs De
website bericht de geïnteresseerde ook uitgebreid over het Huis, haar
collecties en de gebruikte materialen. De klant vindt er zelfs
onderhoudstips, nieuwtjes, foto's en blogs waardoor ze op de hoogte
kunnen blijven van alles wat het merk doet. (br.hln)
Beha's zijn niet
langer enkel weggelegd voor vrouwen. Een Japanse webboetiek verkoopt
lingerie voor travestieten, de beha's werden in een recordtempo het
meest verkochte stuk op de site.
Strak De
beha wordt sinds twee weken verkocht op Rakuten, een grote Japanse
webwinkel. Ondertussen gingen al meer dan 300 mannenbeha's de deur uit.
Hij kost ongeveer 23 euro en is verkrijgbaar in roze, zwart en wit.
Verder vind je op de website ook panty's voor mannen, maar ook lingerie
voor vrouwen. "Ik hou van dat strakke gevoel, de beha zit goed",
vertelt vertegenwoordiger van de webwinkel Masayuki Tsuchiya. Hij kan
discreet onder de kledij gedragen worden.
Innerlijke vrouw Directeur
Akiko Okunomiya van Rakuten zegt dat ze verrast is over het aantal
mannen die naar hun innerlijke vrouw zoeken. "Ik denk dat mannen zich
meer en meer interesseren voor beha's. We horen van veel klanten dat ze
hier al heel lang op zitten te wachten." Deze trend veroorzaakte wel
wat oproer in Japan, meer dan 8000 mensen hebben online gewaarschuwd
voor de gevaren van mannen die lingerie dragen. (br.hln)
Op de catwalk voor de herfstcollecties zagen we goth-meisjes met zwarte
lippen. Toonaangevende beautymerken als Yves Saint Laurent en Lancôme
pikten de trend op en lanceren een zwarte lipgloss. Durf jij het aan
met pikzwarte lippen rond te lopen?
Verschillende nuances Gelukkig
hoef jij niet even extreem als de modellen te gaan. Als je onder je
zwarte gloss een basislaag met bijvoorbeeld bordeaux, bruin of rood
aanbrengt, krijg je verschillende en minder extreme nuances krijgen.
Dit gaat van een pruimtint tot intens ebbenhout, meldt weekend.be.
Evenwicht Als
je genoeg zelfvertrouwen hebt, kun je voor de zwarte lipgloss gaan. Wil
je niet te veel geld uitgeven aan deze trend, koop dan een zwarte
lipstick en breng daarover je vertrouwde lipgloss aan. Houd dan wel de
rest van je make-up sober, om het geheel wat in evenwicht te houden.
(br.hln)
Het experimentele label Boudicca ontketent een nieuwe revolutie
op de parfummarkt met hun nieuwste creatie Wode. Wode is namelijk het
eerste blauwkleurige parfum, dat bij het besprenkelen op de huid na een
tijdje zijn kleur verliest.
Het parfum bevat een stof die blauw wordt op de huid. Geen paniek
echter, want na enkele seconden verdwijnt de kleur als sneeuw voor de
zon en blijft er enkel een heerlijke, sterke, kruidige geur achter.
Wode is verkrijgbaar vanaf 77 euro. (br.She)
Winkelketen C&A lanceert dit najaar de eerste volledige
schoenencollectie. Voor een prikje kan je de leukste, hipste schoenen
direct bij je garderobe aankopen.
De schoenen dragen de naam van de verschillende kledingmerken, en
kunnen onverdeeld worden in de klassieke, trendy, en party collectie
De voormalige
Baywatch actrice heeft het hart van Vivienne Westwood weten te
veroveren. Anderson wordt het nieuwe gezicht van de zomer 2009 campagne
voor Vivienne Westwood.
Positief Beide
dames ontmoetten elkaar op een feestje vorig jaar. Westwood was meteen
gek op haar. "Alles wat ik over haar te zeggen heb, is positief", aldus
de ontwerpster. Intussen zijn de opnames voor de reclamecampagne in
volle gang. Vivienne en een team van stylisten en fotografen werden
gespot in Los Andeles voor de fotoshoot. ((br.Nina)
Toparchitect Gehry ontwerpt schoenen voor J.M. Weston
weston
Toparchitect Frank Gehry ontwierp speciaal voor het Franse
luxeschoenenmerk J.M. Weston twee paar excentrieke bottines, gebaseerd
op de laarzen van koningin Victoria in de negentiende eeuw.
"Ik was vooral blij dat ik eens iets kon ontwerpen dat aanzienlijk
sneller gerealiseerd kon worden dan een gebouw", vertelde Gehry, de
ontwerper van het Guggenheimmuseum in Bilbao. Gehry ontwierp samen met
zijn zoon Alejandro twee paar bottines, die gekenmerkt worden door hun
uitzonderlijke elegantie.
De ene bottine is zwart en heeft 4 lederen knoopjes ter versiering.
De andere is tweekleurig, en duidelijk geïnspireerd op de 19de eeuwse
wandelschoen van koningin Victoria.
De schoenen zijn verkrijgbaar op bestelling bij J.M. Weston. (br.She)
Sexy Heidi Klum grote ster op show Victoria's Secret
Sexy Heidi Klum grote ster op show Victoria's Secret
'Seal it with a kiss' knipoogt Heidi Klum naar haar echtgenoot-zanger.
Usher schrikt zich een hoedje.
Heidi Klum lijkt wel een (fraai) kerstgeschenk met een grote strik errond.
Marissa Miller zet ook haar beste beentje voor.
Dit model heeft veel weg van een vlinder.
De achterkant moet ook in orde zijn met het veelzeggende opschrift 'Big Hugs'.
Het Nederlandse model Doutzen Kroes mocht ook schitteren.
De Braziliaanse schone Adriana Lima showde de duurste beha ter wereld.
Wie we daar hebben: Paris Hilton!
En dan nog een groepsfoto met alle modellen om de spetterende show af te sluiten.
Victoria's Secret
had een terugkeer naar de glamour beloofd en de fans in Miami bleven
zeker niet op hun honger zitten op dat vlak, want ze zagen één van de
meest aantrekkelijkste shows ooit. Vleugels waren het hoofdmotief bij
supermodellen als Heidi Klum en Adriana Lima - die de duurste beha van
de wereld mocht showen - op de pas gerenoveerde Fontainebleau Miami
Beach. Ook het Nederlandse topmodel Doetzen Kroes was van de partij. De
modellen toonden het publiek liefst 68 outfits.
Rode vleugels Heidi
Klum stal zoals wel vaker de show. Zij mocht de finale lopen met een
rode beha, rood slipje, hoge hielen en vooral fladderende rode
vleugels. Tussendoor vrolijkten Usher - die een opgemerkte act met
Heidi Klum verzorgde - P. Diddy, Kim Kardashian en de onvermijdelijke
Paris Hilton het geheel nog meer op.
Black Diamond Fantasy Miracle Bra Ook
een topmoment was ongetwijfeld de passage van Adriana Lima. De
Braziliaanse exotische schone droeg de Black Diamond Fantasy Miracle
Bra, met 5 miljoen dollar (zio'n 4 miljoen euro) de duurste beha ter
wereld. Het is een ontwerp van juwelier Martin Katz. De beha is
gedecoreerd met witte en zwarte diamantjes en robijnen en zal te koop
zijn in de cataloog van het bedrijf.
Mannen Adriana
Lima was alvast in de wolken over het pepedure kledingstuk. "Ik heb al
altijd de 'Fantasy Bra' willen dragen, wat een eer. Het is de eerste
keer dat Victoria's Secret een zwarte diamanten beha maakt. Een vrouw
kan dit kopen als ze echt willen, maar mannen natuurlijk ook."
(br.hln)