The purpose of this blog is the creation of an open, international, independent and free forum, where every UFO-researcher can publish the results of his/her research. The languagues, used for this blog, are Dutch, English and French.You can find the articles of a collegue by selecting his category. Each author stays resposable for the continue of his articles. As blogmaster I have the right to refuse an addition or an article, when it attacks other collegues or UFO-groupes.
Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum
Zoeken in blog
Deze blog is opgedragen aan mijn overleden echtgenote Lucienne.
In 2012 verloor ze haar moedige strijd tegen kanker!
In 2011 startte ik deze blog, omdat ik niet mocht stoppen met mijn UFO-onderzoek.
BEDANKT!!!
Een interessant adres?
UFO'S of UAP'S, ASTRONOMIE, RUIMTEVAART, ARCHEOLOGIE, OUDHEIDKUNDE, SF-SNUFJES EN ANDERE ESOTERISCHE WETENSCHAPPEN - DE ALLERLAATSTE NIEUWTJES
UFO's of UAP'S in België en de rest van de wereld In België had je vooral BUFON of het Belgisch UFO-Netwerk, dat zich met UFO's bezighoudt. BEZOEK DUS ZEKER VOOR ALLE OBJECTIEVE INFORMATIE , enkel nog beschikbaar via Facebook en deze blog.
Verder heb je ook het Belgisch-Ufo-meldpunt en Caelestia, die prachtig, doch ZEER kritisch werk leveren, ja soms zelfs héél sceptisch...
Voor Nederland kan je de mooie site www.ufowijzer.nl bezoeken van Paul Harmans. Een mooie site met veel informatie en artikels.
MUFON of het Mutual UFO Network Inc is een Amerikaanse UFO-vereniging met afdelingen in alle USA-staten en diverse landen.
MUFON's mission is the analytical and scientific investigation of the UFO- Phenomenon for the benefit of humanity...
Je kan ook hun site bekijken onder www.mufon.com.
Ze geven een maandelijks tijdschrift uit, namelijk The MUFON UFO-Journal.
Since 02/01/2020 is Pieter ex-president (=voorzitter) of BUFON, but also ex-National Director MUFON / Flanders and the Netherlands. We work together with the French MUFON Reseau MUFON/EUROP.
ER IS EEN NIEUWE GROEPERING DIE ZICH BUFON NOEMT, MAAR DIE HEBBEN NIETS MET ONZE GROEP TE MAKEN. DEZE COLLEGA'S GEBRUIKEN DE NAAM BUFON VOOR HUN SITE... Ik wens hen veel succes met de verdere uitbouw van hun groep. Zij kunnen de naam BUFON wel geregistreerd hebben, maar het rijke verleden van BUFON kunnen ze niet wegnemen...
12-12-2013
EMP - MAGONIE
EMP
Cela fait au moins un demi-siècle que l'on connaît des effets semblables, provoqués par des ovnis. Des scientifiques indépendants y ont réfléchi, par exemple Paul Hill, de la NASA, dans son livre "Unconventional Flying Objects", publié en 1995 par sa fille après sa mort (à la NASA, on lui permettait d'étudier les ovnis, mais pas d'en parler). Cela fait des décennies, également, que l'on évoque plus ou moins confidentiellement les études d'action à distance sur le cerveau humain, menées aux Etats-Unis, en Russie et ailleurs. Aux beaux jours de la guerre froide, les Américains avaient découvert que leur embassade à Moscou était visée par des rayonnements EM qui affectaient le personnel. Plus récemment, on a évoqué des "armes non-léthales" à base de rayonnements incapacitant les soldats sur le terrain. Le colonel Alexander, toujours présent en ufologie (à NIDS...), aurait dirigé des études de ce gente à Los Alamos. Incidement, un certain nombre de chercheurs se sont plaints d'avoir été visés par de telles armes aux Etats-Unis, mais on entre là dans le domaine des rumeurs non contrôlées.
J'en viens à un événement troublant qu'on m'a signalé récemment. On peut voir actuellemt sur YouTube une astronaute américaine s'évanouir à deux reprises lors d'une interview télévisée à la NASA, juste au moment où elle allait parler d'une observation étonnante qu'elle avait faite à bord de la navette Atlantis STS 115, le 19 septembre 2006. Elle s'appelle Stephany Shyn Piper, et voici un es liens pour voir cette vidéo, commentée ici par le journaliste et ufologue mexicain bien connu Jaime Maussan (il n'est pas la seule source) :
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Categorie:News from the FRIENDS of facebook ( ENG )
LE MESSAGE DU CONTACTE PIERRE MONNET
LE MESSAGE DU CONTACTE PIERRE MONNET
Contacté une première fois en 1951, puis de nouveau et à différentes reprises à partir des années 1970, Pierre Monnet a plusieurs fois failli perdre son emploi et même se retrouver SDF, simplement parce qu'il a toujours refusé de mentir au sujet des extraterrestres (Cf. notre précédent article consacré à Pierre Monnet). Il vit aujourd'hui retiré du monde et mène une existence solitaire dans le sud de la France.
Les êtres qu'il lui a été donné de rencontrer sont tous originaires du système de Véga, de la constellation de la Lyre. Ce système comporte quatorze planètes, dont neuf seraient habitées. Les habitants de Véga seraient capables de voyager dans le futur, dans le passé et dans la plupart des densités de l'espace-temps. Aujourd'hui encore, il reste difficile de savoir si Pierre fut contacté physiquement ou dans ce qu'il appelle "le Plan Divin", c'est-à-dire une fréquence vibratoire au-delà de la matière, où se trouve archivée la véritable Connaissance, et que seule la recherche de la perfection permet d'atteindre, la première réponse à cet idéal de perfection étant le respect des lois universelles cosmiques.
Les êtres de Véga se disent dépositaires de la Science de la Sagesse et de l'Amour. Il a notamment été expliqué à Pierre - et ce à plusieurs reprises - qu'un plan est prévu pour les prochaines années de notre transition planétaire, au cours duquel, si nous comprenons l'importance de leur enseignement et si nous commençons à essayer de l'appliquer, ils se montreront publiquement et officiellement en masse aux hommes de la Terre.
Il lui a également été révélé qu'un grand nombre de Galactiques sont actuellement parmi nous. Nous les côtoyons parfois dans la rue sans savoir qu'ils n'appartiennent pas à notre planète. Seuls les médiums et les gens doués d'un certain degré de facultés télépathiques peuvent déceler un rayonnement vibratoire spécifique émanant du cerveau de ces êtres venus d'outre-espace. Par contre, les personnes ayant eu un premier contact avec eux peuvent immédiatement détecter à nouveau leur présence au milieu d'une foule. Beaucoup de contactés se sont en effet rendu compte, par la suite, que certaines de leurs perceptions sensorielles et extrasensorielles étaient considérablement accrues.
Voici les réponses de Pierre Monnet à une série de questions sur son extraordinaire expérience.
Entretien avec Pierre Monnet
Question : Les extraterrestres qui vous contactent ont-ils la possibilité de guérir des maladies telles que le cancer, le sida, la lèpre, etc. ?
Pierre Monnet : Sur leur planète, ils n'ont pas besoin de savoir guérir les maladies telles que nous les "entendons". Ils ne connaissent plus la maladie depuis de nombreux millénaires, car ils vivent en harmonie avec les lois universelles cosmiques qui gouvernent le processus de la régénération cellulaire spontanée.
Ils peuvent effectivement apporter à notre monde les moyens très simples de guérir toutes les maladies, mêmes les plus graves.
Entre 1952 et 1954, lors d'un contact avec deux chefs d'État importants, ils ont apporté des formules de préparation de produits naturels faits avec des plantes capables de guérir efficacement et très rapidement les maladies existant sur notre globe. Ces chefs d'État avaient le devoir de communiquer ces formules aux corps scientifiques. Qu'en ont-ils fait ? Je ne puis vous en dire plus, sinon qu'une plante qui s'appelle "prêle" et que l'on trouve partout dans le monde, guérit le cancer.
Question : Il n'y a vraiment aucune maladie chez eux ?
Pierre Monnet : Les maladies n'existent ni sur Silxtra ni sur les autres planètes du système de Véga, et la longévité permet d'atteindre 2.800 de nos années dans le même corps tout en restant svelte et jeune.
Question : Avant votre contact de 1951, croyiez-vous aux objets volants non identifiés ?
Pierre Monnet : Vers 1947, il existait en France un journal qui s'intitulait "Radar". C'était un journal de grand format qui traitait de questions scientifiques et de sujets insolites. Un jour, j'ai lu dans ce journal un fait divers classé "fantastique". Il s'agissait de l'apparition et de l'évolution dans le ciel de ce que l'on appelait alors des "cigares volants". De très belles photos et de très bons montages montraient ce que des témoins nombreux et dignes de foi avaient vu. Ces reportages se sont multipliés et j'en ai lu un certain nombre. À cette époque, on émettait déjà l'hypothèse de visiteurs extraterrestres.
Mais aussi extraordinaires qu'ils aient pu paraître en cette période, ces articles ne m'ont fait ni chaud, ni froid. Avant de m'en désintéresser rapidement, je me suis simplement dit : "pourquoi pas ?" Sans plus. Puis je n'ai plus spécialement pensé à tout cela. Parfois j'entendais des conversations où il était question de ces apparitions célestes mystérieuses, mais je n'y prêtais pas plus d'attention que lorsque que j'entendais dire : "Un accident vient d'arriver au carrefour de la nationale 7 entre telle et telle ville." Ou bien : "Un cultivateur a été déshabillé par la foudre dans son champ, il en est sorti indemne." Ou bien encore : "La bijouterie de la rue St Martin à Orange a été dévalisée." Vous voyez à quel point j'attachais peu d'importance au phénomène OVNI !
En fait, je n'étais pas alors en mesure d'affirmer : j'y crois ou je n'y crois pas. Je ne me posais même pas la question.
Question : Pourquoi ne cherchez-vous pas à former une association avec l'ensemble des contactés dont vous connaissez l'existence ; ceci dans le but de regrouper vos informations et de vous sentir plus forts face aux sceptiques ?
Pierre Monnet: Il est difficile de répondre à cette question, mais je vais essayer tout de même, avec le plus d'honnêteté possible. Pour ce faire il me faut tout d'abord vous expliquer que je ne suis "programmé" que pour entrer en relation avec les contactés de Véga. Or, il existe plusieurs civilisations extraterrestres visitant le Terre, avec des buts et des concepts parfois quelque peu différents. Certains contactés ont peur et ne veulent pas parler de leur "aventure". Beaucoup d'entre eux aussi ont complètement dévié de leur mission de retransmission en créant des sectes. Il faut savoir que l'homme de la Terre est fragile devant une rencontre avec des êtres venus d'autres planètes.
Question : Pourquoi les Galactiques ne vous fournissent-t-ils pas de preuves matérielles pour vous aider dans votre mission, ce qui renforcerait l'impact de vos déclarations ? Pour ma part, ce que vous avancez est crédible. Mais pour la masse ?
Pierre Monnet: Quelques-unes de ces preuves ont été données devant témoins ; hélas ce ne sont pas des objets matériels tangibles, conservables dans le temps. Mais à quoi bon.
Le sceptique est tel que, lorsque vous lui fournissez une preuve, il en réclame dix autres. Vous en apportez dix il vous en demande cent. Cela ne finit jamais. Croyez-moi, lorsque le sceptique a décidé qu'il ne peut y avoir de preuves quant à ce qui le gêne, vous pourrez lui apporter tout ce que vous voudrez, pour lui, ce ne sera jamais une preuve.
De plus, il est absolument nécessaire de laisser 50% de doute dans l'esprit des humains de notre planète. L'effort d'accepter d'évoluer doit venir entièrement de nous. Sans cela, dans tout ce que l'homme entreprend, rien n'a de valeur réelle.
Les civilisations peu développées comme celles de la Terre doivent conserver leur entière liberté d'évoluer ou non. C'est l'une des lois cosmiques les plus importantes. Combien de peuples soi-disant inférieurs aux civilisations "modernes" de la Terre ont disparu entièrement parce que leur colonisation a été trop rapide.? Cherchez dans l'histoire de la planète ; ces exemples sont nombreux.
Question : Dans votre premier ouvrage, vous racontez qu'ils vous ont dit : "Nous te protégerons du mieux possible si tu utilises le moyen que nous t'avons donné." Quel est-ce moyen ?
Pierre Monnet: Effectivement cela m'a été dit. Mais quelque chose n'a pas dû fonctionner normalement, car je ne puis contacter ces êtres moi-même. Je ne me souviens pas avoir reçu une méthode particulière pour cela. Mais cela ne me dérange pas, car je suis guidé avec la plus grande précision dans tous les instants de ma vie. Même dans ma vie la plus intime.
Question : Vous dites que les hommes de Silxtra sont très beaux. Les femmes sont-elles belles ?
Pierre Monnet: Lors de mon contact physique avec eux, je n'ai rencontré que des hommes. Ils ne m'ont pas parlé de leurs femmes, mais je sais intuitivement qu'elles sont belles aussi. Lors de mon voyage télépathique autour de leur planète, j'ai effectivement aperçu une femme, mais c'était à une altitude de cinquante mètres, donc un peu trop loin pour pouvoir apprécier. Toutefois, le peu de temps que j'ai vu cette femme peut me permettre de dire qu'elles sont aussi grandes que les hommes et que leur silhouette est des plus agréables.
Question : Dans vos livres, vous racontez comment est leur planète. Il semble qu'aucun cataclysme n'atteigne jamais ce monde ?
Pierre Monnet: Dans la majorité des cas, les cataclysmes, mêmes naturels, sont provoqués par les pensées négatives des êtres qui habitent les planètes. Si donc l'être humain de notre Terre avait évolué selon les lois universelles cosmiques, 99% des cataclysmes qui se sont produits et se produiront encore dans notre système solaire auraient pu être évités. Cela répond-t-il à votre question ?
Question : De quoi se nourrissent-ils ?
Pierre Monnet: Les êtres d'outre-espace qui me contactent n'ont pas jugé, pour l'instant, nécessaire de me donner des enseignements à ce sujet. Néanmoins, une information a filtré lorsqu'il a été question de m'expliquer, dans les grandes lignes, l'organisation des effectifs stationnant à bord des 200 vaisseaux-mères immobilisés aux abords de notre système solaire. Il semble qu'ils se nourrissent, entre autre, d'un aliment qui se présente sous la forme d'un parallélépipède rectangle de 12 centimètres de long sur 6 centimètres de large et 2 centimètres d'épaisseur. Cet aliment a des qualités nutritives considérables. Protides, glucides et lipides y sont contenus de la façon la plus équilibrée afin de maintenir un fonctionnement du métabolisme capable de faire vivre un être humain dans l'espace de façon permanente. Sur leur planète, je ne sais quelle est leur nourriture. Je n'en ai pas été informé.
Question : Comment s'y prennent-ils pour procréer ?
Pierre Monnet: Là non plus, je n'ai pas été informé dans le détail. Mais je puis vous dire qu'ils ne font pas l'amour dans le même état d'esprit que nous, avec notre notion de possession matérielle, le plus souvent dans le seul but d'obtenir le plaisir de la jouissance physique.
Les habitants de Silxtra sont merveilleusement beaux et ne conçoivent pas l'amour comme nous.
Question : Vos amis de l'espace vous demandent de ne pas avoir peur de la mort ; pourquoi ?
Pierre Monnet: Tout simplement parce qu'ils savent que le temps n'existe pas et que l'être que nous identifions à son corps physique, a vécu jadis, vit aujourd'hui et revivra demain jusqu'à son immortalité dans le temps et l'espace.
Lorsque vous dites : "La vie est courte, je n'ai pas le temps de réaliser tout ce que je désirerais", vous vous trompez. Car la vie est éternelle. Le temps d'une vie n'est pas le Temps. Le temps d'une vie n'est qu'un bref laps de temps de l'existence. Il est pour ainsi dire inexistant par rapport à l'infini de l'éternité à l'échelle cosmique.
Question : Vous dites qu'ils ont préparé un plan d'évacuation des Terriens dans le cas d'une éventuelle catastrophe planétaire. Mais comment vont-ils sélectionner les "Bons" des "Mauvais" ?
Pierre Monnet: Voilà le type de questions qui prouve le degré d'égoïsme et de fanatisme auquel les sectes et les religions ont amené notre humanité. Au nom de quel principe les adeptes de telle secte ou de telle religion feraient-ils partie d'une sélection "d'élites" destinées à être sauvées ? La réalité est tout autre.
Effectivement, un plan d'évacuation éclair est prévu dans les moindres détails. Mais l'opération ne se déclenchera qu'en dernier ressort. Et il n'est absolument pas question de sélection. Dans le cours de cette évacuation spatiale, tous les êtres humains qui le désirent seront "sauvés", rééduqués, enseignés et instruits afin de servir de "semence" destinée à être redéposée sur la Terre lorsque tous les dangers seront écartés.
Pourquoi prendre tout le monde ? Tout simplement parce que les êtres d'outre-espace qui me contactent sont infiniment bons et savent qu'une catastrophe planétaire fait toujours réfléchir, fait toujours changer d'avis et de concepts les plus mauvais hommes qui soient. Ils savent qu'un être humain est ce qu'il est, que les soi-disant meilleurs ne sont pas toujours les meilleurs et que les mauvais ne sont pas toujours les plus irréductibles. Ceci parce qu'ils ont goûté aux conséquences de leurs actions passées depuis des siècles et des siècles. Lorsque ces survivants auront été enseignés et instruits, tout le négatif qu'ils avaient en eux aura totalement disparu. Ils seront enfin devenus des fils de Dieu à part entière.
Question : Comment se fait-il que, lors de votre voyage télépathique, les hommes et les femmes de la planète Silxtra vous aient fait des signes de la main, puisqu'il ne s'agissait que d'un voyage télépathique ?
Pierre Monnet: Lorsque je parle de télépathie dans ce cas précis, c'est que je n'ai trouvé aucune autre explication. De quelle "technique" s'agissait-il exactement ? Je n'en sais rien. Par quel moyen psychique m'ont-ils fait voyager autour de leur planète à bord de l'un de leurs disques volants d'où je voyais tout par le dôme ? Ce n'est peut-être qu'un voyage astral très particulier qui pouvait permettre à mon corps physique d'être vu par d'autres personnes ? Je n'en sais.hélas, pas plus que vous. Je ne sais qu'une chose, c'est que c'était merveilleux et que je recommencerais volontiers !
Question : Vous est-il arrivé de poser des questions à vos extraterrestres ?
Pierre Monnet: Je suis dans l'incapacité la plus totale, au niveau conscient, de poser des questions à "mes" extraterrestres. Par contre, lorsque j'ai un problème grave ou capital à résoudre, je n'ai pas besoin de leur poser de questions ou de formuler une demande d'aide, car ils m'apportent très souvent la solution correspondante. Cela prouve qu'ils nous aident, nous les contactés, en fonction de nos efforts et de nos mérites.
Question : S'approcher d'un engin extraterrestre est, paraît-il, dangereux. L'approche de l'engin de 1951 ne vous a-t-elle pas affecté ?
Pierre Monnet: Si. Depuis ce jour là, j'ai une conjonctivite aigue aux deux yeux. Je supporte mal la lumière du jour depuis ce contact. Par contre, la nuit, je voix mieux que tous les autres humains.
Question : Pourquoi les Galactiques s'intéressent-ils à Jésus et à Marie et donc au christianisme ?
Pierre Monnet : Il serait bon que les Terriens cessent de faire l'erreur d'assimiler Jésus à un dogme religieux. Jésus n'est pas venu créer une nouvelle religion. Jésus n'est venu que pour nous enseigner la Vie. Nous enseigner les lois universelles cosmiques qui créent, entretiennent et perpétuent la Vie. Jésus est venu nous enseigner la première loi universelle cosmique : la Loi d'Amour. L'Amour dans la simplicité.
Jésus n'a jamais souhaité qu'une religion se crée à partir des enseignements qu'il nous apportait, et surtout pas à partir de lui-même. Je suis formel.
Question : Que pensent les Galactiques de l'utilité de nos épreuves et de nos luttes ? Nos souffrances physiques et morales ont-elles bien un sens ?
Pierre Monnet : Ils pensent que nous sommes des enfants désobéissants aux lois universelles cosmiques. Ils nous aident car nous sommes leurs frères génétiques. Ils sont là pour nous faire avancer dans notre évolution, mais ne peuvent enfreindre les lois karmiques.
Cosmiquement parlant, il n'y a aucun mérite. Il n'y a que la réalisation de ce qui doit être ou ne pas être. La loi karmique est implacable. Si nous ne voulons ni ne savons nous servir correctement de notre libre-arbitre, nous devons récolter les conséquences qu'ont entraînées nos actes et payer nos égarements hors des lois universelles. Ce mécanisme nous suit de réincarnation en réincarnation jusqu'à la réalisation de la perfection nécessaire à l'Ascension vers les plans supérieurs. Cela nous permet de continuer notre voyage éternel sur des sphères aux vibrations plus rapides et d'évoluer vers la Lumière.
Question : Certains ordres contemplatifs ont fait abstraction de tout pour être plus en harmonie avec Dieu, dans le sacrifice et la prière : qu'en pensez-vous ?
Pierre Monnet : En réalité, ces êtres humains de la Terre, exceptionnels dans leur foi, et d'apparence inutiles, sont au contraire d'une utilité insoupçonnée du commun des mortels. Sur chaque planète il existe différents stades de l'évolution de l'être. Cela va du plus amour au plus agressif ; selon le degré de vibration atteint par chaque individu, cela va aussi du plus actif au plus inactif et du plus conscient au plus inconscient. Il peut être matériel-matérialiste ou bien de plus en plus éthéré.
Je le dis souvent : l'Esprit a créé la matière et peut donc la modifier a son gré. Les pensées sont vivantes et ont une action sur le conscient individuel et l'inconscient collectif. Le commun des mortels ne sait pas que son cerveau a des possibilités et des facultés latentes considérables. Plus l'être vit dans la matière, moins ses facultés se développent. Plus il vit dans le spirituel, plus ses facultés augmentent. Elles ont alors une action sensible pouvant agir par égrégore collectif et individuel (selon la puissance psychique de l'expérimentateur) sur le conscient et l'inconscient collectif. Ceci se réalise par simple concentration et focalisation de pensées et la diffusion d'ondes pensées positives entretenant l'esprit de masse des humains hors des sentiers détruisant la Vie.
Ces êtres contemplatifs ont aussi leur rôle à jouer dans notre monde en folie. Certains sont si éthérés qu'ils ne pourraient survivre au milieu des humains ordinaires. Ils subiraient trop d'interférences négatives, ce qui les empêcherait de travailler au maintien de la Vie de l'Esprit sur la Terre.
Question : Comment faut-il que je fasse pour convaincre les gens de la réalité des extraterrestres ?
Pierre Monnet: Personne ne peut convaincre personne. Tout n'est qu'une question "d'intuition" dictée par le degré de conscience cosmique développé en chacun. De toute façon, dans tout cela, il n'est pas question de convaincre, mais d'informer, de retransmettre.
Question : Comment faire pour être contacté par un extraterrestre ?
Pierre Monnet: Il me semble que c'est une question qui préoccupe de plus en plus de gens. Et je me demande : pourquoi ? De toute façon, en ce domaine, ce sont eux qui décident. Nous n'y pouvons rien de façon directe.
Question : Que savez-vous sur les disparitions de bateaux et d'avions ? Toutes ces disparitions dans le triangle des Bermudes, par exemple ? Est-ce que toutes ces personnes reviendront parmi nous ?
Pierre Monnet: Je n'en sais pas plus que vous et "mes" extraterrestres non plus. Si vous parlez des "enlèvements" en général, y compris sur le sol terrestre, de personnes isolées ou de régiments entiers tels qu'à Norfolk, je dois vous préciser que dans la majorité des cas, les représentants de la civilisation extraterrestre qui me contactent, ne pratiquent pas d'enlèvements de force. Les Terriens qui ont disparu au cours d'un contact sont tous partis de plein gré.
Question : Effectuez-vous à l'heure actuelle des voyages dans d'autres galaxies ?
Pierre Monnet : Tout d'abord, je dois vous signaler qu'un voyage tel que je l'ai fait n'est pas chose courante comme s'il suffisait de prendre un ticket de bus et partir. Je ne peux répondre à cette question car je suis souvent absent de mon corps et je ne sais où ils me font voyager. Dans ces moments là, c'est le trou noir. Ils me prennent parfois pendant des heures au cours de ce genre de contacts, au bout desquels je ne rapporte aucune information, mais après lesquels je ressens d'importantes modifications au plus profond de moi-même : j'ai de plus en plus conscience d'être davantage étranger à la planète sur laquelle je vis. Je ne peux pas vous en dire plus.
Question : Dans votre premier livre, vous aviez indiqué que grâce à l'"opération de régénération cellulaire" pratiquée sur vous, vous vivrez 120 ans. Pourquoi pas davantage ?
Pierre Monnet: Scientifiquement parlant, l'héritage génétique de mes cellules étant ce qu'il est, ils n'ont pu faire mieux, mais ces 120 années de vie sur Terre suffisent pour que je puisse accomplir mon "travail".
Question : Serait-il possible de procréer avec ces êtres de l'espace ?
Pierre Monnet: Je n'en sais rien. Mais cela ne me déplairait pas, car l'élément féminin de cette race est apparemment très agréable à regarder..!
Question : Ont-ils comme nous le besoin, la nécessité de dormir ?
Pierre Monnet: Sur ce plan là, ils sont comme nous. Tout être humain, d'où qu'il soit, doit se recharger en énergie cosmique motrice. De plus, chaque moment de sommeil est un voyage astral de l'entité. Celle-ci part en quête d'informations sur un plan spirituel supérieur afin d'être guidée dans la Vie.
Question : Que faut-il penser des extraterrestres ?
Pierre Monnet: Tout dépend de l'ouverture d'esprit et du degré de conscience cosmique de chaque individu.
Question : La télépathie peu t-elle servir d'entrée en matière avec les extraterrestres ?
Pierre Monnet: Oui, mais hélas, très peu de Terriens sont télépathes d'une façon convenable et suffisante.
Question : Les extraterrestres qui sont parmi nous communiquent-ils avec l'homme de la Terre et suivent-ils les mêmes conditions de vie ?
Pierre Monnet: Ils peuvent communiquer avec nous. Vous avez peut-être parlé à l'un d'eux au cours de votre existence et vous ignoriez qu'il n'était pas terrien.
Un certain nombre d'entre eux vivent parmi nous dans des conditions approximativement identiques aux nôtres. Sur le plan social et pour des raisons précises concernant leur programme, ils doivent absolument s'identifier au mode de vie de notre société durant leurs activités officielles. Pour l'instant, ils ne doivent pas être découverts au cours de leur infiltration pacifique d'étude et d'aide aux Terriens.
Question : Serait-il possible de se grouper pour former un égrégore et accroître nos forces pour le contact ?
Pierre Monnet: Affirmatif. Des expériences ont déjà été tentées avec succès au sein d'un groupe de personnes de mêmes concepts et de mêmes affinités en ce domaine, mais c'est délicat : un seul élément un tant soit peu négatif et empreint de doute peut empêcher l'expérience de réussir.
J'ai moi-même fait l'expérience avec des gens "triés sur le volet". Ces personnes non seulement ont vu l'engin mais se sont senties dans un état de "transformation" très agréable. Dans ce genre de groupes, ceux qui reçoivent les informations ne sont pas nécessairement les plus érudits.
Question : Les tremblements de terre ont-ils une relation directe avec les O.V.N.I. ou avec les humains nocifs ?
Pierre Monnet: S'ils le voulaient, les extraterrestres pourraient provoquer de très grands séismes sur la planète. Mais ils font au contraire le maximum pour diminuer l'intensité de nos tremblements de terre et d'en limiter les dégâts.
En ce qui concerne la puissance négative des cerveaux humains agissant sur le phénomène de l'accélération des déplacements des couches tectoniques, je suis affirmatif : 80% des séismes qui ont eu lieu, ont lieu et auront lieu dans le futur proche, sont issus de la négativité des pensées humaines. Je l'ai déjà dit : les pensées négatives des humains sont plus importantes que les pensées positives. Ces pensées négatives se groupent et prennent une force insoupçonnée, façonnant un égrégore alimentant l'inconscient collectif, se cristallisant et agissant sur la matière par effet de boomerang sur la couche de Van-Halen.
Question : Vivrons-nous une nouvelle vie auprès d'eux ?
Pierre Monnet: Le cycle complet de réincarnations d'un être humain sur notre planète est d'environ 72.000 ans. Je vous souhaite d'en être à vos 71.980 ans. Alors il y aura des chances que vous vous réincarniez sur une planète aux vibrations supérieures similaires à la leur. Mais n'y comptez pas trop ! Dans ce genre de calcul des vies successives, l'être humain de la Terre ne sait jamais où il en est.
Question : Dans votre livre, vous affirmez que l'homme a perdu depuis bien longtemps la notion de ce processus naturel et permanent de la régénération cellulaire spontanée. Peut-être serait-il possible de retrouver cette capacité si les hommes rassemblaient un jour leur savoir et leur puissance scientifique ? Ainsi il y aurait de grandes chances pour que les êtres humains atteignent la perfection, la sagesse et l'Amour ?
Pierre Monnet: Vous mettez, comme beaucoup de Terriens, la charrue avant les boufs. Il faut que vous sachiez que le savoir scientifique des hommes n'est apparu qu'à cause de la perte des pouvoirs psychiques colossaux qu'ils détenaient initialement. L'homme a perdu les pouvoirs avec lesquels il pouvait tout sans effort, son esprit créant la matière. Cette perte est due à la négativité créée par le mauvais usage du libre-arbitre. Dès ce moment et très rapidement, il a fallu à l'homme une compensation pour pouvoir survivre. Il bâtit son savoir en puisant dans le négatif. Il continue ainsi à dégénérer. L'homme n'atteindra jamais la perfection en cherchant uniquement à acquérir ce qu'il croit être le savoir et la puissance.
Seul l'homme ayant développé en lui la loi d'Amour pourra acquérir la Connaissance. Aussi paradoxal que cela puisse paraître à un scientifique cartésien, le processus de la régénération cellulaire spontanée donnant à l'homme l'immortalité du corps et de l'âme, ne pourra se manifester que lorsque celui-ci sera Amour. Seul l'Amour est régénérateur ; car il est la Vie, la Vie éternelle, perpétuelle.
LE MESSAGE DU CONTACTE PIERRE MONNET
Question : Vous a-t-on fait savoir si Jésus est revenu sur la Terre après sa mort ? Ce que l'on appelle "résurrection", serait-ce la venue définitive des Galactiques sur notre planète ? /2012
Pierre Monnet : Malgré ses origines parthénogénétiques, Jésus était un homme comme les autres. Il nous a été présenté comme étant le modèle de ce que l'être humain aurait dû être. Les humains n'ont rien compris, ils l'ont tué. Le phénomène visible de la résurrection a été provoqué pour enseigner le principe de la Vie après la mort. Là non plus, les humains n'ont pas compris et en sont encore au même point qu'auparavant.
Question : Pensez-vous que les personnes ayant la faculté de découvrir partiellement l'avenir puissent être contactées par les extraterrestres ?
Pierre Monnet : Dès l'instant où quelqu'un possède des facultés dites "paranormales", il se classe dans la catégorie des médiums. De même que les contactés appartiennent à une certaine catégorie de médiums, les médiums en titre reconnus par la société humaine de notre planète peuvent être contactés. Mais tous ne le sont pas et loin s'en faut, car il existe des médiums négatifs. qui n'ont aucune chance d'être contactés.
Question : Comment faire pour être guidé dans la vie par ces merveilleux Galactiques dont vous parlez dans vos deux livres ?
Pierre Monnet : Soyez Amour et attendez.
Annexe : Message d'un Végan de la Lyre reçu par Pierre Monnet
« Hommes de la Terre, vous devez apprendre à remplacer le mot "argent" par le mot "Amour".
Vous devez apprendre à parler d'Amour au lieur de parler "canons".
Nous vous observons depuis fort longtemps, et nous sommes catastrophés de voir à quel point vous avez si peu évolué depuis les cinq derniers de vos millénaires.
Nous constatons que vous êtes comme de mauvais enfants qui ne veulent pas écouter leur père. Pour cette raison, vous êtes arrivés au bord de l'abîme que vous avez creusé et où vous allez tomber si vous ne faites pas l'effort de comprendre la valeur de ce que nous vous apportons.
Sous prétexte que nous n'atterrissons pas sur vos places publiques pour vous parler nous-mêmes, vous tournez en dérision et en ridicule l'enseignement que nous transmettons à certains hommes de votre planète. Ces hommes que nous contactons parlent en notre nom.
Si, pour l'instant, nous ne nous matérialisons pas physiquement parmi vous, c'est que nous avons nos raisons dont la première est de ne pas créer la panique au milieu de la multitude. Vos concepts actuels sont trop peu évolués pour que vous puissiez supporter de nous voir arriver. Certains d'entre vous parlent déjà d'envahisseurs. Vos pilotes d'avions n'auraient pas la sagesse d'arrêter à temps la poursuite de nos vaisseaux. Ils ne tiendraient pas compte de la fragilité de vos véhicules en phase de matérialisation. Certains ont déjà explosé en tentant d'échapper à leurs poursuivants.
La plupart de nos vaisseaux sont de dimensions impressionnantes. À leur vue à basse altitude ou au sol, certains d'entre vous subiraient une frayeur telle qu'elle leur causerait des dérèglements mentaux très souvent irréversibles. Nous voulons éviter cela.
L'enseignement que nous prodiguons à certains d'entre vous, les contactés, que nous sélectionnons en fonction de leur degré plus élevé d'ouverture d'esprit, et dont la courbe du diagramme d'agressivité est pratiquement nulle ou tout au moins très basse, a pour but de faire d'eux nos porte-parole, afin de familiariser les plus larges couches de votre humanité à notre esprit de paix et de fraternité.
Dans quelques une de vos années et selon votre degré de compréhension de l'enseignement que vous aurez reçu de nos contactés (ils sont des milliers), nous évoluerons de façon plus fréquente dans vos cieux, afin de vous familiariser avec la vue de nos vaisseaux. Lorsque ceux-ci ne représenteront plus aucun danger psychique pour vous, nous jugerons du moment opportun de nous manifester officiellement.
Si, forts de l'enseignement que vous donnent nos contactés, vous refusez de comprendre que nous avons parcouru un grand nombre d'années-lumière pour vous apporter les moyens d'accéder à la sagesse et au bonheur, nous ne nous manifesterons plus. Et c'est avec la plus grande douleur au cour que nous nous désintéresserons de vous.
La méfiance de vos scientifiques et de vos chefs de gouvernement à notre égard est due au fait qu'ils sont trop enracinés dans la matière et ne tiennent aucun compte de la place que doit prendre l'Esprit pour assurer l'équilibre de l'être humain dans la sagesse.
Puisque nous vous parlons de l'Esprit, nous vous signalons que nous trouvons déplorable, absurde et sans fondement l'état d'esprit général de vos religions. Elles ont été la cause d'une partie des troubles qui vous ont menés au bord de l'abîme où vous allez tomber si vous ne vous reprenez pas. Mais attention : le temps presse ! Vous n'avez plus que quelques années pour rattraper vos erreurs, et ceci, en commençant immédiatement et en première urgence à gommer de votre esprit la place qu'y tient l'argent et qui fait votre malheur. Vous ne devez désormais tenir compte que des valeurs humaines au service de la Vie et du bien-être de votre humanité toute entière. »
Extrait de "Contacts d'outre-espace" de Pierre Monnet
ÈRE NOUVELLE - janvier 2006
Nota : Les deux livres de Pierre Monnet (ci-dessus) sont aujourd'hui épuisés et n'ont jamais été réédités. On ne les trouve malheureusement que d'occasion et de plus en plus difficilement.
12-12-2013 om 10:49
geschreven door peter
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Categorie:News from the FRIENDS of facebook ( ENG )
Pierre Monnet - son ouvrage "Les extraterrestres m'ont dit"
Pierre Monnet - son ouvrage "Les extraterrestres m'ont dit"
ICI - Ce que e Public doit savoir par Pierre Monnet
Quelques extraits:
De tout temps et de façon périodique, la terre est visitée par les représentants d'une civilisation extraterrestre puissante et scientifiquement très évoluée, qui a discrètement pris contact avec les grands de ce monde, dans un but pacifique et salvateur. Pacifiques, malgré leur puissance colossale, ils ont établi des bases très organiséeset populeuses sur différentes planètes du système, et notamment une base importante sur et dans les sous-sols du satellite naturel de la terre.
Ces Êtres, en apparence identiques aux terriens moyens, sans dévoiler leur véritable origine, se meuvent parmi les hommes de la terre. Ils étudient de près notre façon de vivre et influencent souvent nos disciplines sociales, scientifiques et militaires. Cette influence ne se fait que très légèrement et de façon très indirecte, afin d'éviter leur ingérence dans nos affaires. Ce comportement est dicté par une loi naturelle, interdisant d'intervenir trop directement dans l'évolution des civilisations.
Dans la majorité des cas, les cataclysmes, mêmes naturels, sont provoqués par les pensées négatives des êtres qui habitent les planètes. Si donc l'être humain de notre Terre avait évolué selon les lois universelles cosmiques, 99% des cataclysmes qui se sont produits et se produiront encore dans notre système solaire auraient pu être évités.
Tout, absolument tout, n'est que vibrations. L'univers tout entier n'est qu'un vaste champ de vibrations, modulé à des fréquences différentes, selon la structure atomique de la matière qui vient d'apparaître. De ce fait, en fonction de l'importance d'une explosion située dans telle ou telle autre région de l'univers, des galaxies entières peuvent être jetées les unes contre les autres, et s'interpénétrer de façon catastrophique. Depuis plusieurs dizaines de milliers d'années, la terre subit le contrecoup de l'interpénétration de sa galaxie avec une autre galaxie. Les répercussions progressives de ce contrecoup, se traduisent par des mouvements vibratoires contraires à la direction spiralée que prend le système solaire, vers ce point que l'on appelle « l'APEX », qui conduit toute expansion vers l'infini. De par ses interpénétrations intergalactiques, à l'échelle des systèmes solaires se croisant, des désordres électromagnétiques changent parfois la polarité des planètes. Les ensembles galactiques ayant leur polarité propre et se percutant de plein fouet, provoquent, à l'échelle planétaire, des désordres vibratoires faisant se contracter et se décontracter le temps dans l'espace. Dans ce cas, le temps et l'espace se plissent et même se déchirent, jusqu'à provoquer des superpositions ou surimpressions d'époques totalement différentes les unes des autres ; d'où l'enregistrement graphique, tout au long de l'histoire de l'homme, de faits bizarres survenus de façon incompréhensible en divers points du globe, où est relatée l'apparition de choses, d'animaux ou d'êtres humains paraissant appartenir soit au passé, soit au futur. Ces phénomènes insolites sont dus à une contraction ou une décontractionnaturelle du temps, accélérée par l'interpénétration de deux galaxies, l'une dans l'autre, comprimant ainsi les vibrations produites dans le passé et dans le futur, contre les vibrations de la vie des peuples et civilisations actuelles de notre présent.
Sur quelque planète que ce soit, il est relativement facile à une civilisation un tant soit peu avancée scientifiquement, de provoquer artificiellement, et à plus ou moins brève échéance, des déséquilibres dans la nature de cette planète ; déséquilibres qui peuvent avoir pour conséquence, la destruction, soit instantanée, soit progressive de toute vie à sa surface.La recherche scientifique et les résultats qui en découlent, ne sont permis à l'être humain, qu'à la condition expresse d'avoir le plus grand respect de la vie humaine et de tout ce qui vit. Des solutions simples et sans danger existent à tous les problèmes scientifiques. Il ne tient qu'à l'homme d'acquérir la sagesse pour que ces solutions lui viennent tout naturellement à l'esprit.
12-12-2013 om 10:26
geschreven door peter
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Categorie:News from the FRIENDS of facebook ( ENG )
Giant UFO enters Mexican Volcano Popocatepetl on 9th December 2013
Giant UFO enters Mexican Volcano Popocatepetl on 9th December 2013
Amazing video footage of a giant UFO when enters Mexican Volcano Popocatepetl on 9th December 2013.
The Japanese monkey, Macaca Fuscata, had been observed in the wild for a period of over 30 years.
In 1952, on the island of Koshima, scientists were providing monkeys with sweet potatoes dropped in the sand. The monkey liked the taste of the raw sweet potatoes, but they found the dirt unpleasant.
An 18-month-old female named Imo found she could solve the problem by washing the potatoes in a nearby stream. She taught this trick to her mother. Her playmates also learned this new way and they taught their mothers too.
This cultural innovation was gradually picked up by various monkeys before the eyes of the scientists. Between 1952 and 1958 all the young monkeys learned to wash the sandy sweet potatoes to make them more palatable. Only the adults who imitated their children learned this social improvement. Other adults kept eating the dirty sweet potatoes.
Then something startling took place. In the autumn of 1958, a certain number of Koshima monkeys were washing sweet potatoes -- the exact number is not known. Let us suppose that when the sun rose one morning there were 99 monkeys on Koshima Island who had learned to wash their sweet potatoes. Let's further suppose that later that morning, the hundredth monkey learned to wash potatoes.
THEN IT HAPPENED!
By that evening almost everyone in the tribe was washing sweet potatoes before eating them. The added energy of this hundredth monkey somehow created an ideological breakthrough!
But notice: A most surprising thing observed by these scientists was that the habit of washing sweet potatoes then jumped over the sea...Colonies of monkeys on other islands and the mainland troop of monkeys at Takasakiyama began washing their sweet potatoes.
Thus, when a certain critical number achieves an awareness, this new awareness may be communicated from mind to mind.
Although the exact number may vary, this Hundredth Monkey Phenomenon means that when only a limited number of people know of a new way, it may remain the conscious property of these people.
But there is a point at which if only one more person tunes-in to a new awareness, a field is strengthened so that this awareness is picked up by almost everyone!
From the book "The Hundredth Monkey" by Ken Keyes, Jr. The book is not copyrighted and the material may be reproduced in whole or in part.
Breaking :UFO presence at America's Top Research Facilities
Breaking :UFO presence at America's Top Research Facilities
This show analyzes videos and eyewitness accounts that suggest a strong UFO presence at two of America's top research facilities; Brookhaven National Laboratory on New York's Long Island, and Lawrence Livermore Laboratory in Northern California.
A frequent concept in ufology and popular culture is that the true extent of information about UFOs is being suppressed by some form of conspiracy of silence, or by an official cover up that is acting to conceal information.
In 1968, American engineer James Harder argued that significant evidence existed to prove UFOs "beyond reasonable doubt," but that the evidence had been suppressed and largely neglected by scientists and the general public, thus preventing sound conclusions from being reached on the ETH. "Over the past 20 years a vast amount of evidence has been accumulating that bears on the existence of UFO's. Most of this is little known to the general public or to most scientists. But on the basis of the data and ordinary rules of evidence, as would be applied in civil or criminal courts, the physical reality of UFO's has been proved beyond a reasonable doubt" J A Harder
A survey carried out by Industrial Research magazine in 1971 showed that more Americans believed the government was concealing information about UFOs (76 percent) than believed in the existence of UFOs (54 percent), or in ETH itself (32 percent).
Dr. Steven M. Greer MD, founder of CSETI (Center for the Study of Extraterrestrial Intelligence) has gathered over 36 hours of witness testimony from high-ranking government, and military officials. John Callahan, Chief of Division for the FAA (Federal Aviation Administration) recalls an incident in which a Japanese Boeing 747 had captured an object travelling tens of thousands of miles on radar.
Greer states that the reason for the cover-up of the UFO phenomena by the military industrial complex is because "any rational person, would ask the question, how did they get here?" and that if these reverse-engineered technologies ever became disclosed, there would be free, abundant energy for all, "however that is somebodies $200 trillion piggy bank" in reference to the current estimates of oil reserves left on the planet.
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Categorie:News from the FRIENDS of facebook ( ENG )
(UFO) Deep Space Object Confirmation From The Big Leagues Im Not The Only One (Video(UFO) Deep Space Object Confirmation From The Big Leagues Im Not The Only One)
(UFO) Deep Space Object Confirmation From The Big Leagues I’m Not The Only One (Video)
Some telescope footage of UFO’s compared to what author Harry Drew had filmed. These are not GOP satellites. I think the majority of us KNOW that UFO’s are a real phenomena. What many do NOT realize is the danger these beings present to us. Aliens are demons, flat out. And they are NOT your friend and are not about to visit us to give prolonged life, a better life, peace and security, none of that.
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Categorie:News from the FRIENDS of facebook ( ENG )
Que cachent nos sensations de « déjà vu » ?
Que cachent nos sensations de « déjà vu » ?
Je suis déjà venu ici, j’ai déjà vécu ce moment, j’ai déjà vu cette personne… Nous avons tous connu cette étrange sensation. Jeu de la mémoire, de l’inconscient ou de nos émotions : comment expliquer ces impressions passagères ?
Parfois, c’est juste le quotidien qui se décale un peu. Un repas entre amis, et soudain surgit le sentiment d’avoir déjà vécu cette scène au détail près – au point que, pendant quelques instants, elle paraît presque prévisible. Mais que dire lorsque ce « déjà vu » arrive dans une ville étrangère, ou lors d’une rencontre avec des inconnus ? Rien, alors, qui puisse rappeler le passé. Et pourtant, là encore, lieu, personnes, événements, tout semble familier. Etrange sensation, où se mêlent surprise, incrédulité, inquiétude, curiosité ! Une envie de magie s’y glisse, celle d’un bref passage de « l’autre côté du miroir », du fugace réveil d’un don paranormal permettant de sortir du temps, de voir le futur, de revivre le passé. Et puis tout s’estompe. En quelque secondes le passé redevient connu, le présent incertain et le futur, toujours aussi mystérieux – même si les dernières découvertes sur le cerveau commencent à lever le voile.
Un objet de fascination inquiétante
Mais cette sensation de déjà vu, que 60 à 70 % des gens disent avoir expérimentée au moins une fois dans leur vie, ne se laisse pas oublier facilement. Elle pose trop de questions, sur notre perception du temps, notre conscience et même notre inconscient, comme en témoigne le philosophe italien Remo Bodei dans un livre récent. Si l’expression « déjà vu » ne sera forgée qu’en 1876 (par Emile Boirac, in Revue philosophique de la France et de l’étranger », vol I, 1876, t.. I, p. 430), le phénomène, montre Bodei, intrigue depuis l’Antiquité. Les philosophes platoniciens et pythagoriciens voyaient en lui le souvenir d’une vie antérieure, les stoïciens plaidaient pour « l’éternel retour du même ». Aristote, célèbre pour son esprit pratique, avait beau essayer de remettre les choses en place en défendant l’idée d’un simple trouble psychique, rien n’y faisait, le déjà vu gardait sa magie. A tel point que saint Augustin, au IVè siècle, s’en inquiéta. Comme après lui l’Eglise, il se méfiait de cette étrange impression, qu’il attribua au démon venant nous tenter avec des idées de vie antérieure ou de réincarnation.
Une telle source d’inspiration ne pouvaient pas laisser indifférents les artistes, écrivains ou poètes. « Non, Temps, tu ne te vanteras point que je change ! », s’exclame Shakespeare, car tout n’est que « spectacle déjà vu ». Au XIXème siècle, le phénomène devient incontournable dans la littérature, de Dickens ou Chateaubriand qui en était obsédé, à Baudelaire puis à Proust bien sûr, pour qui « la sensation semblait dire : "Saisis-moi au passage si tu en as la force, et tâche à résoudre l’énigme de bonheur que je te propose." » (in A la Recherche du Temps Perdu, tome II (Gallimard, 1987)
Un souvenir refoulé
Freud lui-même ne résiste pas à cet appel, et trouve au déjà vu une place dans sa grille de lecture. Mais ce n’est rien d’autre à ses yeux que la remontée incomplète d’un souvenir refoulé, cachant un traumatisme ou un désir inacceptable pour le Surmoi. « En ce qui concerne les quelques rares et rapides sensations de déjà vu que j'ai éprouvées moi-même, ajoute Freud, (…) il s'agissait chaque fois du réveil de conceptions et de projets imaginaires (inconnus et inconscients) qui correspondait, chez moi, au désir d'obtenir une amélioration de ma situation. » (in Psychopathologie de la vie quotidienne, ch 12 - Payot, 1975)
Comme le rêve, le déjà vu serait une expression de nos désirs secrets ? « C’est la raison de son "inquiétante étrangeté", estime la psychanalyste Nelly Jolivet : cette confrontation entre familiarité et surprise signale que l’on touche à de l’interdit. » Jung, lui, évoquait un déjà vu éprouvé lors d’un voyage au Kenya, alors qu’il croisait un vieillard – figure de l’homme sage – , et reliait cette impression au réveil d’un archétype.
“In this video we see many glowing UFOs in the night sky and they seem to be followed by military helicopters. Are they escorting the UFOs or following them? asked Scott Waring, author of UFO Sightings Daily.
“These UFO videos were recorded directly from the live volcano cam. Many volcanos around the world have been suspected of being entrances to alien bases, even a few in the US, but this volcano has something most of those don’t have…several live cams from different directions! This is an important tech tool in revealing the existence of aliens,” says Waring.
Q-"When were you first aware of aliens?" / "What's your first recollection of aliens?"
I shall never forget my first alien abduction recollection; I was about six years old or perhaps a little younger.
As a child I saw alien entities rarely described anywhere else in alien related literature.
In my many years of research on this subject I have rarely come across similar descriptions by any other alien abductee or by one who has described someone else's experiences with alien entities.
Two aliens came for a visit with me late one summer night at ten o'clock in the evening and must have stunted my growth by scaring the bejeebers out of me, when I was a very young child.
This happened a short while after both parents had put me safely to bed for sleep; I do remember being wide awake and still up, listening to the night sounds of crickets and katydids chirping loudly on Shore Road, overlooking the Narrows in Bay Ridge.
I do recall that I was wearing my pajamas and already in bed, alone and wide awake in my bedroom.
Two astoundingly diminutive non human creatures hovered outside my fourth story bedroom window, an apartment window which had no fire escape or ledge.
They appeared to be no larger than 8-12 inches long, from alien head to alien toe.
They were almost puppet like, with small wrinkled, wizened, gnome like miniature features on little heads completely encased in what clearly looked like glass see-through diving / space helmets.
(In retrospect, with after thought, they apparently did not breathe our atmosphere's particular, mostly nitrogen, planetary air mixture.)
There were two of them, bobbing and floating outside of my window, tapping on my window screen!
They were dressed in tiny, snug fitting silver/gray reflecting flight suits of sorts.
I do recall that their tiny helmet encased faces were very ugly and most wrinkled.
They bobbed and hovered, just outside of my 4th story, flimsy ill fitting wooden window screen, tapping on it with little hands!
Ugly space puppets in glass helmets and flight suits!? I could not believe what my eyes told me.
There was more tapping at the screen.
It grew strangely silent and all insect sounds suddenly ceased, a sudden quiet that descends when EMFs are emitted from alien presences and technologies, close by; this phenomenon has since been labeled the, "Oz effect".
A large dresser-bureau was between my bed and the window.
I had to lean the front part of my body sideways off of the bed and almost halfway to the floor and twist my head, to see around the bulky piece of furniture so I could peer out, towards my window.
Suddenly, I was aware that in addition to the sudden silence of the multitudinous crickets and katydids outside, I could no longer as well hear television sounds from the living room, where my parents were watching television.
I heard the tapping and was worried and curious; I quickly swung down and around to look.
Two ugly, miniature, dark, puppet like, clear helmet encased, gnome like creatures stared into the window, back at me!
As they bobbed gently up and down in midair, I heard a conversational exchange between them, the sounds of which I have not forgotten for fifty years since.
It was a buzzing sound like hornets in a jar.
I recognized, even then as a very young child, that they were talking to each other, first one then the other, back and forth, a conversation without words in an odd hollow buzzing exchange; it sounded just like angry bees in a glass jar
My eyes opened wide and I shrank back in fear and pulled the blanket over my head.
I recall thinking that nothing like this had ever happened to me before as the fear almost stopped my breath.
My mouth fell wide open in awe and terror.
Then an idea surfaced and repeated itself;" It's not possible", I thought and I shook my head still under the blanket.
I could not at all accept what I was seeing!
On impulse, I drew the blanket away from my head and peered around the corner of the bed, though fear told me that I could not dare to risk exposing my whole head, to their view.
Very quickly, this time, I swung down and around for another hard peek; my abject disbelief forced me to stare out at that window.
Two pairs of eyes looked back!
There was a tapping on the screen.
I exploded backwards into the bed in panic and again threw the blanket over my head paralyzed with panic.
Electric waves of fear ran across my forehead and down my arms.
I was so filled with fear, that I could scarcely breathe!
I could have imagined it, I thought.
But I knew that I had not and could not bring myself to look again, my fear was so great.
I huddled in the corner of the bed terrified and in agony of a terrible dilemma.
I was too scared to even call out to my parents; I wanted to believe that these creatures hadn't seen me and if I were quiet they'd go away..
But, If I didn't look again, I somehow reasoned, I would never know if what I saw was real and my curiosity burned as strongly as my fear.
I reasoned that if I looked again and they were still there, I would lose my mind to fear.
I peeked again, long and hard, this time..
They hovered, bobbing in air, staring back at me!
In what may have been a child's hysterical reaction to an experience of very high strangeness or perhaps alien mind control, I do recall that I crawled into a corner of my bed and immediately fell fast asleep.
I've no notion of what happened, after those moments.
Since that experience, I have learned more about the nature and motives of such tiny beings, closely associated with reptoid-greys and abductions of humans.
Aliens have always been here and are as native and terrestrial to our planet as are thunderstorms; they are the game wardens of this preserve that we call 'Earth and like good game wardens they do not let the creatures within suspect that it is indeed a preserve.
They are inter dimensional as well as inter galactic and can and do use the same dimension that ghosts and demons do to enter and exit our physical reality.
The lower Earth animal forms seen as reptiles, amphibians, insects, are mirrored and echoed by the higher technological forms which have often been seen aboard craft, forms who have lent their DNA to create this preserve.
We , too, are constructs of their creative meddling.
When people ask them,"Where are you from?"
"Where do you come from?", they are often told,
"We come from within."
That is, after physical abductions, seeking " sanctuary", their possessing energies are deposited, not unlike the lamprey parasites that they are, within the multi layered human psyche/mind.
Director of CIA, Admiral R.H. Hillenkoetter: "It is time for the truth to be brought out in open Congressional hearings. Behind the scenes, high-ranking Air Force officers are soberly concerned about UFOs. But through official secrecy and ridicule, citizens are led to believe the unknown flying objects are nonsense. To hide the facts, the Air Force has silenced its personnel." p. 58, quoted from New York Times, February 28, 1960, p. L30
Abductions and their remnant elusive memories have opened all this for Paul, a confirmed atheist, until he saw aliens float him out of his body, in his bed, at night. Then, he knew that they were interested in an essence he never suspected that he had; a soul. Our spiritual powers that interest and addict interdimensionals are the very powers that can be used to thwart further attacks.
They infect auras with attachments to themselves and ride the reincarnation roller coaster with people, to avoid the death that they fear and to steal the spiritual recycling that we have.
These joyriding grays can be sinister, discorporate alien souls ,stuck to your energies, who bring a new meaning to the concept of a silent invasion.
10-12-2013 om 23:57
geschreven door peter
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Categorie:News from the FRIENDS of facebook ( ENG )
The UFO World or The Alien World
The UFO World or The Alien World
Amazing Aliens caught on tape in China rapid shape changes
The Chinese interviews with the two people are translated as follow:
The girl: there was a glowing cluster of light in the air and then dropped to
the ground and then it would reshape itself to a size like a ping pong.
The man: the sky was totally brighten up and that time he found that it
I am pleased to announce that the new official MUFON UK website is now online at www.mufon.co.uk! Please do take a look and let us know what you think! (MUFON UK can also be found on Twitter at @mufonuk)
"Here is the first trailer teaser put out by the Discovery channel for the "Close Encounters" show scheduled to appear on January 10 2014. It will include researchers like Chris Rutkowski, Shane Ryan, David Marler, Kevin Randle, Leslie Kean, Nick Pope, Gildas Bourdais and Bill Chalker. Looks like they have done a great job delivering an exciting and confronting series that might make people think a little more deeply about the reality of UFOs."
Le président Obama a eu raison le dimanche 8 décembre 2013 lorsqu’il prétendit probablement être le premier président américain à avoir mentionné publiquement la Zone 51. De nombreuses personnes ont noté la référence inhabituelle du président des États-Unis lors d'une réception saluant les cinq interprètes à l’honneur au Kennedy Center Honors. La mention relative à la Zone 51 a été réalisée en hommage à l'actrice Shirley MacLaine, connue pour son intérêt pour les sciences occultes. Obama a plaisanté en déclarant que lorsqu’il est devenu président, l'une des questions que les gens lui posaient concernait ce qui se déroulé réellement dans la Zone 51, puis avec son humour habituel il déclare : « quand je souhaite avoir des nouvelles à ce sujet, je contacte Shirley MacLaine ».
« Je pense être le premier président américain à mentionner publiquement la Zone 51, n’est-ce pas Shirley ? » a-t-il ajouté. Le Kennedy Center Honors sera diffusé sur CBS le 29 décembre.
Occasionally I find myself in extremely odd circumstances due to the nature of my interests. Last summer I found myself in the middle of an argument between one of the real time abductees I wrote about during the past two years and one of her longtime friends who is an avid UFO enthusiast.
The exchange between the abductee and the enthusiast took place while we were out to lunch at a crowded beach front restaurant on the ocean side of Long Island New York.
Most of the luncheon had been a peaceful afternoon enjoying a delicious meal overlooking a sandy beach and clear blue sky. The conversation had been of vacation plans, family as well as a long talk about the Long Island serial killer who even now remains loose and wandering our Island roadways.
At the end of our lunch I excused myself from the table for a few minutes to call my home and walked out to the open veranda that wrapped around the restaurant to use my cell phone. I was only gone a few minutes. When I returned to the table I was surprised to find the two friends in a heated debate concerning war between aliens and humans.
Since I was not there when the discussion began I had no idea how the subject got started. I sat down and listened as the abductee and enthusiast had one of the strangest conversations I ever heard two friends have.
The enthusiast was angry and telling the abductee that the day will come when aliens will attack the human race to use us for fuel, or food, or slaves. The enthusiast was a bit all over the place with the reasons for the alien attack however she seemed sure it was only time before this event happened with the outcome being our doom.
The abductee sat there stone faced listening to her friend with such intensity I thought steam was going to rise from her head. I sat silently trying to figure out how to get out of this mess! In the mean time I tried to disappear in to my chair.
The enthusiast went on to describe a war of the world’s resulting in combat around the globe between aliens and humans. Occasionally the abductee would mutter, “that is ridiculous’ however her friend continued on with her long passionate description of a very movie like world war of aliens flying low above the earth’s surface while humans try to defend against them with the weapons we currently have. The abductee allowed her friend to continue this huge involved story of her idea of an alien / human war without interruption. Now and then she would laugh or shake her head but let her friend continue her passionate description of an alien human conflict.
I have either read or heard all the things the enthusiast was saying before and knew this theory was widely discussed with those interested in the UFO alien subject. I also know the abductee and wanted to dissolve in to my chair as I knew she was going to blast her friend and her ideas concerning her interpretation of a war of the worlds.
The enthusiast talked endlessly about how mankind may soon find they are going to be forced to fight invading alien forces in a fight for world control.
She talked about how mankind will wage a good fight against our invaders using our newest weapons during long tedious battles with alien forces who want to overtake and use the human species for food or fuel or slaves.
She talked about how only the humans who will be able to go underground will remain to fight off the invading aliens. She went on to describe how the fight will end by way of the humans fighting the aliens in gorilla style tactics including sneaking up on alien crafts using balloons to lift them into their interiors of their crafts where the human warriors will be able to overtake and destroy the alien forces.
The UFO enthusiast talked as if in a hypnotic state how a small group of the human warriors would in this manner defeat the aliens and return to build a new human race upon the earth. This is the point where the abductee could no longer maintain her reaction and burst out laughing at her enthusiast friend’s fantasy scenario of an alien/human conflict of war.
The abductee shook her head in amazement and asked her friend if she was serious or pulling her leg with such nonsense? Her friend immediately became insulted and defensive. The abductee sat looking at her friend as if she was the strangest thing she had ever seen and finally said:
“OK- I cannot let you walk around thinking something so ridiculous as it seems to have gotten out of hand and you seem to be lost in the fantasy and confusion of this subject that seems to be prevalent in our society. “ The abductee took a long look at her friend and continued:
“First of all you need to understand that sadly in our society things we consider paranormal, or supernatural or unknown are simply things mankind has not yet figured out or understand. A huge problem with the subjects we consider unknowns is that we have completely combined confused and destroyed our own thinking about these subjects with fiction and fantasy that is shoveled on top of us daily.
Science fiction is not paranormal, horror movies about sexy vampires become confused with reality while reality is lost to the fantasy of Hollywood.
Star Wars was a great movie however reality is -that it is doubtful- all life forms in our universe would be able to sit together in a bar sharing a drink simply due to the simple fact of atmosphere differences .Humans have built a cute little comfy world where they live in fantasy about many unknowns. I realize it is one way to deal with that which we do not understand however I also think it is just going too far. Here I sit listening to you rattle off pure fantasy as fact and you’re doing it with a straight face.”
The enthusiast was not happy and started to interrupt her abductee friend to defend her position on alien- human warfare. The abductee would not have it and told her friend to sit and listen as she had to her long rant on the war of the worlds. The abductee continued:
“The view you have of this conflict is absolutely childish. Do you truly believe that beings that are advanced enough to visit us in the manner they do with ease and obvious control over the situation would have to physically fight with us? Do you really think that if they wanted to take, use or have anything at all more than they do now from us they would need to fight us for it? Do you seriously think the advanced beings that visit us would need to become involved with us in any type of war event? If they want more they will take it, if they want to control this world completely they will dot it and if they want to kill you - you would be dead in seconds! “
The abductee was obviously annoyed with her longtime friend and her UFO enthusiast friend was showing signs of anger with the abductee’s questions. The enthusiast tried to defend her thinking by launching into a memorized scenario once again about mankind in hand to hand combat with invading alien forces. The abductee raised her hand abruptly stopping her enthusiast friend from continuing her rant. The abductee spoke:
“Stop, this nonsense- I had no idea you became so confused between what is logical and probable and what is fantasy. You are lost in the delusion of fiction that has been developed through fear of those who are in need of that kind of fantasy in order to digest the UFO situation on earth. You have given over to science fiction as fact and have started to believe the nonsense that flows from Hollywood the bloggers and ridiculous TV shows. “ The abductee continued talking now with a bit of anger rising in her tone.
“Look chances are if the beings who visit this planet and abduct humans for specimen study wanted to control or inhabit this earth they would have done it long ago. If the beings who are here wanted more from us they would have taken it when we were even more defenseless than we are now. If those watching us wanted to help us they would have done that as well .If their purpose was our welfare they would have openly interfered, helped, taken us over or whatever theory exists concerning these things- long ago. They are here for their own agendas and we simply are not as important to them as we think we are.
The great human delusion is that this planet and the primitive earthlings living on it is somehow of great importance to the other life forms that exist and view or visit us as they traverse this enormous universe.
First of all there are billions of planets around billions of stars in billions of galaxies. Our little planet may be important to us but it is doubtful it is of any great importance to our cosmic neighbors. Mankind has placed a huge amount of importance on the alien human relationship. Mankind seems to think we are sort after and of huge concern to our visitors. I am confused at this thinking as we have obviously been shown that is not the case.”
The UFO enthusiast sat silently and obviously annoyed while the abductee continued her case against her friends ridiculous thinking.:
“Our visitors do not care to be known to us on a global scale. If that was their wish we would know it. All they would need to do is make a worldwide sighting visible over highly populated areas to be known to become fully disclosed to mankind. Instead they do not seem to care if they are at times seen or not. They do not seem to care what we think.
As it stands we do nothing but act like fools when we do see them. I do not think we are a concern to them in any way. The most we do is make another movie or TV show to entertain our selves about the UFO subject . Nothing more is done about their visits and they know it. Humans have a few quirks that make it easy to keep them in the dark. Humans have selective hearing, thinking and comprehension. Humans only hear, think about or form opinions on the selective material that fits in with what they want life and the world around us to be. Facts or theories that do not make the human overly important are often ignored or denied as it does not fit in with the delusion the human population needs to deal with things they do not understand. “
At this point the abductee and her friend sat nose to nose as their oral combat over this alien human war controversy continued. The abductee went on without leaving a pause for her friend to interrupt:
“This arrogance of our importance or worth to other life forms is just silly. Here we sit the primitive ones who cannot figure out how to travel the cosmos or figure out who it is that visits us yet we think we are the mighty ones. I imagine the aliens have a good laugh, if they do laugh, at that idea! It is most likely our greatest fault and what keeps us locked as the dummies of the universe. This quirk keeps us stuck in bad scenarios across the globe and locked in the dark with issues we should have long ago solved. The UFO subject is one of those areas we have failed to conquer or understand.
We continue to kill each other, suffer through natural disasters and in many areas on this planet starve or die from diseases even when we know how to cure them. I think if our visitors wanted to take us over or help us they could and would have done so by now. They do watch us, they do use some of us but their interest in the human species at best seems limited.”
The abductee and friend were now both very angry. I simply sat back and let it happen. The abductee continued:
“But please let us get back to your thinking about war with aliens. This fantasy by my fellow humans is disturbing to me .How we ever got lost in the fantasy that we would ever be able to fight aliens is beyond me. What is worse is that we have groups of people lost in this delusion that we could not only fight but could become road warrior hero’s combating and taking on aliens by crawling in to their ships and winning by way of hand to hand combat. This childish nonsense coming from grown adults frightens me far more than the idea of a war of the worlds! If we are this limited in our thinking about things unknown we are in deep dark trouble. I tend to think we have been playing far too many computer games and doing far too little adult thinking.
If aliens wanted to take over this planet they would do so in a matter of minutes. I am sure it would be a simple matter of using technology closer to the Haarp projects that we are beginning to understand. If they wanted to control us they would render us helpless by using a technology that would either take over our ability to think clearly enabling them to order us about or simply completely control us in a manner without involving any combat at all. They would of course be able to completely destroy all life on this planet if they so desired by pushing a button from far above the earth’s surface. In fact they could wipe us out, disinfect or decontaminate our planet all from miles above the surface or maybe the dark side of our moon. To think they would even need to fly around in any form of combat at all is really silly. The fact that this has not happened so far makes me a firm believer it will not happen any time soon. I am afraid the guerrilla warfare between cave dwelling earthlings and aliens will have to remain where it belongs, in the movies.”
At this point in the lunch date I sat silently between the angry friends knowing that opening my mouth would surely be a very foolish thing to do. The abductee sat glaring at her friend. The enthusiast friend sat with eyes filled with tears. Finally the enthusiast started to cry. She was angry and snarled at the abductee:
“Well you have taken away all hope with your views now haven’t you? At least thinking we could fight gives us all some hope. In your mind it is just death.”
This seemed to make the abductee far angrier than she was before. She immediately stopped her friend from continuing with her tearful objections.
“Look, the only one here who has no hope is you and those who think like you. In your thinking the only way we can deal with a conflict with other beings is with war. Did it ever occur to you that you and those who think like you can only dream up fighting and killing and war as the result of a human alien contact?
It seems unless the subject is that of how the alien beings should be here to help us and give us technology we immediately jump to war as the only other possibility.to deal with them. We are savage self-centered beings. We only seem concerned about what we can get from our visitors and if that is not possible how we can kill them.
I think what we need is to focus on what we need to do to advance enough to become interesting and respected by other life forms so they will one day look at us as more than specimens or primitive beings.
Who would want to be involved with primitive creatures like humans who spend most of our time in wars killing and over taking each other? Who would want to become involved with a planet where its inhabitants are constantly in conflict with each other? Look at this planet and look at how some of us have food shelter and medical care while others are starving, children dying and forced to live in savage circumstances. What do you think those who watch us think when we build bombs and use them on each other? How about the fact we kill due to the fact we are too stupid to figure out our energy requirements. Do you really think other beings who are far more advanced want anything to do with us other than what they do now? Maybe one day when we have our own act together and grow past being selfish killing machines we may be more interesting to those around us. For now we are primitive and violent. Until we understand that fact we need not worry about fighting fictional wars with those who could wipe us out with a sneeze.”
The enthusiast stood up and snarled at the abductee: “Well the things you want to happen are never going to happen and – I think you are ridiculous. “.
Quickly the abductee asked the enthusiast: “What is ridiculous, why are those things not going to happen?”
The enthusiast bent down in the abductees face and replied : “That is all just too hard and it will never happen.”
With that she stood up and announced she was leaving and walked away. The abductee and I were left sitting at the table as well as holding the bill for lunch!
I only noticed after the enthusiast walked away from the table that the people around us had all been listening to the exchange between the two friends and the strange subject of an alien /human conflict.
I could tell by the silence that things had been said that gave many sitting there eating lunch insight to things they ordinarily would not think about. I also know the abductee had spoken hard cold truth about these subjects and realized by way of the enthusiast’s convoluted thinking how far we have drifted from processing what is going on around us with logical thinking due to confusion of fact and fiction that seems to be the way of our society.
I must say I agree fully with the abductee on the subjects discussed at this luncheon. I also found it very disheartening that the UFO enthusiast felt our dealing with being human without war or our path towards ending things like starvation, disease and energy problems on earth something that - “ Never is going to happen or just too hard”
Her words were sad statements that we all need to think about. This experience like many others I have had with things we consider unknown leaves me thinking we will never find our way with things we do not understand by way or our refusing to deal with them in real terms without delusion in an adult manner.That concerns me and leaves me sad at how far we may be from climbing the ladder of humanity towards being the best we can be while lingering in delusion , fantasy and refusal of things we just do not understand.
Until we change we are destine to remain lost in the dark ages when it comes to the subjects we consider unknown!
During the excavations of the ancient Olmec capital of San Lorenzo Tenochtitlan city, archaeologists found a basalt disk with two carved prints resembling eagle claws, as well as a damaged sculpture of a jaguar with an open mouth and crossed front paws (one of them damaged). These artifacts could belong to some notable resident.
In the Mexican state of Veracruz on the territory of an archaeological Olmec ceremonial center of San Lorenzo Tenochtitlan, two pieces of art created about three thousand years ago and related to the mysterious Olmec culture were found. The discovery made near the Palacio Rojo (Red luxury palace), a home of the rulers of the first capital of Olmec. Currently 25 percent of the total area of the palace complex has been excavated.
Publisher's Note: Came across this article on the English.Pravda.Ru website and thought it was worth sharing because of the discovery of the Basalt-Disk in Mexico. The article was writter by Igor Bukker. If you would like to read the article in the original Russian click here: http://www.pravda.ru/science/mysterious/past/05-12-2013/1184239-tenochtilan-0/. Enjoy Dirk
In the pre-Hispanic period on the territory of the modern state of Veracruz there were four Indian cultures. Huastec and Otomi lived in the north, and Totonac in the northern and central part of the state. The Olmecs, the representatives of one of the oldest cultures in the Americas, dominated the southern part of today's Veracruz. Representatives of this people inhabited the coastal plain areas of today's states of Veracruz and Tabasco (southeast of Veracruz) sometime between 1000 through 300 years BCs.
Archaeologists have discovered several Olmec centers in Veracruz, including San Lorenzo and Tres Zapotes. These settlements were probably the most complex "ceremonial" centers throughout Mesoamerica during its prime. For this reason, many anthropologists consider the Olmec culture to be the mother of many subsequent mid-American cultures. San Lorenzo Tenochtitlan is the ancient capital of the Olmec, whose construction was commenced in about 1800 BC., and the peak of prosperity of the city took place in 1000-1400 BC.
At the time, the city spread over an area of 2.2 thousand square meters and could permanently host a thousand to 1,200 residents. Today, San Lorenzo Tenochtitlan is a collective name of three extensive archaeological sites - San Lorenzo, Tenochtitlan and Potrero Nuevo. Incidentally, this Tenochtitlan is not to be confused with the Aztec capital located on the territory of contemporary Mexico City.
"San Lorenzo, undoubtedly, is the most unusual of all the pre-Columbian culture centers in the New World," argued Valery Gulyaev, PhD, professor of historical sciences, and an expert on ancient civilizations of the Institute of Archaeology RAS "All of its buildings and facilities now hidden inside the earthen hills stood on the flat top of a steep and precipitous plateau rising above the savanna to a height of nearly 50 meters. During the rainy season the entire surrounding plain was filled with water, and only the high plateau of San Lorenzo, like adamantine rock, stood in splendid isolation in the midst of the raging elements. Nature seemed to have purposely created a safe haven for people."
It turned out that at least the top six or seven meters of the plateau with all its ridges and ravines were the creation of engineering thought and human hands. It is surprising how it was possible to shovel such a mountain of earth with no special equipment. This is one of the puzzles of this nation.
The Olmec culture is famous for basalt head sculptures, some weighing nearly 40 tons and having a height of about three meters. These colossal heads are located in these exact areas. Basalt was delivered from a quarry located 80 kilometers away, and according to some scholars, ornamental material was likely delivered on rafts. In many Olmec settlements pyramidal hills were discovered. The Olmecs could be engaged in cultivation of crops and fishing. By the year 300 BC., the Olmec civilization has died out due to unknown reasons.
Archaeological excavations have revealed another surprising peculiarity. When a series of stone statues found previously or during ongoing excavations were mapped, they formed rows stretching from north to south. In addition, each monument of San Lorenzo was intentionally broken or damaged, and then laid on a special bed of red gravel and covered with a thick layer of earth and garbage.
According to the newspaper El Universal Veracruz, archaeologists found a basalt disc with a diameter of 61 cm, with two carved prints resembling eagle claws, as well as a damaged sculpture weighing 300 kg and depicting a jaguar with an open mouth and its front paws crossed, one of them damaged. Presumably, the artifacts found could belong to a notable resident.
During excavations on the territory of the Red Palace, archaeologists discovered incomplete or damaged sculptures made of basalt in homes and warehouses. Since this ornamental material was delivered from remote areas and was highly valued, the Olmecs did not discard damaged products but used them to create new works of art.
Author, Nick Redfern, joins Dr. Rita Louise on Just Energy Radio where he delves into secret and classified government documents and reveals the bizarre creatures hidden away in their archives.
10-12-2013 om 14:18
geschreven door peter
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Categorie:News from the FRIENDS of facebook ( ENG )
Beste bezoeker, Heb je zelf al ooit een vreemde waarneming gedaan, laat dit dan even weten via email aan Frederick Delaere opwww.ufomeldpunt.be. Deze onderzoekers behandelen jouw melding in volledige anonimiteit en met alle respect voor jouw privacy. Ze zijn kritisch, objectief maar open minded aangelegd en zullen jou steeds een verklaring geven voor jouw waarneming! DUS AARZEL NIET, ALS JE EEN ANTWOORD OP JOUW VRAGEN WENST, CONTACTEER FREDERICK. BIJ VOORBAAT DANK...
Druk op onderstaande knop om je bestand , jouw artikel naar mij te verzenden. INDIEN HET DE MOEITE WAARD IS, PLAATS IK HET OP DE BLOG ONDER DIVERSEN MET JOUW NAAM...
Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek
Alvast bedankt voor al jouw bezoekjes en jouw reacties. Nog een prettige dag verder!!!
Over mijzelf
Ik ben Pieter, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Peter2011.
Ik ben een man en woon in Linter (België) en mijn beroep is Ik ben op rust..
Ik ben geboren op 18/10/1950 en ben nu dus 74 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Ufologie en andere esoterische onderwerpen.
Op deze blog vind je onder artikels, werk van mezelf. Mijn dank gaat ook naar André, Ingrid, Oliver, Paul, Vincent, Georges Filer en MUFON voor de bijdragen voor de verschillende categorieën...
Veel leesplezier en geef je mening over deze blog.